*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Jedem do KrPole + POUZE JEDEN BUS!

23.08.2016, úterý, 13:00
vyjezde_minibus_velky.jpg

V 5. kole ePojisteni.cz ligy zajíždí Slovácko na půdu Zbrojovky do Králova Pole. Utkání se odehraje v sobotu 27. 8. 2016 od 18:00.

Kapacita přihlášených je 70 míst - jeden autobus. Do Brna se zmáčkneme. Kdo by měl něco proti mačkání, může jet po vlastní ose.

I tentokrát na zápas pořádá FanClub autobusový výjezd.

Cena: Pro permanentkáře 100 Kč, pro ostatní 200 Kč. Ceny se mohou změnit v závisloti na obsazenosti busu, cena odpovídá obsazenosti 45 a více, při obsazenosti busu 35 lidmi se cena bude navyšovat o 50 Kč pro permanentkáře, o 100 Kč pro ostatní.

ONLINE PŘIHLÁŠENÍ

nebo formou SMS:

BRNO JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle trasy a nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). SMS Odešlete na tel. 777 623 773.

Předem upozorňujeme, že s ohledem na možnosti ČSAD Vsetín, nebude možno počty autobusů - tedy kapacitu - navyšovat na poslední chvilku. Takže opět připomínáme, že platí staré známé, hlaste se zavčas! Ke konci týdne už v autobusech nemusí být žádné místo!

V autobusech bude připravena tombola o ceny, jejíž výtěžek půjde ve prospěch choreofondu a dalších aktivit fanoušků.

Trasa číslo 1:
Luhačovice (LUH) - garáže ČSAD - 14:30
Uherský Brod (UB) - hlavní nádraží - 14:50
Drslavice (DRS) - Benzina na E50 - 15:00
Uherské Hradiště (UH) - Zimní stadion - 15:30
Staré Město (SM) - U školy - 15:35
Buchlovice (BUCH) - zastávka na E50 - 15:40

Trasa číslo 2:
Uherské Hradiště (UH) - Zimní stadion - 15:00
Kunovice (KUN) - U křižovatky - 15:05
Ostrožská Nová Ves (ONV) - zastávka Chylice - 15:15
Uherský Ostroh (UO) - U Osmeku - 15:20
Veselí nad Moravou (VNM) - U Lidlu - 15:25
Moravský písek (MOP) - U podjezdu - 15:35
Bzenec (BZE) - Náměstí - 15:40
Vracov (VRA) - Obecní úřad - 15:45
Kyjov (KYJ) - U nemocnice - 15:55

Trasa číslo 3:
Uherské Hradiště (UH) - Zimní stadion - 15:30
Staré Město (SM) - U školy - 15:35
Buchlovice (BUCH) - zastávka na E50 - 15:40

Jméno Heslo
text
  • Marwik - 26.08.2016, pátek, 19:28
    (0)

    S porovnanim před 20 lety, postupne zanikly standartni zakovske i dorostenecke okresni tymy, "A" mají problémy a to byl zaklad fanouskovske obce, aktivne hrajici + jejich fanousci si zajit na 1. ligu a ještě pokecat o zápasech. Kdo nemá vztah k fotbalu, tezko si diky FB najde cestu ke Slovacku. Fotbal netahne a není to problém FCS, ale chce to vykopat ty shnile jabka, Valenta mozna odpustil, spousta fans SYNOTU ne.

  • Skein - 26.08.2016, pátek, 18:29
    (0)

    to sokolka můžeš se smát před zrcadlem a udělat si selfie :-D

  • KEIKIN - 26.08.2016, pátek, 14:12
    (0)

    Já netvrdím, že mám pravdu, jen jsem napsal svůj názor. Vnímám to tak, že když je Slováckým fans servírována pravidelně první liga, tak se po určitém čase (kdy hrajem furt střed bez ambicí) všichni namlsají a berou to jako samozřejmost. Třeba je to tak, že si spousta lidí přestala vážit toho, co tu je. Jak píše e-Lucky, pokud to bude pokračovat v klubu, tak jak doposud (zatím nevidím náznak zlepšení), tak si časem opravdu tím očistcem budeme muset projít. Ne že bych si přál úpadek klubu, ale přeju si, aby se lidi vrátili na stadion - i kdyby to znamenalo že budem hrát tu divizi, ale s koncepcí, ambicemi a vizemi do budoucna...Stejně správný fanoušek chodí na Slovácko a ne na Spartu, Slavii a Plzeň...

  • juancarlos - 26.08.2016, pátek, 12:15
    (0)

    to Keikin : nemáš pravdu v tom, že by tomu pomohl sestup a postup,to je fakt úplně mimo takto uvažovat, po pravdě vůbec nechápu jak tě to mohlo napadnout. Jednak je do velmi ošemetné pro klub celkově( taky bychom se mohhli zastavit až v divizy) a doba je prostě jinde, naopak v současnosti by to znamenalo spíš jen další odliv lidí ze stadionu. Vrcholem trapnosti a naší typické předposranosti je uvažování, že když nejede aspoń 200 lidí, tak nejedu, to je fakt bída toto, takto přemýšlet :-( Buď mám čas a možnost jet , nebo hledám výmluvy. Obecně však těch příčim poklesu návštěvnosti bude asi víc, možná bych ale z analýzou počkal až skončí léto. Určitě však vím, že dost lidí na Cé štve tyto letní časy, kdy se tam nedá ani sedět... V tomto musím souhlasit ze Sokolkou, že fotbal celkově má čím dál horší renomé a netáhne a je to vina klubů,že se to nikam nepohne a není možné najít jednotnou koncepci jak to zlepšit, protože vždy zvítězí ohřívaní si vlastní polívčičky, je to začarovaný kruh a totální neochota s tím cokoliv dělat, akorát se žvaní.

  • Hory - 26.08.2016, pátek, 11:35
    (0)

    Ono je potřeba se na to podívat trošku obšírněji. Já osobně co je Slovácko, mám pernamentku, když se hraje na Moravě, tak si autem zajedu i na soupeřův stadion,ale taky kromě Slovácka mě baví Moto GP a Rallye a když se jedou v Brně motorky, nebo ve Zlíně Barumka, holt to má přednost, je to jednou ročně, fotbal mám možnost vidět mnohem častěji.

  • Lajtra - 26.08.2016, pátek, 10:32
    (0)

    Keikin: Tady jde o nepochopeni. Ja se spis obouval do tech lidi, co nefandi. Tem nepomoze ani 2.liga. Maji moznost fandit ted a tady na 1.ligu. A co delaji? Nefandi. Resim kotel, neresim upadek fanousku, na ktery asi ty narazis.

  • Lajtra - 26.08.2016, pátek, 10:29
    (0)

    Keikin: Pls, napis mi, kde jsem napsal, ze lidi budou chodit porad. Diky

  • eLucky - 26.08.2016, pátek, 10:27
    (0)

    to KEIKIN: Ale euforie po sestupu neměla co dočinění s tím sestupem, ale s tím, že se za 5 minut 12 zachránil klub, v čemž snad hrálo trochu roli i ta revolta ze strany fanoušků v poslední půl roce. Jelikož tehdy bylo víc než hodně blízko k úplnému konci fotbalu, tak pak lidi samozřejmě chodili v euforii po záchraně klubu, stejně tak po následném návratu do ligy. Dnes by sestup znamenal takřka určiě ještě větší úpadek. Nicméně možná si aj tento očistec časem projít budem moset.

  • KEIKIN - 26.08.2016, pátek, 10:12
    (0)

    Skein: Těch faktorů je víc a vlastně se tu už o všech dost napsalo. Jen někteří jako Lajtra a Marwik píšou, že fanoušci furt chodí a budou chodit...a impuls není potřeba. Přitom trend je evidentně sestupný. A když tu člověk napíše, že impulsem pro zvýšení fan aktivit by byl sestup do druhé ligy a následný boj o vítězství ve II lize tak reakcí je výsměch...Podívejte na statistiky návštěvnosti po našem posledním sestupu...Zas takový propad to nebyl. Fanoušci by z vidinou postupu přišli podpořit ve větším počtu. Pro klub by to byla ekonomická a sportovní ztráta, ale fans by to probudilo z letargie !

  • Skein - 26.08.2016, pátek, 09:37
    (0)

    to sokolka: chytrolín od gauče, po boji je každý generál, zapoj nožky, chod aktivně na fotbal, chod do kotle a pak můžeš remcat ;)

  • Skein - 26.08.2016, pátek, 09:35
    (0)

    moravu bychom měli dávat kua ve velkém počtu...tak jako Baník, chtěl bych k tomu někdy dospět, je tu sestupná tendence, musíme zjistit včem je háček...minule nás bylo přes stovku, ..

  • eLucky - 26.08.2016, pátek, 09:02
    (0)

    to huhu: Baníkovci nemajů nic takového jako máme my, že by věděli kolik pojede lidí atd. Prostě sa řekne jakým vlakem sa jede a jede jich klidně 500, aniž by dotyční najisto věděli jestli jich bude 500 nebo 50. Možná bysme měli ten formulář taky zrušit. Ale tady by pak asi nejezdil vůbec nikdo...

  • Babu - 26.08.2016, pátek, 08:58
    (0)

    huhu: vidíš, mě třeba výjezdy olomouc, brno vůbec nebavily.. ale tvoje uvažování je smutné, kdyby tak uvažoval každý (až pojede 100 lidí, jedu taky), tak nejede ani těch 50 lidí :(

  • ondicz - 26.08.2016, pátek, 08:45
    (0)

    @KubaM: dotazník je v plánu

  • GarryR - 26.08.2016, pátek, 08:38
    (0)

    Huhu : kdyby se tím řídil každý tak jak by to vypadalo. Právě bys měl jet ať ostatní vidí že počet stoupá..

  • huhu - 26.08.2016, pátek, 08:18
    (0)

    řeknu to tak, já nejezdím, protože výjezdy v 20 nebo 30 lidech mě nebaví, a když se není schopna do brna poskládat ani 200 lidí? k smíchu. Nejsem sám, kdo by do brna jel, ale když vidí že tam jede hrstka lidí, tak se na to vysere. Jak už jsem psal, vždy jsem jezdil jenom na olmik, brno, zlín, malokdy nekam jinam, a ten naplněný kotel stál za to, teď není motivace

  • Greif - 26.08.2016, pátek, 08:12
    (0)

    oni se za svůj názor stydí či více méně nemají žádný, spíš kýbl výmluv vždy ...

  • eLucky - 26.08.2016, pátek, 08:01
    (0)

    to sokolka: Ty se tu pořád snažíš všecky poučovat jak by to kdo měl nebo neměl dělat a přitom z tebe pak vypadne, že ty ani nechodíš na fotbal. Tvoje "rady" tak úplně ztrácí důvěru. Organizujeme výjezdy víc jak 10 let, víc jak 10 let se to dělá prakticky stejně. Problém menší účasti není v organizaci, ale v lidech.

  • Mr. Buben - 26.08.2016, pátek, 06:32
    (0)

    KubaM, sokolka a jiní nápadotvůrci. Nikdo nikomu nic nezakazuje ani nepřikazuje, máš-li nápad, zrealizuj ho a neptej se ostatních. Navíc myslet, znamená hovno vědět. Pokud někdo chce, tak si cestu najde, pokud někdo nechce, tak ho nepřesvědčíš

  • KubaM - 25.08.2016, čtvrtek, 23:20
    (0)

    sokolka: ten dotazník je dobrý nápad, co ostatní na to?

  • Buchlovjak - 25.08.2016, čtvrtek, 21:41
    (0)

    Michale tak potom nechápu proč by si měl Civič hrat na moderního obrance když má z pozice záložníka spoustu asistencí....

  • Marwik - 25.08.2016, čtvrtek, 17:56
    (0)

    Fanousek impuls nepotrebuje, fanousek proste pravidelne chodi a fandi. Schazi se stale ti sami jak doma, tak na vyjezdy a na to se nabaluji mladosi bez nejake vize ci chuti fandit a je jedno jestli jsme pati nebo hur. Ubytek clenu byvalych z rad známých nema nejake opodstaneni a je to skoda, ani Messi by je nepritahl, radej zajdou na ryby...

  • Lajtra - 25.08.2016, čtvrtek, 17:40
    (0)

    Panove, ja tomu ted nerozumim, takze bych prosil o vysvetleni. To, ze se nefandi je vina toho, ze uz neni proc fandit? Ze hrajeme porad stred, fotbal nahovno apod? Ja nevidim duvod hnat se za nejakym impulzem. Proc? Proc to nejde ted? Proc na neco cekat? Mi to pripomina ty novorocni predsevzeti: Na novy rok prestahu hulit,zhubnu. Od noveho mesica setrim, od pondeli..Od, az, bla bla. Ale mozna jsem to spatne pochopil.

  • stolmor - 25.08.2016, čtvrtek, 16:20
    (0)

    Ridlessu nikefcs rozbije prasatko a koupi pulku tealu a pulku barvelony. Si to fakt nekteri predstavuji jak hurvinek valku a furt dokola budou mlet at zemek koupi posily. Proboha podivejte se v jakych oborech podnika a jak si ty obory ve svete stoji v hitnictvi v evrope je krite jako prase a kdovi jestlivtento obor v evrope prezije a vyctady melte hovadiny o tom ze nechce koupit posily. Ale on se musi starat o stovky zamestnancu aby meli co jist. Tak uz se kurva proberte.

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 16:09
    (0)

    Nike fcs: tak tohle budeš muset asi napsat přímo panu Zemkovi, protože takový impulz to chce hromadu peněz, které nemáme.

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 15:59
    (0)

    Vajdík: iluze mi nebereš, to ani nejde. Každý to jak vidno chápe jinak.

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 15:58
    (0)

    To není za děkuji:) tvoje díky si strč přímo do prdele ;)

  • Michal fcs - 25.08.2016, čtvrtek, 15:55
    (0)

    ooooo,děkuji za poklonu...

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 15:39
    (0)

    Michal fcs- neříkám, že všichni, ale někteří se jedou podívat i na Habanca a Došana. Vtip nevtip. přeber si to jak chceš mistře.

  • Nike - FCS - 25.08.2016, čtvrtek, 15:24
    (0)

    Fanoušci by to přitáhlo kdyby byl nový impulz a to pád do druhé ligy, pobavil :D :D :D To už by tu fakt zůstali jen ti nejvěrnější :D Impulz je to že by se koupili 3 hráči nějaké kvality, pan Zemek by zainvestoval a začal by se hrát pěkný fotbal s kvalitníma výsledkama... Neříkám jako plzeň minulý rok 16x výhra za sebou nebo co to bylo ale určitě bych byl rád za vyrovnané zápasy a žádnou kolísavost, na tu jsme my fakt experti...Porazí se Sparta, hráči ego nejvíc nahoře a pak nás sejme Baník a to tak že nás přejel jak nic a my jen čuměli, koneckonců jsme byli opět na nule s bodama se dá říct...Radši porazím slabé soupeře pod náma, než vyhrát se Spartou a pak to jebat s Baníkem a podobnýma sračkama, jsme zvědavý na Hradec letos jestli jim zase darujem všech 6 bodů jako předloni, tomu jsme se fakt zasmál :D No celkem jsem odbočil porstě nový impulz by byl v tom že by Zemek trošku zainsvestoval víc než teď, teď investuje samozřejmě jako majitel klubu aby to tu trošku fungovalo ale kdyby přidal něco navíc, vyhodil se Krejčí, věřím že to kec není s tím že by IV nám dal více peněz než doposud s Krejčím a začalo by to klapat, vyhlásilo se chceme hrát přední polovinu tabulky, pokud bude možnost zaútočit na poháry... My měli možnost předloni nebo kdy to bylo ale začali jsme pak prohrávat nějak záhadně a skončili jsme 6 nebo 7 už si to nepamatuji přesně... A v tom je ta chyba, my máme šanci ale radši prohrajeme s Hradcem, a podobnýma soupeři...

  • Šovkovskij - 25.08.2016, čtvrtek, 15:11
    (0)

    ...nebo dokonce dva... ...chodí i tak nyní na první ligu... omlouvám se:-)

  • Šovkovskij - 25.08.2016, čtvrtek, 15:10
    (0)

    Když si vzpomenu na druhou ligu a výjezdy, kdy pravidelně jezdil plný autobus, nebo dokonce (při legendárním výjezdu do Sokolova snad čtyř!) a na domácí zápasy v této džungli chodily běžně třítisícové návštěvy, které chodí i tak nyní na druhou ligu, tak mi ukápne slza. Druhá liga byla džungle a hnůj, na druhou stranu tam bylo určité dobrodružství a poznávání nového, nepoznaného. Výjezdy do různých Třinců, Varnsdorfů a podobně mělo své kouzlo. A na konci jsme viděli to světlo v tunelu, tu naději, že klub s novým majitelm se vrátí zpátky do první ligy.

  • vajdik - 25.08.2016, čtvrtek, 14:28
    (0)

    KEIKIN - ja nerikam ze ty ambice nekdy budou a ze se dockame takove situace jen jsem napsal priklad kdy lide dojdou..kdyz bude impuls ve vysledkoch a ne v tom ze se hraje proti tymu ktery trenuje nejaky Habanec!

  • Michal fcs - 25.08.2016, čtvrtek, 14:27
    (0)

    Ráďo, já to pochopil správně:-)

  • Buchlovjak - 25.08.2016, čtvrtek, 14:21
    (0)

    Michale já to napsal blbě. Měl jsem na mysli že na několik gólů přihrál :)

  • Michal fcs - 25.08.2016, čtvrtek, 14:18
    (0)

    pokud si tím impulsem představuješ sestup, tak tě považuji za krále naivních lidí zde na foru....to snad ani nemůžeš myslet vážně

  • KEIKIN - 25.08.2016, čtvrtek, 13:59
    (0)

    Vajdik a Michal FCS: Jak může vyhlásit ambice na poháry, když nejsou love a není zájem majitele to posunout ? My pořád tu ligu tak nějak ukopem, ale tím jak už to trvá moc dlouho a jak píše juancarlos je tu pěstováno dlouhodobě přizdisráčství, tak prostě ti fans odpadávají. Jakákoli změna by byla pro fans impulsem.

  • KEIKIN - 25.08.2016, čtvrtek, 13:53
    (0)

    Ještě jsem chtěl napsat, že u tohoto typu je výjezdů je výrazný efekt nabalování. Kdyby třeba Elucky upravil virtuálně počet účastníku výjezdu na 136, tak už by se nabalilo pak víc lidí. Tím nechci napsat, aby to dělal...:-))))

  • vajdik - 25.08.2016, čtvrtek, 13:50
    (0)

    KEIKIN - ty si myslis ze kdyz bude sestup ze se nekdy uz postoupi? Ligu uz nam nikdo neproda a penize sem uz nikdo nedá aby zase zacal vse budovat od zacatku...jediny impuls pro fanousky by bylo, kdyby klub treba vyhlasil ambice hrat treba pres pohar o pohary..nebo by lide videli snuru super vysledku, hned se chytnou...ale sestupem lidi fakt nedotahneme :D Podívejte na Olomouc, pad z ligy..vcera tam nikdo na stadionu nebyl a dle meho to budou mit sakra tezke se dostat zpatky, navic kdyz tam v zime konci hlavni nosic penez, Lebr...

  • Michal fcs - 25.08.2016, čtvrtek, 13:38
    (0)

    riedlss: že pojedou fans k vůli Habancovi:-))))), větší vtip jsem tento týden neslyšel

  • Michal fcs - 25.08.2016, čtvrtek, 13:37
    (0)

    KEIKIN: co to plácáš, jaký impuls, to že ve druhé lize se jezdilo dvěma a více busy bylo tím, že lidi viděli šanci na ligu, že se postoupí, to světlo na konci tunelu, druhá liga byly džungle, jak sportovně, tak kvalitou stadionů, ti, co si to pamatují, mi dají za pravdu

  • KEIKIN - 25.08.2016, čtvrtek, 13:31
    (0)

    Paradoxně sestup do druhé ligy by byl pro fans impuls. Sice klub jako takový na tom tratil, ale fans aktivity by šly nahoru...prostě to chce něco jiného než každej rok končit kolem osmého místa.

  • vajdik - 25.08.2016, čtvrtek, 12:51
    (0)

    Riedlss - nechci snižovat podíl kotle a brát kotelníkům iluze, je fajn že ještě nějaký kotel na domácích zápasech máme - ale je to jen iluze že hráči ze sebe vydají víc, když bude na venkovním zápase 50, 100, 200 lidí - oni opravdu hrají JEN ZA SEBE a za své peníze!!! To Nike - FCS - to že nikdo ve Slovácku není nový již delší dobu není otázka skautingu ale prázdné zemkovi pokladny!!! Budme radi ze to tu ještě tak nějak funguje a hraje se liga - já si už pernici kupovat nechtěl ale možná to tu je poslední sezona na nějaké urovni...a važme si toho že tu ještě liga je..ikdyž klub je na tom hůře a hůře :(

  • eLucky - 25.08.2016, čtvrtek, 12:27
    (0)

    to Nike - FCS: Sorry, ale sehnat takového hráče není o skautingu:D O tomto hráči ví rozhodně celá republika;) Pražské celky majů v tomto výrazně jednoduší pozici v lákání takových. My možeme přilákat hráče z regionu jako Melichárek, Víťa Valenta, Kuny, Došek... všichni ostatní - když si budů moct vybrat - dycky zvolí něco v praze nebo okolí, protože sů prakticky doma. To je realita, která už několikrát padla v rozhovorech s různými navrátilci z venku. Mašek aj. by šel do Slovácka buď za výrazně lepším platem a nebo v případě, že by neměl jinou možnost.

  • Nike - FCS - 25.08.2016, čtvrtek, 11:58
    (0)

    Proč Bohemka mohla koupit dá se říct ztracený talent ale určitě furt talent českého fotbalu Dominika Maška a my se třeba o takové hráče nesnažíme? To asi to že nikoho nesháníme a nemáme nikde skauty a ve Slovácku ho ani neznají... Ale my by jsme klasicky na něho neměli, zato Bohemka má :D přijde mi to všechno padlé na hlavu...

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 11:50
    (0)

    vajdik: v první řadě musejí samozřejmě chtít a vyhrát hráči. Ale říkám, mluvím za kotel, který na tom má svůj podíl, ale ne v 58 přihlášených lidech. A lidi co jedou po vlastní ose ani není třeba na základě takového výjezdového počtu připočítávat. I tak je to do nebe volající, úsměvné, trapné, jedním slovem ostuda jak mraky.

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 11:47
    (0)

    co dělá a nedělá klub všichni víme, rozdíl je v tom, že nemusíme být stejní, nemusíme být závislí na klubu, stejně jsme ve všem samostatní a k vedení je díky Krejčímu spousta lidí slepých(teď mluvím za kotelníky, ale pravda je, že celkově už to prostě netáhne. Jo, bohužel jsou tu lidi jací jsou, chtějí výsledky a dobrý fotbal a na základě toho chodí nebo ne, tak to bylo ale vždycky. Akorát teď se to táhne dlouhou dobu tam kde to je a lidi už to nebaví... a stojím si zatím, že Habanec lákadlem jsou. Jak jsem psal, brňáci by si na nás ani nevzpoměli a teď si dali práci s pozvánkou, která nás měla nahecovat dvojnásob. ukázka toho jak naše vedení spí. Když tu Svaťa a Libor byli, dělala se z naší strany na něco podobná pozvánka? ani nevím(možná na derby něco bylo)..

  • vajdik - 25.08.2016, čtvrtek, 11:40
    (0)

    Porazit by je měli především naši fotbalisté - ti by měli být v první řadě namotivováni - uvidíme jaká bude realita!

  • vajdik - 25.08.2016, čtvrtek, 11:39
    (0)

    Riedlss - směřuje to tam kam klub... :( Podle výkonů a výsledků se diváci ženou na stadion - a bohužel Habanec není tím lákadlem proč by lidé měli ve větším počtu jet na venkovní utkání!

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 11:39
    (0)

    tak Brňáci jsou nahecovaní jen kvůli tomu, že k nim právě Habanec s Doškem přišli, jinak by na nás byli doma opět podprůměrní. Mělo nás to také motivovat a to bez toho aniž by to někdo někomu musel dávat na vědomí, však všichni vědí, kde Libor se Svaťou skončili pokud se fanoušek trochu zajímá. Když odcházeli, všichni tu brečeli, ale nikdo je nechce porazit?! Je to smutné......

  • GarryR - 25.08.2016, čtvrtek, 10:23
    (0)

    Riedlss: hezky napsane

  • riedlss - 25.08.2016, čtvrtek, 09:29
    (0)

    jsem myslel, že budeme mít větší chuť porazit Habanca a ono hovno. vypadá to rodinný výlet. Jak už tady padlo, je to při nejmenším trapné. A že studentíci vůbec nemají prázdniny. Pravda, je to daleko a sobotní termín je naprosto nevyhovující. Kam to všechno spěje nechci vědět.....

  • Jerry1984 - 24.08.2016, středa, 20:18
    (0)

    na fb fandí ale hodně lidí.. neříkám, že je to špatná věc.

  • GarryR - 24.08.2016, středa, 19:53
    (0)

    Jerry1984: to není ani tak o Facebooku. Lidi ztrácí zájem. Aj v tom kotli fandí polovina ale proč, to nechapu. Právě na Facebooku se toho hodně dozvíš ale pořád zůstává rozum stát nad tím proč zrovna na Brno jede tak málo lidí. Tady nás moze překvapit už jen lidi co jedou po vlastní ose

  • Jerry1984 - 24.08.2016, středa, 19:00
    (0)

    žijem v době facebooku.. jinak to dopadnout ani nemohlo

  • Michal99 - 24.08.2016, středa, 17:14
    (0)

    Taky mě překvapil tak malý zájem

  • GarryR - 24.08.2016, středa, 14:25
    (0)

    eLucky: dik za objasneni. to je teda fakt jaksi malo

  • eLucky - 24.08.2016, středa, 14:23
    (0)

    to GarryR: Samozřejmě to odpovídá celkovému počtu všech přihlášených. Kdyby to tak nebylo, tak by se těžko organizovali výjedy.

  • GarryR - 24.08.2016, středa, 14:21
    (0)

    Ten pocet 39 je aj s tema co sou prihlaseni pres sms nebo enom tady online?

  • Šovkovskij - 24.08.2016, středa, 13:40
    (0)

    Tohle je vážně ultratraps. Když už nejede ani pořádný počet lidí do Brna, tak nevím, co si o tom mám myslet. Velké zklamání, až znechucení. Je to čím dál horší. Tohle je vážně trága...

  • GarryR - 24.08.2016, středa, 12:21
    (0)

    KubaM - štěstí sme už měli s bohemkou

  • KubaM - 24.08.2016, středa, 12:08
    (0)

    Věřme Levému, třeba Slovácko i s fanoušky zase nabudí :-) Stačí vlastně velmi málo... (štěstí, náhoda atp.)

  • Skein - 24.08.2016, středa, 11:22
    (0)

    musíme

  • Skein - 24.08.2016, středa, 11:22
    (0)

    a hlavně musím dovézt bobule s housenkama, at jím to víno jakože chutná, reakce na trapné video od brna...fuj..

  • Ferda1 - 24.08.2016, středa, 11:21
    (0)

    Buchlovjak,třeba tam jede někdo po vlasnich jako já a bere další do auta. Chtělo by to pořádný hukot tam udělat,to zas jo!!

  • eLucky - 24.08.2016, středa, 10:23
    (0)

    to Michal fcs: Rambo by se zas výrazně víc hodil na post krajního záložníka a stejně furt hraje beka... Eldar može hrát obojí, ale faktem je, že dozadu jeho výkony nejsů extra jisté. Na kraji to ale není tak vidět a své nedostatky v obrané hře dokáže eliminovat svou rychlostí.

  • Michal fcs - 24.08.2016, středa, 10:13
    (0)

    Ráďo, Civič vstřelil jediný gol (proti Spartě), když hrál obránce:-), jeden z jeho nejlepších zápasů, on má předpoklady být ten moderní bek, který piluje lajnu a davá centry i z pozice obránce, tak, jak to dělával Kadeřábek ve Spartě, konec konců v repre Bosny hrává taky obránce

  • Buchlovjak - 24.08.2016, středa, 08:29
    (0)

    Michale Civič musí být v záloze. Však nahrál už několik gólů :)

  • Buchlovjak - 24.08.2016, středa, 08:28
    (0)

    Můžete mi lidi říct co to je za trapas ten počet lidí na výjezd do Brna? Jsem naprosto znechucený.....

  • Piggi - 23.08.2016, úterý, 20:46
    (0)

    Kdyby jsme hráli atraktivnější fotbal, tak by jeli aspoň 2 busy. Jsou tu lidi, kteří jezdí za jakoukoliv cenu a ostatní jezdí jen když se daří.

  • Nike - FCS - 23.08.2016, úterý, 20:40
    (0)

    Ale smutné že na výjezd jede tolik málo lidí, pamatuji rok 2013 tuším? Jak jeli 4 busy, počet 400 určitě... to bylo pěkné :)

  • Nike - FCS - 23.08.2016, úterý, 20:38
    (0)

    Přesně tak jsem to myslel jak Michal... Reinberk bude hrát aj když bude fit Koné si myslím... ten bude hrát furt nekopa... šimko už si nekopne delší dobu, si myslím :) Ale s Jurajem a Eldarem na beku bych byl moc rád :)

  • Mr. Buben - 23.08.2016, úterý, 17:24
    (0)

    Nemyslel jsem si, že to půjde z kopce i s výjezdama na Moravu, navíc jsou furt prázdniny!! Kde jsou mladí?

  • Mr. Buben - 23.08.2016, úterý, 17:15
    (0)

    sokolíku, pokud se ptáš na fungování PČR na stránkách WWW.FCSLOVACKO.COM, tak si podle mě sedíš na vedení.

  • KotelGuláše - 23.08.2016, úterý, 16:13
    (0)

    Michal: jo to by bylo i podle mě nejlepší.

  • Michal fcs - 23.08.2016, úterý, 16:00
    (0)

    koteguláše: nemáš pravdu se Šimkem, Chvátal po vystřídání šel na svou pravou stranu a na místo po Šimkovi se přesunul Reinberk, který tam dříve hrával, takže Šimko pohodu nemá, ale nejlepší dle mě by bylo Chvátal v pravo, Civič vlevo obrany, místo Civiče Kerbr a na hrotu snad už Kone

  • GarryR - 23.08.2016, úterý, 14:28
    (0)

    Taky sem čekal větší počet. Třeba pojede víc lidi po vlastní ose

  • Skein - 23.08.2016, úterý, 13:34
    (0)

    moc zájem o výjezd není, za mě zklamání...

  • KotelGuláše - 23.08.2016, úterý, 08:09
    (0)

    Jinak souhlas s tím co tady píšete. Ten amaterizmus našeho klubu je už někdy opravdu šílený.

  • KotelGuláše - 23.08.2016, úterý, 08:08
    (0)

    Nike: ale mám za to,že Chvátal je pravý obránce,takže místo Ramba a nekopa Šimko má dál pohodu. Tam bych dal raději toho Chýlu.

  • KEIKIN - 23.08.2016, úterý, 07:23
    (0)

    Btw. Klub propásl obrovskou šanci na zviditelnění se. Loni to bylo super, jak krojovaní došli na stadion, to mohla být krásná tradice a klub si mohl vymoci domácí utkání s kýmkoli kdyby chtěl. Celé to odpovídá atmosféře uvnitř klubu :-(

  • KEIKIN - 23.08.2016, úterý, 07:20
    (0)

    Buchlove tys odpověděl všem. Už při losování ligy vznikl tento problém. Každý klub má možnost si tam do lisovačky vyblokovat termín. Pan bakalář měl zajistit, aby v případě, kdy domácí zápas bude vycházet na slavnosti vína (nebo filmovku) - byl nalosován soupeř nerizikový (dejme tomu všichni kromě sparty, brna, zlína). Takové podmínky si běžně každý klub stanovuje, nejvíce toho využívají Pražské kluby - tam už ani nejde o losování ale o spíš o domluvu. Víš pčo to nejde ? Protože je pořád u nás pěstována připosranost !!!

  • Nike - FCS - 23.08.2016, úterý, 00:08
    (0)

    Mě se líbí jaký má Liberec výběr hráčů... Jedna jedenáctka odehrála utkání v Evropě a druhá jedenáctka odehrála ligový zápas proti Brnu a vybojovala cenný bod :D To by jsme asi nedali dohromady, ani to nechci ale chci aby byli nejaké posty dostatečně zdvojené... ale třeba levý, pravy bek zdvojený není... Chvátal musí hrát základ místo šimka, to je všem snad jasné, teď ještě někoho místo Reinberka, uzdraví se Koné a bude to velká paráda :)

  • Buchlovjak - 22.08.2016, pondělí, 23:11
    (0)

    Já díky změně termínu taky zatím nemám jistotu že se na zápas dostanu., ale i tak se na to dívám ještě krapet jinak. A je to věc která mě sere neskutečně moc už dlouho. Kdy se losovala liga?Cca dva měsíce zpět. Hned všichni věděli že derby vychází na Slavnosti tak proč to kurvááá nepřesunou hned?!?!?! Proč to všude ve světě jde a tady ne?

  • Šovkovskij - 22.08.2016, pondělí, 19:01
    (0)

    Tento klub k těm dvěma tisícovkám na zápas vážně spěje. A já mu to přeju. Třeba by se tam mohli probudit a uvědomit si, že nemáme 19. století...

  • Šovkovskij - 22.08.2016, pondělí, 18:58
    (0)

    Je mně z toho zle. Osamostatněná liga a ti naši kašpaři udělají co? Samostatný řitní otvor. Jak se tam jenom Peltovi nacpat. Jsem znechucen. Mám nepřetržitý provoz, vna sobotu mi vycházelo volno. V pátek mám ovšem noční. Tak jděte do hajzlu. Na koho se mám obrátit kvůli vzniklé škodě? Sere mne to a nehodlám rozhazovat stovky kvůli tomu, že si nějaký pamrd uprdne a další pamrdi drží hubu, aby si ho nepoštvali proti sobě. Je to HNUS!!!

  • Mr. Buben - 22.08.2016, pondělí, 17:04
    (0)

    to sokolka: co má "jakákoliv soukromá událost v ČR" společného s rizikovým prvoligovým zápasem? Ale pokud vše, stejně jako fotbal, pozoruješ z gauče, zkus si poposednout, sedíš si na vedení.

  • Babu - 21.08.2016, neděle, 21:28
    (0)

    fityn: V podstatě to určuje televize, která má v sobotu večer nějaké pošahané tv studio k televiznímu zápasu, ve kterém se vždy řeší předchozí sobotní zápasy. Napč. teď v sobotu hrála 18,30 v TV Plzeň, tak se zbývající tři sobotní zápasy hrály už v 16,00. Nehledě na to, že Slovácko si zvolilo jako svůj termín sobotu 19,00.

  • fityn - 21.08.2016, neděle, 13:47
    (0)

    nevim proc se tu zacal resit Zlin ale jo je skoda ze je to v patek v 18h.. taky jsem mel v planu jet na hokej Ale tak FCS vzdy dostane prednost pred Kometou :) .. nejak sem se nedocetl, proc se uz nehrava vecer jako vzdy? to urcuje FACR nebo kluby samotne? docela to chybi ta atmosfera pod svetlama....

  • vajdik - 20.08.2016, sobota, 09:49
    (0)

    Uhle at se hraje v patek..proti tomu žádná ale proc se nemuze hrat ve 20.00, tak jako tomu bylo za Synotu tradici!? Pod světly...ja nevim, ale zajimalo me kolim tomu klub venoval casu ze zvolil 18.h pro výkop. Me prijde, ze klub uz šetří i za to osvětlení 😀

  • KotelGuláše - 20.08.2016, sobota, 07:58
    (0)

    Neprozrazuj

  • tomisek - 20.08.2016, sobota, 05:30
    (0)

    Možná by nám to mohl vysvětlit Pema-ten do toho dlouho dělal

  • Babu - 19.08.2016, pátek, 22:08
    (0)

    Michal: Vyprodane by stejne nebylo. V dubnu sne hrali doma se Zlinem po osmi letech, bylo teplo, sobota 17.00, a nedoslo myslim ani 6000 lidi.

  • Mr. Buben - 19.08.2016, pátek, 21:42
    (0)

    Nic o tom nevíte, ale všichni jsou amatéři a nováčci. PČR na rizikový zápas určuje termín, tak aby zvládla zajistit bezpečnost mimo stadion, klub absolutně nemusí zajímat co se děle mimo stadion, jeho cílem je maximální návštěva. Pokud PČR řekne že o víkendu při slavnostech nedokáže zajistit bezpečnost bez omezení již schválených veřejných akcí, tak prostě nepovolí odehrání zápasu v tomto termínu a navrhne jiné možnosti, tak aby bezpečnost dokázali zajistit.

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 21:22
    (0)

    uhel, pokud klub chtěl hrát v sobotu, tak si teda věřil, asi neví, co se děje při takových derby v okolí stadionu, někdy mě připadá, že přemýšlí jako nováček. Přeložení je SPRÁVNÉ,nšco jiného by bylo, kdyby tu hrál Jablonec, Teplice, Příbram apod. A to že poukazuju na stejný začátek dvou derby sice bezpředmětné možná je, ale je to škoda z pohledu fanouška!!!!! Mohlo být vyprodáno, začátek 20:00 ideál, autobusy jedou cca 22:30 skoro všude!Ono jsou totiž fanoušci i třeba z Březolup, Babic,Napajedel a pod, kteří mají fotbalové Slovácko a hokejový Zlín na stejnou vzdálenost, ale to je bezpředmětné....

  • Uhel - 19.08.2016, pátek, 21:11
    (0)

    a to že se to hraje v době hokeje v Gottwaldově je snad bezpředmětné!!! na to by musel brát ohled gottwaldov jako domácí, ne tým z Uherského Hradiště!!!!!!!

  • Uhel - 19.08.2016, pátek, 21:06
    (0)

    město i klub byli proti a chtěli hrát v sobotu i kvůli návštěvě, co mám info.....fízli tlačili co to dalo a dávalo na výběr jen pátek a pondělí...

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 20:38
    (0)

    jenže srovnávat Liberec a Zlín je jaksi mimo, ano možná policajti, ale klub to musel rozhodně taky s nimi řešit, každopádně někdo něco nedomyslel do konce, jsem zvědav, jak bude reagovat zlín, ať hokejisti nebo fotbalisti..

  • eLucky - 19.08.2016, pátek, 20:36
    (0)

    to Michal fcs: Spíš to byli policajti;) Klubu by to víceméně moc nevadilo. Jestli by to někomu přidělalo velké problémy, tak policajtom a fanouškům, pro klub samotný by to nijak výrazná komplikace nebyla si myslím. Ostatně loni se to zvládlo.

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 20:33
    (0)

    proč si Lakouši myslíš, že v tom vedení moc dělat nemohlo? Snad to musel být klub, který žádal o přeložení ze soboty na pátek nebo si myslíš, že to byl Zlín?

  • Nike - FCS - 19.08.2016, pátek, 20:29
    (0)

    20:15 pátek, ideální ale bohužel no

  • eLucky - 19.08.2016, pátek, 20:19
    (0)

    Nicméně faktem je, že kdyby vedení myslelo dopředu tak nemohlo vůbec dojít k tomu, aby se v době slavností hrálo v UH derby s Ševcama... spíš bych vyčetl klubu toto.

  • eLucky - 19.08.2016, pátek, 20:18
    (0)

    V tomto vedení se obávám moc dělat nemohlo... a stejně jak se tu ozývajů nekeří, že to mělo byt v pátek teda 20:15, tak stejně tak by se v takovém případě zase ozvala kupa jiných, kteří by to chtěli v 18 hodin... v tomto stejně nikdy nevybereš správně. Volí se dycky mezi špatnýma možnosťama. Všecko kromě soboty od 19 hodin je špatně.

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 19:37
    (0)

    vedení totiž fanoušci nezajímají, jejich názor nechcou slyšet a když to trochu přeženu, tak by byli rádi, aby fanoušci nechodili, ať s něma nemají starosti a náklady

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 19:34
    (0)

    Lukášu, to co jsi si teď napsal je přesně, to ,co chce vedení slyšet,ta připosranost fanoušků jim vyhovuje, protože ať rozhodnou jakkoliv, tak fans nakonec sklopí uši a jsou rádi, jak rozhodli

  • Skein - 19.08.2016, pátek, 19:28
    (0)

    buďme rádi, že to není na slavnosti a v pondělí, čas by mohlobýt lepší ale co už, hlaste se na brno

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 19:14
    (0)

    to Babu, já na hokej nejezdím, ale sleduju, termíny jsou tam pevné, pouze TV utkání má svůj termín, který je znám dopředu, každopádně žádné studio a pod si termíny nediktuje, jinak je 9. září první kolo a hned derby Zlín - Kometa

  • Babu - 19.08.2016, pátek, 19:10
    (0)

    Michalfcs: A ty hokejove terminy byvaji napevno anebo se s tim taky sibuje kazdych deset minut jak u epojisteni.cz ligy?

  • Babu - 19.08.2016, pátek, 19:08
    (0)

    Guerero: Ja do toho fizly netaham, oni se do toho tahaji sami. Kdyz je rizikovy zapas typu se Zlinem, Brnem, Banikem, tak sw do toho vzdx PCR zapoji.. Jinak myslim, ze patek 20.15 by byl slusny.

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 19:06
    (0)

    teď se musím Barči zastat, tak za prvé: taky chce začátek 20:15, za druhé: hrát v sobotu v 16:00 při slavnostech vína se Zlínem je totální pitomost, ano policajti by měli plné brýle uhlídat okolí stadionu, kde bude několik tis. lidí navíc, aby tam byl klid, při "ukázněnosti" některých fanoušku by to nedopadlo dobře, plný park, folklorní vystoupení a do toho řev ze stadionu...nesmysl, přeložení je ok, jen ten čas a společný začátek s derby hokejem je jaksi mimo

  • guerero - 19.08.2016, pátek, 18:59
    (0)

    Milá babu,ty budeš vedení Slovácka vždycky bránit,to chápu,je to tvoje srdeční záležitost,ale proč do toho taháš fízly nechápu,fotbal v pátek o 6 je totální úlet,podivaj sa dnes na tepláky s bolehlavů,je tam asi tak 500 lidí!

  • Michal99 - 19.08.2016, pátek, 18:48
    (0)

    champyon: tvoje zpráva se k vedení ani nedostane...

  • champyon - 19.08.2016, pátek, 18:32
    (0)

    Vedení vzpamatujte se a dejte výkop zápasu se Zlínem na 20:15. Aspoň pro jedenkrát udělejte vyjímku. Když už o víkendu nemožem hrát od 19h, tak aspoň v pracovní den můžem hrát večer ne?

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 18:19
    (0)

    ano, byl bych pro 20:15, jenže co chce fanoušek, to nechce klub

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 18:18
    (0)

    já si taky myslím, že fanoušek FCS dá přednost fotbalu, jen jsem chtěl upozornit, že spousta lidí jezdí i na hokej do Zlína, skrz bezpečnost chápu, že sobota nejde a já s tím souhlasím, třeba se kluby dohodli a časy se rozejdou nebo hokej posunou na jiný den, ale chtěl jsem jen upozornit na to, že je škoda dva takové zápasy dávat ve stejný čas, oba zápasy derby .....

  • Babu - 19.08.2016, pátek, 18:13
    (0)

    Michalfcs: Nebo tys myslel patek 20:15? To bych brala taky. Sest je hrozne brzo.

  • Babu - 19.08.2016, pátek, 18:12
    (0)

    Michalfcs: Me spis nenapadlo, ze by FANOUSEK SLOVACKA vubec vahal nad fotbalem doma a hokejem ve Zline..a vubec mi prijde divne chodit fandit na Zlin, kam chodi i fotbalovi sevci, ale budiz, to je kazdeho vec. Jinak si myslim, ze opravdu skrz bezpecnost jiny termin mozny nebyl..

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 18:07
    (0)

    ykarus: TV těžko, v TV to není

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 18:06
    (0)

    Barčo neznamená, že když hokej nebaví tebe, tak nebaví nikoho, spousta lidí z Uh, co chodí na Slovácko, jezdí i na hokej do Zlína, konečně mohlo být na regionální derby vyprodáno, tak to vypadá, že některá hlava mazaná to zase nedomyslela....

  • Babu - 19.08.2016, pátek, 18:04
    (0)

    Jinak to ze je hokej me vubec nezajima, v cem je to pro fanouska FCS zajimave?

  • Babu - 19.08.2016, pátek, 18:03
    (0)

    Guerero: Co to je za blaf.. Slovacko by klidne v sobotu hralo, ale myslis, ze by to fizli dovolili? Liberec je uplne jony typ soupere z hlediska fanouskovskeho.. Sobota pode me proste domluvit nesla. Mozna nedela by byla jeste lepsi, to uz na slavnostech narvane nebyva..

  • Ykarus - 19.08.2016, pátek, 18:02
    (0)

    Ten netradicni cas urcila snad TV ne? Ja tam Zlinaky nepotrebuju.

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 17:36
    (0)

    Chápu, že je obava, když bude plné město, aby nebyl nějaký problém, ale co tak navázat kontakt se zlínem a fotbal dát na 20:15

  • guerero - 19.08.2016, pátek, 16:06
    (0)

    To je jasný důkaz toho,že vedení Slovácka dělá všechno proto,aby na fotbal přišlo co nejmíň lidí,právě že v sobotu by bylo plno,stejně jak loni s Libercem,když jsou slavnosti vína.........

  • Michal99 - 19.08.2016, pátek, 15:44
    (0)

    tak to je smutné

  • Michal fcs - 19.08.2016, pátek, 14:39
    (0)

    to, že hrajem se Zlínem V pátek je pěkné, ve stejný čas je hokej Zlín - Kometa.....

pristi
 Další články:
20.08.2016, sobota, 11:02 -  Kalouda je fit. Ligu si může zahrát na den přesně rok od operace
19.08.2016, pátek, 10:43 - BLOG: Vážený pane Listkiewitch, nezklamal jste!
19.08.2016, pátek, 10:03 - Pro Spartu ještě musím dozrát, tuší Chvátal
17.08.2016, středa, 11:29 - Zase penalta, štve Slovácko. Podle šéfa sudích byla v pořádku
15.08.2016, pondělí, 10:31 - Rada: Mohli jsme vyhrát, ale bod bereme
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace