*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
DNES
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Do Plzně - NEJEDEME!

10.04.2017, pondělí, 11:25
vyjezde_minibus_velky.jpg

V 24. kole ligy zajíždí Slovácko do Plzně. Výkop zápasu mrzi FC Viktorií Plzeň a 1.FC Slovácko je v neděli 16. dubna v 18:15. Cena zájezdu je 250 Kč, pro držitele permanentek! Pro ostatní 400 Kč.

ONLINE PŘIHLÁŠKA

Uherský Brod - U Vlakového Nádraží (UB) – 10:05
Drslavice – (DRS) – 10:10
Uherské Hradiště - U zimniho stadionu (UH) – 10:30
Staré Město - Stará škola (SM) – 10:35
Buchlovice - Rozcestí (BUCH) - 10:40

Autobus pojede za předpokladu 35 nahlášených osob do středy do půlnoci!

Přihlásit se můžete formou SMS ve formátu: PLZEN JMENO PRIJMENI a místo odjezdu dle nástupního místa (viz zkratky v závorce) např. UH (Uherské Hradiště). Objednávky přijímáme do naplnění autobusů. SMS Odešlete na tel. 777 623 773

Jméno Heslo
text
  • Greif - 18.04.2017, úterý, 10:28
    (0)

    Dik já jsem blbě klikl

  • Skein - 18.04.2017, úterý, 10:20
    (0)

    to Greif na Slávii to jede ;)

  • Greif - 18.04.2017, úterý, 08:30
    (0)

    Kdy bude zprovozněna eVstupenka na zápas ?

  • eLucky - 18.04.2017, úterý, 08:26
    (0)

    to kecipep: Zkvalitnit se može, ale fur to bude soutěž kde se nesestupuje a o nic tam nejde prostě.

  • kecipep - 17.04.2017, pondělí, 21:29
    (0)

    Mě děsí ta povinnost odhlásit MSFL, snad se tím automaticky velmi výrazně zkvalitní juniorská liga!

  • riedlss - 17.04.2017, pondělí, 12:19
    (0)

    Článek super, ale jedna věc: toho hňupa Petrželu nechte zhnit v Plzni a jiných. Tohoto komedianta zpět do Slovácka opravdu ne!!!

  • tvojemama - 14.04.2017, pátek, 20:02
    (0)

    Parada. Rozpocet kolem 8mista? Me by zajimal rozpocet na pvni tym, to podle toho jak odpovedel bych tipoval tak 12-13misto, takze muzem byt radi za to jak na tom jsme. Budoucnost vypada nadejne :).

  • Šovkovskij - 14.04.2017, pátek, 16:25
    (0)

    Tak to jsem rovněž velmi potešen, že bude klub lépe s fanouškem komunikovat, neboť tohle nebylo zrovna doménou jeho předchůdce:-)

  • Skein - 14.04.2017, pátek, 16:16
    (0)

    to Šovkovskij: otázky a odpovědi ;) že to bude asi tradicí ;)

  • Šovkovskij - 14.04.2017, pátek, 14:28
    (0)

    Skein: Co chce opakovat? Snad ne ročník:-)

  • Skein - 14.04.2017, pátek, 13:57
    (0)

    pěkný rozhovor ředitele, konečně odpovědi na určité témata co se zde v diskuzi objevují. Hlavní je i to, že chce opakovat. myslím, že to jde správným směrem.. ;) uff, konečně.

  • Hory - 14.04.2017, pátek, 11:39
    (0)

    Velmi příjemný a kvalitní rozhovor.

  • Babu - 14.04.2017, pátek, 10:01
    (0)

    kecipep: uuuž je to venku

  • kecipep - 13.04.2017, čtvrtek, 08:21
    (0)

    Doufam, ze si odpovedi Volejte rediteli precteme jeste pred velikonoci .. :) Jinak je na nas pekny kurz, vydelek zarucen pri momentalnim rozpolozeni

  • Greif - 11.04.2017, úterý, 23:23
    (0)

    ti diváci dojdou až na jaře kdy se bude o něco hrát hlavně bych řekl , plus klub vydělá více na vstupenkách , právávh a taky permice zdraží o 10-20% .. takže pro klub snad přínos.. ale těžko ted teoretizovat

  • a jé - 11.04.2017, úterý, 22:37
    (0)

    Čmaňa-dobrý názor ,ale jen v něčem snad mi nechce někdo namluvit , že na Duklu po této změně dojde na stadion v domácím prostředí místo 1200 - 10000 diváků to určitě ne navíc léto -dovolená zima- zima to budou chodit jen ti opravdový diváci takže průměr diváků na zápas zůstane stejný ,ale souhlasím s novým způsobem sestupu

  • Greif - 11.04.2017, úterý, 13:19
    (0)

    Jako problémy jsou a budou viz uefa .. kolik let funguje liga a nic se neposunulo k lepšímu , kdyby změna nebyla jen víc lidí přestane chodit a stejně nikdo nic nevyřeší prasat stále budou jen žrát ...

  • juancarlos - 11.04.2017, úterý, 13:09
    (0)

    myslím, že to nemá s tím, že jsme jako národ skeptičtí ke změnám a už vůbec to nesouvisí s obdobím komunismu, jak tu někdo plácl. Je to celé jen o jednom, to jako říká Lucky odpoutávání pozornosti od faktických a skutečných problémů našeho fotbalu a nechuť usazených byrokratů je jakkoliv řešit. Mě zas lidi co vnímají takové pochybné změny s nějakým pozitivním očekávání a nechtějí vidět skutečnou podstatu tohoto, přijdou naivní.

  • Buchlovjak - 11.04.2017, úterý, 13:01
    (0)

    Ať je to se systémem soutěže jakkoliv, stejně je díky debilní povaze našeho národa fuk co za změnu se udělá. Chodí se jen na to kde je úspěch a z toho bych blil. Já kvituju jen to co tu psal Greif. Konečně jakási šance se do toho poháru dostat.

  • vajdik - 11.04.2017, úterý, 11:36
    (0)

    Dle mého souhlas ve všem s Čmaňou - letošní sezona - FCS zachráněno - do konce sezony 7kol, pro fanouška,který ví že klubu je jedno zda bude 14 nebo 8 defakto tedy už o nic nejde a 1/3 soutěže se bude tzv.dohrávat... Navrhovaný nový systém je např. v kontextu letošní sezony pro fanouška FCS zajímavější. Teď na FCS dojdou jen cumilové na Slavii a pak na Spartu, utkání s Karvinou a Libercem budou jen o povinnosti odehrát utkání a zahrát si fotbal. Tak to prostě je...

  • eLucky - 11.04.2017, úterý, 10:31
    (0)

    to Čmaňa: No když to budeme brat takto, tak to bych už ani nechodil na Slovácko potom:D Nejde to změnit, protože to vlastně všem vyhovuje - těm nahoře samozřejmě - a ti dole dostanou držhubné a všeci sů spokojení. Jenom fanoušek a občas aj fotbalisti na hřišti sů za kokoty.... A do toho furt poslůcháme kecy o fotbale jako produktu... Nééé dík.

  • Čmaňa - 11.04.2017, úterý, 10:25
    (0)

    Elucky ale proč se rozčiluješ nad něčím co nejde a ani se nepujde zmenit? Možná ale opravdu možná třeba i toto něčemu pomůže kdy dám příklad 9. či 10. tým nebude pouštět zápasy v boji o čelo, aby nespadl na 11. místo a nemohl ještě spadnout a spíš třeba bude chtět vyhrát aby byl na 7. a 8. místě a měl výhodu domácího zápasu ve dvojzápasu. Nejsu naivní samozřejmě ale proč se rozčilovat nad nějakýma zářezama - ty byly, jsou a budou ...

  • eLucky - 11.04.2017, úterý, 09:50
    (0)

    to Čmaňa: S tímto se dá souhlasit. Mně ale vadí to co je za tím, jako vždy. Beru to totiž pouze jako další odlákání od problémů fotbalu jako takového. Proti zvolenému systému nic nemám, rozhodně može přinést pozitiva, ale nelíbí se mi, že se tu řeší B a neřeší se to A. Změna systému nevyřeší tu špinu, která se každoročně v lize odehrává kolem boje o záchranu a o titul. Toto je daleko zřetelnější problém ligy, který je neustále odsouván a umenšován jako by snad byl marginální. Přitom nezaujatý fanoušek fotbalu se i právě proto dívá radši v klidu u televize na zápasy v anglii, protože tam toto opravdu nepotká. To samé je slavný víkend otců - představ si, že jako otec dojdeš poprvé se svým synem na fotbal, tam si svědkem nechutného divadla na hřišti, které samozřemě jako následek musí vyvolat nevybíravé reakce tribun. A to často aj od těch tatínků. Takový zápas tyto lidi naopak eště utvrdí v názoru na špinu v českém fotbale. Toto se má kurva řešit! Až budů mnět uklizený tento bordel, tak nevidím důvod proč neřešit model ligy apod.

  • Šovkovskij - 11.04.2017, úterý, 09:41
    (0)

    Já kvituji, že bude více zápasů. Vede mně k tomu fakt, že kvůli pracovním povinnostem jich vidím tak půlku. Ale to je asi tak všechno. Nejen podle mne je to paksvil. Vím, že se těžko hledal nějaký koncept, systém, který by byl nejidálnější a získal většinu. Nicméně, že se třeba v první skupině nebude hrát na odvety, to je idicoie. Ale uvidíme, dejme tomu čas. Češi jsou k novinkám skeptičtí. Pak se mohou vychytat chyby. Uvidíme. Spíše mne zaujalo, že fanoušků, kterých se to týká, se nikdo na nic neptal. Žádná anketa, žádný průzkum veřejného mínění. Asi vědí, jak by to dopadlo:-)

  • Skein - 11.04.2017, úterý, 09:11
    (0)

    to čmaňa: dobrý názor ;)

  • Čmaňa - 11.04.2017, úterý, 08:56
    (0)

    Nezapojuju se tady do nesmyyslných vašich konverzací ale proč tolik negace kvůli té změně. Dyť většina důvodů je pozitvních si myslím a některé vaše negativní nejsou ani pravdivé. Začátek soutěže má být 14.července o dva týdny dřív, je jasné že nějaké kolo se posune i do chladnějších dní ale o vložených kolech myslím není řeč. Že si to týmy odsouhlasili za 2 miliony? Ale vždyť budou mít náklady na dalších dejme tomu 5 zzápasů navíc, jak prémie tak náklady pro uspořádání zápasu, tak je jasné, že museli něco přidat. A pro druholigové týmy je teď výjimka na dva roky. A konečně se díky tomu bude celoročně o co hrát? Když to vemu na nás o co my vlastně teď hrajem v tomto ročníku už? Nechcu to globálně převádět vše na náš tým, ale i v základní části na konci bude pořád o co hrát, ať třeba o 10.příčku abych nebyl 11. a nespadl do boje o sestup lehce, kde pak můžu být 14., atd. ... a Nadstavbová část? Dyť to budou zajímavé zápasy navíc, kde může dojít k zaplnění stadionu a bude se o něco hrát. Kdo skončí na 5. a 6. místě tabulky má doma hrát dva domácí zápasy proti týmům na 1. a 2. místě, proč nevidět doma o dva takové zápas navíc. Když tým skončí v prostřední meziskupině si zahraje dvojzápas pohárovým způsobem, at by to byl jakýkoli soupeř, dyť může být vyprodáno a o něco se bude hrát - to můžou být zajímavé a vypjaté zápasy - neříkejte že by třeba nejelo i víc lidí na výjezd kdyby jsme tak mohli postoupit ve druhém hraném zápase. I ve skupině o udržení když se o něco bude hrát může dojít víc lidi a zápas bude mít náboj. Pro a proti je moc a nemá vše cenu vypisovat, dle mě ale převažují pozitiva. Mohlo by to vtáhnout víc lidí na stadion a může to pomoci i B3!!! Za mě ano ... :-)

  • Skein - 11.04.2017, úterý, 08:11
    (0)

    šlahačka :-D

  • Skein - 11.04.2017, úterý, 08:10
    (0)

    tento článek je především výjezdě, tak se hlaste....v neděli fotbálek a v pondělí šlehačka, doufám, že doveze nějaké ty vajca (body) z namyšlené plzně.

  • Skein - 11.04.2017, úterý, 08:08
    (0)

    to zdrh: myslím, že je to na dva roky co se týče stadionů

  • eLucky - 11.04.2017, úterý, 07:54
    (0)

    to huhu: To je přikrý pohled optikou jednoho klubu a jednoho momentálního umístění. Pokud se na to podívám pohledem všech klubů, tak to přináší víc negativ než pozitiv. Jablonec-Liberec majů už teď problém začat hrát na jaro tak brzo, jestli toto start eště posune, tak už ten problém taky možů mnět všecky týmy. Jasně v ideálních podmínkách zapneš vyhřívání, zalarmuješ kdeco a stadion připravíš za každých okolností. Jenže v českých podmínkách je toto problém. Snažíme se za každou cenu sem roubovat něco co funguje venku a přitom nám tu dnes nefunguje ani to co tu máme dneska. Jsou daleko palčivější věci, které pálí ligu, respektive celý český fotbal, ale řeší se takové kosmetické kraviny. To je jenom další odpoutávání od skutečných problémů fotbalu. A stojím si za tím, že v důsledku to nepovede k ničemu jinému, než k ještě většímu upevnění pozic těch nahoře. Ostatní za to dostali drobné do kapsy jako držhubné, jako vždycky ostatně...

  • huhu - 11.04.2017, úterý, 07:36
    (0)

    já vás nechápu, ale češi se typicky změn bojí, komunismus naučil věřit jistotám. Kdybychom aplikovali nový systém na aktuální tabulku, je Slovácko osmé, takže by hrálo skupinu 7-10. Jako běžný divák , co chodí na C, no nešli by ste dvakrát na karvinou a pak třeba dvakrát na jablonec, kdyby byla šance hrát poháry? kdyby ty zápasy měli náboj narozdíl od posledních 5 kol, kdy jde o hovno?

  • Witeek - 11.04.2017, úterý, 04:19
    (0)

    Poprvé souhladím s názorem p.Greifa,že konečně je nějaká naděje hrát o poháry...ale přece jen se to nějak vždy zařídí,kdo by tam měl být nebo kdo tam ani raději být nechce,že :-) Naopak s p. Babu nesouhlasím v tom,že to bude výhodné pro ty "silnější"...vždyt už ted brečí,jak jsou unaveni,at už z ligy mistrů či českého poháru...

  • Buchlovjak - 10.04.2017, pondělí, 22:20
    (0)

    Ale tady je článek na výjezd tak se hlaste a neřešte sračky ;)

  • Buchlovjak - 10.04.2017, pondělí, 22:19
    (0)

    Já si to raději ani nečtu nebo by mě to mohlo nadobro od fotbalu odradit...

  • zdrh - 10.04.2017, pondělí, 21:07
    (0)

    Týmy Znojma a Opavy to podle mě odmítly kvůli složitějšími postupu z 2. ligy do první. Naopak týmy z 1. ligy souhlasily s vidinou vyššího finančního příspěvku od LFA (2 miliony víc na klub). Jinak pokud má být liga nějakou nadstavbou prodloužena, myslím, že ideální by byl polský model. Tj. rozdělit ligu na 2 půlky a každá skupina 7 kol. Sestupový model jako v Německu (2 přímo a třetí do baráže). Jediné pozitivum vidím, že kluby nemusí tak rychle rekonstruovat stadion a dostanou na 1 rok výjimku.

  • Greif - 10.04.2017, pondělí, 20:31
    (0)

    Možná je to hloupost ale konečně budem mít možnost něco uhrát když vždy sme max 7 mí .. takže z tohoto důvodu ano

  • Babu - 10.04.2017, pondělí, 19:38
    (0)

    Hory: tak pořád je to jen náš názor, že ano. A podle mě je to nepromyšlené, bude se hrát víc zápasů v horším počasí nebo v horší termíny, prospěje to pouze těm "nejsilnějším" a nebude to transparentní..

  • Hory - 10.04.2017, pondělí, 19:19
    (0)

    Nejsem z toho nadšený, ale taky nechápu, proč odsuzovat něco, co se ještě neodzkoušelo. Dal bych tomu čas, vyzkoušel to a pak to můžu odsuzovat, nebo chválit.Ale tyto reakce, mně přijdou unáhlené.

  • juancarlos - 10.04.2017, pondělí, 17:32
    (0)

    jak říkáš Lucky, hrozná pítchovina, která fotbalu nijak neprospěje, akorát nějakému panu důležitému, který si bude připadat ještě důležitěšjí. Co mě zaráží, že krom Opavy a Znojma to nikdo dalšá z klubů nenegoval, ty mají taky pěkné máslo na hlavě. Do prdele už, místo tohp, aby udělali pořádek v rozhdčích, kteří tak jako tak nejvíc poškozují fotbal, tak zas jen od stolu , byrokraté zasraní, vymýšlí jednu kravinu za druhou, aby se to za dva za tři roky za velké slávy zrušilo a mohli se zas jiný šašci plácat po zádech jak spasili fotbal. Ale to je nejspíš obecný trend ve všech sférách společnosti, nic nedělat, přelévát odpovědnost na druhé a vymýšlet od stolu byrokratické nesmysly, nařízení, regulace, buzerace a sankce.

  • riedlss - 10.04.2017, pondělí, 15:39
    (0)

    je to děsný shit :D

  • eLucky - 10.04.2017, pondělí, 15:20
    (0)

    Kdyby začali konečně OPRAVDU něco dělat pro fanoušky a nehledělo sa enom na prachy, tak by to tu třeba někdy mohlo vypadat jak ve fotbalové zemi. Místo toho si pořád dokola liga bere do huby fotbal jako produkt, což je uplně k smíchu v kontextu toho, že všeci ví, že v důsledku toto není zas nic jiného než posílení už tak dominantního postavení velkých klubů na úkor zbytku, který drží hubu a krok! Bohužel minulost ukázala, že ten kdo se snaží o opozici proti té chobotnici je tvrdě zadupán. Jediné co moc nechápu je, že si ta stará klika nechala vesrat na svůj píseček Plzeň, ty očividně nezvládli včas zadupat do země, nicméně asi je jasné, že tady vítr vane od Berbra, který nad něma drží ochranů ruku a je příliš velké zvíře na to, aby si někdo dovolil šáhnout na Plzničku. Pokus o zatraktivnění hracího modelu je super, jenže na druhů stranu z těch 30 zápasů tím pádem dělá pouze boj o pozice a jakmile si týmy zajistí pozice v předstihu změní se zbývající zápasy pouze v nedůstojné přípraváky na nadstavbu. Ale co čekat od bláznů, který tu pořád dokola prosazuje naprosto ujetů juniorsků ligu na úkor B-týmů hrajících v rámci normálních soutěží. Přitom ta dobře míněná juniorská liga svou úrovní je až za dorosteneckou ligou, MSFL nebo ČFL ani nemluvě. Jaký je pak asi přínos této soutěže pro přípravu hráču klubu do A-týmu. Kromě toho, že mají hráči zajištěnou minutáž je tam prakticky nulový přínos. Jenom si porovnejme seznam hráčů kola- takže asi to nejlepší v tom ročníku juniorské ligy. Kolik z nich nastupuje v lize: http://juniorskaliga.cz/hrac_kola.asp?sezona=2013

  • Babu - 10.04.2017, pondělí, 14:54
    (0)

    huhu: hrozný paskvil.. lidi nechodí ani teď a budou chodit v týdnu, když se bude hrát o nějaký střed tabulky? A 7. tým ligy je zvýhodněný víc než 4.? Přijde mi to hrozná slátanina a dost se divím, že si to všichni odhlasovali

  • huhu - 10.04.2017, pondělí, 14:16
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/novy-format-fotbalove-ligy-ddu-/fotbal.aspx?c=A170410_112222_fotbal_pes

  • huhu - 10.04.2017, pondělí, 14:16
    (0)

    http://fotbal.idnes.cz/novy-format-fotbalove-ligy-ddu-/fotbal.aspx?c=A170410_112222_fotbal_pes Palec hore!

  • Šovkovskij - 10.04.2017, pondělí, 06:50
    (0)

    Přesně v ten den mám své 80. narozeniny. Ou jéje:-D

pristi
 Další články:
10.04.2017, pondělí, 11:24 - Rekordní sérii i záchranu fotbalistům Slovácka trefil Šumulikoski
10.04.2017, pondělí, 11:02 - Navrátil: Za výhru jsme rádi. Příbram už se z toho nevyhrabe
10.04.2017, pondělí, 10:55 - Slovácko vysvobodila Šumulikoskiho lahůdka
10.04.2017, pondělí, 10:45 - Hrdina Slovácka: Není to ještě záchrana, ale je to vynikající
09.04.2017, neděle, 12:04 - Snad už jsme Příbram definitivně potopili, raduje se Navrátil. Rezek si stěžoval na rozhodčí
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace