*
DNES
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Kapitán Kadlec: S výsledky spokojení nejsme. Hlavní je, aby se nám dařilo v lize

29.01.2022, sobota, 09:13
kadlec_leden2021_velky.jpg

Nebýt porážek se slovinskými soupeři, musí kapitán fotbalistů Slovácka Michal Kadlec hodnotit desetidenní pobyt v chorvatském Umagu pozitivně. Borci z Uherského Hradiště si na Istrii mákli, poctivou přípravu u Jadranského moře ale kazí nepovedené duely s Lublaní a Domžale.

Čtvrtý tým FORTUNA:LIGY v nich pokaždé inkasoval tři branky, ze hry nedal žádný gól. V generálce, kterou Slovácko prohrálo 1:3, se z penalty prosadil jen střídající Daníček.

„S výsledky nejsme spokojení, rozhodně nejsou podle našich představ, ale důležité bude, jak se nám bude dařit v lize,“ uvedl na klubovém webu sedmatřicetiletý obránce.

Poslední přípravný duel se mu nehodnotil dobře. „První poločas byl vyrovnaný, ale dostali jsme branku přímo z rohu, což by se nemělo stávat. Podařilo se nám vyrovnat, ale měli jsme tam ztráty a dostali na 1:2. Teď máme takové období, kdy dostáváme branky ze všeho a naopak na gól se velmi nadřeme. Z tohoto hlediska na tom musíme ještě zapracovat,“ ví dobře.

Bývalý reprezentant v kariéře zažil spousty příprav, proto z porážek těžkou hlavu nemá. Dobře ví, že rozhodující bude liga. Až mistrovské zápasy ukáží, jak na tom celek z Uherského Hradiště vlastně je.

„Můžete v přípravě všechno prohrát, a když si to zanalyzujete, zapracujete na tom a v lize to zvládnete, tak si na výsledky v přípravě nikdo ani nevzpomene. A naopak můžete v přípravě všechno vyhrát, pak přijde liga a dařit se přestane, takže celkově přípravu budeme hodnotit až s odstupem času,“ říká.

Svědíkův tým si ale v posledních dvou sezonách prohrávat odvykl. Navíc nedostával tolik branek, na pevné a organizované defenzivě si zakládal. Poslední dvě utkání ale vystrašily nejenom fanoušky, kteří duely sledovali přes internet.

„Samozřejmě jsme chtěli vyhrávat a nedostávat tolik gólů. S tím určitě spokojení být nemůžeme. Na druhé straně i tady jsme měli náročné tréninky a možná jsme v těch zápasech měli těžší nohy,“ přemítá.

Jméno Heslo
text
  • Hory - 04.02.2022, pátek, 10:43
    (0)

    Popravdě jsem čekal, že bude představený kádr pro jarní část, že se dozvíme na jak dlouho se podepsala nová posila a zase nic. Vycházím tedy z veřejně dostupných informací.

  • Ondra - 04.02.2022, pátek, 10:29
    (0)

    Žádné info o Aldinovi s Juroškou?

  • Bayern Munchen - 04.02.2022, pátek, 10:18
    (0)

    Nike - FCS: to si myslím taky u toho Jovoviče a co jsem se díval tak za půl roku mu tam v ČH končí smlouva... Nevím, jak by na tom byl teď kondičně, ale za mě by to byla super posila na kraj zálohy, je rychlý, technický, podobně produktivní jak Navrc :-) nevím jen jak by se mu chtělo běhat dozadu, ale dopředu by byl super a věk 27 není moc... a hlavně by tady měl kamaráda v podobě Merdoviče... Ale kdo ví koho vedení přivede, spíš mě trochu udivuje, že se to tak vleče, pokud to není hráč na přestup a je volný, tak by tu už mohl podle mě dávno být.... nejtěžší zápasy máme hned na začátku a ve velkém tempu a pokud by měl přijít až za dva týdny, tak tomu moc nerozumím, než se s týmem sehraje a nabere patřičnou zátěž jak Levin, tak to bude nějakou dobu trvat...

  • Nike - FCS - 04.02.2022, pátek, 08:55
    (0)

    Souhlas, Huf je velmi kvalitní hráč... to samé si myslím i o Silném, který je z našeho regionu a čekal jsem, že by FCS mohlo mít zájem, ale nabídka asi nepřišla... V Jablonci v přípravě pár gólů už dal a věřím, že mu to tam bude padat i v lize....Další hráč zajímavý o kterém už tu šla řeč půl roku-rok zpět a to Hladík z Brna, letos mu končila smlouva v Brně, bohužel Brno si ho šikovně půl roku před koncem smlouvy pojistilo do roku 2024... Takhle se to dělá, aby nezdrhl zadarmo...A Jovovič na kraj zálohy by byla super posila, vrátil se zpět do Černé Hory, ale podle mě má určitě na víc než na klub v ČH....

  • Bonito33 - 03.02.2022, čtvrtek, 22:52
    (0)

    Joo, taky by sa mě líbil, myslím začátkem sezóny prodloužil smlouvu, škoda, trošku jsem doufal, že ho ulovíme. Třeba se chytne Rezek a mohla by nastat nějaká výměna

  • Taano17 - 03.02.2022, čtvrtek, 22:46
    (0)

    Marwik-souhlasím, Hufa bych u nás taky viděl rád, skvělý hroťák. Akorát má smlouvu ještě na 2 roky, takže se obávám, že by byl na naše možnosti až moc drahý.

  • Marwik - 03.02.2022, čtvrtek, 21:14
    (1)

    Strašně nedoceneny hráč Huf z Pardubic. Ani tam ho nestaví od začátku, by nemusel být moc drahý.

  • TondaFCS - 03.02.2022, čtvrtek, 21:10
    (0)

    Ok tak to jsem si nevsiml, beru zpet

  • Rado - 03.02.2022, čtvrtek, 19:39
    (-1)

    Poslyšte, Petr Pojezný (btw-ten kluk co přestoupil do Baníku a teď hostuje v Pardubicích-příbuzný, nebo jen shoda příjmení) ? není samozřejmě žádný táborový řečník typu kapitána Ořecha z Černých baronů. Jeho význam a podíl je ale jinde. Současné skvělé postavení klubu mluví za vše

  • fana - 03.02.2022, čtvrtek, 18:27
    (0)

    TondaFCS-na Pojezného se nedá dívat, natož ho ještě poslouchat, to je ještě horší. :D

  • Bayern Munchen - 03.02.2022, čtvrtek, 18:23
    (0)

    Mně by se tu líbil Jovovič na kraj, ale kdo ví kde je mu konec :-)

  • CeZeRo - 03.02.2022, čtvrtek, 17:09
    (0)

    Tonda: však je video na YouTube, na oficiálních stránkách ho máš

  • TondaFCS - 03.02.2022, čtvrtek, 16:47
    (0)

    To je fakt tragikomicke, ze tiskovka byla alespon na youtube (asi ne primy prenos) uz kdyz byl sportovni reditel Krejci a v roce 2022 fakt neni ani video? :D Ja nevim ale Pojezny furt breci, ze nejsou sponzori, tak zapnu to video, nalepim sponzora na zed a hned mam 60 minut reklamniho prostoru za minimalni naklady, nemluve o tom, ze by bylo fajn tu tiskovku poslouchat. Ale to je porad dokolecka x let

  • fandajakhrom - 03.02.2022, čtvrtek, 16:25
    (0)

    Mame nejaky tip na to kridlo..?

  • karagavrylydys - 03.02.2022, čtvrtek, 16:07
    (0)

    Tiskovka ve zkratce: Jurečka nepodepsal, možná do 14 dní přijde křídlo, nový sponzor žádný.

  • fcs - 03.02.2022, čtvrtek, 15:02
    (0)

    Pokud opravdu dojde ještě křídlo na přestup/volný hráč tak vedení chválím

  • paya - 03.02.2022, čtvrtek, 14:17
    (0)

    šovki: na onlajnech třeba :-)

  • kecipep - 03.02.2022, čtvrtek, 14:05
    (0)

    Já jsem rád za potvrzení, že se pracuje na příchodu křídelníka. Karty se kupí a budeme jej jistě potřebovat.

  • Petros - 03.02.2022, čtvrtek, 13:55
    (0)

    Šovki neblbni, dokázat zapnout webkameru a pustit tiskovku přímo na klubovém YT kanálu, to bych měl z překvapení infarkt :)))

  • Šovkovskij - 03.02.2022, čtvrtek, 13:43
    (0)

    paya: Z jakého zdroje čerpáš? Já jsem tedy nikde zcela nečekaně žádný výstup z tiskovky nezaznamenal, o přímém přenosu nemluvě:-)

  • paya - 03.02.2022, čtvrtek, 13:23
    (0)

    tiskovka dle předpokladů :-D vůbec nic :-)

  • paya - 03.02.2022, čtvrtek, 13:22
    (0)

    já tomu rozumím a je to super injekce, ale to je vše o státu stejně jako v Maďarsku. Jen poukazuji, že v těchto milionových souvislostech opět vytahuješ město :-)

  • Šovkovskij - 03.02.2022, čtvrtek, 13:09
    (0)

    Nepletu, je mi jasný rozdíl mezi Městem a státem, ale ber to jako jakési srovnání a ber to z globálu. Nebo si prostě představ, že Slovácko dostane od státu na konci sezony 30 milionů na infrastrukturu:-)

  • paya - 03.02.2022, čtvrtek, 12:59
    (0)

    Šovki pleteš hrušky s jabkama. Stát x město.

  • Šovkovskij - 03.02.2022, čtvrtek, 12:41
    (0)

    Když si pak člověk uvědomí a nemusíme chodit daleko, jak klub se handrkuje s Městem o nejzákladnější věci, o každou korunu, od mládeže po stadion, tak je to velice smutné.

  • Šovkovskij - 03.02.2022, čtvrtek, 12:28
    (0)

    Četl jsem poměrně zajímavý rozhovor v Nedělním Sportu s Petráškem z polské Čenstochové. Přibližuje pozadí polského fotbalu a hlavně ekonomické možnosti klubů. Tak věřte, že polské kluby dostávají i státní podporu. Na konci této sezony každý klub Extraklasy dostane od státu šest milionů zlotých (32 milionů korun (!) na vylepšení infrastruktury. Mistr osm milionů, druhý a třetí po pěti a vítěz poháru o další milion navíc. Šampion, který bude startovat v předkole Ligy mistrů, si přijde dokonce na třicet milionů zlotých (cca 160.000 korun). Jde vidět, že je to relativně tak blízko a přitom tak daleko...

  • paya - 03.02.2022, čtvrtek, 12:20
    (0)

    tvořivý defenzivní záložník s možností záskoku na stoperu by se do jara hodil vzhledem k formě některých hráčů, počtu karet a poměrně nabitému programu. Na druhou stranu nedovedu si představit platit hostovačku hráči za 40 mio, to by musela být luxusní nabídka za hubičku od Slavie, aby se jí hráč rozehrál po zranění...uvidíme, za chvilku tiskovka, i když nějaké velké očekávání nemám. Poslední tiskovky byly úplně o ničem :-)

  • Hory - 03.02.2022, čtvrtek, 12:15
    (0)

    Ondra a na toho Hromadu jsi přišel kde?

  • kecipep - 03.02.2022, čtvrtek, 12:14
    (0)

    Spíš si přečetl, že Hromadič není na soupisce Slavie pro Evropu. Je to ale z důvodu disciplinárního trestu.

  • Bayern Munchen - 03.02.2022, čtvrtek, 12:12
    (0)

    annubis: to si vymyslel, u nás je potřeba hlavně křídlo za Navrce...

  • annubis - 03.02.2022, čtvrtek, 11:39
    (0)

    Ondra: k čemu další defenzivní záložník?

  • Ondra - 03.02.2022, čtvrtek, 11:30
    (-1)

    Že by měl do Slovácka namířeno Jakub Hromada?

  • Mara881101 - 03.02.2022, čtvrtek, 10:58
    (0)

    Petros: To mě taky napadlo, že si tam možná Jarda vybrečí nějakou výjimku, ale nebude to mít vliv na celou ligu.. to je můj názor

  • Petros - 03.02.2022, čtvrtek, 10:55
    (0)

    Mara, já vidím ten tlak před jejich domácím zápasem v Konferenční lize...

  • Mara881101 - 03.02.2022, čtvrtek, 10:47
    (0)

    Tak nějak tuším, že ta tisícovka se navýší až těsně před zápasem Slavia--Sparta( myslím v lize), tak bude velký tlak ze strany těchto týmů.. do té doby jsme jim my fanoušci ukradení.

  • Petros - 03.02.2022, čtvrtek, 10:33
    (1)

    Drzý vandrák, ten tisícový limit platí bohužel pořád. Modleme se ať to během týdne aspoň navýší

  • Petros - 03.02.2022, čtvrtek, 10:31
    (0)

    Riedlss, ale já to nezpochybňuju, taky to chápu. Kritizuju to, jak to celé komunikoval klub navenek. Toť vše...

  • riedlss - 03.02.2022, čtvrtek, 10:23
    (0)

    Petros: mám takové info, nic na základě nějakých doměnek. Co se týká sponzorů tak nikdo nemůže čekat žádné omluvy proboha je to automatická věc, kterou by se měl každý naučit respektovat. Že je to debilně nastavené je věc druhá. Bez sponzorů by ses na takový fotbal aji nepodíval. Jsou prostě na prvním místě!

  • drzý vandrák - 03.02.2022, čtvrtek, 10:21
    (0)

    to Kecipep: Dobrých zpráv není nikdy dost?

  • drzý vandrák - 03.02.2022, čtvrtek, 10:20
    (0)

    Co jako řešíte?Že by byl zase nouzový stav?Vždyť jsou opatření od pondělí zrušena.Jaká tisícovka vyvolených?

  • Petros - 03.02.2022, čtvrtek, 10:03
    (0)

    Riedlss, tomu bych chtěl věřit ale na Slavii, pokud ten nesmysl vláda nezruší tomu nevěřím. Podle mě stejný scénář jako na Plzeň, Áčko a k němu kotel a C4. A než se do mě někdo pustí, že kritizuju. Ano ale hlavně to jak to komunikují navenek. Maj říct naplno, sponzoři a tak maj v tento těžký čas přednost, mrzí nás to, pochopte nás.Já to před Plzní zjišťoval i na Facu a tam mě klub tvrdil že mají prodaných 2 tisíce zlatých, ne rozdaných mezi sponzory

  • kecipep - 03.02.2022, čtvrtek, 10:02
    (0)

    Fastav končí s podporou Zlína.

  • DorianFCS - 03.02.2022, čtvrtek, 10:02
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/408666/miliony-v-cudu-zlin-prijde-o-hlavniho-sponzora-zmeni-se-i-grygerova-role.html K tematu sponzorovani fotbaloveho klubu.

  • Petros - 03.02.2022, čtvrtek, 09:57
    (0)

    Bonito, pokud by to tak bylo, tak zase to měl klub odkomunikovat ven popravdě a ne z nás majitelů zlatých permic dělat blbce. Pak by bylo férové říct, sory, pouštíme sponzory, příbuzné atd. A pak až hrstku z vás kdo ste klub jako opravdoví srdcaři podpořili. Ne, že řekli, zlatých permic jsme prodali 2 tisíce, musíme vás vyselektovat....ale myslím, že máš pravdu, byl jsem na tom Jablonci, kde řekli že půjdou Ti co nemohli na Plzeň, takže Ačko mělo být prázdné, ale bylo plné

  • riedlss - 03.02.2022, čtvrtek, 09:18
    (0)

    Pravděpodobně bude probíhat klasický předprodej ala kdo dřív přijde ten dřív bere, takže žádné přednosti na základě permic.

  • Bonito33 - 03.02.2022, čtvrtek, 08:17
    (0)

    Petros: Tak zájem podle mne nebyl zase taky velký, jen si vezni lidi z akademie, blízkých od hráčů a sponzory a jsi na 500, zbytek šly permice... tak jsem to viděl já

  • Tukkan - 03.02.2022, čtvrtek, 07:33
    (0)

    *zápas 😂

  • Tukkan - 03.02.2022, čtvrtek, 07:33
    (0)

    Petros: s těmi permicemi mas pravdu, ale pravidla 1000 na stadionu jsou jasně daná. Vypadá to tak, že se zlatou permicí se skoro na žádný západ nedostaneme 😥🤷♂

  • Petros - 02.02.2022, středa, 23:07
    (0)

    Aby to nevypadalo, že jen kritizuju, tak zasa možu pochválit storíčka na instáči Slovácka. V době konání zápasu jsou tam i zajímavé záběry a sdílí i videjka nás fanoušků. Jako snaha tam je, tak snad se to bude jen zlepšovat. Kdyby bylo celé vedení trochu víc otevřené navenek, pak by to byla paráda. Jako před Plzní mě fakt kurevsky zaskočili, vůbec sem nečekal, že bych sa se zlatou permicou nevešel do té tisícovky, bo sem si moc dobře pamatoval, jak si Pojezný v létě stěžoval jak byl o ně malý zájem a pak bum. Potom tu holt musíme jen hádat a spekulovat.

  • Lemmy - 02.02.2022, středa, 22:27
    (0)

    Milionový obrat je něco jiného než milionový zisk. A každý sponzor požaduje za vložené peníze protislužbu, nejčastěji propagaci značky. V dnešní době není nic zadarmo :-)

  • TondaFCS - 02.02.2022, středa, 22:02
    (0)

    To se mi vzdycky libi jak lidi s tricitkou hrubeho radi, kam maji firmy s milionovymi obraty davat penize :D absolutne se firmam nevidim, ze nesypou do cz fotbalu, naopak se divim tem stavajicim, ze se na to davno nevykaslaly. Jedine tak je mozne zatlacit na vedeni, aby se neco zacalo dit. Mozna zacalo, ale z noveho FACRu neni snad zadna komunikace, Fousek absolutne bez nazoru, bez charisma. Verim v lepsi zitrky, ale i kdybych mel volny milion, radsi deckam postavim hriste sam nez to cpat klubu, nic ve zlem

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 18:54
    (0)

    Moby-Dick: Jestli máš na mysli ty mé příspěvku ve Fansblogu na Fanaticos, které jsem psal pravidelně, tak této době už bohužel odzvonilo. Naposledy jsem něco slátal před více jak rokem, ale je fakt, že po dlouhé době bych mohl zase něco spáchat. Jinak děkuji za kompliment:-) A souhlasím s tím, že hledat zápasy právě třeba B týmu je Sisyfovská úkol. Tady tohle je prostě amatérské a u prvoligového klubu nepochopitelné.

  • Moby-Dick - 02.02.2022, středa, 18:09
    (0)

    Doufat a věřit. Nic jiného nám nezbývá. A nebo spekulovat. To tady ide nekterým super. Je svatá pravda, že info pro fanusy je na minimu. Hledat termíny přípravných zápasů B-týmu je úplně katastrofa. Proč se nepokračuje ve zveřejnění veškerých zápasů od mládeže po Áčko na každý týden včetně přípravy. Ke sponzorům se budu asi těžko vyjadřovat, ale chtěl bych poděkovat takovým, jak je Tufír a další. A taky partě kolem B3. To sú Tí praví srdcaři Slovácka a né tlachalové na internetu. Nakonec - přestaňme sa mlet mezi sebů a tu energiu vydejme pozitivně pro náš milovaný klub. Nikdy sme nebyli, kde sme teď. Tak buďme aspoň chvilku v klidu v tejto podělanej době. Zlepšovat je co. P.S. Šovki, co kdybys zase vytáhl básnické střevo a napsal neco, co si všecí rádi počteme. Protože v tom si Majstr.

  • Hory - 02.02.2022, středa, 17:41
    (0)

    Bonito 33 - podle toho co píše iSport to na nějaký příchod někoho ze Slavie sem nevypadá.Spíš mě překvapilo, že dva hráči Slavie mají jít do Vyškova, to bych nečekal.

  • Skein - 02.02.2022, středa, 17:17
    (0)

    Udivují mě fráze, já to říkal, já to věděl, ale radší jsem to tu nepsal. apod. zprominutím ho..a. škoda, že systém nemá fitraci, aby poukázal kolikrát to bylo použito :-D a kdo :-DD. Jsem zvědavej jak vše dopadne u jiných i u Filipa, tam se bojím, že to nedopadne.

  • Bonito33 - 02.02.2022, středa, 17:03
    (0)

    Podle mě dojde někdo ještě ze Slavie po vzájemném utkání.

  • fcs - 02.02.2022, středa, 16:53
    (0)

    Levin není křídlo,že by ještě jedna posila v jednání?

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 15:38
    (0)

    Babu, tak to jsem upřímně rád. Doufejme, že se to konečně někam posune, neboť jak všichni dobře víme, marketingová tvář Slovácka je prachbídná, včetně komunikace, informovanosti a styku s fanoušky. I ten marketingový obraz Slovácka může hrát u sponzorů roli.

  • Ondra - 02.02.2022, středa, 15:05
    (0)

    Na zítřejší tiskové konferenci by to chtělo představit ono slibované křídlo :)

  • fipa - 02.02.2022, středa, 15:01
    (0)

    Chce to stáhnout Srubka z hostování.....Hofman je otřesný stoper.

  • kecipep - 02.02.2022, středa, 14:48
    (0)

    Prý uzavřel víceletou, psali na nějakém webu. BM: Třeba Dany myslí ještě někoho jiného... ? :-)

  • Bayern Munchen - 02.02.2022, středa, 14:44
    (0)

    Dany-Hull City: však byl na oficiálním webu představen a tam se Hory nic nedozvěděl na jak dlouho včerejší posila podepsala. Nedozvěděl se to nikdo od nás... Já jsem zvědavý, zda se tu ještě třeba objeví někdo rychlý na kraj zálohy jak se psalo v deniku sport, ale tomu se asi nedá věřit...

  • Dany-Hull City - 02.02.2022, středa, 14:40
    (0)

    Hory: vyckej si na oficialní představení na webu slovácka a tam se to jistě dovís, ja to vím i hrace jsem vedel ze ma prijit uz v nedeli ale zarekl jsem se ze tu neco budu dopredu zverejnovat, jsou na to kompetentní lidi v klubu.

  • Hory - 02.02.2022, středa, 14:38
    (0)

    Dočetl se někdo, na jakou dobu naše včerejší posila podepsala smlouvu? Já teda ne. Pokud někdo zná odpověď, předem za ní děkuji.

  • Bayern Munchen - 02.02.2022, středa, 14:37
    (0)

    Babu: tak to je dobře, že to není tak černobílé... čím více sežene sponzorů tím lépe pro klub a určitě i jeho samotného...

  • Jerry1984 - 02.02.2022, středa, 14:26
    (0)

    Šovkovskij: podle sebe soudím tebe?

  • Babu - 02.02.2022, středa, 14:23
    (0)

    Petros: to se shodnem...

  • Petros - 02.02.2022, středa, 14:20
    (0)

    Babu, tak to rád slyším. Ono když vůbec obchodní oddělení neudělá nikdy žádný mediální výstup, tak pak se tu jen dohadujeme a hádáme proč je to tak a ne nijak. Ať je Tvrdík jaký je, několikrát do roka má několikahodinové rozhovory a fanoušci Slavie se dozví prakticky vše i ožehavá témata. Ten výstup našeho klubu ven je prostě nedostatečný.

  • Babu - 02.02.2022, středa, 14:09
    (1)

    šovki, BM: Já toho vašeho pana Macka znám a věřte, že to není tak černobílé, jak píšete. Mám o něm velmi dobré mínění a snaží se tu věci posunout na trošku profi úroveň. Hergot tady v diskuzi je odborníků na vše :-)))

  • fandajakhrom - 02.02.2022, středa, 14:03
    (1)

    Ja jsem hlavne rad, ze nekdo prisel. Jestli je to posila uvidime.. ale trosku detailnejsi prehled jeho kariery, vyska/vaha atd. bych uvital 🥳

  • Ondra - 02.02.2022, středa, 13:54
    (0)

    Máme novou posilu ... JUPÍÍÍ. Ale ta prezentace! JEJDA, to je opravdu tak velký problém toho hráče lépe představit? I ta fotka je světelně úplně tragická. Jedna věta Šumiho a konec zvonec. Mluví se tu o penězích, ale o tom to vůbec není. Kdyby někdo věnoval půlhodiny času, tak je schopen toho hráče úplně jinak přivítat. Přijdou k nám max. 2 hráči během pauzy a ani ty neumíme pěkně přivítat. Ostuda!

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 13:26
    (0)

    Tak to musím přiznat, že to je pro mne novinka skrze toho kompetentního zástupce z Hamé:-)

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 13:17
    (-1)

    Pan Macek bude asi jak paní Colombová, všichni o něm ví, ale výsledky jeho práce nikdo nikdy neviděl:-D

  • fandajakhrom - 02.02.2022, středa, 13:12
    (0)

    anebo se můžeme dohodnout a já jim za peníze poradím :-)))

  • fandajakhrom - 02.02.2022, středa, 13:08
    (0)

    :-))) kauza Hamé je známá ... osel si hrál na big bosse a přitom nerozhodoval o ničem. Bayern: s tím spojováním to v některých případech možná pravda je.. tak je potřeba oslovovat takové společnosti, kterým je to u prdele a dát jim zajímavou nabídku! Příklad: ať mi kurva nikdo netvrdí, že by nějaká větší nebo sázková nebo nadnárodní společnost nechtěl být v názvu našeho fotbalového stadionu ... xxxx aréna ... je to běžná záležitost. Nikde není napsáno, že se ten stadion nemůže jmenovat jinak než teď anebo to může být i nadále Městský fotbalový stadion Miroslava Valenty, xxxxx aréna .... Podle mě to je o schopnosti našeho obchodního/marketingového týmu a vedení něco vymyslet ..... já to za ně dělat nebudu :-)))))

  • riedlss - 02.02.2022, středa, 12:54
    (0)

    Šovky: jo myslíš toho maníka z Hamé co byl na půli cesty sponzoringu ve Slovácku a Hamé to ani nevěděli :D joo, to byl pan nazdárek no :D timto bych to uzavřel

  • Bayern Munchen - 02.02.2022, středa, 12:48
    (-2)

    Však v klubu za oblast obchod a marketing máme jakého si pana Macka tak ať jedná a ukáže, co dokáže... ta zbrojovka by třeba opravdu po sestupu Zlína z extraligy mohla být třeba reálná... a ostatní sponzoři, co se tady jmenují, tak tomu také nerozumím, ale je možná někde zakopaný pes uvnitř klubu, třeba v podobě majitele, že s nim nechce být každý spojován, ale to těžko říct...

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 12:42
    (0)

    Já jsem to tu už zmiňoval minulý rok tuším, ty příspěvky mi byly smazány, neboť na tom něco bylo, ale zrovna Hamé se mělo stát generálním partnerem a dávat 20 milionů ročně, ale bohužel člověk, který to měl v této firmě na starost, tak skončil a tím to celé nějak padlo. Pak mi tu mazaly tyto komentáře, protože existovala nějaká možnost, že se jednání obnoví v budoucnu... no, jsem zvědav, jak tento příspěvek zde dlouho vydrží:-)

  • fandajakhrom - 02.02.2022, středa, 12:35
    (0)

    O to vic si musime vazit tech, kteri tech par set tisic rocne posilaji... Tufir atd...

  • fandajakhrom - 02.02.2022, středa, 12:32
    (0)

    Bohuzel. Hame je pro me neskutecne zklamani. Kor kdyz sponzorovali hokej v Gottwaldove.. nektere firmy (napr. SUB z Uh.Brodu) nepresvedcime, protoze jsou z Brodu a ta trapna revnivost mezi UH a UB tu porad je.. stejne jako zavist... firem, ktere solidne slapou, je x i v UH ... bohuzel nekteri by si nechali pro korunu vrtat koleno nebo proste nechteji do zumpy zvane CZ fotbal dat ani petnik.... neda se no... a Valentu ani radsi zminovat nebudu... to je zklamani nejvetsi

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 12:24
    (0)

    Co si budeme nalhávat, pokud by přiletěl pořádný balík ze Sparty, tak se těžko ubráníme. Ale podle mne opravdu Sparta o Sáďu neusiluje, řekl bych, že tam ji bota netlačí.

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 12:22
    (0)

    fandajakohrom: Já si myslím, že to je myšlenka, která má celkem logiku. Že Zlín sestoupí, je prakticky tutovka, nevím, co by jim další spolupráce dávala. Naopak Slovácko je v rámci regionálních sportovních klubů totální jednička s ohledem na sportovní výsledky, to nebuďme skromní, ale zdravě sebevědomí. Zbrojovka a její ekonomické výsledky jsou prostě až neuvěřitelné. A nejde jen o ni. Doba není dobrá, ale jsou tu firmy, kterým se velmi daří dlouhodobě, Hamé, Autopal, Slovácké strojírny, MESIT, Linea.... Kdyby každý pustil aspoň trochu:-)

  • kecipep - 02.02.2022, středa, 12:00
    (0)

    Pojezný posilováním konkurentů myslí všechny krom "velké trojky"

  • paya - 02.02.2022, středa, 11:57
    (0)

    Hory: předpokládám, že vedení si bude stát za svým a to je prodej pouze do zahraničí namísto posilování konkurentů. Na druhou stranu prostředky ze Sparty či Slavie se asi hodí, ale i tak to vidím spíše ven. V rámci naší ligy bych viděl jen Havlase, který se jak je známo ven příliš nežene a v Praze může vydělat více než tady.

  • Hory - 02.02.2022, středa, 11:37
    (0)

    Tomáš Rosický odpovídal pár dnů zpět na dotazy fanoušků Sparty a při dotazu na Michala Sadílka proč ho Sparta nepřivedla odpověděl, že preferoval zahraničí a další dotaz směřoval na jeho bratra Lukáše a odpověď byla, že obecně platí, že oba bratři jsou šikovní fotbalisti. Že by náznak kde se v létě objeví Lukáš?

  • fandajakhrom - 02.02.2022, středa, 10:42
    (0)

    klidně si hned koupím tu jejich brokovnici (pupmu) :-) je levná a dobrá

  • fandajakhrom - 02.02.2022, středa, 10:41
    (0)

    S tou zbrojovkou mě to taky napadlo... že by (pokud ševci sestoupí) mohla ČZ dát víc... doufám, že jí ihned pošleme pořádnou nabídku.. Exklusivní reklamní prostor na dresu, speciální cena permanentek pro zaměstnance ČZ atdatd., větší spolupráce mezi FCS a ČSK atd.. chce to jen trochu popřemýšlet.. ČZ je tak v balíku, až to pěkné není :-))

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 10:07
    (0)

    Nevím, jestli v Brodě, ale nový generální ředitel Zbrojovky, nějaký pan Jan Zajíc je z Hradiště a prý má rád sport:-)

  • Lemmy - 02.02.2022, středa, 09:50
    (0)

    Šovki, to by bylo fajn. Nemáme náhodou v Brodě vlivného lobistu? :D

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 09:18
    (0)

    Jinak hokejový Zlín s Českou zbrojovkou sestupuje do první ligy, tak se třeba v Brodě konečně umoudří:-D

  • Šovkovskij - 02.02.2022, středa, 09:00
    (0)

    I já děkuji Horymu za tento příspěvek, zrovna jsem to četl. Víte, Plzeň je na tom finančně hodně špatně, posily žádné a jít do jara s jedinými útočníky, Beaguelem a Chorým, je poměrně dosti riskantní a nový investor stále, stále v nedohlednu.

  • chalupář - 02.02.2022, středa, 08:34
    (0)

    Hory: díky za doplnění, to je důležitá informace.

  • Hory - 02.02.2022, středa, 08:02
    (0)

    Jinak jak tu někdo psal o tom, jak má Plzeň nového hlavního sponzora,tak dnes to hezky vysvětluje iSport. Fortuna se posune ze sponzora kterým tam už je, na pozici hlavního sponzora,ale její finanční plnění ani nepokryje úbytek financí které způsobí odchod Doosan, takže ztráta Plzně se jen prohloubí. Mimochodem ta ztráta už se blíží k 200mio a zdá se, že bude hůř.Celé to píšu proto, že když to tady někdo napsal, tak napsal to pověstné A, ale to důležité B, už se neřeklo. Jen se spustil křik, proč tady nemáme takového sponzora a tady je krásně vidět,že ani Plzeň ho není schopna sehnat.

  • drzý vandrák - 01.02.2022, úterý, 20:01
    (0)

    Přesně tak.Kdo tu chce hrát ať hraje, kdo nechce tak odchod.

  • fandajakhrom - 01.02.2022, úterý, 19:26
    (0)

    To je uplne jedno. Ma zajem za nas hrat, domluvil se na smlouve a je vitan...

  • Bonito33 - 01.02.2022, úterý, 17:00
    (0)

    Nebo třeba taky doma o něj nebyl měsíc zájem, tak sa na to vys...

  • TondaFCS - 01.02.2022, úterý, 16:24
    (0)

    Podle me super posila, myslim ze konkurence ve stredu zalohy je vzdycky fajn, on je stejny typ jako Danicek ne? A celkem vystizne to nekdo psal, chtel jit naoko do Ruska ale prisel “zdarma” k nam, stejne jako mozna dopadne Jurecka. Ted vlastne nevim, co si o tech hracich myslet, jedtli tyhle charaktery chtit nebo ne, ale u tech jednanich jsem nebyl no, tezko soudit

  • Lemmy - 01.02.2022, úterý, 15:35
    (0)

    Dobrá posila, snad se chytne. Ještě by to chtělo, aby se rozehrál někdo mladý

  • fipa - 01.02.2022, úterý, 14:47
    (0)

    Teď ještě aby nás pustili na zápas.....nebo se budeme střídat po tisícovce

  • fipa - 01.02.2022, úterý, 14:46
    (0)

    Dobrá posila 👏👏👏v Bohemce patřil k nejlepším

  • Pan Puk - 01.02.2022, úterý, 14:01
    (0)

    Asi to je i důsledek situace ve fotbale po Covidu. A trend je jasný. Budeme to asi vídat čímdál častěji. Bohužel :-/

  • drzý vandrák - 01.02.2022, úterý, 13:57
    (0)

    Tak se ještě po cestě do Ruska zastavil.To se stává.Určitě je k domovu blíže.To je neodiskutovatelný fakt.

  • chalupář - 01.02.2022, úterý, 13:56
    (0)

    no jo, kdoví jestli PSG šoupne Mbappého do "B" když nechtěl prodloužit a naopak si plácl s Realem, kam v létě pujde zdarma po skončení smlouvy :D :D

  • a jé - 01.02.2022, úterý, 13:50
    (0)

    Tak musím říct, že na druhou stranu všichni tady dávají včetně mě Jurecku do B když pujde zdarma a teď když došel jiný zdarma tak hurá no fotbal asi si na to musíme zvyknout

  • Maja - 01.02.2022, úterý, 12:55
    (1)

    fans bohemky jsou nasrani a nedivim se jim upřímně. marečka jsme jim prodali a vzali jsme levina zadarmo. dobrý deal. snad to neni predzvest odchodu ze stredu zalohy. pobavilo me na foru bohemky, kdy se tam nejaky sohaj rozciloval, ze odesel za prachama a hrat o titul :D

  • chalupář - 01.02.2022, úterý, 12:31
    (0)

    Hlavně bychom si měli začít připravovat nějakého mladého beka.. tam nás bude zachvilku noha tlačit převelice.

  • karagavrylydys - 01.02.2022, úterý, 12:13
    (0)

    BM: Nebo obou.

  • karagavrylydys - 01.02.2022, úterý, 12:13
    (-1)

    BM: Třeba se na kraj zálohy posune právě Daníček a bude pilovat lajnu, nahoru, dolů ... :-)

  • Bayern Munchen - 01.02.2022, úterý, 12:12
    (0)

    Hory: Sadílka a nebo Havlíka...

  • Bayern Munchen - 01.02.2022, úterý, 12:12
    (0)

    Já si myslím, že je to dost slušná posila, Svědík ho zná ještě z Jihlavy... A jako defenzivní záložník super, aspoň to otevře více hru Havlíka a Sadílka v záloze, lepší jak Daníček... jen mi tu ještě chybí nějaká ta rychlá posila na kraj zálohy...

  • chalupář - 01.02.2022, úterý, 12:10
    (0)

    Super, jen ať se od začátku chytne s Áčkem a nezakope se v "B"

  • Hory - 01.02.2022, úterý, 12:10
    (0)

    Za mě velká spokojenost.Mám pocit, že to jen potvrzuje letní odchod Lukáše Sadílka.

  • Bobby - 01.02.2022, úterý, 12:07
    (0)

    Bonito33: Taky jsem si to říkal :D Ale na druhou stranu jsem rád, že už zná české prostředí a nebude to klasický případ, jako Timur Malaketetsev (nebo tak nějak), který sem došel, hodně lidí velké oči a ono hovno. :D

  • Bayern Munchen - 01.02.2022, úterý, 12:06
    (0)

    Bonito33: přesně tak, nesmysl, odešel jako volný hráč z Bohemians a chtěl se prý vrátit do Ruska, ale evidentně to vzal oklikou na Slovácko :-)))

  • Bonito33 - 01.02.2022, úterý, 11:59
    (0)

    ....Ruský hráč přestupuje z Dynama Moskva....?? Vždyť tam byl naposledy před snad 10ti lety a přišel snad jako volný hráč ne? :D

  • Bayern Munchen - 01.02.2022, úterý, 11:30
    (0)

    Fajn posila i když jsem čekal tedy nějaké rychlé křídlo za Navrce...

  • Šovkovskij - 01.02.2022, úterý, 11:24
    (0)

    Hráč v ideálním fotbalovém věku, přesto s bohatými zkušenostmi. Dobrá posila. Když už končil v Bohemce, tak jsem si říkal, že by nebylo špatné jej zkusit.

  • seby77 - 01.02.2022, úterý, 11:19
    (0)

    Mjs: ty jsi traged 😄

  • kecipep - 01.02.2022, úterý, 11:15
    (0)

    myjsmeslovacko: A tobě přijde dobré zveřejňovat zatím nedotáhnutý transfer?

  • riedlss - 01.02.2022, úterý, 11:15
    (0)

    😅

  • myjsmeslovacko - 01.02.2022, úterý, 11:14
    (-1)

    P.S. Psal jsem to hned 2.ledna , když odcházel Mareček 🙂

  • myjsmeslovacko - 01.02.2022, úterý, 11:13
    (0)

    Kde jsou ti hrdinové , když jsem psal že dojde Levin z Bohemky ? A jedinci psali že jde zpátky do Ruska??

  • kecipep - 01.02.2022, úterý, 11:13
    (0)

    Levin novou posilou. Super, přál jsem si ho tu už před lety

  • a jé - 01.02.2022, úterý, 10:43
    (0)

    Nebudeš jediný který to nedá s permic polovina pokud se něco nezmeni

  • riedlss - 01.02.2022, úterý, 10:42
    (0)

    Petros: tvl buďme radi za našeho majitele!! Byli bychom úplně v háji, to by nekteří místní pisálkové nepřežili pač by nevěděli vo dřív zkritizovat :D

  • Hory - 01.02.2022, úterý, 09:22
    (0)

    Od začátku to bylo avizované jako neděle.

  • Bonito33 - 01.02.2022, úterý, 08:49
    (0)

    Kur... neměla to být sobota? Nebo jsem se blbě díval kolem Vánoc? V nedělu to nedám.

  • josmen - 31.01.2022, pondělí, 22:08
    (0)

    Listky si kupute do sektoru A1.

  • drzý vandrák - 31.01.2022, pondělí, 21:44
    (0)

    A pak že se to nedá napsat i slušně....

  • Lukas4 - 31.01.2022, pondělí, 21:38
    (0)

    fcs: https://fkpardubice.enigoo.cz/app/c014a5607000c15065b6c492ba6e3322/events/328?fbclid=IwAR163OLc-v3rHlXiifw7OEvezANKAr1VuSxW_UklqVSCeiTTusSr_K5xL-M

  • Michal fcs - 31.01.2022, pondělí, 21:04
    (0)

    fcs: co se tak zeptat na webu Pardubic, nebo si myslíš, že Slovácko organizuje prodej lístků Pardubicím? Pokud vůbec nějaký prodej bude...Už vytáhněte nekteří hlavu z pr,,,, a začněte přemýšlet

  • fcs - 31.01.2022, pondělí, 20:57
    (0)

    Kdy a na kterém portálu bude spuštěn prodej lístků na nedělu? Vzhledem k tomu že su Pardubice v azylu, tak by snad neměl být problém se tam dostat

  • Petros - 31.01.2022, pondělí, 20:48
    (0)

    Jo borci já to chápu, máte pravdu,malé město, chudý region a daleko od Prahy, ale nějaké to logo na prsou má snad každý klub, jen my furt jen našeho majitele. Čert to vem, však jsem taky psal musíme bojovat s tím co je. Ta tisícovka na stadecu, to je průser, po Plzni přijdeme i o zápas se Slávií. Já su teď pracovně v Irsku a tu stejně jak v Anglii restrikce zrušili, do hospod může kdo chce, natřískáno atd. asi si zajdu v sobotu na rugby Irsko-Wales bo na Slavii můžem zapomenout :))

  • riedlss - 31.01.2022, pondělí, 20:32
    (0)

    Petros: všichni víme, že je to problém nejen Slovácka. Nemysleme si, že se o to klub nesnaží. To by přece chtěl každý klub a každý z nás. Na jednu stranu chceme sponzory a na druhou říkáme jak může někdo sponzorovat takovou ,,stoku,, 🤷‍♂️ buďme nohama na zemi a na možnostech klubu 🤷‍♂️

  • Šovkovskij - 31.01.2022, pondělí, 18:57
    (0)

    To je strašná debilita. Jen tak příkladem, v Anglii, Itálii, Americe narvané stadiony a tady maximálně 1.000 lidí. A vrcholem stupidity je, že 1.000 lidí může být jak například na Letné, či v Edenu na stadionech s dvacetitisícovou kapacitou, ale někde stejné omezení je pak i někde na maloměstě, kde stadion má třeba kapacitu pětitisícovou. Opravdu debilita, která nezná mezí. Ať už tu šaškárnu zruší. Myslím, že nakradeno je už dost a očkování, jak je zcela evidentní, je stejně ničemu.

  • Bonito33 - 31.01.2022, pondělí, 18:28
    (0)

    Jinak na isportu Kosturik píše o jednání s nějakým křídlem, tak snad to dopadne a budu napjatě čekat.

  • Bonito33 - 31.01.2022, pondělí, 18:20
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-start-jen-pro-par-vyvolenych-zacatek-ligoveho-jara-i-nadale-s-tisicovkou-divaku-3093547

  • drzý vandrák - 31.01.2022, pondělí, 17:08
    (0)

    Mě to logiku dává.Podvodník k podvodníkovi.

  • a jé - 31.01.2022, pondělí, 16:55
    (0)

    Me spos zajima jak někdo může dát peníze berbrovcum kteří měli, mají a nejspíš budou mít zápasy pojištěné vždyť to bylo do očí bijící v některých zápasech

  • Lemmy - 31.01.2022, pondělí, 16:39
    (0)

    Fortuna má smlouvu s Plzní určitě ošetřenou, snad si nemyslíte že tam nasypou peníze jenom tak. Navíc Plzeň hraje o všechno a pokud nepostoupí letos do pohárů, tak můžou mít velký problém.

  • Moravian - 31.01.2022, pondělí, 16:38
    (0)

    Petros: Podívej se na regionální kluby a jsou na tom obdobně. Sigma, Liberec, Jablonec, Teplice ti všichni měli období, kdy se nějakou dobu pohybovali nahoře a pak to šlo stejně do průměru nebo i níž. Jinými slovy, druhá sezóna na špici ti nezaručí sponzora, který tě bude stabilně dotovat.

  • huhu - 31.01.2022, pondělí, 16:22
    (0)

    Petros: hradiště je malý trh, sídlí tu procento firem oproti velkým městům, a hlavně firmy ted mají uplně jiné starosti, než rvát peníze někam, o čem si většinová veřejnost myslí, že je to prostředí plné korupce a kšeftů. Hotovo tečka, je to jednoduché

  • Petros - 31.01.2022, pondělí, 16:13
    (0)

    Tak vás to taky neštve, že ať hrajem sebelíp nenajde se jediná firma, co by aspon nějaký meloun hodila klubu za prezentaci na dresech? Apriori to nemyslím špatně na klub, vždyť sem to dal jako otázku zda vedení nebo ta vzdálenost. Ale sere mě to, mluví se o nás hodně a v dobrém světle a stejně je to k ničemu. Tož tak

  • riedlss - 31.01.2022, pondělí, 15:32
    (0)

    Všechno vztahovat k ,,nejmenšímu,, ligovému klubu jak se komu hodí je fakt úlet :D sláva konspiračním teoretikům 🤦‍♂️😄

  • cicmaaa - 31.01.2022, pondělí, 15:15
    (0)

    Petros: Mě se líbí, jak si každý vybere vždy jen to co se mu hodí a většinou z toho vyplyne vše špatně ve Slovácku. Např. ted co jsi napsal. Plzeň sehnala partnera, proč to nejde u nás. Ale že by někdo napsal. To je super, že se nám tak daří, asi to to tady ti lidi dělají dobře. Ne jak momentálně v Jablonci.

  • seby77 - 31.01.2022, pondělí, 14:07
    (0)

    Nevím co od toho čekáš, ale při těch jejich rozpočet je to jak plivnutí louže.

  • Petros - 31.01.2022, pondělí, 13:23
    (-2)

    No a Plzeň má nového hlavního partnera Fortunu, tak to taky můžem zapomenout na to že jim dojde šťáva, nevím jestli je to neschopností vedení nebo prostě holt jsme příliš daleko od Prahy, ale je fakt smutné, že tým hrající druhou sezonu na špici a co nakoukl do Evropy nemá aspoň nějakou firmu co by si zaplatila za to, že bude na dresech....to je až k pláči ale co, je třeba bojovat s tím co máme. Z té Olomouce mám trochu strach, pro mě osobně je pohár hlavní cíl. I Míša Kadlec to tak cítí, že vyhrát trofej to by byl nesmazatelný zápis do historie, kdo si za 20 let vzpomene, že jsme byli 4 v lize.

  • a jé - 29.01.2022, sobota, 19:52
    (1)

    Ja si myslím, že je chyba že není oživení tymu

  • celtic - 29.01.2022, sobota, 19:43
    (-2)

    zato OLOMOUC vyhrála pět z šesti zápasú v přípravě,,,co jim tam přišel Navrátil,tak hrají v obrovské pohodě,což se nedá bohužel říct o nás,,,na to ,že za pár dní (9.2) budem hrát čtvrtfinále českého poháru (jak jinak jak venku) v olomouci,tak to není zrovna povzbudivá zpráva,,snad se dají kluci do kupy,přejedou Prdubky a naladí se na důležitý zápas v Olomouci

  • tvojemama - 29.01.2022, sobota, 15:38
    (0)

    Svedík je náročný. Výsledky v přípravě jsou jedno. Věřím, že na Pardubice budem dobře nachystaní.

  • fandajakhrom - 29.01.2022, sobota, 13:04
    (0)

    V klidu Michale, my ti verime. Jste profici. Akorat by nemeli nastupovat ti hraci, kteri jsou jednou nohou jinde. A delaji si z klubu de facto legraci. Napr. snajpr 😂 Jurecka

  • Skein - 29.01.2022, sobota, 09:14
    (0)

    to je hlavní!!!

pristi
 Další články:
08.02.2022, úterý, 07:43 - Ljovin vyzdvihuje práci trenéra Svědíka: Vnímal jsem, jak pod ním Slovácko roste
06.02.2022, neděle, 11:56 - Na Pardubice kompletní
05.02.2022, sobota, 10:45 - Petržela: Rád bych si ve Slovácku sáhl na pětistovku
04.02.2022, pátek, 10:48 - Jurečka hraje bez podpisu, Slovácko se nedohodlo s Plzní. Svědík chválí posilu
28.01.2022, pátek, 12:58 - PŘÍMÝ PŘENOS: NK Domžale - 1. FC Slovácko
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace