*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Matné Slovácko v Brně padlo, tři body slavil jeho bývalý kouč

29.08.2016, pondělí, 14:41
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Před zápasem se spekulovalo, jestli po vleklém zranění vůbec nastoupí, nakonec se stal Jan Polák hlavním hrdinou sobotního podvečera. Bývalý reprezentační záložník nastoupil v 5. kole první fotbalové ligy za svou mateřskou Zbrojovku vůbec poprvé od svého návratu a jedinou brankou rozhodl o vítězství Brna na Slováckem.

To předvedlo na hřišti moravského rivala slabý výkon a zaslouženě se domů vracelo s prázdnou.

„Největší rozdíl byl v tom, že Brno toužilo utkání vyhrát, zatímco my jsme si chtěli zahrát fotbal. Pokud prohrajete většinu osobních soubojů, tak nemáte šanci uspět," soptil po utkání trenér Slovácka Stanislav Levý.

Šéf hostující lavičky musel před utkáním řešit nepříjemný problém, neboť mu z ideální jedenáctky vypadli Tomáš Rada a bosenský záložník Eldar Civič.

„Tomáš Rada měl od zápasu s Bohemkou problémy a na stoperu nám citelně chyběl. Civič musel odcestovat z rodinných důvodů domů," vysvětlil Stanislav Levý absenci dvou opor.

Jméno Heslo
text
  • Ferda1 - 04.09.2016, neděle, 10:35
    (0)

    Je jen věci trenéra dostat z hráču mmaximum a poskládat ja podle formy a kdo jak maká,v jaký je pohodě.Posty co máme zdvojené by mohl trochu točit a každý by pak cítil konkurenci a dával do zápasu všechno,jezdil po prdeli.Vše i musí sednout jak má,pak to bude fajn

  • huhu - 04.09.2016, neděle, 09:00
    (0)

    zary.cz: Košůt na to nemá? x let tady hraje ligu, je to kvalitní stoper, ale stejný problém jak u Kerbra, už jsou tady dlouho a nemají motivaci. Reibenrk , Simko..to je jiná kapitola :D. Heča bohužel, není forma, mohl by zkusit v bráně Danka

  • zary.cz - 03.09.2016, sobota, 21:43
    (0)

    Řekneme si to popravdě... Půlka kádru na to tady nemá a to jsme viděli už v Brně. Reinberk,Šimko,Košůt,... Nebýt Milana tak dostáváme pravidelně 2-3 goly s kýmkoliv :) Sere mě to že to vedení nevidí nebo to nechce vidět a to mě sere nejvíc. Slovácku fandím 6 let a tohle bude jedna z nejhorších sezon za tu dobu co jsme v lize... Bez posil se to nedá hrát.

  • kecipep - 03.09.2016, sobota, 11:44
    (0)

    Tam prý ale nebyl zájem ze strany Galušky, už se o tom někde psalo. Ale kdo ví... Každopádně měl vážná zranění a vždy dostal šanci, takže jestli pak utekl.. Těžko říct, někdo třeba ví víc.

  • CeZeRo - 03.09.2016, sobota, 11:26
    (0)

    Další z odchovanců, který před sezonou odešel, je Galuška. Je v širším kádru Karviné a na podzim vstřelil dokonce první ligovou branku. Neměl jste jako trenér o jeho služby zájem? LEVÝ: Na téma Galuška vám nedokážu nic říct. Byla tady určitá situace před mým příchodem. Nejsem ten správný partner, který by vám dal uspokojivou odpověď.

  • zdrh - 03.09.2016, sobota, 10:07
    (0)

    hory: no to právě je na jednu stanu pochvala za produktivitu, na druhou stranu to také trochu říká, že Slovácko dalo hodně gólů z ničeho. A to štěstí se ho nebude držet pořád.

  • Hory - 03.09.2016, sobota, 08:34
    (0)

    A jedna zajímavost. Slovácka v dosavadním ročníku ligy dává na počet střel, nejvíce golů!

  • tomrs - 03.09.2016, sobota, 07:50
    (0)

    Michalfcs: nemohu mluvit za ostatní, zda tu informaci ví, každopádně možná ještě ani zástupci obou klubu nejednali, jelikož muže byt informace stará několik hodin. Prosim buďte trochu časově shovívaví, určitě to neni tak, ze by se na veci kašlalo, podnikají se kroky, aby se informovanost zlepšovala, vytvarely se články o mládeži, béčku statistiky atd. co v nejkratším možném časovém úseku. To je jen za me, co k tomu mohu rici.

  • Michal fcs - 03.09.2016, sobota, 07:38
    (0)

    tome, to mě je jasné, chtěl jsem poukázat na to, že tato informace již ze strany klubu mohla mezi fanoušky být puštěna, aby si zbytečně neplánovali čas, jako třeba já. A ať mě nikdo mepíše, že na to není čas

  • tomrs - 03.09.2016, sobota, 07:32
    (0)

    Michalfcs: jsou veci, ktere neovlivnis, treba ze Opava bude hrat s Žižkovem pred TV, to v tu dobu nikdo nevěděl, když vyšla tato informace, zalezi pak na tom jak si v klubu předávají informace. Určitě za naši stranu bude jednat Krejčí o posunu termínu.

  • Michal fcs - 03.09.2016, sobota, 05:01
    (0)

    pohár s Opavou se rozhodně nebude hrát 21.9.2016, tak jak se píše na oficiálních stránkách....

  • meki - 02.09.2016, pátek, 22:33
    (0)

    Podle posledních příspěvků si dovolím tvrdit,že jediné FCS je v našich srdcích na 1.místě.To nás musí více spojit!!!Patřím taky k těm,kterým směnný provoz vzal možnosti zážitku pod umělým osvětlením,ale je to na vás,co můžete...Velká poklona všem,co se starají o tohle.Tady si nebudem nalhávat.

  • tvojemama - 02.09.2016, pátek, 21:35
    (0)

    Sekretarka pojede do lazni a nekoho doveze :D

  • vajdik - 02.09.2016, pátek, 21:27
    (0)

    Prosim a kdo by to mel jako skautovat kdyz klub ma tri zaměstnance, sekretářku. Ze by na Slovensko jezdila Abrcka 😀

  • tvojemama - 02.09.2016, pátek, 21:11
    (0)

    Sokolka- presne S fanouskama se melo pracovat uz od navratu do ligy. Co treba nejaky skauting? Mit zmapovanou 2-3 ceskou/slovenskou

  • Nike - FCS - 02.09.2016, pátek, 19:51
    (0)

    Reinberk byl dneska kapitán nebo co, to jdeme teda dopředu :DDDDDDDDDD

  • vajdik - 02.09.2016, pátek, 19:36
    (0)

    Vsichni tady Krejci Krejci Krejci...ale kdo za soucastny stav muze? Pouze a jeden jediný clovek!!! ZEMEK!!! Chapu ze rada ho tu ma za pana Boha, asi mu můžeme byt vděčni ze to tu cca o 6-7let protahl pred krachem a zrysenim klubu..ale bohuzel je to tu zpět..ZEMEK na to nemá, kupec není, takze se to jen dojíždí a dle meho za par let tu mame derby ne Slovacko - Zlin, ale Slovacka Slavie UH vs Stare Mesto!

  • Nike - FCS - 02.09.2016, pátek, 19:22
    (0)

    A MIMOCHODEM kurva my fanoušci už s tím něco udělejme, jen tu remcáme na diskuzích ale tady to nejde ven, pojdme s tím ven!!! Nějaký nápis na derby nebo něco takového...My se ale asi bojíme, ale proti krejčímu pujdu!!!!

  • Nike - FCS - 02.09.2016, pátek, 19:18
    (0)

    Toho bych si tu dovedl představit :) ale bohužel, máme vedení jaké máme....

  • Nike - FCS - 02.09.2016, pátek, 19:18
    (0)

    Bývalý hráč Baníku Ostrava si znovu zahraje 1. nejvyšší českou ligu. Derrick Mensah přichází do Karviné z norského FK Haugesund na roční hostování s opcí.

  • Dany-Hull City - 02.09.2016, pátek, 19:09
    (0)

    Zajimalo by mne taky proc se to nenapsalo na zacatku sezony ze nektere zapasy budou za 200 kc. Duvod tu nikdo poradne nevi. Mozna by neskodilo at je to prace kohokoliv ma za to zodpovednost krejci udelat na pana BC. PROTEST po nekterem ze zapasu a az pujde zahazet ho 50 kč aby pochopil ze je to podpasovka stejna jako na ty lidi co mu tady delaji tu atmosferu. Myslim ze i pochopi ze neresime 50 kc navic dat pro klub ale proc se to udela tak ze se to z niceho oznami a je to. A on jim bezduvodne zvysi vstupne.

  • achjohosek - 02.09.2016, pátek, 19:09
    (0)

    Že se za poslední dobu přivedlo hodně hráčů ze Slovenska...Ani na takové hráče z podprůměrné ligy Slovácko nemá prachy.

  • huhu - 02.09.2016, pátek, 18:54
    (0)

    spurs: zvyšení ceny nekomentuju, to je uz k pláči. Ale k tomu holendovi, vyčítáte to vedení, ale Holenda má byt v Praze, je pro něho podstatně jednoduší kopat v bohemce a být v praze než jet přes republiku na východní moravu, už to kurva pochopte, dotáhnout sem hráče není žádná prdel. Mosíme se dívat na slovensko

  • spurs - 02.09.2016, pátek, 18:34
    (0)

    Nejde tady o těch padesát korun co máme dát navíc. Mně teda osobně ne. A věřím, že spoustě fanouškům taky ne. Jde o princip. Kdyby vedení před sezonou řeklo, že na prestižnější zápasy bude vstupné dražší, tak si třeba chvíli poremcáme, ale určitě by jsme to pochopili. Zdražení na derby je akorát těžká podpásovka. Klidně dám víc peněz za permanentku i za lístek, ale musím vidět, že to má nějaký efekt. Za co dávat víc peněz než v předešlých sezonách? Je tu nějaký tahák pro fanoušky? Myslím, že ne. I ty přestupy jsou nulové. A jen tak mimo, Jan Holenda o kterém jsem si naivně myslel, že by ho mohlo vedení přivést jako posilu do útoku jde hostovat do Bohemians. Asi to už mluví za vše.

  • vajdik - 02.09.2016, pátek, 18:30
    (0)

    Mame ligove kraje Ramba a Simka..vubec nemam strach 😀 Za 200kc cekam super fotbal s jezdenim po zadku v naprosto uzasne atmosféře doplnenou zajimavym predzapasovym programem a slosovatelnym programem o hezke ceny.

  • rozekm - 02.09.2016, pátek, 18:18
    (0)

    A sakra, chvátal zraněn. Snad to nebude vážné... https://www.instagram.com/p/BJ298wjAY-5/?taken-by=juraj.chvatal

  • KotelGuláše - 02.09.2016, pátek, 16:00
    (0)

    Vedení slovácka je banda debilů. Opět se ukázalo co v klubu pracuje za idioty ať už tím kdo nařídil zdražit vstup,tak způsob jak se to dostává k fanouškům. Strčte si ten váš antifotbal za klobouk. Čeho je moc toho je příliš.

  • soča - 02.09.2016, pátek, 15:39
    (0)

    Slovácko vede asi velký manažér. Zdražovat možu, když prodávám produkt o který je zájem a je nejlépe ještě málo dostupný. Zdražovat neco o co je zájem mizerný a potřebuju to prodat, to je velké vítězství hmoty nad duchem...

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 15:33
    (0)

    greife, před začátkem sezony se tu objevil na pár dnů arsen a komunikoval , dostal několik návrhů na vstupné a permice, celkem reálné....výsledek? NIC, tak co chceš komu navrhovat, plácíš tu o 100 kč na Jihlavu, jinak nic nevymyslels a druhé poučuješ, tentokrát souhlasím se vším s Karlosem :to ešlucky: mám pocit, že se tuto sezonu ještě evstupenka neprodávala, dříve to bylo přes coloseum (nebo se pletu),ale vypadá, že to skončilo nevím proč klub nenaváže spolupráci třeba s ticketportalem, nevidím důvod blokovat prodej na Zlín

  • eLucky - 02.09.2016, pátek, 15:10
    (0)

    to sokol: Na rizikové zápasy se - pokud se nic nezměnilo - může blokovat. Takže se možná aj blokuje...

  • karagavrylydys - 02.09.2016, pátek, 14:28
    (0)

    0 posil, vstupné 200,-, hra špatná. Tomu říkám panečku koncepce.

  • Šovkovskij - 02.09.2016, pátek, 14:17
    (0)

    A propos, Greife, já že pořád nadávám na Slovácko? Slez z višně. Pochválil jsem tým za Spartu, Jablonec i Duklu. Pokud je důvod, neudělám nic raději, než že pochválím Slovácko! Ale ten podraz na lidi ohledně vstupného na derby rozhodně chválit nebudu, nejsem Krejčího řiťolezec:-)

  • Šovkovskij - 02.09.2016, pátek, 14:14
    (0)

    Já na Slovácko nenadávám, já pouze kritizuji oprávněně věci, které se mi nelíbí a to zejména nevalný marketing, ceny vstupného a Krejčího a jeho přístup k fandů. Jak jsem již jednou psal, nevím, že bych prodával permici. Ba právě naopak, i přes moje pracovní vytížení, kdy je mi jasné, že ji plně nevyužiji, jsem si ji pořídil opět. Navrhl jsem toho nemálo. Např. rodinné vstupné, snížení cen a tím zákonitě vyšší návštěvnost a tak dále a tak dále. Ale už jsem to tu psal několikrát a vypisovat to znovu nebudu, je to ubíjející. Nike - FCS: My posily nepotřebujeme, kádr máme nabušený. Však jak říkal Ládík, máme nové posily Šumulikovského, Daníčka, Radu a dalších dvacet :-D

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 14:10
    (0)

    cos ty navrhl .. ožralo :D krom prodání své permice ? :D jasně já budu neustále nadávat na slovácko jak ty že ;)

  • Nike - FCS - 02.09.2016, pátek, 14:08
    (0)

    Viktoria Plzeň hlásí během reprezentační přestávky dvě změny v kádru. Na roční hostování do FK Teplice odchází záložník Tomáš Kučera, do konce podzimní části sezony bude v dresu Bohemians Praha 1905 nastupovat útočník Jan Holenda. OK, OK :D :D :D Další konkurence posiluje :)

  • Šovkovskij - 02.09.2016, pátek, 14:05
    (0)

    P.S: Nezapomeň mi vynadat do ožralců:-D

  • Šovkovskij - 02.09.2016, pátek, 14:04
    (0)

    Greif: ...na rozdíl od neustálého bučení navrhnu aspoň nějaké řešení (kterého se třeba někdo chytne)... - to myslíš vážně? Klub, který odmítá s fanouškem komunikovat, fanoušek je u něj na posledním místě, dlouhodobě odmítá návrhy fanoušků a komunikaci s ním, se najednou chytne za nos? Greife, já nevím, jestli to s tou obranou klubu, potažmo Krejčího už krapet nepřeháníš. Je to vážně komické.

  • Nike - FCS - 02.09.2016, pátek, 14:03
    (0)

    Kurva hrajeme tužku po 5 kolech máme 5 bodů a oni si zdraží vstupné... Bordel no :)

  • Nike - FCS - 02.09.2016, pátek, 14:02
    (0)

    Michal fcs :D :D pochopitelně no, ještě aby ne :D :D Je to ostuda, nemáme důvod zvyšovat vstupné 150 kč je adekvátní na českou ligu, 200 je už dost sice je rozdíl 50 kč ale jde o princip... Zdražit a odklákat lidi na PÁTEČNÍ derby se Zlínem, nepochopitelné... A klub by s ek tomu mohl sakra vyjádřit ale jsou připosraní... Ale pak at se nediví že je čím dám méně fanoušků a diváků, komplikují si to sami... :)

  • Šovkovskij - 02.09.2016, pátek, 14:01
    (0)

    sokolka: Tak přístup k fanouškovi, ochota, komunikační schopnosti a dovednosti klubu vůči fanouškovi, jeho otevřenost a tzv. moderní drajv jsou již pověstné, bohužel ve značně negativně.

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 14:01
    (0)

    nebylo vstupné za 20 a pernamentkáři bučeli jak je to rána pod pás ...?? Už si to nepamatuju, ale někteří by si třeba vzpoměli .. a stou stovkou jen říkám že by vám to zavřelo huby .. na rozdíl od neustálého bučení navrhnu aspoň nějaké řešení (kterého se třeba někdo chytne)

  • Šovkovskij - 02.09.2016, pátek, 13:50
    (0)

    Carlosi, podepisuju.

  • vajdik - 02.09.2016, pátek, 13:50
    (0)

    Juancarlos - krásně a pravdivě napsáno - taková je realita - nejsme ve fázi aby jsme ještě na soupeře mohli zdražovat - nemáme nové hráče - hra je příšerná.

  • juancarlos - 02.09.2016, pátek, 13:46
    (0)

    Bubne o to přece vůbec nejde, promiň vy jste jak zaseknutý. Tak my právě prožíváme markatní odliv lidí ze stadionu a chceme tento dlouhodobější problém vyřešit takto ? To je prostě směšné, protože to efekt bude mít spíš opačný. Pernamentkáři pernamentkáři a kolik jich máš ? Jak se kluk stará o to, aby jich bylo víc ? Tím, že nasere lidi tímto krokem ze Zlínem, kdy by dle mě bylo marketingově chytřejší udělat pravý opak ? Pochopte to už do prdele,tady nejde o 50 kč, ale o princip a aktuální stav fanoušků na Slovácku, o důvěru a chuť lidí na to chodit. Až budeš mít 5000 pernamentkářů, tak můžeš klidně dělat takové harakiry. Abych těch možná 100 tisíc navíc nebylo ve finále velká ztráta. Nelíbí se mi to ani trochu co se zas děje, ani nechci domýšlet :-(

  • vajdik - 02.09.2016, pátek, 13:45
    (0)

    Mr.Buben - souhlasím že asi se překoná 3600 diváků ale asi díky tomu, že dojede tentokráte i mimo sektor hostů více zlínských fans

  • vajdik - 02.09.2016, pátek, 13:44
    (0)

    Mr.Buben - skoda jen, ze vedení zaclo zrovna utkáním kde se vstupné zvýší a ne utkáním (Bohemka) kde by se vstupné snížilo - pak by na toto zvýšení proti Zlínu nikdo neřekl ani popel!!!

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 13:20
    (0)

    no tak překonat nejvyšší podzimní návštěvu, tj. cca 3600 diváků by se tedy skutečně mělo stát :-)))))

  • Mr. Buben - 02.09.2016, pátek, 13:06
    (0)

    Dlouho se tu volalo po odlišení vstupného na soupeře, na kterého chodí lidé ve větším počtu, protože tito lidé chodí na toho soupeře. Kdo chce chodit na Slovácko, koupí si permanentku, kdo chodí na soupeře, tak ať si připlatí... Myslím si, že proti zlínu bude na podzim nejvyšší návštěva i přes zdražení.

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 12:53
    (0)

    hory: Takže , když o nic nejde, tak proč to klub dělá, aby nalákal fanoušky do hlediště?

  • Dany-Hull City - 02.09.2016, pátek, 12:53
    (0)

    Mne by zajimalo vysvetleni k cene listku od krejciho co by on k tomu rekl. Z jakeho duvodu to je.

  • CeZeRo - 02.09.2016, pátek, 12:44
    (0)

    Jsem obycejny fanousek, ktery jeste tech 150 zkousne i kdyz mi to prijde neadekvatni, ale ty 2 kila uz jen z principu nedam..

  • achjohosek - 02.09.2016, pátek, 12:40
    (0)

    Tak ať je vstupné za 200, ale ať kurva aspoň nesedím na sedačce, která je posraná od ptáků a zajebaná kdo ví čím.

  • Hory - 02.09.2016, pátek, 12:37
    (0)

    Je neuvěřitelné, co s vámi dokáže udělat navýšení 50 Kč. O nic nejde! Opravdu o nic. Na návštěvnosti to nikdo nepozná a jestli klubu pomůže těch 150 000 Kč, tak to jsme na tom opravdu finančně špatně. Já sám si každý rok koupím pernamentku na áčko a že na podzim kolikrát vidím jen půlku zápasů hraných doma,kvůli jiným aktivitám,tak to neřeším. Kupuji to proto ať podpořím klub a nepřemýšlím nad tím, co se vyplatí a co už ne.

  • Dany-Hull City - 02.09.2016, pátek, 12:33
    (0)

    Cezero: jestli si skalni fanousek tak to nemzes myslet vazne, pustim si to na netu? velky rozdil videt to nazivo byt tam a cumet na to na nete. To je velky rozdil.

  • CeZeRo - 02.09.2016, pátek, 12:24
    (0)

    Furt tady meles se 100 na jihlavu.. A to vis odkud ze to tak bude? Nebo to je jen tvuj sen a s tim tady argumentujes? A cilem toho by bylo at na jihlavu dojde vic lidi nez na Zlin nebo co? No tak na zlin asi nepudu no, jako spousta dalsich co by sli, pustim si to na netu za 80 a je po starostech..

  • Dany-Hull City - 02.09.2016, pátek, 12:24
    (0)

    Blíží se slavnosti vína, fotbal v pátek a ještě vstupenky za 200? no pardon ale jdete do prdele! Nejde mi o to ze je to o 50 kč výš ale o to jak se tu klub prezentuje k divákům a k tomu aby spíš udělal atmosféru tak to beru jako že krejčí chce vyrížovat na tom že je to derby. Nepochopitelné souhlas s juancarlosem

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 12:21
    (0)

    greife, co furt meleš 100 plus 200, pro mě je to podraz na fanoušky, myslete si co chcete (a to mám permici)

  • juancarlos - 02.09.2016, pátek, 11:59
    (0)

    to Greif : tak o tom silně pochybuji, že je to od Zemka. Tady ale celou dobu nejde o 50 kč ale o princip, že toto je zas jen další akce, která nasere spousty lidí a rozhodně nejsme ve stádiu, kdy můžeme hazardovat z důvěrou fanoušků, byť i těch co chodí jen třeba párkrát za rok. Doba a vztah lidí k fotbalu je prostě úplně jindy a nevšiml jsem si, že bychom měli 5 tisíc pernamentkářů. Pořád tady něco obhajuješ a co vlastně ? Naprosto mizerný a blbý marketingový tah, který klubu spíš ublíží ? Co to kurva je ?

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 11:55
    (0)

    no tak na zlín asi nepůjdeš no ... nikdo tě nenutí .. michale 100+200 není co 150+150 .. ?

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 11:45
    (0)

    greife, proč nazýváš fanoušky debilkama? Jak píše Karlos, zkus se na to podívat zeširoka i očima jiných, ne jen svůj momentální pohled

  • CeZeRo - 02.09.2016, pátek, 11:42
    (0)

    Greif: ne se vstupnym 100 bych opravdu problem nemel, kvalite predvadeneho fotbalu by to odpovidala, jako debilek bych si pripadal kdybych za nej ty 2 kila dal..

  • Vosolys - 02.09.2016, pátek, 11:35
    (0)

    Nejlepší by bylo fandit před stadionem...tohle zdražení bych přívítal na Spartu, Plzeň...ale na Zlín :-!

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 11:30
    (0)

    ne jen přání ..

  • riedlss - 02.09.2016, pátek, 11:30
    (0)

    kvůli výletníkům to vedení udělalo ne? To muselo stát hodně sil takovou pičovinu vymyslet. Kdy klub tak myslel na svoje lidi? odpovím si sám. Mazat med kolem huby to by tomu kktovi Krejčímu šlo. neberu si servítky, je to Debil.

  • xxpaloxx - 02.09.2016, pátek, 11:22
    (0)

    A to už někdo potvrdil , že na Jihlavu bude vstupné za 100 ? Mám spíš dojem , že je to jen něčí zbožné přání. A že se do Hradiště budou hrnout kolony Zlínských fanoušků , tak o tom taky nejsem přesvědčený.

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 11:07
    (0)

    cezero : pokud bys měl problém se vstupným 200 na zlín a 100 na jihlavu - tak ano .. carlosi : co když to vymyslel zemek ? už slovácko kupuješ ?

  • Vosolys - 02.09.2016, pátek, 11:01
    (0)

    Návštěva extra neklesne, protože fanoušky Slovácka, kteří nedají 200,- za lístek, nahradí výletníci ze Zlína...

  • juancarlos - 02.09.2016, pátek, 11:00
    (0)

    sorry Greife ale to jsou argumenty jak z prdele, není žádné kdyby a žádná EL se nehraje. Místo toho se hraje ze Zlínem v pátek, ze stadionů mizí každým zápasem lidi, kol klubu se v regionu vynořuje čím dál víc negativních postojů (ať už oprávněných nebo ne) a reakce z klubu na Zápas, který by mohl toto aspoň relativně změnit je, že zdraží vstup. Ten kdo to vymyslel je u mě normální idiot, který škodí klubu a měl by okamžitě odejít. Bohužel ty pořád děláš tu stejnou chybu,že jsi se nikdy nedostal ze své osobní roviny, takže čekám reakci typu mají si koupit pernamentky. Jistě, ale radši se ani nezveřejňuje jak skvěle a kolik se jich prodalo.

  • KotelGuláše - 02.09.2016, pátek, 10:55
    (0)

    Zdražují už tak dost drahé vstupné? Vedení našeho klubu se už vážně pomátlo. Za chvili tam bude chodit lidí jak v Příbrami. Měli by si uvědomit jaké hovno hrajeme a vstupné za tu holomajznu tedy rozhodně nezvedat a být rádi,že maj ještě fanoušky,kteří jsou za to ochotni zaplatit i těch 150,- Čím dál líp tady to vedení. Přemýšlel jsem,že to nějak udělám abych to v pátek nějak stihl,ale vedení to rozmyslelo za mě. Takže tímto děkuji,že mé peněžence ušetřili 150,-,teď už tedy 200,- A dál se uvidí...

  • CeZeRo - 02.09.2016, pátek, 10:46
    (0)

    Greife, že má někdo jiný názor na zdražení než ty tak to je debilek?

  • tomrs - 02.09.2016, pátek, 10:39
    (0)

    Neříkám, že neporazíme Zlín, ale bude to pěkná fuška, jelikož Ševci jsou v laufu a my na ně zahrát neumíme, jednou jsme např. ve Zlíně vyhráli a poté jsme spadli do druhé ligy. Srovnáváš nesrovnatelné EL a naše liga je úplně něco jiného, pleteš jabka s hruškama.

  • Babu - 02.09.2016, pátek, 10:38
    (0)

    Tak Zlín je první a na atraktivní zápasy se musí zdražovat, né asi :-) Jestli to vymyslel Zemek, tak nevím, co bylo jeho záměrem. Finančně na tom určitě nic netrhneme, protože ti, co by jinak šli i bez toho, že normálně nechodí, teď určitě nedojdou. NAvíc termín je nešikovný. Obávám se, že návštěva bude slabá.

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 10:33
    (0)

    krejčí by ti napsal nedáš 200 za poražený zlín .. a kolik bys chtěl na EL? Jestli porazíme ševce dám i 300 a lepší jak EL ... horší když ne :D

  • tomrs - 02.09.2016, pátek, 10:25
    (0)

    Krásně by vypadal transparent: vstupné 200 Kč? Děláš si Krejčí prdel?:D

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 10:12
    (0)

    no u nás důchodci asi nic to jo a jen deti mají slevu .. v tomto má slovácko nedostatek viz diskuze v létě x možností , návrhů a nic ..

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 10:00
    (0)

    Greife nemáš pravdu s tím Brnem, než něco napíšeš, tak si to ověř! A žejsi vybral zrovna Brno, kde zvýhodňují dúchodce, studenty a rodinné vstupné....

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 09:48
    (0)

    v brně mají jednorázové vstupné taky za tu rujnu 150kč takže to jsou jen výmluvy že jsme stále nejdražší, samozřejmě mě sere že to loni už neudělali na spartu a podobné, ne ted když to nikdo nečekal.

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 09:32
    (0)

    ale Greife, já o jablonci nic nepsal a taky netvrdím, že 5 let máme nejdrazší vstupné, ale dát jednotné vstupné 200 bez možnosti jiné volby je SKUTEČNĚ nejdrazší v lize, všude jsou ceny dle místa, ale u nás díky konstrukci stadionu nebo neochotě vedení to nejde

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 09:27
    (0)

    michale to se tvrdí už 5 let že máme nejdražší přítom už nás hodně klubů doběhlo s cenou a vy furt jen jablonec , jablonec mají tam vstupné za hovno a stejně tam nikdo nechodí

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 09:25
    (0)

    kčemu anketa třeba se vedení chytne za nos s jihlavou dá za 100 a debilkom zavře huby pač si nemají důvod stěžovat ;)

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 09:24
    (0)

    jeden hodně dobrý postřeh .. Tak zažili jsme i horší časy, i když bohužel sinusoida se po +/- deseti letech opět opakuje, tak snad to zase brzy začne jít lepším směrem. To, že bude méně lidí by nemělo pro kotel být překážkou. Diváci jako takoví už dlouho atmosféru nedělají spíš naopak... Jestli bude díky tomu v kotli méně lidí, tak je zase k zamyšlení, proč lidi co chodí do kotle nemají permanentku. Kurva já si ji kupuji a to nemusím. Navíc těch 900 mi přijde jako směšná částka. Vždyť je to POJEBANÝCH 60 Kč na zápas!!!

  • xxpaloxx - 02.09.2016, pátek, 09:18
    (0)

    Nevím , zda o zvýšení ceny vstupenek rozhodl p.Zemek a nebo představenstvo , ale logicky vzato , pokud by byl kdokoli z Vás majitelem a hlavním sponzorem klubu, nechali by jste jakýkoli krok spojený s ekonomikou v rukách někoho cizího ? To si opravdu myslíte , že je pan Zemek tak naivní ? Pana krejčího nemusí , ale nezdá se Vám , že jakýkoli krok , který učiní klub a fanouškům se nelíbí je dílo jen a jen pana Krejčího ? Nepřeceňujte jeho moc.

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 09:02
    (0)

    Mám pocit, že tuto sezonu jsme majiteli dvou smutných prvenství: jako jediní máme v kolonce posil nulu a máme nejdražší jednotné vstupné v lize :-(

  • Michal fcs - 02.09.2016, pátek, 08:57
    (0)

    Pokud to chtěl Zemek, tak to popírá jeho názor, že chce mít na stadioně i na venkovních zápasech co nejvíce fanoušků.....

  • eLucky - 02.09.2016, pátek, 08:57
    (0)

    to Greif: A k čemu jako tá anketa bude?:D

  • Greif - 02.09.2016, pátek, 08:38
    (0)

    nevím co sem slyšel chtěl to Zemek ale kdo ví... elucky dáš anketu kolik lidí je pro zvýšení a kolik proti kolika lidem je to jedno .. at vedení vidí .. plus tam může být zda když jim vadí na zlín zda by jim vadilo nevadilo na plzen, spartu, slavii, brno ...

  • rim - 02.09.2016, pátek, 08:27
    (0)

    KREJČÍ VEN!!!!!

  • Babu - 02.09.2016, pátek, 08:25
    (0)

    Jestli to vymyslel Krejčí, tak už by fakt zaslůžil po čuni. My, co se snažíme podpořit klub jinak (správa webu, správa soc.sítí) a nic za to nechceme a obětujeme tomu svůj volný čas proto, aby se o Slovácku více mluvilo, dělala se reklama, zlepšila se informovanost, jsme teď pěkně přišli na buben. Člověk se o něco snaží a pak stačí jeden debilní krok někoho shora a všecko je v kelu.. nebetyčná hovadina dat 200 Kč na páteční zápas, navíc derby..

  • KEIKIN - 02.09.2016, pátek, 08:16
    (0)

    eLucky: Ale faktem, je že toto opatření može snížit dlouhodobější návštěvnost. Sice na ten zápas o něco víc vybere, ale jestli bude výkon a výsledek špatný, tak by mohli lidi byt o to více nasraní a příště už nedojít.

  • eLucky - 02.09.2016, pátek, 07:51
    (0)

    to xxpaloxx: To jako se domníváš, že cena vstupného na zápas s Ševcama se řešila představenstvem?:D To asi ne:D To bylo na stopro rozhodnuto v klubu bez majitele;)

  • xxpaloxx - 02.09.2016, pátek, 07:28
    (0)

    Bohužel , to , že se hraje fotbal pro fanoušky už dávno neplatí.Majitelé vlastní klub pro svoji reklamu a ne pro potěšení diváků. Je však nepochopitelné , že pan Zemek dal souhlas k zvýšení vstupného , když mu musí být , jako zkušenému podnikateli jasné , že o co vyšší cena , o to míň diváků.Tudy cesta ke stabilizaci ekonomiky klubu určitě nevede.

  • achjohosek - 01.09.2016, čtvrtek, 22:11
    (0)

    Ovšem napsat kopito, to je taky kumšt :)

  • wiper99 - 01.09.2016, čtvrtek, 22:10
    (0)

    Zdravim všechny, tak to je teda pěkný vydrb všem fanouškum Slovacka ,a vůbec to nechapu kterého diletanta s vedeni to vubec mohlo napadnout a ještě k tomu na usmolené ševce,hraje se v pátek ještě k tomu jsou slavnosti vina všude spousta lidi otevřené pamatky zdarma a na fotbal se to ještě víc osolí, to se asi blíží zima a pan Krejči bude pořebovat koupit nové zimní gumy na svuj vozový park, je to vysměch všem fanouškum kteři ještě pořat chodí na fotbal v tom vedeni je to fakt banda to je vrchol drzosti to nema obdoby a vubec nejde o těch 50,-kč ale o obyčejný princip a selsky rozum

  • Greif - 01.09.2016, čtvrtek, 21:08
    (0)

    kopita co dali skoro 3 goly na spartě debilku.... nesrovnávat stačí srovnat co každý může mít ( půl rodiny permicu , druhá má slevu 50% a žena si jednou za rok připlatí 50kč ) nebo chce mě snad někdo tvrdit že bere každý svou rodinu na fotbal co 14 dní ? A nemá permicu .. jestli bere jednou za dva měsíce tak co at je veme na Jihlavu ta bude za 150 ...

  • rim - 01.09.2016, čtvrtek, 21:07
    (0)

    přesně tak, tady nejde o těch 50,- Kč, tady jde o princip. A ještě na ukuvené Ševce. Na místo toho, aby nás tam bylo víc než Zlíňáků, tak nás odpudí ještě tímto. Mimo jiné, pokud to člověk neplatí jen za jednoho, tak je to fakt ranec. Chudák Standa Levý - kádr bez posil, bodů málo, ten to jednou slízne. Ach jo... A Greife, neplanci koše s baňama!!!

  • Artigas - 01.09.2016, čtvrtek, 19:46
    (0)

    Na tyto kopyta je vstupné zdarma drahé...

  • CeZeRo - 01.09.2016, čtvrtek, 19:33
    (0)

    Tady ani tak nejde o to zdražení o 50kč, ale o to že máme suveréně nejdražší vstupné.. a za co? A mimo jiné třeba na takové Cagliari - AS Řím seženeš lístky za 25 euro a to se nebudeš dívat na žádné Reinberky atd..

  • Michal fcs - 01.09.2016, čtvrtek, 19:30
    (0)

    K...a Greife, nesrovnávej Itálii nebo rakousko s ČR a už vúbec ne se Slováckem, to co předvádí vedení je flusanec fans do tváře, jinak si dovolím napsat, že permici mám rozhodně o spoustu let déle než ty, ale to není důležité...a vůbec tu nejde o 50 kč třeba pro tebe, ale až budeš mít rodinu možná pochopíš...

  • Greif - 01.09.2016, čtvrtek, 19:11
    (0)

    nechápu proč se rozčilujete nemáte na permicu ? jednou za 6 let konečně na jeden zápas zdraží a vy chudáčci nemáte 50 kaček, hlavně že pak vypijete kolik škopků ? Jde vidět co jste za fanoušci a co máte rádi .. si jednou zajedte do Itálie na fotbal tam si nedáte ani párek 50-70Euro bežné vstupné. Ps kolik že to stálo v rakousku přátelák Slovácka 270 kč ?

  • CeZeRo - 01.09.2016, čtvrtek, 19:09
    (0)

    Na FB sdílí klub kde co, ale informaci o tom že zítra startuje předprodej za 200 ne, asi se bojí negativních ohlasů i tam..

  • tvojemama - 01.09.2016, čtvrtek, 18:51
    (0)

    nebo se to mohlo hrat v nedeli, v sobotu mohl byt otevereny stadion a mohl byt soucasti Slavnosti

  • tvojemama - 01.09.2016, čtvrtek, 18:44
    (0)

    A 200kc, kdyby to bylo v sobotu a chteli by lidi nalakat na stadion, tak nereknu ani slovo, ale je to v patek KURVA! jinak klidne na Plzen, Slavii at je vetsi vstupne, ale pak at je Pribram, Dukla, Hradec treba za tech 100kc

  • Michal fcs - 01.09.2016, čtvrtek, 18:42
    (0)

    Před sezonou se tady chvilku snažil Arsen komunikovat, psaly se tady i návrhy na vstupné (rodinné, ženské, penzisté a pod.) Je vidět, že si to klub "vzal" k srdci a znovu důrazně ukázal , jak mu záleží na fanouškovi

  • tvojemama - 01.09.2016, čtvrtek, 18:33
    (0)

    Uz pri navratu do ligy se melo vstupne lip nastavit,lepsi system. Rodiny s detma :D.Kdyz jde otec se synem, tak to jsou asi nejdulezitejsi fanousci, tak by meli met daleko lepsi cenu a vyhody. S fanouskama se melo pracovat daleko driv.

  • Skein - 01.09.2016, čtvrtek, 17:50
    (0)

    tohle vztyčený ukazováček, pozor něco je špatně..pokud to takhle půjde, bojím se, že brzy fotbal tu padne...

  • spurs - 01.09.2016, čtvrtek, 17:36
    (0)

    To není jen letos co přežíváme. Táhne se to již nějakou dobu. Jen letos je to nejvíc vidět. Nemusíme se v tom ani moc babrat, stačí se podívat na přestupovou politiku kolem nás a pak na nás. To mluví za vše. Zdražit vstupné na Zlín, to už je teda panečku výkon. A hlavně po výkonu v Brně těžká podpásovka. Vynechme na chvíli Krejčího. Hlavní slovo má Zemek. Ten by měl konečně na férovku říct jak se věci mají a jak to s klubem vypadá. Stačila by pravda. Místo řečiček do novin. Pokud už mu není klub a s ním všichni fanoušci u prdele.

  • FCSFRED - 01.09.2016, čtvrtek, 17:06
    (0)

    Enom aby tam někdo došél vůbec, vyjma pernamentkářů :) Mňa tam nedostanů. A si říkám, eště že nejsme v EL, to bysme asi hleděli na to vstupné:)) Žilina no.2 by to bylo asi

  • guerero - 01.09.2016, čtvrtek, 17:05
    (0)

    Zdravím,přidám svůj názor,za 200 korun seru na celý fotbal,jenom pro porovnání,v neděli jsem byl v Plzni na fotbale,zaplatil jsem dohromady se synem 180 korun a viděli jsme skvělý fotbal v parádní atmosféře....

  • Michal fcs - 01.09.2016, čtvrtek, 15:54
    (0)

    lakouši, jestli chce klub "přežít", tak toto je sakra špatná cesta

  • vajdik - 01.09.2016, čtvrtek, 15:22
    (0)

    eLucky - je to bohuzel tak...ikdyz se to letos prezije - co dál - dle mého nejsme moc daleko ne k pádu do druhé ligy ale k uplnemu konci klubu :(

  • eLucky - 01.09.2016, čtvrtek, 15:20
    (0)

    Klub se letos vydává ve všech oblastech poměrně jasno cestou, přežít...

  • tomrs - 01.09.2016, čtvrtek, 14:48
    (0)

    co se týče rodin, tak to je vražedné, proč nefunguje nějaká studenská sleva nebo rodinné vstupné? tak se moc lidi nepřilákají na stadion obecně, to už se vyplatí teda ta permanentka. Tímto bude chodit čím dál tím mín a míň diváků. Klub se vydal nějakou cestou snad bude správná, i když ztrovna v tomto případě si to nemyslím.

  • Babu - 01.09.2016, čtvrtek, 14:40
    (0)

    peetrs: Jedině pokud máš děcka nad 15 roků, děcka do 15 let mají za polovic, takže kilo. Jinak 200 Kč na Zlín v páteční termín a brzkých 18,00, to je vražedná kombinace, jak úplně zničit derby..

  • peetrs - 01.09.2016, čtvrtek, 14:04
    (0)

    Bravo milé vedení, vše pro fanouška.... Když vytáhnu rodinku, vychází mit to 800,- na kaprligu plus bufáč. Jste se po.rali né :-)

  • Skein - 01.09.2016, čtvrtek, 13:56
    (0)

    vedení se musí probrat nostalgie...doufám v lepší zítřky, je to jen sen..

  • Skein - 01.09.2016, čtvrtek, 13:54
    (0)

    dále někteří se at proberou z nějakého opojení, boo psát otázky tzv na klub, že asi píší na klub, je úsměvné...web pro fanoušky, fanoušci jen diksutují ale nic nevyřeší ;) pokud nechce klub, tak nechce...my jedině to můžeme dát najevo na zápase, my jsme vám jedno? prej jeden klub jeden kraj...!!

  • Skein - 01.09.2016, čtvrtek, 13:50
    (0)

    kdo byl na zápase brna, že vás tam bylo, vy remcalové..tak za 150kč, ruina, žadné sedačky, teplé pití, horko jak cip, aspon že bylo to pivo...a uroven? hrůza...za 200kč, je to možná cajk, jak dlouho se nezdražilo? ale co me hlava nebere, napsát pr článek před sezonou vstupenky dražší, permice tak výhodnější....udělat to po 5kole, to je fooor. takže pokud bude úpadek, tak se nedivím...někdo nás má v ... což je smutné !!!

  • rim - 01.09.2016, čtvrtek, 13:49
    (0)

    tak tady už někomu houklo úplně!!! Kterou díru tímto jednorázovým zdražením chcete zalepit? Pan Krejčí asi chodí po okolních lesích a hledá klacky, které by místním fanouškům, návštěvníkům a lidem, kteří mají zájem vyrazit na fotbal, hodil pod nohy. Mimochodem:"Proč zrovna na Zlín?" Jen proto, že jsou momentálně první? To až se na jaro budou zachraňovat, to budou taky 200 Kč za vstupné nebo naopak za symbolickou dvacku? Nebo dokonce zdarma? Vedení FCS - už se PROBER!

  • Skein - 01.09.2016, čtvrtek, 13:47
    (0)

    kdyby nějací fanoušci neudělali nějaké menší promo na derby tak se o něm ani neví, v tomto musím klubu zatleskat jak na vše asi serou. sto a jedna, slavností vína 2015 a 2016!

  • vajdik - 01.09.2016, čtvrtek, 13:01
    (0)

    GREIFE co má prodej mojí premanentky společného se vstupným za 200 Kč na Zlín? Můžes mi to logicky vysvětlit? Děkuji :)

  • Šovkovskij - 01.09.2016, čtvrtek, 12:57
    (0)

    riedlssi, já to myslím s nadsázkou na tu Greifovu připomínku. Už v minulosti jsem ji půjčil rád, pokud jsem nemohl, protože jsem chtěl, aby byla využita a neležela ladem. A právě jak jde vidět, permici si kupuji i v případě, kdy vím, že prostě řadu zápasů neuvídím. To je můj příspěvek Slovácku:-)

  • riedlss - 01.09.2016, čtvrtek, 12:51
    (0)

    Šovki. nemáš kamarády, kterým by jsi ji pujčil nebo nemáš dobré kamarády, aby si to zasloužili, nebo by ti ji nevrátili? A nebo na tom potřebuješ vydělat? Uvažování, že si ji nekoupím, ptž nestihnu 3 zápasy v sezoně je trapné. Lidi jsou tu zkrátka pro každou korunu asi :)) no zůstaňme u toho, že to vedení posralo jakože posralo, to bude lepší.....

  • riedlss - 01.09.2016, čtvrtek, 12:47
    (0)

    vedení si čím dál víc sere do dlaně.....achjo, neskutečná politika toto, podobná celé naší politice, hnus

  • Šovkovskij - 01.09.2016, čtvrtek, 12:43
    (0)

    Mám nutkavý počit, že na klubu se už úplně pomátli. Už tak je vstupné předražené a na Zlín dají v pátek, kdy jsou ještě k tomu Slavnosti vína a otevřených památek, dvě stovky. Připadá mi to, jak člověka akorát odrbat. A nechci se domýšlět, až přijede třeba Sparta s Rosickým. To bude cena jak v Bundeslize... Návštěvnost každý rok klesá, letos nepříšlo více jak 3.500 lidí a místo, aby se to derby snažili nějakým způsobem využít, tak to degradují tady tímto. Greife, permici mám, ale jak shodou okolností píše vajdik, já mám mít v pátek noční a není vůbec jistéé, zdali dostanu dovolenou. Pokud ne, klidně ti tu moji permici za dvě stovky půjčím:-)

  • Greif - 01.09.2016, čtvrtek, 12:16
    (0)

    jinak Martin má dobrou poznámku : Lístek za 200 beru, ale když je tohle soupeř při kterém se zdraží tak proč se nezlevní zase třeba na 100 kč na Jihlavu a Příbram... Jak to je udělané někde, atraktivní soupeři 200 (Zlín,Sparta, Brno atd) , méně atraktivní za 100 (Bohemka, Příbram, Jihlava atd.) a je hotovo..

  • Greif - 01.09.2016, čtvrtek, 12:10
    (0)

    ps :vajdíku neříkals že prodáváš permicu i ty šovky

  • Greif - 01.09.2016, čtvrtek, 12:07
    (0)

    hurá konečně došlo na zdražení a prosím i na spartu, plzen , slávii a brno ... jestli se v brně platí za tu rozvalinu 150 proč ne tu 200 ... konečně + pro pernamentkáře !!

  • Moravian - 01.09.2016, čtvrtek, 12:02
    (0)

    Namátkou Liberec 120 Kč. (jednotná cena); Boleslav 70 - 180 Kč. (dle atraktivity soupeře); Teplice 100 Kč. (jednotná cena); Plzeň 120 - 200 Kč. (dle sektoru); Zlín 80 - 160 Kč. (dle sektoru); Jihlava 120 Kč. (jednotná cena); Zlín 80 - 160 Kč. (dle sektoru). Obhajovat výhodu permice má svůj smysl, ale nemyslím, že bychom měli cenou výrazněji vyčnívat třeba nad Libercem. Tak nadstandardní náš stadion není. Úvaha je zřejmá, fanoušci ať mají permici a hostující ať si připlatí. V každém případě je to škaredé gesto, které by bylo ospravedlnitelné v případě ambicí a na naše poměry kvalitního kádru. Na ten náš průměr (a nikdy více), je to přestřel.

  • eLucky - 01.09.2016, čtvrtek, 12:01
    (0)

    to KEIKIN: S ohledem na to jak to dopadlo při minulém "derby" se možná není čemu divit... furt plná huba keců ze všech stran jak se budeme rvat na hřišti a pak...

  • KEIKIN - 01.09.2016, čtvrtek, 11:29
    (0)

    Mně ani tak neštve cena, jako spíš že zatím není směrem od klubu žádná kampaň pro návštěvu derby (nebo jsem ji zatím nezaregistroval). Krojovaní fans padli, v pátečním kulturním programu návštěva stadionu není, slovácká dědina bude ? Cimbálovka o přestávce ? Co má nepravidelného diváka nalákat na stadion ? Posily, hra, atmosféra ?Takže zas taková ta připosranost, která se bohužel od klubu přenáší i na fans.

  • Buchlovjak - 01.09.2016, čtvrtek, 11:25
    (0)

    Asi změna díky postavení Ševců v tabulce :D

  • eLucky - 01.09.2016, čtvrtek, 11:22
    (0)

    to vajdik: No tak potom je tu eště jedna výhoda - víc podpoříš svůj klub;):D Znám lidi co si permicu kupujů bez ohledu na to jestli zvládnů 15 zápasů a nebo 2 za sezónu. Jaké důvody vedli klub k této ceně je mi srdečně jedno a v klubu hlavně všem jedno náš - tvůj názor na to zdražení. Naučte se s tím žít a nebo si běžte stěžovat řediteli klubu, psaním tady nedosáhnete vůbec ničeho.

  • vajdik - 01.09.2016, čtvrtek, 11:12
    (0)

    A k tomu třeba jsi jednou nemocný jednou dovolená mimo ČR v létě. Takže ne každý má tu permanentku jako možnou výhodu. Ale to zdražení před sezonou na derby nikdo z klubu neříkal takže to je zase jedna rychlá myšlenka našeho vedení?

  • vajdik - 01.09.2016, čtvrtek, 11:11
    (0)

    Jenže 12 zapasů za rok pri celkových 15 rikam kdyz delas treba kde je 3směnný provoz nebo máš dva víkendy za měsíc v praci opravdu nedáš!!!

  • eLucky - 01.09.2016, čtvrtek, 11:08
    (0)

    to vajdik: Permica se při své ceně a ceně lístku vyplati už když stihneš 12 zápasů za rok. Taky se dá sdílet, prostě když nemožeš jít, tak ju možeš pošťat kámošovi,.... třeba za dvě piva;):D K ostatnímu se nemá cenu vyjadřovat;)

  • vajdik - 01.09.2016, čtvrtek, 11:05
    (0)

    eLucky - ona pernice ma vyznam kdyz stíhas kazdy fotbal, ale ti co pracují na směny, víkendy atd proste na kazdy zapas nemuzou jít a pak si ji neporizují treba z tohoto důvodu!!! Ne kazdy pracuje Po-Pá 08:00-16:00!!! Ale dost mě to překvapilo protoze minulou sezony at na zapas Plzně, Sparty, Zlína - po celou sezony bylo jednotné vstupné na tribuny B, C, D 150 Kč tak nevím co tomu klubu už hrabe!!! To si jako myslí že tím se klub obohatí a vydělá na výplatu nějakému hráči??? Nebo to zase více naštve fanoušky kteří už přes léto zkousli hodně věcí a budou zkousávat dále???!!!

  • annubis - 01.09.2016, čtvrtek, 11:02
    (0)

    To mě připomnělo, jestli někdo nevíte kolik se prodalo a vyměnilo permic na tuto sezonu? Nebo je to tajemství? Jinak já jako permanentkář cenu vstupenek neřeším, ale asi opravdu klub chce co nejmíň lidí na stadioně, zvlášť proti ševcom.

  • eLucky - 01.09.2016, čtvrtek, 10:51
    (0)

    Třeba budou teď za 200 všecky zápasy;):D Každopádně to tak zvyšuje eště víc výhodnost permice;)

  • annubis - 01.09.2016, čtvrtek, 10:48
    (0)

    Tak 200,- na Gottwaldov je opravdu úlet. To příjde v pátek tak 2500 lidí. Bravo. To muselo dát hodně zabrat toto vymyslet.

  • Skein - 01.09.2016, čtvrtek, 10:42
    (0)

    tak to je pro mě novinka, ta částka za vstupenku..ted je otázka zda fakt zdražení nebo jen na zápas, jdeme za menší návštěvu...bravo klub

  • Goor - 01.09.2016, čtvrtek, 10:41
    (0)

    Máš mět permanentku a cena tě nemusí zajímat :-)

  • rozekm - 01.09.2016, čtvrtek, 10:30
    (0)

    Vidím, že cesta za nižší návštěvností pokračuje dál... 200 kč je fakt už dost!!

  • vajdik - 01.09.2016, čtvrtek, 10:04
    (0)

    Jinak cena vstupného na Zlín 200 Kč. Já myslel že na každé utkání je stanoveno vstupné na 150 Kč nebo se to mění dle soupeře? Nebylo v minulé sezoně vždy 150 Kč?

  • Skein - 01.09.2016, čtvrtek, 09:22
    (0)

    ten článek jsem četl, vcelku fakt dobrý, vidím, že se tam pracuje a nějak posunuje....to jen tak na okraj

  • riedlss - 01.09.2016, čtvrtek, 08:03
    (0)

    mám pocit, že už tady padla všechna možná jména, o kterých si někdo myslel, že skončí ve Slovácku :D a ejhle ono nic. Každopádně jsem četl hezký článek s Pánikem na Idnesu. Tímto se Slovácko stalo ještě připosranější než doposud, klobouk dolů za ty slova trenéra. Habanec se má co učit, o Standovi si to zatím netroufám říct. tož tak věčným kritikům....

  • vajdik - 31.08.2016, středa, 19:47
    (0)

    Nike - FCS - my bohuzel nemáme ani na to aby jsme Harbovi koupili teplákovku, natož jeho :(

  • Nike - FCS - 31.08.2016, středa, 18:05
    (0)

    to CeZeRo: Já jsem psal že by se mi tu líbil a že by to bylo pro mě né snem ale bych bych rád kdyby došel ale já tam psal že vím že je ve Zlíně a že jsme tak neschopní když ho může i Zlín koupit a my ne... Ale očividně ted to chápu, Poznar odešel a potřebovali někoho dokoupit :)

  • tvojemama - 31.08.2016, středa, 16:31
    (0)

    Tak nejake zakladni veci by tu mely fungovat. V City je to asi uplne jiny level, Pepek hlida uplne vsechno a vsechno maji uplne na miru :D. Jsou treba pripady, ze nekdo ma dobry jidelnicek, ale nektere jidla mu nedelaji uplne dobre a ovlivnuje mu to fyzicku o par %

  • huhu - 31.08.2016, středa, 15:01
    (0)

    CeZeRo: ty si blesk :D, týden stará informace že harba je ve zlíně. Jinak s tou životosprávou, no nic se nemá přehánět, Jarolím například zakázal vajíčka a kávu v repre..ale kdo ty hráče naučí pracovat v rychlosti s míčem a podobně, to už se neřeší. U nás by to zákaz vajíček nevyřešil, protože vajíčka se na Tomáči nepodávají :D

  • CeZeRo - 31.08.2016, středa, 14:55
    (0)

    Jen jak tu nekdo zminoval ze by se mu u nas libil Haris Harba... Tak uz ho ma Zlin.... :-)

  • zdrh - 31.08.2016, středa, 14:53
    (0)

    tvojemama: A teď si vem, že podobné věci musel zavést Guardiola v City, což je trochu jiný level než Slovácko a naše liga obecně.

  • tvojemama - 31.08.2016, středa, 14:29
    (0)

    Jarolím zařadil i přednášku o výživě: Na stravování jsem pedant Tohle je taky docela smutne, ze jim Jarolim musi delat prednasku. Tohle taky ovlivnuje vykony. By me zajimalo jak tohle funguje u nas

  • eLucky - 31.08.2016, středa, 11:14
    (0)

    to fcsJozka: To je možné, ale většina takových potřebuje nabýt herní praxi a získat zase formu, aby jejich výkony odpovídali jejich kvalitě.

  • fcsJozka - 31.08.2016, středa, 10:23
    (0)

    eLucky: není jediný fotbalista, který rok nehrál kvůli zranění.. Jsou i takoví fotbalisti, kteří se vrátili buď po delší době nebo měli daleko závažnější zranění a vrátili se, bojovali. Neodchodili si to jak primadony ;). Takže asi tak :)

  • eLucky - 31.08.2016, středa, 09:54
    (0)

    to fcsJozka: Ze by hralo roli to, že rok nehral?:D Tezko se da cekat, že z rocni marodky se vráti z formu;):D

  • fcsJozka - 31.08.2016, středa, 09:33
    (0)

    Kaloudou? :D To mě vždycky dokáže rozesmát.. Kalouda v přípravě, než se zranil, nic nepředvedl! Nepředvedl ani nic proti Brnu. Nevím, na které zápasy chodíte, když to nevidíte. Odchodil si to, sem tam vyklusl. Tady je jiný problém. V domácích zápasech proti takovým mužstvům jako je Bohemka nemůžeme hrát na dva DEFENZIVNÍ záložníky! To je naprostá blbost. Tam se musí hrát ofenzivně. Kdy jindy, než proti takovým slabým týmům. Navíc nesmí sólovat a nakopávat dopředu. Chybí tam mezi hra a ne proto, že to nikdo neumí, ale proto, že tomu Havlíkovi nebo Ťokovi nikdo nenahraje!

  • Babu - 31.08.2016, středa, 08:38
    (0)

    sokolka: mně třeba přijde, že fyzičku máme dobrou, ale že si na ty střely ze střední vzdálenosti nikdo netroufá. Letos sem viděla snad jednou takto vystřelil Daníčka a Reinberka. Přitom takové střely jsou kolikrát nebezpečnější než akce ve vápně..

  • Moravian - 30.08.2016, úterý, 20:26
    (0)

    Jsem přesvědčen, že s Divišem a Kaloudou, můžem být hodně nebezpeční, ale chce to víc podpory z druhé vlny. Kromě toho dost postrádám pokusy se střední vzdálenosti. Hlavně v zápasech jako je proti Brnu mohou hrát velmi důležitou roli.

pristi
 Další články:
07.09.2016, středa, 10:59 - Na rowdies dohlédnou v pátek i kvůli slavnostem vína dvě stovky policistů
05.09.2016, pondělí, 17:00 - Derby je tu! Všichni v bílém!
03.09.2016, sobota, 13:03 - Slovácko čekalo více bodů. Před námi je ještě hodně práce, ví Levý
29.08.2016, pondělí, 14:40 - Kerbr po mizérii na Zbrojovce: Musíme hodně změnit
26.08.2016, pátek, 13:40 - Slovácko zaleze a bude hrát na brejky. Má rychlé hráče, varuje Zbrojovku Došek
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace