*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Kapitán Slovácka Kadlec: Zlín se hodně zvedl. Musíme předvést náš nejlepší výkon

16.02.2024, pátek, 12:46
michal_kadlec_slovacko_velky.jpg

V kariéře toho zažil tolik, že se mu před derby jen těžko rozklepou kolena. Kapitán Slovácka Michal Kadlec, jehož start v nedělním utkání je ale kvůli zranění ohrožen, si však uvědomuje důležitost střetnutí se sousedním Zlínem.

Celek z Uherského Hradiště po úvodním jarním nezdaru s Pardubicemi potřebuje nutně zabrat, na půdě krajského rivala se chytnout a odrazit se k lepším výsledkům.

„Vím, že derby je vždycky specifické, největší zápas na jižní a východní Moravě. Poslední utkání se Zlínem jsme zvládali. Snad to teď bude stejné a odvezeme si domů všechny body,“ přeje si zkušený devětatřicetiletý obránce.

Fanoušci v regionu nedělním duelem žijí.

Příznivci ze Slovácka se chystají do Baťova města. Spousta z nich vyrazí na derby vlakem, užijí si nejkratší výjezd v sezoně.

„Hráči, trenéři i lidé z vedení se mezi sebou dobře znají, stejné je to i u fanoušků. Vím, že lidé v práci se mezi sebou štengrují. Bude to zase vyhecované. Našim příznivcům chceme udělat radost, aby měli třeba v zaměstnání navrch,“ uvedl Kadlec.

 

Jméno Heslo
text
  • Pajos - 20.02.2024, úterý, 17:36
    (0)

    Tak Holík ze Záhorovic, odchovanec Slovácka, jde hostovat do konce sezony do Gottwaldova... zrovna ve chvíli, kdy obránce potřebujeme jako sůl🙂

  • paja - 20.02.2024, úterý, 16:59
    (0)

    Šumi dostal stopku na deset zápasů + pokutu . Myslím si , že mu trest vypršel teďka ve Zlíně . Na spartu by měl být , je otázka co bude v průběhu utkání , snad se ukočíruje . Budou to nápory na nervy 🤯

  • Šovkovskij - 19.02.2024, pondělí, 21:43
    (0)

    Já již nyní mám hrůzu z toho, co se bude v neděli zase dít a jak se mafie opět předvede.

  • Valheru - 19.02.2024, pondělí, 20:55
    (0)

    Když koukám, co všechno se Spartě odpustilo s Libercem, tak se nestačím divit, a to jsem ve fotbale už něco zažil... jako za starých časů.

  • Bayern Munchen - 19.02.2024, pondělí, 20:34
    (1)

    Moje sestava na Spartu: Heča - Blahút, Hofmann, Holasek, Doski - Petržela, Trávník, Havlík, Juroška - Kohút - Cicilia

  • derflik - 19.02.2024, pondělí, 20:30
    (0)

    Je ten Šumi ještě v trestu? By mohl překvapit jak kdysi Chovanec v derby. 😀

  • karagavrylydys - 19.02.2024, pondělí, 18:02
    (0)

    Heča - Sinyavskiy, Hofmann, Kalabiška, Doski - Blahút, Trávník, Havlík, Kim, Juroška - Cicilia

  • a jé - 19.02.2024, pondělí, 17:45
    (0)

    Tak v obraně hral i Sinyavskiy

  • derflik - 19.02.2024, pondělí, 17:16
    (0)

    Pochybuju že by Doski nebo Kali hráli přes nohu.

  • a jé - 19.02.2024, pondělí, 16:33
    (0)

    Tak červená karta posvěcená od komise to se dalo čekat

  • Dany-Hull City - 19.02.2024, pondělí, 15:59
    (0)

    hoffman kalabiska doski a mas obranu na tri taaky, my si nejak pomuzeme, uprimne necekam ze necim prekvapi vedeni a na rychlo dotahne, ale rad bycg se mýlil. Stoper hofman a kraje kali s doskim to zvladnou, pri nejhorsim tam zatahneme jeste nekoho kdyz i tehdy z kalabisky udelali beka tak treba i mihalik by to zvladl. v utoku je jako nby ani nebyl.

  • kecipep - 19.02.2024, pondělí, 12:57
    (0)

    Vosolys: Z toho dva krajní beci :)

  • Vosolys - 19.02.2024, pondělí, 12:53
    (0)

    Tak budem hrát vzdadu na 3 obránce no.

  • pema - 19.02.2024, pondělí, 12:49
    (0)

    poud si vedení neví rady, tak scénář z cifi - Srubek je sehraný se Slováckem - tak z Opavy na hostování do Slovácka - do konce sezóny tedy pokud je to tehnicky možné...

  • Bayern Munchen - 19.02.2024, pondělí, 08:16
    (1)

    Tak já si myslím, ze s Daníčkem bychom určitě neprohrali… Vždyť Zlin do toho vyloučeni neměl nic a být tam Daníček tak si nevypracuje do konce zápasu nic… jediné co včera vyčítam trenerum je to ze nechápu proč v takovém zápase máme na lavičce dva golmany a žádného obránce… jako i když se tohle stalo, tak na lavce měl být třeba ten Holasek a mohl se poslat na hřiště v okamžiku kdy Zlin nasadil dopředu ty dva velké hráče a v tom okamžiku to mohl Holasek vyztužit a ještě více zavřít…

  • kecipep - 19.02.2024, pondělí, 07:58
    (0)

    Bohužel je to pravda, že hra v 10 a proti 10 je v našem podání zatím Svědíkova největší slabina, byť mu jinak zde tesáme samozřejmě sochu.

  • mafie - 19.02.2024, pondělí, 07:54
    (0)

    Hory- Bohužel výsledek musíš mužstvu vyčítat . Prohráli bychom i s Daníčkem , prostě připosraný výkon . Nedali jsme tři přihrávky po sobě ještě v plném počtu . Jiné mužsto má vyloučeného chlapa a hrají tak, že dají nějaký gol a my se nedostaneme s předposledním mužstvem , které dostalo nejvíc golu v lize ani za pulku.

  • Hory - 19.02.2024, pondělí, 07:43
    (2)

    Byť jsem naštvaný za včerejší výsledek, mužstvu bych až tak nevyčítal.Pokud se utkání stane neregurelním, díky divadlu které sehrál ten negr a rozhodčí toto divadlo posvětí,co s tím může kdokoliv udělat? Beru to tak, že v neděli je poteba neprohrát s debaklem a ostudou a v Karviné nám začíná jarní část, kde společně s námi bude mít pár mužstev stejný bodový počet. Vyčítat vedení že odešel Srubek a upínat se k němu? No táák! Si porovnejte kolik toho odehrál od Holáska v základní sestavě. Ten rozdíl není nikterak velký. A v Holáskovi narozdíl od Srubka vedení vidí perspektivu do budoucna, proto tu jeden je a druhý ne.

  • Bayern Munchen - 19.02.2024, pondělí, 07:42
    (0)

    Jen ať jde proti Spartě Holasek na plac, co v tom zápase můžeme ztratit nic, jen můžeme překvapit a tomu popravdě ani nevěřím, důležitý je hned ten další zapas v Karviné, který musí bezpodmínečně vyhrát, jinak bude první šestka brzy jen sen…

  • karagavrylydys - 19.02.2024, pondělí, 07:34
    (0)

    https://www.livesport.cz/hrac/holasek-daniel/tvEhPasQ/

  • kecipep - 19.02.2024, pondělí, 07:25
    (0)

    Tomisek: odehrál stejné zápasy, jak před svými debuty Trmal, Juroška, Břečka a např. i ti mladíci ze Zlína či Teplic

  • tomisek - 19.02.2024, pondělí, 07:17
    (0)

    tvojemama : co cekas od holaska, nemam nic proti nemu, ale jake ma zkusenosti, jake zapasy odehral aby mohl jit proti sparte

  • tvojemama - 18.02.2024, neděle, 22:36
    (0)

    Pokud Holásek není na podobné úrovni jako Srubek tak fakt byla demence ho pustit

  • Ondra - 18.02.2024, neděle, 22:27
    (0)

    Vy si myslíte, že Slovácko je schopné v týdnu přivézt stopera do základu na Spartu? Zase si jarem poserem skvělý podzim. Jako vloni.

  • fandajakhrom - 18.02.2024, neděle, 22:15
    (0)

    Reknete to prosim Svedikovi.... kdysi jsem mu poradil predelani Kaliho z utocnika na leveho obrance.. prechod na stoper zvladne... zkuseny je na to dost

  • fandajakhrom - 18.02.2024, neděle, 22:13
    (0)

    Vyherni sestava pro zapas se Sraltou je: Heca-Sinjavski, Hofman, Kalabiska (novy stoper), Doski - Petrzela, Travnik, Havlik, Blahut - Juroska, Cecilka. .... to dame....

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 22:11
    (0)

    Tak banda diletantu vedení je když pusti Srubka, neříkám, že to je řešení všeho, ale v době kdy Brecka ještě není v pohodě tak to byla blbost která se vrátila jak bumerang

  • fandajakhrom - 18.02.2024, neděle, 22:02
    (0)

    Tak pokud nejsme banda diletantu, tak hned sezeneme dalsiho stopera.. a at klidne dostane sanci mladi... neda se

  • Bayern Munchen - 18.02.2024, neděle, 21:42
    (0)

    hromik: pokud to je pravda, tak to je mega průser…

  • Mouses - 18.02.2024, neděle, 21:21
    (0)

    Do konce přestupáku musí někdo dojít, jinak bude velký průser.

  • hromik - 18.02.2024, neděle, 21:15
    (0)

    No obávám se, aby to pro Kadlece nebyla konečná. Problém s achilovkou a možná operace, to nevypada moc dobře a při tom našem vykartovani ta obrana nebude postavena úplně nejlepe.

  • drzý vandrák - 18.02.2024, neděle, 21:04
    (0)

    😁

  • kecipep - 18.02.2024, neděle, 21:00
    (0)

    Valheru: Amen a proto na takove nereagovat. Je to jak s algoritmy na sitich

  • Bayern Munchen - 18.02.2024, neděle, 20:41
    (0)

    No jediné pozitivum je, že proti Spartě uvidíme Holaska, tak jsem na něho zvědavý bude to dobrý křest ohněm, protože pochybuji ze ještě někdo přijde, když nedošel doteď, tak určitě neprijde do 4 dnů…

  • Bayern Munchen - 18.02.2024, neděle, 20:39
    (1)

    Já třeba dnes vůbec nechápu to, ze máme na střídačce dva golmany a žádného obránce, kde byl třeba dnes ten Holasek… jako toto mi hlava nebere a my se ještě zbavíme Srubka… to si jako snad nemohl někdo myslet ze cele jaro odehrajeme ve třech obrancích… teď jestli vypadl na delší dobu Kadlecdo toho teď Daníček dostane tipuji dva zápasy stop, Břečka je nepoužitelný a Rambo aby hrál stredaka no nevím…

  • josmen - 18.02.2024, neděle, 20:38
    (0)

    Valheru, pekne napsano. Fanousci fandi na stadione, kokoti pisou hovna na foru.

  • Valheru - 18.02.2024, neděle, 20:29
    (2)

    Je lepší žít v realitě a myslet pozitivně, než být údajným fanouškem, ale v podstatě každým příspěvkem přesvědčovat okolí o tom, že toužíš po neúspěchu, jako to vidím u tebe a několika dalších tady. Vidím to u spousty dalších sportů a není to jen u Čechů, ale přijde mi to hodně velký úlet fandit někomu, ale nevynechat jedinou příležitost k poplivání.

  • fana - 18.02.2024, neděle, 19:52
    (0)

    Valheru-sdělaj si růžové brýle a žij v realitě

  • Valheru - 18.02.2024, neděle, 19:37
    (0)

    fana: tys tam zjevně ještě nebyl...

  • fana - 18.02.2024, neděle, 19:23
    (0)

    josmen-zitra navštiv dokotora

  • josmen - 18.02.2024, neděle, 19:13
    (-2)

    Hlavne se z toho neposrat. Klidne ted muzeme udelat serii osmi vyher. Je to jen fotbal.

  • Dany-Hull City - 18.02.2024, neděle, 19:00
    (0)

    kdyz se prohraje tak tady vsichni jen nadavate a co by melo jak byt, to ze at budou prostredky nebo ne nemení asi nic na tom zda nekdo prijde, dnes to nevyslo, za me ČK smesná, to aby se hrac pomalu bal nejak pohnout, a tendece rozhodciho behem zapasu hrozna. nase hra taky není co byvala na konci podzimu, chce to otevrit oci a doufat ze se ukope alespoin 5. flek nebo alespon prvni sestka. zatim je to realita a musime ji vzit takovou jaka je. Jak by rekl svedik, je my se z toho musime sami dostat, nikdo neprijde ani za nas to nikdo nevyresi, je to o hracich pristupu a ZODPOVEDNOSTI.

  • Bayern Munchen - 18.02.2024, neděle, 18:55
    (0)

    Ach jo, zase se ukazuje jak na to majitelé serou, tady se píše na Havlíka ze hrál kulové, jenže on musí zase hrát pozici z které přešel na jinou díky Valentovi a byl pro klub prospěšnější svou produktivitou, a v těchto dvou zápasech to bylo vidět… a to ještě když chybí Kadlec tak musí vlastně Havlas jít dělat rozehrávku mezi stopery dnes to bylo vidět několikrát. No jinak dnes to pohnojil Daníček, do tě doby byl Zlin marný a zvlášť když je ženská u VARu si má dávat bacha na oplaceni… jenže takhle už několikrát to pohnojil zbytečnou červenou..

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 18:45
    (1)

    Kara to jde za vedením, vedení nepocita s tim, ze někdo může být zranění nebo mimo k vůli kartam

  • kecipep - 18.02.2024, neděle, 18:45
    (0)

    přestup

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 18:44
    (0)

    V tom článku je napsané, že Srubek sel na hostování, ja myslel ze to byl prestup. Jak to tedy je ?

  • karagavrylydys - 18.02.2024, neděle, 18:43
    (0)

    Pokud je Kadlec zraněný dlouhodobě, tak máme na Spartu k dispozici jen 14 hráčů do pole: Hofmann, Kalabiška, Doski - Kohút, Petržela, Havlík, Trávník, Sinyavskiy, Blahút, Kim, Juroška - Cicilia, Vecheta, Kvasina. To jsem zvědav, jak to trenér postaví, zejména vzadu.

  • karagavrylydys - 18.02.2024, neděle, 18:31
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2023-24/443562/svedik-danickovo-vylouceni-cervena-to-pry-nebyla-na-spartu-nema-stopery.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=dynlink&utm_campaign=svedik-danickovo-vylouceni-cervena-to-pry-nebyla-na-spartu-nema-stopery

  • fana - 18.02.2024, neděle, 18:15
    (0)

    Výborně kluci

  • Nike - FCS - 18.02.2024, neděle, 18:11
    (1)

    Musíme si uvědomit, že nás ve dvou kolech porazili dva týmy ze spodu tabulky, kteří hrají s velmi mladými hráči... To už by mělo být znamení, že zkrátka pojdme dávat šance i my mladým, protože se starýma už to lepší nebude, pokud budeme dávat šanci mladým hráčům, tak máme šanci se do budoucna někam posunout... za rok za dva nás Pardubice s Zlín s takovou bude poráže pořád dokola a to i větším rozdílem, protože naši důchodci nebudou stačit na mladé pušky, doufám že si to vedení uvědomuje a pokud není schopno dovést nové a kvalitní hráče, tak pojďme dávat šanci mladým z akademie....

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 17:56
    (0)

    Ta hra opravdu není to co bylo na podzim

  • drzý vandrák - 18.02.2024, neděle, 17:54
    (0)

    Bonito33: Viděl, ale uzavírali se Zlínem po podzimu ligu.Nebo ne?

  • lagic - 18.02.2024, neděle, 17:44
    (1)

    Bonito: toho jantara si nechej pro kamarády. S takovou hrou a nasazením budeme za pár kol 5 bodů i za tou Ostravou. Nejen výsledky, ale i hra nestojí za nic.

  • spiky - 18.02.2024, neděle, 17:36
    (0)

    A to jak jsme od první minuty po redce se postavili všichni na vápno? To jsme si o tu otočku vyloženě řekli. Takto pasivní přístup nemohl dopadnout jinak. Pochopil bych posledních 20 minut něco takového. Pořád jsou to šmatláci na sestup a i v desíti bychom se neměli prezentovat tak, jako jsme se prezentovali.

  • zdrh - 18.02.2024, neděle, 17:36
    (-1)

    toto je ze zápisu o utkání: Červená karta během zápasu, Hrubé nesportovní chování, H28 - HNCH - úmyslné udeření soupeře loktem do oblasti břicha D6 za použití střední intenzity mimo souboj o míč v přerušené hře.

  • Bonito33 - 18.02.2024, neděle, 17:34
    (0)

    vandrak: ???? Pardubice hrály nejden z nejlepších fotbalů v lize na podzim. Viděl jsi někdy jejich zápas nebo soudiš jen z toho výsledkového pohledu?

  • karagavrylydys - 18.02.2024, neděle, 17:32
    (0)

    Hynda: Ještě neviditelnější byl Mihálik.

  • drzý vandrák - 18.02.2024, neděle, 17:32
    (0)

    Po podzimu dva nejslabší celky ligy, oba nás přehrály, nejenom výsledkově, ale i herně.Slončík bohužel dnes o mnoho lepší než Mara.Hofmann,Reinberk špatní.Mihálika a červenou nekomentují.

  • Bonito33 - 18.02.2024, neděle, 17:32
    (0)

    Lagic: Tys tady chyběl s takovými řečmi, jaké odstřelení pohárů ty jantare??? Jsme 5 bodů za Ostravu nebo před Ostravu?? Otevři oči a nehledej to nejhorší...mysli pozitivně.

  • Hynda - 18.02.2024, neděle, 17:09
    (0)

    Havlík neviditelný...... nechápu za co červená vim že oplácel ale černoušek provokoval podle měeli dostat oba žlutou ale nic to nemění na našem výkonu hnus nikdo nechce hrát nechápu to

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 17:08
    (0)

    A některé ty řeči fans, ze se zluta udála aby byla Sparta rozlozena pred Spartou to nemyslíte vazne, předpokládám, že Kadlec bude hrát, ale i tak musím znovu připomenout nesmyslne prodani Srubka

  • spiky - 18.02.2024, neděle, 17:05
    (1)

    Vstup do jara jako ze snu. To čtvrté místo nikdo nechce. Místo abychom dělali šest bodů a totálně odskočili, tak dvakrát bouchneme!

  • Ondra - 18.02.2024, neděle, 17:04
    (1)

    Hra v 10 od Pardubic ve srovnání s naší? Vypadalo to, že hrajeme v pěti

  • tvojemama - 18.02.2024, neděle, 17:03
    (0)

    a jé- tak když je červená fakt super přísná tak je někdy těžké se ovládnout

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 17:02
    (1)

    Presni zlin ukázal jak se ma hrát, když se hraje proti 10, nasi na to serou a tak to pak vypadá,červená asi přísná, ale zluta za keci úplně zbytecna kor když vedel , ze může mít stop v dalším utkání.

  • karagavrylydys - 18.02.2024, neděle, 17:02
    (0)

    Ostuda

  • Michal fcs - 18.02.2024, neděle, 16:59
    (0)

    Vosolys: jakože Sparta mela strach z Reiberka ?

  • barnabas.666 - 18.02.2024, neděle, 16:59
    (2)

    Jsem neskutečně nasraný, jak pasivně hrajem v oslabení. My když hrajem přesilovku, tak je z toho prd. Když ji hraje soupeř, tak jsme neustále pod tlakem.

  • Michal fcs - 18.02.2024, neděle, 16:58
    (-2)

    Deníček by zasloužil .....pořádný kartač

  • Vosolys - 18.02.2024, neděle, 16:57
    (0)

    Zlín zcela zaslouženě, kromě golu jsme nepředvedli vůbec nic. Červená pro Daníčka a vykartovaný Reinberk za řeči, zcela jistě náhoda vzhledem k tomu, s kým hrajem příští vikend.

  • lagic - 18.02.2024, neděle, 16:56
    (0)

    Si řeknem, příští týden taky za 0 bodů, Sparta je bohužel úplně jinde a naše hra je momentálně na úrovni spodní poloviny tabulky.

  • kecipep - 18.02.2024, neděle, 16:54
    (0)

    Lagic: vůbec

  • lagic - 18.02.2024, neděle, 16:51
    (-2)

    Bohužel posledníma dvěma zápasy jsme odstřelili šanci na poháry.

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 16:44
    (0)

    Je neuveritelne jak se dají zdevastovat poslední podzimní zápasy

  • Valheru - 18.02.2024, neděle, 16:17
    (1)

    Krásný herecký výkon, hyperaktivní VAR ale musí se uznat i to, že Vlasta ten loket použil a byť ta intenzita byla minimální, tak v naší lize je to berlička, která se použije v případě potřeby. A s kým hrajeme za týden??

  • tvojemama - 18.02.2024, neděle, 16:17
    (0)

    Vždyt tahle situace jde zneužít a hráči pak takhle můžou klidně simulovat. Co to je za pičovinu za tohle dávat červenou. Hlavně na videu to vypadá hůř. Za mě demence. Minule rozhodčí s Pardubicema mimo ( ok v náš prospěch) a teď zase mimo. To je fakt hrůza. Mám oba zápasy zakžené kvůli rozhodčím

  • lagic - 18.02.2024, neděle, 16:00
    (0)

    Ten dvojí metr ve prospěch afričanů, záměrně píšu malé "a", i z normálních lidí dělá rasisty.

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 15:57
    (0)

    tak to chce stejný přístup pritisknout se a jakmile ucitim loket na tele sednout sebou na zem

  • salash - 18.02.2024, neděle, 15:54
    (0)

    Ykarus děkuju

  • lagic - 18.02.2024, neděle, 15:54
    (0)

    Zkurvený simulantský negr a ta mrdka Adámková u VARu!

  • Mikulas - 18.02.2024, neděle, 15:51
    (1)

    Kdyby jsme za týden nehráli se Spartou, tak červenou nedostane Daníček a žlutou Reinberk, který se nepletu bude vykartovanej

  • a jé - 18.02.2024, neděle, 15:39
    (0)

    No a teď nám chybí Srubek

  • kecipep - 18.02.2024, neděle, 15:39
    (2)

    Za tohle redku, to mě poser. Tak snad ji takto budou dávat všem

  • Babu - 18.02.2024, neděle, 15:38
    (1)

    Naprosto nechápu, co za redku si teď vymyslel.

  • Ykarus - 18.02.2024, neděle, 15:37
    (0)

    Já dávám 66 kanal a dole je kolonka multidimnze.

  • salash - 18.02.2024, neděle, 15:34
    (0)

    Může mi někdo poslat funkční link na stream na O2 TV? Jede mi to jednom na mobilu. Na počítači kliknu na stream Slovácka a mám tam Slavii. Na mobilu mmám ještě starou O2 aplikaci, na počítači 2.0, tak to možná bude tím. V programu 2.0 není možné přepínat mezi kanály se streamem.

  • Valheru - 18.02.2024, neděle, 15:30
    (0)

    Hory: souhlas a s tím, že pokud by se podařily poháry i letos, tak tím spíše by to bylo s tou finanční stránkou pozitivnější...

  • barnabas.666 - 18.02.2024, neděle, 15:06
    (0)

    Tak ještě jeden do patnácté minuty jak Plzeň na Bohemce a pak to udržet.

  • kecipep - 18.02.2024, neděle, 14:04
    (0)

    Zajímavá sestava

  • Hory - 18.02.2024, neděle, 13:54
    (0)

    Na mě to celé púsobí tak, že nakonec tu znova prodlouží smlouvu. Proč? Ano, nejde vše tak rychle jak by chtěl, ale tady ve Slovácku probíhá neustálá evoluce (kterou má plně pod kontrolou) a to je možná lepší, než jít do top klubu, kde pokud nejsou výsledky hned, ho smete revoluce. Myslím si, že i to Slovácko ho dokáže dnes královsky zaplatit.

  • kecipep - 18.02.2024, neděle, 13:36
    (0)

    Překvapil mě, kolik zápasů soupeře vždy studuje. Jinak zde je více pokory a opatrnější vyjádření, více pochopení k možnostem klubu a přestupové politice.

  • Hory - 18.02.2024, neděle, 13:14
    (0)

    Ve Slovácku si postavil trenérský pomník. Tým ze skromného klubu udělal pod jeho vedením veleskok z hlubin tuzemské ligy až do Evropy. Před Vánoci se ocitl mezi nejvážnějšími kandidáty na místo hlavního kouče reprezentačního áčka. Martin Svědík nakonec nejprestižnější trenérský džob v republice nedostal, ale nejvyšší ambice neztratil. „Bez nich se nemůžete posouvat,“ upozorňuje. Když výkonný výbor fotbalové asociace zkraje ledna odklepl jmenování Ivana Haška novým koučem národního mužstva, řada lidí zvolala: „Svědík by byl lepší!“ Náročný trenér přijal verdikt ze Strahova v klidu. „S reprezentací nebylo vůbec nic,“ ujišťuje v kavárně obchodního centra v Pardubicích, nedaleko od jeho domova. Nedošlo ani k žádnému oťukávání? „Nikdo mě nekontaktoval. Ale především - reprezentace už svého trenéra a realizační tým má, a to je důležité. Ivan Hašek je velká osobnost a vybral si skvělé asistenty. Věřím a fandím jejich práci. Já mám svou práci v klubu, kde neustále sbírám nové zkušenosti a poznatky. Pracovní a mezilidské vztahy, které jsem si tam vybudoval, jsou velmi cenné a hodí se do zdravých ambic, které mám.“ Co si máme představit pod zdravými ambicemi? „Nemám takové ambice, že něco musí být hned. Řekl bych, že mám ambice pokorné a spojené s rozumnou pracovitou cestou. To znamená, že když má něco přijít, tak to přijde. Ale nikdy v této práci nedostanete nic zadarmo.“ Takže když reprezentace padla, pro vás se nic neděje? „Neděje, ale věřím, že správná doba někdy přijde. Tak to beru. A netýká se to jen reprezentace, ale i dalších výzev. Záleží na tom, jak budu pracovat, jak se bude dařit mužstvu. A taky musí mít člověk štěstí na prostředí, ve kterém je. Na lidi, kteří s vámi pracují nebo vás obklopují. Když se na ně můžete spolehnout, pomůžou vám, když je nejhůře. Je důležité, aby se všichni ztotožnili s trenérovou prací a tahle společná práce ho pak vyšvihla někam jinam.“ Fotbal je zkrátka týmová hra. „A platí to jak pro hráče, realizační týmy, tak pro funkcionáře i vedení. Jak na klubové, tak na reprezentační úrovni. Chci tím říct, že všechny věci kolem jako trenér sám neovlivníte a potřebujete k tomu skvěle pracující TÝM. Já si vážím, že mám ve Slovácku smlouvu do roku 2025, a vše ostatní nechávám volně plynout. Víc to nemá smysl rozebírat. Soustředím se na práci v klubu.“ Ve Slovácku jste už pět let. „A šestou sezonu.“ Nakolik současná hra splňuje vaše představy, s kterými jste do klubu přišel? „Mělo to svůj vývoj, který souvisí i třeba s odchody a příchody hráčů. Takže se pohybujeme po určité křivce. Na začátku jsme se hodně zaměřili na organizaci v obranné fázi. Bylo potřeba i zjednodušit a zpřímočařit ofenzivu. Když jsem si dělal před příchodem do klubu analýzu, nebylo to tak, že by Slovácko nekombinovalo na vlastní polovině, ale neumělo to potom zužitkovat v přechodové fázi. Tým ztrácel míče v důležitých prostorech na vlastní polovině a pak z toho byly nebezpečné situace před jeho brankou. Proto byla důležitá lepší a rychlejší přechodová fáze. Taky jsme museli najít ideální sestavu. Takže bylo důležité si zanalyzovat kádr a vyhodnotit si, co si s danými hráči můžete dovolit hrát v obranné a útočné fázi. Takhle to mám nastavené vždycky. Pokud někam jdu, nejprve si vyhodnotím, na co kádr má. I když realitu stejně poznáte až postupně.“ Protože videozáznamy a statistiky všechno neukážou. „Důležité je poznat charakter a mentální nastavení jednotlivých hráčů. A to se pozná až v praxi. Hrajete třeba o záchranu a až tam vidíte, jak se který hráč chová pod tímhle tlakem na hřišti. Vy si tyhle informace průběžně vyhodnocujete, podle nich sestavujete silné jádro a na něj nabalujete další hráče. Hru do defenzivy jsme postupně vypilovali tak, že jsme dostávali minimálně gólů. Ale naopak jsme v prvních dvou sezonách měli problémy se střílením gólů. A tak jsme hledali vhodné typy hráčů, kteří by nám pomohli zlepšit produktivitu. Současně ale musíte vnímat možnosti klubu, které jsou u nás skromnějšího charakteru.“ Když jste ke všemu přihlédli, našli jste Václava Jurečku. „Venca se u nás rok trápil. Přišel v době, kdy v Opavě pouze trénoval s B-týmem a pak léčil zranění. Ale pak se do toho dostal. Postupně se vyprofilovávali i další hráči. Třeba Lukáš Sadílek. Když jsme přišli k týmu, moc nehrál. Ale my jsme věděli, že je do našeho systému super. Protože měl velký fyzický fond, byl poctivý, uměl s balonem. Věděl jsem velmi dobře, co umí z reprezentace do dvaceti let, kde jsem ho vedl a patřil k nejlepším. Akorát se musel usměrnit.“ V čem? „Běhal zbytečně všude. Takže jsme ho museli usměrnit v organizaci nejen obranné, ale i útočné fáze. Ne že bych mu nařizoval: Tamhle a tamhle nesmíš. Protože on víceméně volnost potřebuje. Ale musel vědět, že jeho pohyb musí být v součinnosti s pohybem hráčů, které má kolem sebe.“ Kam vám Sadílek utíkal? „Hodně do stran. Potřebovali jsme ho ukáznit. Organizace v útočné fázi je totiž podle mě stejně důležitá jako v té obranné. Když přihráváte míč do prostoru a nemáte v něm hráče, je to k ničemu. Když nemáte v daném prostoru doplnění z druhé vlny, nemůžete chytat odražené míče a mužstvo není ani připravené k represinku. To je taky chyba. Nemůžete okamžitě získat míč zpět.“ A nabíjíte zdarma protivníkům. „Míč vybojuje soupeř, my jsme roztažení, a když jde mezi nás průniková přihrávka a projde za jednu nebo dvě naše řady, problém je na světě. Takže organizace v obranné, ale i v útočné fázi je klíčová. Bylo to vidět i na příkladu Sadílka. V momentě, kdy se ukáznil a zvykli si na sebe ve středu zálohy s Daníčkem a Havlíkem, šla jeho hra, ale i hra celého mužstva nahoru. Oni se velmi dobře doplňovali. Havlík se Sadílkem byli výše, Daníček to za nimi jistil. Sáďa si začal víc věřit, zvýšil produktivitu, ať už v asistencích nebo při střelbě důležitých gólů. A zvedla se také celková produktivita týmu. Když jsme byli poprvé čtvrtí v lize, dali jsme 58 gólů. Když jsme 4. místo zopakovali, dali jsme ještě o jeden gól víc. Doma jsme neměli problém někomu nasázet i tři, čtyři góly.“ Čemuž pomohlo i Jurečkovo střelecké obrození. „A také to, že nám produktivitu doplnilo víc hráčů, třeba Petr Reinberk a Honza Kalabiška nám rozhodovali utkání vstřelenými góly z pozic krajních obránců. Petr se stal dokonce legendou Slovácka, když vsítil dvě branky Spartě ve vítězném finále MOL Cupu. Souvisí to právě s principy, které jsou nastavené v útočné fázi. Ale zpátky k Vencovi Jurečkovi. U něj jsem neměl strach, že by se neprosadil ve Slavii. I když hodně lidí říkalo, že tam nebude góly dávat.“ Proč jste mu věřil? „Když se podíváte na jeho zápasy, zjistíte, že se vždycky do šancí dostával. Jen je prostě neproměňoval. Totéž bylo u nás. Přišel k nám vlastně jako pravý záložník, takže chvíli hrál ze zálohy, pak hrotového útočníka. Ale když byl na hrotu Rigino Cicilia a on hrál pravé křídlo, stejně se dostával do úniků a do koncovky. A když potom jednu, dvě šance promění, rozjede se.“ Záleží na sebedůvěře. „U střelců, a já jsem byl taky útočník, tak to vím, je klíčová hlava. Když ji máte v pořádku, góly se dávají daleko líp. Jak nad tím začnete moc přemýšlet a topit se v myšlenkách – já snad nedám gól – jde to s koncovkou z kopce. Ale jakmile hráč dá pár gólů, najednou jeho sebevědomí povyroste a promítne se to do klidu v koncovce. A nejen do něj. Když Venca začal ve Slavii dávat góly, změnil se i v dalších ohledech.“ V jakých? „Líp držel míč. Zakryl víc balonů zády k brance a měl výbornou náběhovou činnost. Souviselo to jednoznačně s jeho celkovou pohodou. Vzpomínám si, že když dorazil na Slovácko, měl zranění, s kterým trénoval a hrál. Když se vyléčil, byl krok za krokem lepší a lepší. Chtělo to jen čas. Protože, jak už jsem řekl, v Opavě hrál za béčko a trénoval sám. U Michala Trávníka nebo Michala Tomiče platilo to samé. Taky chvíli trvalo, než si po návratu na Slovácko zvykli na náš náročný způsob hry v organizaci a zejména v intenzitě. Aby byli zase agresivní, aby dobře přistupovali k soupeřům a zlepšili defenzivní i ofenzivní část. Museli jsme být trpěliví, než na to nabrali síly. Ale věřil jsem, že to dokážou. Jen jsme čekali, až se to chytne.“ Viděli jste jejich potenciál. „My hráče často bereme z ekonomických důvodů po zranění nebo po skončení smlouvy, a tak víme, že určitou dobu bude trvat, než se přizpůsobí našim nárokům a v případě cizinců i české lize. Protože naše liga má svá specifika - v silové stránce, organizaci a dalších faktorech. Někdy mají zahraniční hráči o české lize trošku jiné představy.“ Myslí si, že to tady bude brnkačka. „Když přijde hráč první zahraniční kategorie, vidíte hned, že na to má. Ale i tihle hráči musejí být překvapení, jak rychle jsou tu dostupovaní. Hráčům druhé zahraniční kategorie, kteří k nám většinou přicházejí, pak adaptace logicky trvá trochu déle. Měli jsme u nás pár balkánských hráčů, kteří měli s intenzitou naší ligy i trénováním problémy.“ Dostupování ve FORTUNA:LIZE je těsnější než na evropské scéně? „Soupeř v Evropě vám nechá víc prostoru. Teď nemluvím o intenzitě hry, ta je v evropských pohárech vyšší. Ale naše mužstva intenzitou dostupování, organizací a s tím souvisejícím sebevědomím i v práci s míčem leckdy zaskočí top soupeře. Na mezinárodní scéně stojíme proti papírově lepšímu celku, přesto dokážeme zásluhou dobré organizace a taktiky uspět. Jindra Trpišovský ve Slavii, Brian Priske ve Spartě nebo pan Koubek v Plzni, to jsou všechno výborní trenéři, kteří umí týmy skvěle takticky připravit na soupeře. A umí také výborně reagovat.“ Můžete to konkretizovat? „Moc se mi líbilo, jak Jindra Trpišovský reagoval na první utkání s AS Řím, které slávisti v Itálii prohráli a byli za výkon strašně kritizovaní. Odveta v Praze byla úplně o něčem jiném. I na tomhle příkladu se ukázala taktická velikost Jindry a celé Slavie. Když si vezmeme, jaké má AS Řím hráče a kde v minulosti působili, tak papírová kvalita byla jednoznačně na jeho straně. Ale najednou všichni zjistili, že to nestačí.“ Slavia v Edenu Lukaka a spol. sfoukla, až se José Mourinho nestačil divit. Ale i Slovácko se v Konferenční lize na podzim 2020 činilo. „Ve skupině jsme sehráli výborné zápasy. Kdybychom v Kölnu (prohra 2:4) nedostali dva góly ze standardních situací, jeden z kontroverzní penalty, mohli jsme uspět. Měli jsme asi čtyři vyložené šance, ale dali jsme jen dva góly. V Nice jsme vyhráli 1:0, na Partizanu Bělehrad jsme remizovali 1:1. Víc problémů jsme měli doma, kdy se soupeři zaměřili víc na obranu. Proto jsme si nevytvořili na vlastním hřišti tolik vyložených šancí jako venku. Vyhovovalo nám, když soupeři tvořili hru, my jsme získali míč a rychlým přechodem do útoku jsme je dostali do úzkých. Ale je pravda, že nás nechali i víc kombinovat než v české lize.“ V Nice jste vyrukovali proti Kasperu Schmeichelovi a dalším hvězdám. Vybavíte si ještě, čím jste je převezli? „Nechtěli jsme zalézat do hlubokého obranného bloku, naopak chtěli jsme být aktivní ve středovém pásmu. Vím, že za první poločas jsme taky mohli dostat tři góly. Domácí hráli skvěle. Filip Nguyen nás podržel. O poločase jsme prostřídali, což naší hře hodně prospělo, a utkání jsme otočili. Změnili jsme i rozestavení, i když tomu já nepřikládám takový význam. Pro mě je důležité situační rozestavení, herní principy a úkoly, které mají hráči na určitých postech.“ Jak vůbec hráčům vytyčujete herní mantinely? „Mantinely jsou dané právě principy, kterých se držíme.“ Například? „Je jich celá řada, ale třeba máme principy, jak být správně v těžišti hry, abychom v případě ztráty mohli míč hned získat zpátky. Když se to povede, soupeři to bere síly a sebevědomí. Ověřili jsme si to i v Evropě. Máme už prostě zažité určité automatismy, což týmu vždycky ulehčí život. I když si myslím, že proto, aby vás soupeř hůř četl, je třeba taky v každém zápase dělat něco trošku jinak. Vymyslet způsob, jak využít slabinu soupeře a naopak eliminovat jeho přednosti. A to je můj úkol.“ Nejste tedy jeden z těch trenérů, kteří tvrdí, že by se měl tým držet svého stylu hry a nepřizpůsobovat se protivníkovi? „Podle mě to je nesmysl. V dnešním fotbale je naopak nutné dobře načíst soupeře, ať už osobním viděním nebo datovou analýzou. Když třeba někoho nenecháte rozehrát, znervózní. Stopery pak donutíte nakopávat zbůhdarma do prostorů, kde už jste předem připravení s hráči a sbíráte je. A když přečtete slabiny v defenzivě, můžete třeba natrénovat, aby se po zisku míče ve středním pásmu dva hráči rozběhli do vzniklých mezer pro okamžitou průnikovou přihrávku a další je doplnili z druhé vlny.“ Kolik zápasů protivníka před utkáním sledujete? „Většinou se dívám na jeho posledních pět zápasů. Některý sleduju celý detailně, z jiného si vyberu jen pasáže. Pomůže i zmíněná datová analýza soupeře. Samozřejmě záleží, jestli se tam střídají trenéři. Pokud ano, studuju hru předtím a potom. V týdnu pak pracujeme na tom, co budeme chtít v zápase hrát. Zaměříme se i na body z předchozího utkání, které nám nešly. Takže přečteme si náš odehraný zápas a současně už víme, co bychom chtěli hrát v dalším zápase. Jsem totiž zastáncem hesla: Jak trénujete, tak hrajete. Nemám rád, když si hráči myslí, že je to jen trénink. Ne! Jak se trénuje, tak se hraje. Teď to mám jednodušší než na začátku, protože hráči už jsou o tomhle sami přesvědčení.“ A sami si korigují ty, co by to nechtěli pochopit? „Ano. Když přijdou noví hráči a někdo z nich úplně nerespektuje nastavené normy, dostane to hned pocítit. Jak ode mě, tak i od Vlasty Daníčka, Milana Petržely a spol. Ti už to od všech vyžadují.“ Jak se vám povedlo změnit nastavení hráčů? „Potřebujete k tomu zlepšení hry a výsledky. Pak hráči začnou věřit tomu, co dělají. Ještě jednu hodnotu jsme tam ale museli přidat – víru v to, že Slovácko to může dotáhnout i výše než na 10. místo v lize. Že můžeme být daleko výš a můžeme mít před sebou zdravé ambice. Protože jedině když máte před sebou zdravě ambiciózní cíle, můžete to někam dotáhnout. V momentě, kdy tohle ztratíte, ztratíte motivaci a jedete z kopce.“ Což rozhodně nechcete. „Podívejte se na Michala Kadlece a Milana Petrželu. Oba už toho během kariéry vyhráli hodně. Kdyby nebyli přesvědčení o tom, že se Slováckem můžou něco dokázat, nikdy bychom se nedostali v lize na 4. místo, nevyhráli bychom domácí pohár a nezahráli bychom si v Evropě. Právě oni byli důležitou součástí přesvědčování, protože předtím zažili úspěchy, ale taky věděli, co pro to museli udělat. Věděli, že jestliže se budeme chtít zlepšovat, budeme tvrdě pracovat a budeme trpěliví, přijdou úspěchy. Pak zafungovalo, že jsme se každým rokem zlepšovali. Když jsme na Slovácko přišli, byla úkolem záchrana. Povedlo se a už tehdy jsme byli krůček od prostřední skupiny. V další sezoně jsme se vyšvihli do skupiny o sedmé až desáté místo. Tehdy jsem ale na některých hráčích viděl, že jim to stačí.“ Tak jste jim promluvil do duše? „Řekl jsem jasně: Ne, hoši, tohle nestačí. Přece se nebudeme plácat po zádech, že jsme skončili devátí nebo osmí. Na to zapomeňte! No a v další sezoně se už nám podařilo poskočit na 4. místo a měli jsme velkou šňůru zápasů bez porážky, protože hráčům narostlo sebevědomí. Ale taky vím, že pak přijde zápas, kdybych je nejradši…“ Vytahal za uši, protože propadnou pocitu uspokojení? „Hráči tohle prostě v sobě mají. A trenér je z toho zase musí dostat.“ Jak na to jdete? „Hodně si hraju s bičem a cukrem, s tím, jestli je přitlačit a být direktivní, nebo jestli naopak spíš vsadit na mírnější tón a pozitivní motivaci. To samé platí o mém chování během poločasové přestávky. Všichni si myslí, že jen na hráče řvu. Není to pravda. Dopředu přemýšlím, co a jak jim řeknu. Aby to bylo trefné a mužstvu to v danou chvíli pomohlo. Dost přitom pracuju i s barvou hlasu.“ Můžete to přiblížit podrobněji? „Když vidím, že je třeba přitlačit, zvýším hlas. Teda pokud nepřijde do kabiny už přede mnou Veliče Šumulikoski s křikem. Když se to stane, nemůžu pak řvát taky.“ (usmívá se) Nejde tedy o nekontrolovaný výbuch emocí, ale o promyšlený kalkul? „Než do kabiny o půli přijdu, vždycky si nechám zhruba pětiminutový odstup. Abych všechno zpracoval, protože hráčům musíte o půli říct něco konstruktivního. Musíte pojmenovat, proč něco nejde, a co uděláme, aby to ve druhém poločase bylo lepší. Anebo naopak, když nám to jde, musíte přispět k tomu, aby se úroveň hry zachovala. Aby hráči nepropadli pocitu, že to už půjde samo. I za stavu 2:0 musíte udržet koncentraci, abyste hned na začátku druhé půle neinkasovali. Takže: silnější barva hlasu není proto, že bych chtěl řvát, ale proto, aby hráči zpozorněli a soustředili se na to, co říkám a proč to říkám. Oni už to vědí.“ Kdy jste byl naposledy hodně direktivní? „Hodně direktivní jsem byl… (přemýšlí) V poločase doma s Bohemkou. Protože jsme si dva góly vlastně dali sami. Tam jsem byl dost direktivní! Hráčům jsem říkal, že dvakrát vedeme a sami pak soupeři nabídneme luxus v podobě dvojího vyrovnání. Ale není to ani pro mě jednoduché. Řvu, sotva popadám dech, a najednou přejdu do úplně normálního tónu. (usmívá se) Musí přijít nádech a zklidnění.“ Co když se bleskové zklidnění nepovede a lapáte po dechu? „Tak nechám mluvit asistenty. (usmívá se) A já přemýšlím, co říct dalšího. Stejně přemýšlím i nad závěrečnou motivační řečí před zápasem.“ Co používáte? „Celou škálu věcí, protože se nechci opakovat. I když tomu se člověk v některých ohledech nevyhne. Znám už dobře svoje mužstvo a vím, co mám říct nebo neříct. Nechám taky slovo asistentům. Někdy říkají, že nemají co říct, já myslím, že mají, ale neřeknou.“ (usmívá se) Co vás teď inspiruje? „Velice se zlepšil Arsenal, v poslední době jim to ale zejména v počtu vstřelených branek drhne. Já tam mám pořád toho mého Diega Simeoneho. To byl a je můj kůň. Protože dokáže už přes deset let konkurovat Barceloně i Realu Madrid, týmům s vyšší hráčskou kvalitou. I když Atlético ji má také vysokou. Ale ne takovou jako tihle obři. Atlético to nahrazuje energií a intenzitou hry. Jeho hráčská kvalita je ochotná hrát ve vysoké intenzitě, což se o hvězdách Realu a Barcelony nedá vždy říct. I proto Simeone drží dlouho tým takhle nahoře, což ukazuje na jeho mimořádnou úroveň. Smekám před ním.“ Před kým ještě? „Před Kloppem, Guardiolou, Artetou a dalšími, na jejichž mužstvech je vidět progres. Trendy, kam se fotbal ubírá, jsou jasné.“ Kompaktnost? „Ukazuje to právě Mikel Arteta v Arsenalu, který zlepšil organizaci v obraně i útoku. Tým je teď nesmírně kompaktní. Pravidelně mám sestříhané klipy ze zápasů těchto týmů, například chování po ztrátě a po zisku míče. Ne snad jako návod, ale jako inspiraci, co bychom rádi do naší hry přidali. Tak jsme to dělali na začátku a děláme to dodnes. Když vidím, že si něco potřebujeme oživit, okamžitě zařazuju sestřihy, jak by to mělo vypadat. Pomáhá mi v tom přátelství a konzultace s Vernerem Ličkou, kterého si nesmírně vážím jak odborně, tak lidsky. Můžete si být jistí, že neztrácíme kontakt s vývojem. Pomáhá nám i to, jak se u nás zvedlo trenérské vzdělávání. Je k dispozici víc materiálů, víc videí. Na druhou stranu: jen tohle k trénování nestačí.“ Na co narážíte? „Když vystudujete profi-licenci, neznamená to automaticky, že už jste dobrý trenér. Rozhodující je komplexnost. Pokud umíte dobře sestavit trénink, ale neumíte výborně koučovat zápas, anebo naopak, trenéřina vám prostě nepůjde. Předpokladem dobrého trenéra je co možná největší komplexnost.“ Co ještě? „Druhou podmínkou je výborně složený realizační tým. Aby tam, kde má hlavní trenér slabinu, měl náhradu. Dobrý trenér se prostě nebojí vzít si k sobě kvalitu. Samozřejmě že je důležitá i loajalita. Hlavní trenér nemůže mít za sebou někoho, kdo mu bude šlapat po zádech. Kdo si to zažil, ví, o čem mluvím. A kdo ne, tak mu to nepřeju zažít. Vždycky se divím, když někam trenér přijde bez svých lidí. Taky jsem byl v pozici, kdy jsem prvně přicházel do ligy, takže vím, jak složité je si to prosadit. Ale když si to neprosadíte, může vás to v uvozovkách později zabít. Musíte si sestavit svůj realizák, které znáte lidsky i pracovně, abyste mohl od začátku pracovat. Vy věříte jim a oni věří vám.“ V čem chcete na jaře vylepšit herní tvář Slovácka? „My už jsme trošku na to, co jsme chtěli zlepšit, najeli na podzim. Neměli jsme problém s tím, že bychom inkasovali hodně gólů. Kromě zápasu na Spartě, kde se nám utkání prostě nepovedlo. Ale problémem, a už dlouhodobějším po odchodu Jurečky a Sadílka, je útočná fáze. Ani si nemyslím, že bychom měli špatný přechod do útoku, což potvrzují i statistiky. Máme dost centrovaných míčů do šestnáctky i dobrý pohyb po zisku míče směrem nahoru. Ale bohužel se nám nedařilo šance proměňovat. Ani třeba když jdeme sami na brankáře. Na posledních dvaceti, třiceti metrech nám chyběl větší klid a přesnost. Hodně jsem přemýšlel, co s tím.“ Na co jste přišel? „Na změny v sestavě, které si sedly, a posunuli jsme Marka Havlíka o pozici výš. Na nižší pozici ztrácel při výstavbě hry balony v nebezpečných prostorech. Pro mužstvo to bylo nepříjemné a i on sám z toho byl nervózní. Pak nechtěl být moc ve hře. Tak jsme přišli s tím, že by mu mohlo pomoci posunout se výš.“ A tah se evidentně vyplatil. „Marek Havlík se zvednul herně a tím se zvedlo i mužstvo. Stejné to bylo s produktivitou. Když se střelecky probudil Havlík, probudili se i další hráči. Třeba Juroška dal svůj první gól. Posledních pět, šest podzimních zápasů pracovalo mužstvo v útočné fázi úplně jinak než deset zápasů předtím, ale i minulou sezonu. Mluvil jsem sice o Havlíkovi, který byl perfektní, ale Trávník s Valentou mu dělali obrovský servis. Dobře dostupovali hráče, získávali konstruktivně spoustu balonů. A každý zisk měl i dobrou nadstavbu směrem nahoru. Na jaře to chceme ještě vylepšit. I když po odchodu Matěje Valenty zase musíme do středu hledat variantu.“ Proč jsou střední záložníci momentálně nejdražším zbožím na přestupové burze? Vámi obdivovaný Arsenal investoval do přestupu Declana Rice z West Hamu téměř tři miliardy korun. „Protože ze středu všechno vychází. Když ovládáte střed hřiště, líp se vám hraje v obraně i útoku. Když nezachytíte průnikovou přihrávku středem, míří soupeř sám na bránu. Rice a spol. jsou rozdíloví hráči i v útočné fázi - z hlediska průnikových přihrávek, protáčení hry, náběhů z druhé vlny i koncovky. Dobrý středový hráč musí umět finální přihrávkou vytvořit šanci a také musí umět šanci proměnit.“ V čem se chcete posunout vy? „Po poslední červené kartě, kterou jsem dostal, jsem si uvědomil, že moje chování na lavičce není ideální a musím s tím něco udělat. A snad se to daří. Mých posledních devatenáct zápasů? Jedna žlutá za překročení vymezeného území.“ Teď jen vydržet. „Vím, že jsem se musel zlepšit. Už to bylo nepříjemné i pro moji rodinu. Tak jsem si řekl, že musím emoce na lavičce dát do něčeho jiného než do červených a žlutých karet. Spíš se soustředit na koučování mužstva. To je trenér, jakým bych chtěl být.“ Musíte asi pracovat i na generační obměně. Je to tak? „To nám nemusí nikdo říkat, my to víme. Starší hráči nám začali uvadat v sezoně, kdy jsme hráli současně evropské poháry a ligu. Tam se projevil věk hráčů. Neprojeví se, když hrajete dva zápasy týdně. Ale musíme zohlednit i to, že když jsme hráli evropské poháry, domácí liga se hrála nonstop. Nebyly tam žádné pauzy. Asi jedenáct týdnů jsme jeli v rytmu středa-neděle-středa a na mužstvu, byť bylo kondičně dobře připravené a vyhýbala se nám zranění, se projevila únava. Platilo to i o mladších hráčích.“ Jenže věk nezastavíte. „Ale musíme s tím zacházet citlivě. Nemůžeme říct šesti hráčům najednou, že na Slovácku nebudou. Protože šest hráčů do Slovácka najednou neseženete. Navíc je to strašně těžké, protože starší hráči jsou provázaní se Slováckem. Začínali v něm, pak se do něj vrátili nebo v jeho dresu hráli delší dobu. Takže vše musí jít rozumnou pozvolnou cestou. Když máte vedle sebe mladého hráče, který nemá vztah ke Slovácku, a staršího hráče se vztahem ke klubu a se znalostí prostředí, musíte pečlivě zvažovat, komu dáte přednost. Pro menší kluby je strašně důležité, aby ti, co v nich působí, k nim měli citové pouto. Abyste, když do nich přijdete, za ně dýchali. Vím, mělo by to být automatické všude. Ale ne vždy to tak je. Takže když každý půlrok vyměníme jednoho, dva starší hráče za mladší, bude to super. Ale když za starší zrovna není adekvátní náhrada, tak prostě musíte čekat. I na úkor toho, že se vám pak v kádru sejde víc starších hráčů.“ Martin Svědík Věk: 49 (27. června 1974 v Pardubicích) Trenérská kariéra: FK Pardubice (2010-13), Baník Ostrava (2013-14), Dinamo Minsk (2014-15), reprezentace U20 (2015-16), Mladá Boleslav (2016-18), asistent reprezentace U21 (2015-18), Slovácko (2018-?) Největší úspěchy: účast v Konferenční lize (2022), 2x 4. místo ve FORTUNA:LIZE (2021, 2022), vítěz domácího poháru (2022)

  • Skein - 18.02.2024, neděle, 09:04
    (0)

    dobrý to je :-) fakt super rozhovor, máte zbytek?

  • Hory - 18.02.2024, neděle, 07:55
    (0)

    Na iSportu velmi obsáhlý rozhovor s naším trenérem.

  • silon - 17.02.2024, sobota, 23:33
    (0)

    Nevíte někdo, kdy se určují časy (15 nebo 28) a dny zápasů (sobota nebo neděle)? Přesný rozpis končí 24. kolem, zvlášť zápas se Slavií 30.3. nejspíš nebude v 15 hodin a možná ani v sobotu..

  • a jé - 17.02.2024, sobota, 13:49
    (0)

    Za takovou cenu odejít to by byla pecka

  • Skein - 17.02.2024, sobota, 12:17
    (0)

    https://sportrevue.isport.blesk.cz/5-nejdrazsich-fotbalistu-z-ceske-ligy-kteri-nehraji-za-slavii-plzen-ani-spartu-vsichni-stoji-pres-milion-eur havlas 63mil

  • kecipep - 16.02.2024, pátek, 21:10
    (0)

    Zajimave https://infotbal.cz/mlada-boleslav-privitala-nizozemskeho-analytika-ma-pomoci-s-nabory/?fbclid=IwAR3XLUbg0IFImG86EunjBMSLFyiQ7LT9Oy61PNeGAU3Rxj9omwMBQdrx040

  • Bayern Munchen - 16.02.2024, pátek, 20:16
    (0)

    Bonito33: když B, tak i C, první gól nebyl vůbec jeho, hráč Pardubic nejprve přešel ve středu hřiště jak kolem kuzelu jménem Kim, druhy kužel co ho mohl v pohodě zastavit byl Kalabiška a třetí který k němu letěl a nechal ho odcentrovat byl ze strany vápna Daníček, který měl být pravé spis u toho hráče Pardubic co predskočil Kadlece, takže tam byli minimálně tři hráči co mohli akci v klidu přerušit a nemuselo k ni vůbec dojít, opravdu Kadlec byl až poslední co za ten gól mohl… a druhá akce, kdy se ztratil balon v útoku a na středu hřiště velice snadno ze souboje odpadl Havlík, asi spis podklouzl, a následně přenesení na druhou stranu a útok do obrany kde už nikdo nebyl, i když pokud by byl možná Mihálik blíž k Hlavatemu tak mohl zkusit zasáhnout, i když i Hlavatý říkal ze to trefil velice šťastně… a jenom k Daníčkovi ta penalta byla jeho chyba a směrem dopředu nepředvedl nic, to Kadlec aspoň nahrál na gól… ale však uvidíme obranu ve Zlíně jak bude dobra pravděpodobně bez Kadlece…

  • Palo - 16.02.2024, pátek, 20:08
    (0)

    Napadlo nás parkoviště naproti Máců a nebo vlakáč

  • Palo - 16.02.2024, pátek, 20:08
    (0)

    Čus, mám dotaz. V neděli do Zlína jedeme po vlastní ose, ale nevíme kde zaparkovat abysme se pokud možno co nejdřív přidali k většině co jede vlakem.

  • Bonito33 - 16.02.2024, pátek, 19:03
    (1)

    Když A, tak i B. První gol Pardubic měl útočníka za zády, ani o něm nevěděl..1:0... druhý gól Pardubic, kdyby se tolik netlačil do útoku, tak je tam kde má být a neutekl mu hráč Pardubic, který pak pod sebe volný sklepával temu Hlavatému...ale chápu, že to byl Kadlec a ne Daníček, tak se to tu nerozebírá.../nemám proti nikomu nic, vážím si práce každého hráče.

  • Petros - 16.02.2024, pátek, 17:52
    (0)

    Sice pozdě ale přece, kdo neměl možnost být na Korunovaci Milánka osobně může se na záznam kouknout tu: https://youtu.be/b9XSV-dUtto?si=iNJVYzk8B1GPaOTG

  • tvojemama - 16.02.2024, pátek, 15:47
    (0)

    Souhlas. Celkově jsem optimista. Jen jak vidím jak je liga vyrovnaná tak mám trochu strach. Bez Kadlece a Havlíka by to bylo o hodně težší. Snad je na tohle vedení připravené

  • Bayern Munchen - 16.02.2024, pátek, 14:22
    (0)

    a jé: přečti si ten článek nad touto diskuzí... a ono jestli se podíváš i na záběry z tréninku k rozhovorům ohledně zápasu se Zlínem, tak tam vůbec není vidět.... ale třeba nastoupí...

  • a jé - 16.02.2024, pátek, 14:03
    (0)

    BM a proc si myslíš, že bude mimo

  • Bayern Munchen - 16.02.2024, pátek, 13:36
    (0)

    Nike: tak třeba to uvidíme hned ve Zlíně, toho se trochu bojím... jinak máš pravdu, ve svém věku, co on dokáže oběhat a ještě ve 40 letech dá dva sprinty po čáře aby podpořil útok s Pardubicemi, to je obdivuhodné... a jak píšeš vlastně jen díky němu jsme vůbec ten gól Pardubicím dali... protože kolikrát ti naši krajní hráči neumí ani odcentrovat do vápna aníž by trefili prvního hráče před sebou...

  • Nike - FCS - 16.02.2024, pátek, 13:22
    (0)

    Kadlec je nepostradatelný hráč Slovácka, škoda že nemá 30 let :-D Kdyby ne jeho tak nepadl i ten jediný gól Slovácka proti Pardubkám... on si odehraje dozadu své a ještě kolikrát podporuje útok výpady po levé straně, když se na něho dívat, to je neskutečné co on odběhá a odbojuje v jeho věku... Nechci se dožít té chvíle a té obrany bez něho :-D To bude velká bolest pro Slovácko

  • Bayern Munchen - 16.02.2024, pátek, 13:00
    (0)

    Jestli bude v neděli chybět Kadlec, tak to bude obrovské oslabení...on drží obranu a většinou i zvedá vždy výkon parťáka, tak to jsem zvědavý na Hofmanna s Daníčkem a pak máme i jisté, že Havlík bude zase zatažený, protože Daníčka neposuneme do zálohy, když není připravený další střeďák... jen doufám, že se jim nic nestane a že se Kadlec brzy uzdraví...

pristi
 Další články:
17.02.2024, sobota, 18:15 - Juniorka Slovácka v přípravě poprvé inkasovala, Kim s Novákem zůstávají
17.02.2024, sobota, 10:21 - Červenka má v rodině fanoušky Slovácka. Derby bude to o gólu, o disciplíně, míní
17.02.2024, sobota, 09:37 - Máme co napracovat, vědí před derby na Slovácku. Hru přizpůsobí i těžkému terénu
16.02.2024, pátek, 12:49 - Bužek se před prvním derby s tátou neradí: Rozhodne hlava! Snad pomohou fanoušci
15.02.2024, čtvrtek, 09:22 - Slovácko přivádí z Košic novou krev do záložní řady. Nezačne však pod Svědíkem, nýbrž pod Němčickým
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace