*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Kordula se zlobil na Daníčka: Hrubá nedisciplinovanost!

23.09.2018, neděle, 08:48
kordula_zklaman_velky.jpg

Fotbalisté Slovácka dál padají ke dnu. Celek z Uherského Hradiště v posledních kolech sráží rozrůstající se marodka, hrubé chyby i nedisciplinovanost opor.

V minulém kole proti Slavii si nechal dát čtvrtou žlutou kartu stoper Hofmann, v Mladé Boleslavi byl za rozhodnutého stavu vyloučen kapitán Daníček.

Zkušený hostující středopolař, který po zranění krajního beka Reinberka musel ve druhém poločase na stopera, v 86. minutě nedovoleně zastavil střídajícího Džafiće a podruhé žluté kartě musel ze hřiště.

„Samozřejmě se na Vlastu moc zlobím, ale nejenom za dnešní zápas. Byla to hrubá nedisciplinovanost,“ prohlásil po sobotním zápase kouč Slovácka Michal Kordula.

Jeho tým v posledních duelech nesbírá pouze porážky, ale také žluté karty. „Dostáváme je za hlouposti. Opravdu jich máme hodně,“ ví čtyřicetiletý trenér.

Přitom na disciplíně si ratíškovický rodák zakládá. Už proti Slavii někteří borci dohrávali s krvavými očima. „Musíme s tím něco udělat,“ ví Kordula.

Slovácku musí na debakl rychle zapomenout. Utěšovat se může tím, že v Mladé Boleslavi to Moravanům nikdy nešlo. Celek z Uherského Hradiště na neoblíbeném stadionu ze dvanácti ligových duelů dokázal zvítězit pouze jednou.

Jméno Heslo
text
  • Osel - 29.09.2018, sobota, 17:28
    (0)

    Gudu OK

  • Havlos - 29.09.2018, sobota, 17:02
    (0)

    Stream http://sportingvideo1.com/20180929/vv5baf8ad6cab035.29170332-2047623.html

  • Šovkovskij - 29.09.2018, sobota, 16:03
    (0)

    Osle, ano, máš pravdu, mám noční:-)

  • Šovkovskij - 29.09.2018, sobota, 16:02
    (0)

    Dane, pokud se Ti mé názory nelíbí, není nic jednoduššího, než si je nečíst:-)

  • wiper99 - 29.09.2018, sobota, 15:44
    (0)

    Zdravím všechny, muže mě nekdo říct kde najdu dnešní špíl, jsem mimo UH. Díky moc :).

  • Osel - 29.09.2018, sobota, 15:24
    (0)

    Dan Šovki dnes pracuje

  • Dan - 29.09.2018, sobota, 15:13
    (0)

    Šovkovskij,prosím Tě co pořád ryješ do vstupného už jsi s tím trapný. Dělají to dobře. Mi mm

  • Šovkovskij - 29.09.2018, sobota, 13:55
    (0)

    Jak píše vajdik, 5:0 jsme dali Plzni hned v první sezoně v lize. Bylo to ještě na Širůchu a v televizi. Jinak je škoda, že se vedení nechytlo za nos a po těch průšvizích v posledních kolech a zdražených vstupenkách proti Zlínu a Slavii na dnešní mimořádně důležitý zápas nezlevnilo. Ale to bychom po nich chtěli asi moc.

  • vajdik - 29.09.2018, sobota, 12:41
    (0)

    Jestli si artigas nepletu vyhru 5:0 nad plzní po postupu...

  • Osel - 29.09.2018, sobota, 12:34
    (0)

    Pacient, pro kterého není vhodné zařízení v Uh.

  • Valheru - 29.09.2018, sobota, 12:04
    (0)

    JoKeR: on Artigas si vždycky pamatuje jen to, co se mu hodí :-)

  • JoKeR - 29.09.2018, sobota, 11:12
    (0)

    to Artigas: Jestli si tak pamatuješ i vše ostatní tak se pak nedivím tvojím výplodům tady. Opava Slovácko nikdy 5:0 neporazila.

  • Artigas - 29.09.2018, sobota, 08:28
    (0)

    Naposledy si pamatuju, dyž Hradiště postoupilo do I ligy, že ho Opava vypráskala 5:0, tak doufám, že dnes to bude opačně; je nejvyšší čas!!

  • Šovkovskij - 29.09.2018, sobota, 06:12
    (0)

    Chtěl jsem napsat pcient, činí mi problémy psát jako osel...

  • Šovkovskij - 29.09.2018, sobota, 05:58
    (0)

    Tak jednak bohužel nevím, co značí slovo pacient a druhak, jak vidno, některé přezdívky jsou ušité přímo na míru a o dané osobě vypovídají úplně vše😉

  • riedlss - 28.09.2018, pátek, 23:22
    (0)

    Musel přijít osel, aby nám vše vysvětlil....

  • Osel - 28.09.2018, pátek, 21:17
    (0)

    Normální člověk si pamatuje. Babu

  • Babu - 28.09.2018, pátek, 20:26
    (0)

    Šovki to napsal náhodou hezky. Já si myslím, že za vše může vždycky derby.. my jsme ho totálně podělali a od té doby máme hlavy dole a shořela nám karma. Snad se zítra odrazíme do středu tabulky, ty rozdíly tam jsou minimální.

  • Greif - 28.09.2018, pátek, 20:16
    (0)

    Náhodou krásné pocteni

  • Osel - 28.09.2018, pátek, 18:31
    (0)

    Šovki jsi potencionální pcient.

  • Šovkovskij - 28.09.2018, pátek, 12:16
    (0)

    A ještě doplním, že nejen jaro, ale i podzim (i když ten z bodového pohledu nevyšel, zejména kvůli špatné koncovce), byl z herního hlediska velmi dobrý, jednalo se o pohledný, moderní fotbal, což bylo ceněno i v médiích. Takže bych byl rád, kdybychom se něčeho takového zase dočkali.

  • Šovkovskij - 28.09.2018, pátek, 12:12
    (0)

    Vetace rozhodčích je i v hokeji. Konkrétně tento parchant by si ji zasloužil jak prase drbání. A nebyl by z daleka sám. Přidal bych Orla a další výkvět české rozhodcovské mafie. Otázkou zůstává, kdo by nás potom vlastně pískal... Ještě k formě Slovácka. Mně docela zaráží, že celé jaro odjezdíme po zádeli, makáme, bojujeme, Kordula si chválí tým za morálku, charakter a pracovitost, šest zápasů po sobě nedostaneme gól (byť kolikrát s velkým štěstím a Hečovi, kterého někteří odborníci neustále posílali na lavičku) a pak tu máme letošní podzim, solidní rozjezd a od potupy od Gottwaldova jedna hrůza za druhou. Přitom odešel jen právě Heča a Břečka. Janošek tu je zpět na hostování z Plzně, přišel Kuchta, přišel Kalabiška a my sledujeme toto. Já to opravdu nepobírám. Chápu, že Břečka hrál nadstaredně a že Krejčí měl nějaké zdravotní patálie, ale i tak není normální, abychom dostávali tři fíky na zápas, tedy v tom lepším případě. Možná by si chlapci měli uvědomit, že nejsou Real Madrid a vypuštění jednoho zápasu (o to více zarážející je, že to bylo právě derby, což jim nikndy nezapomenu) se většinou přenese do dalších utkání, což byla Karviná a už se jede. Hoši si musí konečně šáhnout do svědomí a uvědomit si, že jestli k mistrovským zápasům budou přistupovat lehkovážně a bez zájmu, tak při vyrovnanosti ligy jsou horkým aspirantem na sestup. Ona ani ta Barcelona, nebo Real Madrid si nemohou dovolit zápas vypustit, a spoléhat na své jméno, že ono to půjde samo. A co třeba Plzeň. Odehraje dobrý zápas s CSKA Moskva, první poločas přímo skvělý, ale ze slavné Ligy mistrů soudruzi přepnuli na stupeň Žumpa liga, "obyčejný ligový zápas" v Jablonci, bez slávy a fanfár Champions league pár diváků, déšť, zima, komorní armosféra, odchozené utkání a výprask 3:0. Tohle si nemůže dovolit nikdo, a už vůbec ne provinční mančaft ze Slovácka.

  • Babu - 28.09.2018, pátek, 11:43
    (0)

    Vajdik, greif: jako čtvrtý sudí tu byl myslím aj na derby lrtos

  • riedlss - 27.09.2018, čtvrtek, 22:05
    (0)

    Jezdit s hlínou, jezdit s vozíkem, s černou rakví, s bílým pomníkem, toho bych se nikdy Nenadál! Že do módy přijde kremace, černý hrobař bude bez práce, toho bych se nikdy Nenadál! :D přivítáme jej jak se sluší a patří

  • vajdik - 27.09.2018, čtvrtek, 20:02
    (0)

    Greife byl tu, ale jako čtvrtý rozhodčí

  • Greif - 27.09.2018, čtvrtek, 16:56
    (0)

    No počkat nenadál tu byl minuli rok . ..amjen nevím zda jako hlavni

  • Babu - 27.09.2018, čtvrtek, 16:02
    (0)

    Mě překvapilo, že nás nepískal od osudného listopadu 2016, což je skoro dva roky.. škoda ale, že není nějaké veto rozhodčího jako je v tenise. Tam si může každý hráč vybrat jednoho rozhodčího, který nikdy nebude rozhodovat jeho zápasy. Nám by možná jeden nestačil :D:D ale letos je to docela v klidu, tak třeba kolega Nenadál zmoudřel :-)

  • vajdik - 27.09.2018, čtvrtek, 14:29
    (0)

    Reprezentaci ovládají agenti, rozhodčí ani když mají video tak ruky a fauly nepískají, pohár má schéma kterému nemůže rozumět nikdo, u moci Berbr a spol... Zápasy v lize pochybuji že jsou všechny čisté, obzvlášť na konci sezony atd...a my se tu hádáme kvůli blbostem :D

  • vajdik - 27.09.2018, čtvrtek, 14:19
    (0)

    A pak má ten český fotbal lidi bavit?!

  • eLucky - 27.09.2018, čtvrtek, 14:13
    (0)

    to vajdik: Tak co sem slyšel tak už Krejčí se snažil občas vystrčit růžky proti mocným a vesměs to dopadlo tak, že aj ti - s kerýma byl domluven na podpoře - dělali mrtvé. To pak je jakýkoli odpor asi bohužel marný:( V zákulisí českého fotbalu platí okřídlené "silnější pes mrdá" víc než kde jinde bohužel. Buď ďelej blbého a nech si kálet na hlavu od mocných, nebo proti tomu bojuj a budeš po zásluze potrestán;)

  • vajdik - 27.09.2018, čtvrtek, 13:52
    (0)

    ...eLucky a je az s podivem že třeba i klub u Pepíka Chovance po tom co tento rozhodčí řekl nevyžaduje změnu v delegaci či proč tento rozhodčí nemá doživotní veto pískat Slovácko. Česká liga je totální žumpa a každý klub i ten náš v tom rybníčku má své místo a je asi spokojen s tím jak to "funguje"...

  • eLucky - 27.09.2018, čtvrtek, 13:44
    (0)

    To je amaterismus hodný enom české ligy. Už to že tento vrah eště píská ligu je svinstvo a eště ho nasadí na nás, když ten zmrd o nás toto řekne. Česká liga s Stébákem v čele posunuje své morální dno stále níž. Proč asi se česká liga prodává do TV za polovinu toho co maďarská?:)

  • juancarlos - 27.09.2018, čtvrtek, 13:22
    (0)

    jó, tak tento šmejd to bude pískat ? Tak to by stálo i za menší choreo na uvítanou, aby věděl, že jsme nezapomněli. Na druhou stranu to ale smrdí podrazem :-(

  • vajdik - 27.09.2018, čtvrtek, 13:16
    (0)

    Tak snad kotel a i ostatní fanoušci panu Nenadálovi dají horkých 90minut na Slovácku! Už tak důležitý zápas dostává další náboj...

  • kecipep - 27.09.2018, čtvrtek, 13:11
    (0)

    Babu: Čekal jsem na tento moment, kdy nám ho dají. Taky se tehdy otíral o inteligenci našich hráčů. Zaujatý rozhodčí by nám už nikdy pískat neměl.

  • Skein - 27.09.2018, čtvrtek, 13:05
    (0)

    pojdme mu dát čočku, připomenout mu jak nás zařííízl.

  • tomrs - 27.09.2018, čtvrtek, 12:31
    (0)

    Já si myslím, že kabrňák Nenadál zase něco vymyslí a ještě pod kotlem domácích fanoušků :D

  • Babu - 27.09.2018, čtvrtek, 12:22
    (0)

    Ajaj, sympaťák Nenadál, co nás v listopadu 2016 v Liberci zařízl dvěma neexistujícími penaltami, po nichž řekl, že hráčům Slovácka už nikdy nebude věřit, protože jsou to lháři, nás píská v sobotu :D :D

  • tvojemama - 26.09.2018, středa, 23:31
    (0)

    Btw Sadilek celý zápas za PSV v poháru.:)

  • Greif - 26.09.2018, středa, 21:11
    (0)

    Milý curacku (gudu ) , mluvil jsem s pojezdným a 5 let nebyl na tenise a vzkazuje ti ať si nezapomeneš vzít prášek

  • Babu - 26.09.2018, středa, 18:09
    (0)

    Já s vajdíkem taky v některých věcech souhlasím, ale všeobecně mi přijde, že jeho postoj je primárně o negativních věcech, např. na jaro jsme uhráli 22 bodů, ale on furt vytahoval podzim s 9 body..

  • tvojemama - 26.09.2018, středa, 18:04
    (0)

    to Vajdik: V některých věcech s tebou souhlasím, ale uvědomuješ si, že některé věci ( hovna) píšeš pořád dokola? Taky mě štve, že jsme se v podstatě nikam neposunuli, ale jsem rád za první ligu. U tebe to vyzní jak kdyby: Klub zanikne a ze stadionu budou sračky > klub v první lize.

  • tvojemama - 26.09.2018, středa, 17:57
    (0)

    5:0!!Skvělé. Opavu dáme.

  • tvojemama - 26.09.2018, středa, 17:55
    (0)

    Teď to nemyslím jen na naše hráče, myslím to všeobecně. Je fakt hodně vtipné, když se někdo hecne na top týmy a proti slabším na to sere. Oni si pak myslí, že se někde prodají :D. V době kdy je o hráčích daleko více informaci, tak je to hodně naivní :).

  • Babu - 26.09.2018, středa, 17:54
    (0)

    hešpy: Doufám, že Kuchta a Sadílek budou hrát od začátku.. a Zajíc střílí goly v juniorce, tak snad dostane příležitost místo Kubaly.

  • juancarlos - 26.09.2018, středa, 17:51
    (0)

    a Zajíc :-) Takže dobře do dopadlo,chci věřit tomu,že se konečně střelci probudili a dokáží to v sobotu s Tropau. A stejně si myslím, že by měl Kordula odejít, ať už to dopadne v sobotu jakkoliv.

  • hešpy - 26.09.2018, středa, 17:48
    (0)

    Já teda doufám, že nastoupí v základu Kuchta. Pokud by měl Kordula koule, tak by mohlo být duo Kuchta - Zajíc fajn, ale obávám se, že na to nemá.

  • Babu - 26.09.2018, středa, 17:40
    (0)

    Krejčí, Kalabiška, Kuchta, Kohút.. já nevím, ale v sobotu by měli byt v útoku jen hráči na K.. :D

  • Valheru - 26.09.2018, středa, 17:11
    (0)

    A už je to 0:3, jen houšť.

  • Valheru - 26.09.2018, středa, 17:09
    (0)

    Kalabiška 0:2, tak ještě jeden nebo dva a bude klid :-)

  • Valheru - 26.09.2018, středa, 16:46
    (0)

    barnabas.666: jak Zl*n co když polevil, dostal 3 fíky od Slavičína? :-)

  • barnabas.666 - 26.09.2018, středa, 16:28
    (0)

    kecipep: když vidím tu ligovou sestavu, tak jen doufám, že se závěr zápasu bude dohrávat jen z povinnosti (ať už bude vést kdokoliv), protože je za 3 dny Opava. Mně by vůbec nevadilo, kdyby naše juniorka dostala bůra od těch mafiánů z Olympie, kdyby pak áčko porazilo Opavu.

  • barnabas.666 - 26.09.2018, středa, 16:25
    (0)

    Slovácko právě vstřelilo branku! Autorem branky je DOPLNÍME. Super, máme nového střelca.

  • Babu - 26.09.2018, středa, 16:20
    (0)

    Gól Krejčí :-)

  • kecipep - 26.09.2018, středa, 16:19
    (0)

    Už vedeme

  • kecipep - 26.09.2018, středa, 15:51
    (0)

    Dnešní sestava by neměla mít při správném přístupu problém: Trmal - Divíšek, Krejčí, Hofmann, Juroška - Rezek, Sadílek, Machalík, Hellebrand, Kalabiška - Kuchta

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 15:32
    (0)

    to vajdik: Řešení tohoto problému je na vedení klubu. Myslím si, že Kordič si je tohoto problému vědom a stejně tak jeho nadřízení. Pokud s tím nedokáže pohnout, tak může být toto cesta ven z toho začarovaného kruhu samozřejmě. Nicméně osobně si myslím, že to bude složitější, protože problém v přístupu má Slovácko dlouhodobě bez ohledu na to kdo je zrovna trenérem. Nejvíc je to vidět na přístupu k zápasům proti velkým jménum - pražským S nebo Plzni - tam se dycky hecnů všeci jak dyby šlo o Ligu Mistrů. Kdyby se takto hecli na každý zápas tak není co řešit.

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 15:26
    (0)

    eLucky já fakt musím ještě zareagovat, pokud to Kordula nezvládá musí vedení klubu najít někoho kdo to z týmem zvládne - zlepšit přístup k zápasům... Podívej třeba Sparta, Ital Hapal se stejným kádrem nic nedokázal a Ščasný ano...? Podívej jak šlape Zlín pod Bílkem...atd... Měj se hezky.

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 15:25
    (0)

    to BM: Pokud je hlavní motivací ligového fotbalisty k výkonu to kolik má odměnu, tak potom takový hráč nemá co dělat v lize a dost pravděpodobně se dlouho živit fotbalem nebude. Ale to je zbytečné rozebírat, v tom musí mít jasno hráči. Trenér nebo kdokoli jim toto může zdůrazňovat připomínat jak chce, když jim to bude jedno, tak je to zbytečné tlachání. Omezené prostředky vedení jsou v tom směru, že není pro nás klub - ale vlastně prakticky žádný - možné takové hráče bez zájmu poslat pryč a nahradit je kusy, které si budou poskytnuté šance vážit víc. Jednak si omezen finančními možnostmi klubu a pak taky přestupovým obdobím. Mimo něj můžeš hráče prakticky jenom vyhazovat a nahrazovat je vlastními dorostenci a to v lize jaksi moc nejde. Proto má vedení možnosti jak ovlivnit přístup hráců k zápasům omezené. Pokud hráč prostě jede tak nějak na půl plynu údržbu, protože ví, že má svoje jisté, tak ho trenér nebo třeba ředitel bude těžko lámat k tomu, aby do toho dal víc. Nemluvě o tom, že by bylo nefér brat to tak, že když se nějakému hráči zrovna nedaří, tak je to tím, že se mu vlastně ani nechce.

  • hromik - 26.09.2018, středa, 15:24
    (0)

    No nicméně dneska ten Radotin nebude zas tak jednoduchý zapas. Doufám ze kluci k tomu přistoupí zodpovědne. Jestli ne tak ať nedopdnem jak Boleslav !!

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 15:17
    (0)

    to vajdik: Přístup hráčů na hřišti trenér podle mňa teda neovlivní, ano měl by je připravovat tak, aby jejich přístup byl takový jaký byt má, ale pokud přesto v tom zápase takový není, tak má velmi omezené možnosti s tím něco dělat. A já navíc mluvil o vedení klubu, Kordula je trenér A-týmu, ne vedení klubu!

  • Bayern Munchen - 26.09.2018, středa, 14:58
    (0)

    eLucky: jestli může vedení klubu ovlivnit to jak přistoupí hráči klubu k zápasu ve velmi omezené míře, tak to radši ať k zápasům ani nenastupují. Protože pak ta ostuda a posměch co Slovácku svým výkonem zajistí, je smutné. pro hráče možná ne, ale pro fanoušky asi ano. A eLucky, i když vedení asi nemá dostatek peněz na motivování hráčů k tomu aby za Slovácko bojovali, tak pak mi řekni, k čemu je opravdu ta akademie a honosení se tím, že si vychováváme své hráče, kteří za ten klub ale nebojují a je jim vlastně výsledek ukradený. Vždyť přeci vlastní odchovanci, kteří dostali k první lize čuchnout na Slovácku, by za tento klub měli odjezdit celých 90 minut na 100%. Řada z nich by si v jiném prvoligovém klubu ani nečutla a to si nebudeme nalhávat. Tak už i tohle by měla být vůbec motivace. Vždyť fotbalová kariéra je krátká, a nevím zda si uvědomují, že když na to serou, tak se asi někde jinde nedostanou a po fotbale co, budou ze všech trenéři, jak z Korduly. I když ten moc fotbalista nebyl, ale aspoň na tom hrišti nechal vždy vše...

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 14:52
    (0)

    eLucky poslední reakce na tebe protože fotbalu asi moc nerozumíš - právě to jak hráči přistoupí k zápasu ovlivní trenér a proto tu řada lidí píše Kordula ven! Proč to na začátku jara 2018 ti hráči dokázali ikdyž nejsou fotbaloví tak jezděním po zadku vybojovali zapasy s Brnem Bohemkou atd...ale ted, proc se jim nechce jezdit po zadku, protože to z nich trenér proste nedostane. Tecka, hezkou stredu.

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 14:48
    (0)

    to BM: Ale já sem vůbec nehodnotil hráče a ani je hodnotit nebudu. To je samostatná kapitola. A na rovinu si řekněme, že zrovna to jak hráči klubu přistoupí k zápasu može vedení klubu ovlivnit ve velmi omezené míře.

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 14:44
    (0)

    Mě z férovky v hlavě zůstalo co tady psala BABU - ze pan ředitel chce rozlučku a poděkování Sumimu a pripravuje pro nej nejake místo v klubu, odpovězme si, stalo se něco? Druhá věc, že si pan ředitel uvědomuje dluh vůči fanouškům s komunikací - je tu nějaká změna? To mi stačí abych poznal k čemu je tzv. FÉROVKA - k ničemu!

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 14:38
    (0)

    eLucky ale Liberec je postavený uplne jinak jak Slovacko sám si to tu psal že je tam rada zoldaku kteří se v tom klubu točí každy rok...ale ten klub na sebe upozornil v pohárech videlal si nejake peníze...tady se žije heslem máme akademii nam to staci na preziti a ono to tak je, ale když někdo malinko vykoukne z řady, už po něm šahá ten movitější klub který i investuje ;-) Já tu realitu vidim jaka je, prodejme hráče aby se vydělalo nejakych 20mega, pak se dostanou peníze za tv prava a jiné sracky od svazu, pak tu máme kraj k tomu drobní sponzori a vstupné a mame zase na tu tragedii tak nejak zabespečený rozpocet ale ja rikam, po cca 20letech ligy na Slovacku, baví to ještě lidi, stepovat na místě nebo spíše pomaličku padat a padat...? No nic, my na foru to tu nevyresime, účastnit se ferovek je uplne na hovno, protože se něco tam rekne a za 14dnu se nedodrzi ani to uvodni slovo "dobrý den"...a je to tu neustále stejné...

  • Bayern Munchen - 26.09.2018, středa, 14:34
    (0)

    eLucky: zase až tak bych to neřekl. Já vidím tu realitu ohledně klubu stejně. Ale to přeci neznamená, že naši hráči budou hrát, to co hrají. To se na mě nezlob, ale to je ostuda a hrůza. A dělá to spíše negativní reklamu klubu. A myslím si, že na to se ptá vajdik. jak se ti líbí projev týmu, hráčů, zda odevzdávají maximum, atd.

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 14:29
    (0)

    to vajdik: Myslím, že Liberec poslední roky tento režim tak nějak +- jede. Investice a dotace je rozdíl, pokud se bavíme o investici, tak kdyby šlo o ni, tak do toho šel svého času i Zemek, ale nakonec to zjevně byla nevratná dotace. Rozdíl je v tom, že před 10ti lety byly jeho firmy v takové kondici, že měl na to utopit tu prachy, dnes si to dovolit prostě nemože. Buďme rádi za to, že tu pořád je a rok co rok dosype chybějící prachy do rozpočtu, abysme mohli vůbec ligu hrát. Bohužel je to naše realita, kterou tu pořád 95% fanoušků nechce vidět...

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 14:24
    (0)

    eLucky a viděl si někde sportovně úspěšný klub, který by podle tvé teorie fungoval? Tady touto setrvačností spíše přežívá a nikoho to nebaví... Bez investic a mecenáše žádný sportovní klub v českém prostředí nic nedokáže!

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 14:24
    (0)

    to vajdik: Svůj názor na toto téma jsem tu psal už několikrát aj tu, ale hlavně sem ho nikdy neopomenul jasně vyjádřit vedení klubu, do kterého tu furt za každou cenu šijete aniž byste ho se svými názory konfrontovali. To že nekopu do vedení klubu pořád dokola veřejně neznamená, že jsem z prací a prezentací klubu spokojen. Já ostatně v tomto nebudu spokojený nikdy, dycky možeme jako klub dělat víc např. pro mediální obraz klubu. Bohužel se ale dlouhodobě také ukazuje to čím se zaštitoval Krejčí - jakákoli snaha o propagaci příde v niveč po prvním neúspěchu na hřišti. V tom měl bohužel pravdu, tento národ je totiž plný nepřejícných, kteří si moc rádi kopnů;)

  • Bayern Munchen - 26.09.2018, středa, 14:21
    (0)

    Fotbal co 1FCS předvádí se snad nemůže objektivně líbit nikomu. Jen abychom se ještě dnes nedivili více po poháru. Ale tak třeba by se urychlila výměna trenéra. Jediné řešení pro současnou situaci v jaké Slovácko je, je vyměnit trenéra. Majitele asi těžko budeme měnit, ten si rozhodne, sám jaké má vize se Slováckem do budoucnosti. Stavění týmu na výchově mladých, je podle mě dobře, jen jde o to mít trenéra, který umí nastavit systém hry, podle toho jaké má hráče a ne naopak hrát hru, na kterou hráči nemají a nejsou schopni se ji za několik sezón naučit.

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 14:19
    (0)

    to Nike - FCS: Pokud chceme změnu majitele za tím účelem, aby on dotoval klub, tak toto je cesta do prdele stručně. Pokud má klub být dlouhodobě udržitelný a konkurenceschopný, musí být schopen se uživit bez toho, aby do něho naléval jakýkoli majitel miliony! Pokud budeme donekonečna enom na všecky strany natahovat ruky, tak jednou nebudeme mnět kam ty ruky natáhnůt a klub prostě skončí.

  • Nike - FCS - 26.09.2018, středa, 13:57
    (0)

    To jo. Dokud tady bude to vymleté vedení a téměř zavřený Zemek tak to bude stejná báseň. Zemek toho udělal hodně pro FCS, ale mohl by to pustit dále... Takhle se to směrem dopředu neposunulo, neutrální to bylo pár let ale 2-3 roky to jde směrem dolů.. tudíž je čas na změnu majitele, protože ten má největší právo a rozhoduje o všem...Tudíž nový majitel, dotovat klub, zařídit si pořádné vedení, trenéra, a hráči se hned nějací pujdou, udělat dobrý koncept a budeme hrát dobrý fotbal ale bude to chvíli trvat no.... Ale pokud to bude ta stejná básen o tom že jsme regionální klub, že priotitou je akademie a vychovávání mladíků na kterých se staví, tak se nikam nehneme... staví se na nich a to nám kazí všechno co může....

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 13:53
    (0)

    eLucky já čekám na odpověď když tě zajímá jak klub vystupuje navenek, jak jsi spokojen? Když tě nic jiného nezajímá...

  • WojtaFcs - 26.09.2018, středa, 13:47
    (0)

    Neprodáme to Slovácko taky nějakým cizincům, horší si myslím že už to být nemůže takže by bylo třeba jen líp :D Když koupil někdo Opavu tak by mohl i FCS :D https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/345937/opava-prodava-klub-francouzum-v-azylu-odehraje-posledni-zapas.html

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 13:42
    (0)

    to vajdik: Toto ale neplatí enom u Slovácka, ale absolutně u všech ligových týmů přeca. Objevils ameriku nebo co?

  • karagavrylydys - 26.09.2018, středa, 13:41
    (0)

    vajdik: Přesně tak.

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 13:39
    (0)

    Já neříkám že to byl špatný výsledek porazit plzen...jen můj názor je ten, že pohár urcite prioritou pro klub není jen to nereknou a je jasne ze ani nemohou rict verejne. Takze jestli se vypadne v prvním kole nebo v semifinále je uplne jedno a historii to nezajíma.

  • Babu - 26.09.2018, středa, 13:15
    (0)

    vajdik: dostat se mezi 8 nejlepších v poháru a prohrát s finalistou je ostuda? Mně to vzhledem k formě Slovácka přišlo jako dobrý výsledek.

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 13:13
    (0)

    eLucky když tě zajímá teda jen to, jak klub vystupuje navenek - mohl by si nám tu napsat jak se ti to libí?

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 13:13
    (0)

    Tvl Babu, ano až ve čtvrtfinále :D oproti letům minulým to bylo ale rozšoupnutí co :D

  • Pan Puk - 26.09.2018, středa, 12:46
    (0)

    No já mám třeba interní info že má být sobotní zápas zrušen!

    Zjistilo se že větší počet diváků už přijde na zápas připosraný a nemusely by stačit kapacity WC na stadionu. Další část diváků, kteří se škodolibě přijdou podívat na další špatný výkon Slovácka, bude mít tak mocnou erekci již před vstupem na stadion, že by hrozilo vážné zranění při průchodu turnikety.

  • Babu - 26.09.2018, středa, 12:34
    (0)

    Nejlepší je zjistit nějaké interní info a za tepla ho poslat dál :)

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 12:22
    (0)

    to Gudu: No mě třeba toto a ani nic jiného vlastně nezajímá;) Mě zajímá jak klub vystupuje navenek.

  • eLucky - 26.09.2018, středa, 12:02
    (0)

    to Gudu: Ty si taky pro klub úplně nepodstatný, ale vedení to nechce dat najevo.

  • Hory - 26.09.2018, středa, 11:51
    (0)

    Zajímalo by mně, kde poslední dobou někteří přispětelé zde, berou informace o tom, co vedení chce, co ne, co je pro něj důležité,co ne,atd.

  • Babu - 26.09.2018, středa, 11:48
    (0)

    Gudu: Tak finále to není, ale nemyslím si, že porazit Plzeň venku v prodloužení je brnkačka... ale ty tady shodíš úplně všechno, tak proč se namáhám.. kdyby to bylo vedení jedno, tak to borci položí v prvním kole..

  • Babu - 26.09.2018, středa, 11:32
    (0)

    vajdik: jojo proto jsme loni porazili Plzeň a byli až ve čtvrtfinále?

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 11:26
    (0)

    Jinak náš sobotní soupeř a také konkurent v boji o záchranu našel dle deníku Sport nového vlastního - francouzskou bankovní společnost. https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/345937/opava-prodava-klub-francouzum-v-azylu-odehraje-posledni-zapas.html

  • vajdik - 26.09.2018, středa, 10:57
    (0)

    kara..je, to máš pravdu, jen se to nesmí říct ofiko :D

  • karagavrylydys - 26.09.2018, středa, 08:33
    (0)

    Pro Slovácko je Pohár úplně zbytečná soutěž.

  • lagic - 26.09.2018, středa, 08:27
    (0)

    To je sice pěkné, že tam už není Bolka, ale s tím, co předvádíme my je to úplně jedno 😀

  • Greif - 26.09.2018, středa, 00:25
    (0)

    Dnes rupla Bolka v poháru , tak to už půl poháru mame skoro doma :D

  • cicmaaa - 25.09.2018, úterý, 21:54
    (0)

    Gudu: můžeš mi napsat do zprávy tvé pravé jméno? Rád se s tebou vsadím, že Kordula nebude vyhozen ani po Opavě. Nepiš kraviny jako polivička lidí tady :)

  • Babu - 25.09.2018, úterý, 19:28
    (0)

    Juancarlos: jojo a už porazili Hradec.. je to zvláštní spolek s podivnou historii

  • juancarlos - 25.09.2018, úterý, 18:48
    (0)

    Jako bacha na ten Radotín, ještě loni hráli na Strahově 2.ligu jako Olympie Praha, kterou opustili jen proto, že už neměli na profilicenci. Hřiště kdesik v prdeli, bez diváků, tipuji, že rozhodčí z Prahy, jednoduché to tam rozhodně nebude.

  • kecipep - 25.09.2018, úterý, 18:19
    (0)

    Presne takove reakce jsem cekal :-) vandraci!!

  • Babu - 25.09.2018, úterý, 18:07
    (0)

    Kecipep: ale i Chrudim porazí Boleslav a my ne! Takoví my jsme!!! :)))

  • kecipep - 25.09.2018, úterý, 18:05
    (0)

    Vypadla Boleslav, cesta k vitezstvi v poharu jeje volna :D

  • Nike - FCS - 25.09.2018, úterý, 18:01
    (0)

    Dobře, pravda to být nemusí ale něco na tom pravdy být může... Ale nějaké podmínky Kordula už musí mít po takových 4 zápasech, kdy jsme téměř nic nepředvedli... Já myslím že každý by tu situaci už řešil, a nešlo by ani o ty 4 prohry ale o to hrůzostrašné scóre a hlavně výkony...

  • a jé - 25.09.2018, úterý, 16:41
    (0)

    Fcs- cituji - Ja si myslim ze i kdyby se nedostavili vysledky, tak tu Kordula zustane minimalne do konce podzimu coz by byl i logicky krok konec citace logicky krok děláš si prdel v tomhle novem systému je to hloupost

  • Hory - 25.09.2018, úterý, 16:39
    (0)

    Trenér Kordula pracujeme s hráči které mu de facto, dodá vedení. A to vedení dodá to, na co si vydělá, nebo dostane peníze od majitele. To snad asi chápe většina rozumně uvažujících. Vedení a majitel uvažují rozumně (doufám) a ví jak to je (viz.co jsem popsal výše)tak přece nebudou odvolávat trenéra. To by byla totální blbost.

  • Babu - 25.09.2018, úterý, 16:22
    (0)

    Takových článků založených na diskuzích už bylo.. někdy i přímo citace jednotlivých přezdívek, což mi přijde ujeté.. myslím, že na Kordulu tlak je, ale rozšiřovat povídačky je druhý extrém ;)

  • Babu - 25.09.2018, úterý, 15:47
    (0)

    Michal fcs: nevím, z kama to má, spíš nechápu to, že x lidí to vezme jako fakt a vůbec jim to nepřijde divné ani se nad tím nezamyslí.. ale tak žijeme ve světě, kde desítky lidí na fb sdílí fake news a vůbec jim to nepřijde podezřelé :D

  • Babu - 25.09.2018, úterý, 15:46
    (0)

    soráč, tak gudu, asi mi splýváte :D

  • fcs - 25.09.2018, úterý, 15:19
    (0)

    O formě obrany se nemusime ani bavit,bez Kadlece a Krejčího a odchodu Brecky je to opravdu tezke, ale bohuzel nejvetsi slabina je prechod do utoku a kdyz se tam uz dostanem, tak souper ma vsechny svoje hrace ve vapne, ale to neni opravdu jen o utocnikach, chtelo by to nekoho, kdo umi vystrelit z dalky jako Jirka Valenta...

  • fcs - 25.09.2018, úterý, 15:16
    (0)

    Gudu tu psal uz hodne pohadek a nic z toho nebyla pravda az na prichod Kadlece a to psal v dobe kdyz uz to vsichni vedeli... Ja si myslim ze i kdyby se nedostavili vysledky, tak tu Kordula zustane minimalne do konce podzimu coz by byl i logicky krok

  • nairy - 25.09.2018, úterý, 14:51
    (0)

    to Gref: adresa je Ke Zděři 1111/21, Praha, ti tupci z Radotína ani neumí napsat správně název ulice

  • Michal fcs - 25.09.2018, úterý, 14:37
    (0)

    to babu: psal to tu Gudu, odkud to má těžko říct,zdroj nenapsal

  • Babu - 25.09.2018, úterý, 14:27
    (0)

    Hory / Nike: Ta podmínka, že pokud vyhraje s Opavou, tak zůstává a pokud ne, tak letí, tu byla zmíněna jenom VelkyfandaFCS nebo jak se jmenuje, takže jistě důvěryhodnost level 1000...

  • vajdik - 25.09.2018, úterý, 14:19
    (0)

    Nike - víš co je na tom týmu zajímavé, že skoro s totožným kadrem to v krizových zápasech jaro 2018 šlo a najednou to zase nejde? Věcí trenéra ale je to, že si nedokáže udělat pořádek s těma kartama co hráči dostávají...že nedokáže hráče připravit do utkání, aby 90.min "žraly" trávu a dělají to až prohrávají kdy soupeř přeřadí na nižší rychlost..a pak Kordula začne tu jeho básničku jak tým hrál dobře nějakych 30minut :D

  • Hory - 25.09.2018, úterý, 14:11
    (0)

    Nike - FCS- a kde jsi na to přišel, respektive si to můžu já přečíst o tom, co popisuješ, že dalo vedení trenéru Kordulovi za podmínku? Na oficielní stránce to nevidím, nebo je to zveřejněné někde jinde?

  • Nike - FCS - 25.09.2018, úterý, 13:50
    (0)

    To jsou fakt vymletí šašci to vedení, ti kluci neví která bije fakt...Kordulovi nastaví vyhrát s Opavou = zustaneš, prohra= letíš... to je jak v přeboru ty vole, ligisty :D Ale jak jsem už kolikrát říkal problém není ani tak v trenérovi než v celém vedení a hlavně majiteli klub, muže tu trénovat kdokoliv ale s takovým kádrem nejde téměř nic vymyslet, to je škoda jít takový tým trénovat

  • vajdik - 25.09.2018, úterý, 13:45
    (0)

    Hory a Babu - díky za info a doplnění, a propo - Kordula je u týmu jeden rok pokud se nemýlím, že? A můžete mi říct kolik z těch měsíců to fungovalo? Podzim 2017 totální marnost a nejméně bodů získaných v historii klubu na podzim, pak se na jaro 2018 začalo bodovat a letos zase dva a půl měsíce zmaru... To vám jako dostačující nestačí? Nejde tak ani o body (haluzácky získané na Dukle a stejné s Baníkem) ale jde o tu hru, která je horší a horší, a disciplína hráčů a kapitána je otřesná a nebudu tu psát něco o základních ligových atributech jako je bojovnost a agresivita. Ten trenér z toho mančaftu nedostává ani 50%

  • Babu - 25.09.2018, úterý, 12:57
    (0)

    Hory: to se mu nehodí do krámu..

  • Hory - 25.09.2018, úterý, 12:56
    (0)

    Vajdik - ještě by bylo dobré aby jsi ke své informaci dodal také to, že byl odvolaný na základě neuspokojivých výsledků už od jara. To je celkem zásadní věc o které jsi zapomněl informovat.

  • vajdik - 25.09.2018, úterý, 11:28
    (0)

    Tak v Teplicích představenstvo rozhodlo o odvolání trenéra - neuspokojivé výsledky řešili za včas...U nás asi bude stačit když se porazí v pohárů třetiligista a je to Ok :( Po Opavě nás čeká zápas v Jablonci doma teplice, do plzně, a máme konec října...

  • Greif - 24.09.2018, pondělí, 21:35
    (0)

    Mám to Ke Zdeři 1111/21, Praha 5 - Radotín, 153 00

  • Greif - 24.09.2018, pondělí, 21:34
    (0)

    Má někdo adresu kde se to ve středu hraje ?

  • Witeek - 24.09.2018, pondělí, 20:03
    (0)

    Michal už by se mohl jít podívat za hranice.

  • Skein - 24.09.2018, pondělí, 18:56
    (0)

    den

  • Skein - 24.09.2018, pondělí, 18:56
    (0)

    dneska má svůj Trávník ;)

  • vajdik - 24.09.2018, pondělí, 17:54
    (0)

    Greife typuju tri treneri a cca 15-17 čutálistů si zvýšit sebevědomí s amatérama ze třetí ligy :D

  • Greif - 24.09.2018, pondělí, 17:33
    (0)

    Jej tu je trenérů a kdoví čeho , kdo pojede ve středu do Prahy ?:p

  • vajdik - 24.09.2018, pondělí, 17:10
    (0)

    Já to vidím uplně stejně jako A JÉ - přece nemůže rozhodovat o pokračovaní trenéra to, zda porazíme nějak Opavu či ne... Co to je za blbost, ta hra je totální hnus, na který se nedá dívat, systém Slovácko žádný nemá, dostává branek a karet jako na běžícím pásu, tým nemá žádnou tvář, hráči nejsou vůbec agresivní..nemyslím to, že si jen blbeček může nechat dát žlutou resp. červenou kartu za jasného výsledku, udělá to Hoffman se Slavii a následující zápas blbec Daníček...toto všechno když sečtu, k čemu ten Kordula je? Je mi jasné že nemá koule na to odejít sám, protože co by dělal, vzdělání žádné, jen kopal do balonu, žádný jiný klub ho těžko bude chtít protože jako trenér lautr nic nepředvedl...takže se bude držet co to půjde, a to Vás pane Kordulo stále baví?!

  • a jé - 24.09.2018, pondělí, 16:36
    (0)

    Oprava když porazime Opavu

  • a jé - 24.09.2018, pondělí, 16:34
    (0)

    Takže jestli tomu rozumím a poráží mě Opavou vlastním gólem v 95 minutě vše je odpuštěno celý nesystem i poslední 4 utkání v kterých jsme dali 3 góly a dostali 14? Kdo tohle vymyslel to je totální blbost Teplice svolaly zasedání představenstva a řeší situaci tu jsou aspoň akční

  • Michal fcs - 24.09.2018, pondělí, 15:23
    (0)

    Nevím, jaký zdroj má Gudu, ale pokud je to pravda, tak je to totální amatérismus a vzkaz hráčům- nechcete už trenéra, stačí prohrát, chcete součastného trenéra, musíte se víc snažit......

  • vajdik - 24.09.2018, pondělí, 15:14
    (0)

    Psotka je dva roky v Plzni sportovním ředitelem mládeže...a asi bere více než celý ten slavný trenérský sbor ve Slovácku.

  • FCS10 - 24.09.2018, pondělí, 15:11
    (0)

    Psotka v FCS už 2 roky nepůsobí

  • Sportsportsport - 24.09.2018, pondělí, 15:05
    (0)

    Moje řešení : nabidnout to psotkovi. Dobry coach, zatim u mladeze, takze by byl rad za sanci u muzu v lize a nebyl by nejdrazsi. A taky zna hrace a prostředí 😁

  • vajdik - 24.09.2018, pondělí, 14:59
    (0)

    Mě se nelíbí takové řeči když se vyhraje s Opavou vše v pořádku a Kordula pokračuje, pokud se prohraje - bude odvolán... Podle mě na to Kordula nemá dlouhodobě jelikož s týmem nedokázal najít žádný systém hry a nic nefunguje, ani standartní situace utocné / obranné, ani přechod do utoku, obrana uz vůbec ne a přitom alespoň dle jmen je tým lepší a zkušenější než tomu bylo na jaro 2018! Jinak ještě souhlas s eLuckym - Olomouc jakožto město fotbalový klub drží dlouhodobě nad vodou ale to i z toho důvodu, že město je jak píšeš čtyřnásobně větší s trošku větším rozpočtem než 25tis UH kde se valí ročně tuším 20mega do Slováckého divadla na platy herců...

  • Bayern Munchen - 24.09.2018, pondělí, 14:43
    (0)

    Gudu: Pokud by to měl být pan Svědík, bylo by to super, přesně takového trenéra si tady dokáži představit. Škoda že až po Opavě.

  • eLucky - 24.09.2018, pondělí, 12:48
    (0)

    to BM: Ano Olomouc má Jílka, ale Jílek taky dostal prostor ten tým dlouhodobě budovat a měl ho od sestupu do ligy až do odchodu Chorého prakticky pořád stejný, a díky tomu se ti kluci sehráli, postupně nabrali sebevědomí a narostli jim křídla. A netvď mi, že Olomouc je na tom finančně srovnatelně s nama, když tam hraje Pilař, Nešpor apod. hráči!? Olomouc je na tom nesrovnatelně s nama už proto, že za tamním klubem město stojí a podporuje ho až přes hranu běžné podpory - koupě stadionu. Samozřejmě že čtvrtinové Hradiště takové možnosti nemá, ale přesto bych čekal od města trošku víc...

  • Bayern Munchen - 24.09.2018, pondělí, 12:37
    (0)

    eLucky: No aby si se taky nedivil a neskončila letos Olomouc před námi. Myslím si, že zmátořit bychom se měli hlavně my. To je porovnávání, chybí jim dělníci, nám zase chybí kvalita. To je podobné, není zde kreativní záloha. To že zde nejsou peníze, je pravda a myslíš si, že v té Olomouci jsou ty peníze. Spíš mezi námi a Olomoucí je jeden zásadní rozdíl, který dělá to, co dokázali. A to je kvalitní trenér Jílek a výborná mládež. Předloni vyhráli druhou ligu víceméně pouze se svými odchovanci a s nimi také skončili na pozici zajištující poháry. To my s těmi našimi odchovanci, o kterých se stále mluví, jsme nikde žádnou díru do světa neudělali, myslím jako klub. A to je ta filozofie, kdy někteří mladí odchovanci již nejsou mladí, ale ve středním věku fotbalisty a zase takové změny se u nás každoročně nedějí, abychom snad nemohli hrát fotbal na který se dá i koukat. A hlavně hrát pro fanoušky, když už ne tedy o poháry... Jo a ta naše mládež je tak super, že naši kmenoví útočníci v této sezóně dali dva góly, zatímco Kuchta hrál dohromady tři zápasy a má stejný počet gólů, to taky o něčem vypovídá...

  • vajdik - 24.09.2018, pondělí, 12:19
    (0)

    Pan Puk - nejsem si jistý s tím co píšeš na konci, že Slovácko tady bude i v případě MSFL...myslím že by to končilo zrušením akademie a návratu Slovácké Slavie a Jiskry Staré Město (která defakto již hraje pod touto hlavičkou nižší soutěž)...na co mít v amatérské soutěži regionální klub?!

  • Pan Puk - 24.09.2018, pondělí, 12:13
    (0)

    S takovouto mentalitou by se Baník, Bohemka nebo Opava museli rozpustit po pádu do druhé, nebo v případě Opavy do třetí ligy. Fotbal není obchod, jak tady tvrdí jistý "fanda". Ve fotbale hraje roli tradice, klubismus a věrnost, která drží klub v časech horších a hřeje v časech lepších.
    Slovácko tady bude i ve druhé lize a i v MSFL!

  • Valheru - 24.09.2018, pondělí, 12:03
    (0)

    elucky: smazal jsem mu je já - teda jen ty, co odporují zdravému rozumu, pravidlům slušné diskuze a vyjadřování. Až začne debatovat a argumentovat a ne jen urážet a nesmyslně kafrat a nadávat, tak mu možná nic mizet nebude.

  • eLucky - 24.09.2018, pondělí, 11:51
    (0)

    to BM: Jenže Olomouc jezdí nahoru dolů. Letos - pokud se nějak nezmátoří - tak možů taky zase letět o soutěž níž. Kádr nejhorší rozhodně nemajů, ale chybí jim dělníci, na krásu možů hrát nahoře dyž sů v pohodě, ale těžko o udržení. Jedou totiž standartní režim českých klubů bez vize do budoucna, my víme že prostě prachy nemáme a mnět ani nebudeme, tak jedeme nízkorozpočtově a na ligu tento systém stačí už celkem dlouho. Ano jedno se může stát, že už se ucho utrhne, ale to neznamená, že bysme měli bezhlavě nakupovat na úkor budoucnosti klubu, protože teď zrovna peníze máme díky prodeji Břečky a Hečisa. Prostě se s tím už konečně buď smiřte a fanděte Slovácku absolutně za všech okolností, nebo se na to vyserte.

  • vajdik - 24.09.2018, pondělí, 11:48
    (0)

    Na Opavu jak píše Michal - nechat vstupné (ikdyž nechápu proč na Opavu bude ASI 150Kč, když Opaváků dojede hodně a budou hrát defakto před domácí kulisou - narážím na to, kdo vybírá kategorie atraktivní / neatraktivní zápas, protože s Opavou divácky to bude po Baníku dle mého nejlepší kulisa...) ikdyž domácích fandů moc nedojde protože co čtu a šlyším to tu baví míň a míň lidi...ale k původní myšlence, nechat základní vstupné a na hráčích musí byt videt 95minut bojovnost. Pokud ne, Korudla by měl s jeho ancáblem asistentů odejít. Protože slyšet každy zápas hodnocení že prvních nebo poslech 30minut tým hrál dobře...nevím nevím, fotbal se hraje 90.min plus nastavení, třicet se hraje poločas v házené...ne fotbal pane NEtrenére Kordulo!

  • Bayern Munchen - 24.09.2018, pondělí, 11:44
    (0)

    Hory: proč nás srovnáváš s Olomoucí, nechápu, to je nesrovnatelné. Nevím, jaké tam je vstupné teď, ale loni když jsem tam byl na Slovácku, tak jsem určitě za lístek neplatil 250 Kč. A Olomouc na rozdíl od nás někdy hrála i poháry a to zrovna letos. My se tam nedostaneme nikdy. Co by za to dala řada fanoušků, kdyby viděla jednou skončit Slovácko na pohárových příčkách i kdyby další rok hráli jak Olomouc o sestup. Zatím co u nás se hraje o sestup stále... Takže nesrovnávej, nesrovnatelné.

  • zdrh - 24.09.2018, pondělí, 11:41
    (0)

    hory: v Olomouci v té době hrála hokej Kometa, což byl trochu větší tahák. A navíc vzhledem k současným výkonům Olomouce ta návštěva nebyla překvapivá. A kategorie zápasů nejsou tři, ale dvě. A v rámci každé kategorie zápasů jsou tři kategorie vstupenek, ty sis vybral tu nejdražší. Ta cena mě zaujala, protože já kupoval svému taťkovi lístek na zápas Olomouc - Slavia a platil jsem přes internet jen 200, taťka chtěl za branku, tys byl na hlavní pod střechou.

  • KEIKIN - 24.09.2018, pondělí, 11:41
    (0)

    eLucky, přimlouvám za ban pro toho údajného velkého fandu. Máme teď jako tým slabší období,což je ale naprosto normální a my bychom měli spíše věřit, že se to otočí a fandit. Tohle je provokace naschvál a je to ubohé.

  • eLucky - 24.09.2018, pondělí, 10:53
    (0)

    to velkyfandaFCS: Nesmazal sem sice zatím ani jeden tvůj příspevěk, ale jestli tu hodláš nadále špinit každého kdo se ti dovolí odporovat, tak máš BAN. Ber to jako poslední varování!

  • JoKeR - 24.09.2018, pondělí, 10:52
    (0)

    Tak se na to vykašli když tak hrozně trpíš.

  • Michal fcs - 24.09.2018, pondělí, 10:49
    (0)

    Na zápas s Opavou by mělo vedení nechat vstupné podle ceníku, jak by k tomu přišli permanentkáři a jako omluvu chci vidět DISCIPLINOVANÝ výkon se 140% nasazením po celý zápas, jinými slovit celý zápas jezdit po prdeli

  • Dan - 24.09.2018, pondělí, 10:30
    (0)

    Malyfando.běž jinam a už se nevrací.

  • Valheru - 24.09.2018, pondělí, 08:27
    (0)

    a jé - tohle nemá s fanouškem nic společného. Tohle je prachsprosté nadávání, urážení a bulení. Ten člověk absolutně netuší, jak a s čím klub pracuje. Neobhajuju výkony, ty jsou v poslední době tristní, ale jeho projevy jsou příkladem ubohosti.

  • Hory - 24.09.2018, pondělí, 08:14
    (0)

    Když jsme u oblíbeného tématu kritiků, vstupné. V sobotu jsem se byl podívat v Olomouci na jejich souboj o poslední místo s Duklou. Vstupné 250 Kč.A to mají vstupné rozdělené do tří cenových kategorií, podle atraktivity soupeře, kdy jedna je nejvíc, tři nejmíň a zápas s Duklou, byl v kategorii 2! Když jsem sledoval ten zápas, tak jsem si uvědomil jednu věc. Kotel domacích fanoušků téměř žádný, jen skupina max cca 3o. fanoušků kteří stojí v prvních řadách naproti střídačky. Hrálo se v podstatě v komorním prostředí, žádné fandění. To když u nás hraje i ta Dukla, tak je oproti Olomouci hukot na stadionu. Jsme úplně někde jinde a važme si toho. Každému doporučuji navštívit takový zápas a pak si uvědomí, jak to funguje a vypadá u nás. Nejsme na tom tak špatně, jak se nám pořád někteří tady snaží vštěpit.

  • Bayern Munchen - 24.09.2018, pondělí, 07:38
    (0)

    a jé: přesně tak, vidím a cítím to podobně...

  • a jé - 24.09.2018, pondělí, 07:22
    (0)

    Vosolys - fanda je jen mu jako i ostatní došla trpělivost a bolí ho oči a hlavně srdce

  • a jé - 24.09.2018, pondělí, 07:21
    (0)

    Peetrs-s Opavou by už je měl vést nový trenér stále čekám že se objeví zpráva ze je Kordula k vůli neuspokojivim výsledkům odvolán a nic to se mi jen zdá

  • Vosolys - 24.09.2018, pondělí, 06:37
    (0)

    Tak to moc velky fanda nejsi 😀

  • peetrs - 23.09.2018, neděle, 20:59
    (0)

    * Michale...

  • peetrs - 23.09.2018, neděle, 20:58
    (0)

    Michael s Opavou poslední šance. Potom zbourat cirkus, nebo vyměnit principála. Ať se chlapci ukážou, jak umí žrát trávu za svého trenéra. Nebaví to fanouška, nemože to bavit ani tebe. Howgh...

  • volič - 23.09.2018, neděle, 18:17
    (0)

    kecipep dík góly fakt pěkné,ten Petrův mě připomíná góly,které teď dostáváme

  • volič - 23.09.2018, neděle, 18:10
    (0)

    Pokud je to co hraje slovácko nějaký herní styl,pak se mi vůbec nelíbí,baví je to vůbec ? A pak ty keci,sypání si popele na hlavu,Amnézie a nový článek na webu typu "teď to zlomíme,musíme makat" a skutek utek a fanoušek taky

  • MAXI - 23.09.2018, neděle, 17:32
    (0)

    Nejvyšší čas nefanoušky FCS zrušit 🍺😁😀

  • Artigas - 23.09.2018, neděle, 16:58
    (0)

    Nejvyšší čas tuto ostudu královského města zrušit.

  • Michal fcs - 23.09.2018, neděle, 14:46
    (0)

    A to je přesně ono, dvě střely, které by se v áčku řešily kličkou nahrávkou dozadu a pod. Asi jsou v juniorce více uvolnění (je tam víc času)

  • kecipep - 23.09.2018, neděle, 14:27
    (0)

    Juniorka dnes 2 nádherné góly http://www.onlajny.com/match/index/date/2018-09-23/id/238859

  • fipa - 23.09.2018, neděle, 11:57
    (0)

    To bude boj o záchranu

pristi
 Další články:
29.09.2018, sobota, 12:00 - Kuchta: Zápas s Opavou hodně napoví. Musíme ho zvládnout
29.09.2018, sobota, 11:54 - Fotbalisté Slovácka věří, že proti Opavě najdou cestu k vítězství
27.09.2018, čtvrtek, 08:32 - Slovácko vstřelilo pražskému Radotínu pět branek. V poháru jde do osmifinále
24.09.2018, pondělí, 08:44 - Stoper Slovácka Krejčí: Zápas v Boleslavi pro nás skončil ostudou
23.09.2018, neděle, 08:43 - Slovácko schytalo výprask. Navíc přišlo o kapitána Daníčka
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace