*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
DNES
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Klíčový moment: chycená penalta výhru nepřinesla

29.09.2013, neděle, 13:04
melicharek FCS_velky.jpg

Ruka Ladislava Volešáka zastavuje gólovou hlavičku ostravského Dominika Krauta a rozhodčí Královec ukazuje záložníkovi Slovácka červenou kartu. Zároveň jeho pravice ukazuje na bílý puntík, Baník bude mít šanci vyrovnat z penalty.

Po krátkém šoku se z domácího kotle, pod kterým se bude jedenáctka kopat, ozývá mohutné „Dušan, Dušan!"

Fanoušci povzbuzují gólmana Slovácka. Cítí, že by mohl jejich tým spasit.

Dušan Melichárek se vzápětí skutečně stává hrdinou utkání, bohužel však jen na okamžik.

Fantišovu střelu sice vystihl, vyražený balon ale dobíhá zcela volný Vojtěch Engelmann a zařizuje hostům bodový zisk.

Jméno Heslo
text
  • Artigas - 02.10.2013, středa, 11:01
    (0)

    eLucky: to samozřejmě ne, i když, lepší jak butcher bych asi byl :D

  • Survival - 01.10.2013, úterý, 20:55
    (0)

    Já si teda myslím, že termín určí FAČR a až na případné změně se musí domluvit oba kluby. Neházel bych furt všechno na Krejčího, neudělal toho pro Slovácko málo...

  • riedlss - 01.10.2013, úterý, 17:25
    (0)

    On fakt není normální :) já teda nerad někoho urážím, ale teˇbych si přál ať si to přečte :D to je fakt k popukání...btw. oni ještě dovolili hlásat 2000 diváků :D to mě polej octem...stejně jak v příbrami..v obou případech se tam sleze tolik lidí, že se sotva vejdou do nápisu na sedačkách...

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 14:59
    (0)

    to Artigas: myslíš sebe?:D

  • Artigas - 01.10.2013, úterý, 14:37
    (0)

    eLucky: no, myslím, že dyby šel do řiti Krejčí, bylo by to jenom k prospěchu věci a místo něho fakt došel manažer, pro kterého by zájem klubu byl nadevšecko.

  • Artigas - 01.10.2013, úterý, 14:35
    (0)

    Proč se celé kolo nehraje normálně v sobotu, kdy má drtivá většina lidí volno a na fotbal by šla? Co toto je za výmysl, roztáhat zápase od pátku do pondělí, to je k zblití. Potom to vypadá, jak včera-to byla opravdu "vysoká návštěvnost"... :(((((

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 14:33
    (0)

    Krejčí zřejmě považuje za důležitější lézt do řiti Boleslavi jak fanouškům Slovácka. Šak oni přijdů dycky:D

  • Greif - 01.10.2013, úterý, 14:16
    (0)

    A proč teda Krejčí nesouhlasil je debil či co ? To už fakt není normální .. My jim jen furt polezem do ..

  • Mr. Buben - 01.10.2013, úterý, 14:06
    (0)

    se změnou termínu musí souhlasit OBA kluby... Krejčí to uváděl jako důvod proč se nepřesunul zápas 4.kola s MB z 18 na pozdější čas. Prý s tím MB nesouhlasila a oni tak nemhli nic dělat.

  • Greif - 01.10.2013, úterý, 13:38
    (0)

    Hm a oni takovej mach ještě vyberou do tv .. to je demence nejvyššího stupně proč Jablonec nebo Duklu .. No co aspoň Chachaři si mohli užít víkendu

  • riedlss - 01.10.2013, úterý, 13:27
    (0)

    my to ovlivnit nemůžeme, ale zato to kurevsky ovlivňuje nás, je to boj, který myslím nikdy nemůžeme vyhrát...jednou to tady dopadne tak, že si ligu budou hrát jen samotné týmy, bez kulisy bez ničeho,,tak jako tomu bylo včera v zápase dukly s jabloncem, chtělo se mi brečet..

  • Jerry1984 - 01.10.2013, úterý, 12:36
    (0)

    Akorát, že tu si to na sebe vždycky berou jedni a ti samí nejskalnější.. jojo tady se nic nevyřeší, to je fakt..

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 12:26
    (0)

    to riedlss: sám člověk a ani jeden tábor proti tomu rozhodně nic nezmože... a tady se to určitě nevyřeší.

  • riedlss - 01.10.2013, úterý, 12:16
    (0)

    komu by to nevzalo chuť, když by si člověk rád v sobotu zafandil a dají to na pátek, v den, kdy je pro některé nemožné jet :D to je snad logické a jasné, že se to někoho dotkne ne?? eLucky: a co s tím teda máme dělat? můžeš mi to aspoň trochu nastínit? mám FAČR poprosit o omluvenku do práce?! nebo je přesvědčit, že stmívání se ze dne na den jen tak neposouvá o celé hodiny, pokud se opravdu neposune čas..opravdu nevím...

  • Jerry1984 - 01.10.2013, úterý, 11:54
    (0)

    No takovým stylem se s tím nepohne..to, že jedu na výjezd přece eště neznamená, že lezu svaz do zadku, ne? Tyto rozhodnutí sou sice nesmyslné, ale nebudu si tím nechat brat chuť do fandění..

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 11:51
    (0)

    to riedlss: kurvafix melo by sa s tim neco zacat delat... ale je to asi jak s pyrem... tabory se spolu nedokazu domluvit na spolecnem postupu...

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 11:49
    (0)

    to kecipep: a co to ma kurva spolecneho s tim, ze sa hraje v patek? V sobotu je driv sero jo?:D

  • riedlss - 01.10.2013, úterý, 11:28
    (0)

    elucky: upřímně už ani nevím, z jakého pohledu se na to dívat...je to v pracovní den na hovno, ale co my s tím?? nic...můžeme jen přihlížet stupiditě našeho svazu, který už myslím nabral maxima debility a už ani horší Ti šašci být nemůžou...

  • Greif - 01.10.2013, úterý, 11:27
    (0)

    Fakt v pátek ? 11.10? Kdes na to došel ?

  • kecipep - 01.10.2013, úterý, 11:25
    (0)

    Odepsal mi i pan Repka z facr, ze mu bylo sdeleno, ze se kluby dohodly z toho duvodu, ze je v techto dnech brzy sero a ze klub nechtel pouzivat umele osvetleni.. To je jeste horsi duvod nez ten, co mi napsali z bolky :D

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 11:19
    (0)

    to riedlss: nedívejme sa na to přízemním pohledem, že je to doma, tak je to v klidu... fotbal v pracovní den je na hovno! V tomto by měli byt jednotné všechny tábory, proti fotbalu o víkendu!

  • riedlss - 01.10.2013, úterý, 11:13
    (0)

    ten kdo chce si cestu na stadion najde i v pátek, je to doma, sere pes, aspoň bude o víkendu klid....

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 11:13
    (0)

    to ozie: A proč sa to nehraje v 10:15? Takto tam někdo dojde!

  • ozie - 01.10.2013, úterý, 11:09
    (0)

    A co vůbec říkáte na to, že odveta se má hrát v Hradišti příští pátek od 17.30?

  • riedlss - 01.10.2013, úterý, 10:21
    (0)

    kdybychom byli ve výjezdech dobří jak chceme, tak i tak nám pořád někdo bude házet klacky pod nohy, samozřejmě máíš pravdu, že nějak velký zájem z naší strany moc teda není, ale tohle není důvod dělat to ještě horší...vždyť FAČR by Moravu a Slezko nejraději vymazal z mapy...

  • Jerry1984 - 01.10.2013, úterý, 10:10
    (0)

    V pohodě, nemělo to vyznít jako kritika.. tak si ale nestěžujme ani na domácí navštěvy a podobně.. :-)

  • riedlss - 01.10.2013, úterý, 10:01
    (0)

    je to naprosto super, nemůžu si vynachválit tuto situaci..nechci nikoho demotivovat, ale předem říkám, že nikam nejedu už kvůli práci a taky nejsem žádná loutka, s kterou může každý vyjebat.prej že za to můžou nepočetné výjezdy z naší strany??!Hovno. to, že tam nebudu, je má odpověď pro FAČR- PRO TU BANDU ZKURV_SYNŮ...FCS 4ever !!!

  • KEIKIN - 01.10.2013, úterý, 09:39
    (0)

    Ani bych se nedivil, kdybysme tam zas prohráli po ostudném výkonu jako loni. My ambice hrát poháry nemáme, Bolka ano.

  • Buchlovjak - 01.10.2013, úterý, 09:23
    (0)

    kecipep: loool :-D. To snad není ani možné brát jako vtip ne? :-D

  • Jerry1984 - 01.10.2013, úterý, 09:22
    (0)

    To je věc jedna. Na druhou stranu si za to mužem sami, že ven jezdí tolik lidí kolik jezdí.. všechno jde, když se chce.. takže buď se hecnem a řeknem na hlas co si o nich myslíme.. nadávat nebo plkat na webu umí dneska každý.. mě se víc líbí první varianta..

  • eLucky - 01.10.2013, úterý, 08:46
    (0)

    to kecipep: náš klub s tím jistě souhlasil za nějakou extrémně výhodnou výměnu. No eštěže se ten fotbal pořád hraje pro fanoušky!:)

  • kecipep - 01.10.2013, úterý, 08:25
    (0)

    Vysvetleni od reditele komunikace mlade boleslavi: vyhovuje to lepe trwninkovemu planu A tymu a jejich zapasovemu vytizeni + bude mit tym delsi pauzu pred utkani s jabloncem... Bych blil. Ale nas klub s tim prece musel souhlasit

  • Jerry1984 - 01.10.2013, úterý, 06:17
    (0)

    tož ve 12 to by se dalo, nějakou hodinu navíc mám.. dovolenou si ale brat kvůli tomu nebudu

  • Jerry1984 - 01.10.2013, úterý, 06:04
    (0)

    jestli by nebylo lepší si fakt založit tu fanouškovkou ligu :-)

  • tomrs - 01.10.2013, úterý, 05:56
    (0)

    champyon: nejspise bych videl jako pravy duvod, ktery ty pises. Navic si myslim, ze do Bolky prijede pocetna skupina havirovskych fanousku a v neni silach PČR uhlidat dve atrakce v jeden den, protoze nas urcite prijede podporit velka skupina lidi z Polska :D

  • Buchlovjak - 30.09.2013, pondělí, 22:18
    (0)

    Kurva to je co za vtip změnit datum pořadatelství 4 dny před zápasem? Ať jdou už do pi.e! Zrovna jsem se tu objevil jen proto že se přihlásím na výjezd a tímto to mám vyřešené. Já si sice volno vzít můžu ale pi.u může dělat FAČR z plastelíny ne z fanoušků. Hnus a není třeba se vztekat jak říká Babu...šak to už je totální komedie.

  • champyon - 30.09.2013, pondělí, 22:15
    (0)

    V sobotu se hraje hokej Boleslav - Havířov. Že by to bylo kvůli tomu? Fakt by mě zajímal pravý důvod přeložení na pátek.

  • Greif - 30.09.2013, pondělí, 21:57
    (0)

    Takže kdo by jel ve 12 autem ať se hlásí ;)

  • kecipep - 30.09.2013, pondělí, 21:51
    (0)

    Napsal jsem na FAČR, zajímalo by mě, jak si to odpodstatní.

  • kecipep - 30.09.2013, pondělí, 21:37
    (0)

    to je neuvěřitelný :-(

  • Greif - 30.09.2013, pondělí, 21:35
    (0)

    Já bych jel ale kdo se přihlásí pokud nás nebude dost jedu na Senica - Slovan.

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 21:29
    (0)

    to Pan Puk: tak ona sa přeruší liga, aby došlo víc lidí na pohár, a přeloží se to na pátek?:D To je vtip ne?:D Tady s těma termínama je to fakt něco... absurdita za absurditou:D Letos sem sa zařekl, že si dovolenů kvůli fotbalu vybírat nebudu... no vypadá to, že sa na moc výjezdů nedostanu:( Ach jo:(

  • Jerry1984 - 30.09.2013, pondělí, 21:20
    (0)

    Greif: auto určitě dáš :-))

  • Pan Puk - 30.09.2013, pondělí, 21:11
    (0)

    Ona to neni repre pauza, ale specialni preruseni ligy pro prohar CP (aby pry na neho prislo vic lidi) Repre pauza je az dalsi tyden. Proste klasicky cesky fotbal

  • Babu - 30.09.2013, pondělí, 21:08
    (0)

    COŽE? takže když je repre pauza a može se hrát poháýr o víkendu, tak to zas prcnou na pátek? ach jo, už mě ani nebaví se kvůli tomu vztekat

  • Greif - 30.09.2013, pondělí, 20:55
    (0)

    Doháje co to zas je ... 123. Mladá Boleslav 1. FC Slovácko 4.10. 15.30 Pátek ??? Jel by někdo autem ?

  • Valheru - 30.09.2013, pondělí, 20:45
    (0)

    Hory: ty jsi vážně magor :-DDD Neměla ta posila dojít před rokem? Aby s takovou došla do konce desetiletí :-P

  • fcs - 30.09.2013, pondělí, 16:52
    (0)

    Pokud jste viděli jak minulou sezonu hral Rada a to já jsem ho viděl celkem často,tak je neuvěřitelné co se s ním stalo a do minulého zápasu se spartou jsem se ho zastával,u mě si to pos*al jak nešel ani do souboje s Krejčím...Mezlík vždy hraje jeho dobry průměr,tak nechápu proč místo Rainberka nenastoupí vím že je spíš stoper,ale určitě by toho uhrál líp,ale já vím nikdo z nás tady s tím nic nenaděla

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 13:41
    (0)

    to vajdik: a neak nechápu, kdes viděl, že bych psal já... nebo Babu,... něco o středním záložníkovi. Celú dobu mluvíme o tvořivém záložníkovi, to nevylučuje, že takový záložník nemože nastupovat na kraji zálohy! Znamená to, že od tohoto hráče je očekáváno, že dá hře myšlenku směrem dopředu. Jenže Volešák se na hráče s takovými úkoly zbytečně často objevuje na pozicích, kde by měl být hrotový útočník!

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 13:37
    (0)

    to vajdik: nevim kam ho staví trenér, ale Volešák prakticky neustále hraje ve středu pole. Je dost možné, že má hrát kraj, ale očividně ho moc nehraje. V sobotu hráli na kraju jasně Kebin a na druhý sbíhal Petr, Volda tam moc nebyl... Nevim co říkajů v Olomouci o Varadim a je mi to úplně ukradené. Volda není hráč do zakončení, ani do šestnáctky. Platí o něm to samé co o Cyrovi, akorát naopak. Jeho přednosti jsou jinde a cpat ho do šestnáctky jako zakončovatele je kokotina, když má fotbalové myšlení a dokáže akce režírovat svými přihrávkami. Nevim co říkajů fotbaloví rádobyodborníci v televizi, ale co se týče fotbalového myšlení tak Volešák je v našem týmu nejlepší a nejodvážnější. Když ho srovnám třeba s Polónem, tak zatímco Polón hru někdy až brzdil, ale jeho přihrávky byli prakticky vždy precizní. To Volda se daleko víc snaží něco vymyslet a jeho myšlenky nejsou vůbec marné. Bohužel některé nedotáhne a některé zase nepochopí jeho spoluhráči a pak to vypadá, že je totální kopyto...

  • vajdik - 30.09.2013, pondělí, 13:08
    (0)

    VOLEŠÁK se z VALENTOU na postu středního záložníka NESTŘÍDÁ!!! Sleduj hru a uvidiš... Sám trenér Habanec kdysi prohlásil, že Volešáka dal pouze jednou do středu v Liberci a po poločase bylo myslím 0-3 a už nikdy to neudělá.. Stačí pouze sledovat hru a zajímat se.. Já vím že se eLucky zajímáš, ale opravdu s tím Volešákem nemáš pravdu - hraje KRAJ..ale motá se opravdu někdy všude :D Ano, není to hlavičkář ale tu šanci kterou měl by měl zvládnout řešit lépe a kvalitněji. Ale asi to chceme my fanoušci a vidíme ve Volešákovi fotbalistu - dle Chovance a teď s ním souhlasím, Volešák není zase tak kvalitní hráč do zakončení, něco jako Varadi v Olomouci - o něm sami hráči z Olomouce o něm tvrdí že netrefí ani stodolu z pěti mětrů..a to je jako ten náš Ladík :)

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 13:03
    (0)

    to vajdik: Volešák rozhodně nehraje kraj... občas tam možná hrál a možná se tam občas objeví, ale přišel sem a má být tvořivým záložníkem. To že tuto roli neplní moc obstojně je věc druhá. Valenta se s Volešákem na tomto postu střídá. Faktem je, že "post" tvořivého záložníka není určen přesně to je ostatně nesmysl, tvořit može kdokoli na hřišti. Nicméně Valenta a Volešák jsou hráči od kterých je to očekáváno a požadováno. A to, že Volešák nedá gól hlavou mně moc nepřekvapuje, on ani zdaleka není hlavičkářem, spíš mně překvapuje, že v těch šancích není někdo jiný...

  • rim - 30.09.2013, pondělí, 12:36
    (0)

    Lakouš, píšeš to celkem schůdně a velmi dobře označuješ termín "tvořivého záložníka". Ti naši ale bohužel nic nevytvoří!!! Proto by byl "tvořivý" záložník, viz. Polách to nejlepší, co by se po letech příchodů hráčů povedlo.

  • vajdik - 30.09.2013, pondělí, 12:33
    (0)

    to Babu: Já Volešáka viním!!! Hráč, který by měl náš tým vést z pocize zkusenosti za stavu 0-0 nedá 110% golovku, za stavu 0-1 asi pet minut pred koncem polocau neda gol hlavou, kdy nemusel ani na centr vysocit - pristal mu pouze na hlave a byl sam v malem vapne a netrefi ani branku!

  • vajdik - 30.09.2013, pondělí, 12:29
    (0)

    Mohl bych jen upozornit eLuckyho a Babu ze VOLESAK v nasem tymu nehraje jak pisete tvoriveho zaloznika, ale PRAVEHO KRAJNIHO ZALOZNIKA!!! Jako tvořivého záložníka využíváme a máme Valentu!!! Trosku se dívejte kdo na jakých pozicích hraje! Volešák ve středu zálohy pod Habancem hrál pouze jednou a to minulý rok v Liberci. A propo, v peticlene clene zaloze si to dokazu predstavit takto: Volešák - Valenta - Polách - Sumi - a na levo nikoho nemáme :D Jestli je tam Kerbr nebo by tam hraval Ondrejka, nejsou to typické kraje, to tu byli kdysi Vajda, Petrzela, Mica...

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 12:19
    (0)

    to Babu: souhlas... na jednu stranu na Vencovi vidět jak strašně chce, neustále se snaží hrát, sbíhá si pro míče, bojuje jako lev... ale ON musí být hrotovým útočníkem, který bude proměňovat šance, Volešák toho dlouhodobě není schopen. Při jeho produktivitě ho za chvilku soupeři přestanů bránit:D

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 12:16
    (0)

    Ať je to jak chce, tak sme teď Ostavě a předtím Příbrami darovali body... Příbram tu jenom bránila, nic víc a Baník... ten měl tak neuvěřitelně děravou obranu, že sme si zasloužili trest za to, že sme toho nevyužili! Jinak Rambo je fakt slabý na kraju obrany, proto je pro mňa dost nepochopitelné, že už ho namísto toho nezkušíme v záloze, protože v dorostu hrával i tam a párkrát tak nastoupil i za áčko, tam by to mohlo bát lepší. Mu totiž chybí hlavně čtení hry, což je u obránce velmi důležitá vlastnost. V tom byl nepřekonatelný Kordič, měl by mu dat lekce jako jeho trenér:) Právě Mezla je v tomto daleko lepší, je to asi i o zkušenostech. Mezla se ale hodí spíš na stopera než na kraj obrany, on taky není nějak extra rychlý, ale má lepší čtení hry. Někdy by mohl být aj trošku důraznjší v soubojích, na jednu stranu hraje asi nejčistěj z našich obránců, ale někdy je třeba přitvrdit:) Ale třeba ve dvojici s Košim, který umí dost přitvrdit, je to ideálmí dvojice:)

    Jinak Radův příchod jasně vyplnul ze situace, že po uplynulé sezóně končil kariéru Kordič a byl na odchodu Šumi, který prakticky celé jaro tvrdil, že je tu na půl roku a pak si půjde vydělat ven. Proto se nezapojil do přípravy a nepočítalo se s ním. V ten moment tu byl dva mladí nezkušení hráči na post defenzivního záložníka, z tohoto pohledu byl příchod zkušeného středopolaře v osobě Rady zcela opodstatněný, to že Rada nepředvádí výkony jaké od něj byly očekávány není chyba managementu.

    Polónův příchod byl zase jen oblast teorie. Máme Volešáka a Trávu, plus eště može na postu tvořivého záložníka alternovat aj Jura Valenta. Přivést sem dalšího tvořivého záložníka, který doslova nemože hrát nic jiného, by byl pro klub našich možností přepych. Přichod Polóna by byl opodstatněný pouze v případě ztráty Volešáka. I vůči Polónovi by bylo krajně nedůstojné ho sem táhnout s tím, že bude čekat na šanci až za Volešákem.

  • Babu - 30.09.2013, pondělí, 12:13
    (0)

    vajdik: já bych Volešáka za neproměnění některých šancí nevinila, spíš nechápu, že Venca hraje spíš pod hrotem a rozdává pasy Volešákovi?! Nemělo by to byt naopak? Aby tvořivý záložník rozdal balon do nohy tutovému útočníkovi?

  • The Reds - 30.09.2013, pondělí, 12:08
    (0)

    Souhlas s tím, že poslední doubou jsou kraje naší obrany silně propustné. Hlavně po tom, co je zraněný Kuni. Rambo a Kuboě jsou tragičtí. Což se potvrdilo v sobotu při prvním gólu. Rambo zachrápe a nechá projít chlapa, který pošle centr na druhou stranu, kde Kuboš vyklusává a nechá mladého Chachara pohodlně přebrat na šestnáctce míč a vystřelit... To se opakovalo v několika dalších zápasech. Nechápu, že Svaťa nechá Ramba v základu, po tom co připravil dvě branky pro Spartu... Raději bych tam viděl Mezlu. Ten to aspoň neodflákne. Jsem hodně zlamaný z přístupu mnohých borců, přitom Baník byl tragicky slabý a klidně mohl dostat klepec, jenže to by si borečci nesměli hrát na Barcu a po vedení 2:1 čekat že to Baník zabalí.

  • Hory - 30.09.2013, pondělí, 12:02
    (0)

    Chlapi, dočkáte se v zimě! Přijde ta letní posila co jsem ji už avizoval. A až tu bude, tak snad dohledám ten příspěvek z léta, kde jsem vám dal její indície, ať vidíte, že jsem pořád mluvil o tom stejném.

  • Greif - 30.09.2013, pondělí, 11:53
    (0)

    Za ten druhý gol trochu mohl fakt ty centry při rohách na malém vápně sbírat musí .. Ale že Rambo je kopito je naprosto jasné. Fakt radši toho Mezlu ..

  • vajdik - 30.09.2013, pondělí, 11:49
    (0)

    to eLucky: Myslel jsem to tak, že ono aby ten hráč měl také svoji úroveň nesmíme hledat jen mezi hráči, kteří jsou na přestup zdarma..ale i mezi těma co by stáli sice vstupní peníze, ale byli to FOTBALISTI a nikoli hráči, aby naplnili soupisku.. Já nevím, ale už mě naše výsledky a hra unavují - já se ani nedivím že za poslední 3 roky klesla návštěvnost cca o 2000 lidí! Dyť co a o co hrajeme? Na předek tabulky nemáme, a vzadu se ZATIM nasli jeste vetsi nazdarci nez jsme my! A ze bych měl alespon dobrý pocit z nasí predvadene hry..tak jiz nekolik let vzpomínám na utkání napr. pohár CMFS SLOVACKO-SLAVIA - proste super zapas, s kulisou a hlavne s uspechem. Ted jen dojede Sparta, Plzen - dostaneme nalozeno a nic... :( Já vím..je to o penězích a kvalitě a dobře to řekl Chovanec v sobotu v televizi - Slovácko je tam kde je protože kvalitou na více nemá, Volešák nemá smůlu v zakončení, ale ten hráč to prostě NEUMÍ!!! Smůla je že z 10 golovek 2-3 nedá, ale ne že z 10 sanci da jeden gol.

  • vajdik - 30.09.2013, pondělí, 11:16
    (0)

    Co mám informace, příchod Rady byl spíše Krejčího obchodem... Ale již tehdy jsem nechápal proč bereme hráče do defenzivy, když tehdy jsme měli na post def.zaloznika ci stopera zastoupení (Daníček, Hoffman, Mezlík, Trousil, Košůt), myslím dostačující! Koho máme jako náhradu za ofenzivního záložníka? Valenta ale ten nemá alternaci (pouza mladíci Havlík, Trávník). Sumiho zavrhl sám trenér, protože ten oddaloval prichod do FCS a resil zahranicni angazma ktere mu padlo. Ale dle mého by vypadala osa týmu uplně jinak kdyby vzadu Trousil - záloha Sumi, Polách, Valenta, Havlík, Volešák, utok Dosan uplne jiný tým!!!

  • riedlss - 30.09.2013, pondělí, 11:06
    (0)

    co na to říct,,jen potvrzuji Vaše slova,,,každý tu píše jak se vypisuje jen po prohře(asi proto, že vždy je co zlepšovat!!), ale co máme vypisovat po výhře,,nějaká chvála? když tu někdo po výhře založí větev rád někoho pochválím, ale po výhře klid, každý je spokojený.. je mi opravdu velice líto Rady, do kterého se každý naváží, ale o fleka se bojuje jinak a především jako od posily roku se od něj něco očekává, což si on sám asi neuvědomuje protože si tady vyšlapuje jak primadona, zatímco Šumiho musím potkávat pouze u baráku, když venčí psíka...dušana není za co pucovat, umí podržet, ale musí chtít celý tým, ne spoléhat na někoho kdo stojí v brance, chudák chytí suprově penaltu, odměnou od jeho spoluhráčů je to, že pustí ostraváky k dorážce..achjo, no zůstavá mi rozum stát...snad se brzy všechno ve štěstí proměni,,,,btw:i posrané Znojmo už má šest bodů a porazilo hodně zkušený tým z bolky, klobouk dolů...

  • rim - 30.09.2013, pondělí, 10:38
    (0)

    tak ten nemá ani na Béčko. A s tím Poláchem je to setsakramenská pravda!!! A se Šumim jakby smet! Bohužel pane terenére, ale mám takový dojem, že si to asi děláte i sám. S takovou bych byl naštvaný taky, protože toto pomalu volá po nešvaru v našem fotbale a to je hold vyhazov. Ale jak říkám, z velké části si to děláte sám! Sestavu skládáte jak kuželky. Kdo by bojoval a byl motivovaný, když i na lavce sedí nejdražší kopyto, jaké tu kdy bylo? Když jsem viděl před zápasem Heču při rozcvičce v bráně, už ve mně pychlo, že už je to opravdu postavené na hlavu. Sice dostal Dušan 2 góly, ale mohl je ovlivnit??? Ten hráč potřebuje podporu a ne srážet na kolena!!! Buďme rádi, že tu je! Radu vyhoďte a už do zimního přestupu vrtejte do nějakého hráče! Ruku na srdce - za ty prachy i ten plat tady mohl být Zavadil z Brna!!! Asi trošku jiná třída co??? A nebo za levněj Polách.... A Šumi v Béčku....???? Neděláte si ty problémy SÁM pane trenére?

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 10:20
    (0)

    to vajdik: Jednoho draheho sme vzali v poslednim prestupnim terminu, primo extremne draheho, na nase pomery. A vykonostne ma tak na becko...

  • vajdik - 30.09.2013, pondělí, 10:16
    (0)

    K sobotnímu zápasu: Na obou obdržených brankách má 80% podíl REINBERK!!! U prvního gólu byl předběhnut a po centru padl gól, u penalty byl hráčem který měl hlídat posledního hráče na levé straně. Jednoznačně se prokázal jeho pomalý pohyb, kdy ho dokáže předběhnout v dinamice řada soupeřových hráčů.. Není to první příklad, např. první branka s Plzní. TENTO HRÁČ NA LIGU NEMÁ - při zranění Kuncla na kraji obrany bych raději viděl Mezlíka než Reinberka! Pak Radu který na výplatě stojí nemalé peníze někomu věnovat, vzít do týmu Sumiho a myslím že chybou bylo neangazovaní Polácha, který ikdyz uz není nejak behavy (nikdy ani nebyl) nasi hre by dal myslenku, prihravku.. Za posledni asi dva roky neprisel v prestupnim terminu hrac, o kterem by se dalo rict ze by byl hracem do zakladu a tady je chyba! Raději vzít jednoho draheho nez tri prumerne..jinak se nepohneme z místa!!!

  • Greif - 30.09.2013, pondělí, 10:12
    (0)

    Jinak Fano máš asi v hlavě díru .. pokud si vzpomínám tak před třema rokama sme z Brnem a ústím uhráli 1 bod .. a kdo sestupoval .. to že uhrajem málo bodů s mužstvama co by sme měli porážet ..takové mužstva žádné nejsou bud prostě jo nebo ne .. každý může porazit každého viz. Znojmo Bolku. Či Příbram skoro brala bod s Libercem

  • Greif - 30.09.2013, pondělí, 09:54
    (0)

    Šak Trousil hrál :D ale bohužel on nemůže být všude místo krajních obránců ..

  • Artigas - 30.09.2013, pondělí, 09:17
    (0)

    Moravian to vystihl přesně, myslím, že trenér by měl sakra přitvrdit, pač po 10 kolech nemět ani dvouciferný bodový zisk je tragédie.

  • Artigas - 30.09.2013, pondělí, 09:16
    (0)

    Měl jsem k Melichárkovi taky výhrady, ale co chudák može, když v obraně není Trousil; nepomohla mu proti Baníku ani h...o a ta nepokrytá dorážka pentle, no comment.

  • Buchlovjak - 30.09.2013, pondělí, 09:14
    (0)

    Moraviene Ámen!

  • Moravian - 30.09.2013, pondělí, 09:08
    (0)

    Dušan je v bráně, protože z dispozic, které na jeho post máme je nejlepší. Možná to není úplné terno a s nostalgií můžeme vzpomínat na Miru Filipka, ale Melichárek jednoznačně není kámenem úrazu současných výsledků! Problém je někde jinde. Habanec to nazval dobře, vědomí vyšší kvality celku, ale hráči na hřišti prodávají zhruba jen 1/4 své rychlosti a vytrvalosti.

  • Hory - 30.09.2013, pondělí, 08:41
    (0)

    Opravdu tady nechápu některé co všechno jsou schopni napsat k Dušanovi.Pokud udělá nějakou minelu, tak jsou schopní ji rozebírat do nekonečna a na ní stavět jeho kritiku. No a pakliže předvede výkon kdy mužstvo podrží, tak to naráz nevidí...

  • eLucky - 30.09.2013, pondělí, 07:32
    (0)

    to fana: ty si jakýsi odborník sleduju:D Nemyslím si, že by nás problém byl v bráně... to že tu byl předtím Mira, který byl schopný za horší obranů chytit aj nemožné nemožeš brat jako měřítko.

  • Greif - 30.09.2013, pondělí, 06:10
    (0)

    Nechceš jít chytat ?

  • fana - 29.09.2013, neděle, 22:17
    (0)

    Je nejlepší v kiksoch

  • Greif - 29.09.2013, neděle, 20:51
    (0)

    Protože je asi nejlepší ;) Ano Heča je taky dobrý .. ale jeho čas ještě přijde .. i když može ho někdy zkusit .. Dával bych víc příležitosti mladým i když je to risk

  • fana - 29.09.2013, neděle, 20:36
    (0)

    Nevím proč ho tam Habanec furt staví,co to nevidí??? nebo nechce vidět nebo tlačí manažer meliho.......jde to sním čím dál víc dolů

  • Greif - 29.09.2013, neděle, 19:11
    (0)

    Tak doufejme, že to vybíhání se časem naučí ..zatím je to furt žalostné ..

  • Greif - 29.09.2013, neděle, 19:04
    (0)

    Juniorky 2:2

  • lagic - 29.09.2013, neděle, 18:48
    (0)

    Kdybys nestál jak zařezaný na čáře a chytil(v tvém případě vyboxoval) ten centr před penaltou, tak nemusel Volešák hasit...Nevím, jestli tě někdo učil vybíhat, ale tvé pokrytí vápna je žalostné...

  • Survival - 29.09.2013, neděle, 16:45
    (0)

    fana: Vyhráli 4:2 :)

  • fana - 29.09.2013, neděle, 15:58
    (0)

    Nevíte náhodou jak hráli ženy se Sraltů?

  • fana - 29.09.2013, neděle, 15:52
    (0)

    promiň blbě sem si s o přečetl

  • kecipep - 29.09.2013, neděle, 15:47
    (0)

    To rikal banikovec

  • fana - 29.09.2013, neděle, 15:36
    (0)

    Bod je zlatý? Koho byste jako doma měli porazit když ani těch vyjebaných chacharů né

  • Tominho - 29.09.2013, neděle, 13:55
    (0)

    Melichárek by si měl konečně uvědomit, že zdržovat čas pokud vyhrávají jen o gol se nevyplácí! Dělá to furt.

pristi
 Další články:
04.10.2013, pátek, 12:44 - Trenér Slovácka: Pohár chceme hrát i na jaře
01.10.2013, úterý, 13:56 - Do Bolky ?
30.09.2013, pondělí, 13:24 - Parádní gól a vyloučení. Byl to zápas blbec, věděl Volešák
29.09.2013, neděle, 13:07 - Skandál na Slovácku: fanoušek napadl rozcvičujícího se Doška
29.09.2013, neděle, 12:59 - Slovácko nepřemohlo slabý Baník. Tak nas..ý jsem ještě nebyl, zuřil Habanec
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace