*
DNES
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Jan Juroška: Celý podzim nám fotbalový Bůh prostě nepřeje

28.11.2017, úterý, 09:15
jan juroska_velky.jpg

Dřeli, bojovali, vytvářeli si šance, téměř celý zápas měli pod kontrolou. Na tiskovce je chválil zlínský trenér Páník až do nebe, ale z krajského derby se vracejí s prázdnou.

Hra nebyla špatná, jenže ta koncovka. Tam Slovácko vyhořelo na celé čáře. Své o tom ví obránce Jan Juroška. Zhruba pět minut před koncem mohl pohodlně skórovat, stačilo si posunout balon a v klidu zamířit. Místo toho zbrkle střílel a míč poslal z nějakých deseti metrů vysoko nad.

Měl jste obrovskou šanci, z gólové pozice jste překopl branku. Tu situaci šlo určitě řešit jinak. Souhlasíte?
Z mé strany to byla křeč, měl jsem to vyřešit líp. Mohl jsem si balon i lépe připravit, dát to plackou k tyči, byl jsem tam sám. Trošku jsem tu situaci nečekal, balon se ke mně odrazil, šel jsem za tím, bohužel jsem to taky neproměnil.

Měli jste několik gólových šancí. Je to jenom smůla v koncovce, nebo neumění?
Myslím si, že nám ten fotbalový bůh od začátku sezony nepřeje. Pořád věřím, že se to zlomí. Pořád o tom mluvíme dokola, teď musíme přepnout na Jihlavu, za pět dní je zápas, který prostě musíme zvládnout. Pak bojovat na jaře tak, jako bojujeme teď, s tím, že ty góly tam musíme dotlačit.

Diktovali jste tempo hry. Do vedení šel přesto soupeř, který dal gól prakticky z prvního rohu.
Je to paradox. Dostali jsme branku znovu ze standardky, zaměřovali jsme se na to, trénovali jsme to každý den. Čím víc se na něco, co nám nejde, soustředíme, tak tím víc je to z naší strany křeč. Nevím, co k tomu víc říct. Je to škoda, mrzí mě to.

Překvapilo vás, že jste měli téměř celý zápas pod kontrolou?
Každý viděl, že Zlín tahal za kratší konec. Opakuje se to téměř každý zápas. Měli jsme tam obrovské šance, včetně té mojí. Věřil jsem i za dvoubrankového stavu, že se nám to podaří zvednout. Že to tam spadne, věřil jsem, že alespoň vyrovnáme. Bohužel, zase jedeme bez bodu. Zklamání je veliké.

Zlín toho moc nepředvedl, čekal jste, že budete ten tvořivější tým?
Možná jsme malinko čekali, že fotbalovější tým budeme my. To se potvrdilo hlavně v druhém poločase. Bohužel jsme zase prohráli.

V sobotu hrajete se stejně ohroženou Jihlavou, asi to bude zápas podzimu, že?
Už musíme na tu Jihlavu přepnout. Věřím, že když budeme hrát takto, je to jenom otázka času. Vážně věřím, že s Jihlavou to tam napadá. Ten zápas prostě musíme zvládnout a ty góly tam dotlačit.

Jméno Heslo
text
  • Buchlovjak - 05.12.2017, úterý, 07:43
    (0)

    Hou hou hou :D. Vànoce bez Jirky Spatha na webu fans FCS. Prosím Ježoura aby poslal zpět všecky dárky, co mi koupil :D. Ten největší už mi dal Jirka :D

  • Skein - 01.12.2017, pátek, 12:03
    (0)

    to hešpy: články se tu objevuji, není potřeba to sem vkládat. ;)

  • hešpy - 01.12.2017, pátek, 12:01
    (0)

    https://slovacky.denik.cz/fotbal_region/slovacko-je-posledni-proc-20171201.html

  • Ykarus - 01.12.2017, pátek, 11:07
    (0)

    to Buriss: To by bylo na šampán'o :))

  • stolmor - 01.12.2017, pátek, 10:11
    (0)

    koubic napřed si pořádně přečti můj příspěvek a jestli rozumíš psanému textu tak ti musí být vše jasné. Když prostě napíšu, že už přispívat nebudu a za týden píšu znovu sračky, a toto už se opakuje snad 3 roky, tak ten člověk opravdu není normální, nemá vůbec žádný charakter. Správný chlap slovo drží, ale když to někdo, své vlastní slovo opakovaně porušuje, tak je fakt debil, a to su ještě hodně slušný

  • Babu - 01.12.2017, pátek, 10:02
    (0)

    Koubicxxx: kdyby se tu dávaly bany za nadávky, tak tu není ani vajdík ani 95% ostatních diskutérů..nedělej komedii

  • eLucky - 01.12.2017, pátek, 10:00
    (0)

    to Koubicxxx: Stolmor? Ten který sem napíše jednůc za měsíc?:D To asi ne;) Navíc tento fanoušek rozhodně není anonymní. A eště podotýkám, že nadávání není jediné a nejpodstatnější pravidlo tu. Daleko podstatnější je neryt do klubu!

  • Skein - 01.12.2017, pátek, 09:27
    (0)

    že by nás konečně někdo vyslyšel? už totu bylo, nebudu psát a prd.

  • Buriss - 01.12.2017, pátek, 09:20
    (0)

    to vajdik: myslel jsem, že je to impossible, ale konečně jsi napsal něco rozumného!!! Jen doufám, že po vymázání tvého profilu si nezaložíš nový...děkujeme za vše...

  • vajdik - 01.12.2017, pátek, 08:37
    (0)

    Tak VEREJNE - eLucky - vymaz muj profil, dávám ti k tomu souhlas. Ono je zajímavé když si přectes komenty když nenapisu ja..zadne urazení, pak napisu co clovek XY jen v jiném slovosledu a jsem debil. PROSIM O VYMAZANI PROFILU, díky.

  • eLucky - 01.12.2017, pátek, 07:58
    (0)

    to vajdik: Nechapu proc bys me mel presvedcovat o svoji pravde, ja te taky nechcu presvedcovat o svoji pravde. Ja chcu jedine - abys tu ty - apod. spasitelé - necpal pořád svoju pravdu všem - NIKOHO to totiž nezajímá a je tím úplně zabitá jakákoli normální diskuse tady!

  • Greif - 01.12.2017, pátek, 07:57
    (0)

    debil je slavé slovo píše jak zemek nemá peníze ano má pravdu ale pak tu začne blábolit jak nemáme prvoligové hráče , to už je fakt na chocholouška co tedy vlastně chceš a proč tu vlastně píšeš ty degéne ?

  • eLucky - 01.12.2017, pátek, 07:56
    (0)

    to Patynho: Já vím za ty roky velmi dobře jak to v klubu funguje a hlavně - narozdíl od tebe - vím, kde jsou možnosti klubu a nebudu tu hanět klub, že sem nepřivede posily, když na ně nemáme. To by bylo na úkor budoucí existence klubu a takové manažery už sme tu měli... To nikam nevede... jenom k přežívání! Prostě klub jede na takové úrovni na kterů má, jestli to na ligu stačit nebude, tak to holt na ligu stačit nebude. Poserem sa jako z teho? Hlavní je, aby ten klub přežil a měl nějakou perspektivu do budoucna, ne to že sme v této sezóně na sestup, to není existenční problém. Vaše názory mě osobně vůbec nezajímají, protože jsou mimo realitu Slovácka. Každopádně jestli tak dobře víš, v čem je náš problém a jak ho řešit, zajdi za Petrem Pojezným a řekni mu svoje spásné nápady, mě o svojí pravdě nemá smysl přesvědčovat, já su enom fanoušek. Jo a taky sem nikdy ze sebe nedělal velkého znalca fotbalu, sleduju JEN Slovácko, takže nemám přehled o zbytku světa prakticky, fotbal jako taková je nuda a vůbec mě nezajímá totiž. Ani anglické ligy apod. s kerých se tady televizní fanoušci možů posrat;)

  • stolmor - 01.12.2017, pátek, 06:43
    (0)

    vajdiku ty debile, vytahni z kešeny 200mega, kup klub a ukaž nám jak se to dělá. Nebo už radši fakt drž hubu a vypadni, už jsi to sliboval milionkrat, ale ty slovo držet neumíš(proto to označení debil), protože chlap své slovo drží

  • vajdik - 30.11.2017, čtvrtek, 22:20
    (0)

    Patynko-ono určite veci dvojici Babu eLucky nevysvetlis...me prijde ze neco nechtějí slyšet, takze to nemá cenu řešit. Nekterym tu stačí ze do kadru je zarazen kluk co chodi s pokorou z Kunovic na treninky pěšky ale to ze nemá ani na Brod, to uz je jedno.. Ja take vidim ze prvoligový klub ma momentálně jednoho utocnika který prozatím "nic moc", eLucky by rekl mladý za dva roky da 15branek v lize, ja rikam za dva roky tu nemusí byt ani Liga ani Zajic..dale take vidim ze v klubu je jeden krajní zaloznik Navratil a celkem zdravych stoperu na ligu? Ano jeden, Hofmann...a to ma byt kadr na.první ligu? Asi jooo...zoldaky tu preci nechceme.

  • Patynho - 30.11.2017, čtvrtek, 21:58
    (0)

    Ne nejsem jeho brácha, ale rád bych vám ukázal jak to v tom klubu vůbec funguje.

  • Pumpař - 30.11.2017, čtvrtek, 21:56
    (0)

    Patynho: Mareš? vždyt ten nehraje ani za juniorku, pochybuju že zrovna on by měl někoho nahrazovat... Tkáč nedostal za ačko ješte ani šanci, tak nemůžeš hodnotit jak na tom bude

  • Babu - 30.11.2017, čtvrtek, 21:40
    (0)

    Patynho: ty jsi vajdíkův brácha? Z kama se takoví borci sakra berou.. když se daří, ticho po pěšině, když se nedaří, přijde si plivnout kdekdo

  • Patynho - 30.11.2017, čtvrtek, 16:29
    (0)

    eLucky, z tebe teda rozhodně žádný fotbalový odborník není, fotbalu absolutně nerozumíš, ale furt tady budeš prosazovat svoje pravdy. Ano, třeba takový Kerbr už neměl formu jako v jeho nejlepší sezoně, hlavně kvůli tomu, že chtěl z tohoto zatuchlého prostředí vypadnout, ale jak by se teď kurva hodil hráč jako je on, když na jeho postu musí hrát naprosto tragický Havlík nebo Rezek, o kterém se nedá ani bavit, protože na ligu ještě ani zdaleka nemá. A jestli vás vždycky přesvědčí to, když naskočí na posledních 10 minut, když je už soupeřova obrana unavena, tak je mi vás líto. A jestli ti přijde v pořádku, že tým má 1 útočníka, 2 obránce, 1 čistě krajního záložníka, tak jsi opravdu hlupák. A aby je nahrazovali netáhla jako je Tkáč s Marešem, to by ten tým skončil tak akorát ve třetí lize, nikoli ve druhé.

  • Dawidson - 30.11.2017, čtvrtek, 15:26
    (0)

    vajdik - čím dál horší, co tady píšeš a to jsi sliboval, že nebudeš. Snaž se vidět světlo na konci tunelu, ale vlastně trenéři od gauče musí vidět jen negativa.

  • vajdik - 30.11.2017, čtvrtek, 15:18
    (0)

    Dawidson - napsal jsem TROŠKU a je z toho tady druhá světová :D

  • vajdik - 30.11.2017, čtvrtek, 15:16
    (0)

    eLucky - ok tady se taky neshodneme - já tvrdím že to pro toho kluka je hodně demotivující když sam rekne ze cekal ze nastoupí ale stejne místo nej hraje někdo jiny který s tímto postem nemá deset let zkušenost...A ono to tak i vypadalo.

  • Dawidson - 30.11.2017, čtvrtek, 15:15
    (0)

    Naprostá drzost srovnávat majitele s Řezníkem. Navíc od člověka, který nezavítá na stadion a odsuzuje klub po půlce sezony. To je charakter, tleskám!

  • eLucky - 30.11.2017, čtvrtek, 15:12
    (0)

    to vajdik: Ty vole a kde jinde by dostal šanci se vůbec v jeho věku dostat na lavičku v lize?:D Adekvátní náhrady lavičkových hráčů přišli z akademie. To že s něma momentálně nemáme výsledky nic neznamená, když už sme sa na tu cestu dali, tak z ní hlavně nesmíme uhnout. To by byly teprve špatný signál pro ty mladé z akademie - kdybysme namísto nich na lavičku dotáhli za velké prachy alternativy z venku, které by je kvalitou výrazně nepřevyšovali, ale hráli by protože sů zkušenější, tak to by byl teprve špatný signál do akademie. Teď ti hráči mají možnost trénovat s áčkem a dostanou čuchnout i k lize, i když pouze na lavce. Jako motivace do další práce nemůže být nic lepšího. Ale nemože to taky byt tak, že mladý hráč se naroubuje rovnou do sestavy.

  • vajdik - 30.11.2017, čtvrtek, 14:15
    (0)

    Takže si nám tu eLucky to adekvátní nahrazení nenapsal... No a k tomu Tkáčovi, kluk co je v acku a když uz všichni stoperi vypadnou a zustane jen Hofmann a do zapasu se Slavii (ve kterém defakto o nic nešlo, protože se s prohrou muselo počítat) stejně šanci nedostane a hraje na stoperu Daníček - jako sorry, co to má být i pro toho kluka?! Vědět že prostě se na plac nedostanu ani když nebude na jeho post žádná jiná náhrada...

  • eLucky - 30.11.2017, čtvrtek, 14:07
    (0)

    to vajdik: O Doškovi sem hned psal, že to je díra, kterou se zacelit nepovedlo a zcela ani nikdy nepovede asi. To by byla velká haluz, aby se nám takové terno povedlo znovu. Všichni ostatní byli nahrazení levnějšími alternativami z vlastní akademie případně z venku. A jestliže je hráč jako Kuncl - který bezesporu nebyl špatný - už v době odchodu pouze paběrkuje tak nevidím důvod v tom, aby po jeho odchodu se mermomocí někdo bral na lavičku, na to nám stačí Mareš nebo Tkáč z akademie. A to samé platí pro většinu hráčů, kteří odešli defacto jako hráči na hraně sestavy. Keba je dneska ve formě jako tři roky zpátky, ale než zmizel, tak byl pouze stínem toho hráče. Diviš byl prakticky celé tři roky nestálý - a v jeho letech a s jeho platem, je pro nás zbytečným luxusem, když se na jeho místo tlačí Reza z akademie. Přestaňte konečně bečat a fanděte Slovácku.

  • eLucky - 30.11.2017, čtvrtek, 13:58
    (0)

    to Pett: V době odchodu už byl na hraně základu. Navíc se na jeho místo velmi razantně už tehdy tlačili mladíci Machalík se Sáďou. Navíc Jirka sám chtěl jít blíž Praze, kde měl postavený dům. Paradoxně dneska je v Kazachstánu, což je od Prahy eště o kůsek dál než Slovácko:D

  • vajdik - 30.11.2017, čtvrtek, 13:57
    (0)

    Patynko+eLucky..také by mě zajímalo eLucky, aby si nám tu napsal jak adekvátně byli hráči nahrazeni Došek vs ?, Valenta vs ?, Kosut vs ?, Trávník vs ? Kalouda vs ?, Civic vs ?, Keba vs ?, Rada vs ?, Kuny vs ?Já vidím asi jen náhradu Diviš vs Navrc, jinak to bylo vždy za levnější a horší akvizici a jedná se o výčet hráčů za poslední dvě sezony. Hráči jako Juroška, Rezek, Kubala, Zajíc, Machalík, Havlík, Divíšek - fotbalově nejsou adekvátní náhradou za odchozí hráče. No a pak situace ze v tymu máme zdravého jednoho stopera, sotva jednoho ligového utocnika a jednoho krajního záložníka nevypovídá o zdravém doplnění kádru z uspor za mzdu dražších fotbalistů ci prodeje nasich talentů.

  • Pett - 30.11.2017, čtvrtek, 13:30
    (0)

    Nemyslím,že Valenta byl na hranici lávky a základu.Naopak nám takový hráč v záloze chybí,který dokázal dát gól.At už že standarty či z pole

  • karagavrylydys - 30.11.2017, čtvrtek, 13:17
    (0)

    Tady jsou přestupy velmi přehledně: http://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/1-fc-slovacko/prestupy/

  • Patynho - 30.11.2017, čtvrtek, 12:49
    (0)

    A můžeš mi prosím říct ty adekvatni náhrady ? Navrátil, Machallik a kdo dal ?

  • eLucky - 30.11.2017, čtvrtek, 12:42
    (0)

    to Patynho: Zemek ucpává díry v rozpočtu - díky těmto odchodům to nebylo třeba tak markantně jako v předchozích sezónách. Ze základu z těchto hráčů byl jednoznačně jenom Došek - všichni ostatní byli v době odchodu na hraně základu a lavičky a měli už v době odchodu v klubu adekvátní náhradu za levnější náklady, tak proč si je tu jako budeme držet? Vyjímkou bych nazval pouze Civiče, ale za toho byla neodolatelná nabídka.Markantní rozdíl je dnes oproti době před dvěma lety v chybějící osobě opravdu gólového útočníka.

  • Patynho - 30.11.2017, čtvrtek, 12:22
    (0)

    Tak divej eLucky, za poslední dobu odešel Dosek, Kuncl, Valenta, Kerbr, Diviš, Košůt (důvod jeho odchodu byl opravdu pikantní), Civič, Kalouda, odejde i Rada, všichni tito hraci brali přes 100 tisíc, někteří až přes 200, sám Habanec bral 250 000, za tyto hráče došla minimální náhrada, mužstvo je momentálně rádo, ze dá dohromady jedenactku, takže jeden hráč ze základní sestavy neodchází, to se pleteš. V rozpočtu se uvolnilo tolik peněz, ale Zemek nijak nereagoval, pak se není čemu divit, ze je klub tam kde je.

  • eLucky - 30.11.2017, čtvrtek, 11:55
    (0)

    to vajdik: Srovnání se Řezníkem je úplně mimo už v tom, že Řezník a jeho kamarádi klub systematicky tuneloval - jak jinak se dá vysvětlit, že z klubu během půl roku zmizeli hráči jako Vozábal, Malár, Rajny, Polón, Celer a za ně přišli nýmandi na hostování a přesto klub neměl ani na přežití? Toto se tu snad děje dneska? Klub prodal 5-6 hráčů ze základu za rok snad? To je jako výprodej když každů sezónu odejde jeden hráč základní sestavy?

  • eLucky - 30.11.2017, čtvrtek, 11:50
    (0)

    to vajdik: Pokud se tu budeme pořád dokola vymlůvat na to, že v našich podmínkách toto a tamto nejde, tak to nepůjde. Na Slovensku Trenčín se dlouhodobou cestou dostal do pozice, že to takto dokáže. Přitom na začátku jejich cesty byl potupný pád do druhé ligy, kde se tři roky snažili o postup a budovali mužstvo a klub prakticky od nuly, ale neuhnuli z nastolené cesty i přes dílčí neúspěchy. Pokud tady budeme pořád dokola od problémů utěkat a řešit je natažením ruky směrem k mecenášovi - je jedno jestli je to majitel, sponzor nebo třeba kraj - tak se nikam neposuneme a jednou može nadejít moment, kdy se na to všichni vyserů a klub umře, protože se sám uživit nedokáže.

  • Bayern Munchen - 30.11.2017, čtvrtek, 10:08
    (0)

    vajdik: S Řezníkem bych ho také nesrovnával, ale jinak s tebou souhlasím...

  • Babu - 30.11.2017, čtvrtek, 10:06
    (0)

    vajdik: Můžeš si o Zemkovi myslet, že je škrt a kdesi cosi, ale srovnávat jej se Řezníkem, to je dost humus

  • vajdik - 30.11.2017, čtvrtek, 09:52
    (0)

    eLucky - já se trošku chtěl držet s odstupem - protože vidím že se řadě lidí na foru můj názor nelíbí - ale co píšeš ty, aby si český fotbalový (ale můžu napsat sportovní) klub na sebe vydělal na provoz - ZIJES MIMO REALITU TOHOTO STATU :D Neznám jak píše BM snad vyjíma momentálně Plzně, že by byl fotbalový nebo hokejový klub, který by si na provoz vydělal sám ze své činnosti! A to co dělá za poslední dva tři roky Zemek...trošku mi to připomíná právě toho Řezníka..postupným výprodejem klub spěje k zániku. Ono každá firma by ze svého prodeje (čili zisku) měla zainvestovat do strojů, ve fotbale do fotbalistů, ale když se prodá Trávník, Civic v rádech desítek milionů a dojde maximálně hráč zdarma s nižší urovní než prodaný hráč, zákonitě firma či fotbalový klub musí jít cestou horších výsledků.

  • Bayern Munchen - 30.11.2017, čtvrtek, 08:47
    (0)

    eLucky: Já tedy moc klubů v ČR neznám, kde by klub nemusel dotoval majitel... Bohužel nejsme v Anglii nebo Německu... Tady to prostě tak je a bude, že majitel bude muset vždy pomoc a dát peníze na chod klubu, pokud tedy nechceš hrát pouze s dorostenci, což znamená pak sesun o pár lig níže. Bohužel to tak je, nedá se v našich poměrech žít jen z prodeje hráčů a to dorostenců, kteří jsou sice dobří, ale nemají zkušenosti a tu ligu prostě neudrží.

  • Skein - 30.11.2017, čtvrtek, 08:27
    (0)

    to Hory: točí v tom peníze, je to po účetní stránce ;)

  • Hory - 30.11.2017, čtvrtek, 08:12
    (0)

    eLucky - podívej se na Spartu a Křetínského. Kromě loňska, to pořád musí dotovat a ne málo, protože si na sebe nevydělají. A jaký je to klub.

  • eLucky - 30.11.2017, čtvrtek, 07:36
    (0)

    Vy ste sa úplně zbláznili. Klub nemože donekonečna byt závislý na tom, že natáhne ruku a někdo mu dá prachy na provoz. Klub si na sebe musí prostě pomalu začat vydělávat tak, aby případné dary od majitele byly nad rámec rozpočtu a mohli sme si za ně dovolit nadstandart. Zatím stále je majitel ten kdo lepí díry v rozpočtu, i když díky prodejům jsou dnes menší než byly. To že by Zemek odešel a vystřídal ho někdo jiný by tento problém nijak nevyřešilo a za pár let bysme se ocitli ve stejném problému jako za Řezníka, kdy klub se sám neuživil a majitel na to neměl - nebo nechtěl mnět. Zemek klub nerozmazluje, ale 10 let ho drží a zaplňuje díry v rozpočtu. A tady bude banda fanoušků, kteří v půlce ligy vidí náš jasný sestup, frflat že za to može majitel. Majitel može hlavně zato, že v té lize eště furt sme!

  • Babu - 29.11.2017, středa, 22:49
    (0)

    To zní jako pohádka, že děcka? Škoda, že ještě nikdo nepřišel s tím, kdo jako bude ten hodný strýček Fido, co to tu koupí a zainvestuje do tří posil.. Kromě tady kolegy, co říkal, že nás koupí ti Thajci :D

  • Buchlovjak - 29.11.2017, středa, 21:43
    (0)

    Nike FCS: Ámen!

  • Nike - FCS - 29.11.2017, středa, 21:07
    (0)

    Podle mě se bude tak každoročně tápat a pokud ani tento rok nesestoupíme tak s takovým přístupem hráčů, trenéra, vedení a ostatních prostě tu 1. ligu hrát nebudem, nevím jestli letos nebo za 2-3 roky ale jednou to přijde, jediné řešení je na pozici šéfa (majitele) který by klub prodal a nastupující majitel by zainvestoval, neříkám zainvestoval jako Sparta, to je až nesmyslné ale zainvestovat myslím koupit 2-3 hotové hráče a ne tu hrát s dorostem, který na takové situace jaká je teď a bude i nadále připraven není a je to pro ně strašně těžké... Jediná změna ještě jednou říkám muže nastat pouze za té situace že bude nový majitel = nová výzva ap... Jinak se nic nezmění, trenér a hráči to extra zas neovlivní...

  • Babu - 29.11.2017, středa, 20:16
    (0)

    sokolka: :D :D :D

  • hešpy - 29.11.2017, středa, 19:47
    (0)

    Tak teď si to zabil :D :D :D

  • Michal fcs - 29.11.2017, středa, 19:40
    (0)

    Šumi stál za karty proti Slávii

  • tomrs - 29.11.2017, středa, 19:38
    (0)

    kecipep: mají tam chybu, Daníček dostal ještě žlutou v Liberci, ta tam není započítaná. Pošli to na účet Slovácka :D

  • kecipep - 29.11.2017, středa, 19:22
    (0)

    Tak co na té HET lize mají? :-) Pošli číslo účtu :-)

  • tomrs - 29.11.2017, středa, 19:19
    (0)

    Kecipep: Za pětikorunu ti to řeknu :D Šumulikoski může v klidu nastoupit.

  • kecipep - 29.11.2017, středa, 19:00
    (0)

    Tomrs, Michal: Psali to na eurofotbalu, tak jsem to jen předal dál. Tak tím lépe, že může hrát. A Šumi teda jak? :D

  • FCS10 - 29.11.2017, středa, 18:58
    (0)

    Zazněla tady od více účastníků diskuze věta "zajímalo by mě jaké má Zemek opravdu s klubem plány?". No a já se chci zeptat, to máme v regionu tak slabé novináře,že nedokáží něco "nějakým novinářským tlakem" zjistit? Nebo jsou pan Zemek či jiní členové představenstva rozhovorům málo přístupní?

  • Bayern Munchen - 29.11.2017, středa, 18:43
    (0)

    To jsou ale novinky, jsem zvědavý kolik na tom bude pravdy. Myslíte, že by do Slovácka investoval nějaký Thajec a že Kordula bude po Jihlavě ukončen... No nevím, kde bude pravda..

  • tomrs - 29.11.2017, středa, 18:31
    (0)

    Kecipep: Není to pravda, jak psal pan Michalfcs, tak Daníček má pět žlutých a za čtyři žluté karty už stál, v Gottwaldově dostal pátou.

  • Tomabr - 29.11.2017, středa, 18:22
    (0)

    Kordula bude údajně po Jihlavě ukončen.

  • karagavrylydys - 29.11.2017, středa, 18:17
    (0)

    Jen aby na to měl ten thajec koule.

  • Greif - 29.11.2017, středa, 18:14
    (0)

    :D :D

  • Greif - 29.11.2017, středa, 17:35
    (0)

    Neměl třeba dvě žluté v jednom zápase a nestal kvůli redce

  • riedlss - 29.11.2017, středa, 17:34
    (0)

    Tak hlavně že je o čem :) slyšel jsem, že Zlatan je po sezoně volný a že má zvláštní vztah k Mařatické části Hradiště, což jsem teda nevěděl :D

  • kecipep - 29.11.2017, středa, 17:06
    (0)

    Podle HET statistik má i Šumi 4. Nevím, kde je pravda

  • Hory - 29.11.2017, středa, 17:00
    (0)

    Píší to i na teletextu ČT, že bude stát za karty.

  • Michal fcs - 29.11.2017, středa, 16:58
    (0)

    kecipep: co to je za blábol, Daníček nehrál k vuli kartám proti Dukle

  • Greif - 29.11.2017, středa, 16:45
    (0)

    Nemá Danicek 5 karet?

  • kecipep - 29.11.2017, středa, 15:41
    (0)

    Proti Jihlavě bude stát Daníček za karty - šance pro Hellebranda/Machalíka? Jihlavě bude chybět Nový

  • Moravian - 29.11.2017, středa, 14:57
    (0)

    ... a když už jsme u toho: nebýt Putina, dávno hrajem ligu mistrů.

  • eLucky - 29.11.2017, středa, 13:20
    (0)

    Eště chybí hodit špinu třeba na trávníkářa...

  • Babu - 29.11.2017, středa, 13:08
    (0)

    BM: Jako je fakt, že už se tu pomlouvali hráči, trenéři, akademici, vedení aj Zemek.. některým to furt nestačí a přisazují si..

  • Bayern Munchen - 29.11.2017, středa, 12:55
    (0)

    Já myslím, že paniky už je rozšířené hodně a to co jen někdo připíše si myslím, že už ničemu neublíží. Stejně si myslím, že každý fanoušek si z této diskuze tady vezme to, čemu chce věřit.

  • Babu - 29.11.2017, středa, 12:50
    (0)

    Koubicxxx: pokud jsi to jen zaslechl a neřekl ti to Zemek osobně, tak tímto tvrzením jen šíříš paniku, lži a pomluvy.

  • eLucky - 29.11.2017, středa, 12:46
    (0)

    to Koubicxxx: Já zase slyšel, že hráls v pornu:D To je pořád dokola... stále stejně ujeté senzační spekulace z tajného zdroje od paní, která to slyšela u holiča, takže to mosí byt pravda!:D

  • Babu - 29.11.2017, středa, 12:25
    (0)

    Koubicxxx: jé, zase se nám sem někdo zaregistroval před pěti minutama, aby rozšířil fámy..:D

  • Moravian - 29.11.2017, středa, 12:09
    (0)

    Moravské naftové doly měly pakt s Peltou. Financovaly Jablonec a Pelta jim pak skrz kontakt na ministerstvu přihrával dotace do Hodonínského fotbalu. Jinými slovy, taky pračka, aneb hra na skořápky (hádej, kde jsou v tom kmitání špinavé peníze). Slovácko takové kontakty nemá a tudiž MND nemáme mnoho co nabídnout. Zviditelnění se u podprůměrného mančaftu pro firmu, která je již dostatečně známá, to není investice o kterou by stáli. Musel by tam být někdo, kdo by chtěl firmu přímo spojit s klubem a to si myslím, že není.

  • Bayern Munchen - 29.11.2017, středa, 11:57
    (0)

    Ale pak je tedy potřeba znovu zmínit otázku ohledně toho, jak to bylo tehdy s Moravskými naftovými doly. Jestli měli zájem do klubu nějak vstoupit či nikoliv. A pak záleží, jaké podmínky postavili před pana Zemka...

  • xxpaloxx - 29.11.2017, středa, 10:56
    (0)

    Z těchto příspěvků jasně vyplývá jeden závěr. přimět pana Zemka , aby se vzdal klubu a dál do něho neinvestoval své milionky , spolehnout se na dotaci z města , a přesvědčit Lafatu , aby šel k nám hrát za párek a pivo po vyhraném zápase. Nebo jsem Vaše podnětné příspěvky pochopil špatně ??

  • huhu - 29.11.2017, středa, 10:52
    (0)

    eLucky: šak tak sem to myslel, to jsou skutečné investice, zatímco slovácko je hračka a dávají se peníze když zrovna zbydou. V poslednich letech nezbývá nic.

  • eLucky - 29.11.2017, středa, 10:50
    (0)

    to huhu: Ano stavba autobusáku v ševcově se už děje, ale to možeš těžko spojovat, protože to bude určitě z 90% z úvěru. Na toto mu každá banka prachy bez problémů dá, ale na koupení útočníka do Slovácka asi né;) A navíc by si na to asi pučil enom blázen:D

  • Šovkovskij - 29.11.2017, středa, 10:28
    (0)

    Hory: Prosimtě, v jakých oborech bere Zemek dotace? V hutnictví? Které prochází celosvětou recesí a má obrovskou nevýhodu v čínské konkurenci? V autobusové dopravě, která má minimální zisky? V lázeňství?:-D No to jsou dotace jako jako kráva:-D A to nemluvím o tom, jak po něm jde stát se solárama. Buchlove, souhlas. Šancí jsme měli dost a byli lepší v Jihlavě, s Karvinou, to by ty bodíky naskákaly. To sebevědomí hráčů v zakončení je do očí bijící. Jinak se asi celkově shodneme, že by byla skutečně nejlepší změna majitele, který by tu do toho zatuchlého prostředí vnesl čistý vítr a hlavně finance, ale to je podle mne sci-fi. Přidávám se k těm, kteří se ptají, jaké má Zemek se Slováckem vůbec plány. Protože tímto způsobem to pořád nejde.

  • hešpy - 29.11.2017, středa, 10:10
    (0)

    Jinak za půlku sezony je Slovácko v počtu střel na bránu 13. V držení míče je 4, což je sice pěkné, avšak k ničemu. Bohužel trenér ordinuje mužstvu styl, který mu opravdu nesedí. Tým za 15 kol nekopal ani jednu penaltu, avšak ani toto není nijak zvláštní, když je většinu zápasu ve vápně jenom Zajíc, maximálně tak Navrátil. Pokud teda nebude Kordula odvolaný, čemuž bych se nebránil. Nevěřím ani žádnému velkému posílení mužstva, tak bych v zimní pauze zkusil trénovat jiný styl, protože ten, který Slovácko provozuje je naprosto impotentní a nebál bych se změnit rozestavení.

  • Greif - 29.11.2017, středa, 10:08
    (0)

    Ano samozřejmě ale jde vidět že bud už nemůžeme s ničím počítat či zemek prostě zainvestuje, takového hráče taky jedou může prodat viz Civič ..

  • huhu - 29.11.2017, středa, 09:58
    (0)

    takže pro blbce co srovnávají s křetinským: Zemek zisk v roce 2016: cca 100 milionů korun Kretinsky zisk v roce 2016: cca 21 miliard Zemek byl dokonce v časopise ekonom myslím v roce 2014 označen za největšího smolaře v českém byznyse. Tehdy měl obrovské ztráty. Druhá věc je ta, že v současné době se chystá dle článku na webu stavět ve zlíně autobusový terminál za 300 mega, ale to jsou investice co se mu jednou vrátí. Těch usmrkaných 5 milionů na pořádného hráče ale ne a ne najít.

  • eLucky - 29.11.2017, středa, 09:22
    (0)

    to Greif: Vole jak možeš srovnávat Zemka s Křetinským?:D Skřetínský pere ve Spartě prachy ve velkém a ví to všeci:D Stejně jak to dělajů číňani ve Slavii. Zemek nemá momentálně prachy, které by potřeboval vyprat. Spíš potřebuje naopak šetřit...

  • Skein - 29.11.2017, středa, 09:06
    (0)

    za hodně věci může Babiš, hodil klacky podnikatelům a sdružením a tím celkově je míň peněz ve sportu, apod. (hodně se o tom psalo), tím pádem jde i míň do fotbalu. Nedávno byla ve sr. slavie, dokud je nekoupili číňané, asi tak. V dnešní době to není prdel. Buďme rádi, že 10 let máme zatím v UH ligu.

  • Greif - 29.11.2017, středa, 09:03
    (0)

    Jaký mecenáš prosímtě Zemek není Křetinský který sype ... tady polovina lidí z Veselí by na zemka nemělo hezkého slova , je sice hezké že se ujal Slovácka ale že ho vede od 10 k 5, by aspoň měl něco s klubem dělat, protože nyní to vypadá jako jedna z jeho hraček někde v koutě ... A být připosraný vyhodit 2-5 M za roční plat za útočníka ?Tak at si vybere zda chce být prvoligový či ne ... bez investic to fakt nepůjde .. nedávno jsme psali kolik se ušetřilo za odchody hráčů to musí dělat tak 50-70% rozpočtu ..

  • Moravian - 29.11.2017, středa, 08:31
    (0)

    Hory: Jako fanoušek se obouvat do mecenáše? Hradiště není lukrativní město a fotbalový klub v něm nemá takovou tradici, aby přilákal množství zainteresovaných sponzorů. Klub jako je Slovácko stojí a padá na majiteli. On by totiž taky Zemek snadno mohl říct, že už na to kašle, že mu to za to nestojí. Ale silně pochybuji, že najdeme nového, který bude ochoten investovat vyšší částky. Časy, kdy Miroslav Valenta tváří v tvář výsledkové krizi koupil Nezmara a tehdy perspektivního Petrželu s výrokem: "Nejsme vesnický klub!"; jsou nenávratně pryč. Pokud by takový srdcař s těmito dispozicemi byl, dávno by se ke klubu přhlásil před, nebo po Řezníkovi. V současnosti musíme brát co je. Mně se taky nelíbí současný trend, kdy odchází kvalita, která není adekvátně nahrazena. Nebojím se napsat kritiku s tím, že vidím cestu nekonkurence schopnosti v lize. Ale do Zemka bych se neobouval. To je to poslední, co bychom jako fanoušci měli dělat.

  • Greif - 29.11.2017, středa, 07:33
    (0)

    naděje stále je a když nebude tak co .. sestoupíme a budem hrát jak Olomouc o ligu mistů dobré ne ? ;) patynho mě to bylo hned jasné že jseš ubrečený fotbalista , co Kordula ti stoupl na kuří oko ? Nikde v českém fotbale to není jak v pohádce si řekněme na rovinu že všude to funguje nějak, ale ne zrovna fér , že Sočo ? A když už je fakt nějaký průser dojdi do kotle a tam to řeš at fanoušci vyvynou tlak , zde to nemá smysl... A je to tak jak to napsal Hory .. ryba smrdí od vrchu dokud Zemek něco nezačne dělat tak se těžko něco zlepší , jak vůbec to setkání co bylo , byl tam někdo ?

  • Hory - 29.11.2017, středa, 06:49
    (0)

    Kdo stojí na prvním místě za nepovedeným podzimem je p. Zemek. Holt fotbal není založen jak většina jeho podnikání na dotacích. A to mu zřejmě pořád nedochází, že tady se musí investovat, pak se možná dostaví výsledky a teprve potom to i přináší ovoce. No a pokud ještě do toho naslouchá p. Valentovi, pro kterého bude vždy na prvním místě jeho osobní prospěch,tak kruh marnosti se uzavírá.

  • Buchlovjak - 28.11.2017, úterý, 23:06
    (0)

    Naprostý souhlas co se kvality týče, ale to všichni víme. Nicméně dost podstatné je nulové sebevědomí hráčů. Do šancí se dostáváme, byť ne ve všech zápasech ale v minimálně 5 nebo šesti jsme prostě měli dát o gol dva více a bylo by naprosto jinde. Je to jen a hlavně a především o peklelně špatné koncovce. No a Zemek to je naprosto nevyzpytatelný majitel. Já osobně od něj nečekám nic. A spíš by mě zajímalo jaké má s klubem vůbec do budoucna úmysly. Jestli by nebylo vhodné říct nám fans a taky široké veřejnosti prostě pár věcí na rovinu....

  • tomrs - 28.11.2017, úterý, 21:46
    (0)

    Jako s Kordulou musim souhlasit, ze jsme byli lepsi v prubehu zapasu, vypracovali jsme si tolik tutovek, co za 4 predchozi zapasy, chybi nam klid v koncovce, dovolim si tvrdit, ze kdyby tam byl zkuseny suter, tak dvakrat se trepe mic v siti, bohuzel to tak neni a musime se tim padem jeste vice upinat na zapas s Jihlavou, kterou musime porazit, aby se mohlo od toho do zimni pripravy odrazit, uvidime jaky smer padlem urci Pojezny nebo hlavne Zemek v posilovani muzstva. Prvni jarni kolo s Banikem napovi, jestli Slovacko bude nabyvat druholigove obrysy. Pokud neziska z techto dvou zapasu min. 4 body.

  • Leroy Brown - 28.11.2017, úterý, 21:23
    (0)

    To jsou strašné výmluvy. Chlapi by se měli podívat pravdě do očí, až 12. jak v počtu střel, tak střel na bránu, ale z těch rozhovorů to vypadá, jakobysme měli každý zápas 10 tutovek. :D Jak píše Šovki, smůla může být v 1-2 zápasech, ale ne v 15.

  • wiper99 - 28.11.2017, úterý, 20:50
    (0)

    Moravian: Souhlas s tebou!!!!

  • Moravian - 28.11.2017, úterý, 20:41
    (0)

    Jestliže jsou odehrány zápasy se všemi celky a my jsme z nich porazili jednoho, je postavení adekvátní a není to vinou fotbalového boha. Se štěstím a smůlou se musí popasovat všichni stejně a nelze na to svádět naši střeleckou mizerii. Když pominu Baník, máme ve 14 kolech průměr na zápas 0,4 vstřelené branky. A to prostě znamená, že je něco blbě. A rozhodně to není o přízni imaganárního fotbalového boha.

  • wiper99 - 28.11.2017, úterý, 20:40
    (0)

    zdravim všecky, ano bohužel to je hlavně o KVALITĚ!!! která u nás bohužel není,ano mame hráče srdcaře to jooo ,ale to je tak všecko ale jim bych situaci v které jsme vůbec nevyčital to né, ale hlavní jmenovatel naší situace je pan majitel, který pro zkvalitnění mužstva udělal jen to že angažoval do pozice sportovního ředitele veslaře který co se týká fotbalu neví která bije, a neinvestoval do posílení mužstva ze kterého hrači zatim jen odcházejí.doufam že se pře zimu něco radikálního změní a bude zase dobře ,protože žadné štěsti nam v tom nepomůže a nedá se celý podzim(kromě zápasu s FCB)vymlouvat na smůlu to už je fakt k smíchu, a taky kvalita trenéra je na takové urovni stějná jako byval hráč na hřišti! snad bude líp.....

  • Šovkovskij - 28.11.2017, úterý, 20:22
    (0)

    Babu: To ano, ale v každém zápase? Vždyť je to pořád dokola. Po Baníku jsem si jako většina říkal, že jsme se vystříleli, ale že to bude až takto zoufalé a dlouhodobé, to jsem si nemyslel. Spíše jsem tajně doufal, že to hráčům právě zvýší sebevědomí, když si sami dokáží, že ty góly dávat umí, že na to mají, že mají potenciál branky pravidelně střílet.

  • Babu - 28.11.2017, úterý, 20:18
    (0)

    šovki: no právě proto, že by to trefil aj slepý a chromý z košíků si myslím, že to není o kvalitě hráče, ale spíš o rozvaze, rozmyslu.. klidu v řešení situace.. to je víc o sebevědomí než o kvalitě.

  • Šovkovskij - 28.11.2017, úterý, 19:50
    (0)

    A na tu smůlu už jsem taky alergický. Dlouho jsem se utěšoval, že to opravdu je o smůle, ale nyní opravdu vidím, že to není o smůle, ale o kvalitě a řešení těchto situací. A nemá smysl si něco nalhávat o smůle. To je cesta do pekel, což se nyní děje. Je to jen v nich, v hráčích a oni s tím musí něco dělat!

  • Šovkovskij - 28.11.2017, úterý, 19:47
    (0)

    Kdyby ta naše neschopnost dát gól z tolika šancí byla v jednom, dvěmi zápasy, dalo by se mluvit o smůle, stane se. Ale když to trvá minimálně půl roku, tak je to o kvalitě a neschopností daných hráčů. Pokud ani netrefíš branku z malého vápna a balon letí pomalu do Otrokovic, jak ukázal třeba Hofmann, tak to je o neschponosti. Je to pořád dokola, v každém zápase. Docela solidní herní projev je nám úplně k ničemu, když to nemá ten závěrečný efekt v podobě gólů. Chápu, že je to pro hráče frustrující, ale pro nás fanoušky ještě víc, když vidíme, co jsou schopni nedat. Amatér z Košíků (s prominutím) by si v koncovce počínal lépe.

  • Buchlovjak - 28.11.2017, úterý, 19:34
    (0)

    Tak to že nedáš gola metr před kasou je o kvalitě.

  • Babu - 28.11.2017, úterý, 19:31
    (0)

    Moravian: to si nemyslím, někdy ti to štěstí a haluz dost pomože. My neumíme dat trmu vrmu, neumíme proměnit karambol, dáme tyčku, naopak soupeř promění vše. Já si nestěžuju, vím, že je to naší neefektivitou, ale nemyslím si, že to že netrefíš kasu z metru je "kvalitou a poctivostí tréninku", natož pak kvalitou vedení.

  • Moravian - 28.11.2017, úterý, 18:34
    (0)

    Nic jako fotbalový Bůh neexistuje. Všechno je spjato se vším. Poctivost tréninku, kvalita hráčů, kvalita vedení atd. Pokud vás pravidelně neřezají rozhodčí, je postavení na konci sezóny adekvátním vyjádřením vydané námahy a kvality celku.

  • Skein - 28.11.2017, úterý, 10:15
    (0)

    dobrá hra, jen čekat kdykoliv přihrávku, nečekaná střela, je nečekaný gól.

  • kecipep - 28.11.2017, úterý, 09:19
    (0)

    Náš nejlepší krajní bek, lítá, zapojuje se do útoku. Doufám, že se zabydlí v sestavě. Ovšem i Reinberk včera hrál dost útočně

pristi
 Další články:
01.12.2017, pátek, 12:16 - Slovácko je poslední. Proč?
01.12.2017, pátek, 12:07 - Všichni cítíme, že to musíme zlomit a Jihlavu jakkoliv porazit
28.11.2017, úterý, 09:43 - Zdrcený Sadílek ze Slovácka po derby: Smůla se nám lepí na paty
28.11.2017, úterý, 09:33 - Zlín - Slovácko 2:1, výhru v derby řídili fotbalisté z Afriky
28.11.2017, úterý, 08:18 - Slovácko odjíždělo ze Zlína zklamané. Fastav slaví
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace