*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Kadlec po historické sezoně Slovácka nemůže skončit: Chceme se zapsat i v Evropě

16.05.2021, neděle, 19:30
kadlec_leden2021_velky.jpg

Ve Spartě, Leverkusenu a Fenerbahce odkopal v Lize mistrů nebo Evropské lize 53 zápasů. Po návratu do Uherského Hradiště považoval kapitolu evropských pohárů za uzavřenou. Přesto si je Michal Kadlec na stará kolena ještě zahraje. Navíc v mateřském klubu a snad i před rozzářenými očima svého syna, který kvůli pandemii koronaviru neviděl svého tátu přímo v akci.

„To je jeden z důvodů, proč chci ještě pokračovat. Má rok a půl a už to trochu vnímá,“ pronesl kapitán Slovácka po sobotní domácí remíze 1:1 s Bohemians, která Slovácko na 99,99 procent poslala do Konferenční ligy. A to je také druhý důvod, proč hradišťský patriot nehodlá ani na prahu 37 let končit.

Když jste se v zimě 2018 vracel domů, na takový sukces jste nemyslel, že?
Ne a určitě nejsem sám. Ale každým rokem to jde výše a výše. První jsme hráli o záchranu, pak střed a teď jsme nahoře. Je to skvělá práce celého mančaftu. Nejen kluků, kteří jsou na hřišti, ale i střídajících, realizačního týmu, všech okolo, kteří se starají o stadion, o trávu. Jsme rodinný klub. S našimi podmínkami, s tím málem jsme dokázali hodně. Je to historická sezona. Možná to doceníme později.

Na hřišti jste moc neslavili. Ještě vám nedošlo, co jste dokázali?
Teď už moc nemám hlas, zakřičeli jsme si v kabině po zápase. Nepamatuju si, kdy jsme naposledy slavili remízu. Proti nám stál kvalitní soupeř, který dlouho neprohrál. Možná kdybychom se trochu více tlačili, tak bychom mohli vítězství urvat. I přes remízu je to pro Slovácko nádherný večer, zlatý bod. Za tu dřinu, za celou sezonu jsme si to zasloužili.

Pořádnou oslavu si necháte po posledním kole?
To se musí oslavit hned po zápase, ale jen lehce, nic velkého. Hrajeme až v neděli a máme dost času se dát do kupy. Doufejme, že pak konečně porazíme Budějovice. Na závěr doma derby se Zlínem, co si přát lepšího.

Konferenční liga je novinkou UEFA. Jak se vám zamlouvá?
Sám jsem zvědavý. Už jsem se mrkl, jaké jsou tam kluby; i z Německa, Španělska, Anglie. Uvidíme, jak prestižní to pro ně bude. Pro nás je dobře, že taková soutěž existuje a že si ji Slovácko zahraje.

Jméno Heslo
text
  • Jerry1984 - 21.05.2021, pátek, 18:46
    (0)

    ale tady se to bude pořád popichovat..takový místní kolorit :)

  • Jerry1984 - 21.05.2021, pátek, 18:39
    (0)

    Bonito33: neboj, všichni rozumní to pochopili ;)

  • Bonito33 - 21.05.2021, pátek, 18:05
    (0)

    Pěkný pokus :-) Ale proti FCS to mířeno nebylo a píšu to jen proto, že FCS o tom ještě nebylo ani schopno na webu informovat za těch 6 hodin od rozhodnutí ;)

  • riedlss - 21.05.2021, pátek, 17:39
    (0)

    Bonito: za to může určitě Slovácko ne :)

  • Bonito33 - 21.05.2021, pátek, 16:04
    (0)

    Na stadion už 20% z kapacity... antigenní testy můžou být starší až 72h. Taky pěkné tohle vypustit v pátek pár hodin před zápasy...

  • riedlss - 21.05.2021, pátek, 12:23
    (0)

    Hubník a Limberský :D :D jakože pěkný pátek všem :)

  • Mouses - 21.05.2021, pátek, 11:56
    (2)

    MartinRyska: Je to hrůza. Klub který nás bude reprezentovat v Evropě by měl být reprezentativní i v těchto věcech. Nevím jestli nějaký jiný ligový klub má horší videa než my. To raději nic než tuto ostudu.

  • Pan Puk - 21.05.2021, pátek, 11:42
    (0)

    MartinRyska> Jsme rodinny klub, tak delame rodinne videa :-D

  • MartinRyska - 21.05.2021, pátek, 11:21
    (2)

    Tak jsem si zase poslechl rozhovor pana Fruhaufa a už prosím ne. Už stačilo, to jsou fakt tvrdé devadesátky. Tohle je přesně odstrašující případ jak se to dělat nemá.

  • karagavrylydys - 20.05.2021, čtvrtek, 20:17
    (0)

    To by byla v Pohárech zkušená obrana. Reinberk, Kadlec, Hubník, Limberský. :-)

  • celtic - 20.05.2021, čtvrtek, 19:39
    (0)

    díky Roberte za přepis rozhovoru s Pojezným,,,posílám srandovní odpověď Milana Petržely na e fotbal.cz ....jak láká Limberského na Slovácko :)... A co váš kamarád David Limberský? Lákáte ho, aby si ještě prodloužil kariéru u vás na Slovácku, když vás teď navíc čekají evropské poháry? To víte, že jo. A už mi i od Davida přilétla smska, zda mu tady chystám smlouvu… Je jasné, že ho sem nějakým způsobem furt lákám. Hrozně rád bych si s ním ještě zahrál, i když je to složité. I David má už svůj věk a je pravděpodobnější, že až skončí ve Viktorce, tak už s fotbalem sekne úplně. Navíc by to sem pro něj byla hrozná dálka. A ani nevím, jak by na to reagovalo vedení, když by se mu v týmu sešli dva takhle staří dědci (směje se). Každopádně dokud bude aspoň malá šance, tak já ho sem budu lákat dál.

  • spiky - 20.05.2021, čtvrtek, 19:11
    (0)

    Díky za zbytek rozhovoru :) Hodně zajímavý pohled ze strany vedení. Ztotožňuji se s tím, že nerozumí některým hráčům, kteří chtějí nervomocí pryč, když jsou tu poháry konečně. Ale logicky jim někdo musí nasypat víc a pak už je jedno že ten hráč je tu jak doma a uhráli se poháry. Bohužel. Správný je i postoj, že se nebude prodávat pod cenou. Na stranu druhou, ten hráč odejde za rok zadarmo. To je hrozně těžko, co je správné. Nicméně věřím tomu, že případné odchody jsme letos schopni velmi dobře zalepit. Saňák asi taky kapitola sama o sobě. Škoda, viděl jsem ho jako někdy náhradu za Svědíka.

  • celtic - 20.05.2021, čtvrtek, 18:42
    (0)

    hodně zajímavý rozhovor,kde se spousta věcí vyjasnila,např,,ohledně Svědíka,který zůstává,což je základní kámen toho ,by jsme byli úspěšní,,,bylo by fajn,kdyby se to dalo dočíst do konce,,,

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 18:42
    (0)

    Tak tohle nejvíc potěšilo pánové. Má ve smlouvě výstupní klauzuli? „V této době určitě ne.“

  • RobertFCS - 20.05.2021, čtvrtek, 18:41
    (1)

    Máte po postupu do pohárové Evropy samé příjemné starosti? „Zatím se nic tak převratného neudálo. Postupně se s tím vším seznamujeme, vyplňujeme formuláře. Už jsme nějaké mezinárodní zápasy pořádali, takže se v požadavcích od UEFA celkem orientujeme. Myslím, že si s tím poradíme. Naší výhodou je moderní stadion. To bývá největší komplikace.“ Povedlo se letos něco, o čem se vám ani nesnilo? „Tak to úplně není. Dlouhodobě se mi o tom snilo. Už jsem tu dlouho, zažil jsem i éru Synotu. Možná se to stalo i dřív, než jsme si mysleli. Je to hektické, trošku jsme předběhli dobu. (úsměv) Nicméně skrytý cíl to byl. Kdyby se nenaplnil, svět by se asi nezbořil. Hlavně je to odměna pro fotbalisty, ti to prožívají přímo na hřišti. To je mnohem víc. Taky jsem byl sportovec, znám to. Funkcionáři to vnímají trošku jinak. To, že se něco podaří áčku, je nejvíc vidět. Ale mě zajímá, jak se daří klubu jako celku. To je, dá se říct, skoro víc.“ Studujete, kolik peněz můžete v poháru vydělat? „Konferenční liga je neznámá záležitost. Mám útržkovité informace, že by se finance mohly blížit Evropské lize. Mluvil jsem i s představiteli LFA. Milan Petržela říkal, že hráči nemají za pohár žádné prémie. Nemá cenu valit nějaká velkohubá prohlášení. Pro hráče i pro klub je motivace dostatečně zajímavá. Je potřeba se za to odměnit. Pokud přitečou finance, kluci si je zaslouží. Tu šanci mají před sebou, a když ji využijí, rád se tím budu zabývat. Tak daleko ale zatím nejsme.“ Jestli to správně chápu, když budete postupovat v soutěži dál, budou za to hráči patřičně honorováni. „Prémie budou mít už teď. Až nějaké peníze dostaneme. (úsměv) Když budeme dostávat víc a víc, o to lepší podmínky budou mít hráči. Když přijdou do klubu finance jako by navíc, můžeme řešit další odměny. Je to jednoduché.“ Obáváte se, jak v mezinárodní konfrontaci obstojíte? „I když jsme nebyli v pohárech, hrávali jsme v přípravě s velkými evropskými kluby. S AS Řím, West Hamem, Šachtarem Doněck, Dinanem Záhřeb. Pravidelně se střetáváme s Mariborem. Dokázali jsme si to s nimi normálně rozdat. V tomto jsou kluci už zkušení, byť šlo jen o přípravu. Míša Kadlec nebo Milan Petržela mají tyhle zápasy za sebou, nebude to pro ně nic světoborného. To spíš pro mladé, pro klub. A asi nejvíc pro fanoušky.“ O kolik peněz jste přišli v sezoně, kdy nesměli diváci do hlediště a Slovácku se zrovna tak dařilo? „Třeba utkání se Slavií bychom určitě vyprodali. Na tom jsme mohli utržit až dva miliony korun. Bydlím tady, všechny znám. O to víc mě mrzelo, že u toho nemohli být fanoušci. Celkově jsme přišli o částku kolem deseti milionů. Ty nám bohužel nikdo nevrátí. Podmínky pro financování sportu u nás jsou naprosto nedůstojné.“ Jaká je ekonomická kondice klubu? „Jsme akciová společnost. Každý rok máme výroční zprávu, která se podle mě ošidit nedá. Loni jsme vydělali 128 milionů korun. Splnili jsme podmínky pro licenci GOLD. Tohle jsou ty nejjasnější odpovědi.“ Slyšel jsem ale, že se zpožďují výplaty bonusů a prémií. „Kdyby to tak bylo, nemohli jsme dostat licenci GOLD. Teď jsme o ni žádali znova a všechny podklady, třeba i o bezdlužnosti, jsme dávno odevzdali. Probíhá licenční řízení. Kdybychom hráčům dlužili, nemůžeme se ho zúčastnit. Jako ředitel jednám standardním způsobem. Nejsem majitel klubu. Na každé rozhodnutí, které dělám, musím vidět. Postupuju v rámci svých kompetencí a pravomocí, proto má rozhodnutí nejsou nějak převratná. Ve Slovácku se podle mě tudíž nebudou dít zásadní skoky nahoru a ani dolů. Nevím, jak to dělají jinde a ani mě to nezajímá. O druhé se nestarám.“ Nebudou po tomto ročníku všeobecně příliš velká očekávání? „I tohle jsem tu zažil…Budu dělat všechno pro to, aby takových sezon bylo víc. Klub jako celek se dostal do nějaké kondice, dělali jsme jeden krok po druhém. Skládali jsme to a tohle je výsledek. Musela se sejít spousta věcí, aby se menšímu klubu jako jsme my, podařil takový úspěch. Mimochodem, tento týden jsem zasílal přihlášku do Konferenční ligy mužů, předkola Ligy mistrů žen, první ligy mužů a taky formální do druhé ligy, protože jsme v pořadí. V dubnu jsme navíc obdrželi status akademie. Jako jeden z mála klubů máme všechno na vrcholné úrovni.“ Takže jste hrdý, co? „Jsme nohama na zemi. Jenom každodenní činností se můžeme udržet tam, kam jsme se dostali. Jiné řešení nevidím. Je to o všech lidech v klubu. Můžeme to zopakovat. A taky nemusíme. Už nikdy. Ale proč bychom nemohli?! Máme spoustu nedostatků, ze kterých se můžeme poučit. Jediný člověk, který má kompetenci do toho výrazně vstupovat a hodnotit to, je majitel, pan doktor Zemek. To je zásadní člověk z hlediska případné významné změny.“ A bude nějaká? „On je takový, jaký je. Zaplaťpánbůh, že ho máme. Klobouk dolů před ním. Spoustu věcí mě naučil. Chová se pořád stejně. Rozumím tomu, co chce a tím způsobem se snažím klub vést. Nemá to založené na nějakých senzacích. Je to o tvrdé práci. Bez jeho podpory by to nebylo možné. Cítíte za sebou sílu. Pokud ne, můžete dělat unáhlené kroky. Třeba prodáte hráče za míň, než byste mohl. Největší devíza majitele je, že nepanikaří a je oporou v rozhodnutích. To je pro mě strašně důležité. A když přijde krizová situace, chová se vzorově a dokáže jim čelit. Doktor Zemek rozhodně není ten, který by něco balil. Naopak.“ Souboj Bohemians se Slováckem Souboj Bohemians se Slováckem Michal Kadlec si hodně cení, že Slovácko poprvé v historii postoupilo do evropských pohárů Souboj Bohemians se Slováckem Souboj Bohemians se Slováckem Souboj Bohemians se Slováckem 11zobrazit galerii Jste denně ve spojení? „Nejsme v kontaktu skoro vůbec. Řešíme spolu jen strategické záležitosti. On mi něco sdělí a to mi stačí. Nechodím za ním s jedním transferem. Na představenstvu si schválíme jednotlivé kroky, například strukturu kádru. Já pak mám své pravomoci a kompetence, v nichž se pohybuju. Když je v plánu nějaký výjimečný transfer, telefonicky to samozřejmě zkonzultujeme. V zásadních věcech má rozhodující slovo on.“ Svých problémů má nicméně dost a dost. Ať už v podnikání, v rodině či zdravotních. Pořád mu hrozí vězení, jeho dva synové už v něm byli. Co pro něj znamená v těchto těžkých dobách fotbal? „Doufám, že mu teď přináší i radost. (úsměv) Určitě taky starosti. Postup do pohárů je pro něj svým způsobem odměna, letos navíc bude mít sedmdesát let. Hezky se to sešlo. Za ty roky si to zaslouží. Už je tu čtrnáct let, zachránil klub z dluhové pasti. Postupně se všechno vybudovalo. On ale není takový, že by se někde předváděl. Lidí, co by investovali tolik peněz a času do sportu jako on, moc není. Měli bychom si jich vážit.“ Děje se to? „Je škoda, že ho nepodpoří víc subjektů. Klub je v podstatě závislý na jednom člověku a jeho holdingu. Což je smutné. Bohužel česká vláda sponzoring sportu moc nepodporuje. Je pro ni na okraji zájmu. Zvlášť teď v době covidu. Je až ponižující, čím vším se musíme v klubu zabývat. A nejen ve Slovácku, sleduju celý sport. Troufnu si říct, že to bude mít nedozírné následky. Všude. Nejsou trenéři a nikdo se o to nezajímá. Uvidíme za pár let. Zajímalo by mě, kde vezmeme reprezentanty?! Hlava mi to nebere. A myslím, že vím, co říkám.“ V cizině je to výrazně jinak? „Naši hráči můžou jít do Maďarska, do Polska. Proč? Protože kluby z těch zemí mají podporu od státu. A my ji prostě nemáme! Nejsme konkurenceschopní. Fanoušci nám to třeba vyčítají, ale my za to nemůžeme. Hráč si musí ujasnit, co chce. Buď hrát ve Slovácku evropské poháry jak teď anebo si jenom vydělat. Sportovní cíle jdou stranou. Přitom když bude někdo dobrý, může si ty peníze vydělat i ve Slovácku. Nedáme mu je jen za to, že je tady. Musí si je vybojovat na hřišti. Pak je dostane. To je celé. Za bronzovou medaili na mistrovství Evropy v roce 1995 (v kanoistice) jsem dostal pětadvacet tisíc korun. A stálo mě spoustu úsilí, než jsem k ní došel. Vím, jak to funguje.“ Platilo celou sezonu, že jste hráčům v době pandemie vůbec nesáhli na peníze? „Je to tak. Hráči nic neudělali. Nemůžou za to. Totéž trenéři, i u mládeže. Všechny znám, jsou to slušní lidé. Pořád přece živili rodiny. Nebyl důvod jim něco brát. Není to jen o áčku, musíme platit čtyřiadvacet mužstev. Je to kolos. Ale to už lidi nevidí.“ Od úspěšného béčka odchází kouč Jiří Saňák, jenž bude dělat asistenta v Olomouci Václavu Jílkovi? Nezklamal vás? „Nerozumím mu. Hlavně té změně názoru. Brali jsme ho na dlouhodobou práci, ne na přechodné období. Ale jeho rozhodnutí respektuju.“ On se přece nikdy netajil tím, že jakmile Jílek získá nové angažmá, půjde zase za ním… „Mně to netvrdil. Když tu někdo nechce být, nebudu ho držet. Na té úrovni ne. Juniorka pro mě ještě není profesionální sport.“ Vy byste si jistě přál, aby v lize nastupovalo co nejvíc mladých hráčů, odchovanců. Trenér Martin Svědík chce stavět ty nejlepší, víc sází na zkušenost. Narážíte na sebe? „Co si mezi sebou říkáme, to tam taky zůstane. (úsměv) Šumi (sportovní manažer Veliče Šumulikoski) řekl, že kouč si dělá svoji práci a my taky. Tak nějak to je. Pro mě je nejdůležitější klub a pro trenéra tým. Chce ho mít co nejsilnější a zároveň respektuje pravidla klubu. Jsme profesionálové. Je správné, že on na nás vytváří tlak. My zase na něj. Myslím, že nás to může posunout dál. Když jsem byl mladší, někdy jsem byl z určitých věcí dotčený, naštvaný. Dnes už to tak dávno není. Je v tom umění se vzájemně respektovat a snažit se být co nejlepší. Kolikrát si myslím, že nějaká věc nejde a ona nakonec jde. Ale když chce trenér získat určitého hráče a ono se to opravdu nedá udělat, tak co nadělám?“ Říkáte kouči: Dávej tam častěji toho Kohúta, Marečka nebo Srubka? „Nikdy. Už z principu. To je jeho práce. Ani Šumi mu to neřekne. Ale trenér samozřejmě ví, co bych si přál. (úsměv) A já vím, co si přeje on. Musíme se sejít někde mezi.“ Jak se s náročným Svědíkem spolupracuje? „Dobře. Je dobře, že je náročný. Já jsem taky. Strašně důležitým prvkem je Šumi. Ve fotbale něco dokázal, zažil. Trenér respektuje jeho názory, ale ve finále si to stejně udělá podle sebe. Nemůže se zavděčit všem. Musí vědět, co chce.“ Zavzpomínejte, jak jste ho v roce 2018 vykoupili z Jihlavy za dva miliony korun. „Naše první myšlenka byla, že si ho prostě vezmeme. Jenže Jihlava za něho něco chtěla. (úsměv) Byli jsme tam asi čtyřikrát, jezdil se mnou Šumi. Nebylo to nic jednoduchého. Trenér si nechal všechno vysvětlit, nechtěl to tam zabalit na první dobrou. Při sezeních jsme to probírali, řešili jsme i realizační tým. Nikdy dřív si ho s sebou trenéři k nám nebrali. On si stanovoval nějaká kritéria. Bavili jsme se o tom, jestli jsme schopni je naplnit. Ty debaty nás přesvědčily, že to má smysl. Respektovali jsme i Jihlavu. Taky bych nepustil trenéra jen na základě toho, že mi někdo zavolal.“ Nakonec jste do toho šli. Ještě někdy za kouče zaplatíte miliony? „Nikdy. (smích) Doufám teda, že teď to nebudeme muset řešit. I majitel to tehdy považoval za ne úplně standardní. Říkal, že za trenéry se neplatí. Já na to, že neplatíme moc za hráče. Tak jednou můžeme dát něco za trenéra. (úsměv) Ukázalo se, že ta finanční náhrada byla adekvátní. Dá se říct, že se to vyplatilo. Ale jediný, kdo to může zhodnotit, je pan Zemek. To byly jeho peníze, ne moje.“ Odejde Svědík po sezoně? Má nabídku ze zahraničí, podle našich informací z polské ligy. „Nevím o tom. Vůbec jsme se o tom nebavili. On tráví mnohem víc času se Šumim. Ani nevím, proč bych se tím měl teď zabývat. Trenér má naši maximální důvěru. Nebyl za mnou, že by chtěl někam jít. Já dělám všechno pro to, aby ten klub byl zase lepší než byl. Kolik se toho povede, to nyní neumím říct. Trenér chce být taky lepší. To je přece dobře, ne? Rozhodně nejsem ten, co řekne, že teď bude pohoda. Rozhodně nebude.“ Má ve smlouvě výstupní klauzuli? „V této době určitě ne.“ Byl by velký problém, kdyby přece jen v létě odešel? „To každopádně. Ale já si to ani nepřipouštím.“ Po skončení smlouvy odchází stoper Stanislav Hofmann a útočník Jan Kliment. Dalo se tomu zabránit? „Z mé pozice jsem jim dal maximální nabídku. Když ji hráč odmítne, co mám dělat? Prostředky, které tady ti hráči „nechají“, se zase můžou použít na jiné. Před rokem Klimenta nikdo nechtěl a teď se mám hroutit, že odchází? Já mu to přeju. Kdybychom byli devátí, poděkuju mu a jde. (úsměv) On má nějaké možnosti, bavíme se o tom. Kliment i Hofmann pravděpodobně odejdou, ale naše nabídky platí. Dělám vše pro to, aby zůstali. Jenže má to své limity. Hledáme někoho primárně na jejich pozice i na ty další, kde máme iks vytypovaných hráčů. Pracujeme na tom. Až se to povede nebo ne, všichni to uvidí. Dopředu nic říkat nebudu. Oznámíme to, až budou podepsaní. Nikde není dané, že nebudeme hrát příští rok ještě líp.“ Upřímně, dá se nahradit Kliment v jarní fazoně? „Nedá. Kliment je ojedinělý hráč. Pomohl k mimořádnému úspěchu nám i sám sobě. Dostal se zpátky do hry. Ostatní by nám měli poděkovat a ne mi dávat kázání, že jsem ho neudržel. (úsměv) Ale na to jsem ve fotbale zvyklý. On má samozřejmě i svoje neduhy. Já nejsem ten, kdo by o nich měl mluvit. Víme, že druhý Kliment nepřijde. Musíme najít jiné řešení, jak ho nahradit. Jedním hráčem, dvěma, třemi. Možná budeme hrát trošku jiným stylem. Trenér se umí přizpůsobit tomu, jaké typy má k dispozici.“ Odejdou také klíčoví záložníci Lukáš Sadílek a Marek Havlík? „Agenti samozřejmě hledají hráčům co nejlepší angažmá. Já jim primárně žádný klub nehledám. Chci, aby hráči Slovácka hráli za Slovácko. Sáďa je takový dravec, že by chtěl jít dál. Myslím, že si to i zaslouží. Je na řadě. Jen je otázkou, kdy je správná doba to udělat. Hráči by nejradši přestupovali hned, ale ne vždy to pak dopadlo dobře. Sáďu znám ho odmalička, bydlím kousek od něj. Vždycky jsem mu věřil. Ale zbytečně se předbíhá. Když přijde nabídka, klub se jí bude zodpovědně zabývat. To je moje povinnost. Prodávali jsme přece i jeho bráchu. Ale já na stole žádný papír s konkrétními částkami nemám. Ideální by bylo, kdybychom hráli poháry co nejdéle, pak bychom hráčům prodloužili smlouvy a prodali je.“ (úsměv) Je to vlastně prosté… „Dám příklad. Prodám Sadílka za deset milionů. Myslíte, že koupím jiného hráče za patnáct? To bych byl padlý na hlavu. Třeba tady dokončí smlouvu, nevím. Nic konkrétního teď nemáme. Pod cenou ho prodávat nebudu. Má svoji hodnotu.“ Je typem, který nezatrpkne, když mu přestup nevyjde? „Sáďa? Určitě by zatrpkl. Ale to je fotbal. Přece neprodám hráče jen proto, aby nebyl smutný. To bych to tady mohl celé zítra zrušit. Ať se pere! Já jsem taky zatrpklý, že odejde Kliment. A co mám dělat? Skončit? To je přece hloupost. Přál bych si, aby byl Sadílek dobrý, prodal jsem ho a on se pak vrátil. Princip je stejný u všech. Za týden může být třeba u Kohúta. V rámci ligy by měli jít od nás hráči ideálně do Slavie nebo do Sparty. To jsem řekl už stokrát. Prodávat je do jiného českého klubu je podle mě nesmysl. Jestli si někdo myslí, že to tady rozprodáme, tak na to ať zapomene!“ Co Havlík? „Ten je v klidu…Vždyť ti kluci nikdy žádnou evropskou soutěž nehráli. Teď mají šanci. Ať se ukážou v Konferenční lize a přestoupí potom. Když bude hráč dobrý, kluby si ho najdou. Jsou to sportovci ne? Musí chtít udělat úspěch a jít krok po kroku. Třeba budeme hrát s nějakým dobrým týmem a oni zaujmou. Třeba Borussii Dortmund.“ (úsměv) Kontrakt končí i Petru Reinberkovi, skoro už legendě klubu. Taky zvažuje odchod. „Dostal od nás zodpovědnou nabídku. Je to na něm. V klubu je léta letoucí. Ale na druhou stranu nerozumím tomu, že když v něm může hrát evropskou soutěž, uvažuje o odchodu. Ani nevím, jestli má nějakou jinou možnost. Třeba má lepší nabídku. Mně to neřekl. Byl bych rád, kdyby zůstal. Pokud půjde pryč, zlobit se na něj nebudu. Ale byla by to škoda. Ještě nám má co dát.“ Získáte ze Sparty zpět odchovance Michala Trávníka? „Byl bych hloupý, kdybych ho nechtěl. Je to super kluk, vyrostl tady. Budu rád, když se to povede. Líbilo by se mi to a udělám pro to maximum.“ Pokračují veteráni Michal Kadlec a Milan Petržela. Chytli „doma“ druhou mízu? „Na to jsme zvyklí. (úsměv) Stejné to měli Libor Došek, Šumi…Ti hráči umí pomoct týmu, když je to nejvíc potřeba. Čeká nás předkolo Konferenční ligy. Milan s Michalem jsou strašně důležití právě v tom, jak se v těchto situacích chovají. Jsou v nich strašně silní. Všechny tyhle věci už mají za sebou, což je jejich velká devíza. Ostatní se k nim pak můžou přidat. Když nám teklo do bot anebo jsme hráli v přípravě třeba s West Hamem, bylo úplně vidět, že je Šumi v takovém utkání nejlepší. Neblbnul, odehrál to tak, jak měl. Při něm mohl vyrůst Civič. Teď zase Kohút nebo Sáďa. V tomto vidím největší přínos takových utkání. Jak se zviditelnili hráči Slavie Souček, Coufal, Provod? V evropských pohárech. To přece můžou ti naši taky. Princip je úplně stejný.“ 1. FC Slovácko

  • spiky - 20.05.2021, čtvrtek, 18:10
    (1)

    www.isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2020-21/396493/sef-slovacka-o-odchodu-svedika-klimentovi-i-kontroverznim-majiteli.html?fbclid=IwAR1r8qI1vHGnrCmsI-9JkLUAlgy9QEbt-8RcWizdDGmAWIKW4EGuDf8PaR4 Tak kdo se obětuje a hodí přepis? :D

  • barnabas.666 - 20.05.2021, čtvrtek, 16:55
    (0)

    Jinak já souhlasím s nadstavbou z několika důvodů. Víc zápasů přináší víc peněz do systému. Ubývá hluchých zápasů. Všichni pamatujeme cca 2 sezóny zpátky, Bohemka v posledním kole základní části hrála u nás, 15 minut před koncem jsme vyrovnali, jinak by hrála Bohemka prostřední skupinu. Takhle spadla do poslední skupiny a v nastavení posledního zápasu skupiny se zachraňovala před baráží. Kdyby neexistovala nadstavba, tak už několik kol před koncem ligy hrála o naprosté hovno. Takhle musíte hrát až do konce, v nadstavbě je skoro každý zápas tzv. o 6 bodů (v mistrovské i sestupové části). Za mě je nadstavba správná volba, jen se musí řešit ta prostřední část, aby v ní bylo o co hrát, případně aby bonus pro vítěze prostřední části nebyl až moc velký (což by příští sezónu platilo při starém systému nadstavby).

  • barnabas.666 - 20.05.2021, čtvrtek, 16:48
    (0)

    V tom podcastu zmiňoval jiné varianty bonusu pro vítěze prostřední části nadstavby - finanční nebo lepší nasazení do českého poháru v následující sezóně (třeba přímo do čtvrtfinále) nebo něco jiného.

  • barnabas.666 - 20.05.2021, čtvrtek, 16:47
    (0)

    Nadstavba bude, říkal to ten novinář v podcastu, jen se řeší forma nadstavby. Protože se bude příští rok hrát jen o 4 míst v evropských pohárech a kdyby náhodou vyhrál český pohár někdo mimo Top týmy, tak by tu baráž s vítězem prostřední části nadstavby hrál třetí tým ligy a to by byl průser. Pak by asi nebyl velký zájem o to jít do Top6 nadstavby ze zadních pozic s minimální šancí na třetí místo.

  • zdrh - 20.05.2021, čtvrtek, 16:33
    (0)

    bonito33, kecipep: myslím, že Svoboda (šéf LFA) řekl, že by se prostřední skupina nehrála o místo v EL, ale o finanční odměnu.

  • kecipep - 20.05.2021, čtvrtek, 15:26
    (0)

    TVL to bude zase mrsk, když se nebude v prostřed o nic hrát

  • Bonito33 - 20.05.2021, čtvrtek, 15:16
    (0)

    zdrh: To není ještě jisté, vzhledem ke ztracení druhého místa na předkola LM by ztrácela prostřední skupina smysl. Možná to udělají jen tak, že pro ty kluby z prostřední skupiny hold sezona skončí dřív. Ještě to mají hodit teprve ven, jak to bude.

  • zdrh - 19.05.2021, středa, 21:46
    (0)

    kecipep: Ano. dolů jdou tři, nahoru jen Hradec. A pak zas systém s nadstavbou.

  • kecipep - 19.05.2021, středa, 21:42
    (0)

    Zdrh: Jak to vůbec příště bude? Zase po 30 kolech na 3 sklupiny jako loni?

  • zdrh - 19.05.2021, středa, 21:41
    (0)

    První kluby zveřejnily ceny permic na novou sezónu. Ve Zlíně a v Karviné má současný držitel permice automaticky prodlouženou permici na novou sezonu zadarmo (v Karviné taková permice platí jen na základní část), v Olomouci si současný držitel může vybrat cenu (v rozmezí 200-1500) podle toho, jak chce podpořit klub. Ve Slovácku by se mně líbil asi ten olomoucký systém.

  • Witeek - 19.05.2021, středa, 21:32
    (0)

    Jen ne Chramostu prosím! S ním běžte do haje

  • fandajakhrom - 19.05.2021, středa, 15:31
    (0)

    tak ten Chramosta navíc by se mi líbil. I když mi něco říká, že by v poháru mohl překvapit Cicilia ... akorát nesmí být v útoku sám ..... Došek to přece jenom není

  • Artigas - 18.05.2021, úterý, 22:01
    (0)

    fandajakhrom: a na co? Cicilia, Jurečka, Kalabiska, Meleketsev, čtyři stačí.

  • hešpy - 18.05.2021, úterý, 20:19
    (0)

    Hubník? To ses fakt musel zbláznit :D

  • Marwik - 18.05.2021, úterý, 20:18
    (0)

    Ke Kacovi Hubník na krátkou hostovacku, to by nám hodně pomohlo.

  • CeZeRo - 18.05.2021, úterý, 20:16
    (0)

    Na Andrův stadion se vrátí Václav Jílek a s ním i asistent Jiří Saňák, jenž končí u béčka Slovácka.

  • karagavrylydys - 18.05.2021, úterý, 20:07
    (0)

    fandajakhrom: O Chramostovi.

  • fandajakhrom - 18.05.2021, úterý, 20:01
    (0)

    Chceme Travnika. Fajn. Jsem hlavne zvedavy na noveho utocnika 🤷 mluvi se o nekom?

  • fandajakhrom - 18.05.2021, úterý, 19:59
    (0)

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/slovacko-evropska-konferencni-liga-uefa-zmena.A210518_608452_fotbal_ten

  • juancarlos - 18.05.2021, úterý, 17:25
    (-5)

    jak už tu padlo. Běžte všichni moralisti do řiti, normálně tam přijeli provokovat, akorát to není totéž jako zaklenout ve třech fotra. Jasně , že se všichni budou vozit po nás. A 90 % tohoto skandálku jde na vrub debila co to natočil a hlavně pustil na web.

  • jjmc - 18.05.2021, úterý, 16:05
    (0)

    https://sportrevue.isport.blesk.cz/slovacko-zaplati-dan-za-uspech-5-opor-ktere-mohou-vymenit-pohary-za-lukrativni-angazma

  • Artigas - 18.05.2021, úterý, 12:06
    (0)

    Dívaje se na Dohráno+, nechápal jsem, co za kkty u Krčku bylo; lhostejno, zda opicajti vysírali (což by vzhledem k jejich "inteligenci", stejně jako těch zmrdů z městapa nebylo nemožné) nebo tzv. fans ... základní motto je: "S opicajty nemluvím!!!" Pochopitelně se to v bedně rozmázne, aby se historický úspěch FCS co nejvíc znectil, protože zkurvení pražáci prostě nejsou rádi, že FCS skončilo tak vysoko. Každopádně velká černá kaňka pro ty hňupy, co opicajty napadli a zřejmě to u toho neskončí-napadení "veřejného činitele", to je vyšší trest jak za vraždu ...

  • Jerry1984 - 17.05.2021, pondělí, 19:37
    (0)

    *to

  • paya - 17.05.2021, pondělí, 19:36
    (2)

    Greife: stačí že ze sebe děláš idiota na FB, měl jsem tě za normálního a poměrně inteligentního fanouška, ale nepřestávám se divit. Přesně takoví jako ty, tuto aféru rozjíždí a co nejvíce kazí jméno fanoušků Slovácka. Místo abys držel hubu a měl hlavu strčenou do písku, tak děláš jen ostudu. Humus

  • Jerry1984 - 17.05.2021, pondělí, 19:36
    (0)

    hm, 80 tisíc by mě za ty nervy nestálo ani omylem...

  • celtic - 17.05.2021, pondělí, 19:29
    (0)

    https://www.ruik.cz/vyplaty-prvoligovych-treneru-kolik-bere-kouc-plzne-bilek-bourlivak-rada-a-kdo-je-vyrazne-podhodnoceny/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=564703&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=KxIkIUmEXtj-202105171629&dop_id=11749418

  • lagic - 17.05.2021, pondělí, 19:05
    (6)

    Tak pokud někdo obhajuje to mlácení se s policajtama, tak je sám duchem hodně slabý. Může se mi něco nelíbit a s něčím nesouhlasit, ale toto je přes čáru. Šlo se normálně domluvit a ne se s něma postrkovat, dělali jen svou práci. Tady není omluva,napadení policajta není klukovina, ale útok na veřejného činitele a tak by se to i mělo posuzovat.

  • KEIKIN - 17.05.2021, pondělí, 18:49
    (-7)

    Běžte doprdele moralisti. Na tento okamžik čekala cela generace fanoušků, celé ty roky fandění a podpory se najednou proměnili v sen. Kde ste byli ? Mělo tam být 5000 fanoušků a PČR by si nedovolila nic ! Dyť je to podobné, jako bysme vyhráli ligu ? To jsme jako fanoušci, co vyhrají pohár a půjdou na zmrzlinu ? Prostě v blbou dobu, ale já to chápu, lidi se potkali a společně slavili, nikomu se nic nestalo, tak to pojďme přejít a jede se dál.

  • Greif - 17.05.2021, pondělí, 18:30
    (-7)

    Jaké pandemie doprdele ? To jste takoví dementi že si nedokážete spočítat kolik je 25000 nemocných na 10M lidí ?

  • kecipep - 17.05.2021, pondělí, 18:10
    (0)

    Liberec to bude muset slušně lepit, ale bez pohárů už to nebude tak atraktivní adresa.

  • bambulak - 17.05.2021, pondělí, 17:51
    (0)

    urcite no, kdyz tam jde hofi za nadstandartnima prachama, tak kolik tam asi dostane jugas... mejte rozum

  • karagavrylydys - 17.05.2021, pondělí, 17:39
    (0)

    "Jakub Jugas odchází jako volný hráč do Cracovie Krakow." Škoda, mohl u nás třeba nahradit Hofmanna.

  • kecipep - 17.05.2021, pondělí, 15:47
    (3)

    Demence nezná hranic. Dobrá férovka místních hrdinů. Zavřít a povinně nahnat do škol se vzdělávat.

  • seby77 - 17.05.2021, pondělí, 15:12
    (-3)

    Tak se zase uklidníme, incident komentovat nebudu. Ale jedno vím jistě, za týden si na to už nikdo nevzpomene. Kdo dneska řeší rasistické nápisy chuligánů Slavie? takže asi tak...

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 14:57
    (0)

    Vykrikovat ACAB je projevem totalni slaboduchosti... jjnak se ozivaji znami z cele republiky.. super promo tahle akce 🙉

  • KubaM - 17.05.2021, pondělí, 14:41
    (0)

    Messi: proto pomáhá, když se běžně při takových incidentech kluby i jejich fanoušci od těchto událostí hlasitě distancují, odsoudí je. I novináři si toho pak všimnou a značce klubu to ve výsledku může dokonce i prospět.

  • MessiFCS - 17.05.2021, pondělí, 14:24
    (1)

    Podle mě tam měli radši u nich stát jak při normálních zápasech a neprojíždět pořád, ale to pořád není důvod, aby se někdo snažil nějak ublížit policistům a ničit auto kvůli kopnutí do projíždějícího auta. Ještě, že se k nim všichni nepřidali, ale dělalo to tam asi jen 10 fanoušků. Jsme jedni z neslušnějších fanoušků v lize a teď budeme bráni stejně jako Baníkovci a Zlín budou bohužel někteří považovat za slušnější fanoušky a každý si nevšimne jak se normálně chováme na zápasech, před a po zápasech, ale všimnou si jen tohoto videa.

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 13:59
    (2)

    Toto nejsou fanoušci, tímto chováním jenom poškozují klub... Pak můžeš shánět sponzory, jak chceš, když vidíš tohle, tak by si tam nedal ani korunu...

  • Jerry1984 - 17.05.2021, pondělí, 13:56
    (0)

    jo no, média se toho ráda chytnou.. ale to někteří asi nedomyslí..a tímto chováním jdou vlastně proti klubu, i když neúmyslně.. ale prostě tak to je. A to všechno jen protože ACAB... já se teda s orgánama nikdy nehádám, protože proč? Co tím získám?

  • Ecthelion - 17.05.2021, pondělí, 13:54
    (7)

    Už jsem tu nepsal ani nepamatuji, je to několik let, snad od dob Libora Doška. Vždycky jsem si přečetl článek, diskuzi, získal informace a byl spokojen. Od malička fandím Slovácku (Slovácké Slavii, FC T.I.C., FC Joko, Synot, 1.FC Slovácko) a vždycky jsem byl na fanoušky mého srdečního klubu pyšný. Teď díky několika individuím se s tím svezou všichni fanoušci. Zařadili jsme se po bok idiotů z Baníku, Sparty apod. Není to tak dávno, co byli fanoušci Slovácka vzorem pro celou republiku. Jsem nasrán, zklamán. Policisté a strážníci jsou přítomni u každých zápasů ve víceméně každém sportu z důvodu ochrany veřejného pořádku a předcházení různých závažnějších protiprávních jednání. V tomto případě mohli použít i mnohem důraznější prostředky - třeba varovný výstřel, jenže to by si polovina z těch hrdinů nadělala do gatí. Jen doufám, že to fanouškovská základna odsoudí a klub se bude distancovat.

  • oli - 17.05.2021, pondělí, 13:53
    (0)

    Počkal bych na vyjádření hlavní drslavské chuliganky sovkiho pro kterého si včera přijeli až ke kamarádovi s kterým konzumovali alkoholické nápoje

  • Driske - 17.05.2021, pondělí, 13:50
    (0)

    Děkujeme šovskovskému a spol za krásnou prezentaci.

  • barnabas.666 - 17.05.2021, pondělí, 13:48
    (2)

    Pokud zde někdo tvrdí, že přítomnost Policie ČR na fotbalovém zápase (a obecně na místě, kde se shlukuje dav lidí) je provokace a defakto tím omlouvá celý incident, tak je neskutečný ubožák. Je to jejich práce a nikdo si tu nebude vytyčovat nějaké NO-GO zóny. A úplně vidím nové sponzory, jak se sem teď všichni hrnou, určitě budou chtít být spojováni s něčím takovým.

  • paya - 17.05.2021, pondělí, 13:36
    (5)

    a vy jste byli poprvé na fotbale nebo co? to je snad klasická běžná činnost, že při větším shlukování lidí (fotbalovém utkání) dohlíží spousta policistů na veřejný pořádek i za normálního režimu. Ba naopak měli bez pardónů povolat zpoza rohu několik posil a celý ten houf rozehnat, jelikož stále platí zákaz konzumace na veřejných prostranstvím, shlukování se ve větším počtu atd... to že kolem projíždí policejní auto a opakovaně sleduje, zda neprobíhá i něco mnohem víc protiprávního, tak je důvod se chovat jak debil???

  • Hory - 17.05.2021, pondělí, 13:31
    (2)

    No ten podcast je v podstatě tak depresivní na stranu Slovácka, že slabším povahám ho ani nedoporučuji. Když to troch zveličím, tak už nemá ani cenu se přihlašovat do nového ročníku a bylo by dobré dobrovolně se vzdát pohárů.

  • Bayern Munchen - 17.05.2021, pondělí, 13:24
    (0)

    spiky: bohužel to je realita, takhle to dopadá, když nejsou peníze... Ale to se dalo čekat...

  • guerero - 17.05.2021, pondělí, 13:16
    (-7)

    cicmaaa,přesně,čekali ,až sa někdo otře o auto,aby mohli vylézt,místo toho,aby dali pokoj a nic by sa nestalo!

  • guerero - 17.05.2021, pondělí, 13:12
    (-9)

    fandajakhrom,znovu opakuji,co se stalo,není správné a viníci by měli být potrestaní,to jo,ale policajti jezdili několikrát okolo stadionu a vyloženě čekali,až se něco semele,tato provokace lidem v této době strašně vadí a alkohol to jenom podporuje, chceme jenom normálně žít a bavit sa bez policejní přítomnosti!

  • cicmaaa - 17.05.2021, pondělí, 13:06
    (-6)

    a jé: To máš pravdu, ale proč nestáli bokem a nedohlíželi na pořádek? Jezdili sem a tam do slavícího a hlavně ožralého davu. Co jako čekali, že furt lidi budou uskakovat a auta se nikdo nedotkne? Zbytečně se vše vyhrotilo...

  • xxpaloxx - 17.05.2021, pondělí, 13:06
    (6)

    Po shlédnutí záznamu mám pár připomínek. Jen 5 zadržených ? Dle záznamu by jich mělo být podstatně víc- dohledat , doobvinit , potrestat . K celému incidentu by se měl vyjádřit i klub a potrestaným fanouškům zákaz vstupu na stadion 2-4 roky na zápasy. Potrestat hospodu , pokud se v ní nalévalo .( ještě není povoleno vysedávání v restauracích ) Myslím , že toto není ta vizitka , kterou bychom se chtěli prezentovat navenek a určitě to nepřitáhne diváky do hlediště. Takto se chovají pouze burani a za ty přece nechceme být považováni.

  • Hory - 17.05.2021, pondělí, 13:03
    (6)

    Poprvé za můj dlouhý život, co se stydím za to, že někdo fandí Slovácku. Konkrétně ta banda hlupáků co napadla policisty. Hned v úvodu jak symbolicky leží klubová šála na zemi a zajímá je jen se rvát. V Americe už ti nejagrasivnější by asi byli po smrti. To je teda reklama pro klub a hlavně super podpora od těchto "fanoušků" při vyjednávání o nových sponzorech a podpoře od města. Tím, že to převzala všechna média,tak je to od těchto blbečků nůž do zad klubu.

  • spiky - 17.05.2021, pondělí, 12:59
    (0)

    https://youtu.be/2B8fNuH4ppw?t=4159 Dnes debata ve fotbal fokusu o Slovácku, o Svědíkovi atd. No snad se budou pánové aspoň v něčem mýlit.

  • KubaM - 17.05.2021, pondělí, 12:58
    (3)

    Opravdu nerozumím tomu, proč bychom se měli těchto fanoušků zastávat. Ano, v době pandemie je (věřím tomu) důležité, aby policie kontrolovala dodržování bezpečnostních opatření, tedy není-li nám těch dnes už téměř 30 000 mrtvých docela ukradených. Že někdo samotnou přítomnost policie v této situaci vnímá jako "provokaci", to je jeho problém. Já tento postup policie jednoznačně vítám, naopak mě štve, že v Praze - kde žiju - se masové nedodržování opatření před hospodami policií neřeší vůbec. A právě kvůli tomuto sobeckému ignorování opatření se epidemie u nás v ČR tak dlouho drží. Upřímně tedy doufám, že se od tohoto ostudného chování našich fanoušků distancuje nejen klub, ale ideálně i my, fanoušci. Jinak budování brandu, tolik důležitého pro mezinárodní působení, nijak nepomůžeme, ba naopak. A ano, s takovou pověstí je vždy těžké hledat konečně i nové sponzory/majitele. (Také dobře vím, že to za poslední roky není zdaleka první aféra našich fanoušků, sám jsem byl minimálně u jedné přítomný přímo v B3 na stadionu - od té doby už se mnou do tohoto sektoru příbuzní chodit nechtěli - to jen až budeme opět řešit, proč že se moc nechodí do kotle)

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 12:48
    (3)

    Guerero: dokoncil jsi prosim zakladni skolu?? Jakoze Policie tam nemuze jet? To je nejaka zakazana zona :-)?? Ty jsi dobry inteligent, to snad neni mozne

  • a jé - 17.05.2021, pondělí, 12:27
    (0)

    Oprava nařízení

  • a jé - 17.05.2021, pondělí, 12:27
    (2)

    Guerero - možná to nevíš a někdo by ti to měl říct je to jejich práce bohužel narození jsou takové a oni chtic nechtic je musí dodržovat

  • drzý vandrák - 17.05.2021, pondělí, 11:55
    (1)

    Nebyl jsem tam proto nekritizuji, ale i oslavy by měly mít úroveň.

  • celtic - 17.05.2021, pondělí, 11:35
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/svedik-nepotvrdil-setrvani-u-tymu-slovacko-resi-kadr-posily-taji-20210517.html

  • celtic - 17.05.2021, pondělí, 11:32
    (0)

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/glosar-svedikovo-slovacko-uz-je-v-poharech-sadkovi-tece-do-lakyrek-154867

  • guerero - 17.05.2021, pondělí, 11:24
    (-5)

    Taky sa musím vyjádřit,protože toto mne hlava nebere,byl jsem tam aj s klukem,kdyby tam ti policajti pořád dokolajak čuráci nejezdili,nic by sa nestalo,všecko bylo v klidu prostě chtěli jsme sa bavit,co je na tom špatného,v této kurevské době a zákazom všeckého možného je prostě policajt jak červený hadr na býka,nikdo jich nevolal a stejně tam moseli provokovat,potm sa nemožů divit,že nám tam vadili,samozřejmě pokud je někdo napadl jako první,tak je asi správné,že by měl být potrestaný,ale opakuju znovu,neměli tam co dělat!!!

  • bambulak - 17.05.2021, pondělí, 11:19
    (0)

    fando radsi mlč

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 11:17
    (2)

    Nebyl, mezi lůzu nechodim. Toto si proste nemuze normalni clovek dovolit... a vykriky typu "proc tam ti cajti dojeli?".. tak to je k placi... co vas doma ucili???

  • riedlss - 17.05.2021, pondělí, 11:17
    (0)

    Fanda dělá bakalářku nebo co :D

  • volič - 17.05.2021, pondělí, 11:12
    (0)

    fando , to chce klid ,byls tam? nebyl,že jo,udělali hroznou blbost a ponesou za to následky,tak hlavně že jsou všichni zdravý :)

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 10:44
    (0)

    Dementum hrozi ctyrlete vezeni :-)) iq houpaciho kone

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 10:43
    (2)

    Tak uz je to i na seznamu... dementi lyncovali policejni hlidku.... zavrit vsechny

  • KEIKIN - 17.05.2021, pondělí, 10:04
    (0)

    eLucky:mně by spíše zajímal rozhovor s p. Zemkem...O tom jaké jsou ambice jeho týmu na podzim.

  • riedlss - 17.05.2021, pondělí, 09:39
    (0)

    Nezastávám se ani jedné strany, ale silně mi to připomíná video ala aferka pan s dítětem bez roušky. Pokud nevím začátku a konce tak se vyplatí radši držet hubu ;)

  • champyon - 17.05.2021, pondělí, 09:36
    (-3)

    A proč tam ti cajti vůbec dojeli? Nechte nás už normálně žít.

  • eLucky - 17.05.2021, pondělí, 09:20
    (-1)

    To sů zase překotné odsuzující závěry na základě jednoho videa enom z části incidentu. Každopádně to bylo zbytečné z obou stran, policajti se tam vůbec nemuseli objevit a "provokovat" svou přítomností, což samozřejmě neomlouvá to, že je někdo začně napadat. Chce to chladné hlavy...

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 09:15
    (3)

    Hrozna pakaz. Jestli tato sebranka, kterou jsem videl na videu fandi FCS, tak se hluboce stydim

  • KEIKIN - 17.05.2021, pondělí, 08:52
    (-1)

    jaké napadení...? Asi jsem viděl jiné video. Fanoušci slavili. Pokud tam letěli láhve na auto, tak to je balkán a za mně špatně, dotyční vrhači tak ohrozili ostatní (už jen tím, že ti cajti vylezli to řešit) Policie je holt v tomto případě jako červený hadr před býka, i proto pak správně odjeli. Nechci se nikoho zastávat, spíše mně mrzí tohle sdílet.

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 08:29
    (0)

    https://www.facebook.com/tomas.hodik.5/posts/3849381698508788

  • Hory - 17.05.2021, pondělí, 08:29
    (0)

    A co se tady řeší, ať jsem v obraze. Chápu správně, že někdo kalil v sobotu na Krčku?

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 08:27
    (0)

    Hrdinove... takova cikanska ferovka. Identifikovat a zavrit za napadeni ... dobytek

  • Driske - 17.05.2021, pondělí, 08:25
    (0)

    Banda kokotů, co na to říct. Identifikovat a zakázat vstup na stadion doživotně.

  • fandajakhrom - 17.05.2021, pondělí, 08:09
    (0)

    Videl jsem nejake video z Krčku... to jako fakt?

  • a jé - 17.05.2021, pondělí, 07:59
    (0)

    Co pak cenzura proč jen ať je potrestaji

pristi
 Další články:
23.05.2021, neděle, 09:20 - Daníček hltal Synot v Intertoto Cupu: Nenapadlo mě, že bych to mohl někdy zažít
23.05.2021, neděle, 09:15 - Trenér Svědík nepotvrdil setrvání u týmu. Slovácko řeší kádr, posily tají
23.05.2021, neděle, 09:12 - Pět důvodů, proč Slovácko za sebou nechalo Liberec i Baník a je zase v Evropě
19.05.2021, středa, 11:23 - Průlomový důkaz. Sama policie potvrdila, že Zemkovy solární elektrárny fungovaly včas
16.05.2021, neděle, 18:17 - Do Evropy jdou společně! Ženy Slovácka mají jistou kvalifikaci Ligy mistryň
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace