*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Kraji vládne Zlín. Díky většímu srdci i žolíkovi

09.11.2015, pondělí, 08:23
clanek_znak_slovacko_velky.gif

Vládcem východní Moravy jsou fotbalisté Zlína. Ve 13. kole první ligy zdolali rivala ze Slovácka 2:1 a ukončili šest zápasů trvající šňůru bez výhry. Oba celky teď mají v tabulce stejný počet 17 bodů. „Je to pro nás největší vítězství podzimu. Dává nám sílu a motivaci do dalších utkání," zářil trenér Zlína Bohumil Páník. „Ze zápasu jsem zklamaný," hlesl oproti tomu slovácký kouč Svatopluk Habanec.

Deník shrnuje tři klíčové faktory toho, proč nováček vyzrál nad svým mnohem zkušenějším sousedem.

1. NASAZENÍ

Fotbalisté Slovácka se to do médií zdráhali přiznat, ale i oni museli mít jasno – ševci souboj pojali prestižněji, zodpovědněji a do hry vložili neporovnatelně větší srdce. Když se do toho vmísila tentokrát také velmi špatná fotbalová úroveň party kolem Libora Doška, nezbylo jí nic, čím by mohla uspět. Důvodů, proč tak měření vyznělo, lze najít víc. Zlín měl méně bodů, v sestavě za něj nastoupilo sedm odchovanců se silným vztahem ke klubu, kdežto za Slovácko jen tři a nepochybně zafungovala psychologie trenéra Fastavu Bohumila Páníka. Už před duelem prohlásil, že sází na vnitřní motivaci týmu. Slovácko nezavdalo žádnou příčinu myslet si, že chce rivala za každou cenu skolit. I pro fanoušky. „Já jsem nechtěl hráče přemotivovat a nakonec nám právě chyběl ten náboj," uznal i kouč Svatopluk Habanec.

2. DEFENZIVA

Kapitola pro Slovácko sama o sobě. Hrubky v jeho defenzivní hře jsou do nebe volající a hlavně nejsou ojedinělé. Teď mužstvo stály dva inkasované góly a porážku 1:2. „Je to pravda. Děláme vzadu strašné chyby a soupeři to trestají. Co s tím? Kdybychom to věděli, tak to změníme," sdělil s hořkým výrazem brankář Milan Heča.

Výkon obranné čtveřice Slovácka ve Zlíně nelze nazvat ničím jiným než propadákem. Všichni hráči dělali přehmaty a přidali se k nim i záložníci, kteří ztráceli míče. Jaký to kontrast, když se pak člověk podíval na druhou stranu. Rychlost, dravost, příkladná bojovnost i výborná poziční hra zdobily obránce Zlína a také středopolaře Janíčka se Živuličem. Libora Doška každý souboj bolel a kromě gólu hodného mistra byl vynulovaný, neměl žádný prostor ke hře. „Na branku se musím podívat na video, jinak se nám jej povedlo odzbrojit. Skládali jsme se na něj i s Živuličem," pochvaloval si ubránění ligového kanonýra zlínský stratég Bohumil Páník.

Jméno Heslo
text
  • tvojemama - 10.11.2015, úterý, 16:22
    (0)

    Tak je jasne, ze v rozhovorech musi rict, ze to odmakaji a je to vyjimecny zapas atd., ale proste vidi, kdyz je o to takovy medialni zajem, fanousci to prozivaji, tak do tohohle zapasu proste musi dat 100% pokazde!!!! Pokazde!!!! Po tomhle vykonu to vypada, ze jsme jim u prdele. No a treba Kuncl, ktery je tu 7roku, tak podle toho prohlaseni asi nevi, ze je to pro vsechny svatek.

  • tvojemama - 10.11.2015, úterý, 16:16
    (0)

    Tak ja nepisu, aby Zemek chodil o polocase do kabiny a serval je. Kdyz je spokojenost s 10mistem, tak je to spatne, dost zapasu se pak neodmaka a zbytecne mame o nekolik bodu min, ti hraci musi byt pod vetsim tlakem.

  • Babu - 10.11.2015, úterý, 14:37
    (0)

    moc tu nechápu některá vyjádření. Za prvné nám hrozil zánik a Zemek nás zachránil, tkaže jestli člověku, který podniká v x dalších věcech a nemá čas řídit 100% vše chcete vyčítat, že nehecuje borce, tak je to docela mimo. Pak dále nechápu, že někdo nadává na prohlášení hráčů, jak do toho dají vše.. ano, všeci sme viděli, že do toho vše nedali, ale vemte si, když za něma přijdou média, ať jim řeknou něco před zápasem. To má ten borec říct: pro mě je to zápas o ničem a prostě budu hrát jako by se nechumelilo, když ví, že to je pro všechny svátek?! Takže řekne, že je to výjimečné a cítí, jak se na to lidi připravují. Odsuzovat někoho za toto, to je zbytečné. Odsuzovat za sobotní výkon, to už chápu..

  • tvojemama - 10.11.2015, úterý, 09:18
    (0)

    Tak vsichni jsme Zemkovi vdecni. Vime, jake mame moznosti, ale kazdy chceme vic, nikoho nebavi placat se kolem 9mista donekonecna!!Nerikam, aby Zemek dal 100milionu na posily, ale kdyby se v lete nekdo privedl do obrany, kdyby byl vetsi tlak na vedeni, vetsi tlak na hrace, kdyby se kazdy zapas odmakal na 100%, tak jsme klidne 4ti pred Libercem, kazdy by byl spokojeny. Ted je kazdy nasrany a zklamany. Bylo tu milion clanku o derby, milion videii, milion prohlaseni jak se ten zapas odmaka. No a oni predvedou tuhle sracku. Habanec strida az v 99999minute.

  • KEIKIN - 10.11.2015, úterý, 07:01
    (0)

    rosma: já jsem vděčný, že nás dostal zpátky do ligy. To že není v regionu podnikatel neznamená to, že by Zemek nemohl klub prodat někomu, kdo by měl chuť a prostředky posunout náš klub o stupínek výš. Cítím, že lidi už jsou nachystaní ke změně. Vnímám riziko stagnace po sportovní stránce. To ve finále může za rok dva ubrat další fanoušky co chodí pravidelně. Neber to jako nevděčnost, že si přeju změnu k lepšímu.

  • rosma - 09.11.2015, pondělí, 20:40
    (0)

    to KEIKIN: myslím si, že z hrušky dolů. Kdyby tady nebyl pan. Zemek, tak nehrajeme první ligu a nepohybujeme se na 7-10. místě. Měli bychom si uvědomit, že dokud tu je, tak je dobře. Nedej bože, aby se mu něco zdravotně přihodilo...............jiný podnikatel v regionu není, který by to vzal a chtěl tu káru vézt. Takže važme si toho, že hrajeme 7-10 místo v 1. lize. Myslím si, že určitě nikdo dále žádný diamant vybrušovat nebude, protože na to prostě není a asi nikdy nebude.

  • WojtaFcs - 09.11.2015, pondělí, 19:40
    (0)

    Naprosto souhlasím s huhu..... Není co vytknout... Slovácko má nadstandartního trenéra na naše poměry a fakt že to nic nevyřeší ta změna... První s emusí začít u Zemka a Krejčího aby dali klubu ráz a nějaké vyšší ambice... jinak to bude furt to stejné aj klidně s jiným trenérem.... protože bude furt stejné vedení...

  • huhu - 09.11.2015, pondělí, 16:07
    (0)

    Změna trenéra nic nevyřeší. Ten klub je bez ambicí jako celek, pan Zemek, ikdyž si ho moc vážím, nijak zvlášť netlačí na Krejčího a to mě sere. Je to furt dokola. Před sezonou vyhlásí Krejčí utok na 8 až 10 místo s dodatkem toho že se klub pokusí být výš. Jsou to sračky, každý hráč tam ví že tohle stačí, že po něm nikdo nic víc nechce, žádná zodpovědnost za výsledky, za individuální výkon. Prohraješ ve Zlíně,což bolí celý region Slovácka a po takovém výkonu? tak platte pokuty a budte za to zodpovědní. Klubu chybí řád a disciplína, a za to nemože Svaťa..za to može jemná ruka pana Zemka, neschopnost Krejčího a máme tu klub bez ambicí, jiskry a chuti posunovat se dál.

  • KEIKIN - 09.11.2015, pondělí, 15:53
    (0)

    eLucky. Je to začarovaný klub, ale právě proto sem psal, že jediná cesta jak ztohoven je změna myšlení. Začít by se mělo u pana Zemka. Jak to myslí dál s naším milovaným klubem. Je to jeho rodinný klenot, který chce postupně vybrušovat ? Nebo chce Slovácko prodat někomu movitějšímu ? I když vnímám pozitivní změny v klubu směrem k marketingu a veřejnosti, tak sportovní stránka je pořád bohužel v pozadí. Dokud nebude tlak na výsledky, tak se nepohneme dál a úsilí vynaložené spoustou lidí (i zadarmo) pak vyjde vniveč :-(

  • eLucky - 09.11.2015, pondělí, 15:29
    (0)

    to KEIKIN: Myslím že vytížení Civiče, Břečky, Havlíka a Sadílka v áčku ukazuje, že trenér naděje staví. Problém taky nevidím v trenérovi, jediné co bych mu vyčetl je to nestřídání prostě. Na druhou stranu taky musím říct, že kdyby třeba rychle střídal a dopadlo by to +- stejně, tak dost lidí naopak bude láteřit, že zbytečně střídal a poslal do hry na místo zkušených hráčů nezkušené. Pokud někdo odchází v 16-17 letech z akademie, tak bych to nějak moc nezazlíval klubu, protože takový hráč je z 90% přetažen z klubu jinam díky pošukovi agentovi, kterému ide ve většině případů o prachy a ne rozvoj talentu. Při dnešním stavění kádru na vlastních odchovancích může odcházet jinam dle mě jenom zmatený hráč podle mňa, protože u nás už od Soukupa platí, že talenty mají dveře do áčka velmi výrazně otevřené! Škoda jen, že naplno toho zatím využili pouze někteří, většina talentů si prošla bleskovým progresem a následným útlumem.

  • KEIKIN - 09.11.2015, pondělí, 15:16
    (0)

    Jak píše Greif...myslete hlavou kua..Co vyřeší změna trenéra ? Naprosto nic. Z krátkodobého hlediska možná vyhrajem jeden či dva špíly a dlouhodobě ? Dokud bude vedení trvat na tom, že budeme hrát líbivý útočný fotbal (jako doposud), tak si bude patrně vybírat trenéry, kteří tento styl praktikují. Já říkám, zamysleme se, jakým směrem jde vývoj fotbalu a změňme společně celkovou strategii klubu. Pořád se omílá jak jsme odkázáni na talenty z akademie, ale když je trenér nestaví ? A když je někdo dobrý , tak v těch 16, 17 odejde pryč aniž si zahraje za A ?

  • Greif - 09.11.2015, pondělí, 15:07
    (0)

    Jenže toto neovlivní trenér .. max na pár zápasů a zase zabřednem do průměru buď se vozí body z venku jak poslední dva roky nebo se prohrává doma ..teď je to na opak ..třeba aspoň něco uhrajem v Olomouci .. Jinak střídání je fakt tragické .. jediné co se vyplatilo nestřídat proti Dukle.. ? Ale záložníci by měli střídat .. když minulé zápasy hráli ted nedostanou příležitost ani na půl hodiny ? Daníček, Sadílek , Hlůpik, Kovář a aspoň na 30-45 minut ..

  • vajdik - 09.11.2015, pondělí, 14:02
    (0)

    eLucky - tyjo..tak ted s tebou musim souhlasit uplne ve vsem co jsi napsal! Jen já neřeším výkon proti Zlínu ale nebojovnost i v jiných utkáních je plivanec pro nás všechny, jen ve Zlíně to víc zasáhlo ego fanouška :( A je to přesně jak píšeš, tým je o Hečovi a Doškovi a zbytek je kompars který jednou zahraje a trikrát ne. A týmu opravdu chybí Hlahůlek, Abraham.. Jo a jak píšeš, Daniček minulý rok fakt hrůza ale po návratu z Karvine uhraje to stejne co Sumi..který uplně ztratil vybusnost ale bude to tim ze moc asi netrenuje a nebo s omezením :(

  • eLucky - 09.11.2015, pondělí, 13:49
    (0)

    to vajdik: To že sem někteří jedinci nepsali nic o chybějící bojovnosti neznamená, že si jí všimli až teď. Jenom v tomto zvláštním zápase je tak bezkrevný výkon plivnutím do ksichtu fanoušků po týdnu keců o bojovnosti kolem "derby". Jinak co se týká kádru a stabilizace výkonů, tak si stojím za faktem, že náš tým nemá na dlouhodobé stabilní výkony hráče, bohužel je to smutná realita. Máme jednoho vysoce nadstandartního ligového hráče a zbytek je víceméně takový komparz kolem, který občas zazáří a občas zhoří. Pro většinu hráčů je toto asi prostě jejich strop výkonnosti, těžko se jim dá vyčítat nestálost formy, ale pro každého takového hráče musí být základem bojovnost! Nemáme momentálně v kádru takové extrémní dříče jakými byli Hlahůl, Palec, Kordič svého času i Šumi, ale toho dnes hodně limituje zdraví. Osobně nechápu proč po katastrofálním prvním poločase nešel do hry Vlasťa Daníček za někoho ze středové řady, fotbalově jsou Havlas, Šumi aj Valenta lepší, ale Vlasťa podle mě mohl být tím elementem, který svou bojovností strhne ostatní...

  • vajdik - 09.11.2015, pondělí, 13:36
    (0)

    elucky - ja jsem nikdy nenapsal na hráče žádné sprosté slovo, pouze to zda a proc hrac hraje když nemá sportovní ci vykonostni formu na to aby hral ligu. Do druhé ligy jsem tym taky neposílal. Bohužel já nepřehlížím chybějící bojovnost od asi třetího kola..které si některí jednotlivci vsimli až teď.. Stojím si za tím ze trenér uz tymu nic nedává..jelikož se minimálně rok, rok a půl nacházíme ve stejných vodách..ani zlepšení ani zhoršení, jen to naše stále dvakrát dobře trikrat spatne..a vono to tak nejak staci na to 8-10 místo. Zase se jednou zabere a budeme na týden v klidu. Je to pouze o tom jak se slape po hracich...

  • eLucky - 09.11.2015, pondělí, 13:23
    (0)

    to vajdik: Velky rozdil je v tom, že mi neposíláme hráče kdoví kam, nemeleme nic o sestupu ani po takovém zápase a nezatracujeme žádné jednotlivce ať už se jim nedařilo jakkoli. To ale neznamená, že budeme vždycky jenom slepě přihlížet absenci bojovnosti na hřišti.

  • vajdik - 09.11.2015, pondělí, 13:17
    (0)

    Co jste tak všichni kritičtí??? Kdyz popíšu situaci negativně ja..kdyz vidim co vidim, tak jsem ten největší NEFANOUSEK slovacka.. P.S. ten Kone nas opravdu nespasi..ale kez bych se milil. Ale od zacatku me prijde ze jak Krejci.tak Habanec to hraji na to 10misto..sak co by jsme vic chteli?! Osobne si myslim ze je treba ozivit klub prichodem noveho trenera..protoze ten stary tymu uz rok nic nedává..tym zakrnel a nerostou hráči, výsledky taky stejne..jednou super jednou hruza.. Za me to chce tri obrance a nový impuls na post trenéra!

  • Skein - 09.11.2015, pondělí, 12:53
    (0)

    ten krejčí patří na střídačku a pak ven, tohle pořád dokola nejde...

  • riedlss - 09.11.2015, pondělí, 12:48
    (0)

    Krejčí byl v neděli na zápase Béčka s Hulínem a myslím, že nemohl pochopit to, co se odehrávalo na hřišti tudíž nemůže popsat jeho pocity ani a to ani ze sobotního zápasu v čemž ho naprosto chápu :) ovšem jediný rozdíl mezi mým nepochopením a jeho je, že já rozumím fotbalu, p.Krejčí očividně ne! :)

  • wer - 09.11.2015, pondělí, 11:35
    (0)

    BOHUŽEL má pema svatou pravdu. Co mě opravdu fascinuje je naprostá neforma Břečky s Havlíkem. To jim v repre něco dávali do žrádla nebo to dostali příkazem, aby se šetřili. A co třeba nějaké vyjádření k opakovaně odfláklému zápasu od ředitele Krejčího. Žije vůbec ten člověk nebo zase loví někde v Kostarice posily?

  • celtic - 09.11.2015, pondělí, 10:56
    (0)

    Pema souhlas ---Kone tam měl být od poločasu aby tam ty naše mátohy probudil a oživil naši mrtvou hru...a Kovář tam byl absolutně zbytěčný muž na hřišti...obávám se,že za těch 20 minut co byl na hřišti tak se ani nedotkl balonu ,ale možná se mylím

  • Skein - 09.11.2015, pondělí, 10:45
    (0)

    Pěkný článek i popis od pemy ;) nic více než souhlasit...

  • riedlss - 09.11.2015, pondělí, 10:43
    (0)

    Kraji vládne Zlín. Díky většímu srdci i žolíkovi- :D :D Toto vyplodil kdo pane bože :D mohu se zeptat, kde byl Zlín těch 7 let, že máte takový závěr??? :D

  • pema - 09.11.2015, pondělí, 09:37
    (0)

    Opětovně se ukázalo, co Slovácku chybí a to je bojovnost celého týmu tzv. týmový duch. Slovácko jako již poněkolikáté v této sezoně, může děkovat za malý počet obdržených branek vynikajícímu brankáři Hečovi, který opětovně mužstvo v zápase několikrát podržel /někdo asi namítne, že brankář je od toho v mužstvu aby něco chytil/, drobné zaváhání při vyběhnutí před prvním inkasovaným gólem bych mu nevyčítal neboť pokud někoho chceme vinit - tak obránce Košúta, který zcela situaci podcenil/rovněž reakci na situaci ze strany Hofmana byla nepochopitelná, tak jako jeho v průběhu utkání, několik nepochopitelných gestikulací, vypuštění soustředění se na výkon a zbytečných chyb/ - připadalo mi to, že si Slovácko již v té době neuvědomuje, že je pod tlakem a že je jen otázkou času, kdy Zlín Heču překoná, zarážející je opakovaná průchodnost středu obrany Slovácka, pokud vím, že soupeř bude hrát na brejky a nemám na to rychlostně hráče - musím na to tým přichystat i třeba tím, že některý ze stoperů bude hrát tzv. zametače a bude tyto případné úniky soupeře hasit. Zarážející je však skutečnost - nedůslednost a pomalost obráců Slovácka a to i ve startu na míč, trestuhodně se pak nevyplatila, již zmiňovaná pomalost, při úniku hráče Zlína před druhým gólem /jsem v domění, že Břečku i levého stopera doteď bolí zakrkem - jak se nestačili za zlínským forvardem otočit či podívat, natož mu ve sprintu stačit. Je tedy podivující, že o problémech v obraně se ví - ale nějak se to neřeší - či nemáme nadějné obránce v B-týmu, šanci nedostal ani 17-ti letý Holík, který odešel do Slávie - proč jej asi Slávia kupuje, co ví o jeho přednostech...? Hráči Kuncl a Šmulikovski - přes jejich snahu a zkušenosti - bohužel jsou již delší období z formy. Osobně jsem toho názoru, že Šumiho měl již v průběhu prvního poločasu vystřídat Sadílek, který je rychlejší a techničtější, bohužel opětovně se ukázala absence hráče Hlúpika v základní sestavě - tedy od počátku utkání, kdy tentokrát pravá strana Slovácka hořela, pohyb a bojovnost tohoto hráče chyběla,tedy jsem se již zmínil Kuncl je z formy a také ztratil rychlost. Diviš s Doškem byli dobře střeženi a jejich hru či přínos pro hru Slovácka, měl soupeř dobře přečtenou a byl na ně přichystán. Bohužel hra záložní řady - již není páteří hry a mužstva Slovácka - Jirka Valenta dře, bojuje ale na vše sám nestačí, Havlík je poloviční od startu za reprezentaci a Civič se po dvou surových zákrocích ze strany soupeře - se téměř z hřiště vytratil. Jak jsem již signalizoval - slabina trenéra Habance je, že neumí včas reagovat na průběh a vývin utkání - prostě špatně střídá. Pokud chtěl Koného využít jako žolíka - měl jej poslat na hřiště již do druhého poločasu a nebo od počátku zápasu a vyčkat na reakci ze strany soupeře, nekomentuji již postavení nevýrazného Kováře ... prostě opětovné špatné střídání a koučování zápasu ze strany trenéra. Pokud by mělo dojít k výměně trenéra - lze si jen přát aby to nebylo za Psotku.. Doufejme, že se podaří Slovácku do konce letošní podzimní části soutěže - získat alespoň 3 body, jinak se sen o středu tabulky, velmi rychle rozplyne..

pristi
 Další články:
13.11.2015, pátek, 12:06 - Dekař: Když po prohře nenajdu hřiby, jsem ještě víc naštvaný
10.11.2015, úterý, 20:45 - Report z derby ve Zlíně + FOTO
09.11.2015, pondělí, 13:39 - Náš výkon v derby byl tragický, uznal brankář Slovácka Heča
09.11.2015, pondělí, 08:24 - Mysleli jsme si, že se to odehraje samo, pronesl bek Kuncl
08.11.2015, neděle, 14:01 - Heča ve Zlíně čaroval, ale body nezachránil. Náš výkon byl tragický, nechápal
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace