*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Jak se loučily se Slováckem dlouholeté opory Kuncl s Valentou

13.05.2016, pátek, 14:17
kuncl_velky.jpg

Fanoušci fotbalového Slovácka ve středečním utkání s Olomoucí naposledy tleskali třem končícím oporám i kouči. Loučili se nejen kanonýr Libor Došek a trenér Svatopluk Habanec, ale i Jiří Valenta a Martin Kuncl.

Manželka prý půjde kamkoliv, říká Kuncl

Pouze z tribuny sledoval Martin Kuncl závěrečný domácí zápas fotbalového Slovácka, kde mu v létě končí smlouva. Dlouholetá opora obrany se na jaře dostala na ligový trávník jen při dvou zanedbatelných střídáních, na rozlučkový duel s Olomoucí nebyl Kuncl nominovaný vůbec.

„Každý fotbalista, který nehraje, je nespokojený. Ale nebyl jsem teď překvapený, už zkraje jara jsem se od Slovácka dozvěděl, že se mnou nepočítají. Nebylo to příjemné, ale nebyl jsem zapšklý,“ zdůrazňuje.

Náladu mu navíc vylepšili fanoušci, kteří už při zápase skandovali jeho jméno, jež se objevilo i na obří plachtě. Poté si i Kuncl užil dlouhou děkovačku s řadou dárků.

„Bylo moc milé, co fanoušci připravili. Nejsem člověk, co by se dojímal, ale přiznám se, že jsem byl naměkko. Nečekal jsem to, byla to přece rozlučka s Liborem Doškem,“ připomněl.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 23.05.2016, pondělí, 09:39
    (0)

    Goor: rozumný názor, díky za něj. Někteří už asi zapomněli, jak hrozná byla druhá liga a jak těžké je uživit tu první (kolik týmů z druhé ligy doopravdy chce postoupit??) Nevěřím, že Zemek poháry nechce, jen je realista, a když to přijde, hrábneme po tom. Není to prdel dotovat ligu každý rok ze své kapsy. Krejčí može byt jaký chce, ale umí přivést za málo peněz dobré hráče, ekonomicky se klub drží, a jak říká goor, i kdyby krejčí odešel, není jisté, že by přišel někdo lepší. Taky nejsu členem Bc.fanclubu, ale Zemek to tu drží nad vodou, a když mu Krejčí vyhovuje...

  • Skein - 23.05.2016, pondělí, 08:42
    (0)

    Goor dobře jsi to napsal v první příspěvku, markteting byl superní jen na Liberec, kde se klub chtěl ukázat, jak napsal Habanec, že nechápe proč nefrčí opět plakáty na zápas, že se od toho opustilo.

  • Goor - 22.05.2016, neděle, 22:53
    (0)

    Šovkovskij: To je možné, ale než se to vyřeší, tak těžko bude Zemek sypat nesmyslně do slováckého fotbalu a to se může táhnout roky. Buchlovják: Chci vidět výhru v každém zápase, ale nejsem naivní, kdybych byl lačný po úspěchu, tak nosím dres Sparty a mám klid. Ale já fandím Slovácku. Nechyběl jsem na domácím zápase od roku 2000. Zažil jsem euforie i pády. Teď prostě hrajeme střed. relůativně klidné období pro náš fotbal, tak si to užívám a doufám, že třeba jednou budeme alespoň chvíli trápit ty kurvy z Plzně a Sparty. A nebo zase zažijeme nějakou finálovou jízdu za pohárem. Některým by možná pomohlo, kdyby Slovácko spadlo, aby se naplnily ambice hrát zase ligu (snad) :-)

  • Buchlovjak - 22.05.2016, neděle, 22:41
    (0)

    Goore tebe k návštěve zápasu FCS stačí jen, že se "odehraje" ročník? Tož to choď na pralesní ligy...Já prostě chci vidět snahu o úspěch ....

  • Šovkovskij - 22.05.2016, neděle, 22:24
    (0)

    Už jsme to tu probírali, v jiné části diskuse. Dopadne to tak, že stejně bude cvakat stát... jsou tam značné nesrovnalosti a pokud to půjde k soudu mimo ČR, tak mašinerie v podobě českého státu nemá nárok. A ještě budou platit odškodnění, úroky...

  • Goor - 22.05.2016, neděle, 22:12
    (0)

    Dobře už prostě bylo... http://www.novinky.cz/ekonomika/404061-solarni-elektrarny-sasa-sun-a-zdenek-sun-prisly-o-licenci.html

  • Goor - 22.05.2016, neděle, 22:10
    (0)

    Dobře, řekněme, že Krejčí je to zlo, ale kdo místo něho? Je tady někdo, kdo by tomu mohl něco dát? Vždy jsem si myslel, že třeba starý Kadlec, ale to je bohužel totální figurka. Abychom jednou ještě neříkali "zlatý Krejčí". Navíc Zemkovi sebrali licence na soláry, takže ani nečekám nějaké injekce do posil. A řekněme si to upřímně, žít z toho co máme by nebylo lehké ani pro Sira Alexe Fergusona. Jinak k těm ambicím. myslím, že naše ambice budou vždy omezené, protože prostě handicap mít budeme. Vždyť letos sestupuje Olomouc, která je krajským městem 4x větším než UH a taky Ostrava padá a ta je dokonce 12x větší. Navíc ani nám nepomáhá ten Zlín v lize. Bude to pro Slovácko vždycky boj a já jsem rád za každý rok v lize. Až budu chtít fandit někomu opravdu ambicoóznímu, tak začnu chodit na Spartu a budu nadávat, když skončíme třetí. Do té doby díky za každý ligový zápas na Slovácku. Dobrou noc :-)

  • Šovkovskij - 22.05.2016, neděle, 22:00
    (0)

    Všichni jistě víme, že nepatřím do fanclubu Bc. Krejčího, nicméně mu nemohu neuznat velké zásluhy na renesanci slováckého fotbalu. Klub je finančně stabilizovaný, nemá dluhy (doufám), stabilně se pohybuje uprostřed tabulky, dokázal svými kontakty přivést hráče, jako Došek, Švancara, Abrahám, Zelenka, Trousil, Valenta.. já Krejčího opravdu nemusím, ale tohle mu nemůžeme upřít. Co mu vytýkám, je, že za ty roky nesehnal žádného strategického partnera, všechno leží na Zemkovi, nulový marketing, nezájem a žádná komunikace s fanouškem. Panu Bc. bych rád poděkoval za jeho služby a to i bez ohledu na to, zdali Valenta by byl ochoten zvýšit sponzorskou částku. Pořád je to tu začarovaný kruh...

  • kecipep - 22.05.2016, neděle, 12:55
    (0)

    Dosáhl jste na 9., 6., 9. a 8. místo. Bylo to maximum? Jeden ze členů mého realizačního týmu říká, že vše, co je kolem devátého místa, je pro Slovácko Ligou mistrů. - no tak to je taky názor :-/ Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/svatopluk-habanec-slovacko-brno-fotbal-rozhovor-f66-/fotbal.aspx?c=A160521_2247871_fotbal_ten

  • MiTur - 22.05.2016, neděle, 03:19
    (0)

    ONDICZ: Taky mě těší. :) Mně nebylo nic důvěrně sděleno a rozhodně to nebyla žádná tajná či důvěrná slova, když to slyšelo několik lidí kolem, tudíž nevidím důvod, proč bych o tom nemohl začít diskutovat. A v poslední větě jsem napsal, že si tato slova nechám rád potvrdit, upravit či vyvrátit. Myslím, že všichni by rádi znali pravdu o tom jak se věci mají. HORY: To p. Valenta deklaroval již před několika lety, i přesto se pomalu začal vracet v podobě sponzorství několika klubů až po sponzorství celé ligy jako takové. Lidé toho napovídají.:)

  • ondicz - 21.05.2016, sobota, 19:19
    (0)

    @MiTur: ty si obdoba jiné slepičí prdele, co tu psal něco jako "včera mně trenéry mláděže bylo u piva něco důvěrně sděleno, a bylo toto:". je nutné tahat ven info kdo kde komu řekl??? se trochu první zamyslete jakou to asi tak dělá atmosféru mezi lidma v klubu

  • Nike - FCS - 21.05.2016, sobota, 11:39
    (0)

    Eldar sice myslím že prodloužil ale to neřeší nic na tom že si ho Jablonec může koupit.... Jablonci už nepomože ani Pelta tak kvalitní tým mají a hrají hovno :)

  • achjohosku - 21.05.2016, sobota, 11:32
    (0)

    A co je komu do toho, co máš rád ? Krejčí je zlo a musí se vypudit. :) :)

  • Hory - 21.05.2016, sobota, 10:48
    (0)

    Osobně nemám rád, pokud je někde nějaká skupina lidí a i pod vlivem alkoholu se tam něco povídá, tak pak to následně vytahovat ven. Má to zůstat na té akci a už se k tomu nemá nikdo vracet,ne tak to vytahovat ven či následně sdělovat veřejnosti.Je to úplně to samé, jak když někdo na té akci něco fotí či natáčí a pak to všem ukazuje... Co vím, tak p. Valenta na začátku sezony jasně deklaroval,že nikterak do fotbalu nechce a nebude vstupovat. Tak bych tomu moc nevěřil,ale to je můj názor. A Eldar neprodloužil smlouvu?

  • Uhel - 21.05.2016, sobota, 10:46
    (0)

    Pokud by to bylo jak píšeš, nebude mít Zemek problém se sympaťákem Krejčím zamést, když by to přineslo nemalé prostředky do klubu!!!

  • MiTur - 21.05.2016, sobota, 09:05
    (0)

    Abych trošku rozvířil spekulace... Dostalo se mi, že se pan Habanec pod vlivem vínka trošku rozpovídal. To že končí kvůli Krejčímu je známá věc. Ovšem údajně by p. Valenta měl zájem investovat směrem do FCS více peněz, případně se i svojí osobou nebo prostřednictvím nějakého svého člověka podílet na chodu klubu. Jedinou překážkou je prý pro p.Valentu právě osoba Krejčího. No a Kolem Eldara krouží Jablonec. Tahle slova nejsou vyplodem mé fantazie a rád bych, aby mi/nám někdo, kdo o tom ze zainteresovanějších fanoušků ví, buď tyto informace potvrdil, upravil či vyvrátil. Díky.

  • tvojemama - 20.05.2016, pátek, 22:27
    (0)

    A jeste jak bysme ztratili sanci na 5misto, tak by dostali sanci mladsi hraci, by se prohlasilo, ze proste dostanou sanci a ze se aspon uvidi, kdo by na to mel v lete, takhle by nikdo nenadaval

  • tvojemama - 20.05.2016, pátek, 22:25
    (0)

    Jinak celkove ten rozhovor se Zemkem byl hodne dobry, vzdy mu budu vdecny za to co pro slovacko udelal, ale ted na jaro i s timto kadrem, kdyby byl vetsi tlak, tak jsme mohli klidne bojovat s Brnem,Slavii o to 5misto, uz jenom to, ze by se vyhlasilo, ze kdyz se ty zapasy poradne odmakaji, ze o to 5misto muzem zabojovat, tak by to fanousci vnimali uplne jinak a meli by z toho aspon nejakou radost, takhle konec sezony jsou smisene pocity, to derby nebylo uplne dobre, ale aspon byla dobra rozlucka s Doskem a ostatnima

  • tvojemama - 20.05.2016, pátek, 22:20
    (0)

    Kdyz vezmu celkove hostovani, tak jedine, ktere bylo opravdu dobre, tak je hostovani Pavelky, kdyz to neni hrac, ktery muze opravdu pomoct, tak to podle me absolutne nema cenu, pokud mame nekoho mladeho, tak by mel hrat radsi on. Jak psal Vajdik, v tomhle na 100% souhlasim. Sadilek, Brecka meli odehrat vic minut, aspon by se uvidelo co dal, pokud by se lip chytli tak parada, pokud ne, tak bych je poslal nekde do druhe ligy na hostovacku, Brecka se moc nezlepsuje, hostovani Danickovi ve druhe lize hodne pomohlo, ted z nej neni spatny hrac. Celkove kdyz je na nejake pozici hrac, kteremu je 25+ a je takovy prumer ligy a kdyz je na lavce hrac, kteremu je 18-20 a ten hrac se zlepsuje, ale je o neco horsi jak ten co hraje, tak by mel vzdy dostat sanci ten mlady, je jasne, ze zalezi na spouste dalsich vecech, ale tohle je hodne dulezita vec

  • kecipep - 20.05.2016, pátek, 20:06
    (0)

    Tak Chýla v mládežnické repre dnes v základu proti Mexiku. Za těch pár zápasů se mi dost líbil a snad budeme mít pod louhé době vyřešeného levého beka.

  • ondicz - 20.05.2016, pátek, 17:41
    (0)

    sem to na začátku nenapsal, chtěl sem i říct že by se těm pohárům třeba nebránil ale nebere to jako tragédii

  • ondicz - 20.05.2016, pátek, 17:32
    (0)

    @huhu: ja to beru tak že tak jak to je že je spokojený a splňuje to cíle který si jako majitel klubu dal. Když třeba viděl že je možnost hrát poháry, tak mu to radost udělalo, ale když se nezadařilo tak to pro něj nebyla žádná tragédie. Nevěřím že člověk který vybudoval miliardový podnik by si nedokázal prosadit svoje:) To že nás to sere je logické, ale opravdu je potřeba si uvědomit, že klub plně financuje on a tím to hasne. My máme řvat a něco dělat když by se tady objevil nějaký zmrd co by klub táhl do sraček. Ale ne proboha když hrajeme stabilní střed prvoligové tabulky. To chce klid, většina z nás je relativně mladých, jednou se třeba dočkáme. O to to bude lepší, když budeme čekat dlouho:)

  • huhu - 20.05.2016, pátek, 17:05
    (0)

    ondicz: taky sem se nad tím pozastavil, 8 místo bereme jako uspech, ale chtěli být pátí. Takze vlastne neuspech. Ja mam pocit ze ti hraci vlastne ani neví co kdo chce, na trenéra Levého by měli být jasné požadavky, má smlouvu na dva roky to znamená každý rok se umístit lépe než na 8 místě. Nastavit prémie, dát tíhu odpovědnosti na hráče. Pan Zemek je moc hodný majitel. Chce to větší řád

  • ondicz - 20.05.2016, pátek, 15:53
    (0)

    na videu s rozloučením se sezónou Zemek řekl, že je škoda že se nešlo v tabulce výš, jako Slávie, lže teda?

  • Šovkovskij - 20.05.2016, pátek, 13:23
    (0)

    ...do Turecka a Rakouska v jeden rok...

  • Šovkovskij - 20.05.2016, pátek, 13:22
    (0)

    Jinak souhlasím s těmi, kteří tvrdí, že hrát poháry není prodělečné. Už i příjmy z EL jsou velice solidní. Věřím, že by v Hradišti bylo vyprodáno na kohokoliv. Pro diváka, fanouška by to byl určitý impuls, něco nového. Nemluvě o tom, že klub by se zviditelnil a mohl by nalákat nové nejen partnery, ale i fanoušky. Moc jiných výzev by se už asi nenašlo. Když na Evropskou ligu mají týmy z Arménie, Moldavska, nebo Litvy, proč by na ni neměl mít tým z České republiky? Výdaje jsou prakticky pokryty UEFA. A co se týče výletu do Kazachstánu: to je opravdový extrém, který je hodně nepravděpodobný. A jelikož se evropské poháry losují (alespoň hned první předkola) dle lokality daného státu, spíše bych to tipoval na Polsko, Slovensko, Pobaltí, či Balkán, což tedy není nic, co by mělo prvoligový klub zdecimovat, když navíc každý rok léta na týdenní soustředění do Turecka, které taky jistě není zadarmo. Prostě záměrně se vyhýbat pohárům je značně alibistické.

  • Skein - 20.05.2016, pátek, 13:20
    (0)

    tady se bavíme o hostavačce, ne prodej nákup :-D. To je zase problém sparty, my jsme myslím slovácko;)

  • Šovkovskij - 20.05.2016, pátek, 13:12
    (0)

    Tak zrovna Sparta na to tedy opravdu moc dobře nejde. Nadějné hráče pošle na hostování, ti se vrátí a pak je prodá za pár šupů, načež tito mladíci v dalším klubu zazáří a Sparta je chce za veliké peníze kupuje zpět. Nejvíce do očí bijící jsou právě Skalák, Pavelka, nebo Frýdek a takových hráčů je. Stačí se podívat na soupisku Liberce a to nejen za poslední roky. Ale to už je v kompetenci vedení Sparty, kdo jim takové kaufy dělá:-)

  • Skein - 20.05.2016, pátek, 12:41
    (0)

    Sparta na to jde obchodně dobře, jen ne moc velké kluby to akceptují. Prostě je to tzv. jako výpomoc. Hold dobře to pojmenoval Kotal..

  • Babu - 20.05.2016, pátek, 11:49
    (0)

    vajdik: tak ono ty hostovačky bývají skoro vždy zbytečné, viz Skalák či Pavelka u nás.. neříkám, že nám nepomohli, ale klub z toho nic nemá a takvý hráč by neměl hrát pravidelně, když pak hned uteče o dům dál. Chvátal tu snad prý chtěl zůstat, ale tak známe Spartu.

  • vajdik - 20.05.2016, pátek, 10:04
    (0)

    Proto nechápu proč třeba hrál Chvátal se Zlínem a Olomoucem..něco v tom prostě bylo a jen Habanec ví co...peníze za odehrané zápasy, Chvátal a příští rok hostovačka v Brně...nevím..ale přišlo mi to hodně zvláštní!!! A to stejné i to proč Kuny už nechodil ani na lavku a Valenta, taktéž končící, hrával na konci ale výkonnost neměl žádnou..proč místo něj nehrál Sadílek..výsledkově by to bylo stejné..

  • vajdik - 20.05.2016, pátek, 10:00
    (0)

    ROZHOVOR S KOTALEM A TOTO CO REKL BY SI MELI NA SLOVACKU UVEDOMIT!!! V minulosti dříve hostovali ve Zbrojovce hráči jako Skalák, Brabec nebo Sýkora. To se změnilo, proč? Už jsem to tak nechtěl, protože to bylo kontraproduktivní. Bral bych, kdyby z toho měl klub profit. Po hostování se hráči vrátí do Sparty a ta třeba Sýkoru prodá do Liberce a Brno z toho nemá nic. V takovém případě je lepší dát do sestavy Brňáky. Když vezmu příklad: Lutonský, Petr Buchta nebo i Lojza Hyčka seděli jako mladí na lavičce a místo nich hráli hráči na hostování, kteří po roce odešli. A oni zase čekali na příležitost. Luty, Lojza Hyčka, Keresteš i Michal Škoda potřebovali hrát pravidelně, mít důvěru a delší čas, aby si vše sedlo. Dřív jsme byli průměrný klub, teď si myslím, že se to zlepšilo a jsme v horní polovině tabulky. Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/vaclav-kotal-fotbal-brno-konec-rozhovor-f0l-/fotbal.aspx?c=A160519_2247292_fotbal_ten

  • Skein - 20.05.2016, pátek, 08:53
    (0)

    já jsem rád, že tu liga je, a je tu nějakou dobu a bude snad stabilně, stačí mi co bylo za TIC, Joko apod. samé průsery. Každý by rád měl klub v pohárech, zažil velké týmy v UH, výjezdy apod. Za tu dobu 9-10 let pak doktor vložil do klubu xx prostředků a cchce ještě stavit halu a hřiště na východě, zkvalitnit prostředí pro fotbalisty jako celeke to není za korunu a není to hned..vše má svůj vývoj, a také management klubu je myslím, hodně skromný...budme rádi, co máme a brzy, se snad něco stane...

  • Hory - 20.05.2016, pátek, 06:33
    (0)

    Je třeba ale také rozlišit, kolik p. Zemek dal do A mužstva a pak do toho zbytku. Ano vím, že bez toho zbytku by A mužstvo nefungovalo. Ale kdo do toho trochu vidí, tak ví,že A mužstvo stojí ze všeho nejmíň.

  • Maja - 19.05.2016, čtvrtek, 23:57
    (0)

    k zemkovi jen tolik: jak sám zmínil před sezónou, dal už do slovácka půl miliardy. my všichni tady dohromady jsme na vstupném suvenýrech a dalších nedali tolik nic co by stálo aspon za prd

  • Valheru - 19.05.2016, čtvrtek, 21:12
    (0)

    huhu, Michal: protože věří, že postoupí dál a pak už to samozřejmě vydělá mnohem víc. Ale s průměrným týmem je EL spíše riziko. Zrovna Liberec je toho důkazem - vždy musí prodávat, aby se finančně odrážel a pak má třeba rok, dva útlum.

  • Michal fcs - 19.05.2016, čtvrtek, 19:46
    (0)

    Valheru, když je to ztrátové, proč je o to takový zájem, liberec si tím před dvěma lety zachránil možná existenci...neměl peníze a šel do toho, proč asi???

  • vajdik - 19.05.2016, čtvrtek, 19:39
    (0)

    Valheru proc nebyl stadion vyprodan na Plzen atd...duvod jasny..lidi uz moc nelaka hrat prumer..a lide uz tu ligu u nas neberou jako neco vyjimecneho..ale staci aby se darilo a navstevy pujdou nahoru..a dostat se do EL tak zarucuju ze vyprodano by tu bylo...a to z duvodu ze by to pro nas kraj bylo neco noveho! Ale to se tady nikdy nestane...bohuzel.

  • Sodík - 19.05.2016, čtvrtek, 19:35
    (0)

    Já bych sice taky rád viděl FCS v pohárech, ale vzpomeňte si třeba na Jablonec. Pelta si může hladit ego, že měl klub v pohárech, ale jinak to bylo k ničemu. Lidí málo, brzo vypadli, koeficient si moc nevylepšili a v lize dojeli. Podle mě klub v současné době nemá na UEFU ani hráčcky, ani finančně ani zaměstnancema

  • huhu - 19.05.2016, čtvrtek, 19:06
    (0)

    RNA: díky za potvrzení

  • huhu - 19.05.2016, čtvrtek, 19:06
    (0)

    Valheru: dovolím si nesouhlasit, je to asi rok zpět co jsem sem daval rozhovor s reditelem Liberce, skoda ze uz ho nemůžu dohledat. Skvělý rozhovor o tom, jak je EL prinosna, at uz finančně nebo samozrejme sportovně. Liberec těch peněz taky nemá, kdo tam trochu zacne vycnivat, odchazi za lepsim, ale oni zase umí to nahradit kvalitou. A neboji se rict, ze chteji do poharu. Rekni mi Valheru, kolik podle tebe stojí 20 letenek, noc v hotelu a organizace domácícho zápasu, který bude z časti pokryty vstupenkama a právama. Sme třeba na 300 tisících? i kdyby to bylo půl milionu, tak znovu. UEFA garantuje 0,1 milionu euro za každé předkolo. Kazdy umí počítat :)

  • RNA - 19.05.2016, čtvrtek, 18:59
    (0)

    Předkola už dávno nejsou ztrátová! viz uefa.com a co se stane, když klub vypadne v prvním, druhém či třetím předkole LM či EL: Each domestic champion club that does not qualify for the UEFA Champions League group stage will receive €200,000. Moreover, every club taking part in the competition's first qualifying round will receive €150,000 if they do not qualify for the group stage, while second qualifying round participants who do not make it through to the group stage will receive €175,000 each. Clubs eliminated in the third qualifying round will earn €200,000 apiece. Meanwhile, every club that features in the UEFA Europa League first qualifying round will get €120,000 even if they go on to qualify for the group stage. Second qualifying round participants will gain €130,000 even if they go through to the group stage, and each club playing in the third qualifying round will receive €140,000 regardless of results.

  • Valheru - 19.05.2016, čtvrtek, 16:07
    (0)

    vajdik: stadion by byl proti Kazachspor vyprodaný? Tak proč nebyl vyprodaný ani proti Plzni nebo Liberci? A že by se zaplatila cesta z peněz od UEFA? Tak zkuste oslovit týmy, které proti takovým soupeřům hráli dříve. Předkola jsou ztrátové.

  • Valheru - 19.05.2016, čtvrtek, 16:04
    (0)

    Kritizujete Zemka? A co takhle být rádi, že můžete chodit na ligu místo nějaké MSFL nebo divize? Trochu úcty a respektu by nebylo od věci. Až do toho budete valit svoje peníze, můžete držkovat směrem k majiteli.

  • achjohosku - 19.05.2016, čtvrtek, 10:10
    (0)

    Dokud budou hrát Reinberkové, Hofmannové, Daníčkové tak se ten klub nikam neposune. Vždyť ti první dva jsou daleko víc aktivnější na Facebooku/Instagramu než na hřišti.

  • Babu - 19.05.2016, čtvrtek, 09:59
    (0)

    brat si do huby Zemka, není to už od některých trochu moc? Nemusíme s ním souhlasit, ale už deset let nám tu ten náš sranda fotbal dotuje, tak zas o něm nemusíme říkat, že je přizdisráč.. Investujte do Slovácka také a pak rozhodujte. Nevěřím, že je zemek proti pohárům, kdyby přišly, tak budou, ale jako za cíl si to prostě neklade. Nepamatujete si, jak dopadl Synot, když vyhlásil boj o Evropu? ;) Nebo si myslíte, že v české lize jde něco jako v anglické, aby vyhrál neznámý tým bez šíbrů?

  • Buchlovjak - 19.05.2016, čtvrtek, 09:22
    (0)

    Huhu. Naprostý souhlas. Připosraný region, klub, hráči i fans. Je to fakt tristní.....

  • huhu - 18.05.2016, středa, 19:44
    (0)

    vajdik: zase s tou kritikou na zemka musíme byt opatrni. On je clovek, co ma rad stabilitu, radsi 10 roků kolem 8. místa než jeden rok poháry a druhy rok o zachránu. Má rad i finanční stabilitu a nehodlá zadlužovat klub drahýma hracama. To souvisí s tím že nemá tolik finančních prostredku na chod klubu jako měl kdysi valenta, a hlavně, Zemek v rámci klubu svoji firmu nijak nepropaguje, železárny se těžko ,,prodávají" divákovi u televize, takže ta snaha posunout značku výš jako v pripade tomu bylo v pripade valenty neni pro neho tak dulezita. On to dela z lasky , aspon doufám, a to je nekdy víc :)

  • vajdik - 18.05.2016, středa, 19:16
    (0)

    To co píše SOKOLKA je skoro tlumočení toho, co pronesl Zemek cca pred rokem do DDsK...ale jak pise HUHU..nejde o to ze klub by vypadl treba v prvním kole s nějakým Kazachem..ale presne, penize od UEFA v klidu pokryjí náklady na cestu, doma by stadion byl vyprodaný i proti FC KAZACHSPOR - takze by to v klidu pokrylo náklady na domácí zapas...ale to je to Zemkovo prizdisráčství, kdyz tu byl Valenta..pro něj bylo motivací krom lití penez z hazardu aby jeho značka byla co nejvíš..ale Zemkovi je to tak nejak mi prijde jedno..proste průmer.

  • Greif - 18.05.2016, středa, 18:12
    (0)

    Jenze my tech fanousku moc nemame kdyz zemek da cenu polovicni a prihlasi se jich 10 .. Pro koho by se to melo hrat ? Jedine plus furt lepsi jak Jablonec

  • huhu - 18.05.2016, středa, 18:03
    (0)

    oukej takže mi chcete říci, že za účast v předkole, kdy týmu připadne od uefy přes 2 a půl milionu za každé předkolo by nepokrylo letenky pro 20 lidí ? s takovým přístupem bysme nikdy nikam nedošli, proč si to neřekla plzen před 6 rokama, naco létat do kazachstanu? a pak se mohli těšit na barcu a bayern...takze asi tolik, připosraný klub má ale připosrané fanoušky

  • Maja - 17.05.2016, úterý, 10:20
    (0)

    @Buchlovjak @bilas: jo, potom bysme se do pohárů opravdu dostali. jenomže právě ty poháry něco stojí. výdělečné to může začít být až ve skupině evropské ligy. a musel bys mít široký kádr abys zvládl i ligu. a musel bys mít víc zaměstnanců k zápasům, aby to odpovídalo uefa. není to prdel prostě.na to ty peníze potřebuješ víc než na uhrání čtvrtého pátého fleku

  • Buchlovjak - 16.05.2016, pondělí, 22:58
    (0)

    bilas: konečně to někdo pojmenoval správnými jmény. Sám bych to lépe nenapsal ale v podobném duchu to tady hodnotím podobně už několik let po sobě...nelze tomuto tvému příspěvku zhola nic vytknout! V jakýchkoliv světových soutěžích buď aktuálně nebo dříve taky vyhrávají týmy s nízkými rozpočty svoje soutěže. Před léty třeba Kaiserslautern jako nováček vyhrál titul, letos pohádka ala Leicester a mnohonásobně nižší rozpočty. Prostě ať mě nikdo už nemaže med kolem huby. Je to jen o tom jezdit po prdeli 30 zápasů až do posledního hvizdu v 95. minutě!

  • bilas - 16.05.2016, pondělí, 22:50
    (0)

    Nejhorší na tom je, že Zemek a Krejčí vidí cestu k pohárům jen navýšením rozpočtu a koupi kvalitních hráčů. Kolikrát jsme byli pár bodů od těchto příček a prohráli jen díky tomu, že hráči mají za úkol hrát střed a už o nic nejde. Jsem si jist, že kdyby hráči byli cepováni pohárovýma myšlenkama před těmito zápasy a třeba i menšími bonusy,přistoupí k mačům zejména na jaře uplně jinak. Ono, když vedení jim vštěpuje, že splnili ukol a nachází se 6 kol před koncem v ideálním postavení(pro vedení), tak se na to opravdu můžou vysrat.

  • Buchlovjak - 16.05.2016, pondělí, 21:12
    (0)

    Já ten článek se Zemkem beru jako laciné klišé. Není to pojmenováno správnými jmény...já jsem v tomto už bohužel negativní. Neustálé plácání ve středu tabulky mě už fakt nebaví. Ať si říká kdo chce co chce.

  • Uhel - 16.05.2016, pondělí, 18:34
    (0)

    Fjodorovs to uměl líp s hokejkou...chodí hrávat za céčko, tož asi tak :D

  • Skein - 16.05.2016, pondělí, 11:59
    (0)

    pěkný článek s doktorem, snad se připojí ti fans..a vše dopadne dobře, věci co jsou napsány...

  • eLucky - 16.05.2016, pondělí, 10:43
    (0)

    Nebyl vidět včera... všiml sem si, že byl na hřišti při střídání:D Nicméně to platilo včera skoro o všech. Hlavně ve druhém poločase to byl opravdu otřesný výkon!

  • kecipep - 16.05.2016, pondělí, 10:42
    (0)

    http://www.idobryden.cz/fotbal/od-zachrany-klubu-do-evropy-je-dlouha-cesta/134e0f2d-136f-11e6-8711-005056ab0011/ výborný článek se Zemkem, který by mohl spoustu lidem z těchto diskuzí konečně i otevřít oči :)

  • achjohosku - 15.05.2016, neděle, 21:35
    (0)

    Už jsme o něm psal kdo ví před jakou dobou. Taky jsem se ptal, nikdo neodpověděl, co jsem viděl akorát seděl minulé zápasy na lavce a dostal čuchnout až teď tenhle zápas.

  • spor - 15.05.2016, neděle, 20:52
    (0)

    Za becko hral dnes mlady Lotyssky utocnik Konstantins Fjodorovs ma nekdo nejake info ? :D

  • Dan - 15.05.2016, neděle, 19:47
    (0)

    fcslovacko:které sezony? Té poslední ani předposlední určitě né.

  • ostuda slovácka - 15.05.2016, neděle, 18:26
    (0)

    LIBOR DOŠEK OSOBNOST SEZONY!!

  • Hory - 15.05.2016, neděle, 14:33
    (0)

    Lagic super! Naprosto přesně a na 100% jsi to pojmenoval. Tak to je!

  • lagic - 15.05.2016, neděle, 11:24
    (0)

    Sokolka: Kdo asi? Není to těžké uhodnout... Přece starý Kadlec,který je hrozná socka,což vím osobně,když kámošce kradl ze zahrady jabka😖. A s mladým mám osobní zkušenost taky,když hrál ještě za FCS,bral už na tehdejší věk docela dost peněz a když jsme byli v restauraci a došlo na placení,tak se zdejchl a platili jsme za něj my,podotýkám,v té době studenti 😉. Asi tak o Kadlecech,oba by si pro kačku nechali vrtat koleno.😁

  • ostuda slovácka - 15.05.2016, neděle, 10:36
    (0)

    Já si myslím, že Chvátala nám ještě pujčí, nemyslím, že vyčníval tak, aby hrál hned za Spartu

  • kecipep - 15.05.2016, neděle, 10:32
    (0)

    Chvátala si sice stáhnou, ale takhle to Sparta dělá každý rok a pak ty hráče zase pošle jinam. Uvidíme, zda by šel opět k nám, či zda se chytí hráči typu Prajzy a Mareše

  • huhu - 15.05.2016, neděle, 09:45
    (0)

    fcslovacko: tak sorry, ted ctu rozhovor :D...ráno sem cetl neco jiného, tak prej je Kadlec uz v praze, tak to čumím

  • huhu - 15.05.2016, neděle, 09:32
    (0)

    Hory: jojo to mě taky zaujalo. Škoda mohl sezonu vydržet, nemá jeste na to hrát ve spartě a bude se tam plácat v béčku.

  • Hory - 15.05.2016, neděle, 09:31
    (0)

    Trenér Sparty taky řekl,že si ztahuje zpět Chvátala.

  • huhu - 15.05.2016, neděle, 09:15
    (0)

    fcslovacko: a jak vis ze jde do sparty ty vědmo? Stastny rekl ze neví, ze vedení jedná. Nikde není nic potvrzeného. To uz vypadá nadějněji Rosický, se kterým stastny uz mluvil.

  • ostuda slovácka - 15.05.2016, neděle, 09:10
    (0)

    Tak když mu jde o prachy proč nezůstane ještě venku?? Co vím, tak o něj měl zájem v Německu Kolín...Nechápu...

  • Hory - 15.05.2016, neděle, 09:02
    (0)

    O Kadlecovi nemůže snad nikdo ani vteřinu pochybovat,že by přišel do Slovácka. Hlad po penězích je u nich rodový.A za plat který by tady požadoval,zaplatíme tři kvalitní hráče. PS: běžte se někdy podívat do VIPky kdo tam po zápase dojídá řízky a občas si i něco bere domů a pak buď nebudete chápat,nebo se vám jen něktará info potvrdí. Asi tak.

  • achjohosku - 15.05.2016, neděle, 08:56
    (0)

    A co si čekal? Ještě není tak starý, aby se šel zakopat do Slovácka, pořád má možnost hrát za repre, což by ze Slovácka nešlo.

  • tomisek - 15.05.2016, neděle, 08:56
    (0)

    fcslovacko: kam pujdeš? tam kde ti dají 500tis/měs nebo 200tis/měs?

  • ostuda slovácka - 15.05.2016, neděle, 08:32
    (0)

    Tak Kadlec do Sparty...Nechápu proč se nevrátí k nám, když se chce vracet do Česka, dost zklamal!

  • Maja - 15.05.2016, neděle, 02:02
    (0)

    @huhu: krom toho všichni to zkusili i v jiných týmech první a druhé ligy a žádná sláva to nebyla. i když za to určitě može to, že s něma neumí fcs pracovat

  • Maja - 15.05.2016, neděle, 02:01
    (0)

    @huhu: tak určitě:D ještě jsi zapomněl na ondřejku. že se ti všichni tři vychlastali místo aby hráli, to ti nic neříká?

  • Babu - 15.05.2016, neděle, 01:00
    (0)

    Huhu: Kubala hraje pravidelne za devatenactku, mohli by mu dat sanci v priprave..

  • huhu - 14.05.2016, sobota, 21:27
    (0)

    asi s něma neumíme pracovat, o Kubalovi není slyšet a staci se podivat jak dopadli Kovář a Haša. Proste se to s něma tady neumí

  • Michal fcs - 14.05.2016, sobota, 20:55
    (0)

    takže Ordoš asi ne.....http://olomoucky.denik.cz/fotbal_region/smutne-louceni-krale-michala-ukazalo-se-jak-to-v-cesku-funguje-mrzelo-ordos-20160514.html

  • guerero - 14.05.2016, sobota, 20:42
    (0)

    Zdravím,nevíte někdo,proč neprodloužili smlouvu Kunclovi,díky......

  • spurs - 14.05.2016, sobota, 20:27
    (0)

    Jednou se třeba dovíme pravdu, jestli je výsledek z Jablonce poctivý. Já osobně o tom dost pochybuji. Šíbři Pelta a Starka mají k poctivosti hodně daleko. A třešinka na dortu je Horník. Pěkný hnus. Jablonec skoro nehrál a opravdu to vypadalo, že to Příbrami pouští. Olomouc si to ale zbabrala sama. Jen šest výher za celý ročník mluví samo o sobě. A horší bilance s Příbramí ten zmar jen podtrhuje. Každopádně to může mluvit v náš prospěch. V Olomouci jsou zajímavá jména a nám by se někteří hráči náramně hodili. Michal Ordoš by byl super. Je odchovanec, zkušeností má na rozdávání a kvalitativně je na velmi dobré úrovni. Už před časem jsem si říkal, že kdyby Sigma sestoupila, tak právě on by byl vhodnou náhradou za Došana.

  • huhu - 14.05.2016, sobota, 20:15
    (0)

    sokolka: a koho? nemáme tam střelce , Kone potřebuje konkurenci jinak hrozi riziko že to obcas flákne

  • huhu - 14.05.2016, sobota, 20:10
    (0)

    je fakt ze po odchodu Valenty, Kuncla a Doška, kteří jistě neměli malé smlouvy se naskýtá možnost přivést jednoho nebo dva dražší hráče :)

  • Michal fcs - 14.05.2016, sobota, 20:01
    (0)

    Nevím, jak pravdivé máš info, ale mě Ordoš napadl, je to odchovanec, posila do ofenzivy ke Konemu by to jistě byla..

  • ostuda slovácka - 14.05.2016, sobota, 19:55
    (0)

    Myslím, že je na čase o tom začít mluvit, když tedy dnes Sigma spadla, tak možná přijde Michal Ordoš, udajně už nechce hrát znovu druhou ligu, uvidíme, je to prý tak 70% na 30%!!

  • tvojemama - 14.05.2016, sobota, 18:32
    (0)

    Jinak dobra vyhra, ta zaloha nevypada spatne, Danicek- Simulikovski- Havlik a kridla Civic, Divis + na lavce Kalouda a Sadilek, Kone v utoku taky solidni, chtelo by mozna jednoho ofenzivniho hrace, jinak nekoho do obrany a nebude to vypadat spatne

  • tvojemama - 14.05.2016, sobota, 18:30
    (0)

    Posledni kolo a v kazde diskusi je nablito jak od retardu, jake necekane. Plzen dostala 5:0, meli nulovou motivaci, Slavie rozjeta a verila si, Sparta 5:0 proti Jihlave, Lafata dal pekne goly, taky vyhrali zaslouzene, Olomouc- Teplice 6:0 - jako teplaci jsou super marni a Olomouc mela motivaci vyhrat, jediny zapas, ktery je sracka byl Jablonec-Pribram, treba jim to pustili nebo treba ne, ale Olomouc hrala picu celych 29kol a zaslouzene sestupuje

  • celtic - 14.05.2016, sobota, 17:51
    (0)

    naše liga nemá s fotbalem nic společného je to bohužel trapná komedie...výsledky posledního kola hovoří za vše sestupujíci Olomouc vyhraje 6:0,,,komediant Lafata dá 5 gólů...Jablonec sehral divadlo a domluvil se na plichtě s Příbrami (Pelta a Stárka kamarádi a Mafiáni)....mistrovská Plzeň dostane debakl a prohraje 0:5...namám slov

  • volič - 14.05.2016, sobota, 17:43
    (0)

    @ondicz:..a pojď na"jedno",...dvě ..

  • volič - 14.05.2016, sobota, 17:40
    (0)

    @ondicz: ser na šovkiho ,je to šovky,...na výjezdech byl myslím všude a podporoval tým ze všech sil a teď ho sere ,že je to takové jalové ,kdybi aspoň pořádně chlastali...

  • Michal fcs - 14.05.2016, sobota, 17:40
    (0)

    co tady furt naplákáte k vůli Olomouci, ,liga má 30 kol, né jen jedno, posrali si to sami, nám by taky nikdo nepomohl, spíš naopak, já souhlasím s Babu,.......že by byly Teplice tak slabé, aby musely dostat 6-ku? Proberte se a zajímejte se o Slovácko a né o ostatní!!!

  • ostuda slovácka - 14.05.2016, sobota, 17:24
    (0)

    Tak jsme OSMÍ!!! CÍL SPLNĚN, JSME VE STŘEDU TABULKY!!! KREJČÍ SPOKOJEN

  • huhu - 14.05.2016, sobota, 17:22
    (0)

    babu: co ma vysledek spolecneho s vykonem? dnes hovno. Jablonec komedie hadra :D

  • ondicz - 14.05.2016, sobota, 17:21
    (0)

    chvilku sem se díval na Jablonec, moc dobrá komedie

  • ondicz - 14.05.2016, sobota, 17:17
    (0)

    @Šovkovskij: ani nevím co bysme vůbec řešili, vůbec ty tvoje zmňaty nechápu

  • fana - 14.05.2016, sobota, 17:16
    (0)

    babu-lepší jezdit do příbrami než do olomouce?trošku mimo mísu

  • Babu - 14.05.2016, sobota, 17:13
    (0)

    huhu: jj proto vedem 1-0

  • fana - 14.05.2016, sobota, 16:56
    (0)

    babu-třeba sezona 10/11 nevim u koho sme vyhrali 26 kolo a tim se zachranili že by to bylo v olmíku?

  • huhu - 14.05.2016, sobota, 16:32
    (0)

    fcslovacko: klasika, poslední zapas sezony, cigárko klideček, dukla hraje, my čumíme. Tak se hraje o triko v další sezoně. Mají to totálně v paži

  • ostuda slovácka - 14.05.2016, sobota, 16:28
    (0)

    jak hraji ty naše primadony? nekoukám, ale vidím onlajn, takže asi klasika co? :-D

  • huhu - 14.05.2016, sobota, 16:20
    (0)

    to je asi bude srát ten zápas u nás :D

  • Babu - 14.05.2016, sobota, 16:18
    (0)

    Vidím, že komedie v Olomouci nabírá velkých rozměrů, 4-0 v poločase

  • Babu - 14.05.2016, sobota, 16:09
    (0)

    sokolka: jsem myslela, že to je jako tvoje přání, aby odešli :D

  • Babu - 14.05.2016, sobota, 16:02
    (0)

    Civić prodloužil, breč dál

  • Babu - 14.05.2016, sobota, 16:00
    (0)

    sokolka: chceš tím říct, že jsme předtím odevzdali body kdekomu a teď sme nechtěli? Ach bože, hleď si do pusy někdy, to je zas holý nesmysl. Jaké máme povinnosti vůči Sigmě? Podívej se na Sigma teplice, zázračně už 2-0, pak može Jílek brečet, že v Jablonci je to stopro puštěné.

  • huhu - 14.05.2016, sobota, 15:12
    (0)

    dle mého infa se je dneska na dukle podívat Levý

  • Šovkovskij - 14.05.2016, sobota, 00:51
    (0)

    ondicz: Oslov mne, děkuji. Obdivuji nás, tyto fanoušky a možná by nebylo od věci, si některé věci vyříkat, ale když jede někdo 47 hodin vlakem a busem, tak to asi zapadne.... Myslím to upřímně.

  • ondicz - 14.05.2016, sobota, 00:21
    (0)

    @Šovkovskij: jo, jedu, čímkoliv, kamkoliv....

  • Šovkovskij - 13.05.2016, pátek, 23:24
    (0)

    S krysou typu Riedlesse a jeho neustálých uštěpačných poznámek se nebavím, což je známá věc. S kamarádem jedu vlakem, autobusem... za své peníze a díky mému zájmu. m Tito spratci by se měli podívat do zrcadla a naliskat si., že Riedlessu, ondiczu... nebo jedetge v karavaně taky? :-D

  • Babu - 13.05.2016, pátek, 22:37
    (0)

    Krejčí bohužel tyhle věci absolutně nezvládá a nemá na ně cit..

  • Artigas - 13.05.2016, pátek, 20:25
    (0)

    Hm, co čekat od Krejčího a jemu podobných menažérů s chováním řeznických psů...

  • juancarlos - 13.05.2016, pátek, 18:02
    (0)

    to už je taková Krejčího klasika, suchar za každou cenu.

  • kecipep - 13.05.2016, pátek, 17:20
    (0)

    Rozhovor se Svatou: DOTAZ: Klub se s vámi při posledním zápase ani oficiálně nerozloučil. Mrzí vás to? dnes 11:26 ODPOVĚĎ:Velice mě mrzí, že jako jediný člověk v klubu pan ředitel Krejčí se oficiálně před fanoušky nerozloučil nejen se mnou, ale i se dvěma dalšími hráči. Aspon ze fandove to vice nez vynahradili :)

  • Babu - 13.05.2016, pátek, 17:17
    (0)

    Děkujem!A taky posílám velkou gratulaci Jirkovi k potomkům :-)

  • Skein - 13.05.2016, pátek, 14:32
    (0)

    Kluci děkuji, at se Vám daří...

pristi
 Další články:
18.05.2016, středa, 10:01 - Nový trenér Slovácka Stanislav Levý: Nechci zklamat fanoušky
17.05.2016, úterý, 22:04 - Report ze zápasu s Olomoucí a Duklou + foto
17.05.2016, úterý, 11:55 - Potvrzeno, Slovácko povede Stanislav Levý
16.05.2016, pondělí, 12:05 - Od záchrany klubu do Evropy je dlouhá cesta
13.05.2016, pátek, 08:59 - Byly to nejkrásnější roky, loučí se Došek se Slováckem
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace