*
DNES
Rozhovory | Slovácko - Sparta | Ženy
DNES
Rozhovory | Hradec - Slovácko
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
40
fanoušků

Jasné cíle Slovácka pro nadstavbu: v lize udržet čtvrté místo a získat pohár

23.04.2022, sobota, 08:35
clanek_znak_slovacko_velky.gif

S jasným cílem vstoupí do nadstavbové části FORTUNA:LIGY fotbalisté Slovácka. Uherskohradišťský tým chce ve zbývajících pěti duelech uhájit stávající čtvrtou pozici, což není neřešitelný úkol, protože pátá Ostrava ztrácí na moravského rivala osm bodů.

Kadlec a spol. ale před souboji s elitními soupeři zůstávají obezřetní. „Máme sice dobrý náskok, ale ještě se hraje o patnáct bodů. Musíme si pohlídat hlavně oba domácí zápasy, stěžejní bude hlavně duel s Baníkem,“ ví dobře trenér Slovácka Martin Svědík.

Jeho tým odstartuje nadstavbu v neděli v Plzni. Venku se utká i se Spartou a Slavií, doma celek z Uherského Hradiště přivítá jen Ostravu a Hradec Králové.

„Vím, že je to takto dané a nedá se s tím nic dělat, ale doma bychom chtěli mít alespoň jednoho soupeře z top trojky. Přišel by plný stadion, favorit by to měl trochu ztížené. Je potřeba se s tím ale poprat,“ uvedl Svědík.

Fotbalisté Slovácka ale před sebou mají dva vrcholy. Kromě atraktivních duelů v lize je ve středu 3. května čeká doma finále MOL Cupu proti pražské Spartě.

„Pohár je pro nás priorita. Klademe na něj největší důraz,“ přiznává sedmačtyřicetiletý kouč.

„Všichni se na to soustředíme. Pro všechny z nás to bude velký svátek. Chceme to dotáhnout a pro Slovácko vyhrát nějakou trofej,“ vyznává se Svědík.

Jméno Heslo
text
  • pema - 30.04.2022, sobota, 12:45
    (0)

    Driske: Pokud vím, tak na fóru je možná diskuse - tedy výměna názorů,což znamená, že nemusíte mít stejný názor ba naopak jej můžet mít jiný či opačný... Pokud máte fakta, tak je předložte a klidně mne přesvěčte o tom, že se mýlím... Já naopak o někom, protože má jiný názor, nebudu psát ..že se zdiskreditoval či že je blb..

  • Driske - 30.04.2022, sobota, 09:35
    (0)

    To snad není pravda. Pemo, ty ses zdiskreditoval už tím, že bys chtěl z Nemravy udělat trojku nebo dvojku. Gólmani U-8 jsou lepší než tato parodie na brankáře. A zpochybňovat Nguyena může fakt akorát blb.

  • karagavrylydys - 30.04.2022, sobota, 09:23
    (0)

    Ondra: Ty znáš lepšího golmana za 5 mega?

  • Bayern Munchen - 30.04.2022, sobota, 08:57
    (0)

    Proč řešíte Nguyena, buď dá majitel 5 mega nebo ne. A jak tady někteří psali byl by sám proti sobě, kdyby je nedal když ho pak hned muže prodat do zahraničí za dvakrát víc… já jsem hlavně hrozně rad za Havlíka… neskutečný hráč a pro mě už taky velká legenda klubu i v 26 letech…

  • Skein - 30.04.2022, sobota, 08:49
    (0)

    jinak Olivier Vliegen prodloužil o dva roky smlouvu v Liberci

  • kecipep - 30.04.2022, sobota, 08:43
    (0)

    Nguyen rozhodne nas nejlepsi golman, vubec nechapu pochybnosti o jeho kvalitach

  • Ondra - 30.04.2022, sobota, 07:36
    (0)

    Když se řekne Fryšták a Nguyen, tak ja si vybavím zákroky spíše Fryštáka než Nguyena. Vedení si musí analyzovat, zda za 5 mega nemůže koupit lepšího gólmana. S nadsázkou řeknu, že potřebujeme někoho jako byl Petr Čech, na kterého šla jedna dvě střely za zápas a on je pochytal.

  • Šovkovskij - 30.04.2022, sobota, 07:33
    (0)

    Tak to je super. Jeden měsíc po zranění devalvuje celou jeho dosud výbornou sezonu. Opravdu nechápu 🤔

  • pema - 30.04.2022, sobota, 06:44
    (-3)

    Z pohledu prezentované cesty Slovácka, bych viděl pro další období: brankáři - Borek, Nemrava, Fryšták. Nguyen, je dle mého názoru od jeho počátku angažmá ve Slovácku otázka byznysu - bohužel, /zatím mužstvo vyloženě a opakovaně nepodržel, jak by se od zkušeného a adepta reprezentace očekávalo/, samozřejmě respektuji - vše možná ovlivnilo zranění, které přišlo neočekávaně a za které on sám nemůže, které si neupůsobil on sám a úmyslně ai léčbu či rehabilitaci neprodlužuje. Myslím si tedy, že bude vedením Slovácka velmi zvažováno / vliv určitě bude mít , zda Slovácko půjde do pohárů/, zda požadovanou částku zaplatit a zda čekat na další cestu možná realizace prodeje jako např. Kovář či Trmal...

  • celtic - 29.04.2022, pátek, 21:49
    (0)

    Fc slovacko2004..taky sem to cetl..fakt skvele zpravy..Havlik je uz prakticky dohodnuty na smlouve,cicilia chce zustat. Kadlec a petrzela prodlouzili smlouvy.o nguyenovi se budou domlouvat majitele slovacka a liberce..pokud vyhrajem mol cup tak nguyen se koupi a bude se jeste posilovat a urcite i kudela by se vratil kdyz by sme hrali pohary...skvely clanek ,ktery potesil..a po mol cupu bych uz jurecku nestavil kdyz jde do plzne radsi at hraje perspektivni vecheta s ciciliou

  • kotány - 29.04.2022, pátek, 21:11
    (0)

    Kdyby měl někdo lístek na finále poháru,zaplatím 1000 kč za jakékoliv místo.

  • Fcslovacko2004 - 29.04.2022, pátek, 20:55
    (0)

    Dobré zprávy z klubu https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2021-22/413110/slovacko-zbroji-na-evropu-dohoda-s-havlikem-zkusi-zlakat-kudelu.html

  • Lemmy - 29.04.2022, pátek, 20:12
    (0)

    Tonda: proč tolik negativity? Přečti si článek na isportu, třeba ti zvedne náladu :-)

  • TondaFCS - 29.04.2022, pátek, 19:48
    (0)

    Proti Baniku to bude obavam se klasicka sracka zapas

  • WojtaFcs - 29.04.2022, pátek, 12:01
    (0)

    Gólman Slovácka Filip Nguyen odchytal v neděli ve Štruncových sadech prvoligový zápas s pořadovým číslem 100. Byl to ovšem ten ze zápasů, o kterém svým dětem příliš vyprávět nebude. Slovácko prohrálo v první kole nadstavby 3:1. První branku bere devětadvacetiletý gólman na sebe. „Fotbal je o chybách, v Plzni jde první branka za mnou. Aktuálně už se ale soustředím na Baník. Chceme vyhrát a potvrdit jistotu čtvrtého místa,“ hlásil před přímým bojem o čtvrté místo tabulky Filip Nguyen. Dá se předpokládat, že se bude zápas podřizovat vrcholu sezony. To bude finále poháru. Může trenér Svědík protočit proti Baníku víc hráčů? Osobně si myslím, že i zápas s Baníkem je pro nás takový vrchol ligy. Je to souboj o čtvrté místo, takže tam nebude na taktizování a spekulace prostor. Aktuálně se soustředíme na Baník, když budeme úspěšní, tak se můžeme bavit o finále poháru. Viděl jste jarní bezbrankovou remízu? Zápas proti Baníku fanoušky moc nepobavil. Jaké čekáte utkání? Viděl, viděl, byl jsem na stadionu. Doma jsme silní, body neztrácíme. Věřím, že v tom budeme pokračovat i proti Baníku a potvrdíme si to čtvrté místo. Budeme chtít vyhrát a mít jistotu, ještě to pořád nemáme jisté. Vyhrát určitě bude chtít i soupeř. Věřím, že přijede hodně fanoušků a bude to pěkný zápas. Jste zdravotně v pořádku? Nastoupíte? V Plzni jsem měl zase nějakou srážku. Věřím, že všechno bude v pořádku a v sobotu nastoupím. V Plzni jste nastoupil ke svému stému ligovému zápasu. Stovka je takový mezník, který se dobře pamatuje. Jaký to byl zápas? Určitě jsem si ho představoval jinak. Výkon neodpovídal stému ligovému startu – spokojený nejsem. V posledních vašich dvou zápasech jste shodně prohráli na Spartě i v Plzni 3:1. Byly to podobné zápasy?Řekl bych, že oba zápasy byly docela podobné. Stejný poločas, stejný výsledek na konci. Jak to ve fotbale chodí, tak rozhodly chyby. V Plzni jde první branka za mnou. Kde jste byli blíž k bodu? Řekl bych, že na Spartě. Pokud bychom nedostali v závěru poločasu druhou branku, tak by Sparta musela otevřít hru a druhý poločas by vypadal úplně jinak. Takto to domácím vyhovovalo. Ani v Plzni nebylo Slovácko horším týmem. Rozhodly vaše neproměněné šance? Samozřejmě. Na druhou stranu musím pochválit gólmana Viktorky Jindru Staňka - chytil i nemožné. Bohužel, ta naše produktivita nebyla taková, jaká by měla být. Škoda, kdybychom něco proměnili, tak by ten výsledek mohl být jiný, ale i tak si myslím, že na Spartě jsme měli k bodu blíž. Pokud nepočítáme zápas v Teplicích, tak jste byl mimo hru téměř dva měsíce. Už jste měl v kariéře tak dlouhou pauzu? Bylo to poprvé, co jsem tam dlouho nechytal. Měl jsem svalové zranění, to jsem nikdy neměl. Navíc mě ještě štve, že jsem ještě neměl od zranění zápas, ve kterém bych se mohl chytit. Měla dlouhá pauza i nějaká pozitiva? Byl jste třeba víc s rodinou? Z tohoto pohledu určitě jo. Manželka už mě měla doma dost (směje se). Taky jsem si užil malého prcka, momentálně jsem samozřejmě rád, že můžu zase chytat. Zhruba za čtrnáct je konec ligy. Ve Slovácku jste na hostování. Už máte jasno o svém příštím angažmá? Ještě se úplně neví, záleží, jak sezona dopadne. Nějaké náznaky se Slováckem už proběhly, ale znovu říkám, uvidíme, jak dopadne sezona. Také uvidím, jestli bude mít Slovácko po zápase v Plzni ještě zájem (směje se).

  • TK27 - 29.04.2022, pátek, 11:51
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal-prvni-liga/nove-angazma-uvidime-jak-dopadne-sezona-rika-brankar-slovacka-nguyen-20220428.html Nemá někdo tenhle rozhovor?

  • Šovkovskij - 29.04.2022, pátek, 09:54
    (0)

    Nemrava nás nadchnul onehdy v nadstavbě proti Bohemce, to zachytal luxusně. Od té doby ovšem žádná sláva. Četl jsem, že trenéři o něm prohlašují (prohlašovali), že gólman je to výborný, ale že to je o hlavě. Prý kdyby měl patřičné sebevědomí, jak někteří jiní, tak je úplně někde jinde. A to je právě kámen úrazu. Sebevědomí u brankáře je úplný základ.

  • Hory - 28.04.2022, čtvrtek, 20:32
    (0)

    No ono se s ním Slovácko chtělo už po prvním roce domluvit na ukončení smlouvy, ale on nechtěl vzhledem k výši kontratku, tak proto si dovolím tvrdit, že pochybuji, že bude obnovena.

  • fana - 28.04.2022, čtvrtek, 20:17
    (0)

    Hory-Doufám, že končí. A doufám, že nebude prodloužena.

  • Hory - 28.04.2022, čtvrtek, 19:55
    (0)

    Bajzovi pokud se nepletu končí k 30.6. u nás smlouva. Pochybuji, že bude obnovena.

  • Lemmy - 28.04.2022, čtvrtek, 19:41
    (0)

    Michal: V pohodě, máme na to každý jiný názor. Já jen, že v Blšanech toto rozhodnutí jednou udělali. Chceš znát výsledek? :-)

  • Michal fcs - 28.04.2022, čtvrtek, 19:19
    (1)

    Postavit to na 19.letem klukovi s 3 starty.... Uf, ještě že nepracuieš pro Slovácko

  • Lemmy - 28.04.2022, čtvrtek, 19:15
    (-1)

    Nemravu i bajz bych nechal jít. Spíš je otázka, kterou cestou se vydáme u jedničky. Jestli upřednostníme zkušeného hráče v nejlepším věku s repre potencionálem, nebo mladý talent s velkým potencionálem. Navíc odchovanec. Já jsem spíš pro volbu číslo 2 :-)

  • xxpaloxx - 28.04.2022, čtvrtek, 19:12
    (0)

    Při snižování kádru je to těžké rozhodování , ale abychom za dva roky nebrečeli , že jsme se Nemravy zbytečně zbavili.

  • Rado - 28.04.2022, čtvrtek, 18:43
    (0)

    Ohledně brankářů to bude zajímavé. Slovácko má (může mít) k dispozici 4 gólmany dejme tomu kvalitní úrovně. Kromě níže diskutovaných-Bajza byl/je asi nejlepší v Karviné, hodně si zachytal, držel je jakž takž ve hře a na gólmana zase není starý. Nevím, jak má postavenou smlouvu, ale teoreticky může být dobře obchodovatelný.

  • Hory - 28.04.2022, čtvrtek, 15:08
    (0)

    Nemrava měl ve smlouvě o hostování v Prostějově, že musí odchytat šest zápasů. To splněno bylo a že jich nechytá více, asi o něčem vypovídá.

  • Driske - 28.04.2022, čtvrtek, 14:51
    (0)

    Bojíš se, že Nemrava bude končit ve Slovácku? Po výborné minulé sezoně? Vždyť ten brankář je řešeto a jak se ukazuje, tak na top úroveň nemá, není to žádná škoda.

  • TondaFCS - 28.04.2022, čtvrtek, 14:32
    (0)

    Tak pokud se predikce ukaze byt realitou, tak to neni ulet ne? :) isport uz davno neni ten bulvar typu aha nebo sip, ktere nekdy vylozene lhaly. Prave proto, ze maji kontakty, tak jsou ty informace nekdy dost presne. Nejlepsi story za hodne dlouhou dobu byl dprestup plavsice do slavie

  • fcs - 28.04.2022, čtvrtek, 14:14
    (0)

    Bojím se že Nemrava bude u nás koncit,bohužel po výborne minulé sezoně teď prakticky rok nechytal a Borek je určitě perspektivnější

  • fcs - 28.04.2022, čtvrtek, 14:11
    (0)

    Nguyen,Fryšták,Borek/Nemrava je adekvátní brankářská trojka+Bajza,kterému pravděpodobně nebude prodloužená smlouva na úkor Fryštáka

  • fcs - 28.04.2022, čtvrtek, 14:09
    (0)

    Klub by byl sám proti sobě a proti nastavené politice kterou tu poslední roky máme kdyby neuplatnil obci na nguyena,je v TOP 3 brankářů v lize a z takového obchodu mozeme pouze vytěžit

  • Bayern Munchen - 28.04.2022, čtvrtek, 12:57
    (0)

    Zajímalo by mě, zda se uzdravil Petržela a bude na Baník fit, přeci jen měl jaký si problém v Plzni...a každý hráč teď bude důležitý...

  • Šovkovskij - 28.04.2022, čtvrtek, 12:46
    (0)

    ...jsou často naprostý...

  • Šovkovskij - 28.04.2022, čtvrtek, 12:45
    (0)

    Články o platech jsou vždy spekulacemi, je však pravdou, že Sport, ač bulvár (a možná i kvůli) tomu, má výtečné kontakty a zákulisní zdroje, tudíž často se spekulace stávají pravdou. Je faktem, že jejich predikce jsou naprostý úlet, ale další řada z nich se stane realitou.

  • Šovkovskij - 28.04.2022, čtvrtek, 12:42
    (0)

    paya: To si nerozumíme. Já jsem nenapsal, že jej zdobila hra nohama, jen jsem poznamenal komentář Koštuříka. Jak jsem napsal níže, jeho výkon jsem hodnotil komplexně, nejen zmíněnou hru nohama. Podlé mého skromného názoru premiérové utkání zvládl velice dobře, kdežto Koštuřík hodnotil zřejmě jen níže popsanou herní činnost.

  • Bayern Munchen - 28.04.2022, čtvrtek, 12:36
    (0)

    Driske: absolutně zasloužené peníze, osobně bych ho viděl i na sumu kolem 200 000 možná i 250 000 Kč hrubého, když si vezmu co dokáže, tak bych byl jako ředitel klubu pro jeho navýšení mzdy...

  • TondaFCS - 28.04.2022, čtvrtek, 12:35
    (0)

    Tak dava to logiku, hrat s tymem top4 a brat 80 to bych se jim na to vykaslal. Tech 150 proc ne, zaslouzil by i 200 klidne

  • karagavrylydys - 28.04.2022, čtvrtek, 12:30
    (0)

    Driske: Zcela zasloužené peníze.

  • kecipep - 28.04.2022, čtvrtek, 12:29
    (0)

    driske: Loni to byly slušné úlety ty sumy

  • Driske - 28.04.2022, čtvrtek, 12:26
    (0)

    Svědík je podle sportu 5 nejlepe placeným trenérem, bere 150 hrubého. Co si tak pamatuju, loni vyšlo, že bere 80.

  • paya - 28.04.2022, čtvrtek, 12:03
    (0)

    Šovki: přesně jak říkáš, každý má svůj úhel pohledu a tys na tom fotbale asi nebyl. Jinak bys nemohl říkat, že proti Olomouci jej zdobila hra nohama. Byl nervózní a nechtěl udělat chybu, proto spousta zbrklých odkopů do autu či zcela mimo naše hráče (to samé platí pro Hory). Souhlasím, že to byla daň za prvoligovou premiéru a každým zápasem jeho sebevědomí stoupá, což je největší rozdíl u mladých hráčů. Ve hře nohama se každým zápasem zlepšuje, hlavně hraje na jistotu, nevymýšlí, což je na jednu stranu dobře, ale proti soupeři, kde dlouhé balóny nebudou mít účinek, je lepší rozehrávat do kombinace po zemi.

  • drzý vandrák - 28.04.2022, čtvrtek, 11:47
    (0)

    On to po tomto zápase dokonce v rozhovoru říkal samotný Borek.Říkal, že byl nespokojený s rozehrávkou a musí to napravit.Já jsem ty jeho nákopy do autu viděl rovněž, ale to bylo nervozitou s prvními ligovými zkušenostmi.Potenciál určitě má a čas to snad ukáže.Možná by mohl být o malinko vyšší, ale to taky není všechno.Držím mu palce.

  • Šovkovskij - 28.04.2022, čtvrtek, 09:36
    (0)

    Hory: Co se týče Borka, předvedl zatím tři kvalitní výkony, zejména v zápase s Libercem prokázal jistotu a v důležitých momentech tým podržel. K jeho hře nohama poznamenám, že hned po prvním zápase proti Olomouci jej zkritizoval Koštuřík, jemuž se zdálo, že je nervózní a jeho odkopy jsou neadresné a nejisté. Jeho názor mne trošku překvapil. Jak jde vidět, každý má na věc svůj úhel pohledu:-)

  • Šovkovskij - 28.04.2022, čtvrtek, 09:14
    (0)

    Co se týče diskuse ohledně rozhodčích, naprosto souhlasím s Babu. Ohledně brankářů mne celkem překvapuje, že někdo odepisuje Nguyena. Je pravda, že zápas v Plzni mu příliš nevyšel, ale měli bychom si uvědomit, že nastoupil po zranění. Je fakt, že ty jeho poslední výkony nejsou bůhvíjaké, ale dávám to do souvislosti s tím, že v nedávné době prodělal dvě zranění a vlastně dvakrát se vracel. Jeho nasazení, tuším v Teplicích, bylo zřejmě unáhlené. Jeho předchozí výkony byly výtečné a byl velkou oporou Slovácka. Nemusím snad ani zdůrazňovat, že se jedná o reprezentačního brankáře. Věřím, že potrénuje a opět se dostane do špičkové formy.

  • drzý vandrák - 28.04.2022, čtvrtek, 07:44
    (0)

    Umí to Filip a precizně.Ale to ještě vlastně není náš hráč.Takže jo.

  • Hory - 28.04.2022, čtvrtek, 04:06
    (0)

    Za mě, co se týká brankáře a hry nohou, vyniká Borek, tedy z toho co jsem viděl v jeho podání ty skoro tři zápasy. Všimněte si jeho odkopy.Až s chirurgickou přesností najdou vždy našeho hráče. A to se počítá, tak přesně to neumí a neuměl nikdy žádný náš brankář.

  • Nike - FCS - 27.04.2022, středa, 22:26
    (0)

    Tomič v tom béčku kolikrát hrál a když sem se díval i na ostatní hráče z áčka kolikrát tak zapadli do průměru a nevynikali... možná malá motivace, možná se prostě uspokojí, ale určitě nepůsobili jako ligový hráči... Ač to je Tomič, Vecheta, Divíšek nebo Kohút... Ale ten hrál tuším jen 1 zápas

  • drzý vandrák - 27.04.2022, středa, 21:50
    (0)

    To: Pema

  • drzý vandrák - 27.04.2022, středa, 21:49
    (0)

    Proč by nebyla?Hodnota hráče je násobně vyšší než opce.Filip je určitě nejlepší gólman v lize co se hry nohou a rozehrávky týče.Jeden zápas, který mu možná úplně nesedl nemá žádný význam na jeho cenu či opcí.Já jsem ale v Plzni viděl při obdržených brankách spousty chyb, které těmto gólům předcházeli a ty nikdo neřeší.Za mě si např. Tomič říkal svým výkonem o béčko...

  • pema - 27.04.2022, středa, 21:45
    (0)

    Dodatek - tím hráčem, který - uhkídal Baroše a spol.. je stále ve Slovácku nedoceněný a tedy herně nevytížený - myslím Patrika Šimka.

  • pema - 27.04.2022, středa, 21:42
    (0)

    Byť s panem Svědíkem v mnoha názorech nesouhasím -zejména se ,,stylem s výhledem na další období" -zařazováním mladých fotbalistů do A mužstvam, a potažmo prováděná střídání, a to zejména v posledních utkáních... musím mu dát za pravdu, že před utkáním v Plzni se někteří hráči, nevím sice proč, podělali na D 1 - již u Devíti křížů nebo při odbočce do Humpolec a nechci říci, že z Plně měli zbytečně velký respekt.. Pravdou je, že v takovém utkání se jasné příležitosti musí proměňovat v góly.. To že v tomto utkání Slovácku hořel brankář, střed obrany a záloha téměř nebyla vidět, bylo zjevné ... To že nejlepší rozhodčí ligy pan Klíma ,,věděl co řídí.." bylo skalním fanouškům a lidem, kteří se kolem fotbalu pohybují jasné.. Nesouhlasím také s tím, že by Cecília hrál špatně - bojoval, bohužel spolupráce od ostatních spoluhráčů byla tentokrát špatná...Tomič nehrál špatně - bohužel záloha a stopeři si s ním tentokrát asi nerozuměli...také si myslím, že tentokrát ve středu hřiště Slovácku, zcela evidentně chyběl Ljovin. Je také divné, že hráč, který spolehlivě v minulosti ,,odstavil, uskákal" prostě uhlídal takové hráča jako Baroše, Poznara apod... opětovně nebyl v základní sestavě... Já jen - abychom před Baníkem a před pohárem ... se dívali realitě do očí.Samozřejmě že si přeji úspěch Slovácka..

  • pema - 27.04.2022, středa, 21:19
    (0)

    Tak by mne zajímalo, / po celkovém působení v dresu Slovácka, zejména po nedělních chybách v Plzni/zda bude uplatněna opce na brankáře č. 1 Slovácka... Podobný prodej jako s Trmalem / případně bonusy z dalšího prodeje/ asi není v dohledné době na pořadu dne...

  • Jerry1984 - 27.04.2022, středa, 20:23
    (0)

    Už je zamluvena..

  • Jerry1984 - 27.04.2022, středa, 19:55
    (0)

    věnuju vstupenku do kotle na finále, předání v sobotu ráno v UH.. (kap.r@seznam.cz)

  • Hynda - 27.04.2022, středa, 19:49
    (0)

    Tak Brno je v lize to bude zase výjezd👍

  • Babu - 27.04.2022, středa, 14:59
    (1)

    Dle mě za faul na Sadílka červená být měla, protože je to šlapák bez snahy hrát míč, a Tomič za podobný faul červenou dostal. Penalta na Chorého se pískat nemusela, protože je to Chorý :D ale buďme upřímní, nic to neovlivnilo, my jsme nedali svoje šance a oni ano (i díky našim chybám).

  • Babu - 27.04.2022, středa, 14:58
    (1)

    huhu: ale to zas bylo o tom, že VAR intervenoval skoro vše, takže sebemenší kontakt si 5x přiblížili a pískli. Kopali jsme snad 13 penalt. Ale letos to je tak, jak píše paya, že pokud VAR nevyhodnotí, že to, co rozhodčí na hřišti pískl, je zjevné pochybení, tak vůbec nezasahuje. Takže ono je to trošku neporovnatelné. Pro všechny týmy.

  • huhu - 27.04.2022, středa, 11:30
    (0)

    minulou sezonu jsme měli největší počet penalt, přesně tak se totiž rozhodčí chovají k týmu, kterého chtějí zaříznout, že mu písknou nejvíc penalt :)

  • Mouses - 27.04.2022, středa, 11:21
    (0)

    paya,huhu: Amen! Jsme mistři brekotu :)

  • huhu - 27.04.2022, středa, 11:09
    (0)

    paya: absolutní souhlas, kdyby nás chtěli poškodit, tak nepísknou ani to došlápnutí na Sadílka, ale VAR správně zasáhl. Ale to je taková zdejší malost v regionu, pořád jenom plakat jak nám velké kluby ubližují a že se všichni spolčili proti slovácku.

  • lagic - 27.04.2022, středa, 10:45
    (0)

    to paya: S tím ohraným "kontakt tam byl" se jdi vycpat, abych to napsal slušně!

  • paya - 27.04.2022, středa, 10:16
    (0)

    jinak ještě dodám, že za mě tedy Čermák dostat červenou kartu neměl. Slušela by tomu žlutá, ale pokud by byla červená, tak pak by se takových červených karet našlo opravdu několik v každém zápase.

  • paya - 27.04.2022, středa, 10:12
    (0)

    Šovki: neboj, jsem tady :-) 1. Komise rozhodčích k víkendovým zápasům ještě žádné komuniké nevydala a nějaká Zlatá píšťalka isportu mi je úplně jedno, jelikož mnohokrát tam uvádí totální nesmysly. 2. VAR Slovácku v tomto utkání pomohl a nebýt VARu, tak je změna pouze taková, že Slovácko nekopalo penaltu. U zákroků Čermáka rozhodčí ukazoval, že se nic nestalo, takže díky VARu alespoň penalta a že rozhodčí neudělil OT je opět pouze na něm a VAR v tom nehraje víceméně roli. Penalta na Chorého je bez intervence VARu čili opět samostatné rozhodnutí rozhodčího na hřišti, v této situaci VAR nemá důvod zasahovat, jelikož se nejedná o pochybení respektive očividně špatné rozhodnutí. Ruce Danička jsou na Chorém a ke kontaktu tam došlo, je tedy pouze na hlavním rozhodčím, zda uváží, že intenzita a provinění je tak velké, aby nařídil PK. Do těchto situací VAR nezasahuje, protože ke kontaktu tam prostě došlo. Ale klidně tady naplákej a nejlépe si počkej před stadionem a něco tam po rozhodčích vybekuj, to ti jde bez tak nejlépe. Jen tady ze sebe děláš hlupáka a přebíráš názory cizích. Pokud sis dokázal u té Zlaté píšťalky pustit zvuk, tak bys třeba i slyšel, že to byly chyby rozhodčího a ne VARu.

  • Šovkovskij - 27.04.2022, středa, 08:29
    (0)

    Taková klasika. Třetí zápas s Plísní, třetí zářez. To mne příliš nepřekvapuje, ale že si tohle nepohlídá ani Slavia, je s podivem. Již známý vliv Šádka na rozhodčí a VAR z prostoru mezi střídačkami se opět projevil. Šádkův vliv je stále enormní. Bohužel. Jenom vyhlížím jednoho nejmenovaného diskutéra, který nás poučil, cituji: "...Komise rozhodčích víceméně pracuje celý rok velmi otevřeně, přesně a stejně jak označili obrovskou chybu na Slavii, označili spoustu chyb i v jiných utkáních a chyba byla i druhá penalta proti Liberci. Hráč měl ruku v přirozené poloze u těla a trefila jej do lokte, který byl na těle čili vůbec žádné ovlivnění hry a rozšíření objemu hráče. Jsme čtvrtí v lize, ale budeme plakat na rozhodčí :-D Pořád je to fotbal, lidský faktor a plno nespravedlností by našel každý tým za celou sezónu..." :-D Jen dodám, je krásné, když komise rozhodčích dokáže pojmenovat chyby svých oveček (body nám ale stejně nevrátí), ale postrádám konečný efekt spočívající v tom, aby se tyto náhodné zářezy nejen proti Slovácku již neopakovaly. Své ví dlouhodobě i např. další dlouhodobě oblíbený tým na svazu, Teplice.

  • Bonito33 - 26.04.2022, úterý, 19:00
    (0)

    Vždyť Chorý je starý simulant

  • a jé - 26.04.2022, úterý, 18:20
    (0)

    DorianFCS takže i na potřetí nas zarizli

  • tvojemama - 26.04.2022, úterý, 17:42
    (0)

    Michal- Máš pravdu. Pořád mu je 22. Tak snad máme aspoň nějáké %.

  • DorianFCS - 26.04.2022, úterý, 17:15
    (0)

    Zlata pistalka na isportu: Sudi Klima si mel odpustit penaltu proti Choremu,ktereho nebranil Danicek za hranici pravidel. A mel odpiskat penaltu na Sadilka a udelit cervenou kartu, penalta odpiskana na zaklade intervence VARu. Znamka 5/10.

  • Michal fcs - 26.04.2022, úterý, 16:47
    (0)

    Vzhledem k tomu, že jsme tam Kubalu "odložili" jako nepotřebného,tak jsi asi s těma 5 mil. hooooodně mimo mísu. Buď realista

  • tvojemama - 26.04.2022, úterý, 16:45
    (0)

    Jakou má Hradec opci na Kubalu se neví že? Snad to je aspoň 5M plus aspoň nějáké procenta

  • tvojemama - 26.04.2022, úterý, 16:41
    (0)

    Když je o něj takový zájem, tak by cenovka mohla jít nahoru. 15M+20% z dalšího přestupu a ještě rok hostování u nás. To by nebylo špatné.

  • cicmaaa - 26.04.2022, úterý, 16:29
    (0)

    Jerry: A proč by nebyla?

  • Lemmy - 26.04.2022, úterý, 16:15
    (0)

    Jerry: buďme rádi že se hraje v UH :-)

  • Jerry1984 - 26.04.2022, úterý, 14:39
    (0)

    tak to je dobrý joke, všichni se těší na výbornou atmosféru lol...

  • Babu - 26.04.2022, úterý, 13:56
    (-1)

    kecipep: co dřív byla klasická taktika sparty, je teď i u slávie, aneb pokoupit to nejlepší od 18 let nahoru z celé republiky a pak jim dávat minutáž v řádech jednotek

  • RobertFCS - 26.04.2022, úterý, 13:40
    (0)

    https://facr.fotbal.cz/finale-mol-cupu-vyprodano/a16254

  • kecipep - 26.04.2022, úterý, 13:37
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-poplach-na-letne-slavia-chce-vyfouknout-sparte-dalsiho-hrace-slavna-s-se-perou-i-o-mladika-3309961#source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest189_panel_sluzeb_varD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz Začně přetahovaná o Vechetu? Docela se divím, že by o něj hned stáli

  • Babu - 26.04.2022, úterý, 13:13
    (0)

    A já si myslím, že ze 3000 partnerů se spoustě pepíků nebude chtět jet do UH a ještě před zápasem se to bude prodávat nakonec na pokladně. Protože svaz si zabral většinu A + C3-C5

  • Šovkovskij - 26.04.2022, úterý, 13:09
    (1)

    Já se vsadím o čokoládu, že vzhledem k tomuto systému budou na stadionu nakonec obligátní čtyři tisíce 😉

  • Michal fcs - 26.04.2022, úterý, 13:06
    (0)

    Arge: to nebylo o zpětném uvolnění, ale lístek 'svítil' normálně zeleně jako volný a po kliknutí si nic nezměnilo , ale plovoucí hláška 'místo obsazeno'

  • tadeas123 - 26.04.2022, úterý, 13:05
    (0)

    Zdravím, kdyby měl někdo jeden volný lístek tak koupím může být kamkoliv.

  • eLucky - 26.04.2022, úterý, 13:04
    (0)

    To je tak když něco "pořádá" svaz:D To si člověk dycky uvědomí, že aj to mnohdy amatérské prostředí na Slovácku je vlastně profi:D

  • Arge - 26.04.2022, úterý, 13:04
    (0)

    Volič: když dáš lístek do košíku tak je na 15 minut rezervováno, jakmile se uvolní protože ho nikdo nekoupil tak jde přesně tímhle stylem koupit někomu dalšímu

  • Michal fcs - 26.04.2022, úterý, 13:00
    (0)

    volič: ano naprosto stejné, nebylo to o to kam, ale hlavně aby byly.....

  • volič - 26.04.2022, úterý, 12:54
    (0)

    Michal fcs: to samé ,při kliknutí na "volné" místo se objevilo,že je obsazené,tak jsem zkoušel klikat na ty "volné" místa pořád dokola a najednou se mi jedno z nich ukázalo,že jde koupit.....zvláštní systém,řekl bych .....debilní!!

  • Arge - 26.04.2022, úterý, 12:45
    (0)

    Michal fcs: kdyžtak beru 😅😅

  • Michal fcs - 26.04.2022, úterý, 12:44
    (0)

    potvrzuji že 'volné' místa byly obsazené, ale po chvilce se mi podařilo koupit 2 ks,ale každý jinam, možná jeden pustím....Tohle jsem na ticketportalu nikdy nezažil, ani při EURU 21 tady v UH

  • volič - 26.04.2022, úterý, 12:43
    (0)

    Koupil jsem ještě jeden na B1 a pak se mi tam ukázalo,že další prodej bude 29.4.2022 od 12:00 , tož já nevím kdo toto vymyslel.

  • Pedro - 26.04.2022, úterý, 12:40
    (0)

    To Uhel....vždyt je vše obsazené....

  • Uhel - 26.04.2022, úterý, 12:38
    (0)

    tak se omlouvám, asi sem se unáhlil

  • Uhel - 26.04.2022, úterý, 12:31
    (0)

    C1,C2, C6 a C7 + A1 a A7, zbytek má zatím asi svaz a partneři

  • Uhel - 26.04.2022, úterý, 12:30
    (0)

    už prodej jede. na céčko jde normálně kupovat

  • Mouses - 26.04.2022, úterý, 12:30
    (0)

    Naštěstí se 3 podařilo koupit, ale jinak výsměch jaký počet šel do prodeje...

  • derflik - 26.04.2022, úterý, 12:29
    (0)

    To by mě zajímalo kdo je na tom C2 , které mělo být pro fanoušky. CD

  • volič - 26.04.2022, úterý, 12:28
    (0)

    @Fífa- to jo ,já ji mám a lístek "jeden" taky,ale chtěl jsem koupit ještě dva....., Jak to,že šlo koupit na permicu(slovácka) jen jeden,zatímco přes web pepíků(acs) to bylo jedno a mohl jsi jich koupit víc...a dnes prej 50lístků jen??

  • steve17 - 26.04.2022, úterý, 12:21
    (0)

    to mě neřkejte že cele cečko a ačko sou pro sponzory

  • PanSauron - 26.04.2022, úterý, 12:20
    (0)

    Tribuna A i C vyhrazeny pro papaláše? Chce se mi blejt. Dát do prodeje cca 50 lístků je trapas. FAČR m*dky

  • Fífa - 26.04.2022, úterý, 12:19
    (0)

    Kamarád bez problémů lístek koupil, tady jde vidět jak je důležité mít permici :)

  • volič - 26.04.2022, úterý, 12:15
    (0)

    No jo, já to zkoušel ve 12:00:30 a nebylo tam žádné místo ,tak nevím ,buďto jsem byl"pomalý" nebo je to zas neaký výprc.

  • pajca - 26.04.2022, úterý, 12:14
    (0)

    Ano, všech 25 volných lístků, které šly do prodeje

  • onysfan - 26.04.2022, úterý, 12:14
    (0)

    Tam zas bude nějaký bug, není možné, aby přesně ve 12:00:00 byla všechna místa pryč. Kdyby tam bylo dočasně obsazeno, tak ještě přimhouřím oko, ale takhle je to divné.

  • Tomáš Vavřiník - 26.04.2022, úterý, 12:11
    (0)

    Vyprodáno:-( Hned ve 12:00 bylo vše obsazeno ...

  • champyon - 26.04.2022, úterý, 12:10
    (0)

    Pokoušel jsem se koupit nějaký lístek, ale bez šance. Po kliknutí na volné místo to hlásilo obsazené.

  • Pedro - 26.04.2022, úterý, 12:04
    (0)

    Volný prodej je bloklý?????

  • Bonito33 - 25.04.2022, pondělí, 22:55
    (0)

    Ano, Olšanský hraje za B Vyškova, kde se staví proti Rohatci, Dubňanom, Veselí atp.

  • Nike - FCS - 25.04.2022, pondělí, 22:49
    (0)

    to Rado: Ano, Jarda je zřejmě zraněný... nějaký zápas střídal v průběhu první půle a od té doby nehraje... a Olšanský, když nehraje za áčko, tak nastupuje za B tým hrající I.A třídu, což je kalamita...A to klidně mohl raději být v béčku FCS, no zřejmě na to nemá, hrát stabilně druhou ligu...

  • Rado - 25.04.2022, pondělí, 22:28
    (0)

    Omlouvám se, že se odchýlím od logicky hlavních témat-boje v nadstavbě a finále poháru na domácím stadionu. Prostě mě mrzí, že se zasekly hostovačky Srubka a Olšanského ve Vyškově. Považuji je za vhodný postupný krok. Jenže díval jsem se, že Jara Srubek už zase nenastupuje (asi zdravotní důvody, jako v závěru podzimu) a Radim hrál myslím 2x, od té doby mimo sestavu...

  • TondaFCS - 25.04.2022, pondělí, 22:27
    (0)

    No davalo by vetsi smysl hrat finale na Sparte, vic dustojnejsi finale poharu, navic super VIP zazemi, ale pravidla jsou dana

  • Nike - FCS - 25.04.2022, pondělí, 20:34
    (0)

    Zítra od 12:00 volný prodej lístků na finále, skupovat co nejvíce a pak to prodat našim fanouškům.. Co čtu komentáře na sparťanských stránkách, tak to také hecují a nabádají kupovat ... co mě přijde směšné tak 50% komentářů je brekot, jak by se mělo hrát ne neutrální půdě a nemůžou to překousnout, jsou připosraní...

  • Bonito33 - 25.04.2022, pondělí, 11:43
    (0)

    BM: Samozřejmě nejsu trenér, od kterého si to hráči vezmou k srdci, tudíž je jasné, že nemůže být trenér nikdy spokojený po prohře. Jak říkám, mě se výkon líbil, šance jsme si vypracovali a gól jsme si v sektoru taky zakřičeli, takže za mne výkon v pohodě, když dám v úvahu, že jsme hráli v Plzni. S body jsem před zápasem nepočítal.

  • fandajakhrom - 25.04.2022, pondělí, 10:33
    (0)

    Myslim v porovnani s Plzni .. ta hraje o titul.. my ne

  • fandajakhrom - 25.04.2022, pondělí, 10:32
    (0)

    Tak proti Plzni byla motivace podstatne nizsi... taky bych rad zvitezil, ale nekteri hraci do toho nedali 100%.... dulezite ted bude neprohrat s Banikem a sundat sratlu v poharu... to je hlavni

  • Bayern Munchen - 25.04.2022, pondělí, 10:30
    (0)

    Jak o nic nešlo, to jsou řeči... kluci potřebují mít čistou hlavu na finále a každý bod by se hodil i z Plzně... 4 flek ještě není 100 % stačí abychom třeba nějak nešťastně prohráli s Baníkem a pak jedeme na Slávii, Baník má doma Hradec, který třeba porazí, a už bude rozdíl pouze dva body a to ještě může být třeba drama, snad k tomu nedojde, ale že nám o nic nejde, není pravda...

  • fandajakhrom - 25.04.2022, pondělí, 10:22
    (0)

    Hlavne si lidi zajistete listky na finale.. spartanu (z řad debilu z Moravy) tu urcite nebude malo

  • fandajakhrom - 25.04.2022, pondělí, 10:20
    (0)

    Kritiku si asi zaslouzi vetsina hracu vcetne golmana.. ale nam (na rozdil od Plzne) o nic neslo a bylo to videt.... tajne ale doufam, ze si to nechavame na finale poharu...

  • Bayern Munchen - 25.04.2022, pondělí, 10:17
    (0)

    Bonito: dle tvého dobře, dle Svědíka hrozně… a s názorem Svědíka se ztotožňují… a ještě ze tady není trenér, který by jako ty řekl, že jsme hráli dobře a uspokojovali se…

  • Bonito33 - 25.04.2022, pondělí, 10:14
    (0)

    Vždyť jsme hráli v Plzni a tu je zase kritiků, nevím co kdo čekal? 3 body? Za mne jsme hráli dobře, brankař to vychytal, stane se..jindy nám tam zase spadlo vše. V Plzni jsme hráli dle mého pohledu velice dobře.

  • Bayern Munchen - 25.04.2022, pondělí, 09:46
    (0)

    Tak teď jsou před námi dva nejdůležitější zápasy sezóny, s Baníkem by stačil i bod, ale jak znám pana Svědíka, každé utkání chceme vyhrát, což je správně... No a pak pohár a to je opravdu nejdůležitější zápas pro klub jako je Slovácko... Doufám, že hráči k těmto dvěma zápasům přistoupí plně koncentrování a odvedou maximum, kdy pojedou až na dřeň... Hlavně se zaměřit na bránění standardek a v obraně hlavně přistupovat koncentrovaně ke každé situaci... Protože mi přijde že jak na Spartě tak teď v Plzni to bylo lehkovážné a oba zápasy jsme prohráli ne díky soupeři, ale díky naším úplně zbytečným chybám... No a hlavně se nezranit a zlepšit mušku, poslední tři zápasy je ta naše střelecká nemohoucnost dost patrná... snad nebude nic vážného s Petrželou...

  • Black Wolf - 25.04.2022, pondělí, 06:12
    (0)

    Jinak tady v té nesmyslné a zbytečné nadstavbě o nic nejde, s FCB stačí jen bod, hlavně aby se hráči nezranili a v plné síle počtvrté konečně vyhráli domácí pohár! 4:0 jak loni to s letenským cirkusem zřejmě nebude, protože se zbavil toho nemehla Štětiny a je to pro něho jediná možnost jak získat 🏆, páč na titul nemají, ale pro FCS to bude mega úspěch!!!

  • Black Wolf - 25.04.2022, pondělí, 05:16
    (0)

    FCS zdárně pomohlo Plzni k titulu... Díval jsem se i na Hradec, Kubala šel oproti výkonům na Slovácku hodně nahoru, proč asi? Taky Srubkovi se daří, ní nevím jestli se budou chtít vrátit zpět a leštit lavicu.

  • Petros - 24.04.2022, neděle, 22:44
    (1)

    To se tady zase sešla eskadra kritiků :))) jako žádná hitparáda z naší strany to nebyla, ale zas tak zlé taky ne. A já ani moc nehaním ty naše zahozené tutovky, když se na ně podíváte s chladnou hlavou, tak všechny byly zakončené víceméně dobře, ale brankář vždy skvěle zasáhl. Nebýt jeho, klidně to mohlo skončit remízou a diskuze tady by byla mrtvá :) nic se neděje, jede se dál a s Baníkem v poho stačí remízka.

  • Pedro - 24.04.2022, neděle, 22:00
    (0)

    Zápas se zlomil druhým gólem....zbytečný centr, o kterém se už tady psalo a odfláklý přístup Kadlece, který jak nováček nechal naběhnout Sýkoru, vůbec ho neatakoval, v klidu ho dobíhal, koukal se mu na záda, tak zkušený stoper tohle nemůže dopustit!!! Několikrát jsem si to přehrával...

  • celtic - 24.04.2022, neděle, 21:53
    (0)

    Nike..hlavne to chce v pristich dvou zapasech promenovat vylozene sance,to je ted nase nejvetsi slabina a pak standartky od soupere i ty nase...toto vsechno chce zlepsit,jinak svedik to v pozapasovem rozhovoru vystihl presne

  • Nike - FCS - 24.04.2022, neděle, 21:46
    (0)

    Naštvaný Svědík: Jurečka že se pere o korunu střelců? Měl by se rvát hlavně na hřišti!.... Tak ono se těžko rve na hřišti proti budoucím spoluhráčům, ne sranda... Tento zápas nic neznamenal, pojďme se pořádně soustředit na nastávající dvě domácí klíčové utkání sezóny... Vrchol sezóny, máme na to, jen chtít a doma umíme, tak snad to dopadne co nejlépe :-)

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 21:22
    (0)

    Hradec dnes krásně ubojoval Slavii. Mejdr, Vlkanova, Vašulín, dobří hráči. I Kubala to odmakal. Klobouk dolů.

  • fana - 24.04.2022, neděle, 21:13
    (0)

    A zase gól s plísňů v prvních minutách. Nad tím by měl někdo se zamyslet a zapracovat na tom. Už je to s něma několíkátý takový gól.

  • Valheru - 24.04.2022, neděle, 20:33
    (0)

    Za mě Filipovi se zápas moc nepovedl, byla vidět trochu nejistota a asi absence herní praxe, což je škoda, Plzni ulehčil situaci hlavně první gól. Ale lámat nad ním hůl po jednom zápase? Neblbněte...

    Zápas to byl dobrý, škoda zase neproměněných šancí Reinberka a Jurečky.

    Ale co má říkat Trpišovský po těch gólech Hradce... :-) BTW: Kubala se docela dobře rozehrál... 5 branek a 3 asistence.

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 20:32
    (0)

    Sledujete jakou formu má Kubala.? A to je v Hradci na hostování s opcí.... takže si ho Hradec nechá.

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 20:31
    (0)

    Celtic to samo vím no ale jak už jsem někde niz psal důležité se nezranit a nevykartovat

  • celtic - 24.04.2022, neděle, 20:22
    (0)

    A je:..pokud porazime za tyden Banik tak uz sme definitivne ctvrti s jistotou Evropskych poharu...a pak uz se muzeme soustredit na nejdulezitejsi zapas sezony, finale mol cupu..je super ze oba zapasy hrajeme doma...a pokud oba tyto zapasy zvladneme..tak pak uz je jedno jak budem hrat zbyvajici zapasy..posun v tabulce uz stejne nebude,tak muzeme pak s cistou hlavou odehrat zbyvajici tri zapasy a dat sanci mene vytizenym hracum s perspektivou do budoucna napr...Vecheta,Borek,Juroska,Aldin apod

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 19:55
    (0)

    Drzy vandrak presne a o to jde no když ted sleduji Hradec a slavku no abychom ještě nevyhoreli

  • vlkodlak - 24.04.2022, neděle, 18:46
    (0)

    největší problém pro nás jako vždy Beauguel neproměnování tutovek a dnes rozdílový brankář

  • drzý vandrák - 24.04.2022, neděle, 18:42
    (0)

    Pokud nám nejdou základní věci, jako pokrytí standartek nebo neproměňování tutovek kýmkoliv, tak nečekejte že to zázrakem klapne ve finále....

  • Bayern Munchen - 24.04.2022, neděle, 18:38
    (0)

    Podstatné je se připravit teď na naše dva domácí zápasy… ale jak na Spartě tak teď v Plzni jsme jim výhru darovali… to co nedáme a dostaneme skoro ze všeho, v tom je rozdíl mezi TOP 3 a námi… hlavně proti Spartě se vyvarovat gólům ze standartek… a penalta Daníčka, to bylo naivní…

  • celtic - 24.04.2022, neděle, 18:36
    (0)

    A zvednout si sebevedomi pred finale mol cupu

  • celtic - 24.04.2022, neděle, 18:35
    (0)

    Cekal sem od nas vic,skoda,,,presne tak spousta nevyuzitych tutovek jak proti Liberci tak dnes proti Plzni moc na psychice a pohode neprida,prave naopak..a cekaji nas ted dva nejdulezitejsi zapasy sezony,obzvlast ten se Spartou... Ted by to chtelo porazit Banik

  • spiky - 24.04.2022, neděle, 18:31
    (0)

    Já si myslím, že kluci jsou jasně nastavení na vrchol sezóny a to je teď Baník a pak finále poháru. Myslím, že tato prohra nikoho nenahlodá. Ano sere to, ale daný cíl je jasně jinde.

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 18:20
    (0)

    Co to je za blbou rec ze o nic nešlo jde o pohodu v týmu o psychiku pred dulezitym zápasem atd.

  • DorianFCS - 24.04.2022, neděle, 18:17
    (0)

    Ty nase standartky a koncovka, ale aspon se tam dostavame. To mnozstvi nepromenenych sanci z poslednich 2-3 zapasu. Ale pokud by to melo tak, ze nam tam se Spartou zase vsechno spadne, tak to mile rad za to vymenim.

  • Hory - 24.04.2022, neděle, 18:06
    (0)

    Dnes mi přišel nejslabší Rigi a Jurečka taky neviditelný. Navíc co nedal Jurečka z toho nájezdu, tak takový střelec za kterého se pokládá, by měl toto dát.

  • TK27 - 24.04.2022, neděle, 18:06
    (0)

    Hlavně neprohrát s Baníkem, pak už je to jedno.

  • Hynda - 24.04.2022, neděle, 18:03
    (0)

    Kalabiska měl hrát od začátku,prohráli jsme co už kdyby jsme dali ty šance mohli jsme odvezd bod ale kdyby

  • Tukkan - 24.04.2022, neděle, 18:01
    (0)

    Dneska o nic neslo. Veledůležité 2 zápasy nás čekají 😂

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 18:00
    (0)

    Pro Slovácko v podstatě zbytečný zápas. Koho pochválit? Možná snad jen Kadlece, Havlíka a Sadílka.

  • celtic - 24.04.2022, neděle, 18:00
    (0)

    Skoda cekal sem dnes vyhru nebo remizu..za me zklamani...

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:48
    (0)

    Ten mobil je hrozny oprava stanka

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:47
    (0)

    Navíc bogela děláme střelcem což mě sere ještě vic a stránka pasuje dalo 11 kola bože co jsem komu udělal

  • drzý vandrák - 24.04.2022, neděle, 17:43
    (0)

    Jak ho mám rád, tak dnes Cicilia velmi špatný.Souboje prohrával a dopředu marný...

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:43
    (0)

    O hovno nejde jde o to zbavit šance berbrovce na titul

  • Babu - 24.04.2022, neděle, 17:42
    (0)

    Je to úplně stejné jak na Spartě, nedáme tutovky a soupeř to tam dotlačí a my mu pomůžem chybama... holt ne nadarmo jsou ti TOP3 stabilnější

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:41
    (0)

    Penalta jista mel tam ruky co asi jiného s toho melo byt , cítila dnes nic moc , stejně jako všichni ostatní

  • spiky - 24.04.2022, neděle, 17:38
    (0)

    Jasný no, dvoumetrový Chorý odletí jak kdyby dostal dělovku od Vémoly :D Ještě že jde o hovno.

  • TK27 - 24.04.2022, neděle, 17:38
    (0)

    Nicméně opět se ukázala herní neinteligence Daníčka

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 17:37
    (0)

    Penalta ani náhodou

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 17:33
    (0)

    Takového gólmana jako je Staněk...tak hrajem o první místo

  • drzý vandrák - 24.04.2022, neděle, 17:33
    (0)

    Kolik potřebujeme tutovek na gól ze hry?

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:30
    (0)

    Oprava hlavně se nezranit

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:30
    (0)

    A to si dělají prdel co už nedali

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:30
    (0)

    Vzdy ty naše druhé polocasy byli lepší než první dnes to vážně nevidím možná je lepší dohrát a hlavně se nebráním

  • Babu - 24.04.2022, neděle, 17:28
    (0)

    V Olomouci přerušeno pro hustý déšť

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 17:24
    (0)

    No druhy polocas nic moc

  • Babu - 24.04.2022, neděle, 17:07
    (0)

    Lemmy: ukázal riginovi, at si to klidně vezme

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 17:04
    (0)

    Teď to říkal ve studiu....že má Nguyen podíl na obou gólech

  • Lemmy - 24.04.2022, neděle, 17:02
    (0)

    Proč vlastně nešel kopat penaltu Jurečka?

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 17:01
    (0)

    Defenzíva špatně....ale Cicilia Saďa Havlík Petržela a Daniček 👏👏👏👍

  • Black Wolf - 24.04.2022, neděle, 16:59
    (0)

    Pro fipa: Filip dostal FCS do finále poháru vychytáním Olomouce, např....

  • Babu - 24.04.2022, neděle, 16:59
    (0)

    Mně nevadí, že prohráváme, mně vadí, že jsme si nechali dat laciné góly po našich chybách /aut, standardka/ ;-)

  • Ondra - 24.04.2022, neděle, 16:57
    (0)

    Mám z té naší hry pocit, že hrajeme na 80%. Což je pochopitelné

  • Bayern Munchen - 24.04.2022, neděle, 16:55
    (0)

    Přes Reinberka oba góly ani jednou si nepohlidal hráče, Tomič špatný… no a o obranných standartkach není potřeba mluvit, jako vždy na Spartě i v Plzni… Škoda že se zranil Petržela dost se snažil Holzera jsem ještě neviděl…

  • spiky - 24.04.2022, neděle, 16:55
    (0)

    Proč by nemohl hrát Tomič? Na Mosqueru je podle mě nejlepší volbou, který mu může rychlostně stíhat. Je jasné, že budou hrát i ostatní, aby se to trochu rozložilo mezi všechny. Co se týče Filipa, tak tam si myslím že mu vůbec nepomohlo to zranění a teď mi přijde že není tolik jistý, jak před ním. Ale nedělejme tady, že nikdy nic nezachytal. Se zas proberte někteří.

  • Black Wolf - 24.04.2022, neděle, 16:55
    (0)

    Borci, v pohodě, hlavní je POHÁR. Branku Plzeň dostala, Regi napravil zkušeně zbytečný faul, ještě jeden dáme.

  • Babu - 24.04.2022, neděle, 16:41
    (0)

    Taky nechápu, navíc Reinberk vlevo je taky špatný... dat tam kalabišku nalevo, reinberk zpátky vpravo aje klid

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 16:39
    (0)

    drzý vandrák: Taky nechápu, proč hraje na úkor Kalabišky.

  • drzý vandrák - 24.04.2022, neděle, 16:37
    (0)

    Tomič je dnes naprostá tragédie...

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 16:37
    (0)

    Druhý gól....Hofman Nguyen....bál se tam dát ručičky

  • Lemmy - 24.04.2022, neděle, 16:36
    (0)

    fipa: Co ti Nguyen udělal? 😀 Ale přiznám se, že pro mě je dvojka Fryšták Borek úplně v pohodě 😇

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 16:36
    (0)

    No dnes je tam Nguyen opravdu zbytečný.

  • Babu - 24.04.2022, neděle, 16:36
    (0)

    Tomič a Reinberk hooodně špatné. Rambo nestihl v levé části hřiště už tři centry

  • TK27 - 24.04.2022, neděle, 16:35
    (0)

    Proboha ten Tomič, co to je

  • Skein - 24.04.2022, neděle, 16:34
    (0)

    hlavně, že byl VAR. a gesto Jurečky..že půjde Rigi!jinak hezký potlesk na Miláánka

  • Survival - 24.04.2022, neděle, 16:31
    (0)

    Nefasovali jsme za takové přišlápnutí vždy červenou?

  • Skein - 24.04.2022, neděle, 16:24
    (0)

    aaa monolog :-D

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 16:24
    (0)

    Za ty prachy co tu má může jít spatky Heča

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 16:22
    (0)

    Tak mě řekněte kdy Nguyen zachytal.... který zápas byl oporou?

  • drzý vandrák - 24.04.2022, neděle, 16:19
    (0)

    fipa : ty jsi nakokrhaný nebo co?

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 16:12
    (0)

    Říkal jsem že Fryšták a Borek jsou lepší

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 16:11
    (0)

    A to má Nguyen největší plat

  • TK27 - 24.04.2022, neděle, 16:10
    (0)

    Fipo, nejlépe aby se vrátil Víťa Nemrava, že? :)

  • celtic - 24.04.2022, neděle, 16:09
    (0)

    Opet klasika gol ze standartky nejhorsi mozny scenar..a ted to plzen bude betonovat

  • fipa - 24.04.2022, neděle, 16:08
    (0)

    Nguyen je OTŘESNÝ!! Fryšták a Borek jsou lepší..... vraťte ho do Liberce

  • Babu - 24.04.2022, neděle, 15:46
    (0)

    guerero: předprodej na Baník bude po víkendu, nehlásí to vyprodáno, není to ještě spuštěno

  • Skein - 24.04.2022, neděle, 15:22
    (0)

    Klub dal. možnost A a možnost B. každý o tom věděl. Jen jak se bude řešit přednostrní právo, to netuším.

  • Skein - 24.04.2022, neděle, 15:19
    (1)

    https://www.fcslovacko.cz/cs/permanentky avizovíno v červenci 2021, dnes je duben 2022.

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 15:17
    (0)

    Ale dal možnost i koupit

  • guerero - 24.04.2022, neděle, 14:59
    (0)

    Ale však já nemám problém koupit si lístek, ale s návrhem vyměnit permice po covidu přišel klub, tak toho lidi využili.

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 14:47
    (1)

    Bylo jim lito podpořit klub tak ať platí no ono zas tolik toho nedají za to vstupné

  • a jé - 24.04.2022, neděle, 14:44
    (3)

    Když máš permici Spolu do pohárů mas i nadstavbu s vymenenou ne a je to spravne 😀bylo to tak řečeno na začátku sezony a tim pádem každý vedel a zakoupením potažmo výměnou souhlasil tak co se zas resi

  • derflik - 24.04.2022, neděle, 14:40
    (0)

    guerero:já to beru jako součást podpory klubu a bylo jasně napsané na jaké zápasy ty různé pernamentky platí.

  • guerero - 24.04.2022, neděle, 14:31
    (0)

    derflik:protože když si někdo pořídí permici a potom se celou sezónu nechodí kvůli covidu, tak je prostě vyměněná za sezónu,kdy se nechodilo, ale je zaplacená, nikdo zadarmo chodit nechce ale to ty nemůžeš pochopit.A nadstavba je taky část sezóny,nebo ne?

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 14:25
    (0)

    BM: Konkrétně kteří z béčka?

  • derflik - 24.04.2022, neděle, 14:22
    (0)

    a proč by měla platit , za zlatou zaplatíš a za vyměněnou bys chtěl chodit zadarmo..

  • guerero - 24.04.2022, neděle, 14:10
    (0)

    Hory:protože nemám zlatou permici, ale jen vyměněnou z minulé sezony,a ta prý neplatí na nadstavbu, i když nechápu proč?

  • Bayern Munchen - 24.04.2022, neděle, 14:06
    (0)

    Kara: než brát tohle, tak raději ať hrají kluci z B týmu a nebo se podívat na hráče v druhé lize, třeba by taky nějaký zadarmo byl a hlavně mladší s perspektivou…

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 14:02
    (0)

    BM: Kde a koho bys teda chtěl brát, když nejsou prachy?

  • Bayern Munchen - 24.04.2022, neděle, 14:00
    (0)

    kara: z pohledu chování klubu ohledně příchodu hráčů bych se ani nedivil, zadarmo a teď je zraněný a bez smlouvy, ale jestli odejde Jurečka, Havlík a Cicilia tak někým to zalepit musíme i když brát 30 letého borce se mi moc nelíbí.. z toho už klub nemá nic ani v budoucnu kdyby ho rozehral do top výkonu…ale neslyšel jsem tak nevím, jiní budou určitě vědět..

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 13:48
    (0)

    BM: To by taky byl skoro nejmladší.

  • Bayern Munchen - 24.04.2022, neděle, 13:37
    (0)

    Jaký Hála však má jít do Bohemky jsem kde si četl a k čemu by nám byl má už 30 let…

  • Hory - 24.04.2022, neděle, 13:27
    (0)

    A proč by permice neměla platit na nadstavbu?

  • guerero - 24.04.2022, neděle, 13:06
    (0)

    Ticketportal hlásí na Banik vyprodáno, nemáte někdo info z klubu, jak to je?Mám sice permici, ale ta na nadstavbu neplatí.

  • karagavrylydys - 24.04.2022, neděle, 12:55
    (0)

    Nemá náhodou někdo bližší informace o možném příchodu Martina Hály?

  • celtic - 24.04.2022, neděle, 11:40
    (0)

    Ja si taky myslim ze by sme nemeli prohrat..vzhledem k tomu ze sme v obou pripadech proti plzni byli lepsi a prohrali,tak by sme meli vyhrat..v obou pripadech nas hrube a zasadnim zpusobem poskodili rozhodci,takze me nejvetsi prani je aby rozhodci piskal ferovku...navic tim ze prohral Banik tak mame na ne luxusni naskok,takze nebudem tak pod velkym tlakem jako Plzen,ktera musi vyhrat aby udrzela krok se slavii v boji o titul

  • Fcslovacko2004 - 24.04.2022, neděle, 09:26
    (0)

    Já si třeba myslím že dnes neprohrajeme, vidím remízu

  • vajdik - 24.04.2022, neděle, 09:25
    (0)

    TK27- tak naštěstí se tvoje předtuchy nevyplnily. Troufnu si říct že 4.misto je doma, max Baník získá 12.b, a na nás musí uhrát 9.b, takže by musel mít z posledních 4zaoasu bylanci 3vyhry a Slovácko z pěti zápasů NULA bodů. Doma to chce v sobotu uhrat remízu a je to doma.

  • guerero - 23.04.2022, sobota, 21:15
    (0)

    Měl jsem velkou chuť zítra vyrazit do Plzně, ale od pátku je nemožné sehnat 3 lidi do auta,škoda. 😏

  • TK27 - 23.04.2022, sobota, 15:01
    (0)

    Nedivil bych se, kdyby dneska Banik porazil Spartu

  • Greif - 23.04.2022, sobota, 14:08
    (0)

    Čtvrté místo je jasné Baník neuhraje 8 bodů a my 0 .. takže v klidu ;)

pristi
 Další články:
01.05.2022, neděle, 13:28 - Paráda! Jurečka hattrickem skolil Baník. Slovácko má jisté evropské poháry
01.05.2022, neděle, 13:23 - Slovácko - Baník Ostrava 3:1, střídající Jurečka řídil obrat hattrickem
30.04.2022, sobota, 08:48 - Slovácko zbrojí na Evropu: dohoda s Havlíkem, zkusí zlákat Kúdelu!
30.04.2022, sobota, 08:37 - Atraktivní předehra finále MOL Cupu: Slovácko hostí Baník. Pojistí si poháry?
22.04.2022, pátek, 20:05 - Evropa na dosah. Slovácko sní o pohárovém triumfu, šanci má i v lize
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace