*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Diletant Nenadál dostal za komedii v Liberci stopku na 5 zápasů

28.11.2016, pondělí, 20:32
nenadal_velky.jpg

Komise Rozhodčích potrestala sudího Martina Nenadála za grotesku 15. kola ePojištění ligy mezi Libercem a Slováckem. Dvě vymyšlené penalty, tři červené karty a v poslední minutě odepřená penalta ve prospěch Slovácka. 

Těžko říct, jestli byl výkon sudího Nenadála motivován finančně, ale v jeho případě je možné, že je to skutečně klaun ve funkci ředitele cirkusu.

Vždyť tato maškara nastoupila v neděli do zápasu poprvé po uplynutí trestu posledního (dvouzápasového) a hned se opět vyznamenal. Nyní ho DK ohodnotila stopkou pětizápasovou. Bohužel je k zamyšlení, proč tak neschopného sudího vůbec nechávají na listině rozhodčích, když je patrné, že je to ArbitrShit.

Pětizápasový trest je sice nejvyšší v dosavadní sezoně, ale jako fanoušci Slovácka se jen těžko můžeme pět dní radovat a slavit, protože uloupené dva body nám bohužel nikdo nevrátí...

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 07.12.2016, středa, 13:45
    (0)

    to Nike : nesouhlasím, mě teda nepřekvapil ničím, pořád stejný Hlúpik

  • Nike - FCS - 06.12.2016, úterý, 19:02
    (0)

    Hlúpik mě příjemně překvapil, v posledních 4 zápasech co odehrál, zranění jsou prostě sviňa no... Nechal bych ho tu :)

  • karagavrylydys - 06.12.2016, úterý, 18:24
    (0)

    Nevíte, proč končí Hlúpik? Z toho, co tady máme, mi zase tak marný nepřipadá ...

  • KEIKIN - 06.12.2016, úterý, 15:18
    (0)

    Buchlovjak: souhlas, ale jen v případě, že je klub víceméně "zdravý". V okamžiku kdy v klubu de všechno do kytek (finance, přístup, vztahy) tak i sebelepší fansdoping přijde vniveč. Pořád tak nějak věřím, že na tom ještě nejsme až tak špatně, že výplaty chodí hráčům včas a závazky vůči dodavatelům se plní.

  • tomisek - 06.12.2016, úterý, 13:29
    (0)

    http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/petr-kotvald-a-stanislav-hlozek/krejci-464042

  • Greif - 06.12.2016, úterý, 13:12
    (0)

    vajdíku ty nevíš ani kde je stadion ale 100% víš kde který hráč v kterou dobu je ..seš chudák

  • Buchlovjak - 06.12.2016, úterý, 12:12
    (0)

    vajdik: ty by jsi se měl nazývat kritikem a ne fanouškem. A stejně tak většina "céčkových" křiklounů. Fanoušci máji vždy na triku částečný úspěch či neúspěch. Kdybych si to nemyslel tak dávno na fotbal nechodím a nejezdil bych posledních 15 let na 90procent výjezdů. Protože by to prostě a jednoduše ztratilo smysl. Čím více budeme mančaft podporovat a čím méně budeme nadávat na jejich výkony, když nejsou zrovna kvalitní, tím budou lepší výsledky. To si jsem naprosto jistý stejně jako někteří další diskutéři tady.

  • eLucky - 06.12.2016, úterý, 10:47
    (0)

    to vajdik: To nic nemění na tom, že jestli se přístup hráčů k šanci hrát ligu za Slovácko nezmění, tak o ni přijdou. Nejsou totiž tak výrazně lepší než to co nám vylézá z akademie, mají výhodu jenom ve zkušenostech.

  • vajdik - 06.12.2016, úterý, 10:44
    (0)

    No eLucky, ruku na srdce, ono kdo má ve slovácku smlouvu ruce a nohy..tak ten strach o svou budoucnost a o to ze by nehrál moc nemá... :( viz Rambo, Simko, Kosut... Jak píšeš, pokud u hráče je vidět že se za SLovácko rve a nevidíš ho s cigarem a flaskou v ruce ve meste, tak mu i odpustis ze to není fotbalově ono, viz Vlasta, Heca..ale jsou tací, na které už lidi za své chování mají averzi a stačí malinko v zápase ze se nepovede a mají to 100x zpátky v těch nadávkach... A vedení ve složení Bc, Pojezdný je opravdu dvojice k pohledání...

  • eLucky - 06.12.2016, úterý, 10:38
    (0)

    to vajdik: Já ale zdůrazňuju, že mě nezajímá co dělají ve svém volnu pokud se na hřišti rve za Slovácko! A tím nemyslím jen zápasy, ale i tréninky. Pokud hráč nepodává na zápasech/trénincích dlouhodobě stopro výkony, třeba i protože nedoržuje životosprávu, tak se mu to zákonitě dřív nebo pozděj vráti na herním vytížení a taky na tom, že může ztratit ligové angažmá ve Slovácku, stejně jako jej ztratila v minulosti již velká řada nadějných hráčů. Od toho je tady sportovní vedení klubu, aby na hráče dohlíželo. V jejich možnostech asi není, aby je hlídali 24 hodin deně, ale určitě vidí, když tomu někteří nedávají 100%. To co popisuješ vyplívá i z toho, že ve Slovácku je příliš malá konkurence na jednotlivých postech a na trochu zkušenější hráče s nějakými těmi zápasy v lize se tlačí pouze mladíci z akademie, což je očividně málo. V tomto byl asi nejlepší Soukup, kterému nedělalo problém posadit zkušeného borca a poslat do zápasu kluka z dorostu bez sebemenších zkušeností.

  • vajdik - 06.12.2016, úterý, 10:25
    (0)

    eLucky - mě třeba, jako fanouška, sere to že hráč je viděn ve 3.h - 4.h ráno na místní discotéce nebo v baru a ráno má na devatou desatou trénink - jak může takový hráč 100% potrénovat a pak tedy byt 100% připravený na zápas?! Je mi jasné že tebe třeba nezajímá co hrac ve svém volnu dělá, ale jsou to profesionální sportovci, kteri prece nemohou denně potrenovat hodinku dve a pak ve volném čase to co vypotili dohnat alkoholem a cigaretami..to můžou hraci hrajici prales a dělají ten sport pro zizen..ne profíci! Takže se pak nedivme že na Ramba, Šimka a jiné je taková reakce na zápase když je v 70.minutě vidím s jazykem na pupku či kdyz je berou krece.

  • juancarlos - 06.12.2016, úterý, 10:25
    (0)

    to Lagic : určitě tam svoji roli taktika hraje, ale jak vidno tak zkušenosti s našima "divákama" protože těžko to nazvat fanoušky, má více lidí. To není o tom, že bych někoho z něčeho vinil, ale o tom, že diváci na tom prostě svůj podíl mají a to ne, že ne. Těch blbých keců lidiček, co si nejspíš chodí na fotbal léčit svoje mindráky, si hráči na můj vkus prostě doma vyslechnou přespříliš, což ani mančaftu ani atmosféře nepřidá. A jak říká Jurin i proto se, třeba venku mladým daří víc, Rada je venku taky vždy lepší, co ten si toho vyslechne. Nepřesvědíš mě, diváci na počtu ztracených bodů doma, mají minimálně třetinový podíl.

  • eLucky - 06.12.2016, úterý, 09:44
    (0)

    to vajdik: Mě vůbec nezajímá co si dělá hráč ve svém volnu ani jak se chová pokud se na hřišti rve za Slovácko, takže toto pro mě není argument. A znovu opakuju, že netvrdím, že to může za výkony mužstva, ale stojím si za tím, že tato "podpora" hráčům na hřišti nemůže pomoci.

  • vajdik - 06.12.2016, úterý, 09:30
    (0)

    eLucky - já nevím jak ty to vidíš..ale já když vidím namachrovance Ramba, Civice, Šimka a jiné "mladé" jaké mají po městě sebevědomí, tak je přece nemůže rozhodit nějaké pokřikování z tribuny :-D Jinak to je asi tak jak píše LAGIC, doma to nejde protoze hrajeme do plných a nemáme tvořivého záložníka a kdo umí nahrát je jen Sumi a nebo Rada. Venku se daří díky možností jednoduché hry a brejků...

  • JuR!n - 06.12.2016, úterý, 09:01
    (0)

    Už sem to tady párkrát psal, ale naše Céčko je snad nejnáročnější tribuna co sem kdy viděl. Kolikrát se stalo, že tam nastoupil mladý kluk (Prajza, Chýla, Biolek,...) a místo toho, aby je fanoušci při debutu po prvních pár nepřesnostech podrželi, tak řvů, ať je trenér vystřídá, pískají na ně... To se pak nejde divit, že některým se hraje líp venku..

  • eLucky - 06.12.2016, úterý, 07:45
    (0)

    to lagic: Videt za tím, že se doma nedaří, jenom to, že někteří diváci od začátku zápasu pomáhaíj spíš soupeři než Slovácku by bylo moc, nicméně faktem je, že pokud na tebe celý zápas někdo řve takové kraviny, tak ti to na sebevědomí a výkonu rozhodně nepřidá.

  • lagic - 05.12.2016, pondělí, 21:39
    (0)

    to Carlos: Já si spíš myslím, že doma nám to nejde, protože hostující tým většinou brání a čeká na brejky z našich chyb. A upřímně, pokud Šumi nemá den nebo nehraje, tak tam nemáme nikoho, kdo by dopředu něco vymyslel a tvořil hru. Venku nemusíme moc tvořit, je vepředu víc místa a to nám vyhovuje víc. Fanoušky bych z domácích nezdarů nevinil. Toť můj pohled.

  • Pumpař - 05.12.2016, pondělí, 20:51
    (0)

    Kerbovi končí smlouva,už před nějakým dnem prohlásil , že je to jeho poslední rok ve slovácku. Jsem zvědavy na nějaké posily , jelikož končí smlouva i Hlupikovi. Navíc když tyto dva hráče pominu na kraj zálohy bude jen Civic a Diviš. Snad se dočkáme nějakých posil a ne každoroční doplnění kádru o mladíky. Jinak Sadílek asi určitě zůstane v Sokolově, pokud dohoda zněla půlroční hostování s možnou obcí na celou sezonu, tak bude záležet na Sokolově , ale jelikož každy zapas hraje v základu tak tam zůstane

  • Hory - 05.12.2016, pondělí, 20:48
    (0)

    Doporučuji si přečíst diskuzi fanoušků Dukly ke včerejšímu zápasu na jejich webu. To je jak kdybych četl diskuzi našich fanoušků, která tu bývá velmi často.

  • Buchlovjak - 05.12.2016, pondělí, 20:29
    (0)

    Ámen Karlíto! Opět se pod tvůj příspěvek podepisuju :-).

  • tvojemama - 05.12.2016, pondělí, 17:25
    (0)

    Kdyby se to prohodilo a bylo by tech pozitivnich 70%, tak to vypada trochu jinak. I pro ty hrace, kdyz udelaji chybu, tak misto toho, aby se jim nadalo, tak kdyby je povzbudili, tak jim to taky pomuze. Samozrejme, ze kdyz na to ten hrac uplne sere a je uplne mimo, tak to by se mu nadat melo. Jinak fakt nevim jak se da tahle situace zlepsit, jedine tak Ruzenku 4000x naklonovat :D .

  • tvojemama - 05.12.2016, pondělí, 17:20
    (0)

    Juancarlos- to je celkove problem v cesku. Viz. treba buceni na Barose na EURU2012, to byl uplny joke. Nebo treba u nas domaci zapas proti Jihlave, idiot na C porad nadaval Danickovi, kdyz neco pokazil, tak uplne nadaval, kdyz se mu neco povedlo, tak rikal, ze to mohl udelat jeste lip. Ted treba placnu, ale 70% lidi jde na ten fotbal a zameri se jen na ty negativni veci. Hodne lidi nadava na kvalitu nasi ligy, pritom pomer penize/kvalita je hodne dobry. Kdyz je ten zapas o hovne, tak prece porad fandim svemu tymu a pokud mam trosku mozek, tak se muzu zamerit na taktiku+ostatni veci a je to zabava.

  • Valheru - 05.12.2016, pondělí, 17:07
    (0)

    huhu: pokud si to dobře pamatuju, tak je tam jen na podzim a na jaro se vrací sem, protože se počítalo s tím, že Keba odejde.

  • AmaZ - 05.12.2016, pondělí, 16:56
    (0)

    juancarlos: vidím to naprosto stejně, jak ty.

  • tvojemama - 05.12.2016, pondělí, 16:41
    (0)

    kecipep- Asi by nebylo spatne ho vyzkouset pres zimni pripravu. Sokolov stejne moc penez nema a ma tam skoro vsechny na hostovani, tak by jim snad nevadilo, kdybysme ho vratili pozdeji :D

  • juancarlos - 05.12.2016, pondělí, 16:20
    (0)

    Mančaftu děkuji za výhru na Dukle, bylo to bezva, škoda jen té poslední tutovky a můj tip 2:4 by vyšel ;-) Děkuji rovněž všem mohykánům co se zůčastnili ! Otázka ovšem na fanoušky je, proč hrajeme venku líp než doma ? Myslím si, že atmosféra a přístup většiny fanoušků, věčných kritiků,pochybovačů a negativistů, kteří nejsou prostě schopni tým podpořit. Tím pochopitelně nemyslím kotel plus těch pár okolo co se občas zapojí, ale ten zbytek jen sedí čumí, negativisticka frflá, pochybuje, po jednom gólu se sype, nebo řve povzbuzení typu " Kurva hrajte"! " Probuďte se " ! " Vystřídej ho" nebo " Vyhod´ho "! v této atmošce se pak hraje skvěle. Venku jsou většinou jen skalní, kteří se sanží mančaft podporovat do konce a nenadávají jim. Nebudu tu rozebírat proč to upadá celkově, jednak už bych se opakoval a je to nadlouho. Když teda odečtu těch 10% kteří fandí, tak jsme jako fanoušci spíš taková sebranka malých, zamindrákovaných, alibistických sráčů. který i ten zbytek co fandí, vidí jako hňupy co mají růžové brýle. Proto radši jezdím ven. Tak a teď do mě sráčové, kritici, alibisti a vandráci, já to unesu ;-) FCS nafurt jelimani.

  • kecipep - 05.12.2016, pondělí, 15:58
    (0)

    Na rok a sám prohlásil, že by tam zůstal rád i na jaro. Jelikož hraje každý match v základu, tak se nelze divit a bylo by to pro obě strany jen dobře.

  • huhu - 05.12.2016, pondělí, 15:54
    (0)

    Sadílek je na hostování na rok nebo se vrací?

  • tvojemama - 05.12.2016, pondělí, 15:05
    (0)

    Tak Vajdik to vidi realne. Nebude to uplne jednoduche. Ale treba se nam zimni priprava podari( +nejake posily a mladici z btymu) a jaro zvladnem v klidu.

  • Buchlovjak - 05.12.2016, pondělí, 14:29
    (0)

    Vajdíku, ty jsi mi ale matematik. Zkus se podívat jak jsme na tom za poslední roky z body na hřištích soupeřů. Nikdy by jsi nemohl vypustit z klávesnice to že na jaře dáme jen 3 body. Nehledě na to že všichni soupeři které máme na jaře venku jsou prostě hratelní a to včetně Plzně, které jsme nejednou sebrali body. Mě osobně nejvíce sere to že jsme 3 body darovali Ševcům a Spartě. To by bylo o 6 bodů více a naprosto bez jakýchkoliv nervů. Jednoduché to nebude ale kádr na záchranu máme v klidu. Mančafty v lize prostě horší jsou. A to nás ještě ten mamrd obral o dva body v Liberci, když vezmu v potaz zpackaný zápas proti Hradci a Jihlavě už teď bychom měli 30, ale situace je bohužel jiná. Ale na stopro si tu uhrajem sami pokud do toho z nějakých důvodů nebude zasahovat vyšší moc. Přestaň už být furt ke všemu negativní. Tím nikomu nepomůžeš. FCS nafurt a přeju pohodový zimní spánek :-)

  • eLucky - 05.12.2016, pondělí, 12:54
    (0)

    to kecipep: Jako přestava zabudovávání mladých do kádru sa mně taky líbí, ale zas z toho nemožeme mnět mateřšků školku. Nicméně kolem person Heča, Rada, Šumi, Vlasta se dá vystavit tým. Problém dnešního kádru je, že většina hráčů necítí na svém postu tlak a podle toho hraje tzv. na jistotu. Nicméně ukazuje se, že konkurence už vystrkuje růžky i v podobě hráčů z akademie, to může mužstvu celkově taky pomoci, nejen posílení z venku. Havlas, Diviš, Koné... aj. nejsů špatní fotbalisti, ale asi nad sebů potřebujů cítit tlak, určitou nejistotu, aby ze sebe dostali maximum.

  • tvojemama - 05.12.2016, pondělí, 12:49
    (0)

    Vajdik- souhlas. Treba Dukla hraje hodne dobre, ale meli smulu. Liberec, Jablonec urcite budou silnejsi na jaro. Karvina uz ma 21 bodu, tak to nejak ukopou. I ta Bohemka nehraje spatne. Lepsi tym nez Hradec snad mame. Brnu neverim vubec, nebyt Skody a Reznicka, tak je to uplna tragedie. Pribram uz je snad v prdeli. Jihlava pod Bilkem ze se taky zveda, treba Zlin doma prehravali v pohode.

  • kecipep - 05.12.2016, pondělí, 12:32
    (0)

    Tak los na jaře máme celkem příznivý až do 25. kola, do té doby bychom to měli urvat :-) Jinak poslední 2 zápasy nám určitě uškodily z toho pohledu, že pokud se uvažovalo o nějakých posilách, tak jsme si teď ukázali, že můžeme vyhrávat kdekoli a kádr je dostatečně kvalitní :-) Já jsem rád, že se chytil Koné. Tettehovi a Zajícovi větším velkou budoucnost. Do útoku jsme aspoň více variabilní. A jestli máme místo Kerbra/Biolka, popř. Kaloudy a Hlúpika zabudovávat Machalíka, Pospíšila, Rezka apod.. tak za mě jedině dobře. Byl bych však pro zpeněžení Košuta, pokud ho ještě někdo z té Gruzie chce.. na stoperu nám mladí rostou a Břečka či Hofi by se toho mohli opět ujmout v základu.

  • kecipep - 05.12.2016, pondělí, 11:49
    (0)

    A ohledně těch peněz. Vždy Zemek hodí číslo před začátkem sezony a my nejsme vůbec dole! Jen jsou ty finance asi jinak rozvrženy :-)

  • Greif - 05.12.2016, pondělí, 11:44
    (0)

    Co to plácáš o Brnu myslíš že peníze zmůžou vše proč nedávno hráli druhou ligu ? A Liberec ..hm ti peníze na rozdávání nemají , ale jo ty budeš mlet hovna furt. Vklidu těch 15 bodů uhrajem

  • Dany-Hull City - 05.12.2016, pondělí, 11:43
    (0)

    Vajdik: podivej se na tabulku a na zapas na dukle ikdyz stesti nam pomohlo a pak mudruj neni duvod se strachovat

  • vajdik - 05.12.2016, pondělí, 11:16
    (0)

    Greife a ty si myslis ze jsme v teto sezone zachraneni? Za nami je Brno a Liberec, které mají jiné finanční zabezpečení a na spodku tabulky nezustanou, Jablonec se zapasem k dobru a s Peltou v zádech taky půjde nahoru..a naskok na Duklu a Hradec 2.b taky není zrovna nějakým luxusem..A pak už jen Jihlava a Příbram - ta bude na jaro nejen na trávníku hoooodně nebezpečná, takže nevím jak ty...já letos vidím ještě tuhý boj o to zda se nespadne. Navíc uzky kadr, který se v zimní pauze asi nerozšíří...

  • Greif - 05.12.2016, pondělí, 11:08
    (0)

    co v další sezoně ? Jako že se nám rozpadne tým odejte 56 hostujících hráčů a důchodců , nezapracujem dalšího mladíka ? Z domácích zápasů 14-15 (+-3) bodů , venku 8 (+-3) . A ty tady píšeš furt o záchraně ? Už se prober

  • vajdik - 05.12.2016, pondělí, 10:23
    (0)

    Na jaro doma týmy: Jablonec, Brno, MB, Příbram, Slavia, Karviná, Liberec, Sparta - snad 10.b se uhraje a jedna výhra venku (Bohemka, Zlín, Jihlava, Plzen, Teplice, HK) a jsme pres 30.b, zachrana reálná, otázka co v další sezoně?!

  • Greif - 05.12.2016, pondělí, 08:11
    (0)

    Utkání nakonec skončilo nakonec remízou 1:1. Ve druhém poločase mělo Slovácko obrovskou převahu, ze které vytěžilo jen jednu branku a to vyrovnávající Havlíkem. Hosté moc příležitostí neměli, jen nebezpečnou situaci Dvořáka, kterou nezužitkoval Rabušic. Jihlava tak poprvé si z Uherského Hradiště odváží jeden bod. tak asi fano............... sokolko ty brepto z čeho by Brno dalo těch 5 golu ? Neschopný tým jak oni byli štastní za ten jeden ... Držení míče: 55 % : 45 %. Střely na branku: 4:2. Střely mimo: 10:1. Rohy: 7:5.

  • celtic - 04.12.2016, neděle, 19:45
    (0)

    a Zajíc nejefektivnější.... 3 góly a 1 přihrávka za a to nehrál celekm ani jeden celý zápas...holt slovácký žolík

  • Pan Puk - 04.12.2016, neděle, 17:25
    (0)

    A zajímavé že Koné je se 3 goly a 2 nahrávkami nejůspěšnější hráč Slovácka. Kdo by to byl řekl.

  • Pecan - 04.12.2016, neděle, 17:22
    (0)

    Tak nakonec po rozpačitém podzimu jsme to ukončili výhrou, což je super, na Vánoce se půjde v lepší náladě. 18 bodů je vzhledem k tomu, jaký byl celý podzim nemastný neslaný, docela slušné. Snad to na jaro bude lepší a přidáme nějaké domácí výhry, na podzim jenom jedna výhra doma a tu jsem ještě neviděl.

  • barnabas.666 - 04.12.2016, neděle, 16:26
    (0)

    Slovácko - Příbram 1:1, v 2. půli vyrovnával Ondřejka, ale ztráta to byla.

  • Lajtra - 04.12.2016, neděle, 16:15
    (0)

    Prosil bych jeste o rozbor zapasu rocniku 13/14, kde jsme taky souperum nechaly nejake ty body. Diky.

  • barnabas.666 - 04.12.2016, neděle, 16:02
    (0)

    Dobrá haluz dnes, to Slovácku vrátil někdo tam nahoře za Liberec. A s tím štěstím, první dvě výhry nebyly moc jasné. S Bohemkou to byl zápas na 0:0, prakticky bez větších šancí a najednou ten kiks v závěru, kdy nebránili aut a bylo hotovo. No a v Příbrami to bylo víceméně vyrovnané, ale v druhé půli byla o něco lepší Příbram a v závěru opět Slovácko rozhodlo prakticky z ničeho. No a ten bod proti Teplicím, tam si taky nikdo nemohl moc stěžovat. Víc bodů mělo být určitě se Zlínem, Jihlavou a Libercem, tam se o smůle mluvit dalo.

  • Babu - 04.12.2016, neděle, 15:38
    (0)

    tvojemama: mně přijde, že kromě dneška jsme velice nikde štěstí neměli.. nicméně závěr podzimu dobrý: Karviná 3b, Hradec 0b (takže Hradec musí sestoupit i s Jihlavou, my jak někomu darujeme šest bodů, je to jasné :D ), Liberec 1b (i když víme proč) a dneska 3b. To je nadstandard. :-) Hoši, děkujeme!!!

  • tvojemama - 04.12.2016, neděle, 15:33
    (0)

    Tak zase jsme nekde meli stesti, ale sere me Zlin( 3body doslova v prdeli), Jihlava (prvni polocas spatny, druhy dobry, ztratili jsme 2body), s Hradcem nemuzem prohravat doma, pak v Brne- to bylo tragicke a my jeste vic. Takze to je 7bodu zbytecne ztracenych, je to skoda, ale zase tak brat to nejde, nekde jsme to stesti meli, ale ted prezimujem 8, tak musime byt spokojeni.

  • fana - 04.12.2016, neděle, 15:26
    (0)

    mozna jihlava??? sak snu hrali uplnu piču

  • Hory - 04.12.2016, neděle, 15:25
    (0)

    Teď si rád přečtu slova těch věčných kritiků, co sem chodí. Jinak ten obrat byl parádní, takže hoši děkujem!

  • Ferda1 - 04.12.2016, neděle, 15:25
    (0)

    Pár nucených změn v sestavě a najednou to je uplně jiný mančaft. Hoši ddost dobrý,jen ty změny a šance málo vytíženým hráčum měla přijít daleko dřiv.

  • Greif - 04.12.2016, neděle, 15:24
    (0)

    Me sere zapasu zlin sparta brno dukla mozna i jihlava..

  • tvojemama - 04.12.2016, neděle, 15:23
    (0)

    To me poser :D. Sice jsou 2odlozene zapasy, ale my prezimujem na 8miste :).

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 15:18
    (0)

    tak ted mě ten liberec sere ještě víc ...díky za 3 body !

  • Pedro - 04.12.2016, neděle, 15:12
    (0)

    No, mně se nedaří, ale hlavně když to jde našim černouškům ve hře....

  • fana - 04.12.2016, neděle, 14:45
    (0)

    http://www.sportingvideo.org/20161202/vv5840adfea66394.25040580-1509341.html

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 14:45
    (0)

    Pedro: nechce to žádnou instalaci, ten konventor je reklama a háže to tam všem, počkem 15 sekund, pak nahoře klikni na křížek, vyskoci ti okno reklamy další, zavří a jede ti přenos, sis jeste nic nepouštěl přes stream? :D

  • Pedro - 04.12.2016, neděle, 14:42
    (0)

    Díky všem za technickou pomoc, ale nechytám se ani tam...stále to chce nějakou instalaci či konventor či co. Volají mne i ostatní fandové, svorně jsme nasraní, že se nemůžeme připojit ani poslední kolo a ty hovádka na isportu i tento zdánlivě pro CR nezajimavý záýpas zpoplatní.

  • egi - 04.12.2016, neděle, 14:34
    (0)

    Pedro: ja jo,ale až napočtvrté.

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 14:34
    (0)

    Pedro: http://live.robinwidget.com/static/freeplayer/42515608238640.html

  • Pedro - 04.12.2016, neděle, 14:31
    (0)

    To Havlos: Díky, také jsem to tam našel, ale nejde to spustit, háže to stále nějaké anglické dotazy. Přešli jste přes to?

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 13:50
    (0)

    a podruhé mu tam pláchl, očividně ho nebaví bránit

  • kecipep - 04.12.2016, neděle, 13:49
    (0)

    Tak gol byl pouze na vrub Tetteha, ktery se nevratil poctive s hracem

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 13:45
    (0)

    to je tak kdyz hraje levou zalohu utocnik a levou obranu pomalý stoper...pak nás tam rozeberou jak školku

  • tvojemama - 04.12.2016, neděle, 13:43
    (0)

    Tetteh je na leve zaloze? Brecka hrava i v becku leveho obrance?

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 13:39
    (0)

    elucky: tak machalík by měl být pohybem a technikou snad o kus dál, není to defenzivní záložník :)..a zatím se teda do toho pustil parádně

  • kecipep - 04.12.2016, neděle, 13:34
    (0)

    Už po první minutě mě příjemně překvapil :-)

  • eLucky - 04.12.2016, neděle, 13:31
    (0)

    David Machalík je celkem jasně náhrada za stojícího Vlasťu Daníčka, je mu svým herním projevem asi nejvíc podobný z kádru áčka.

  • JuR!n - 04.12.2016, neděle, 13:15
    (0)

    Tipl bych, že to bude Heča - Šimko, Rada, Košút, Břeči - Šumi, Machalík - Hlupik, Havlas, Tetteh - Koné

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 13:04
    (0)

    díky Havlos, ale teď už by ses měl soustředit na zápas a ne sem z kabiny posílat tip na přenos :D

  • spor - 04.12.2016, neděle, 13:04
    (0)

    Ondřej Čajka obrance rocnik 1998 z dorostu :))

  • Havlos - 04.12.2016, neděle, 13:03
    (0)

    Tv přenos zdarma : http://www.sportingvideo.org/20161202/vv5840adfea66394.25040580-1509341.html

  • huhu - 04.12.2016, neděle, 13:01
    (0)

    tak to mi vyrazilo dech :), skvělé!

  • kecipep - 04.12.2016, neděle, 12:58
    (0)

    Heča - Machalík, Břečka, Košút, Šimko - Rada, Šumulikoski - Hlúpik, Tetteh, Havlík - Koné. Lavička: Daněk, Čajka, Hofmann, Kalouda, Ťok, Diviš, Zajíc. Kdo je Čajka? :-) A neřikal tu nekdo, ze machalik hraje v becku stred zalohy?

  • Greif - 03.12.2016, sobota, 21:58
    (0)

    Na chyby ti zvysoka.. Ty sem delal vzdy a vzdy budu.. Hlavne tu neplacam nesmysli jak ty

  • Greif - 03.12.2016, sobota, 19:20
    (0)

    Tomino ty si malo inteligentni ci achjohosek ci byvali fcslovacko trotl, ze nechapes ze nikdo s krejciho moc nemusi, ale ze na poradu dne neni on a vymenou reditele nic extra neziskas..Jak rika huhu svezi vitr na chvili jak po vymnene trenera ale najit schopneho nevim nevim. Nebo zavolame madam Mrazkove?

  • huhu - 03.12.2016, sobota, 17:31
    (0)

    Tomino: já té pověře věřím jenom z části, pokud by přišel ten tajný investor, nazvěme ho třeba Ivoš Valentůj :), a položil Zemkovi na stůl smlouvu na podporu a spoluvlastnictví s tím, že odejde Krejčí a Ivoš si tam dosadí svého člověka, tak nevěřím, že by Zemek nesouhlasil. Asi to nebude tak horké. Jinak by mě zajímalo vyjádřejní ohledně této věci třeba konkrétně u Zemka a Valenty, škoda že když už jednou za rok vyjde nějaký článek tak tam dotazy podobného rázu nepadají

  • huhu - 03.12.2016, sobota, 17:11
    (0)

    TominoXXL: tak znovu, souhlasím s tím že krejčí by měl skončit o tom žádná a nemusíš si ten názor pořád obhajovat, ten názor tady sdílí 90% lidí :). Já mluvím o tom, že si to představuješ moc růžově. Za příklad tu dáváš zlín, ale když já za příklad dám druhou stranu mince (příbram, brno), tak to už tě nezajímá. Tak buď se dívej pouze na slovácko a na jeho možnosti a nebo i na ostatní, ale na VSECHNY!. Hovoříš tu o trendu, na ten má vliv několik faktorů, ať jsou to prachy, motivace nebo generační obměna. Náš klub má v současnosti problém se vším timto a lze očekávat trend směrem dolů. Jenom pro připomenutí, dva roky po postupu sme byli na 14 a 12 místě, poté, když využiji tvoji terminologii tak ten trend šel nahoru, 7. 9. 6. místo, poté stagnujeme, poslední dva roky 9. a 8. místo. Takže ano, je zcela normální že tu bylo pár let hrůzy, pak pár let klidu, a klidně zase může přijít pár let hrůzy. Odchod Krejčíhu pomůže tomu, že do klubu přijde svěží vzduch a může být lépe. Ty žiješ ve světe, kde asi trend směřuje jenom směrem nahoru, ale tak to jaksi nefunguje :). Tak si vytáhni hlavu z řiti a jestli nemáš několik zbytečných milionů na účtu na nové hráče, což nemá ani Zemek, tak dál hongej nohama a žij ve svém naivním světě

  • Greif - 03.12.2016, sobota, 16:49
    (0)

    Tvoje mama ano stim souhlasim proto sem napsal ze jeho alibistycke kecy sou fakt uzasne ale to je v kazde firme

  • Greif - 03.12.2016, sobota, 16:45
    (0)

    Ja myslim ze poleti nebo i s Brnem do druhe ligy skoda toho bodu co tam Kebi zazdil

  • Greif - 03.12.2016, sobota, 16:41
    (0)

    Huhu naprosto presne..

  • kecipep - 03.12.2016, sobota, 16:36
    (0)

    Diváci už po gólu Karviné: Habanec ven. Zatím ho obecně fans zbrojovky rádi nemají... vzhledem k výsledkům se není čemu divit

  • tvojemama - 03.12.2016, sobota, 16:25
    (0)

    Brno a Liberec lol :D Snad Liberec aspon remizuje

  • karagavrylydys - 03.12.2016, sobota, 15:48
    (0)

    Pokud klub šetří každou korunu, tak první, kdo by měl letět, je Krejčí. Vždyť je tady úplně k ničemu.

  • huhu - 03.12.2016, sobota, 15:18
    (0)

    TominoXXL: to že je krejčí špatný vidí každý, ale ty běž s těma kecama do řiti. Příkladů ze světa je hodně? Zlín jede na vlně euforie, ti hráči tam pořád žijí z postupu, nemají tam žádné rádobyhvězdy. Ale stačí na ně zatlačit, nebo aby se jim někdo zranil a jsou vygumovaní. Slovácko je x let v řadě v lize, buďme za to rádi, co mají říkat v jablonci, brně nebo příbrami. Jablonec s příbramí ve vedení největší zvířata v našem fotbale, prachy jsou ale fotbal mizérie. Brno, taková očekávání, investice a hovno, jsou pod náma. A k těm divákům, vyčítáš tu krejčímu že nedělá nic s uvadajícíma divákama, podívej se na Boleslav, hrají o poháry a dojde ti tam 1500 lidí. Přijde mě že máš sklopenou hlavu, nevnímáš okolí. Si myslíš že odejde krejčí a šupem budeme hrát o poháry? klub vaří z vody, šetří každou korunu, hledá volné hráče na trhu, nemá peníze a doufá v každý bod. Tak se prober , otevři oči a uvědom si, že ne všichni můžou být nejlepší

  • eLucky - 03.12.2016, sobota, 14:29
    (0)

    Já hlavně nechápu proč se Krejčí za každou cenu takto sebezviditelňuje... Lidi sů na něho nasraní, ať už za to že se neposiluje može nebo ne, a on místo aby zalezl a byl rád, že sme na tom tak jak na tom sme, tak vyleze zas s dalším ujetým hodnocením, které je úplně zbytečné.

  • Skein - 03.12.2016, sobota, 14:21
    (0)

    to nikdy tento pán udělá, on se bude klepat na rameno, jak je vše v pořádku...to je prostě problém! člověk na nesprávném místě, bohužel. jedině tak pokladník

  • tvojemama - 03.12.2016, sobota, 13:58
    (0)

    Jsou to std kecy, ale kdyby to Krejci podal nejak takhle, tak bych byl spokojeny.

  • tvojemama - 03.12.2016, sobota, 13:56
    (0)

    Hodnoceni: 1. Mame 15bodu, nebyt Liberce, tak 17. To by bylo stejne jako minuly rok. V tymu bylo hodne zmen a mame omezene prostredky. Takze se ziskem bodu musime byt relativne spokojeni. 2. Dobre vykony venku- Karvina, Liberec,Jablonec, zvladnuta Pribram. 3. Zbytecne ztraty doma se Zlinem, Jihlavou, Hradcem. 4. Civic(snad se mu budou vyhybat zraneni), Havlik je porad mlady, ale ma nevyrovnane vykony, Tok a Zajic ukazali potencial. Mladici s potencialem v tymu jsou. 5. Velke negativum je klesajici navstevnost. 6. V ramci moznosti se podzim zvladnul docela dobre. 7. Pres zimu musime zapracovat na zlepseni, pokusime se privest nejake posily, mladici v b-tymu ukazuji potencial, zkusime zvysit navstevnost. Hlavni cil na jaro bude zachranit se co nejdriv.

  • tvojemama - 03.12.2016, sobota, 13:45
    (0)

    Me to hodnoceni Krejciho hodne sere. I moje mama by udelala lepsi hodnoceni.

  • Skein - 03.12.2016, sobota, 13:41
    (0)

    případně už se odětshujte do zlína. my jsme slovácko...na ty druhé nasrat !!!

  • Skein - 03.12.2016, sobota, 13:40
    (0)

    TominoXXL: prd víš, všechno znááš, od počáku chytrolín, s tím běž už také někam..pořád stejné žvásty, k čemu? k ho....

  • Skein - 03.12.2016, sobota, 13:39
    (0)

    xxpaloxx: běž se zlínem do prdele, jednou jsi nahoře jednou dole..

  • tvojemama - 03.12.2016, sobota, 13:28
    (0)

    Tomino- souhlasim

  • tvojemama - 03.12.2016, sobota, 13:27
    (0)

    greife ja psal o Krejciho hodnoceni, to je supertragicke

  • Poras0 - 03.12.2016, sobota, 10:27
    (0)

    Sevci jedou no curaci, ale ted dvakrat za sebou prohrali. Tak hlavne at jsou aspon sesti a nehrajou prekolo EL.

  • Poras0 - 03.12.2016, sobota, 10:25
    (0)

    Sokolka- Co hraju prosimte ?

  • xxpaloxx - 03.12.2016, sobota, 10:21
    (0)

    Rád bych se díval na to , kdyby Slovácko hrálo se Slávií 0 : 4 , pokud by nám nabídli na oplátku pohled na tabulku a stáli si v ní stejně jako Zlín.Přiznejme si , že ševci letos jedou a můžeme jim jen závidět.

  • Skein - 03.12.2016, sobota, 09:54
    (0)

    jde vidět že Bc. tomu faaaakt rozumí...to je fakt koliik..

  • Greif - 03.12.2016, sobota, 09:53
    (0)

    Rada mel odejit jak Valenta a pochybuju ze ho udrzeli jen tak museli mu urcite neco nabydnout... Proto z urciteho lohledu urcite posila samozrejme jsou to krejciho alibisticke kecy a vzdy se musi nejak pochvalit ze neco dokazal i kdyz udelal kulove

  • Greif - 03.12.2016, sobota, 09:49
    (0)

    Ja mam pocit ze krejci je kokot ale vy co si na nej stezujete ste jeste vetsi... 1. Cenovou politiku Krejci neovlivni (a kdyz ovlivnil zdrazeni vice lidi slevneni na hradec a stejne nikdo nedosel) 2.krejci nikoho neprivede pokud neda prachy 3. Krejci neovlivni ze nekdo neda penaltu proti zlinu ci poserou zapas s jihlavou a hradcem. Budicek zabednenci

  • tvojemama - 02.12.2016, pátek, 22:08
    (0)

    Dost zapasu hrali dobre, ale celkove meli hodne stesti. Ted meli smulu, tak 0:4 no :D. Se jim to trochu vratilo :)

  • Poras0 - 02.12.2016, pátek, 22:01
    (0)

    No podivejme se na to zkurvysyni prohravaji 0:4 na to se tak krasnd diva :)

  • tvojemama - 02.12.2016, pátek, 21:36
    (0)

    Hodne me sere navstevnost. Kdyz neco uhrajem na Dukle, tak ziskane body nebudou tak spatne. Pres zimu se musime zlepsit a kdyz se na jaro vyhneme boji o zachranu plus tym bude mit nejaky progress, tak budu spokojeny.

  • tvojemama - 02.12.2016, pátek, 21:28
    (0)

    Uplne tragicke hodnoceni Krejciho. On se vymlouva na Doska a ze Kone byl zraneni. Co ceka? Minulou sezonu se ukazalo, ze je Kone nachylny na zraneni a i kvuli tomu neprokazal uplne kvalitu. Jako backup Zajic. Tak ja fakt nevim co ocekava, vymlouvat se na tohle je demence. Minuly rok 17bodu, ted 15( nebyt Nenadala tak 17), tak v tomhle ohledu je to ok. Dobre vykony v Liberci, Karvine a zvladnuta Pribram. Porad ale je podzim pro me neuspesny. Zapas se Zlinem mel byt polocas 2:0, Jihlava byla i smula, ale melo se to zvladnout, no a s Hradcem se melo neco uhrat. Plus kdyz k tomu pridam navstevnost, tak je to neuspesny podzim. Krejci si mysli, ze jsme se zlepsili, to si moc nemyslim, on pise o Radovi, Kosutovi, Velicem a Konem. Kdyz Koneho nebudou trapit zraneni, tak bude dobry, ale kdyz bude mit problemy, tak nemuze byt nase jednicka. No a kdo umi rozehrat? Jen Rada a Velice :D v tomhle ohledu je to tragicke. Radovi je 33, Velice ma 35. Co bysme delali bez nich? Bysme meli rozehravku jak postizeni. „Pozitivem této půlsezóny může být i to, že naši mladí hráči se stali nejenom plnohodnotnou součástí týmu (Havlík, Šimko, Civič, Chvátal…). Tohle si dela prdel ne? Havlik ma hodne nevyrovnane vykony, ale snad se bude zlepsovat, Simkovi je 25 :D to je prece mladicek, Civic je skvely ( bohuzel ta casta zraneni), pak Chvatal? to si dela prdel, sak je na hostovani :D.

  • Greif - 02.12.2016, pátek, 21:24
    (0)

    Tak se bez koukat na zlin blbecku, my prohravat o polocase 3:0 tak to nikdo nerozdycha... Akorat nam se to nestane :)

  • a jé - 02.12.2016, pátek, 19:22
    (0)

    poras0- nemyslel jsem co se stane s tebou , ale s klubem a to si piš že by udělali odstrašující příklad . Souhlasím ale ,že měl dostat doživotní stop

  • Poras0 - 02.12.2016, pátek, 15:46
    (0)

    a jé- Hej tak bych asi zdrhl ne ? :D A co ti nasi spravni fanousci(nemyslim ironicky) kteri se po zapase s Gottwaldovem pobily? Furt maji zakaz ?

  • a jé - 02.12.2016, pátek, 15:11
    (0)

    poras0- a uvažoval jsi co by bylo pak až si vyleješ zlost ? asi ne že !

  • Poras0 - 02.12.2016, pátek, 14:53
    (0)

    Pak se nam jeste vysmeje do ksichtu a rekne ze nasi hraci jsou lhari a ze uz jim nic neveri? Nebo neco v tom smyslu ? Kamarade ty piskat tu tak ti nabehnu do kabiny a tam ti zprelamam hnaty cubko cerna.

  • Poras0 - 02.12.2016, pátek, 14:51
    (0)

    artigas- Taky bych byl rad kdyby jeden zapas piskal tady :)

  • Poras0 - 02.12.2016, pátek, 14:50
    (0)

    Hrat se to doma tak na to hriste vbehnu a zakopu ho zeme kokota. 5 zapadu trest ? Tolik chyb v jednom zapase uplne jasnych,viditelnych ktere HRUBE ovlivnily zapas a on dostane 5 zapasu ? Pak zas po trestu di piskne zapas posere a zas dostane par zapasu a furt dokola ? Mel trest predtim tedka tohle TEN BY UZ NIKDY NEMEL PISKAT. Vyjebanec zkurveny.

  • Artigas - 01.12.2016, čtvrtek, 14:33
    (0)

    Moc doufám, že kurvy ze svazu tohoto hajzla pošlou na jaro pískat sem! To by nebylo pět zápasů stop, ten pazdrát by celý neodlézl, esli by vůbec se odvážil sem jet. Křiváků a parchantských černodresů je dost, ale po Krondlovi a Královcovi je tento taky na bedně. V životě bych se "nenadál", že takovému mamrdovi dovolí pískat" A co ten "objektivní a nezávislý" Polák? Zas jenom kecy a kecy, parchanti cajzlovští....

  • Buchlovjak - 30.11.2016, středa, 15:54
    (0)

    Ámen Babu a Karlíto. Je to prachsprostý křivácký zmrd. Nic víc. Opravdu poprvé si zapamatuju jméno rozhodčího. Ještě se mi kdysi do hlavy vkradl svoji prasárnou Kocián a před léty Marada a ten šmejd ze Zlína, ale toto je vrchol zmrdstva a ještě plive na naše hráče. Já být Šumim jebnu mu jednu na bradu a jdu do sprchy. Fuj hnus sranec ubohost odporně nechutná.

  • Babu - 30.11.2016, středa, 15:40
    (0)

    Jinak jak už u psal Greif, jde vidět, že má Nenadál nějaké Slovácko těžce na párku, když řekne, že hráči mají nízkou inteligenci a on vše viděl ze svého pohledu jinak. Žádné přiznání viny, chyby, nějaká omluva anebo alespoň předstírání nějaké lítosti.. Normální špina ten člověk

  • Babu - 30.11.2016, středa, 15:38
    (0)

    Tak to je dobrý chudák, kolega Nenadál. Když pískal penalty pro Liberec, tak to měl z nějakého úhlu, když vždy faul viděl, ale u faulu na Košiho zrovna podklouznul a myslel si, že to Koši nasimuloval. Tak určitě :D :D

  • juancarlos - 30.11.2016, středa, 15:26
    (0)

    proboha nevěřil bych mu ani nos mezi očima, chybujícího diletanta ze sebe jen dělá, přirozená reakce. To je stejné, když vás policajt chytne, že jedete zákazem vjezdu nebo blbě parkujete, skoro každý zkusí variantu kretén" Já nevěděl, já si nevšiml atd " Nejhorší na tom je, ře moc dobře věděl co dělá a určitě musel počítat i s tím, že za to bude nějaký flastr, takže to měl nějakým zbůsobem posyschrované, kde, jak a kým, je otázka , kterou si nikdo nechce položit, neboť to je přece konspirační teorie, protože je nejblíž skutečnosti. Vám nepřipadá divné, že poté co pokaždé když takto chybuje dostane trest a pořád si ho tam drží ? Normální člověk by za takové chyby dostal okamžitý vyhazovat už na podruhé a tady ? Trest neberu, protože za opakované hrubé chyby, potažmo to jak to skurvil teď v Libe, měl tento parazit už dávno odevzdat klíče od svazového Žuka a jít pěšky dom.

  • GarryR - 30.11.2016, středa, 15:06
    (0)

    Mirec89 - ten člověk to nemá v hlavě v pořádku! Být na jeho místě, všecko odkyvu a sklopim hlavu. A ne že o tom budu este diskutovat, to je vvýtěr, nó hnus

  • Mirec89 - 30.11.2016, středa, 14:59
    (0)

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/287428/sudi-nenadal-otevrene-o-chybach-i-ztracene-duvere-v-hrace-slovacka.html To je celkem síla co vypustil z držky

  • Buchlovjak - 30.11.2016, středa, 14:15
    (0)

    Huhu: naprostý souhlas s tvojí poslední větou!

  • Buchlovjak - 30.11.2016, středa, 14:14
    (0)

    za mě je to diletantský dobytek nic víc....špinavec špinavý a hotovo. Pokud by se stalo, že spadnem o fous bude to jeho vina. Ale věřím, že na ty bídné mančafty máme a i přes tyto fotbalové zrůdnosti si to uhrajeme sami a v naprostém klidu. Bohužel problém je v tom, že ta liga je tak moc vyrovnaná, že opravdu každý bod hraje velkou roli....

  • huhu - 30.11.2016, středa, 14:13
    (0)

    Nenadál: Co si vyčítáte nejvíce? „Nezvládnutí taktiky v průběhu druhého poločasu a s tím spojené chyby. A také dřívější nepotrestání chování jednoho z hráčů hostí. Tam nastala jedna z chyb, která potom ovlivnila celé utkání." Hráči Slovácka tvrdili, že jste hodinu pískal obstojně a pak se vám to nepochopitelně vymklo z rukou a dostal jste sám sebe pod tlak. Souhlasíte s tím? Proč se tak podle vás stalo? „Některým hráčům ze Slovácka už nevěřím nic. A v tomto utkání se to jen potvrdilo. Ano chyboval jsem, ale některé chování hráčů ukazuje jejich inteligenci.“ TO JE KUNDA VSECH KUND!

  • Babu - 30.11.2016, středa, 12:45
    (0)

    xxpaloxx: Buď je fakt marný, ale potom měl už být pryč z ligy, když je potrestaný poněkolikáté. Anebo se tváří jako diletant, pracuje na objednávku, a jeho výroky a výbrky podporují jeho reputaci jako neschopného a náramně se mu to hodí..

  • Buchlovjak - 30.11.2016, středa, 11:51
    (0)

    xxpaloxx: pokud míříš na mě a můj výlev tak jsem se takto za celé roky vyjádřil prvně a to proto, že už toho za ty roky zářezů, pojebů a odporných podrazů mám fakt plné zuby. Měl by prostě vzniknou nějaký ten precedens a ne si furt nechat srát na hlavu....Nikdy jsem nebyl radikální, nikdy nebudu, ale v tomto bych prostě výrazně dal najevo nespokojenost. O nic víc mě nejde.

  • xxpaloxx - 30.11.2016, středa, 11:10
    (0)

    Takto přijít o body je smutné.Všichni nadáváme a jsme z toho znechuceni. Všichni hledáme vinu v zákulisních tazích svazu.Ale co když je to trochu jinak ? Vzhledem k množství distancí rozhodčího Nenadála se nabízí i jiné vysvětlení. Co když se jedná jen o neschopného , zamindrákovaného jedince , který když se dostane pod tlak , není schopen správně vyhodnotit situaci, a z pocitu moci potom vykonstruuje vlastní pohled , kterému sám uvěří a podle toho pískne ? Samozřejmě , svaz má v tom vinu v tom , že již dávno takové sudí nevyloučil z listiny rozhodčích.Ale ruku na srdce , kolik takových nevyzrálých , zamindrákovaných lidí se producíruje na těchto stránkách ? Nechci nikoho jmenovat . Snad si každý , který se tady projevuje silnými výrazy a nekompromisními řešeními sáhne do vlastního svědomí sám . Možná si uvědomí , že se takovými výlevy v konečné fázi nakonec jen zesměšní , tak , jako se svými výkony na hřišti zesměšnil rozhodčí Nenadál.

  • Buchlovjak - 30.11.2016, středa, 10:51
    (0)

    Já myslím, že tady už není na pořadu dne nic jiného než prostě sudímu dát osobně prostě do držky. Kdo to viděl live tak ho muselo jebnout. Já jsem velmi rád, že jsem to vynechal protože tomuto praseti by bylo třeba polámat všechny končetiny a způsobit mu bolestivé zranění čelisti aby už takové hovna nikdy nepísknul! I každý nezůčastněný člověk a velké množství jiných táborů to vidělo a myslím, že názor si o tom udělají stejný jako já! Ku.va, do pi.e už si z nás dělají ču.áky a mám toho plné zuby! Pojebaní diletanti aj včetně zas.aného svazu! Tak a je to venku ze mě :-)

pristi
 Další články:
06.12.2016, úterý, 19:31 - Ligová revoluce. Plán počítá s nadstavbovou částí ve třech skupinách
04.12.2016, neděle, 20:23 - Tomáš Zajíc: Měl jsem úkol vyrovnat, že rozhodnu, nečekal nikdo
04.12.2016, neděle, 20:21 - Vítězné loučení Slovácka zařídil specialista na Duklu Tomáš Zajíc
04.12.2016, neděle, 18:50 - Dukle opět sebral body Zajíc. Neznají mě, tak mě nehlídali, smál se
27.11.2016, neděle, 20:47 - Slovácko o historickou výhru v Liberci připravily dvě penalty
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace