*
včera
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
03.11.2024
TISKOVKA | Matyáš Kozák po Plzni
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Jarní část sezony mělo Slovácko špatnou, tvrdí „mistr Moravy“ Došek

31.05.2015, neděle, 09:39
dosekdres100_velky.jpg

Po osmém kole byli na překvapivém třetím místě, v polovině ligy se nacházeli na deváté příčce a na stejné pozici jsou nakonec i po závěrečném kole. Fotbalisté Slovácka ukončili ligový ročník 2014/15 výhrou na Slavii 3:1 a prolomili sérii pěti zápasu bez vítězství.

„Tak rychle, chlapi, už mám dovolenou,“ začal zvesela kapitán Slovácka Libor Došek, když po utkání přišel mezi novináře. A kam se sedmatřicetiletý útočník chystá? „S rodinou do Chorvatska, ale ještě je čas,“ vyprávěl.

Téměř dva metry vysoký kanonýr nasměroval svůj tým v pražském Edenu ke třem bodům, když se v 17. minutě trefil hlavou. Slovácko nakonec Slavii porazilo 3:1, což její kapitán bere jako takovou náplast po nevydařené jarní části.

Jak hodnotíte vítězný zápas se Slavií?
První poločas byl dobrý, ve druhém jsme na začátku trošku povolili, ale potom jsme dali na 2:0. Od té doby už nebylo, co řešit. I když posledních pět minut jsme si zbytečně zkomplikovali. Ztráta balonu, roh a gól. Mám z toho ale dobrý pocit. Zasloužená výhra.

Před posledním kolem jste pět utkání za sebou nevyhráli. Měli jste tedy o to větší motivaci?
Samozřejmě. Chtěli jsme to zakončit výhrou a oplatit Slavii prohru z prvního kola, kdy jsme byli jasně lepší a prohráli jsme 1:2. Motivace tedy určitě byla.

Jméno Heslo
text
  • KEIKIN - 03.06.2015, středa, 13:44
    (0)

    Hory: Otázka je, jestli mohl. Třeba dostal od vedení úkol umístit se do x-tého místa kvůli odměně. Nebo dostal úkol, ať hraje Kerbr, Valenta paod. - aby se ti hráči mohli po sezoně prodat. Co my víme co si potají šušká majitel-ředitel-trenér. Holt v některých klubech není trenér pánem všehotvorstva...

  • Hory - 03.06.2015, středa, 13:34
    (0)

    Pokud by Sváťa pohádka opravdu chtěl, tak dá šanci mladým co zahřívají lavičku a na to ani peníze nepotřebuje. Ale to by musel opravdu chtít. Šanci na jejich vyzkoušení měl jedičnou v závěru letošního ročníku a jak s ní naložil, víme všichni...

  • Maja - 03.06.2015, středa, 13:22
    (0)

    ad Diviš: Já jsem na něj nechtěl útočit, podle mě taky patří k lepšímu. Jen jsem ho vybral jako příklad hráče, který kdyby musel bojovat o místo, tak by byl určitě lepší. Konkurence chybí a Sváťa to může opakovat jak chce. Peníze nejsou.

  • eLucky - 03.06.2015, středa, 09:24
    (0)

    to KotelGuláša: Zatím sem jenom z několika stran slyšel, že sú pěkné;) Tak snad budů;)

  • KotelGuláše - 03.06.2015, středa, 09:19
    (0)

    To Elucky: Uvidíme no. Nike ma pěkné věci. Snad vyberem nějaký pěkný vzor dresů. Ne jak brno a Liberec. Ty se mi vůbec nelíbí.

  • eLucky - 03.06.2015, středa, 09:08
    (0)

    to lagic: Tak u některých určitě toto hrát roli opravdu může, určité uspokojení, ale přece každý fotbalista by se měl chtít posunout někam dál a pokud bude podléhat sebeuspokojení, tak je to pro něj cesta do nižší ligy časem, nic víc, nic míň.

  • eLucky - 03.06.2015, středa, 09:06
    (0)

    to KotelGuláše: O Jadbergu sme sa nedávno zrovna bavili a Jadberg už vůbec nedělá do fotbalu, plně se soustředí na svůj hlavní byznys - florbal - kde se stal jednou z dominantních značek. Umbro bylo neschopné nám cokoli dodat, na druhů stranu nikdy nám taky nic nediktovalo. Kappa měla exkluzivní podmínky a přitom u ní byl problém dodat aj blbé dresy. Tento problém u Nike určitě odpadne, velikostí firmy - nejen v ČR - se s ní může rovnat jedině Adidas, takže samozřejmě má daleko větší možnosti co se týká veškerého textilu. Jak to bude s cenama, kvalitou atd. se nechme překvapit, i v tomto směru čekám posun k lepšímu ale;)

  • KotelGuláše - 03.06.2015, středa, 08:50
    (0)

    Nike? Nevím,jestli bychom se neměli ubírat spíš cestou místních malých firem jako je Jadberg,který jsme už kdysi měli,když ty "světové"na nás obvykle serou. Každopádně všechno je lepší než kappa. Jsem zvědavej jak nový dres bude vypadat. Nike je jednička,tak snad to nedopadne jak s Umbrem a Kappavkou.

  • Šovkovskij - 03.06.2015, středa, 06:13
    (0)

    KotelGuláše: Všichni jsme nadšení, že Kappa konečně končí. Přichází NIKE, takže to je absolutní špica!:-)

  • Šovkovskij - 03.06.2015, středa, 06:12
    (0)

    Já jsem možná trošku zaujatý, jelikož Diviš je můj oblíbený hráč. Ten kluk, když má formu, tak patří na své pozici k nejlepším v lize. Ten na té lajně jezdí jak čert! Pravda, koncovka je slabší. Já chci jenom říct, pravda, nemá ideální období, ale přece ho nebudeme odepisovat? On se do toho dostane, protože právě potřebuje podržet! V něm to je, a my to z něho zase dostaneme! To je jeden z mála příchodů, který se Slovácku prostě povedl. A tuším, že přišel dokonce ze Senice zadarmo. Je to prostě plejer a potřebuje podpořit!

  • lagic - 02.06.2015, úterý, 20:53
    (0)

    to eLucky: No nevyrovnanost výkonů je dle mě právě tou spokojeností s 9. nebo 10. místem. Jen si to vem, na začátku sezony nahrajem body, hrajem dobře, pak najednou mají nahrané a podle toho to pak vypadá...Jakmile jim zase začne téct do bot, tak zaberou, uhrají několik dobrých zápasů a pak zase vypustí. Záchrana jistá, tak zase vypnem, pak už je to moc a vedení udělá bububu a najednou zas umí hrát a vyhrají na Slávce...To je ten problém, ŽE JIM STAČÍ TO 10. MÍSTO!!! Žádný tlak na lepší výsledky od vedení, nic...a jak známe náturu obyvatel této země, když nemusím, tak nic navíc neudělám!

  • KotelGuláše - 02.06.2015, úterý, 17:51
    (0)

    Tak to je fajn že už tu nebude Kappa.

  • zdrh - 02.06.2015, úterý, 16:33
    (0)

    Babu: Myslím, že Zemek v tomto pohledu není zrovna vzor ctnosti, dokonce bych řekl, že Paclík je proti němu čistota sama (což je celkem dvojsmysl vzhledem k jeho byznysu s čistírnou)

  • Ykarus - 02.06.2015, úterý, 13:15
    (0)

    Pro mě Diviš patří určitě k tomu lepšímu co v týmu máme.

  • Maja - 02.06.2015, úterý, 12:47
    (0)

    eLucky: Vím o co ti jde a vidím to podobně, že trocuh víc šanci by dostat měli. A ne jen kvůli jím samotným, ale taky kvůli základní 11. Kdyby jeden zápas šel Galuška za Diviše a zbytek zůstal stejný, asi by se herně nic moc nestalo a Diva by měl aspoň čas popřemýšlet, že tam nemusí hrát každý zápas.

  • Greif - 02.06.2015, úterý, 12:15
    (0)

    Polevko .. Ano kapa zavrela kram ..

  • Greif - 02.06.2015, úterý, 12:13
    (0)

    Galuskovi udelal nekdo na trenalu pred zapasem takove jelito .. Ze nevidel na jedno oko ..

  • KotelGuláše - 02.06.2015, úterý, 12:11
    (0)

    zdar,co je pravdy na tom že už nebudeme mít vybavení Kappa jak tu psal Vajdík?

  • vajdik - 02.06.2015, úterý, 11:59
    (0)

    Dane - ono toho Divise bych se vazne nebal..ten spadne při hre ikdyz foukne silnejsi vitr...ale prece to není když nekoho kritizuji ze ten druhy chce pouzit hrubost na svoji obranu. Ja si myslim ze on osobne to citi ze je herne totalne v prdeeeelce..ale bohužel trenér ho na hriste posila neustale.. Mr.Buben - ja slovacko do poharu neposilam ani ho na ne nevidim..jen rikam nez hrat 9 místo s Kerbrama, Divisema, Radou..tak to stejne místo +- uhrajeme s mladiky a za nižší peníze na mzde.. Jde o to ze ceska liga je tak prumerna krom tri tymu..ze i s timto kadrem a financema muzeme hrat pate místo..jenze nikdo asi neciti tlak..a všichni jsou spokojeni s tim devatym...

  • eLucky - 02.06.2015, úterý, 11:54
    (0)

    to Maja: Rozhodně nejsem zastánce toho, abysme hráli s tak mladičků zálohů, ale myslím si, že šanci si zahrát by si zasloužili někteří;) Navíc v posledním zápase za rozhodnutého stavu;) Tak to sem si ani nevšiml zrovna teď uprímně:D Nicméně v tom případě se dá říct to samé, akorát místo Galušky by byl Civič;)

  • Maja - 02.06.2015, úterý, 11:45
    (0)

    eLucky: Galuška měl zranění, pokud sis všiml, tak nebyl ani na předzápasové rozcvičce. Že hrál druhý den za béčko mě překvapilo.:-) Nerozumím čemu pořád nadáváte. Mladí by možná o TROCHU víc vytížení v áčku zasloužili, ale záloha Sadílek, Trávník, Havlík, Galuška by fakt asi ještě nefungovala. Zkušenost je potřeba ať chcete nebo ne.

  • Babu - 02.06.2015, úterý, 11:42
    (0)

    *ostatních

  • Babu - 02.06.2015, úterý, 11:42
    (0)

    Nehledě na to, že tady snad huhu či kdo píše, že z Paclíka vyzařuje skromnost.. dyť je to hovado úplné ten člověk, si najděte něco o jeho sotatních podnikatelských aktivitách, hned jak se plzni přestane dařit, švihne do ostruhů a mizí

  • Dan - 02.06.2015, úterý, 11:41
    (0)

    huhu,vajdik: přestaňte už s tím vyhazováním hráčů.Já být Divišem atd. tak si Vás určitě najdu, a pak by jste určitě nedělali sestavy.

  • Mr. Buben - 02.06.2015, úterý, 11:14
    (0)

    celtik: by mě zajímalo, na kterých stadionech sou sekundy na fotbale, navíc světelná tabule je pouze orientační a rozhodčí se řídí časem na hodinkách. možná na hokeji, ale to je jiný sport :) vajdik a ostatní bojující o poháry: My nemáme ani do každé řady adekvátní náhradu pro SYNOT ligu a Vy chcete hrát evropu? Srovnávejte srovnatelné... Paclík je majitel stejně jako Zemek, nemá-li ambice(=PENÍZE) Zemek, nemůže je mít ani Krejčí. Jak píše Greif trenéři mistrů světa, kteří nebyli ani na jednom tréninku Slovácka.

  • eLucky - 02.06.2015, úterý, 11:09
    (0)

    to huhu: No tak Havlas už dneska je ligovým hráčem, rozkolísanost výkonů se mu sice stále nevyhýbá, ale už podává ligové výkony a v béčku ostatní jednoznačně převyšuje. Na jaře se dle mně v béčku výrazně zlepšil taky Galuška. Sáďa ale v béčku na jaro nijak výrazný není, možná mu nepasuje post, nevim. Jinak Kerbr a Diviš jsou oba taky odchovanci klubu;):D Nezbavoval bych se ani jednoho pokud nebude dobrá nabídka,což asi nebude:D Galuška-Civič možů být alternací dobrá alternace za ně a postupem času dorůst do áčka. Problém vidím v tom, že Svaťa střídá furt dokola to samé... poslední kolo a Svaťa ZASE střídá Hlúpik-Kerbr, když má na lavce Galušku, který by si zasloužil dostat čichnout a dostat impuls...

  • Greif - 02.06.2015, úterý, 11:03
    (0)

    Huhu co to meles sak Kerbr i Divis jsou nasi .. Zas tu mame treneru co by rovnou mohli jit trenovat Barcu

  • vajdik - 02.06.2015, úterý, 10:56
    (0)

    Huhu - souhlas se Sumim, stoperi Rada Sumi, pro me idealni volba a Kosi at jde klidne zase do zahranici jako kazdý rok jak chce a říká :D

  • huhu - 02.06.2015, úterý, 10:47
    (0)

    a bude mi jedno jestli budem 10 nebo 12 kdyz v týmu porostou individuality

  • huhu - 02.06.2015, úterý, 10:46
    (0)

    a pokud ten kluk ukazuje v 19 20 letech že je někde jinde než zbytek týmu, plácnou mu vylepšenou a dlouhodobou smlouvu na stůl a nechat ho hrát

  • huhu - 02.06.2015, úterý, 10:43
    (0)

    eLucky: mluvíš mi z duše s tím stavěním týmu. Radši vidět vedle sebe v záloze kluky Sadílka, Havlíka, Trávníka a Galušku a hrát 10. fleka než Kerbra s Divišem a hrát 8. fleka. Takový Havlík si myslím že další sezonu doroste Trávu a byla by škoda kdyby seděl na ukor třeba Valenty nebo Kaloudy. Ale ti kluci musí hrát pravidelně! Šumiho bych chtěl vidět na stoperovi

  • eLucky - 02.06.2015, úterý, 10:37
    (0)

    to Buchlovjak: S Teplicama sme opravdu měli krutou převahu, ale Hradec se naopak skvěle připravil na náš styl a eliminoval naše přednosti. Měli sme sice víc míč a "tvořili" hru, ale střeleckou převahu sme opravdu neměli. Žalostná je nevyrovnanost našich výkonů. To vajdik: Souhlasím, kádr buduje trenér ve spolupráci s ředitelem a následně na hráčích staví trenér styl, pokud to nefunguje protože má špatné hráče, tak jsou to špatné nákupy nebo je to o trenérovi. Každopádně si myslím, že momentální hráčský materiál při momentálním stylu hry ze sebe asi víc nevyždímá holt. Osobně bych byl radši kdyby tu naše talenty postupně rostly v opory a na nich se postavil úspěšný tým z domácích hráčů, kteří již budou schopni podávat vyrovnané výkony a budou schopni se přizpůsobit modernímu fotbalu a reagovat na vývoj zápasu i jinak než tupým nakopáváním na Doška. Hráče s talentem tu máme a Tráva jednoznačně ukazuje, že ve Slovácku hráč může vyrůst v hráče evropských parametrů.

  • huhu - 02.06.2015, úterý, 10:31
    (0)

    Vyhledal sem si ten rozhovor s Paclíkem na Idnesu. A musím říct, že naprosto perfektní rozhovor s člověkem na svém místě. Skromnost, profesionalita. Jediné místo kde do zimy potřebujeme posílit není v obraně, je to ve vedení.

  • Buchlovjak - 02.06.2015, úterý, 10:28
    (0)

    Tak Lakoušku ono krom Liberce tu na jaře nikdo tempo nediktoval a v každém se zápasů jsme byli aktivnější, herně lepší, měli jsme více střel a příležitostí a v některých případech (Hradec, Teplice) až tak výraznou převahu že mě moc nechybělo i infarktu....jediné co je žalostné je koncovka a pan Krejčí. Ať je to jak je to.

  • vajdik - 02.06.2015, úterý, 10:21
    (0)

    eLucky - ano to ze hrac netrefí z metru stodolu je opravdu v hraci..ale kdo se v nasem klubu o prichody těchto hraců stara? Mara Jurak tezko :D Nevyrovnanost vykonu je v prekladu díky tomu ze tem hracum chybí kvalita..jednou zahrají super a trikrat hruza..jenze většina hraců uz dále vykonostne neroste a stagnuje..viz Keba, Divis, Kosut, Rambo..kdo mi prijde ze ma zlepseni je pouze Valenta, no a stari psi Sumi, Rada, tam uz to je spis pozvolna dolu a dolu ta vykonost..a věkem už to lepší nebude..a za skladbu toho vsecho je odpovedný Krejci a Habanec. No a proc jsme v rade zapasu neuspeli? Protože mame pouze JEDEN styl..uz se budu opakovat ale rozehrávka přes golmana, pak Rada, sklepnuti do krajů a centr..ale opravdu není tým který by to o nas uz nevedel..a kdo sleduje hru..mohl si všimnout ze cele jaro při naší rozehrávce všichni napadajici hraci soupere sli po Radovi, jistota ze to Slovacko jinak proste neumi.. Ale to je pak chyba trenéra ze neumi hrace naucit jiny styl..a nebo na jiny styl nemá hrace a to je zase věci Krejciho

  • eLucky - 02.06.2015, úterý, 10:12
    (0)

    Hoši to, že sa hráči netrefí néni Krejčím... nehájím Krejčího, ale přičítat mu to co se děje na hřišti už je hodne přitažené za vlasy teda... to že sme tam kde sme, namísto boje o poháry, je důsledkem stále stejného problému - nevyrovnanost výkonů týmu. U většiny našich hráčů je pravidelně se opakující problém v nestálosti výkonnosti, kdy jeden zápas zahrají na sestavu kola a druhý zápas tak na Divizi. Pouze hráči v extra top kvalitě se tomuto dokážou vyhnout. A takové máme 3-4 z 11 na hřišti, to pak těžko možeme čekat vyrovnané výsledky a že budeme hrát bez překvapivých výsledků. Osobně vidím hlavní problém této sezóny - na kterém se prostě musí přes přestávku pracovat - katastrofální nemohoucnost v domácích zápasech! Dříve jsme měli v domácích zápasech vždy převahu a nevyhrávali jsme teda alespoň jen proto, že sme leváci a netrefili sme prostě nic, v této sezóně už nám už v některých zápasech hostující tým diktoval tempo hry, to se prostě nesmí stávat a je jedno jestli sem přijede Hradec nebo Sparta!

  • Babu - 02.06.2015, úterý, 10:02
    (0)

    celtic: myslím, že po 90.min časomíra nejede nikde, je to snad nařízení, i když sporné.. takže i kdyby u nás jely sekundy, tak po devadesáté minutě si to stejně musíš naměřit sám :)

  • Buchlovjak - 02.06.2015, úterý, 09:56
    (0)

    Lakoušu já souhlasím s vajdikem. Kuva šak my jsme mohli v klidu z prstem v nose skončit čtvrtí, kdyby naši plejeři aspoň jednou z deseti pokusů trefili z metru stodolu...furt se nemůžu zbavit pocitu že jim bylo řečeno aby tomu tak bylo...

  • vajdik - 02.06.2015, úterý, 09:15
    (0)

    eLucky - nechytej me prosim za slovo sportovní manager a reditel klubu..ve Slovacku defakto nic takového není protože cely klub vedou asi tri nebo ctyri lidé.. Podstata vseho co pisu je ve zkratce aby si to mozna pochopil, zda v rade věci je Krejci vůbec pro FCS prospesny..ano ma urcite zásluhy ale nekdy mi prijde ze je spise brzda našeho klubu..

  • eLucky - 02.06.2015, úterý, 08:56
    (0)

    to vajdik: Krejčí ale není sportovní manažer, je ředitel klubu;) Sportovní manažer v klubu defacto není. Jinak bych řekl, že po určité stránce klub roste, jenom ne tak, aby mohl hrát výše. Problém je dlouhodobě v nevyrovnanosti výkonů týmu a je jedno kdo zrovna tým trénuje nebo je na hřišti, výkony týmu jako celku jsou prostě nevyrovnané.

  • vajdik - 02.06.2015, úterý, 08:23
    (0)

    eLucky - já ale neberu finanční zázemí Plzeň / Slovácko, jen beru že každý manažer má jiné cíle..někdo maximální a někomu stačí průměr.. Spíš jsem chtěl upozornit na to, co pan Zemek vidí na Krejčím že je tak nepostradatelný..dyt lze krom vymeny trenéra provést i vyměnu sportovního managera...pokud klub neroste a spise upada...

  • eLucky - 02.06.2015, úterý, 07:40
    (0)

    to vajdik: Srovnávat Krejčího výroky s výroky majitele Plzně je hodně ujeté;) Že Krejčí nemá ambice a hledá výmluvy namísto cesty dál všeci víme, ale Paclík má možnosti a peníze na to, aby jeho klub vedl jinak. Navíc má Plznička za sebou dvojku Berbr+Damková;) To se pak to mluví jinak:) Zemek je silný majitel, ale není to Křetinský, který má prachy na to, aby každý rok ve Spartě odepsal sto miliónů;)

  • vajdik - 02.06.2015, úterý, 07:21
    (0)

    PACLÍK: Je pro nás strašně důležité, že máme na stadionu každý zápas jedenáct tisíc lidí. A my je musíme bavit. Nechceme hrát prostředek tabulky a předvádět fotbal, který bavit nebude. KREJČÍ: Celkový výsledek umístění v sezóně 2014/2015 , tj. 9. místo v konečné tabulce odpovídá předsezónním představám. PACLÍK JE CTIZADOSTIVY MANAZER, KREJCIMU PROSTE STACI TEN PRUMER.. ano beru, Plzen je ted v laufu, ale Paclíkovi nestací rict ze chtějí jen poháry..ale oni chtějí všechno vyhrat..ja taky nechci aby Slovacko rikalo vyroky, chceme LM, chceme EL, ale kua proc nechceme patý flek??? Výkonostní rozdíl mezi 5 až 14 týmem Synot ligy není skoro zadný.. ALE NAM STACI PROSTE STRED TABULKY..bože jak ja se divím p.Zemkovi kdo mu poradil takovou osobu ve vedení fotbalového klubu.. :(

  • celtic - 02.06.2015, úterý, 00:29
    (0)

    velkoplošná obrazovka je špica..akorát tam chybí jeden dost důležitý prvek a to přesný čas...nechápu proč tam nejdou i sekundy,tak jako i na spostě jiných stadionech,kde je míň modernější obrazovka....řekl bych,že sekundy jsou dost důležité hlavně v nastavení po devadesáté minutě,jak pro nás diváky (že nemusíme si brát sebou stopky) tak hlavně pro hráče,protože v nastávení aspoň přesně ví kolik mají času na vstřelení gólu a případně kolik na udrřžení výsledku a taky by byla i kontrola jestli rozhodčí neukončil zápas dřív....s těma sekundama je to fakt,škoda,když už je nová velkoplošná obrazovka

  • KEIKIN - 01.06.2015, pondělí, 22:54
    (0)

    Jinými slovy nyní je právě ideální doba pro marketing klubu, protože UH bude více na očích. Pokud to bude takto pokračovat, tak je to pro mně promarněná příležitost.

  • KEIKIN - 01.06.2015, pondělí, 22:52
    (0)

    Tak je konec sezony a z klubu zní jen oficiální bla bla typu " Celkový výsledek umístění v sezóně 2014/2015 , tj. 9. místo v konečné tabulce odpovídá předsezónním představám". Zrovna teĎ je čas pozvat fanúšky na stadion, představit jim všechny změny, kterými stadion prošel. Mohli třeba naši mladí sehrát 21 sehrát přípravák s naším A týmem (tedy bez dovolenkářů. TY investice nejsú navenek až tak vidět. Důležité je, že sa udělají šecky revize, opravy, kontroly, uklidí sa. apod. Ale zase nové systémy si do budoucna žádají dražší udržování.

  • tvojemama - 01.06.2015, pondělí, 21:41
    (0)

    - pokud se o hajzly bude starat klub/město stejně jako se (ne)staral o předchozí, tak budou za 1-2 roky ve stejném stavu! Marketing 0 a na hajzly se taky sere ! No a 100mega do stadionu, jako je skoda, ze to cecko se mohlo vyresit a ty rohy, ale tak porad parada, mame zadarmo novy travnik a dalsi veci :)

  • Michal fcs - 01.06.2015, pondělí, 21:20
    (0)

    elucky: je mně jasné, že tam musí být program, potom takový turniket dokáže např. změnou barvy při čtení upozornit obsluhu např. na dětský lístek (permici) a pod. Pokud to tu nebude, tak je to zbytečná investice a stačily by obyčejné kolotoče jako do teď, které nic neuměly

  • Greif - 01.06.2015, pondělí, 21:12
    (0)

    Dotaz na fanousky je nekdo kdo nebyl na Slavii ma deset vyjezdu a narok na limitovanou salu ? Ti co psali na fb uz psat nemusi..

  • eLucky - 01.06.2015, pondělí, 20:53
    (0)

    to Michal fcs: Turnikety jsou jenom zařízení, které umí číst čarové kódy nebo magnetické karty, nic víc, nic míň. Pokud nebudeme mnět software, který s tím bude umět pracovat, tak je to jenom dobře vypadající kolotoč a já mám takový pocit, že náš problém je v tomto. Každopádně nové turnikety se prozatím ladí, uvidíme jak to bude od nové sezóny;)

  • Michal fcs - 01.06.2015, pondělí, 20:38
    (0)

    céčkař: kritizovat čas 20:15, nebo nyní 17:15 je jaksi liché, to si klub nevymyslel a protestovat jaksi nejde, v 17:15 se hrály poslední dvě kola a byly pro všechny stejné a pokud neprotestují takový giganti jako Sparta a Plzeň, tak nějaké Slovácko zmůže víš co. Světelná tabule je určitě fajn, pokud bude využívána na plno, pokud bude jen počítat čas , tak je to na houby.A turnikety podle mě nejsou plně sladěny s našima permicema, např. od 28. října vůbec nefungovaly, myslím si taky že mají i více funkcí, např. odlišit dětské lísty a pod. opět záleží, jak budou v budoucnu využity. Babu má pravdu, kvůli 3 nebo 4 zápasům se tu nasypalo mnoho peněz a ty už nám nikdo nevezme

  • ostuda slovácka - 01.06.2015, pondělí, 20:29
    (0)

    Celkový výsledek umístění v sezóně 2014/2015 , tj. 9. místo v konečné tabulce odpovídá předsezónním představám, nicméně všichni jistě cítíme, že mužstvo ve výkonu i výsledku mělo rezervy. http://www.fcslovacko.cz/clanek/kratke-hodnoceni-sezony-201415/5848.html?utm_medium=link&utm_source=fcslovacko.com&utm_campaign=infopanel

  • Babu - 01.06.2015, pondělí, 20:24
    (0)

    céčkař: Sorry, termíny prostě hodit na Slovácko nemožeš. Svaz nařizuje a nařizuje a vše se točí kol televizí. Slovácko NIKDY nehrálo 20,15 samo od sebe, to je diktát Slovak sportu a čt sport v pátky a soboty. My jsme si zvolili za svůj termín, co já vím, sobotu 19,00, ale pak došla čt, že vytváří jakési pojebané tv studio, ve kterém je v sobotu večer hlavní zápas a ty ostatní se musí hrát v 17,00, aby bylo co rozebírat v tom studiu před zápasem. Takže se nám povedlo hrát v "našem" termínu tak dvakrát.. jo, není to normální, ale není to chyba klubu. Uznávám, že rekonstrukce moc nezasáhne normálního diváka, ale přesto si vážím toho, že skrz blbé tři zápasy ME tu máme nové turnikety, záchody, trávník, tabulu, střídačky atd.Kdyby tu ten turnaj nebyl, tak se tu na nic zas nešáhne x let, tomu věřím.

  • vajdik - 01.06.2015, pondělí, 20:16
    (0)

    Tak místo Kappy prichazi nike..tak doufam ze vlezdoprdelka Krejci nepoleze Peltovi az moc do zadku aby jsme tu nehrali pristi rok v zeleno - bile kombinaci starych dresu Jablonce :D A jak pise eLucky, divak neni parnerem takze na nej srat...hlavne ze je VIPka atd..skoda kdyz uz doslo k takove uprave ze se jeste neinvestovalo do elektronickych panelu u hraci plochy..

  • eLucky - 01.06.2015, pondělí, 18:33
    (0)

    to céčkař: Na problém s céčkem bylo pravidelně upozorňováno fanoušky už několikrát, naposledy jsme potřebu řešení prostupnosti na céčku řešili před počátkem rekonstrukčních prací, právě s požadavkem, aby tyto připomínky byly zpracovány a vyřešeny při rekonstrukci. Bohužel se ukázalo to, co bylo vlastně už jasné, fanoušci nejsou partnerem pro klub a už vůbec pro město nebo investora stavby. Proto rekonstrukce vypadá tak, jak vypadá. Jako zcela zásadní problém jsme na počátku zdůraznili hajzly - to se vyřešilo - pak průchodnost céčka a jako sen jsme chtěli ještě dokončit celistvost stadionu v rozích. Buďme rádi, že máme alespoň ty hajzly. Jenom bych rád dodal - a pokud k tomu dostanu příležitost řeknu to i odpovědným osobám - pokud se o hajzly bude starat klub/město stejně jako se (ne)staral o předchozí, tak budou za 1-2 roky ve stejném stavu!

  • Šovkovskij - 01.06.2015, pondělí, 18:22
    (0)

    Je fakt, že běžný fanoušek rekonstrukci prakticky nepozná. VIP prostory, či sídla pro novináře nám mohou být opravdu putna. A ani na těch proklamovaných toaletách jsem nějaký zřetelný posun nezaznamenal, ale na hodnocení si ještě počkám, nechci usuzovat z jednoho zápasu. Co se týče výkopu zápasů, vedení se teď může odvolávat na svaz, ale na druhou stranu si musí nalít čistého vína, protože v přechozích letech, kdy se mohlo začínat klidně od 19h, či 20h, tak zde se pořád hrálo od pěti, či šesti. Však jsme to tu řešili x krát. Jediná výhoda pro céčkaře spočívala v tom, že pokud na druhý den navštívili sociálku, tak jim schválila všechny dávky, o které si požádali:-)

  • Greif - 01.06.2015, pondělí, 18:00
    (0)

    Kedinne co tak vyhodili Kappu ...

  • Greif - 01.06.2015, pondělí, 17:57
    (0)

    Se vsim stebou souhlasim terminy napytel rekonstrukce taktez .. Ale 99% veci .. Bud uefa nebo svaz .. A k permici asi tam mas eror ostatnim to de ..

  • céčkař - 01.06.2015, pondělí, 16:33
    (0)

    co se návštěvnosti týká, rád bych přidal jeden pohled z tribuny C. pominu teď výkony mužstva v domácím prostředí a pominu i cenu vstupného. Chtěl bych se spíš soustředit na to, co udělalo vedení za posledních xy let pro nás věrné fanoušky. A musím si také hned odpovědět, že nic...respektive ...nic dobrého...začněme třeba začátkama zápasů...v únoru, kosa jak sviňa..hrajeme od 20.15...požadavek jakési televize?...no fajn...konec jarní sezóny, začátek podzimní(vrcholící pařáky)hrajeme 17.15(neberte mě za slovo,ale přibližně)..nejen, že v tom vedru hráči v polovině zápasu šlapou vodu, ale nám na céčku celý zápas nemilosrdně pere slunko do očí a pokud zapomenu kšiltovku, či sluneční brýle, tak to skoro nejde vydržet...já vím...k.... ze svazu, ale kdyby jim na tom záleželo, tak se aspoň budou snažit s tím něco dělat..loni většina klubů v 35 stupňovém vedru posunula začátek, ale my ne...hráči jsou přece profíci, ti to musí vydržet a na diváky zvysoka.... Teď proběhla velká rekonstrukce bratru bezmála za 100 mega...ptám se, kolik z těch peněz se použilo na něco pro zlepšení komfortu pro obyčejného diváka...pardon..kvituji s povděkem, že už po návštěvě toalety nemám nohy pocákané až po kolena, ale tím to také končí...zajímá někoho, že když přijde na céčko trochu větší návštěva, tak má člověk o poločase problém se z prostředka tribuny na ten hajzlík probojovat a do začátku druhé půlky se vrátit na místo?...metr široká ulička pro oba směry a navíc v ní nastavěné odpadkové koše...to už nemluvím o těch co v té řadě sedí....byl by takový problém otevřít záchody pod městským znakem, když už tudy nemůže být průchod ven?...nový trávník je fajn, už to byla asi nutnost, ale ostatní mi přijde jako vyhozené peníze....akvária pro novináře a komfort pro VIPky si můžou strčit za klobouk...velkoplošná obrazovka...no fajn, ale také celkem k hovnu...tož už toho raději nechám....no ještě ty nové turnikety...čekali jsme, že v tom konečně bude pořádek a mě to třeba furt hlásí neplatnou permicu a musím jít bokem....tož nevím.......

  • Šovkovskij - 01.06.2015, pondělí, 11:39
    (0)

    Za Krejčího bych jej vyměnil IHNED:-)

  • eLucky - 01.06.2015, pondělí, 11:26
    (0)

    to meki: Plesar je slibotechna jako prase! Ale je vidět, že má potřebné kontakty v politice, ostatně areál na Bahňáku, kde při euru budou přebývat Portugalci, vyloboval defacto on. Je takovým Otrokovským Peltů. Chytrý hajzlík, co ví kde se vesrat, aby to jemu něco přineslo. Na druhou stranu takového manažera klub prostě potřebuje a na Zlínu je jednoznačně vidět vzestup s jeho příchodem.

  • Šovkovskij - 01.06.2015, pondělí, 10:54
    (0)

    Lajtra: Ale vždyť sám píšu, že jsme o tom už napsali ságy a už mne to taky nebaví. Jen jsem upozornil na případ Zlína. Jinak si tedy nejsem vědom toho, že bych to cpal do každého třetího článku:-) Ještě bych dodal, že meki dodal zajímavé informace a situaci víceméně osvětlil.

  • ostuda slovácka - 31.05.2015, neděle, 20:15
    (0)

    https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10392590_10153407735474489_8319632939581154032_n.jpg?oh=878358d5ef361780840bcf61e7fe256d&oe=55FF0936

  • kecipep - 31.05.2015, neděle, 19:57
    (0)

    Snad to dají tomu Varnsdorfu, liga ve Zlíně je pro nás po všech směrech nepěkná věc

  • Maja - 31.05.2015, neděle, 19:54
    (0)

    Šovki: Ty jsi demagog. Zlín zlevnil jen některé lístky a to o 10 KČ. To že o něco hráli lidi přitáhlo. V zimě ale představili permanentku na jaro: 7 zápasů za 350 kamkoliv (ceny lístků byli už od září 50-70), takže ani tam člověk vlastně neušetřil. V ceně to fakt není. Dvě věci vidím jako hlavní: 1) marketing; 2) liga zevšedněla, o nic nehrajem, neshody v kotli

  • Lajtra - 31.05.2015, neděle, 19:44
    (0)

    Ale notaak. Je potreba cpat cenu vstupenek do kazdeho tretiho clanku? Vsichni uz moc dobre vime,jaky na to mas nazor. Nechcu pusobit nejak ofensivne,ale uz je to fakt ohrane. Nebo snad cekas,ze se tady spojime a pujdem s prosikem za vedenim o zlevneni na 80 korun?

  • meki - 31.05.2015, neděle, 19:44
    (0)

    Ve Zlíně se vše změnilo příchodem rádoby politika Milana Plesara.Když se člověk z pouhého zájmu mrkne na jejich foto, tak je tam nejvíc managerů široko daleko... Ve financích si to asi ošetří/Plesar/, kontakty získal hravě. Hrával za Viktorku Otrokovice...Su z Mařatic,ale 25.rok dojíždím do Otroků,takže názor je podložený místními.Těším se na derby!

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 19:31
    (0)

    Babu: Myslím, že coby nejlevnější lístek je. A jak v průběhu sezony byla ta statistika, tak po Slavii máme druhé nejvyšší vstupné v lize. Ale napsali jsme o tom už ságy, je to pořád dokola. Záleží na vedení klubu, jak si tuto smutnou a alarmující situaci vyhodnotí a zdali bude mít vůbec zájem s tím něco dělat, o čemž tedy pochybuji.

  • Babu - 31.05.2015, neděle, 19:29
    (0)

    150Kč za ligu není předražené vstupné...

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 19:20
    (0)

    Upřímně řečeno, krajský rival v lize, to je to poslední, co Slovácku chybělo, ve všech směrech.

  • ostuda slovácka - 31.05.2015, neděle, 19:17
    (0)

    Jenže Ševci mají se Žižkovem lepší vzajemné zápasy, ty tabulky se ukazuju dycky podle skore

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 19:12
    (0)

    Tak nevím, po výhře Žižkova v Olomouci právě Viktorka obsadila třetí místo...

  • ostuda slovácka - 31.05.2015, neděle, 18:52
    (0)

    Tak příští sezonu derby :-)

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 18:11
    (0)

    Trvám na tom, že i když letos hrál (hraje) Zlín o postup a k tomu snížení vstupného by nedošlo, tak si ve Zlíně o třitísicových návštěvách mohou nechat zdát, to tam nechodilo ani ligu. Co se týče té formy nalákání na stadion, v tom se shodneme, vždyť to je to, o čem mluvím: marketing.

  • Flusatko - 31.05.2015, neděle, 13:20
    (0)

    Sovkovskij: Jaké slovíčkaření, řekl jsi, že zlín každý rok bojuje o ligu a stejně chodilo málo lidí a že teď, když zlevnili vstupné, tak narátz chodí 3000. Jenom jsem ti vyvrátil to tvrzení. Já bych nešel cestou snízení vstupného, ale formou nalákání lidí na stadion.Ale celkově je nutné se smířit s tím, že pokud nebudeme hrát o něco a budeme se plácat uprostřed tak lidi chodit nebudou ani za 50 Kč. Podívej se na všechny návštěvnosti týmů v prostřed tabulky. Bída a hnus a to mají levnější vstupné + to jsou větší města. Celkově je společností fotbal a jeho prostředí vnímáno negativně a když se k tomu připojí to, že jsme na domácím hřišti jeden z nejhorších týmů ligy tak ten úbytek díváků je logický.

  • ostuda slovácka - 31.05.2015, neděle, 12:55
    (0)

    Tak 2x po sobě mistři Moravy, už by to chtělo příští rok Mistři Synot Ligy! :-D

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 12:43
    (0)

    Flusatko: To už je slovíčkaření a hledání zástupného problému. Prostě návštěvnost klesá každým rokem, to nemůžeš popřít Ty, ani nikdo jiný. Myslím, že logickým krokem by mělo být, alespoň zkusit, tu výši vstupného snížit. Co jiného bys udělal? Pokračovat v tomto trendu? To si buď jistý, že o těch čtyřech tisícovkách, které chodily letos s bídou, by sis mohl nechat leda tak zdát. Já věřím, že je rozdíl zaplatit 200, nebo 150, či 150, resp. 100 korun. To je dle mne dost velký rozdíl. A to nejen z finančního pohledu, ale i z psychologického. Mně prostě vadí, že tady ten potenciál je, ale nidko s tím nic nedělá, nikomu to nevadí, zdůvodní se to tím, že ceny s tím nemají nic společného a jede se ve stejném, ne-li horším marasmu. Jak už jsem psal: proč to nezkusí? Co mohou ztratit? Nic. Leda svou paličatost a tvrdohlavost.

  • Flusatko - 31.05.2015, neděle, 12:31
    (0)

    Sovkovskij: Můžu otázečku kdy teda ten zlín hrál o titul v posledních 5 sezónách? 2010/11 - 11 misto, 20 bodů za postupem, 2011/12 - 11 místo - 20 bodů za postupem, 2012/13 - 6 místo, 8 bodů za postupem 2013/14 - 10 místo, víc jak 20 bodů za postupem. Jestli ta jejich návštěvnost skutečně nebude tím, že o něco hrají. Ti kamarádi a známí a neznámí kteří říkají, že neví jestli se jim za takové prachy vyplatí jít na slovácko to berou úplně stejně. Nevěřím, že kdyby bylo vstupné o 40 kč levnější, že by mávnutím kouzelného proutku při stávajících kolísavých výkonech chodilo víc lidí.

  • Michal fcs - 31.05.2015, neděle, 11:44
    (0)

    Slovácko - Mladá Boleslav Synot liga 2014/2015 Výkop: 23.5.2015 17:15 (sobota)

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 11:34
    (0)

    Greife, já nevím, jak v Medlovicích, ale všude jinde je sobota víkend:-D A právě Slavia má nejvyšší vstupné v lize a vzhledem k tomu, co hrají, tak nemohou čekat nic jiného:-) vajdik, ještě k tomu zlínu: to s tím hokejem nemá nic společného, i když hokej byl, nebyl, dařilo se, nedařilo se, pořád tam chodilo 1000-1500 diváků. Vždyť Zlín o ten postup hraje prakticky každý rok, ale ta návštěvnost se jim zvedla až po té, kdy slevnili vstupné a začali uplatňovat takovou věc, která je v těchto končinách neznámá a říká se jí marketing:-)

  • Greif - 31.05.2015, neděle, 11:29
    (0)

    Voe bolka byla v tydnu .. Vcera na slavce taky nebylo 4000 ledva dva

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 11:28
    (0)

    vajdik: Tak s tím zásadně nesouhlasím. Nejen od mých známých, ale i od lidí,jejichž hovory zaslechnu ne mou vinou pochopitelně:-) ), slyším pravidelné nářky na cenu vstupného. A spousta lidí si rozmyslí, jestli jim to za to stojí. Vždyť třeba na podzim jsme doma hráli parádní fotbal a návštěvnost pořád stejná. Proč to sakra nezkusit a na sezonu to nesnížit? Když mají takovou pravdu, tak ať to dokáží! Já to slyším pořád a všude: vstupné! Tak na tom asi něco bude? Vždyť jsme nejchudší kraj v republice a máme druhé nejdražší vstupné v lize, to už není jen k zamyšlení. A srovnávat to s Baníkem před x lety? To je úplně mimo! Tehdy byla v Ostavě euforie, a ty ceny lístků byly standardní. Teď? Klub je v rozkladu, dluží, kde se podíváš (takže Tobě i mně:-) ), lidi jsou tam znechucení, jsou tam bojkoty, tak se těm návštěvám nelze divit. Jinak tam ta desítka chodí, to jsem si jistý.

  • vajdik - 31.05.2015, neděle, 11:19
    (0)

    Sovski - o cene listku to vubec není ale jde o to ze kdyz se zlin placal nekde na 6-9 miste druhe ligy, nikoho to nebralo a hral se ve zline hokej..pak hokej zkoncil fotbalistum se zacalo mega darit..druhe misto..boj o ligu..a lidi zacli chodit!!! Az bude FCS hrat o třetí misto..bude doma vyhrávat tak vstupne muze byt i 200kc ale lidi dojdou i v UH!!! Viz Banik kdyzhrali o titul 17tisic kazdy zapas ale ted...chodi 3000-4000 lidi bo hraji tužku! Lidi na stadion dostane vykon a ne ze to bude za 100kc

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 11:10
    (0)

    Samozřejmě, že ne následek, ale výsledek:-)

  • Šovkovskij - 31.05.2015, neděle, 11:07
    (0)

    Trošku z jiného soudku. Fotbalový rival z Gottwaldova před jarní částí změnil vedení. To v první řadě výrazně slevnilo vstupné, zapracovalo na marketingu. Následek? Na jarní zápasy chodilo do Zlína, absolutně nefotbalového města, kolem 3000 diváků! Před tím byli rád, když tam byla tisícovka. Bohužel na Slovácku, kde je potenciál na 5-6000 diváků na každý zápas, naprosto opačný trend. Předražené vstupné, nulový marketing. Nikdo na klubu neví, čím to je, ale vědí, že to určitě není předraženým vstupným. Ale že by jej na sezonu stáhli o 20-30%, to je nenapadne, ono by se totiž mohlo ukázat, že nemají pravdu. Je to velice smutné. Každý rok se návštěvnost snižuje, ale pořád se nic neděje. Už jmse rádi i za ty usmolené čtyři tisíce. A kdo byl posledně na Bolce, tak těm nahlášeným 3500 diváků se musel akorát zasmát. Tam byly maximálně dva tisíce, to mi nikdo nevymluví. Je smutné, kam jsme se dostali. Největší rival, ze kterého jsme si i díky jeho návštěvám a kulise vždy utahovali, má ve druhé lize, na stadionu, který se s tím hradišťským nedá srovnávat, pomalu stejnou návštěvnost a to hraje druhou ligu. Jak to bude asi vypadat, pokud postoupí do té první, což je dosti pravděpodobné? Myslím, že soudruzi ve vedení by se měli konečně probrat, něco s cenami lístků a marketingem něco dělat, protože už včera bylo pozdě. http://www.fcfastavzlin.cz/zapas.asp?sezona=2015

  • kecipep - 31.05.2015, neděle, 10:50
    (0)

    Po dloouhé době rozhovor v dobré náladě a hned to stojí za to :-)

pristi
 Další články:
03.06.2015, středa, 09:13 - Report ze zápasu na Slavii + zápasy žen
02.06.2015, úterý, 10:35 - Posezónní sraz aktivních fanoušků 1.FCS
01.06.2015, pondělí, 08:29 - Došek po Slavii: Mám dobrý pocit. Po druhém gólu nebylo co řešit
01.06.2015, pondělí, 08:25 - Valenta: Slavia toho moc nepředvedla, vyhráli jsme zaslouženě
31.05.2015, neděle, 09:36 - Slavia - Slovácko 1:3, nepovedlo se nic, Škoda neskóroval a králem není
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace