*
včera
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
včera
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
39
fanoušků

Marek Havlík: Slavia je můj oblíbený soupeř

20.11.2015, pátek, 14:08
havlas_velky.jpg

Ve dvaceti letech patří k základním kamenům záložní řady Svatopluka Habance. V uplynulém týdnu si plnil reprezentační povinnosti za českou jednadvacítku.

Talent Slovácka Marek Havlík nastoupil v dresu lvíčat proti Belgii i Moldavsku v základní sestavě. Oba zápasy národní tým vyhrál a vyhoupl se tak na první místo kvalifikační skupiny. Na tyto úspěchy teď chce mladý záložník navázat v sobotním duelu proti pražské Slavii.

Reprezentaci do 21 let se podařilo dvakrát po sobě zvítězit, který zápas se vám povedl víc?
Řekl bych, že lepší to bylo v zápase s Belgií, tam to bylo víc 
o fotbale. V Moldavsku to bylo hlavně o boji o balon, protože tamní podmínky byly horší.

Proč zápas s Moldávií nebyl tolik fotbalový?
Hřiště ani podmínky okolí nebyly úplně ideální, ale tak nějak jsme se s tím poprali a zvládli jsme to.

Měli jste možnost vidět něco 
z Moldávie?
Bylo patrné, že je to taková chudší země. Podmínky v okolí fotbalu byly horší než tady.

Jméno Heslo
text
  • pema - 28.11.2015, sobota, 06:26
    (0)

    Buchlovjak : přesně tak, samozřejmě že bych přál Tobě a ostatním fanouškům Slovácka lepší výsledky. /No a pokud, jak píše dnešní tisk - budou hrát stopery Břečka s Hofmanem - myslím, že pohoříme na nezkušenost a rychlost. Civičovi v záloze bych přál, aby si vybojoval stálé místo v sestavě a konečně se i střelecky chytil/.

  • Buchlovjak - 28.11.2015, sobota, 00:50
    (0)

    Pema: když to tak po tobě čtu tak přemýšlím o tom, že kráva sedí na plotě a plete noviny.... ale asi jsi chtěl říct, že na tom nejsme dobře. Chápu to správně ? :-)

  • pema - 28.11.2015, sobota, 00:00
    (0)

    Tak již nevím z čeho že jsou zde ty ,,pravdy" : skutečností je, že + zkušený trenér Habanec má jistě napružený tým na další moravské derby, tentokrát správně zareaguje na průběh zápasu, třeba i včasným střídáním ..... + dobře mu poradí zkušený trenér, který má vztah k Olomouci Psotka, který má dokonale jistě přečtené hráče, které v Olomouci vychoval, či je tam přivedl + asistent Dekař zajisté ví, jak hráče taky připravit a motivovat - vždyť některé hráče, které trénoval a vyšli či prošli Slováckem zná /pokud nebude hledět jen na své známé z okolí Ratíškovic/ + asistent Kordula, jistě ví jak bývalé spoluhráče nabudit a případně jim poradit jak se chovat v průběhu zápasu /odpovídá to jeho výkonům, které ve své hráčské kariéře předvedl, také jaké hráče objevil a našel při svých zahraničních služebních cestách + pan Michal jistě dá dobré k výkonu mužstva, své zkušenosti, které získal při trénování v jiných klubech, repre a zejména při svém nynějším ,,stylu vedení" mužstev ve Slovácku + slušnému asistentu Palínkovi, zůstane asi jen role zavzpomínat, kdy se daly v Olomouci uhrát i body... + trenér brankařů zajisté ví koho postavit..a pokud kdysi vzal na vědomí- vzít do Slovácka Daňka a mladé nadějné brankáře tak nechat sedět na lavičce - tak asi své práci rozumí a stojí si za ní.. jistě finanční náklady na tyto aktéry - odpovídají jejich dosaženým výsledkům.... No a k samé sestavě : zajisté dostane přednost zkušený Daněk / kolik chytne střel a karet..??/, Kuncl a Rambo budou na krajích obrany hořet, čehož bude využívat i zkušený Jakub Petr, mám obavu, že na stoperech Radovi a Košútovi bude vidět nervozita - uvidíme co rychlost.., kdo dostane od zkušeného trenéra Habance příležitost v záloze toť dilema - může rozhodnout zápas - Hlůpik, Valenta, Sadílek, Havlík - no a je třeba i překvapit soupeře např. - brejky Diviše a zkušeností Doška, který by ty svá mířidla měl již před zimním spánkem seřídit...Nechce se mi věřit totiž, že ten plakátek u hlavního vchodu v sobotu - Prodáno - měl opodstatnění. Jinak pan Zemek v rámci svého podnikání musí nakoupit mnoho nových autobusů /i když se také dobře vyzná v liesingu/...tudíž teď asi na další vkládání finančních prostředků do Slovácka nebude mít náladu/velké díky co doposud pro Slovácko udělal na úkor svého klidu a soukromí/, bohužel dokud ve funkci, kterou zastává zůstane i nadále Bc Krejčí - není asi pravděpodobné, že by Holding SYNOT do Slovácka investoval nadstandartní finanční prostředky.. Ale fotbal se hraje na hřišti, tak uvidíme již zítra a poté při zápase s Teplicemi.. /Nebo že bych to viděl všechno jinak. já myslím, že rozbor zápasu Zlín Slovácko stačil..??/

  • Nike - FCS - 27.11.2015, pátek, 22:14
    (0)

    achjohosku: klasika.... Jak tým i hráči se na nás nakopnou....Baroš, Řezníček.... týmy jako Zlín, Brno... Musí zabrat, zítřejší ztráta už by byla hodně špatná... Teplice dostali čtverku, tak jsme zvědavý co předvedou u nás... a jak to tak znám tak na nás se opět jako všichni nabudí a budou hrát uplně jiný fotbal jako dnes na Dukle....

  • achjohosku - 27.11.2015, pátek, 21:12
    (0)

    Vidím to tak, že zítra se na Slovácku nakopne i Olomouc.

  • vajdik - 27.11.2015, pátek, 19:37
    (0)

    Tak cty zase kolik odhodlání maji hráči pred zapasem v Olomouci...tak snad asi podesáté uz nezůstane jen u řečí do medii...

  • Skein - 27.11.2015, pátek, 19:15
    (0)

    http://slovacky.denik.cz/fotbal_region/habanec-do-zbrojovky-uz-jsem-mel-trenovat-i-slavii-20151127.html

  • Skein - 26.11.2015, čtvrtek, 15:13
    (0)

    Dokud není na papíře, takže jedna babka povídala. Jen se bojím, aby vše nešlo nějak dolů,..

  • Babu - 26.11.2015, čtvrtek, 09:21
    (0)

    duffino: Kopíruju příspěvek: panpetr - 21.11.2015, sobota, 21:59 Doteď jsem seděl s trenérem akademie (nejmenuju) na pivu. Tak jen pár interních informací, které ať si sám přebere jak chce - Svaťa patrně plánuje odejít do Zbrojovky. Už několik týdnů má na stole nabídku na post sportovního ředitele. Důvod? Navržené posily, které by byly prospěšné týmu vedení klubu odmítlo přivést. Proč? Prostě došli peníze. Taky proto se prodávají mladí nadějní hráči akademie......//// Takto jsem věděla, že jsou interní :D a jaké napadání? Připadá ti normální, že někomu něco soukromě řekneš a on to napíše na internet a poruší nějakou důvěru mezi vámi? Není to spíš nějaké dokazování si, že ten pán ví něco, co my nevíme? Co z toho má, že to pustí ven? Podle ěm to vyvolá jen negativní reakce a všichni budou nasraní, i když to třeba není pravda.

  • eLucky - 26.11.2015, čtvrtek, 07:32
    (0)

    to duffino: Jednak je jasné dle obsahu, že jsou ty informace interní a aj kdyby nebylo, tak sám autor těchto informací to v příspěvku píše. Klidně ať to vynáší, jenom nechápu čeho tím vlastně chce dosáhnout? A vůbec nechápu, že někdo něco takovému člověku řekne...

  • Buchlovjak - 25.11.2015, středa, 23:52
    (0)

    Duffino: prostě a jednodušše jakákoliv spekulace, která není ověřenou a oficiální zprávou klubu je prostě pro klub a jakékoliv jeho plány negativní...a šmytec

  • duffino - 25.11.2015, středa, 22:02
    (0)

    Babu: jen pro doplnění. Proč se teda rozčilujete, že tu někdo vynáší interní informace, když vy o tom nic nevíte? Tak když o tom nic nevíte, nemůžete vědět, že jsou interní a tudíž je vaše napadání jaksi nepochopitelné...

  • riedlss - 24.11.2015, úterý, 08:14
    (0)

    A Orel by potřeboval vyliskat po čuni, co jsem se díval, penalta na Civiča, budiž, nebylo to ze záběrů vyditelné, ale ten neuznaný gól, kdy se Diviš toho protihráče ani nedotkl, to mne nasralo. byl to regulérní gól!

  • Šovkovskij - 23.11.2015, pondělí, 19:32
    (0)

    Lajtra: Ano, Jarolím sice ve Slavii získal dva tituly, ale za jakou cenu? Spousta zbytečně a neúčelně ozházených peněz, angažování naprosto nekvalitních hráčů, kteří se po půl sezoně sbalili a šli jinam, či se nechali štědře platit v béčku, naprosto nekoncepční práce. To, že se mu daří v Boleslavi, to je snad povinnost, podívej se, jaký má Bolka kádr. Jinak, nakousli jste rozhodčího Orla: tento darebák nás zařízl v Teplicích a zařízl nás i v sobotu! Potkat ho někde večer ve městě, nedopadl by hajzl dobře a to jsem jinak mírumilovný typ:-)

  • wiper99 - 23.11.2015, pondělí, 19:32
    (0)

    zdravim všechny, po sobotě je mě zase nějak smutno co jsem viděl na hřišti,nejde o to že jsme prohrali,ale to co mě už delší dobu dost vadí je celkoví dojem z poslednich X zapasu,to že jsme s kvalitou tam kde jsme je hlavně a předevšim o penězich a taky o kvalitni praci sportovniho ředitele ,jestli se ještě vubec da tomu řikat prace ??,ale to je otazka pro majitele klubu ,ale co mě zaraži je jakym přistupem naši hráši jsou schopni odehrat zapas ,chybi mě u nich chut po fotbale ,pořadne nasazeni a chut do fotbalu, mam pocit že si všichni mysli že se to tak nějak odehraje samo bez nich a ještě že to dobře dopadne ,ale nechcu nikoho jmenovat protože jsou jeden tym a měli by hrat jeden za druheho a hlavně za Slovacko ,ale to už je asi přežitek doby hrat srdíčkem za svuj klub a to je to z čeho jsu nejvic rozčarovany a otraveny a to už chodim do Hradiště na fotbal vic než 35 let ,ale pořad si řikam a věřim že bude lip !!!

  • riedlss - 23.11.2015, pondělí, 17:18
    (0)

    Palo: podivej se, co se kolem nas ve svete deje, myslis, ze clovek potrebuje ruzove bryle, jestli nekdo tak ja urcite ne, ale mozna bych veril, ze je za chvili budou davat u lekare na predpis. Fcs je v srdci at ve chvilich spatnych ci dobrych, bryli neni treba a breku zatim taky ne!

  • xxpaloxx - 23.11.2015, pondělí, 16:37
    (0)

    V tom se shodneme , ale bohužel , na vývoj to nemá žádný vliv. Mít rád může člověk i když je hůř a nemusí se schovávat za růžové brýle. A na víc než šedý střed opravdu v současné době není ani kádr a bojím se , že ani vůle.

  • riedlss - 23.11.2015, pondělí, 16:05
    (0)

    xxpaloxx: klidně můžeš, protože už v první větě se mýlíš. Ve zbytku Ti dávám za pravdu! Ale s tím rozdílem, že ty říkáš bude hůř a já říkám nějak bude. Já většinou reaguju jak reaguju, protože ,,realista,, jsem, jsme na Slovácku, fandíme klubu bez ambicí, střed tabulky pro mne není ambice, jen trapný argument. Asi opravdu záleží na tom jak kdo má Slovácko opravdu rád a jaký má pohled na věc. Tady nepomůže být ani realista ani optimista atd....být moudrý tady neznamená vůbec nic, moudrý by měl být někdo ve vedení, pak by mnohé možná dávalo smysl. FCS je v našich srdcích, proto nás každá ranka a sebemenší pravda bolí, tak to prostě je !!!

  • xxpaloxx - 23.11.2015, pondělí, 15:49
    (0)

    Riedlssi , vím , že není radno s Tebou diskutovat , protože patent na toho nejmoudřejšího máš Ty , ale zkus jen tak v rychlosti počítat. Šumi a Došek jsou už věkově za zenitem a dlouhodobé udržení formy a zdraví je spíš přání , než realita. Heču neudržíme,Havlík a Sadílek taky pokukují po změně ,Koši a Rada na odchodu , akademie rozprodává už teď , jako za Řezníka. Na koupi posil nejsou peníze. Chceš tvrdit , že očekáváš , že bude líp ?

  • riedlss - 23.11.2015, pondělí, 14:23
    (0)

    no a pak se zase najdou odborníci realisti, kteří optimisticky tvrdí, že bude hůř a věděli dávno, že to bude tak jak to je :D no svět je plný paradoxů a tak různorodý.......krása

  • Greif - 23.11.2015, pondělí, 14:07
    (0)

    Palo tleskám .. ale některým individualitám to nevysvětlíš i kdyby ses stavěls na hlavu ;)

  • xxpaloxx - 23.11.2015, pondělí, 11:12
    (0)

    Co píšete.

  • xxpaloxx - 23.11.2015, pondělí, 11:08
    (0)

    Čtete vůbec po sobě co čtete a k čemu přidáváte své hlasy ? Habanec staví Radu s Košutem , dělají chyby a tak všichni řvou , aby to změnil. Nakonec podlehne , začne stavět Hofmana s Břečkou , opět je to na prd ( což předpokládal ) a opět všichni " odborníci " řvou , jak by se měl vyměnit trenér.Diviš hraje kulové - řve se. Zahraje dva zápasy- je Bůh. Potom opět lítá jak splašený - řve se............Tak už buďte konečně realisti. Hrajeme jen to , na co máme a připravujme se na to, že bude hůř.

  • riedlss - 23.11.2015, pondělí, 09:50
    (0)

    vždy jsme se těch cílů drželi, ale třeba stylem, že aspoň doma to stálo za něco a ne za hovno. Šumi v rozhovoru řekl, že už jeho samotného nebaví, dívat se na to jaké chyby děláme. Ten střed tabulky jde taky ukopat nějak sympaticky a ne nás posírat takovými výkony a předbíhavýma kecama......trpělivost lidí už přetěká, je třeba něco dělat!!!

  • KEIKIN - 23.11.2015, pondělí, 09:20
    (0)

    Co se tu pořád divíte ? Šak se to tu už tolikrát probíralo a pořád jste z toho překvapení. V podstatě pořád se držíme cílů sezony. Držíme s Příbramí 10-tý flek. Je nesmysl vyhodit dva hráče, trenéra nebo sportovního ředitele. Nevím, kdo panu Zemkovi ohledně fotbalu radí, ale toho člověka bych propustil na minutu. Náš klub po sportovní stránce absolutně nereflektuje trendy poslední doby. Jsme zaseklí někde v půlce devadesátých let. Pan Zemku nechte si poradit od zkušených a protřelých fotbalových odborníků ! Pokud není čas se věnovat klubu a fotbalu, tak přicházíte nejen o své peníze, ale taky o příznivce a fanoušky. Ujíždí nám všem vlak, my naskakujeme za jízdy, ale dveře už se skoro zavřely...

  • riedlss - 23.11.2015, pondělí, 07:58
    (0)

    já bych tentokrát nevytahoval co měl a neměl udělat rozhodčí, protože nejeden zápas si za všechno můžeme svým neslaným výkonem a pokud si to hráči a trenér nepřizná, nemůže se to posunout dál. Nedáme gól ze hry, tak proč se divíme. Sudí byl kokot, ale začněme prvně u sebe!!! Pro tento zápas neexistuje žádná omluva!!!

  • Babu - 22.11.2015, neděle, 22:49
    (0)

    Quatchud:souhlas,hlavně ten neuznany gol kvůli faulu Diviše mi přišel mimo, protože celou dobu sudí dost faulu pouštěl.. Penalta na Čívice podle mě byla. Kdyby to bylo 1:1, zas by ten zápas vypadal jinak.někdy je to i o štěstí a to my nemáme. Obrana zla, ale že by to bylo celé bez bojovností, to si nemyslím. To same hlavičky Doska, potřebujeme haluz asi..

  • Babu - 22.11.2015, neděle, 22:45
    (0)

    Duffino:já nic takového nevím a pokud by mi někdo něco řekl interně, tak bych pochopila, že je to soukromé..a nevim, proč bych měla být naštvaná, že neco vím a někdo jiný to prozradil, co toto je zas za psychologické rozbory. Takže o tom infu nic nevím, ani kolik je na tom pravdy. Ale fakt mě netrapi, že nemám exkluzivní informace..

  • Greif - 22.11.2015, neděle, 22:41
    (0)

    qvatchud přesně Slavia byla naprosto marná akorát z hovna využila co se dalo a my nedali netradičně x tutovek .. ono obvinovat jen stopery je hodně alibistické .. když střed zálohy si pro ten balon nešel ..

  • quatchud - 22.11.2015, neděle, 22:10
    (0)

    a co ta penalta a neuznaný gól??? o tom tady nepadlo ani slovo. na druhou stranu aj tak dobře, protože by se tady o ničem nepsalo, např zaručené informace od piva a kdo by měl jít pryč a kdo né fakt paráda....nebo že by se diskutovalo o tom jak jsme ten zápas otočili a marnou slavii vyprovodili bez bodu. pochybuju protože pochvala nikoho nezajímá

  • WojtaFcs - 22.11.2015, neděle, 21:56
    (0)

    HNED JSME TO ŘÍKAL, hned na začátku po tom co jste většina z vás vyhazovala Radu ze sestavy, že dělá hrubky o dost lepší než nějaký Hofmann i Břečka... to jejich neustálé ťukání na naší půlce a pak jsou v krizi a nakopnou to naslepo, kde to získá protihráč... to rovnou nakopnu když ví že to stejnak jednou nakopne a nezaloží útok po zemi.... Bída, bída... bolí z toho oči měli by se probudit... hlavně nám to chtěli vynahradit za Zlín, viděli jsme no :) Teď 3 body s Olomoucí nic jiného neberem....

  • Lajtra - 22.11.2015, neděle, 21:13
    (0)

    Achjo: Kuuurva Holíík :) šovki: Nejsu si docela jisty,zda se ta Slavie tak dokurvila diky Jarolimovi. Preci jenom udelal titul a divej,co predvadi ted s Boleslavi. Co se tyce naseho muzstva,tak si trufam tvrdit,ze klukom by to i slo,jen je otazkou,proc! jim to nejde

  • achjohosku - 22.11.2015, neděle, 20:19
    (0)

    Jinak nevím jestli to někdo pochytil, ale včera na chviličku nastoupil i Holík. :)

  • Šovkovskij - 22.11.2015, neděle, 19:48
    (0)

    Co se týče Jarolíma, podívejte se, jak rozesral Slavii. Ta se z jeho působení nedostala dodnes.

  • Greif - 22.11.2015, neděle, 19:43
    (0)

    Artigasu ty prece jen budes mit aspon neco v hlave sic dalsi vetou tobuplne rozeseres posilas trenera pryc a pritom reknes ze zadny jiny neexistuje .. Co potom teda chces? Jo Komnackeho ci Jarolyma jo .. A uz si je kontaktoval ? Ty poleno :D

  • Šovkovskij - 22.11.2015, neděle, 19:33
    (0)

    Já se vším, co je zde napsáno, souhlasím. Mám akorát s výtkou Artigase k Habancovi. Naopak, myslím, že ze všech trenérů, společně se Soukupem, tu odvedl nadstandard. Hráli jsme pěkný, útočný, aktivní fotbal, kolikrát byla paráda se na to dívat, to, že to teď stojí za houby, bych nevyčítal ani jemu, jako Krejčímu. To je prvotřídní zmetek a škůdce. Vyhnali ho z Brna, vyhnali jej z Baníku, ale ve Slovácku bude škodit snad navždy, darebák. Jak tu zaznělo: Kolik sponzorů ten člověk přivedl? Velká nula. Zmetek.

  • duffino - 22.11.2015, neděle, 19:30
    (0)

    Já jen k tomu vynášení interních info. Když už tohle ví člověk jako já,který se o dění v FCS nezajím a ani na to nem čas, tak to asi nebude tak tajné. Nebo to nebude nereálné. A Elucky a spol., vy to jistě víte již delší dobu a jediný rozdíl je ten, že to nepustíte dál. A pak jste akorát nasraní, že nejste jediní nebo jedni z mála držtelů tak exkluzivní informace. Jinak si to nedovedu vysvětlit.

  • riedlss - 22.11.2015, neděle, 17:15
    (0)

    Artigas: tobe se nikdy nic nelibilo. Neprekvapujici..........

  • riedlss - 22.11.2015, neděle, 17:11
    (0)

    Bayern/cynik: naprosty souhlas panove. Muzu k tomu jenom dodat, ze vsechny Habancovy kecy vcetne kecu hracu zustali v kabine a u mikrofonu novinaru. Opet, stejne jako pred zapasem se Zlinem. Cekal jsem, ze ten predesly vykon se Zlinem opravdu odcini a kdyz ne vyhrou tak kurde aspon bojovnosti, ale toto byl proste plivanec do ksichtu vsech, kteri prisli hrace podporit svou pritomnosti. Pro mne velke sklamani. Pokazeny sobotni podvecer.

  • Artigas - 22.11.2015, neděle, 16:02
    (0)

    A dál je zbytečné vést další kecy... Zemek je vůl, když cpe prachy do takových lemer. Dělníky ve svých fmách pan "podnikatel" dře jak otroky, ale těmto trotlům platí královsky. Ať jde celé FCS do prdele, klidně zpátky do divize a hlavně Habanec už konečně adié. Krom Komňackého a Jarolíma nikdo z těch mraků trenérů, co tu byli nedokázal nic, nikdo jim nevnutil svoji představu hry, jediné, co tyto kopyta umí, je kopaná-kopnout míč na náhodu dopředu, šak ono se to nejak vyvrbí. Přepkácené lamy nejsou schopné si přesně přehrát na pět metrů, o pasech raději nemluvit. Roky měli štěstí, že v kaprlize byly daleko větší tragédi, letos např. Banik, který je jasný. Jestli ale hradišťská trága bude dál takto hrát, tak pojede s Baníkem taky.

  • Artigas - 22.11.2015, neděle, 14:43
    (0)

    Konečně trochu vzrušení, zas se bude hrát o záchranu. Už je skutečně trapné tyto zoufalce sledovat a jestli odejde ještě Hečis (a přeju mu to, pač v tomhle mančaftu se akorát zakopal), tak to bude zas "drama".

  • cynik - 22.11.2015, neděle, 14:29
    (0)

    souhlas s Bayernem Munchen i FCS: Hofmann si pískot nezasloužil, potlesk ovšem také ne...nepískal jsem, ale ani mu právem nezatleskal...myslím, že vše se točí a bude točit především kolem peněz, proto dík patří panu Zemkovi, ale pokud k němu nebude nějaká sponzorská alternativa, tak to bude pořád stejné...není cíl, není motivace, není chuť vybudovat silný a časem špičce ligy konkurující tým...pouze zapracování odchovanců, kteří jakmile ukáží trochu kvalitu, šup s nimi pryč za peníze...cíl je ligové přežití...vážím si, že mohu chodit na ligu, ale pokud budeme prodávat hráče jako Heča, Havlík, Sadílek, kteří mají talent, perspektivu, chuť hrát a něco dokázat ap.kolem kterých to lze do budoucna postavit, tak se budeme plácat neustále v podprůměru ligy, nebo hůř až v té druhé...a nebude to o tom, že jejich prodejem se klub udrží finančně nad vodou, ale i o tom, že tito hráči zde nebudou vidět další budoucnost a půjdou do lepšího klubu za lepší platem, kariérou, vidinou snadnější přestupové stanice do zahraničí...a jsme stále u těch peněz, všichni, kdo zde herně vyrostou, budou prodáni...a budou sem chodit na hostování hráči jako Pavelka, Skalák, Chvátal, kteří po čase odejdou a rozehrají se pro jiné kluby...nám pak zůstanou jen žoldáci a hráči, kteří se nevešli do Áček jiných mančaftů a bez vztahu ke klubu, regionu, bez srdce, hrající jen pro peníze a odchovanci teprve získávající ligové zkušenosti...je to takový začarovaný kruh, circulus vitiosus, který mě nenaplňuje optimismem do budoucnosti...rád bych se mýlil

  • KotelGuláše - 22.11.2015, neděle, 14:13
    (0)

    Celticu Hoffman rozhodně nepřišel z Ústí. Je to odchovanec Mostu a naposledy byl na hostovačce v Sokolově. Nezatracoval bych ho tak brzo. Byl to nejlepší obránce druhé ligy,tak v něm něco musí být. A je ještě mladej. Ovšem posílit obranu,a to kvalitně,opravdu musíme!!!

  • Bayern Munchen - 22.11.2015, neděle, 13:56
    (0)

    Tak jsme zase u toho, pořád stejné problémy s obranou, jak dlouho tu je Habanec tři roky, proč to ty fotbalisty nenaučil, fotbal se odvíjí od hry celého týmu, ale obrana je dost podstatná, pokud každý zápas víme, že uděláme v defenzívě dvě školácké chyby po kterých dostanem gól, tak je pak buď potřeba dát tři góly a nebo se zaměřit na hru obrany. Jak je patrné tento jeho styl už přečetl každý mančaft, to by jinak museli být hloupí, protože mi nic jiného neumíme. A hrajeme to jak doma tak venku. Naši obránci jsou pomalí a nedůrazní, proč nehraje Rada, protože už je odepsaný po sezóně končí možná i dřív, proč nehraje Košut, protože ho Habanec nemusí, pak nám zůstávaji dva obránci Hofmann, který na ligu určitě prozatím nemá a Břečka, který hraje hlavně proto, že je v repre U21 a je potřeba aby se časem prodal, jinak též katastrofa, tak z toho pak máme to co máme. Krajní obránci mají též řídit obranu, ale bohužel se nestačí vracet, protože podporují útok, ale nemají na to a ještě k tomu Chvátal není náš hráč, smutné proto mladý Holík, již hraje za Slávii. No a krajní záložníci, to je debata sama pro sebe Diviš neumí odcentrovat přes prvního hráče, neběhá, je zpomalený. No na posily nejsou peníze, co jsem slyšel Heča asi odejde do Plzně tomu to přeji, ten aspoň za klub bojuje a to jeden z mála. Je dobré, že máme ještě Zemka, ale je špatné, že ve vedení sedí Krejčí, nechápu jeho pracovní povinností by mělo být shánět sponzory, nesehnal nikoho a času na to měl již dostatek, asi by to chtělo zkusit někoho jiného, kdo bude mít třeba větší zkušenosti a praxi s tímto a ne jen brat peníze a nic. Jo a slyšel jsem že i snad Sadílek by měl jít do Slávie, ale zda to bude pravda to se uvidí. No nic budu věřit v lepší zítřky, ale když to vidím moc tomu nedávám, příště prohra v Olomouci pak s Teplicemi a bojovat o záchranu takhle s mladíkama většinou bez zkušeností nikdy dobře nedopadl...

  • Skein - 22.11.2015, neděle, 12:36
    (0)

    Slavia byla podle něj připravena na herní styl soupeře. „Věděli jsme přesně, co Slovácko hraje a toho jsme využili. Hráči přesně věděli, co nastává, když udělají chybu. Naše branky padly po nedokončené útočné situaci soupeře. Slovácko to otevřelo a my skórovali,“ popsal brankové situace. . UHRIN. No právě, jsme čitelní.

  • celtic - 22.11.2015, neděle, 12:35
    (0)

    Cyniku napsal jsi to úplně přesně...dneska jednoznačně oba góly Hoffmana,je pomalý,chybujícía neumí rozehrát,,,tento kluk nemá absolutně na první ligu..vrátiti ho zpátky do Ústí

  • fcs - 22.11.2015, neděle, 11:39
    (0)

    Ten konec tam neměl byt

  • fcs - 22.11.2015, neděle, 11:38
    (0)

    Po dlouhé době sem si udělal čas a přijel,ale tak jak stě me nasrali při odchodu Hoffmana kdy cely stadion piskal tak se tu hodně dlouho neukazu a nebudu jediný,hrál špatně ale toto si nezaslouží žádný nás hráč!!! vypiskal cely stadion Hoffmana

  • cynik - 22.11.2015, neděle, 11:17
    (0)

    corr: je - jsou

  • cynik - 22.11.2015, neděle, 11:15
    (0)

    nezaujatě bez emocí hodnocení z tribuny C. Slavii stačil průměrný výkon a čekání na chyby našich stoperů. Nejlepší hráč asi Havlík, nadějný Chvátal a oba brankáři. Šumi se vrací do obrany, protože zezadu je jeden z mála, který umí rozehrát, ale je už dost pomalý. Nechci kritizovat konkrétní hráče, ale stejně jako ostatní nechápu nasazení Hofmanna po předešlých zápasech. A včera jen dokázal, že na ligu prostě zatím nemá. Rada a Košút je nepochybně lepší stopeři, konstruktivnější dvojice než současní. Proč nehrají, nevím. Rada plat? Košút chuť odejít? jen mé spekulace...Rada sice dvakrát za zápas nahrál přímo na nohu protihráči, ale jinak je to náš asi nejlepší obránce. Nehrají srdcaři,kteří měli formu - Daníček a Sadílek- důvod??? Titul nezískáme, z poháru jsme ostudně vypadli, jakou hráči mohou mít motivaci? největší asi jejich plat, možná prémie... S touto formou mám strach, abychom neměli záchranářké starosti, zvlášť když Jihlava, Bohemka a Sigma získává body... zápas se Sigmou bude o šest bodů, ale spíš to vypadá, že Sigma se na nás chytí...

  • eLucky - 22.11.2015, neděle, 09:40
    (0)

    to panpetr: Vynášet spekulace od piva je úroveň blesku. Nechápu co tě k tomu vede. Mně osobně je to úplně jedno, Slovácko není a nikdy nebude závislé na Habancovi ani na nikom jiném. Maximálně na Zemkovi, protože ten všecku tu srandu dotuje. Takže případný odchod kohokoli je možná ztrátou, ale nikdy nenahraditelnou. A byt trenérem, který ti takové interní informace prozradil, tak ti příště asi napálím, protože vynášet takovým způsobem ven interní informace je sprostý podraz!

  • eLucky - 22.11.2015, neděle, 09:37
    (0)

    to pablol: Loutky (nejen)na hřišti se mění, fandíme Slovácku, protože je to Slovácko! Nefandím pouze těm co ho aktuálně zastupují na hřišti. Protot bysme všeci měli chtět bojovat za Slovácko, v hledišti aj na hřišti. Kdo to nepředvádí na jedné či druhé straně, nepatří na stadion Slovácka.

  • pablol - 22.11.2015, neděle, 09:18
    (0)

    Kurwa, chodím do Hradiště na fotbal od 9 třetího,ale tato sezona je taková že mě to přestává bavit.To už byli lepší zápasi když jsme sestupovali do druhé L. Tam jsme aspoň bojovali a jezdili po řiti, ale dneska když se na to dívám tak katastrofa a přemýšlím co bude dál.Jsem odaným nanusem FCS, ale divím se některým lidem s kotle, jak naplákají nad tím že jim, nám ubývají lidí na fandění.Když je nenalákají fotbalisté na dobrý fotbal, tak co by v tom kotli dělali. Komu mám kurva furt fandit, když se na to nedá dívat.Su srdcař, ale objektivní.Nebudu furt tleskat kapele, která přestala hrát metal a přešla na disko.hola hola

  • KotelGuláše - 22.11.2015, neděle, 07:37
    (0)

    Celou ne,ale půlku určite. Obrana je jedním slovem katastrofa. Ale podle mě to není jen tím,že by hrát neuměli,ale vypadaj že nechcou. Nebojujou,nejezdi po prdeli,čumí po sobě...

  • Greif - 22.11.2015, neděle, 06:39
    (0)

    Ps a vubec bych si nedovolil napsat ze se na to nedalo divat ci ze jedem na sestup .. Takze jsou ;) stacil gol a nemozna Slavie se sesypala dojeli si pro bod a my ji umoznili tri

  • Greif - 22.11.2015, neděle, 06:35
    (0)

    Opodstatnene neverim jednou se nadava na Kosuta podruhe na Radu potreti na Brecku pak na Hofmana , zas pak Rambo nebo Kuny ...rekni me co je teda reseni ? Takove kecy jako vymnenit celou obranu to normalni clovek nemuze myslet vazne ...

  • wiper99 - 21.11.2015, sobota, 23:14
    (0)

    to Greif: to nejsou nazory ubožaku jak píšeš ty ,ale lidi kteři jsou nespokojeni a nelibi se jim situace jaka je ,a je to tady diskuze tak tu muže každy sdělit svuj nazor!! a myslim že po dnešku je opět opodstatněny !!!!!

  • Greif - 21.11.2015, sobota, 22:55
    (0)

    Jasne nazory ubozaku kteri tady posi uz 10 ci vice let ? Nevim co cekate .. Ne jen se nekteri posilaji domu ..

  • vajdik - 21.11.2015, sobota, 22:28
    (0)

    At Habanec jde aj do.... osobne si myslím ze to muze na určity cas Slovacki pomoct. Vec druha..jak dlouho to Zemka bude bavit platit. Radu lidí ale uz ta hra, vedení klubu atd dost štve, úbytek lidi bude na Teplice markantní. A přivést je zpet nezaruci ruzne pi.coviny ale jen a pouze kdyz uz ne kvalitni tak bojovna a s nasazenim predvadena hra. Prijde to jen me..ze ta bojovnost hracum chybí od utkani s Příbrami?!

  • panpetr - 21.11.2015, sobota, 22:25
    (0)

    Babu: máš (máte) něco proti tomu aby fanoušci věděli věci, které nikdo jiný nemá odvahu napsat? Co je na tom nesolidního? Nechat pod pokličkou věci, které podle mě mají právo vědět ostatní fanoušci, kteří si koupí lístek nebo permici, tak jako vy? No já taky nevím co je na tom pravdy, taky proto píšu "patrně plánuje". Jestli odejde nevím.

  • soča - 21.11.2015, sobota, 22:18
    (0)

    panpetr: No hlavně, že jsi tomu trenérovi při tom pití piva nespadls do řiti. Byl bych nerad, kdybys se motal vedle mě. Petr Obdržálek

  • Babu - 21.11.2015, sobota, 22:11
    (0)

    panpetr: tak hlavně že ty interní informace tak rád pouštíš ven. Už podruhé. Nevím, co je na tom pravdy, ale nesolidní je to od tebe (vás) dost.

  • wiper99 - 21.11.2015, sobota, 22:08
    (0)

    tak po dnešku to zase byla teda bída a utrpeni, Slavia hrala hovno ale my v jsme hrali a nebo spiš nehrali dvě!! už se na to neda ani divat a člověk jde s fotbalu nasrany a znechuceny ,nevim ale celkem by mě dost zajinal jaky ma na to nazor vedeni klubu a co s touto situaci mini dělat ? a snad to budou nějak pozitivně řešit jinak na jaro budeme jednim s aspirantu na sestup.je to hrozne ale je to tak

  • panpetr - 21.11.2015, sobota, 21:59
    (0)

    Doteď jsem seděl s trenérem akademie (nejmenuju) na pivu. Tak jen pár interních informací, které ať si sám přebere jak chce - Svaťa patrně plánuje odejít do Zbrojovky. Už několik týdnů má na stole nabídku na post sportovního ředitele. Důvod? Navržené posily, které by byly prospěšné týmu vedení klubu odmítlo přivést. Proč? Prostě došli peníze. Taky proto se prodávají mladí nadějní hráči akademie......

  • vajdik - 21.11.2015, sobota, 21:57
    (0)

    Nebudu tady dneska komentovat kdo hral jak a kdo co zavinil. Chci jen upozornit na to, ze v obrane nejlepším hracem defakto ani neni hrac Slovacka..a co se tyce toho Koneho, doufam ze rade lidí otevrelo dnešních 25minut oci. Ano, nedostal pořádný balon..ale ani v osobnich soubojich v zadnem proti cernouskovi ze Slavie neuspel. Opravdu to neni žádný rozdilovy fotbalista který to tu spasí. Ono je rozdil hrat 45minut proti karviné nebo pak 90proti becku Slovanu Bratislava..liga je jeste o stupinek vis.. takze z Koneho z hrusky na zem..letos to uplacat nekde okolo 10-12mista a asi jak se tu pise..po třech letech at to tu zkusí nekdo jiný a opravdu se musi obmenit pul zakladu..ale ne jen kecma jako tomu je u Habance.

  • Maja - 21.11.2015, sobota, 21:51
    (0)

    Zato tady je trenérů pro celou ligu, někteří by teď měli být na El Clásico a radit Ronaldovi jak do toho kopnout :-)

  • karagavrylydys - 21.11.2015, sobota, 21:18
    (0)

    Kdyby dnes trenér postavil místo Hofmanna popelnici na bioodpad, výsledek by nemohl být horší a navíc by se pravděpodobně ani nezranil Heča. Jinak souhlasím s názory pode mnou, Habancův čas u nás vypršel, je třeba mu poděkovat a jít dál. Jeho schopnost střídat je zbytečné komentovat.

  • jirik - 21.11.2015, sobota, 21:11
    (0)

    Netuším, jak se mohl Chvátal podepsat pod druhý gól.... Podle mě byl z obránců nejlepší a nejhorší byl Rambo.

  • Michal fcs - 21.11.2015, sobota, 21:10
    (0)

    na lavce Rada,Hlůpik,Sadílek,Daníček...všichni by mohli oživit hru, jenomže Habanec neumí střídat..., je zde již více jak tři roky ajeho kaučink jde prudce dolů, Svaťo díky, ale v zimě ti rád zamávám a vem si sebou do Čech i Hoffmana, když je to tvůj oblíbenec, jsem z tebe neuvěřitelně zklamaný a nasr..ý

  • kecipep - 21.11.2015, sobota, 21:03
    (0)

    Pod oběma brankami byl taky podepsaný Chvátal.

  • Babu - 21.11.2015, sobota, 21:00
    (0)

    Já nechápu, že hrajeme třetí zápas tužku a furt se nestřídá. Proč nedostane šanci Daníček či Sadílek? A Radu neměl nikdo odepisovat, ještě bychom za něj byli rádi, když obrana je tak otřesná. Zas promrhané šance, pak z první šance hostů gól.. Heča chudák :( Daněk ho zastoupil pěkně, i když to k ničemu nebylo.

  • Fífa - 21.11.2015, sobota, 20:30
    (0)

    Plně souhlasím s Michal fcs

  • Michal fcs - 21.11.2015, sobota, 20:07
    (0)

    Hofman je podepsán pod jabloncem, Zlínem, Slávií, díky němu Heča out, Staniku děkujeme, bylo toho dost a Svaťa....jeho prohlášení mám plné zuby...Děkujeme kluci odejděte!!! Mám toho plné zuby, Rada dělal chyby, ale balon vyvezl, tento pleyer nic, ale nic neumí, nemá šanci se prosadit ve druhé lize......bohužel Habanec ho neustále staví, je čas na změnu, Svaťo je čas jít o dům dál, budeme mít problémy se záchranou...,když sem si četl rozhovor s Habancem v DDK, říkám si konečně, ale opět to byly tlachy do novin....jsem totálně vytočen!!!

  • Skein - 21.11.2015, sobota, 20:02
    (0)

    a je to viditelné, někteří makají a další jejich snahu pošlou kdo ví kam ...si říkají však co....

  • Lajtra - 21.11.2015, sobota, 20:00
    (0)

    Tezko sbirat body s hracema, kterym se proste nechce

  • Greif - 21.11.2015, sobota, 19:51
    (0)

    Kdyz balon letel na Civice okamzite sem si rekl ze z toho bude gol a byl ..

  • celtic - 21.11.2015, sobota, 19:20
    (0)

    Hoffman-Slávia 0:2 ...doufám,že tohoto člověka už v sestavě neuvidím

  • Bayern Munchen - 21.11.2015, sobota, 19:19
    (0)

    Ať táhne hlavně Habanec nenaučil je nic, a jenom plná huba keců, obrana mu hoří každý zápas, stále hraje to stejné, co už každý zná, žádná změna, bída...

  • huhu - 21.11.2015, sobota, 18:46
    (0)

    * horsího, pomalejsiho a pohodlnejsiho stopera tady nebylo. To Truska neměl rychlost ale ten tam nechal srdce, Hofman je tam jak babka na trhu

  • huhu - 21.11.2015, sobota, 18:29
    (0)

    Hofmane tahni uz do hajzlu, horší ,,stoper" tu dlouho nebyl

  • karagavrylydys - 21.11.2015, sobota, 18:25
    (0)

    Hofmanna prosím poslat prvním vlakem do ...

  • ostuda slovácka - 21.11.2015, sobota, 18:23
    (0)

    Nejlepší by bylo to rozpustit! JE TO BÍDA! BÍDA! BÍDA!

  • Pedro - 21.11.2015, sobota, 18:20
    (0)

    No a teď to Hofmann korunoval vrcholně.....doslova namazal Zmrhalovi. Habanče Habanče...za co si ho tam držíš, když je to nula.

  • Pedro - 21.11.2015, sobota, 17:55
    (0)

    A zase ta chaotická obrana!!! Obsazování hráčů před vlastní brankou, navíc v území těsně před gólmanem...to jim vůbec nic neříká! Měli by jít na stáž do utkání okresních přeborů, kde každý bek běhá s útočníkem....chudáci. Jak u šance Škody, u branky Slavie tak následně těsně před koncem půle, stejná chyba!!!!! zcela volný hráč na malém vápně.

  • CeZeRo - 21.11.2015, sobota, 17:08
    (0)

    Odkaz na přenos: http://www.sportingvideo.net/20151120/vv564f640e10fc29.55483648-1199959.html

pristi
 Další články:
26.11.2015, čtvrtek, 11:00 - Do Olomouce vlakem!
22.11.2015, neděle, 12:57 - Daněk: Děláme pořád stejné chyby, soupeři nás trestají
22.11.2015, neděle, 12:56 - Zraněný gólman Heča: Příště chci chytat
22.11.2015, neděle, 11:19 - Chybující Slovácko darovalo tři body Slavii
20.11.2015, pátek, 14:03 - Tomáš Rada: Nic příjemného na stará kolena sedět na lavce
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace