*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
DNES
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
39
fanoušků

Kam se Synot mohl vyšplhat? Měli jsme tým na titul, říká Polách

29.04.2016, pátek, 08:02
polon_velky.jpg

Při třaskavém sobotním derby bude moct vyprávět historky z obou klubů. Fotbalista Tomáš Polách totiž šest let hrál nejvyšší soutěž na Slovácku a dva a půl roku se pral za Zlín ve druhé lize. „Na angažmá vzpomínám v dobrém," pronesl 39letý záložník, který nyní působí v divizním Hodoníně.

V Synotu, respektive ve Slovácku jste strávil nejdelší část kariéry. Byly to zároveň vaše nejhezčí časy ve fotbale?
Je to trochu rozdělené. Přišel jsem do týmu v roce 2000, když byl nováčkem první ligy a trénoval jej pan Komňacký. Podzim se nám výborně podařil, jaro bylo horší. Pak kouč Komňacký odešel, přicházeli noví hráči, nejdřív z Uherského Hradiště a okolí, klub měl rodinný charakter a postupně se budoval s pomocí společnosti Synot. Pan Valenta do něj investoval spoustu peněz. Zápasy jsme hráli ve Starém Městě a na to moc rád vzpomínám. V roce 2003 jsme se přestěhovali do Hradiště, měli jsme vynikající mančaft, výborného trenéra Karla Jarolíma a všechno bylo perfektní. Éra nejlepšího týmu, který pamatuji, ovšem vyvrcholila korupční aférou (v dubnu 2004 – pozn. red.) a s příchodem nového majitele (Jan Řezník – pozn. red.) byla situace horší a horší. Musel jsem později přestoupit. Každopádně vzpomínám rád na lidi v Synotu, úžasné fanoušky a celkově rodinnou atmosféru.

Kam až se klub mohl vyšplhat, nebýt korupční aféry?
Vládly Sparta a Slavia, ale doma jsme je dokázali porážet a i zápasy venku jsme hráli solidně. Měli jsme tehdy tým na to, aby bojoval o titul v dalších letech. Ta aféra bohužel všechno zahodila.

Byla cílená na Synot?
Zřejmě ano. Začali jsme prohánět nejlepší týmy a někomu to asi úplně nevonělo. Je to strašná škoda, že mančaft nezůstal déle pohromadě. Pamatuji si přesně na situaci, jak všechny hráče a trenéry zavolal pan Valenta a oznámil, že končí s financováním klubu. Atmosféra byla hodně smutná.

Vy jste v klubu pak ještě dvě sezony vydržel, do Brna jste přestoupil v létě 2006. V následující sezoně Slovácko spadlo. Tušil jste, že se tak stane?
Odešla spousta hráčů, přičemž já jsem nepřestupoval s tím, že chci. Mně pan majitel řekl, že klub nemá peníze, aby platil hráče. Navíc se do kabiny hodně dlužilo a naznačil mi, že když odejdu, tak se z peněz za přestup část splatí. Věděl jsem, že to takto dál nemůže fungovat. Další vývoj se dal očekávat.

Jméno Heslo
text
  • WojtaFcs - 03.05.2016, úterý, 23:16
    (0)

    Nejlepší hráči jara: Koné, šumi a Radič, tudíž 2 už jsou jistí a teď doufám že zůstane i Tom.... Je to borec, lepšího stopera tu bohužel mít nebudem... Tak doufám že zůstane

  • achjohosku - 03.05.2016, úterý, 22:20
    (0)

    To bejvá.

  • Babu - 03.05.2016, úterý, 22:09
    (0)

    achjohosku: mně se líbí, jak se x dní nezapojím do diskuze, ale stejně mají někteří potřebu si o mě otřít hubu.

  • eLucky - 03.05.2016, úterý, 17:43
    (0)

    to aj: Já si s tebů opravdu nepotřebuju vyměňovat názory:D Jenom poukazuju na fakt, že jménama horší kádr neznamená automatický sestup;) Samozřejmě ale jsou potřeba i nějaké ty zkušenosti dycky. Jde o to najít vyvážený mix a dobře poskládat puzzle a hráčom určit správné taktické úkoly, které jsou v jejich možnostech. A taky je hráči mosí vzít za své a chtět je plnit, což u nás citelně chybí a nebo jim Svaťa dává pokyn: "Motejte sa jak špina v kýblu", v obou případech je dobře, že teda končí.

  • achjohosku - 03.05.2016, úterý, 17:08
    (0)

    No jo, jestli budou bojovat jak do teď, tak to potěš, ale chápu to, ty Slováckem žiješ, to je pak těžko si s tebou vyměňovat názory, to samé ta tvoje družka. :) :)

  • eLucky - 03.05.2016, úterý, 16:40
    (0)

    to achjohosku: Zatím eště nikdo neodešel, kromě Doška, ten je opravdu jistý. A aj kdyby odešla půlka kádru, tak to nemosí nic znamenat pokud zatnou zuby ti, kteří zůstanou a chytnou se šance. Odborníku;)

  • achjohosku - 03.05.2016, úterý, 16:35
    (0)

    Aby to tak nebylo, odejde hodně hráčů, nikdo pořádný se nepřivede...ale co, druhá liga, taky liga. :) :)

  • huhu - 03.05.2016, úterý, 16:34
    (0)

    Wojta: deník Blesk , zaručené informace :D

  • WojtaFcs - 03.05.2016, úterý, 15:44
    (0)

    Dnes jsem četl že Heča odejde jen na úkor pokud Matúš Kozáčik po sezóně opustí Plzeň a půjde někam výše, že má možnost si vychytat na EURU jako jednička nějaký větší tým..... A rozhodovalo by se mezi Hečou a Šullou ze Senice... Uvidíme třeba už ho chtějí jako náhradu dopředu, ale to by byla pro Milana škoda.... Musí chytat, kdyby tam seděl to by bylo špatně.... Ale Pavlenka byl v přípravě jalový, Berkovec mu šanci vůbec nedával... Začal chytat on ale pak se lehce zranil Berkovec a uplně odpadl a teď je jasná jednička Pavlenka :)

  • Moravian - 03.05.2016, úterý, 08:59
    (0)

    Byť srdečný moravský patriot souhlasím s Carlosem. Tzv. moravská solidarita nemá ve fotbale co dělat. Fotbal je o klubu a srdci k němu. A kdybych to měl brát ještě jinak, raději ať máme na Moravě jeden pořádně silný klub hrající o špicu tabulky, než vést žabo - myší války s alibim, že jako regionální klub nemáme na víc. Tím klubem samozřejmě myslím 1. FCS. Ostatní ať si klidně spadnou Morava neMorava. :)

  • juancarlos - 02.05.2016, pondělí, 21:51
    (0)

    Habanec tu bezpochyby odvedl kus poctivé roboty a víc to nemá smysl rozebírat, rovněž na celou tu slavnou jakože moravskou solidaritu z vysoka seru,jak říká Babu radši pojedu do Příbrami než Olomouce, ale úplně nejradši bych byl kdyby spadl Zlín.

  • Greif - 02.05.2016, pondělí, 15:57
    (0)

    já budu Krejčího chválit až vyhlásí boj o poháry se Zemkem kterému se ted daří že ani nestíhá expedovat do Německa..kamioňáci hlaste se ;)

  • eLucky - 02.05.2016, pondělí, 14:31
    (0)

    to Moravian: Pokud k zápasu takto hráč přistupuje, tak pro takového hráče je vrcholem průměr v české lize, takže Slovácko. Pokud hráči mají ambice pouze takové, že chcou někde nějak hrát, tak to je začátek jejich konce. Takových už tu bylo... Příklad Veličeho jim může být inspirací, ale zjevně není.

  • Moravian - 02.05.2016, pondělí, 14:13
    (0)

    Tak hráči v drtivé většině bojují sami za sebe. Tak to bylo, je a bude a s tím nic nenaděláme. A pokud vědí, že Habanec končí a současně se nespekuluje o nějaké nabídce z lepšího klubu, nemá hráč potřebnou motivaci dokazovat svůj um či nasazení. Nota bene u bezambiciozního celku jakým jsme. To je prostě fakt, který ani to minimum srdcařů nedokáže zvrátit.

  • eLucky - 02.05.2016, pondělí, 12:53
    (0)

    to tomrs: Já hlavně doufám, že hráči si na hřišti konečně uvědomí, že pokud nebudou bojovat za Slovácko, tak ve Slovácku nemají co hledat. Osobně bych je na hodinu poslal do prdele. Ostuda s Ševcama je jen špička ledovce, pohár trpělivosti ze strany fanoušků byl v sobotu definitivně přes... Jestli někdo přistupuje k zápasům za Slovácko tak, že si to nějak odbude a hotovo, tak tu nesmí mít místo a jenom doufám, že nový trenér postaví svůj tým na tomto základu, pokud ne tak Slovácko skončí na úrovni Jihlavy, Příbrami apod. odpadu nejen herně, ale i co se týká atmosféry.

  • tomrs - 02.05.2016, pondělí, 12:47
    (0)

    Hoši to chce klíííd, hlavu v teple a nohy ve studené vodě :) Ještě se nedohrála ani letošní sezona a vy už spekulujete co bude a jak bude, nechte to fundovanějším lidem, psal tady Hory, ze Bakalář nespí a už jedná o hráčích a trenérovi, tak se nechme překvapit, třeba nám všem vytře zrak nebo s náma vytře prdel:DDD K záchraně stačí 32 bodů, tak je třeba příští rok nějak slepeně posbíráme. Řekněme, že hráči už se hlavami soustředí na další sezonu.

  • karagavrylydys - 02.05.2016, pondělí, 11:33
    (0)

    vajdik: Ale jak dál? Po přepokládaných odchodech (Heča, Chvátal, Rada, Kuncl, Kerbr, Valenta, Došek) nám tady asi zůstanou: Daněk - Reinberk, Šimko, Hofmann, Košút, Břečka - Civič, Kalouda, Diviš, Hlúpik, Sadílek, Biolek, Havlík, Šumulikoski, Daníček - Kone ...

  • vajdik - 02.05.2016, pondělí, 10:17
    (0)

    Chtěl bych jen ze sobotního utkání vyzdvihnout rozhodčího, který odřídil utkání velice dobře!!! Vždy se tu kritizuje především výkon rozhodčího který může za ztrátu bodů Slovácka, tentokrát za ni mohou hráči (především Chvátal) a brněnský trenér Habanec (střídání Koneho za marného Doška, který je opravdu marný celé jaro když hraje, za postavení "cizince" Chvátala na úkor domácího Ramba, a trápení Jirky Valenty v základu také nechápu) a propo Valentovi končí smlouva a prozatím nemá nic podepsáno - je to další rodilý Pražák, stejně jako Rada, odchod Kuncla je taky jasný, Došek také..mám strach aby nám tu ve Slovácku nezůstali jen ti mladí a pak ti neligoví, ala Hlůpik, Daníček, Šimko, Hofmann, ... připomíná mi to hráče typu Vrba, Kaspřák, Ineman, Brožík, Vrána...a pamatujeme si všichni tu dobu co tu byla s těmito hráči...

  • Hory - 02.05.2016, pondělí, 06:04
    (0)

    No,jen aby se v tom Brně udržel tak dlouho jak na Slovácku. Když se dívám jak tamní vedení se zbavuje zkušených hráčů a sází na samé mladé...je to hezké,ale až přijdou problémy,tak i ti méně zkušení budou chtít vůdce na hřišti,který ale zřejmě nebude. Nebudou výsledky a kdo za to bude vinný, vedení...?

  • Maja - 02.05.2016, pondělí, 00:11
    (0)

    naprostý souhlas s ykarusem

  • Ykarus - 01.05.2016, neděle, 21:50
    (0)

    Já mám Svat'u za jednoho nejlepšího trenéra co tu byl, nadávat na něho je sprostota, s takovým kádrem na takovém místě je to zázrak. A že odchází do Brna se mu nedívím.Posili žádné, maximálně nějaké zbytečné hostování.V Brně bude mět určitě větší možnost na rozvíjení svého potenciálu do budoucna, který určitě má.

  • céčkař - 01.05.2016, neděle, 21:09
    (0)

    nějak je mi k blití z toho, kolik lidí tu schvaluje jakési pomáhání v rámci moravy....snad to není většinový názor, to by bylo s námi moc špatné...

  • Babu - 01.05.2016, neděle, 20:51
    (0)

    Hory: sice nevím, na co narážíš, ale někteří lidi vidí za vším špatným Krejčího, což je nesmysl.. já ho nemusím v tom, jaký má postoj k marketingu nebo suvenýrům, na druhou stranu si myslím, že jako ekonomický ředitel nebo ten, co schvaluje, který hráč přijde a který odejde (sportovní ředitel asi), je na správném místě.. Tak su zvědavá, na co se máme těšit :-) (taky to myslím vážně, chce to tady trochu optimismu :-))

  • Nike - FCS - 01.05.2016, neděle, 20:47
    (0)

    Slavia bídná forma jak prase, jsou jalový uplně... ani vystřelit neumí sotva... Ale za týden dojede Slovácko a tak si spraví chuť jako každý soupeř my to tak umíme, viz. Baník a Jablonec během měsíce....

  • Hory - 01.05.2016, neděle, 20:30
    (0)

    Nejvíc se těším na to (a teď to myslím zcela vážně) pokud p.Krejčímu vyjde vše co má rozjednané, jak se tu prudce změní názor na něj a všichni ho budou velibit do nebes.

  • Babu - 01.05.2016, neděle, 20:16
    (0)

    Hory: to je možné, ale měnit názory je jaksi přirozené.. mně přijde, že Svaťa tu odvedl kus dobré práce, začleňoval mladé, hráli sme pěkný fotbal, stříleli dost branek, ale poslední rok zatuhl. Neuměl hráče dostatečně vyhecovat, pozdě střídal, buď netočil sestavu vůbec anebo zase udělal pět změn, které to celé rozsypalo. Asi přišel o motivaci tu něco dokázat, ale poslední zápasy budí jen dojem, že si to tu odbyde a vypadne.. Slovácko bylo před ním a bude aj po něm..

  • Babu - 01.05.2016, neděle, 20:13
    (0)

    Výjezdy do Příbrami mají šmrnc každý rok, nechyběla sem na něm tuším 7 let, a je to supr destinace :D jo, je to tam otřesné, bídný stadion, skoro žádní lidi, ale člověk si na to tak zvykl, že to má cosi do sebe. Kdežto výjezdy do Olomouce mě absolutně nebaví, stálo to za něco dvakrát, jinak je to o ničem.. Už i v Brně to bylo letos o ničem. A nic nikomu nepouštět, snad bojujeme za Slovácko, ne za ostatní?

  • Nike - FCS - 01.05.2016, neděle, 19:11
    (0)

    Já na něj raději nejdu, jedu pryč alespon ušetřím nervy....Podívám se jen na výsledek jako proti Jablonci a nic příjemného mě čekat nebude, s tím počítám... ale překvapili by ale když nejsou schopní porazit žebrácky zlín, oplatit jim porážku z podzimu a dát jim na prdel v derby... tak neporazíme olomouc na tu jsme nikdy moc neuměli a v této situaci to bude ještě více okatější, Habanec si shrábne prašule za puštění a za 2 týdně už se bude stěhovat.... Ne sranda :D

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 18:39
    (0)

    michal fcs,dobře teda,každý na to máme jiný názor a tak to má být,každopádně zápas s Olomoucí bude sakra zajímavý a těším sa na něj.......

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 18:29
    (0)

    querero: tak jsem si odpověděl...raději jedním busem např.Praha, než hromadně Olomouc, kde jedou i jedinci, kteří si hrají na velké fanoušky a chcou se zviditelnit, nemáám tyhle hromadné výjezdy vůbec rád

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 18:27
    (0)

    q

  • Greif - 01.05.2016, neděle, 18:22
    (0)

    pro mě raděj příbram ;)

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 17:59
    (0)

    Michal fcs,je pro tebe lepší výjezd do Příbrami nebo na derby do Olomouce,takto si odpověz a zjistíš,proč tak přemýšlím.A ještě jedna věc,za rok možeme byt tam,kde je teď Sigma,budeme potřebovat body a něčí pomoc a věř,že příští sezona bude hodně těžká!

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 17:36
    (0)

    querero: Mrzí mě, že fanoušci slovácka uvažují tak, jako ty, Hory: mě zajímá slovácko a je mi úplně jedno, jestli ligu hraje olomouc,Zlín, Baník, Vlašim ,Č.B. nebo někdo jiný, nám se nikdy nepomohlo, sestoupiz má ten nejslabší

  • Skein - 01.05.2016, neděle, 17:36
    (0)

    amen

  • eLucky - 01.05.2016, neděle, 17:31
    (0)

    Olomouc, Brno a Baník nám v minulosti především pomohli do eště větších hoven, takže nevidím nejmenším důvod proč bysme měli některému z těchto týmů něco darovat. Ono je to ale stejně jedno, protože o tom kdo sestoupí a tak se nerozhoduje stejně na hřišti. Na hřišti sledujeme pouze draze placené loutky a těch pár bláznů, co se chcou vzepřít plánu, je po zásluze potrestáno.

  • Hory - 01.05.2016, neděle, 17:21
    (0)

    Pokud by sestoupila Olomouc, kolik tam zůstane moravských klubů? My, Brno, no a to je vše. Mužstva jako Baník či právě Olomouc do ligy patří, tak jim musíme pomoc když můžeme. Jinak to bude jen čeká liga.

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 17:17
    (0)

    I kdyby se to Olomouci pustilo,je konec sezony,2 měsíce bude pauza a v nové sezoně si na to nikdo nevzpomene,jde o to,aby to Sigmě pomohlo,protože,pokud jim to pustíme a oni stejně spadnou,tak přiznávám,že budeme za blbce.

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 16:58
    (0)

    Kdyby mohli sestoupit tři, tak i Příbram, sám vidíš, jak dopadají takové derby, kdy jeden musí a druhý ne, tohle já nechci vidět a proto odpověď zní NE, nedělám si srandu, myslím to vážně!!!

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 16:56
    (0)

    pokud bude zápas probíhat tak,jak to Hory popisuješ a Olmiku se to pustí, bude to má poslední návštěva na stadionu.......A co se týče Habance, jeho čas již zde minimálně před půlrokem vypršel

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 16:53
    (0)

    Michal fcs,děláš si srandu,přeješ sestup 2 týmům z Moravy,jo Zlín ať spadne,v pohodě,ale nebylo by lepší,aby šla dole Příbram aj se Starkou?

  • Hory - 01.05.2016, neděle, 16:50
    (0)

    Můj názor je také, že pokud to bude Olomouc potřebovat mělo by se jí pomoc,třeba i tak,že si dáme v 90. minutě vlastní gol.Bude to první zápas,kdy si budu přát ať prohrajeme. A jinak se nestačím divit kolik hněvu se tady snáší na hlavu trenéra. Bude tomu skoro na den rok,kdy při zápase s Libercem bylo vytaženo choreo s kočičkou a nápisem Sváťo ať Tvá pohádka nikdy nekončí...a moc bych se nedivil kdyby ti samí co ten nápis drželi, či dokonce psali mu tu dnes nemůžou přijít na jméno.

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 16:31
    (0)

    Podívej se querero, pokud to tak bereš tak, jo, vzpomínám si, že druhý gol jsme dali po vyběhnutí Drobisze někde k půlce v 90 min, ale pokud to bereš jako dluh, tak ten byl "zaplacen " hned v následující sezoně, kdy na jaro u nás sigma vyhrála 1:0 rovněž golem v 90 min (jen pro pořádek, sigma měla v té sezoně odpočet -9b.), takže o nějakém vracení zde nemůže být řeč, kdybych měl rozhodnout o sestupu, u mě je jasno a to Zlín a Olomouc, bohužel včera jsme to viděli a 29 kolo nás čeká a kdo umí trochu počítat, tak je jesné že Olomouc zde musí plně bodovat...

  • Greif - 01.05.2016, neděle, 16:31
    (0)

    Aha takže my sme se spoléhali že už nic neuhrajem ? :D Kdoví kolik bodů měla zbrojovka 4 kola před 18,20 ,22 ?

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 15:56
    (0)

    Ano Greife,máš pravdu,stačilo by nám aj 28.bodů,ale mosely jsme sa spoléhat,že Zbrojovka už víc neuhraje,protože my jsme v dalších 4 kolech uhrály jeden bod,tudíž s 28 bodama by jsme sa třepaly až do konca ligy!

  • Greif - 01.05.2016, neděle, 15:29
    (0)

    Jo a zapoměl dodat že zbrojovka uhrála jen 24 bodů takže nám by těch 27/28 úplně stačilo ;)

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 15:16
    (0)

    Babu,nechápeš,odkud to beru,já ti to teda připomenu,je to dnes přesně 5 let.1.5.2011 v Olomouci ve 26.kole jsme vyhráli 2:0,byl to ten památný hromadný výjezd vlakem,určitě jsi tam byla,měli jsme 27.bodů a třepali jsme se na 13.místě o záchranu,Olomouc nám darovala 3 body a právě tyto body nám daly klid do závěrečných kol,protože v dalších 4 kolech jsme uhráli už jenom jediný bod v Teplicích,tehdy padalo Brno a Ústí,a my jsme nakonec skončily 12 se ziskem 31.bodů.

  • Greif - 01.05.2016, neděle, 14:55
    (0)

    Chci at spadne Zlín , Teplice či Olmik ..tak jak jsme je poslali do druhé ligy předloni ...

  • tomisek - 01.05.2016, neděle, 13:48
    (0)

    tak se tady budeme domlouvat komu se to pustí

  • Babu - 01.05.2016, neděle, 13:34
    (0)

    guerero: Sigma nám v životě nepomohla. Nechápu, z kama to bereš.. A nechápu tady ty prognozy, jak by si měly moravské kluby pomáhat, bud si to uhraješ nebo ne, je to sport, ne politika (i když to tak někdy nemusí vypadat). Jaro máme prostě docela o ničem. Příbram a Jihlavu jsme porazili po haluzi, Brno a Spartu jsme pěkně ubojovali, to je zas potřeba uznat. I výkon proti plzni nebyl špatný. Bolka, Baník, Jablonec tragédie. A včera tomu moc nepřidali. Šumi a Rada nejlepší na hřišti, snad tu ještě chvilku vydrží, i když to nevypadá :-/ K trenérovi: Kalvoda snad ne :D Ani Psotku ani Jarolíma bych tu nechtěla. Každopádně Habanec to prokaučoval už poněkolikáté a su zvědavá, jak v Brně dopadne.

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 13:15
    (0)

    tomisek,nenazývej mne bláznem,já tě taky neurážím,znovu opakuji,Sigma nám pomohla,když jsme to potřebovaly,je na čase jí to oplatit,toť vše!

  • tomisek - 01.05.2016, neděle, 13:10
    (0)

    guerero ty jsi blázen!

  • guerero - 01.05.2016, neděle, 12:50
    (0)

    Zdravím,taky přidám svůj názor na situaci ve Slovácku,včera jsem nebyl,protože u komedie nemíním trávit čas,ale když už naši kopálisti takto hazardují s věrnými fanoušky,tak doufám,že i Olomouci darují 3 body,protože nastal čas vrátit Sigmě to co ona darovala nám před myslím 5 lety,kdy jsme tam 2:0 vyhráli a bylo vidět,že Olomouc nám body odevzdává,byl jsem u toho,takže vím,o čem píšu,nebýt tehdy jejich pomoci,možná jsme teď v lize nebyli a určitě je lepší poslat dole Příbram než Sigmu,beztak jsou všichni fans nasraní na celé jaro,takže horší to byt nemože,proto pomoct Olomouci.

  • Nike - FCS - 01.05.2016, neděle, 12:37
    (0)

    Koné byl nejlepší na hřišti s Radou a Šumim to je fakt nechci říct tragéd nějakou práci u nás odvedl ale teď je fakt na čase jít díky Svaťu zdarec.....Koné měl jednoznačně zůstat a dolů Valenta nebo Chvátal... Hnus.... Proti olomouci počítám s komedii a jsem na to připraven ale mě to vadit nebude.... takových komedií už tu bylo a pro mě je tahle dobrá protože raději at spadne Příbram....

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 11:31
    (0)

    Na slováckú férovku zapomeň, protože klub se o fanoušky nezajímá....

  • hrdla - 01.05.2016, neděle, 11:24
    (0)

    Dlouho jsem přemýšlel jak vlastně na aktuální situaci v klubu zareagovat. Trenérské rošády před koncem rozběhnuté sezóny jsou ve všech evropských klubech samozřejmostí a připadá mi, že jen u nás to "fanoušci" považují za do nebevolající situaci. Často se ovšem nestává, aby kouč zamířil k přímému a úhlavnímu rivalovi v lize. Odchod Habance mě vůbec nemrzí a už delší dobu je na něm vidět to, že jeho přínos pro tým se ke konci sezóny blíží záporným hodnotám. Otázkou je nakolik už se vidí v Brně, já si troufám říct, že už je prakticky jejich zaměstnancem na výletě na Slovácku. Bulváru nevěřím, ale informace o Psotkově odchodu do Plzně mě trošku překvapila. Vzpomínám na časy, když se konávala slovácká férovka i když bylo zle či dobře. Nebylo by na škodu tuto tradici po skončení sezóny obnovit. Netvrdím, že by se tím něco vyřešilo, ale situace si žadá jisté vysvětlení pojmů. Včerejší zápas byl dokonalý obraz současné situace i ze strany trenéra, když postavil odcházejícího Chvátala a bohužel celé jaro velmi podprůměrného Biolka. I když Keba nemá údajně formu, v základu se mohli za jaro klidně protočit. Ocenění pro Došana, který chápe, že v závěru sezóny se staví na hráčích kteří se potřebují dostat do herní praxe.Naopak nezastávám názor místních kibicantů,Vlasta Daníček podal o 100% lepší výkon a hlavně nasazení než prvně zmíněná dvojice Chvátal Biolek.

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 11:19
    (0)

    tak dle Habance Koného střídal, protože prý po vstřelené brance zvolnil, neuvěřitelné.....(mezi brankou a střídáním uplynulo 10 min.)Svaťo už je čas....

  • céčkař - 01.05.2016, neděle, 10:51
    (0)

    fcslovacko - také budu rád, když pjde dolů Starkov, ale ať si to olomouc uhraje sama a fér, já na komedii fakt chodit nemíním...život je příliš krátký, abychom pili špatné víno a o fotbale by to mělo platit také...víno nemusí být vždy špičkové, ale vždy by mělo být zdravé a poctivé...a co fotbal?...ptám se...

  • ostuda slovácka - 01.05.2016, neděle, 10:36
    (0)

    céčkař - S Olomoucí bych se nedivil kdyby jim to pustili uplně protože, můžeme poslat dole Přibram, což by zas tak nevadilo :DD

  • céčkař - 01.05.2016, neděle, 10:24
    (0)

    nechci tady plivat žluč, ani se zabývat výkony či nevýkony jednotlivých hráčů, ale tým po vstřelené brance naprosto nepochopitelně přestal hrát a zavánělo to tím, že si tu domluvenou remízu každý domyslel. Pokud si dám do kontextu vše co mě čím dál víc na kaprlize sere...Pelta, Berbr, Horník a další bafuňáři, zkurvené termíny zápasů(oč jiné by to včera bylo od 19.00), banda potetovanců bezhlavě pobíhajících po hřišti, podivné výsledky, rozhodčí a jejich komise, tak prostě spěju k tomu, že po mnoha letech ušetřím za permicu a místo trpění na stadionu se raději pojedu projet na kole, nebo něco jiného.....no ještě budu přemýšlet, ale pokud bude s Olomoucí podobná komedie, tak končím...ve Slováckém divadle je umí líp, tak proč chodit na divadlo na stadion.

  • Šovkovskij - 01.05.2016, neděle, 10:22
    (0)

    Kalvoda zde již působil a nebyla to tedy žádná hitparáda, ale co bylo, bylo. Uvidíme, jsem opravdu zvědavý. Jak píše fcslovacko, zřejmě to myslí s nadsáskou, ale podle mne by ten Franz nebyl špatný. Jsme jak leklé ryby, bez nasazení, bez bojovnosti, bez agresivity, letargie. Strakovy odborné vlastnosti jsou zpochybňovány, ale já si myslím, že je mu tím křivděno. Když někdo trénuje Spartu, Innsbruck, či Teplice, kde měl nezpochybnitelné úspěchy, tak musí něco umět, všude to oživil. Ten náš tým se mi zdá takový chcíplý, jak se říká. Zajdou na tatarák a dáme do toho srdíčko, kurva! A mějte mne za kacíře:-)

  • marakyjov - 01.05.2016, neděle, 10:17
    (0)

    Radši bych dal šanci Míšovi Kordulovi než sem tahat Kalvodu...

  • Skein - 01.05.2016, neděle, 10:17
    (0)

    kordula nemá lincenci, ale nyní na pracuje ab ji dostal. otázka je kdy. dále Francis: „Nevím, proč jsem šel ven. Necítil jsem se na střídání, chtěl jsem dohrát zápas do konce, mohl jsem pokračovat," soudil 26 letý forvard Slovácka.

  • ostuda slovácka - 01.05.2016, neděle, 10:12
    (0)

    sem fakt zvědavý s čím vedení přijde, možná by fakt bylo nejlepší povýšit Kordulu, i když je otázka jaky by měl respekt u starších hráčů, moc kvalitních trenérů na trhu volných není...

  • tomrs - 01.05.2016, neděle, 10:08
    (0)

    Dostala se k mne informace, že právě Psotka byl včera viděn na zápas U19 Zlín - Plzeň, což by potvrzovalo fakt, že transfér je na spadnutí.

  • Skein - 01.05.2016, neděle, 10:04
    (0)

    to je v..., Psotka dl článku k Plzni, atd..no to bude léto :-(a fotbal pěkná nuda od zápasu se spartou...

  • ostuda slovácka - 01.05.2016, neděle, 10:03
    (0)

    Kalvoda no nevím, nevim jak to měl v Sigmě, sice je okamžitě dostal zpatky do ligy, ale v ní hrál bídně a rychle skončil, nevim do jaké míry za tam za to mohl trenér..uvidíme, já sem pro Franze Straku :D :D

  • Michal fcs - 01.05.2016, neděle, 10:00
    (0)

    Mě strašně mrzí a štve, jak klub jako celek hazarduje s přízní fanoušků :-(

  • riedlss - 01.05.2016, neděle, 09:47
    (0)

    Ano pokud to bereš tak, potom máš pravdu. Celkově na nás ale ztrácí. Ale ještě není vlastně ani konec Pelta ligy.

  • Šovkovskij - 01.05.2016, neděle, 09:36
    (0)

    S něčím souhlasím, s něčím ne. Podle mne je vládce kraje ten, kdo skončí v tabulce výše, nikoliv ten, kdo uzme lepší výsledky ve dvou vzájemných zápasech. Chvátal byl na podzim vynikající, bohužel na jaře odpadl. Jarolím je pan trenér? To je ten pán, který pomohl Slavii pomalu ke krachu svými bombastickými přestupy a přestupovou politikou pokus - omyl, když se za sezonu ve Slavii protočilo padesát hráčů? Jinak je fakt, že kromě vydařeného zápasu se Spartou je to bída s nozí, i v Příbrami jsme měli více štěstí, než rozumu, i když netvrdím, že bychom si to po předchozích zápasech nezasloužili. Jak píše Riedlss, i mne imponují předzápasová a pozápasová velkohubá prohlášení, vytčené cíle, vyhlašovaná atraktivita zápasu, nutnost odčinit předchozí nezdary, v tomto případě obrovská touha odčinit potupu ze Zlína, ale nakonec, jako obvykle, na hřišti parta neschopů, která nemá v sobě kousek cti, aby když kvůli jim, nekopům na hřišti, udělali aspoň radost těm vytrvalcům, kteří na ně ještě chodí a že jich tedy včera nebylo málo. Slovácko si jinak docela solidní sezonu jarními výkony a výsledky hodně pošramotilo, tedy kromě výhry nad Spartou, ze které budou tito mistři světa žít další dvanáct let.

  • vajdik - 01.05.2016, neděle, 09:27
    (0)

    Riedlss, jestli reagujes na me s temi vládci kraje, tak bohuzel pro letosni rok to jsou Zlinsti..bo ziskali 4b a my jeden ze vzajemnych zapasu 😞 a to je hnus s takovýma lopatama kteri jsou v lize asi po deseti letech defakto s hraci co hrali druhou ligu a jsou dopneni o hrace sesivek ktere tam nechteli..a jsou jako my kteri dle bc pracuji koncepčně

  • Šovkovskij - 01.05.2016, neděle, 09:23
    (0)

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2015-16/267686/slovacko-hleda-nahradu-za-kouce-psotka-to-nebude-co-kalvoda.html

  • riedlss - 01.05.2016, neděle, 09:06
    (0)

    Jací vládci kraje tvl??!

  • riedlss - 01.05.2016, neděle, 09:04
    (0)

    Nějaký pozápasový rozhovor s Habancem ať si strčí rovnou do prdele. Nikdo nestojí o to, slyšet ty jeho blbé kecy. Včera bral každý jenom výhru! Před zápasem, po zápase, to jsme mistři světa kurva, ale jak se vběhne na hřiště tak přichází klid nesestupu a výkon k blití. Pelta liga posraná, nabídla nám utkání na třetí hodinu. Neskutečná komedie a od A po Z. Teď to jít odesrat na Slavii ala ať už je to za náma, pomoct Olmiku k nesestupu(pro Libora rozlučka jak prase, opět krásný středeční termín) a na Duklu na dobrou klobásu a pak :D ...............radši se nedožit!

  • vajdik - 01.05.2016, neděle, 09:01
    (0)

    Stridani Koneho asi nechape nikdo a Dosek uz by se na hriste mel dostat jen na posledni minutu asi jiz nyni domluveneho zapasu.. jak uz se tu psalo, Valenta byl uplne tragicky a mel jit na hriste Sadilek! Dale me brnensky trenér nemile prekvapil nasazenim Spartana Chvatala...ktery za 14dnu bude zpatky v Praze a hraje misto "domacich" hracu..no hraje..ja myslel ze je 12hráčem Zlina.. Nic vic me ale nenasralo jak jen skandovani Zlinskych "VLADCI KRAJE" Bohuzel realita..nebyt 3b se Sparou, ktere se podari jednou za deset let a velike haluze v Pribrami za 3b jsme na tom v tabulce jak Zlin, Jihlava...a trepeme se o holy život!!! Uvedomuje si to nekdo v klubu??? Ac to vypada na klidny stred tabulky..patrime daleko níže.. A Habanec me jen utvrdil ze uz na to bud sere nebo je neschopny trener..ale vcera stridanim a posravenim Chvatala jen prokazal ze TOP trener typu Jarolima neni!!!

  • karagavrylydys - 01.05.2016, neděle, 08:43
    (0)

    Jsem zvědavý, jaký bude v předposledním kole kurs na Olomouc.

  • a jé - 01.05.2016, neděle, 07:29
    (0)

    poslední zápasy to byla vážně hrůza a včera to hráči završili a nejen oni, také trenér se střídáním Koného ,Zlín nepředvedl vůbec nic, po gólu ho naši nechali hrát takže s toho mám pocit , že to bylo na remízu domluvené

  • Šovkovskij - 01.05.2016, neděle, 07:25
    (0)

    Jsem rád, že jsem se té taškařice nezúčastnil a bude tomu tak i nadále. Od vítězství nad Spartou je tento soubor k blití.

  • Hory - 01.05.2016, neděle, 07:11
    (0)

    Včera to bylo hlavně v první půli takové neslané,nemastné s tím, že snad jak se blížil závěr prvního poločasu,tak jsem měl pocit,že naši začínají přebírat iniciativu. Druhá půle nebyla špatná,vstup do ní byl dobrý a ten gol který dal Koné,to jen podtrhl. Z mého pohledu se to změnilo nesmyslným stáhnutím Koného z hřiště (nerozumím,proč nešel dolů Valenta)no a pak to dopadlo jak to dopadlo. Remíza je určitě spravedlivá. Nevím jen,proč rozhodčí nastavil pouhé dvě minuty když alespoň tři minuty se uklízelo a do té doby se také pětkrát střídalo.u nás se mi nejvíce líbil Šumi a Rada. Mimochodem Rada je podlemě nejlepší náš hráč jara.

  • egi - 30.04.2016, sobota, 20:44
    (0)

    fcslovacko:možné je to ,ale když prodáš Trávu do Jablonce, tak je kapr liga jistá, tak jak letos.

  • ostuda slovácka - 30.04.2016, sobota, 19:27
    (0)

    egi: S Psotkou to bude ještě horší, budeme hrát o holý život v lize!!

  • barnabas.666 - 30.04.2016, sobota, 19:17
    (0)

    jj, náš pravý obránce hrál luxusně, ale se Zlínem...

  • egi - 30.04.2016, sobota, 19:08
    (0)

    to tomrs+fcslovacko: režisér není Habanec a není to o něm. Až to vezne Psotka bude to v bledě modrém.

  • ostuda slovácka - 30.04.2016, sobota, 18:38
    (0)

    Už aby byl ten Habanec v Brně, absolutní ostuda dnes!

  • Michal fcs - 30.04.2016, sobota, 18:35
    (0)

    jen doplním ,možná je bez formy, ale určitě bez motivace a chuti makat a poprat se o výsledek, alespoň k vůli fanouškům....a to bylo v týdnu opět keců....

  • Michal fcs - 30.04.2016, sobota, 18:33
    (0)

    podívej Tome, smlouvu má do 2017, takže, ať to má v Brně jednodušší, může už teď, stejně tam musí nějaká dohoda existovat, v Brně už se na něho těší......

  • WojtaFcs - 30.04.2016, sobota, 18:32
    (0)

    bože bože.... My vyhráváme sotva 1:0 a máme otevřenou obranu jak do.... 3 protiutoky měli a ani jednou se nepoučili no a na 4 už doplatili takhle to je.... utok je na půlce a záložníci kdesi vysunutí místo toho aby zavřeli obranu jako proti Spartě.....

  • tomrs - 30.04.2016, sobota, 18:24
    (0)

    Michalfcs: má smlouvu, předčasné ukončení by vedlo k tomu, že mu musíš vyplatit zbývající prachy, jen kdyby se nějak kulatně domluvili, proč platit dva trenéry, když jeden by byl fuč. Ať to už tady doklepe, výhoda je ta, že poslední utkání je v týdnu a moc lidí se toho kvůli práci účastnit nebude. Pokud bude ještě Olomouc o něco hrát, tak si ty body odveze. Jak říkaš, asi to bude komedie, hlavní role: 11 pobíhajících o nic nehrajících hráčů. Režie: Svatopluk Habanec. Je jen strašně škoda, že tyto výsledky z posledních zápasů poškodí, jinak dobrou sezonu, chlapci to by to mohli dohrát s větší ctí než je u nich viděno. Ten tým je momentálně bez formy.

  • Michal fcs - 30.04.2016, sobota, 18:16
    (0)

    jsem pro, aby to tu opustil ihned a chystal si kádr v Brně a nový trenér si alespoň tým oťukal v posledních třech kolech, ať ví co a jak

  • lagic - 30.04.2016, sobota, 18:09
    (0)

    Mě nejvíc sere Habanec s tím jeho střídáním nestřídáním...Co tam předváděl Chvátal, ten musel střídat po 10 minutách a Habanec to nevidí nebo nechce vidět. Vždyť ten "borec" nahrál Zlínu snad na pět tutovek, nebyl vpředu ani vzadu a ten gól taky pramenil z toho, že mu tam po křídle utekl hráč. Celá ta pravá strana byla otřesná, i s Biolkem...nevím už, jestli se tomu mám smát nebo brečet. Nezbývá než doufat, že příští sezonu zas budou bojovat, když jim o něco půjde, protože s tím, co předvádí poslední měsíc by toho moc neuhráli.

  • Michal fcs - 30.04.2016, sobota, 18:08
    (0)

    jsem ochotný přijmout ztrátu bodů po boji a zatleskat (což se už mnohokrát stalo) , ale to, co borci předvedli včetně HABANCE je do nebe volající, je to výsměch fanouškům, Svaťo v Brně ať se ti daří, tady je tvá mise u konce a tomu odpovídají poslední 4 kola, je to k zlosti, nemám chu´t se účastnit poslední komedie s olomoucí, a to jsem nikdy takové myšlenky neměl.....

  • tomrs - 30.04.2016, sobota, 17:55
    (0)

    Riedlss: to je tak vždycky, před zápasem plnou hubu keců a v zápase to předvedou na 70% svého výkonu, mohli by jednou udělat předzápasový magazín z utkání žen, aspoň by se to to lépe koukalo... Já už si to ani nepouštím, jelikož je to pořád dokola.

  • achjohosku - 30.04.2016, sobota, 17:53
    (0)

    Prosím, ať už nikdy nehraje tzv. fotbalista Vlastimil Daníček. To, že bojuje je pěkná věc, ale on si prostě s míčem nerozumí a pak z toho trpí celý tým.

  • tomrs - 30.04.2016, sobota, 17:50
    (0)

    Ať už ta sezona radši skončí, dneska Zlín zaslouženě získal jeden bod, my zase ze začátku utkání slabší, pak jsme vyrovnali hru, ve druhém poločase jsme byli aktivnější, měli územní převahu po šestnáctku, Došek neměl moc prostoru, nechápu na co hrajeme se dvěma defenderama, když si neumíme pohlídat protiútok Zlína, který v útoku hodně zlobil.

  • riedlss - 30.04.2016, sobota, 17:40
    (0)

    Mě by jen zajímalo, pro koho dneska vlastně hráli. V předzápasových rozhovorech mluvil od srdce možná Šumi, ten zaslouží palec hore za výkon. Naštvaný a zklamaný su. Sakra práce!

  • Artigas - 30.04.2016, sobota, 17:21
    (0)

    Hnus, pěkně ševcům pomohli při záchraně...

  • Witeek - 30.04.2016, sobota, 05:48
    (0)

    Nic jiného než 3b dnes neberu. A jinak se někdo pod nějakým článkem ptal,ptoč Kotal v Brně končí,když se jim "daří". Co vím,tak by měl jít k repre...U19 tuším.

  • Lajtra - 29.04.2016, pátek, 17:11
    (0)

    Ziitra by to mohlo byt velice pekneee :) Jen doufam, ze to nebude blamaz a nepudu z fotbalu znechucen.

  • ostuda slovácka - 29.04.2016, pátek, 14:56
    (0)

    Sváťa na to už sice dlabe, vidí se v Brně, ale určitě se bude chtit rozloučit velkou výhrou v derby, takže tip 3-1!

  • barnabas.666 - 29.04.2016, pátek, 14:32
    (0)

    Tradice, netradice, když jsem se motal nějakou dobu v Pardubicích, tak se vždycky na čarodějnice slezla většina osazenstva mezi Pardubicema a Hradcem na Kunětické hoře a hořelo tam kde co. Když to vyšlo na víkend, tak tuplem.

  • riedlss - 29.04.2016, pátek, 14:25
    (0)

    leda by Damková šla za čarodejnicu, což ona je takže je to dle mě dost pravděpodobné.....že tam půjde i s Berbrem.....

  • eLucky - 29.04.2016, pátek, 12:38
    (0)

    to barnabas.666: Tak o tom osobně velice silně pochybuju:D Šak tyto tradice se drží sotva na každé 5té dědině:D

  • barnabas.666 - 29.04.2016, pátek, 12:18
    (0)

    tak na idnes padl návrh, že ty posunuté začátky jsou kvůli čarodějnicím...

  • eLucky - 29.04.2016, pátek, 11:04
    (0)

    to annubis: Statistiky lžů, protože Synotligový web stále ignoruje fakt, že dnešní klub je mimojiné nástupcem tehdejšího klubu FC JOKO Slovácká Slavia Uherské Hradiště, který během ročního účinkování v lize získal 17 bodů, takže máme mnět o 17 bodů víc v historické tabulce;) Né že by to nebylo jedno;)

  • annubis - 29.04.2016, pátek, 10:45
    (0)

    Jen taková vsuvka jestli statistiky nelžou ......pokud zítra získáme bod (samozřejmě musíme vyhrát) tak Slovácko(Synot) dosáhne 500 bodů v nejvyšší soutěži.

  • eLucky - 29.04.2016, pátek, 10:27
    (0)

    Jedinou výhodu vidím v tom, že po skončení zápasu a uklizení všeho možeme eště kotel hodin slavit ovládnutí derby a nemosíme jít spat nad ránem:D

  • Babu - 29.04.2016, pátek, 10:19
    (0)

    Jediné, co mě napadá, je, že Plzeň už bude možná slavit titul. Jinak jsem si taky nevšimla žádné události, kvůli které musíme jít na fotbal ve tři.. to je tak hloupý čas! Fotbal skončí v pět, ještě bude světlo, tak jakápak atmosféra :(

  • barnabas.666 - 29.04.2016, pátek, 10:11
    (0)

    Neví někdo, proč všechny sobotní duely startují o 2 hodiny dřív než obvykle(i ten televizní)? Nevšiml jsem si žádné významné sportovní události, která by se měla konat v sobotu večer.

  • huhu - 29.04.2016, pátek, 08:53
    (0)

    měli by mu nabídnout funkci ve slovácku, asistent v B nebo tak něco, takových lidí je málo

pristi
 Další články:
01.05.2016, neděle, 17:41 - Šumulikoski: Pro Zlín je remíza výhra
01.05.2016, neděle, 17:38 - Slovácko vedení neudrželo, Zlín si odvezl bod
30.04.2016, sobota, 11:30 - Vítáme ševce!
29.04.2016, pátek, 10:30 - Podzimní prohra ve Zlíně mě štvala víc než jiné, říká kanonýr Došek
28.04.2016, čtvrtek, 17:53 - Malár zažil derby z obou stran: Zlín býval vyhecovanější než Slovácko
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace