*
DNES
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Kat favoritů. Chci vyhrát vždy a všude, říká Svědík po vítězství nad Plzní

12.08.2019, pondělí, 10:17
svedik_martin_velky.jpg

Pokud favorit stojí proti mužstvu Martina Svědíka, musí se mít vždy na pozoru. V nové sezoně si už se Slováckem připsal skalp Sparty i Plzně, nad kterou v nedělním duelu 5. kola Fortuna ligy triumfoval 2:0. „Měli jsme i štěstí, že Viktoria teď není v takové herní pohodě. Je to znát,“ pronesl trenér fotbalistů vítězného celku.

Díky Svědíkově práci patří Slovácku aktuálně pátá příčka, přestože v úvodu ročníku nemělo zrovna jednoduchý los.

Na velké týmy se klub z Uherského Hradiště dokáže vyhecovat, má na to i vhodně poskládaný kádr. „Hrát na brejky nám samozřejmě sedí víc. Nechtěli jsme jen čekat v bloku, ale být aktivní,“ prohlásil kouč.

Dařilo se vám to podle představ?
Myslím, že první poločas jsme velice dobře plnili, co jsme si řekli. Výborná organizace, vysoký presink. Proti utkání na Spartě byl rozdíl akorát v tom, že jsme nebyli tak efektivní, protože Havlík mohl dávat do prázdné brány. I přesto jsme se zaslouženě dostali v závěru poločasu do vedení. Pak jsme čekali tlak, střídáními se hra Plzně zkvalitnila, v obranné fázi jsme ale až na pár výjimek pracovali slušně.

Máte z výhry o to větší radost, že jste o body obrali jednoho z adeptů na titul?
Pro nás bude tohle vítězství důležité až v případě, že jej příště potvrdíme doma proti Příbrami. Jsme za něj samozřejmě rádi, ale jestli bude mít nějaký efekt, se bude rozhodovat příští týden.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 17.08.2019, sobota, 22:30
    (0)

    Tadeas 123: mně je celkem jedno, kdo kam postoupil nebo ne, ale dlouhodobe si myslím, že Jablonec a Boleslav tam nemají co dělat + že letos Plzeň totálně prokaucovala přestupy, loni vydelali 750 milionů Kč v Evropě a místo investic do kádru se na to vykašlali. A jak bude hrát Slavia po odchodu Ngadeu a Deliho, to je ve hvězdách.

  • zary.cz - 17.08.2019, sobota, 13:26
    (0)

    Offtopic: Hodně zajímavé čtení ohledně PR a reklam, díky podélným tabulím pohledem Baníku. https://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/banik-posiluje-i-na-marketingovem-poli-20190815.html

  • a jé - 17.08.2019, sobota, 12:18
    (0)

    Jo já si Slovácko v pohárech přeji častěji než jednou

  • Skein - 17.08.2019, sobota, 12:08
    (0)

    kašlu na ostatní kluby, přeji si tam jednou Slovácko!

  • Pumpař - 17.08.2019, sobota, 09:30
    (0)

    jenže málokterý český tým se v současné situaci dostane do skupin z předkol.. Jablonec loni šel přímo do skupiny, to samé zlín..

  • tadeas123 - 16.08.2019, pátek, 21:21
    (0)

    tvl jeden rok nepostoupí víc jak jeden tým do skupiny evropské ligy a už se tu píše o nekvalitě ligy něco takového nechápu minulý rok se slávie dostala až na chelsea a vubec neudělala ostudu to samé plzeň v lm aj jabka nehráli špatně každý rok nemůže být posvícení jak tu psal sovky tak už i zahraniční hráči se přesvědčily o té nekvalitě

  • vajdik - 16.08.2019, pátek, 13:37
    (0)

    Riedlss - ano bohužel se snižováním počtu týmů by mohlo i Slovácko narazit...ale myslím si, že toto mužstvo které tu aktuálně je, rozhodně je nad hranou 14.místa. Kecipep - tvá teorie je správná, kdyby chodilo v UH 5-6tis, tak ti lidé někdy atmosférou týmu pomohou k nějakému bodu, já to třeba vidím na hokeji na Vsetíně, věčně plný zimák, více jak extraligová kulisa a udělá to tam v první národní lepší hokej než když jedeš se dívat do GT! Navíc minulou sezonu v základní části tým snad doma prohrál 2x a někdy i díky těm divákům....

  • kecipep - 16.08.2019, pátek, 13:27
    (0)

    Ještě bych to doplnil - jeden z problémů je míra nasazení a nepodcenění soupeře každý zápas. U nás se vybičujem na Spartu, Zlín a možná ještě dva matche, ale pokud bychom makali na 120% jak v Anglii, musí hrát každý tým v první šestce. Sparta i Plzeň to projeli ne v kvalitě, ale přístupu k prvnímu utkání. To stejné Jablonec, který si v Armenii vyfotil památky a doma to už neuhonili, ačkoli byli celý zápas jasně lepší. Pokud budou hráči v českých klubech mít správně nastavené hlavy, můžeme hrát poháry pravidelně. A i na kopanou Karviná vs. Příbram by se jinak koukalo a třeba by přišel i líný český fanoušek (zde se dostáváme do kruhu, jelikož jsem stále přesvědčen, že pokud by např. u nás chodilo na domácí zápasy průměrně 6,5 tisíc lidí, bylo by o hodně bodů více).

  • kecipep - 16.08.2019, pátek, 13:06
    (0)

    Naše liga je kvalitní a dokazovala to poslední roky, kdy jsme si zajistili i místo v LM pro mistra. Včera se to u třech týmů posralo a hned se tu bude prohlašovat, že stojí za hovno. Když Slavia, Plzeň vyřazovali celky ze západních lig, byla naše liga kvalitou úplně jinde?

  • riedlss - 16.08.2019, pátek, 12:54
    (0)

    S nadsázkou. Když chcete tak snižovat počet celků v lize. Hráli bychom ji pak? pravděpodobnost je pro všechny menší. celky trvale na spodu tabulky by to možná pocítili více, ale je to jen ,,teorie,,.

  • karagavrylydys - 16.08.2019, pátek, 12:26
    (0)

    Šovkovskij: Včerejšek dal jasnou odpověď na otázku, zda je naše liga kvalitní!

  • vajdik - 16.08.2019, pátek, 11:53
    (0)

    Babu já si myslím že pomohlo - snížit to na 14 a zachovat aktuální model... Lagic - jak píšeš jsou ligy kde je těch týmů více ty týmy mají reprezentanty mnoha zemí takže plus mezinárodní západy, poháry a nevymlouvají se na to, že nepostoupili do LM z důvodu nějaké unavy či nesehranosti v přípravě :D To jen Češi zase hledají výmluvy... Ale je i pravda to, že takové Slovácko tu ligu hraje defakto ve 14lidech protože více hráčů, které mají určité fotbalové parametry, v týmu nemají a pak je pravda že hrozí i díky krátkým pauzám možné zranění atd. Za mě jednoznačně aby fotbal či hokej šel dopředu s kvalitou, je snížení mužstev v profi soutěžích a ne jak se teď třeba v hokeji několik let druhá liga rozšiřuje a tím uroven klesá. Podobné to je i ve fotbale profi 32 klubů - cca 500 profi fotbalistů, máme je?

  • lagic - 16.08.2019, pátek, 11:37
    (0)

    Jsou země, kde je v lize 20 týmů, hrají v evropských pohárech až do konce, k tomu domácí poháry a zvládají to při daleko více zápasech za sezónu, zase nedělejte z hráčů predřené paničky. Jde jen o to, zda na to naše týmy mají patřičně široký a kvalitní kádr,toť můj názor.

  • Babu - 16.08.2019, pátek, 11:36
    (0)

    vajdik: Nevím, možná by to pomohlo, bylo by to o 4 zápasy míň v základní části, takže by to vyšlo skoro šul nul s tou nadstavbou..

  • vajdik - 16.08.2019, pátek, 11:32
    (0)

    Pan Puk + Babu - pak je tu otázka zda ČR má na to hráčský potenciál pro 16ligových a 16 druholigových klubů?! Podle mě nemá, pak tu ligu hraje v řadě těch horších týmů spousta hráčů kteří nemají ligové parametry ale hrají protože třeba stačí dobrá fyzička atd... Nadstavbu já bych nehaněl, spíš je otázka, zda by nestačilo na české prostředí třeba 14 ligových a 14 druholigových klubů, co myslíte?

  • Babu - 16.08.2019, pátek, 10:44
    (0)

    Nadstavba v ČR je nesmysl, hraje se do půlky prosince, začíná se v únoru, v létě dostanou borci 14 dní volno a pak mají tři týdny na sehrání se, dobře se to projevilo v pohárech, všechny ty zápasy poztrácely české týmy na konci, v posledních desetiminutovkách.. Podle mě na konci zimy už bude milion zranění únavového typu.. to se projeví prostě.. Jak říká Puk, šlo jen o peníze za TV práva, divák na stadionu je úplně poslední, co je zajímá. A pak máme super boleslav v poháru, kde dojde 3 000 lidí na EL posedmé v řadě..

  • Pan Puk - 16.08.2019, pátek, 10:37
    (0)

    vajdik> ten konec zakladni casti bylo to jedine co bych dal do + nadstavbe. Ze bylo o co hrat. Samotna nadstaba ale byla fiasko. Kdyz i Banik nevyjede v plnem poctu na Spartu tak je opravdu neco spatne. Lidi meli fotbalu uz po krk. Proste na nadstavbe slo strasne videt ze je delana pro vetsi pocet zapasu v televizi. O divaka na stadionu, hrace a kluby tu neslo. Treba pro Slovacko to byl solidni minus v prijmech. Divaci chodili jen ti s permici nebo ani ti ne. Byl tam jeden rizikovy zapas s Opavou, takze se posilovala sekurity. A do toho bonusy za vyhry hracum a trenerum.

  • vajdik - 16.08.2019, pátek, 10:08
    (0)

    Pan Puk a druhá strana věci, minulá sezona Slovácko 30.b asi někdy okolo 22-23kola, tím pádem záchrana 95% jistá. Ale díky novému systému se ale vypouštět nemohlo a muselo se hrát snad do předposledního kola nadstavby. Za mě je to daleko lepší, než se pak dívat na posledních pět kol že se hraje jen o žízeň a pouští se zápasy tak jak zrovna kdo potřebuje. Nadstavba je dobrá věc, otázkou je, zda ČR je tak veliká země aby v nejvyšší soutěži mohlo hrát 16klubů a to stejné ve druhé lize, je tu hráčský materiál na tolik profi klubů? Za mě - NENÍ! To stejné platí i pro hokej v českých podmínkách.

  • Pan Puk - 16.08.2019, pátek, 09:58
    (0)

    lagic> me vyhovovalo klasicke rozlozeni ligy. Do konce cervence chodit tak akorat na pripravaky po dedinach a uzivat si leta bez stresu z ligy. Ta sarada s nadstavbou a kratkou letni pauzou mi prijde mimo. Jednak na nadstavbu nikdo nechodil. Musi se hrat do pulky prosince a od pulky unora. Liga je dlouha a pauza v lete kratka. Hraci si neodpocinou, nedoleci zraneni a jak ukazuje zacatek ligy - favoriti se nestihli dostat do formy aby neztraceli jak v lize tak v poharech. Nejvic to jde videt na Sparte a Plzni kteri prebudovavaji tym nebo si zvykaji na noveho trenera. Jestli bude prubeh nadstavby stejny jako loni, tak jsem zvedav jak dlouho ten napad vydrzi. Protoze argument o poharech a rozehranych tymech vcera jasne padl.

  • vajdik - 16.08.2019, pátek, 09:51
    (0)

    Tak jak píše Lagic - raděj at je v klimatických podmínkách ČR v červenci a ne v prosinci a unoru, to je uplna hloupost!!! CeZeRo - vymlouvat se na štěstí a soupeře typický alibismus českých povah... Podstatné je zda postoupili či ne a ne že někdo trefil tyčku a nebyla uznána branka nebo že si to pokazli v posledních deseti minutách - to je hloupost tyto obkecávačky a výmluvy... Za mě hráči co sem chodí za 30, 60 a více milionu to je uuuuplna kravina a jen vyhozené peníze (týká se především Sparty). Ale co i Plzeň aktuálně vodí, nejsou hráči, kteří by byli urovni na EL...

  • lagic - 16.08.2019, pátek, 09:42
    (0)

    Puk: já tedy musím říct, že radši chodím v létě než v zimě.

  • Pan Puk - 16.08.2019, pátek, 09:16
    (0)

    Hlavně že musíme na ligu chodit už v půlce července aby byly týmy rozehrané pro poháry. :-/

  • kecipep - 16.08.2019, pátek, 08:21
    (0)

    Aspoň se můžou soustředit na tu nejlepší ligu na světě :-) A my buďme rádi, že jsme s Plzní a Spartou už hráli a vyhráli, dobře pro nás.

  • CeZeRo - 16.08.2019, pátek, 08:17
    (0)

    vajdik: na druhou stranu všechny 3 týmy měli silného soupeře, hráli s nimi vyrovnaně a vše bylo jen o štěstí.. Plzeň ta ho včera evidentně neměla.. Boleslav hned v první minutě tyč a před půlkou jim neuznali podobný gól jaký dávala Plzeň na 1:0.. No a Sparta si to pokazila poslední desetiminutovkou v prvním zápase, kdy byla jednoznačně lepší..

  • vajdik - 16.08.2019, pátek, 07:53
    (0)

    Asi dva dny zpatky tady bylo tema uroven české ligy, včerejší den nam ukazal jak na tom je :-( Nerikam ze oproti drivejsim dobam v ni nejsou penize, ale ta fotbalovost a uroven je horsi a horsi. Ikdyz ma Sparta, MB, Plzeň i Jablonec penize, vodí sem hrace kteří nemaji takovou finanční hodnotu a pouze je preplaci...a to co je dobre a mlade co nejdriv odchazi pryc z této zumpy která se jmenune Fortuna liga.

  • kecipep - 16.08.2019, pátek, 07:36
    (0)

    Fotbalisty Unionu Berlín tedy před novou sezonou raději nepodceňovat. A jejich pověstného dvanáctého hráče už tuplem ne. Ať už zprvu zlověstně mlčí, anebo celou dobu sborově burácí, na svém vlastním stánku, kde 87 % míst zůstává pouze ke stání, se fanoušci Unionu železně řídí následujícími čtyřmi pravidly: 1. Nikdy nebuč na vlastní tým; 2. Nikdy z hráče Unionu nedělej obětního beránka; 3. Nikdy neopouštěj stadion před závěrečným hvizdem; 4. Vždy opouštěj stadion s vyřvanými hlasivkami.

  • Uhel - 16.08.2019, pátek, 06:37
    (0)

    zmiňovaný Michal Sadílek nastupuje pravidelně již asi 8. soutěžní zápas PSV této sezony.... odehrál jak superpohár, tak ligu, tak všechny zápasy v Evropě

  • Rado - 15.08.2019, čtvrtek, 22:25
    (0)

    Tak zmiňovaný Michal Sadílek dnes odehrál proti Haugesundu celý mač. V závěru inkasoval žlutou kartu. PSV postupuje.

  • riedlss - 15.08.2019, čtvrtek, 13:38
    (0)

    Tyjo dobrý rozbor :D

  • kecipep - 15.08.2019, čtvrtek, 13:19
    (0)

    Asi fanda Míši Sadílka :-D https://bielsistablog.blogspot.com/2019/08/nemas-fleka-hrajes-beka-analyza-hry.html

  • drzý vandrák - 14.08.2019, středa, 22:07
    (0)

    A proto se Příbram v sobotu rozstřílí ,rozcupuje, rozdrtí, zesměšní a nic jiného nepřipadá v úvahu.Hotovo, tečka...

  • riedlss - 14.08.2019, středa, 21:13
    (0)

    Moc příjemné čtení. Matouše mám moc rád, není to žádný frajer, v hlavě to má dobře srovnané. Nepřeju si, aby odešel, ale až se tak jednou stane budu mu moc přát ať dojde co nejdál. Mám v týmu své oblíbence, které nechci řadit od jedna po čtyři :), ale Trmy si umí získat fanoušky. Za mne top golman. Letošní prohry mě kvůli němu mrzí, musíme se naučit zvládat zápasy proti týmům, které nehrají zrovna bůh ví jaký fotbal. V sobotu to zase bude boj, jiný match než v Plzni. Přeji hodně zdaru! :)

  • Rado - 14.08.2019, středa, 21:10
    (0)

    RobertFCS-díky za článek. Matúš to má v hlavě srovnané. Ví o svých nedostatcích a pracuje na jejich odstranění. Slovácko teď opravdu funguje jako klub, kde mladí borci obklopeni renomovanými matadory nemusí nikam ven spěchat. Zároveň se ale musí hodně snažit, aby je pan Svědík podpořil. Pokud si to mužstvo samo nepohnojí, stane se z něj zajímavá adresa i pro hráče s ambicemi. To zde už delší dobu moc nebylo. Atributy do sebe začínají pozitivně zapadat, držím palce !

  • RobertFCS - 14.08.2019, středa, 18:24
    (0)

    Snad to nebudete brát za spam, ale je to dobrý článek, který stojí za přečtení a doufám že se v tom vyznáte :D

  • RobertFCS - 14.08.2019, středa, 18:24
    (0)

    Luboš Přibyl (kouč gólmanů Slovácka): Zatím ještě klub nepřerostl „Zatím si zaslouží, aby chytal. Když jsem Matouše Trmala poznal, udělal na mě velmi dobrý dojem. I když samozřejmě má rezervy. Třeba v kopací technice. On ví, jakou cestou se dát. Musel si ji proklestit sám. Jde o to, aby ho lidi kolem něj na ní udrželi. Před pár lety o něm nikdo nevěděl. Co jsem ho poznal, má dobrý charakter a předpoklady posunout se dál. Když jsem se díval na jeho historii, neprošel větším klubem, kde by se mu věnovali. Občas je to trošku vidět, nicméně návyky nemá úplně špatné. Rozhodně je mnohem lepší, aby chytal v menším klubu než jít do většího, kde to každý přestupní termín sekají a když jeden dva hráči nevyjdou, nic se neděje. Podle mého ještě Matouš klub nepřerostl. Tak to cítím já. Všechno je to samozřejmě o práci.“

  • RobertFCS - 14.08.2019, středa, 18:23
    (0)

    Prožívali jste to s Milanem Petrželou? „Emoce tam byly obrovské. Cloumalo to s ním i se mnou. Celý stadion mu tleskal. Prohráli s námi 0:2 a kotel na něho čekal. Bylo neuvěřitelné, co Milan v Plzni dokázal. Je tam ikona. Myslím, že si to užil. Nevím ale, jestli byl spokojený, že jsme zrovna tam vyhráli.“ (úsměv) Porazíte venku i Slavii? „Slavia je mistr, takže ještě něco víc než ostatní. Má obrovskou kvalitu. Jsem zvědavý, jak to zvládne po odchodu dvou stoperů (Ngadea a Deliho). To byla zeď. Že bychom do třetice porazili velký český klub? Na tyhle zápasy se těším, atmosféra vás vtáhne. Víc nervózní jsem, když nepřijdou lidi. Třeba v Příbrami to bylo minulou sezonu mnohem těžší. Byli jsme poslední, na stadionu nikdo nebyl. Ale zvládli jsme to bravurně a od té doby se to nastartovalo.“ Co musíte zlepšit? „Hru nohama. Furt na tom musím pracovat. Ve Znojmě, odkud jsem přišel, se na rozehrávku takový důraz nekladl. Od té doby se to se mnou táhne. Přidávám si. Dvakrát do týdne si s trenérem brankářů zakopeme nebo dokopáváme balony v pauzách mezi cvičeními.“ Mluví vám do práce i hlavní kouč Martin Svědík? „Když jde do tuhého, zapojí se i on. Umí pěkně zařvat, šlape po nás. Ale to je dobře. Nemůžeme lítat v oblacích. Už mě zná a ví, kdy je potřeba mě trošku seřvat.“ Slyšel jsem, že se na vás poptávala Slavia. „Nějaký zájem tam byl. V širším výběru jsem asi byl. Slavia teď může koupit de facto kohokoliv, ale nakonec nepřivedla žádného gólmana. Tak nevím, co měla v plánu. Vše má svůj čas, jsem mladý. Pro mě je hlavní, abych chytal. To se mi daří, ve Slovácku jsem maximálně spokojený. Je to rodinný klub. Chci dokazovat, že si zasloužím tady chytat. Máme skvělé fanoušky, kteří nás táhnou. Zatím se úplně necítím na to, že bych měl někam přestupovat. Nespěchám na to.“ Lepší chytat ve Slovácku než dělat náhradníka ve Slavii… „Asi tak. Ve Slavii bych měl větší plat. Ale hrajeme fotbal, abychom hráli a ne seděli na lávce. To můžu někdy potom. (úsměv) Rád bych si zachytal kvalifikaci jednadvacítky. Dokud chytám, furt jsem na očích. Vytvářím si různé malé cíle, hlavně týmové. Třeba na měsíc dopředu. Říkám si, kolik bychom měli udělat bodů a zpětně si to vyhodnocuju. V rodině jsme všichni gólmani. Táta chytal ve Znojmě. Když postupovali do druhé ligy, ještě tam byl a připsal si pár startů. Děda chytával nejvíc třetí ligu v Otrokovicích.“ Jste lepší gólman než před rokem? „Určitě jsem vyspělejší, zkušenější. Když jsem začínal, nic jsem si nepřipouštěl. Bral jsem to, že se nic nemůže stát. A pak přišla první chyba, která mě posílila. Z mých vrstevníků teď nikdo v lize nechytá, takže můžu říct, že jsem před nimi. Jsem strašně rád, že já jsem důvěru od trenérů dostal.“ Jak vycházíte se staršími kolegy Daňkem a Porcalem? „Když jsem vycházel z dorostu, Michal Daněk se o mě staral jako o vlastního. Hodně mi ze začátku se vším pomáhal, dával mi rady. Loni jsme tu byli s Vítem Nemravou dva mladí a on na nás dohlížel. Teď je tady Radek Porcal, s oběma je dobrá spolupráce. Podporují mě. Snažíme se spolu vycházet. Chceme to nejlepší pro tým. Ať chytá jeden nebo druhý.“

  • RobertFCS - 14.08.2019, středa, 18:23
    (0)

    O jeho velkém talentu se ví. V klubu pod sebe stlačil zkušené třicátníky Radka Porcala a Michala Daňka, od 13. kola minulé sezony nevynechal ani jeden zápas. Neoficiálně mu dělá manažera Veliče Šumulikoski, zástupce chorvatské agentury a zároveň sportovní manažer 1. FC Slovácko. Pikantní situace. „Kdyby se jednalo o mém přestupu, může zastupovat obě strany,“ usmívá se Matouš Trmal, klenot týmu z Uherského Hradiště. Dokázal jste to, co nikdo před vámi. Uvědomujete si to? „Jestli v Plzni a na Spartě v jedné sezoně udržel někdo čisté konto, o tom nic nevím. Nás zdobí dobrá defenziva. Chceme hrát odzadu, na nulu. Trenér Svědík na to klade důraz. Buď vyhoříme, anebo se nám to povede. (úsměv) Plzeň teď žádnou pořádnou šanci neměla. Co tam bylo, šlo většinou vedle. Na Spartě byly jedna dvě střely. I tam jsme to kvalitně odbránili. Určitě mám míň práce než minulou sezonu.“ Dá se říct, že máte hru na velké týmy? „Vyhovuje nám, když nemusíme dobývat. Čekáme na chybu soupeře. Oni si rozehrají, hrají sami pro sebe. A my pak jdeme do rychlého protiútoku. To nás zdobí. V Plzni a na Spartě jsme podali podobný výkon. Viktorka nebyla v optimálním rozpoložení, měla plno změn v sestavě. Se Spartou to bylo první kolo, velké očekávání fanoušků. A soupeř to nezvládl.“ Jako vy kolikrát proti papírově srovnatelným či slabším celkům. Proč? „Když musíme tvořit, je to pro nás těžší. Když jsme hráli s Budějovicemi nebo s Jabloncem, nebylo to úplně ono. Jablonec nás nechal hrát, a když jsme dostali druhý, třetí, čtvrtý gól, bylo po nás. Rozpadlo se to.“ Co s vámi dělala šestibranková nadílka ve třetím kole? „Nic příjemného to není, byl jsem z toho nešťastný. Šest gólů jsem dostal možná někdy v dorostu a to si ani nepamatuju. V Jablonci jsem neměl štěstí, nic mě netrefilo a vše skončilo gólem. Vyloženě chybu jsem neudělal, ale těch šest gólů tam prostě padlo. A jde to za gólmanem, že jo. Tak to někdy je. Říkám si, že je lepší dostat takovou facku a pak dvakrát vychytat nulu, jak se povedlo. Kluci mi pomohli, trenéři mě podrželi a měli jsme skvělou příležitost odčinit to v derby se Zlínem.“ Cítil jste se líp v Plzni, nebo na Spartě? „Určitě v Plzni, protože jsem tam začal chytat minulý rok ligu. Dva dny před zápasem jsem se dozvěděl, že budu chytat. Byl jsem z toho nadšený. Odmalička byl můj největší sen připsat si aspoň jeden ligový start. Jakmile začal zápas, všechno ze mě spadlo a užil jsem si to úplně na maximum. Když jsme tam teď přijeli, hned jsem si na to vzpomněl. Tehdy jsme prohráli 1:2, ale bod bychom si za druhý poločas zasloužili. Vzpomínky se obnovily. Říkal jsem si, že remíza by byla dobrá. Nakonec byly tři, všichni jsme byli nadšení.“

  • Šovkovskij - 14.08.2019, středa, 17:58
    (0)

    Škoda, že sem nelze vložit fotka, máme to v tištěné verzi, mohl jsem to vyfotit a hodit to sem.

  • kecipep - 14.08.2019, středa, 16:43
    (0)

    Nějaký dobrák s premium účtem na isportu, který by sem poslal článek s Matoušem? :)

  • karagavrylydys - 14.08.2019, středa, 12:36
    (0)

    Šovkovskij: Jak je naše liga kvalitní, uvidíme už zítra v Evropské ligy, resp. za týden v předkole Ligy Mistrů.

  • riedlss - 14.08.2019, středa, 12:34
    (0)

    myslím, že Ti fanoušci, o kterých píšeš, teď nemají o čem psát bo se vyhrálo derby, vyhrálo se v Plzni a negativní komentář na Zajdu by tady jen vyčníval. Po prohře(kterou nechci vyvolávat) se sem podívej, na minimálně jednoho, dva narazíš :)

  • Šovkovskij - 14.08.2019, středa, 12:27
    (0)

    Já opravdu nesouhlasím s tím, že česká liga není kvalitní. Ona kvalitní je. Není technická, není třeba bůhvíjak líbívá, ale ale je soubojová, fyzicky náročná, agresivní, běhavá. To se promítlo i v době, kdy za Spartu, či Slavii hrály jisté zahraniční rádobyhvězdy a byly překvapeny, jakou kvalitu ta liga má. Mysleli si, že ji dají prstem v nose a to přiznal i nejlepší trenér v historii lidstva, Štramák. Na tom se shodovala širší odborná veřejnost. Naši ligu bych rozhodně nehanil, i když to není v módě. A myslím, že kluby mají určité úspěchy v evropských pohárech, Slavia minulý rok, Sparta proháněla Chelsea, i Plzeň dokázala v dobrých časech uhrát výborné výsledky. Letos to zatím moc nevypadá, ale jak si stěžuje Trpišovský, ta přestávka byla extrémně krátká, a pokud jeho hráči, největší opory a reprezentanti, měli dvoutýdenní přestávku, tak se to musí někde projevit. Proto je Slavia malátná, unavená. Já se jich nezastávám, snažím se říct, že to svým způsobem chápu. Zrovna co se týče Slavie, u Deliho s Ngaduem měla výstupní klauzuli, dělala co mohla, aby je udržela, nabídla výrzaně lepší podmínky, ale pokud tu výstupní klauzuli někdo vyplatí, neuděláš nic. Ani Luftjarda. To samé se Součkem. Sparta fotbalem baví, padá hodně gólů, ale obrana, hlavně střední obránci, je velký chaos. Plzeň je vyčichlá, i přes omlazení. Nevím, jestli tohle ustojí i Pavlík Vrba. Ještě k Zajdovi, už jsem to tu psal a zopakuju to: výborný útočník, který neměl zdravotních lapálií, tak těch branek dal jednou tolik, a i přesto, že prodělával časté zdravotní potíže, tak těch gólů tal tolik, že se tomu musí zatleskat. Jen by mne zajímalo, kde jsou ti fotbaloví experti, kteří jej dva roky pravidelně posílají ven, na lavičku, píší že není fotbalista a podobné oduševnělé příspěvky. Mám na mysli třeba jeden německý velkoklub:-)

  • drzý vandrák - 14.08.2019, středa, 11:37
    (0)

    To jsem rád, že dokážeme podpořit našeho odchovance!On si to jistě přečte a bude ještě lepší.Jen to zdraví musí vydržet!

  • Babu - 14.08.2019, středa, 11:29
    (0)

    Zajíc má hlavně střelecký instinkt, někteří naši záožníci přemýšlí co by kdyby, jaká je lepší varianta, ale Zajíc tam dá hlavičku, střelu po zemi, nebo oblouček bez váhání, což je v daném momentu, v té půlvteřině, co se musí rozhodnout, dost obdivuhodné. Plus jak říkal Puk, hodně se zvedly kraje Milan, Navrc, což pozvedlo i Zajíce. Šašinka v nedělu skvělý výkon :-) Ale to i celý tým, ta soudržnost nám to vyhrála.

  • Pan Puk - 14.08.2019, středa, 10:43
    (0)

    Prijde mi zajímave že má konečně Zaja někoho k sobě. Ať už Šašinku nebo Dvořáka. A díky Navrcovi a Milánkovi i servis ze stran. Pokud se něco nezasekne, tak by to pro něj letos mohla být dobrá sezona. Uvidíme
    Jinak je vtipné že máme stejně bodů jako minulou sezonu. Jenže pak přišlo ostudné derby v 6. kole a serie proher. Ještě že letos už máme derby za sebou.

  • riedlss - 14.08.2019, středa, 10:17
    (0)

    se Zajdou souhlasím. Mne vždy překvapí víc a víc tím, jak dokáže vzít, pokrýt a podržet míč, až nevím, kde se to v něm bere. Není to žádná hračička co obejde dva tři hráče, ale..... má svoje přednosti prostě

  • eLucky - 14.08.2019, středa, 09:42
    (0)

    Já to říkám pořád... možeme dotáhnůt jakéhokoli útočníka a stejně nakonec bude dycky nejlepší Zaja! Svou zarputilostí nahrazuje chybějící talent. Ne že by byl nějaké kopyto, ale třeba Marián Kovár byl fotbalově o několik levelů napřed.

  • karagavrylydys - 14.08.2019, středa, 09:11
    (0)

    Hlavně přejme Zajícovi pevné zdraví, aby se nezranil. Protože to by bylo potom zlé.

  • kecipep - 14.08.2019, středa, 08:36
    (0)

    Presne tak, Zajíc na hrad. Dodnes jsem rád, když kotel vyvolává Veličeho po zápase, byl bych pro i během zápasu.

  • FansHonza - 14.08.2019, středa, 08:32
    (0)

    drzý vandrák: Dobře jsi narazil na Zajíce ;-) Taky by mě zajímalo, co ti, co ho tu furt shazují. Zajíc nám vždy odváděl skvělé služby, které byly nedoceněné, a teď pod Svědíkem je z něho hráč ještě o level výš. Je to k nezaplacení mít takového odchovance, co maká a dává góly a važme si ho, ať se tady cítí dobře, protože kdyby odešel, tak to bychom teprve viděli, co je to nemít útočníka...

  • riedlss - 14.08.2019, středa, 07:49
    (0)

    372 zápasů asi mluví za vše. Myslím, že si ho tady lidé váží, všichni si jej dobře pamatují z let 2003-2006 a taky vědí co v Plzni odvedl. Jako tým jsme historicky někde jinde, ale i my se umíme důstojně loučit např. s Liborem Doškem nebo Svaťou Habancem to bylo velice pěkné, ikdyž třeba se Šumim se to moc nepovedlo, ale ten od nás prakticky ještě neodešel :) byla to spíš neschopnost vedení, sám fanoušek s tím moc neudělá.....

  • drzý vandrák - 14.08.2019, středa, 07:10
    (0)

    Tak v Plzni toho asi odvedl podstatně víc (zatím).Tady má za sebou co se minutáže týká odehrané tři zápasy.A co ódu na Zaju?V sestavě Fortuna ligy, Deník Sport hodnocení 9, taktéž sestava kola.Kde je odezva?Ten se tady už pohybuje chvíli a pořád je hodně mladý.

  • dominikha - 14.08.2019, středa, 00:52
    (0)

    V Plzni ódy na Petrželu a tady nic... Takových hráčů bysme si mi vážit, konečně osobnost, která musí přitáhnout lidi😎 Všichni na Příbram 💪💪

  • egi - 13.08.2019, úterý, 20:31
    (0)

    kecipep: Harba už není ve Slovacku.

  • Hory - 13.08.2019, úterý, 15:23
    (0)

    Jenomže Dvořák možná ještě měsíc, možná i dýl hrát nebude, nedej Bůh se něco přihodit Šašinkovi a je to tam kde to bylo.

  • kecipep - 13.08.2019, úterý, 15:16
    (0)

    Harba je hroťák, Dvořák ne. A jako jediný je "náš", Šášu nikdy mít nebudeme a Dvořáka bychom museli vykoupit (cena asi nebude vysoká).

  • fcs - 13.08.2019, úterý, 13:40
    (0)

    Stridacka ofenzivních hráčů Kalabiska,Sadílek,Dvořák,Hellebrand je za poslední roky nadstadartni, defenziva taky dobra

  • fcs - 13.08.2019, úterý, 13:38
    (0)

    Myslím že po příchodu Dvořáka s Sasinku by tu byl zbytecny

  • kecipep - 13.08.2019, úterý, 12:26
    (0)

    Harba už není na ofiko stránkách (po tom, co jsem se ptal, zda ještě u nás je). Takže asi není? ...domysli si sám.

  • drzý vandrák - 13.08.2019, úterý, 07:32
    (0)

    No nasyslené asi mají, to je pravda, ale proč si nešáhnout pár sezon do rezerv.A jak píšeš posily na předkolo ligy mistrů a následně evropskou ligu (Kalvach a spol), to nemůže dopadnout dobře.A to je dobře.

  • Babu - 12.08.2019, pondělí, 22:27
    (0)

    *kolik nechala Slavia odejít hráčů. A omlouvám se za slovosled, nemohla sem se vymáčknout :D v podstatě jsem se snažila říct, že s vandrakem souhlasím :D

  • Babu - 12.08.2019, pondělí, 22:26
    (0)

    Úroveň ligy je asi furt stejná, prostě každý může hrát s každým. Ale je pravda, že Slavia, Plzeň, Sparta jsou bez formy a tak nějak nikdo nevyčnívá.. pro mě je docela nepochopitelné, kolik nějaká Slavia odejít hráčů, to bude šílené v té LM. Jinak jak říkáš, zastavit tok peněz by pro ně mohla být dobrá facka, třeba v Plzni mají podle mě zasob finančních dost, ale posílili úplně směšně.. ale pro mě už je překvapení to, že Bolka přešla předkolo, ty nemusím extrémně.

  • drzý vandrák - 12.08.2019, pondělí, 20:50
    (0)

    Nicméně úroveň ligy je fakt hrozná.To co teď hrají adepti na evropské pohárové miliony je úplný vrchol.Doufám,že se dál z nich nikdo nedostane a na chvíli budou odříznutí od každoroçních evropských "dotací".Pak by jsme konečně mohli prodávat někoho ven a ne do těch pofidérních klubů typu Jablonce.

  • fipa - 12.08.2019, pondělí, 19:48
    (0)

    A na Příbram aspoň 5000 fans.

  • fipa - 12.08.2019, pondělí, 19:47
    (0)

    Po Jablonci jsem myslel,že mě jebne.....ale musím zatleskat.

  • riedlss - 12.08.2019, pondělí, 11:27
    (0)

    Pokud se neprosadí v pohárech a bude mít klid jen na ligu tak bude pořád v první čtverce....

  • Babu - 12.08.2019, pondělí, 11:26
    (0)

    Artigas vždycky hodnotí po jednom utkání. Určitě si myslel, že po Jablonci budeme na sestup.

  • Artigas - 12.08.2019, pondělí, 11:15
    (0)

    S tím, co teď hraje, bude moc ráda, že se udrží v desítce.

  • Valheru - 12.08.2019, pondělí, 10:52
    (0)

    Artigas opět ukazuje své kvality :-D.

  • GarryR - 12.08.2019, pondělí, 10:25
    (0)

    Proč fór? Pořad je to top klub u nás

  • Artigas - 12.08.2019, pondělí, 10:21
    (0)

    Plzeň adept na titul? Jako fór týdne dobrý.

pristi
 Další články:
18.08.2019, neděle, 19:24 - Výjezd na Baník
16.08.2019, pátek, 18:39 - Stoper Hofmann: Příbram musíme po velké výhře v Plzni zvládnout
13.08.2019, úterý, 10:49 - Uzdravený Zajíc září. Jsem rád, že jsem se do toho po zranění dostal, těší ho
12.08.2019, pondělí, 12:02 - Svědík: Důležitá výhra? Až ji potvrdíme doma s Příbramí
12.08.2019, pondělí, 11:53 - Petržela po utkání v Plzni: Na psychiku nejtěžší zápas kariéry
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace