*
včera
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Daníček o Slavii: Stačí jeden zápas, co je nakopne. Jejich síla je obrovská

12.02.2022, sobota, 09:30
danicek_leto2018_velky.jpg

S kapitánskou páskou dovedl fotbalisty Slovácka po třinácti letech do semifinále domácího poháru. „Je skvělé, že máme šanci postoupit do Evropy na dvou frontách,“ těší zkušeného univerzála Vlastimila Daníčka. Do ligového jara vstoupí uherskohradišťský tým z pátého místa nedělním domácím zápasem proti mistrovské Slavii.

Dodal vám úspěch v MOL Cupu na půdě Olomouce sebevědomí?
Je příjemné, že jsme splnili cíl. Povzbudí nás to do dalších zápasů. Těší mě, že jsme vzadu udrželi nulu. S Patrikem Šimkem jsme ve stoperské dvojici odvedli dobrou práci, tři chycené penalty Nguyena byly třešničkou v rozstřelu. Filip nás podržel, byl hlavním strůjcem postupu. Víme, že penalty má výborné. S Libercem nás už jednou vychytal.

Zahrát si zase po roce evropské poháry je lákavé, viďte?
Jednou jsme si je vyzkoušeli, bohužel jsme nepostoupili. Chtěli bychom je znovu zažít. Někde v hlavách to máme.

V semifinále se utkáte s vítězem zápasu Hradec – Bohemians. Jste rádi, že jste se vyhnuli Spartě?
Ve výsledku je to jedno. Pokud bychom postoupili, pravděpodobně bychom na ni narazili ve finále. Škoda, že hrajeme zase venku. Ale na to jsme si zvykli. Pohárových zápasů doma moc odehraných nemáme.

V přípravě jste hodně inkasovali. Překvapilo vás, jak jste zvládli čtvrtfinále v Olomouci bez tří stabilních obránců?
Ne. Systém bránění máme týmový. Šlo o to, že jsme v tomhle složení hráli poprvé. Ale měli jsme čas se sehrát při modelovém utkání, které jsme hráli místo odloženého zápasu s Pardubicemi.

Jméno Heslo
text
  • vajdik - 16.02.2022, středa, 13:43
    (0)

    Dle mého semifinale na neutrální půdě s HK - dle mého, takovou šanci na finále (navíc v UH) nemělo Slovácko deset let! Na Bohemku by došlo plno - v MB nedojde nikdo (odhat 500 lidí). Proto jak jsem psal, možná bych i díky zápas s MB v lize obětoval tomuto semifinále...

  • fandajakhrom - 16.02.2022, středa, 08:27
    (0)

    Doufam, ze Svedik na Zlin "neco vymysli". Vubec bychom tam nemeli jet jako radobyfavorit utkani a hrat bezzuby profesorsky fotbalek, aby nam pak Zlin dal z brejku Vukadinovičem goly. Hrajme na brejky my - pokud to jeste umime

  • myjsmeslovacko - 15.02.2022, úterý, 19:45
    (2)

    Doufám že bude výjezd na semifinále🤩 Všichni povinně nahlásit dovolenou 2.3! Ať aspoň 2 busy jedou

  • riedlss - 15.02.2022, úterý, 19:16
    (0)

    Samozřejmě není nikde napsáno, že Sparta projde přes Bolku nebo Jabka. Jen nahlas přemýšlím...

  • riedlss - 15.02.2022, úterý, 19:07
    (0)

    Toť otázka, kdo je lepší soupeř do semifinále. Jasné je, že pokud chceme postup do finále, museli bychom porazit jak Bohemku(doma v dobré atmosféře, nepříjemné prostředí pro nás), tak Hradec, který nehraje vůbec špatně a strach možná spíš z toho, co si více přeje Sparta🤷‍♂️ hrát finále v Bolce 30 minut od Prahy s téměř jistým pohárem pač Hradec, ten nemá ani stadion 😄 a netrmácet se na Moravu, kde to bude mít zatraceně těžké. Děj se vůle boží 😄 těším se

  • Jerry1984 - 15.02.2022, úterý, 18:59
    (0)

    Tak Zlíneček se na derby naladil.. třeba si budou myslet že to půjde samo.. to by mohla být šance, jinak jak už tu zaznělo, stát se může cokoliv.

  • barnabas.666 - 15.02.2022, úterý, 18:40
    (0)

    Hm, Bohemka vypadala slabší, no snad se nám zadaří proti HK líp než posledně.

  • Fcslovacko2004 - 15.02.2022, úterý, 18:34
    (0)

    Hradec

  • fcs - 15.02.2022, úterý, 18:08
    (0)

    Vrátili automaticky nebo je potřeba zažádat?

  • cicmaaa - 15.02.2022, úterý, 17:44
    (0)

    nám peníze už vrátili, hned v tom týdnu po víkendu co se to mělo hrát

  • fcs - 15.02.2022, úterý, 17:29
    (0)

    Nevíte zda idu resetovat vstupenky z Pardubicama když je jiný termín nebo aspoň vyměnit sektor na sektor hostí?

  • Greif - 15.02.2022, úterý, 17:18
    (0)

    Odkaz na koupi lístků na Ticketportal u ?

  • kecipep - 15.02.2022, úterý, 15:56
    (0)

    při zranění Varely chytal 2 krát, pak opět šel na střídačku https://www.livesport.cz/hrac/trmal-matous/4WUW4771/

  • barnabas.666 - 15.02.2022, úterý, 15:54
    (0)

    Nikde se nepíše o Trmalovi, asi nechytá?

  • Mouses - 15.02.2022, úterý, 14:11
    (0)

    Dohrávka s Pardubicemi bude v úterý 22.2.2022 v 17:00

  • Hory - 15.02.2022, úterý, 08:54
    (0)

    To jsou články. Opsat to co se řekne na tiskovce a ani to nejsou schopni napsat správně. Viz.kdo dotáhl covid.

  • a jé - 15.02.2022, úterý, 08:38
    (0)

    Popsal to přesně sebevědomí od tech budejek jako kdyby ho ztratili

  • a jé - 15.02.2022, úterý, 08:36
    (0)

    https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-svedik-postrada-u-svych-fotbalistu-sebevedomi-chyb-se-dopousti-i-hraci-o-ktere-bychom-se-meli-opirat-3135892#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&dop_req_id=kbnDuyRjMKe-202202150733&dop_id=3135892&source=hp&seq_no=9&utm_campaign=abtest186_varianty_podcastu_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Nike - FCS - 14.02.2022, pondělí, 22:14
    (1)

    Kdo se nedostane do kotle, tak pojďme všichni na "stadion" nebo-li zlínskou ruinu, ať jsme tam jako doma...Ještě zbývá přes 1000 vstupenek na ticketportalu...

  • fandajakhrom - 14.02.2022, pondělí, 17:56
    (0)

    Hlavne trochu pokory.. derby je osemetne... a spoustu silackych reci jsme meli i pred Slavkou... v GT budu rad za bod

  • bilas - 14.02.2022, pondělí, 16:43
    (0)

    Možná dobře, že jsme startovali proti Slavii, kde se toho zas tak neočekávalo, kdo ví, jaká holomajna by to byla s Pardubicema :D Teď smáznout zlín a jedem

  • Hory - 14.02.2022, pondělí, 16:25
    (1)

    Co je zajímavé, že špička sem vždy jezdila hrát fotbal a ten zbytek betonovat. V letošní sezóně se to změnilo, jak ve včerejším utkání, tak když tu byla Plzeň. Jen Sparta to chtěla rozjet a jak tu dopadla víme.I přes ten včerejší neúspěch a vlažný rozjezd jara doufám, že budeme hrát tak, že ta špička z nás bude mít obvzvláště doma respekt a my si s nima poradíme. Ono se to nezdá, byť se soutěž po zimě rozbíhá, ale do konce základní části je už jenom děvět kol v našem případě deset zápasů.

  • Babu - 14.02.2022, pondělí, 16:14
    (0)

    BM: Já netvrdím, že jedna střela jen moc, jen říkám, že když nehrají křídla obrany, která ten útok kvalitněji podporují (Reinberk, Kali), tak to dělá rozdíl. Navíc jsou všichni nějací zdrblí po zimě, nebo jestli zas měli covida. Prostě ty starty jara jsou nevyzpytatelné, podívej se na Spartu, ta mohla dostat včera 0:4 doma, no upachtili to na 2:2, ale v Budějkách taky nevyhráli, takže jsou oproti očekáváním za dvě kila -4 body. Nebo Baník, kterého rozdrtily Teplice, a to doslova. Ta česká liga je vyrovnaná a to, že Slavia dojela betonovat, nám nepomohlo. Ale byl to první ligový zápas tohoto roku a uvidí se až později, na co reálně máme.

  • Bonito33 - 14.02.2022, pondělí, 14:58
    (1)

    Kdyby od rána. To je tady obden :D

  • Bayern Munchen - 14.02.2022, pondělí, 13:38
    (0)

    cicmaaa: sorry asi jsem se zopakoval :-)

  • celtic - 14.02.2022, pondělí, 13:28
    (0)

    Babu,jedna dobrá střela za celý zápas je fakt malo

  • cicmaaa - 14.02.2022, pondělí, 13:26
    (0)

    BM: Dá se říct, že s tebou souhlasím, ale proč to nenapíšeš jednou, to mě hlava nebere. Dá se říct, že jsi od rána napsal 5 příspěvků. Ale vlastně všechny stejné...

  • celtic - 14.02.2022, pondělí, 13:26
    (0)

    Snad bude rigi co nejdřív zpátky ve hře, nejlíp na Gottwaldov...a chtělo by to v Gottwaldově vyhrát a dát jim tam pár kousku a nabrat zpátky lehkost v nohách,pohodu a sebevědomí...jestli se na té hře nepodepsalo i to,že to před sezonou rozdrbal inženýrův tatik

  • Bayern Munchen - 14.02.2022, pondělí, 13:19
    (0)

    Babu: tak ono vždy bude pravděpodobně někdo chybět, ať už kvůli zranění, nebo kartám, na to se vymlouvat je špatné... příště zase bude chybět Petržela... Kalabiška se snad uzdraví... Ono to byl víceméně zápas o jednom gólu a věřím tomu, že kdyby ho dalo Slovácko tak Slávii porazí... ale bohužel hráli pouze nákopy a to uspět proti pozorné obraně nemáš šanci a ještě bez Regiho, kdyby tam byl tak bych ten styl hry chápal... prostě se jen ukazuje a víme to všichni, že na první tři místa nemáme především kvůli té šířce kádru, jakmile vypadnou dva tři hráči, tak prostě nejsme schopni je plnohodnotně nahradit... ale chci věřit tomu, že ten 4 flek před Baníkem udržíme...

  • fandajakhrom - 14.02.2022, pondělí, 13:14
    (0)

    Slavia hrala tak, jak jsme meli hrat pri soucasne forme my... poctive zezadu a cekala na svoji prilezitost... bylo jim uplne sumak, co kdo bude na jejich vykon rilat. Dulezite byly 3 body, ktere ziskali. Meli bychom si z toho vzit priklad a uhrat nejake body v GT... na dojem se liga nehraje

  • Babu - 14.02.2022, pondělí, 13:02
    (0)

    Furt to musíte brat i tak, že chyběl Hofmann, Kalabiška, Cicilia a Slavia si počkala na jednu šanci. Škoda, že to tam nespadlo Havlíkovi na konci, 1-1 a byl by klid.

  • celtic - 14.02.2022, pondělí, 12:57
    (0)

    Souhlasím s Bayernem..asi nejvíc chybí cicilia...ten by ten balón podržel a rozehrál na útočníky případně sám vystřelil,umí totiž vystřelit i z místa a skvěle ..včera bohužel bez šancí,bez gólu a bez momentu překvapení...ale jít na prešovský beton to nejde nikomu,chyba že sme dostali toho ušmudlance,Slavia se zatáhla a my nic nevymysleli

  • Bayern Munchen - 14.02.2022, pondělí, 12:34
    (0)

    A osobně si myslím, že je řada kvalitních hráčů i v druhé lize... jen ji musí umět někdo trochu zmapovat... A záložní řada včera nehrála protože Daníček nakopával balóny bezhlavě dopředu na nikoho nebo na Vechetu, který měl obrovsky těžké ten míč zpracovat a podržet a rozehrát do té zálohy a když se už míč dostal do zálohy, tak většinou do nějakého hlavičkového souboje, kde opravdu Havlík, Sadílek a Levin nejsou zrovna hlavičkové typy hráčů... A souhlas že naše zahrávání standartek je tedy hrozné, nevím, kdo to má na starost, ale každý roh je spíš o tom, že skoro založíme protiútok soupeři...

  • Bayern Munchen - 14.02.2022, pondělí, 12:29
    (0)

    A spíš mě sere, že tomu Svědíkovi nepřivedeme náhradu za Navrce, úplně jsem včera při tom rozhovoru viděl, že když se ho na to zeptali, tak sklesle odpověděl, že tomu už nevěří... a to jako chápu, že řada tady bude říkat, že je potřeba dávat šanci našim odchovancům, ale při vší úctě, Vecheta ani Juroška nemají zatím na to, aby byli pevnými členy základní sestavy, na do střídávání a určitý počet minut hry ano, ale ne na to aby na nich stála naše hra, k tomu musí ještě hlavně fyzicky dozrát... ale talent v nich určitě nějaký je...

  • Ondra - 14.02.2022, pondělí, 12:27
    (0)

    Kdo by to řekl, že výhra nad Spartou nám tolik uškodí. Svědík včera řekl zajímavou myšlenku. Možná právě výhra nad Spartou byla vrcholem tohoto týmu, který už nic nepřekoná. A možná to tak v hlavách berou i hráči.

  • Babu - 14.02.2022, pondělí, 12:26
    (0)

    Já souhlasím s Horym, Daníček si svoje odehrál, v poháru se mi nelíbil, včera byl dobrý dozadu a dopředu to sice křápal, ale co měl dělat, když se mu nikdo v záloze nenabídl a Slavia to hrála jak prešovský beton v 11 na vápně. Měli jsme prostě v základní sestavě absence a chybí nám ta podzimní lehkost. Ale to se může zlomit jedním gólem. A už prosím ať jde ty rohy kopat někdo jiný, nebo Sáďa/Havlík to jebnou na prvního u tyče a mám z toho nervy.

  • Bayern Munchen - 14.02.2022, pondělí, 12:25
    (0)

    Tak na první trojku nemáme ani náhodou... a to hlavně díky šířce kádru a jeho kvalitě... Úkolem číslo jedna musí být udržet 4 místo v tabulce pro jistotu toho, že v poháru vypadneme nebo prohrajeme ve finále... což se může velice jednoduše stát, už v Olomouci jsme byli 5 minut od vyřazení, kdyby proměnil Gonzales penaltu... A je opravdu škoda, že třeba Regi včera nemohl hrát, když už jsme tedy nakopávali, tak věřím tomu, že by on uhrál hodně balónů při nakopávání, více jak Vecheta s Jurečkou... bohužel ten kádr je hrozně úzký a na to budeme dojíždět...

  • Ondra - 14.02.2022, pondělí, 12:24
    (0)

    Pochopte už konečně, že Slovácko nemá kádr na to, aby hrálo o první trojku. Havlíkovi nebo Sadílkovi by pomohlo, kdyby si jednou sedli na lavku, ale nemá je kdo nahradit. Zkusme se ci nejdéle držet Baníku, to je cíl.

  • celtic - 14.02.2022, pondělí, 12:18
    (0)

    Bohužel první trojka nám už utíká,,včera byla jedinečná příležitost a šance to zvrátit bohužel nestalo se..jsme v křečí co se týče šanci a proměňování šanci..lehkost po Spartě z podzimu je bohužel pryc.ted se soustředit na pohár..Sparta taky nic moc..šance na pohár už je velmi blízko,dva dobře zápasy a v případě finále konečně moznost hrát doma

  • kecipep - 14.02.2022, pondělí, 12:14
    (0)

    Artigas: Prosím kontakt na tvého očaře nebo odkaz na zápas, kde Karviná přejela Slavii

  • Artigas - 14.02.2022, pondělí, 12:09
    (0)

    Naprosto nechutný, nezáživný fotbal, lehkost, nasazení a tlak na soupeře v prdeli. Poslední Karviná tu slátanou bídu přejede, borci z FCS snad ani nevystřelili na branku, Sadílek s Havlíkem absolutně marní, obrovsky chyběl Kalabiška a hlavně Regi! Pokud se ale podaří konečně (!!!) napočtvrté získat pohár, tak klobouček...

  • drzý vandrák - 14.02.2022, pondělí, 12:05
    (0)

    Pomocí sat. družice, která kontrolovala i soláry bylo napočítáno 936 diváků...

  • riedlss - 14.02.2022, pondělí, 11:56
    (0)

    Je úplně zbytečné to řešit 🤷‍♂️

  • chalupář - 14.02.2022, pondělí, 11:51
    (0)

    Já sem si zas říkal, že jestli včera bylo na stadioně 1000 diváku tak sežeru krumpáč. Tipuju tak min. dvojnásob.

  • Hory - 14.02.2022, pondělí, 11:48
    (0)

    Tak jsem si včera říkal, když Slavia dala gól a viděl jsem na Áčku kolik vyskočilo Slávistů, že by v Praze byl takový zájem o permanentky Slovácka?

  • Šovkovskij - 14.02.2022, pondělí, 10:16
    (0)

    Tak to byla podpásovka:-D

  • eLucky - 14.02.2022, pondělí, 10:16
    (1)

    to Šovki: To je nový algoritmus, který web shazuje dle úrovně diskuse. Čím větší hňupiny tu budete psat, tím víc to bude padat:)

  • Šovkovskij - 14.02.2022, pondělí, 10:12
    (0)

    Máme tady takový nešvar, nějak ty stránky pořád haprují. Lakouš by se měl více snažit:-)

  • Nike - FCS - 13.02.2022, neděle, 22:17
    (0)

    Souhlas, svět se nezboří... Je pravda že Slavka hrála hodně špatně za poslední roky, ale my na tom byli ještě o něco hůře... Ale furt je to TOP tým se skvělým zázemím a rozpočtem, o kterém se nám může jenom zdát... pojdme máme týden se nachystat na derby, Zlín musí ještě dohrávat ve středu proti Liberci... Musíme prolomit střeleckou nemohoucnost, nedali jsme góla 210 minut, což není tak obvyklé na letošní poměry :-D Pokud uděláme Zlín, věřím opět ve skvělé nastartování celého týmu a uděláme nějakou sérii...a hlavně snad už budeme komplet třeba do 2 týdnů... Cicilia chybí celkem, strašně mě štve, že když se dostával do formy, tak skončil podzim a pak se zas zranil :(

  • Petros - 13.02.2022, neděle, 22:05
    (0)

    Potřebujem se zbavit toho covidu, udělal nám na začátek jara dobrej bordel do sestavy.... Hrál se pohár 120 minut a do toho perfektně bránící sešívky. To se stává, musíme to zlomit silou vůle proti ševcům, to je správný zápas na restart.

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 21:47
    (0)

    O titulu jsem nikdy neuvažoval na to potřebuješ zázemí ,me zarazi ze ta lehkost ,pohoda a radost hracu s fotbalu je někde ta tam 🥺 na druhou stranu me štve, že berbrovci jsou pred nama ten klub vážně nemusim

  • Petros - 13.02.2022, neděle, 21:40
    (0)

    Byl někdo z vás na tom zápase vůbec? Viděli jste jak hrála Slavie? Vždyť to byl beton alá Karviná, naprosto to zabetonovali a spoléhali na jeden gol. Takto Slavia nehrála 4 roky. A řekli to natvrdo i v rozhovorech....když se k tomu přidají absence konstruktivních křídel z obrany tak pak to dopadlo tak jak to dopadlo, nakopávané míče a zmar. A ten rozhodčí co pískl v druhé půlce každý teatrální pád sešívek ten náš zmar jen dokonal. Není každý den posvícení, hodit to za hlavu a připravit se na Zlín!

  • Witeek - 13.02.2022, neděle, 21:34
    (0)

    Nedělal bych z toho vědu. Sám Trpiš řekl, že na Slovácko nerad jezdí, že patříme ke špičce. Vůbec nechápu hejty na beky. Podle mě si to pěkně odjezdili a z Tomiče bude TOP bek, klidně bych ho stavěl každý zápas. Kalabiska má své místo nalevo, to je jasné. K Danickovi se vyjadřovat nebudu. Dozadu dobrý, dopředu jalový. Křídla dnes zahráli slušně, hroťák Vecheta s nakopavanymi balóny nic nezmohl. Spíš bych se pozastavil nad Havlíkem a Sadílkem. Ale ty dva kritizoval i Svědik, tak je dobře, že to vidí. Jedeme dál, nic sa neděje!

  • Bonito33 - 13.02.2022, neděle, 21:30
    (0)

    On se v klubu o tom taky nikdo nebaví, to jen tady v diskuzi se vidí většina na titul. Tak sa prohrálo, no bože, svět sa nezboří, každý viděl kdo jak hrál, příště sa snad někteří dajů dohromady a zase to bude Slovácko jako na podzim.

  • fandajakhrom - 13.02.2022, neděle, 21:25
    (0)

    Tak aspon je videt, ze vzbec nema smysl se bavit o poharovych ambicich... pustime Navrce a nikoho neprivedeme...

  • spurs - 13.02.2022, neděle, 21:05
    (0)

    Rozhovor se Svědíkem:Možná tým dosáhl strop a dál už to nejde. Pro derby se Zlínem se vykartoval Petržela. Přijde ještě slibované křídlo? Už tomu moc nevěřím... Nooo nic moc čtení. Je na něm vidět frustrace. Serme na to a pojďme spláchnout ševce. Odrazit se od dobrého výsledku a znovu začít vítězit!

  • Bayern Munchen - 13.02.2022, neděle, 21:01
    (0)

    Škoda takhle slabou Slávii jsem dlouho neviděl, ale my jsme byli ještě slabší… jde vidět jak máme úzký kádr a ani tu náhradu za Navrce Svědíkovi nepřivedou, smutné… dnes bylo vidět u Vechety i Jurošky jak tito kluci nemají vůbec svalovou hmotu, když jim dali Slávisti trochu tělo tak odletěli od nich jak papír… ale na druhou stranu kopat na Vechetu nákopy od obrany aby si s tím poradil je nesmysl, mají s nim hrát po zemi, ale to by v obraně musel být někdo kdo to umí a ne jen Daníčkovi nákopy na nikoho, hrozné… no nic ve Zlíně to bude zase jen boj a ještě bude chybět Petržela… no nic snad o to 4 místo budeme bojovat, tam je jediná možnost jak hrát poháry když by nevyšel pohár… jak říká Svědík tento tým už asi dosáhl vrcholu…

  • celtic - 13.02.2022, neděle, 20:51
    (0)

    Moc to mrzí..Karviná porazí Slavii venku a my marnou Slavii doma neporazime..bohužel propast mezi třetím a čtvrtým flekem narostla asi to bude boj o čtvrté místo s Baníkem,,,škoda.Kdyz nedame gól nemožné vyhrat...ta lehkost pohoda Zkoncila po Spartě...bohuzel

  • drzý vandrák - 13.02.2022, neděle, 20:16
    (0)

    Bojovnost všech parádní, ale fotbalovost je ta tam.Neustálé nakopávání na nikoho jen vzdáleně připomínalo výkony z podzimu.Ofenziva samozřejmě katastrofální, ale ta vychází ze zadu, kde dnes chyběli konstruktivní hráči.Ti co znají jen rozehrávku na Nguyena sráží ofenzívu na nulu a proto jen těžko jsme mohli uspět.

  • fandajakhrom - 13.02.2022, neděle, 20:03
    (0)

    Tak to nechapu. Jinak je jasne, ze nam marodi opravdu dost chybeli. Vcetne Hofmana, ktery na rozdil od Dáni umi prihrat a nacentrovat... v plne sile bychom Slavku dali... bohuzel... jinak to trochu vypada, ze klukum chybi šťáva.. prislo mi, ze to krome Kadlece ani nikdo nejak nehecoval.. je potreba se poradne nazhavit a ve Zline to odjezdit po prdeli a aspon remizovat

  • Ondra - 13.02.2022, neděle, 19:55
    (0)

    Na O2TV běžela minulé kolo statistika, že my a Slávie jsme dali nejvíc gólů z rohů. Tomu se mi nechce věřit

  • fandajakhrom - 13.02.2022, neděle, 19:54
    (0)

    Ty nase rohy jsou fakt na hovno. Sparta ted diky rohu vyrovnala na 2:2... my absolutne nic......

  • barnabas.666 - 13.02.2022, neděle, 19:49
    (0)

    Je pravda, že v závěru zápasu nás rozhodčí do ničeho nepustil, vymýšlel si neexistující fauly, takže jsme neměli žádný nárok dostat do vápna. Buď to Slávisti odvrátili nebo to byl vždy "faul".

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 19:48
    (0)

    Ano nedaří ale celou sezónu rohy průser dnes berbrovci z dvou rohu góly a to je ta podpora která nám chybí to by měli změnit

  • Jerry1984 - 13.02.2022, neděle, 19:20
    (0)

    Nevyhrálo se, zadaří se příště..

  • fandajakhrom - 13.02.2022, neděle, 19:18
    (0)

    I dnesni zapas mj. ukazal, ze to kridlo (po odchodu Navrce) nutne potrebujeme

  • Jerry1984 - 13.02.2022, neděle, 19:18
    (0)

    Jakože měl rozhodčí víc pomoct? Ah.. zase nářky

  • Hory - 13.02.2022, neděle, 19:14
    (0)

    a jé - já se nebavím o počtu střel, to si asi nerozumíme. Jde mi o to, jak obzvlášť v druhé půlce byl rozhodčí přecitlivělý, ale vždy ve prospěch Slávie a jak rád přerušil každý zárodek naší možné začínající akce.

  • Lemmy - 13.02.2022, neděle, 18:58
    (0)

    Tomáš Košút je případ hráče, kterému bylo Slovácko málo a šel udělat kariéru do světa. Tady je více info: https://www.transfermarkt.com/tomas-kosut/profil/spieler/92178 Teď hraje za tým Spoje Praha :-)

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 18:57
    (0)

    Hory nezlob se na me ale jedna střela za zápas v 94 min to se nemůže svadet na rozhodčí

  • Prosto - 13.02.2022, neděle, 18:51
    (0)

    Daníčkova rozehrávka mi připomínala Košůta

  • Hory - 13.02.2022, neděle, 18:44
    (2)

    Zase se tu nejvíc řeší Daníček. Proč se ale neřeší taky to, že přes něj jeden jediný balon neprošel? U toho hráče spousta lidí čeká na doslova jednu chybičku, aby jej mohla kritizovat. Jinak dnešnímu zápasu by slušela remíza aby to bylo spravedlivé. Velmi brzo bylo jasné, že kdo dá gól, tAk ten vyhraje. Bohužel ho dala Slavie. Ani jedno mužstvo si za předvedený výkon nezasloužilo vyhrát. Co mi ale přišlo nejhorší, že rozhodčí který nás píská v poháru je bezchybný a tady je nějak nakloněný Slávii. Když jsem se nad tím zamyslel, tak jen jedno jediné mě napadlo. V poháru ať to dopadne jak to dopadne postoupí Moravské mužstvo, tak stejně nic neovlivní. Tady ano...

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 18:39
    (0)

    Ještě jedna věc rohy des už by to chtělo vyzkoušet někoho jiného Havlik Sadilek nic nevymysli chce to změnu

  • Pan Puk - 13.02.2022, neděle, 18:37
    (0)

    Výjezd bude, během zítřka spustíme přihlašování. Ještě řešíme cenu lístků. Zlín pustí do sektoru hostů 150 fans, takže pojedou 3 busy.

  • myjsmeslovacko - 13.02.2022, neděle, 18:34
    (0)

    Jak to bude s výjezdem do Zlína? Da nám Zlín možnost jít na stadion? Nebo se bude před stadionem ? Neví někdo ?

  • Tukkan - 13.02.2022, neděle, 18:32
    (-1)

    Asi jste na tom západě nikdo nebyl :-(

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 17:51
    (0)

    Milanek nehraje spatne ale na můj vkus příliš drží balon

  • Nike - FCS - 13.02.2022, neděle, 17:49
    (0)

    Jurečka rozhodně horší než Vecheta upřímně...když sečtu olomouc a slavii

  • Nike - FCS - 13.02.2022, neděle, 17:46
    (0)

    Vecheta rozhodně špatně nehrál... Naopak, za mě to odmakal slušně... ale co má dělat, vzdyt nedostal jediny slušný balon... Všechno nakopáváme do aleluja... Prostě do útoku je to fiasko...

  • eden14 - 13.02.2022, neděle, 17:45
    (0)

    je to tak, Daníček není konstruktivní hráč, ale takové chyby to je strašné.. má tolik vyvézt do dopředu a zase to hodí na Kácu. On by potřeboval, aby se hrál fotbal bez nohou, protože takhle netechnický hráč v lize neběhá..

  • fandajakhrom - 13.02.2022, neděle, 17:43
    (0)

    Milanek bohuzel 4.zluta.......

  • fandajakhrom - 13.02.2022, neděle, 17:40
    (0)

    Vecheta zase az tak marny nebyl.. bohuzel se poradne nedostal do sance, coz je ale vysledek spatne hry celeho muzstva.. urcite bych z nej nedelal vinika. Dáňu nema smysl komentovat, videl jsem tam ale x dalsich, kteri hrali nedobre

  • fipa - 13.02.2022, neděle, 17:24
    (0)

    Krajní obránci chyběli jak říká Svědík. Souhlasím. Nechápu, proč šel dolů tak brzo Ljovin patril mezi ty lepší a proč šel tak pozdě na hřiště Kohút. Milánek výborný i když ztratil nějaké balóny byl jediný kdo měl dopředu koule.

  • Driske - 13.02.2022, neděle, 17:19
    (0)

    Těžké, od první minuty se hralo v 9. Vecheta naprosto ale naprosto zoufalý výkon, na základ to není a Daníček, proboha, všechny jeho nákopy letěly do prdele, takový hráč není dobrý už ani pro Podolí B.

  • spurs - 13.02.2022, neděle, 17:15
    (0)

    Snad to napravíme příště v ševcově. Že je rozstřílíme. Zatím ale první dva jarní zápasy velká bída. Jak v Olomouci, tak dnes v ofenzivě úplně bezzubí. Snad se marodka vyprázdní a zlepší se to. Uvidíme co útok. To je zatím velká neznámá. Cicilia stále zraněný, Šašinka se stále hledá, Vecheta potřebuje čas a Jurečka.....

  • barnabas.666 - 13.02.2022, neděle, 17:06
    (0)

    Proti Sigmě to dopředu taky nebyla žádná hitparáda, ale dnes jedna velká NULA.

  • Lemmy - 13.02.2022, neděle, 17:02
    (0)

    I přes tu hrůzu bych našel světlé momenty - Vecheta, Kohút a snad i Juroška by do budoucna mohli být dobří :-) A Milan Petržela hraje neskutečně, toho musím za dnešek pochválit. Škoda, že se k němu nikdo nepřidal...

  • huhu - 13.02.2022, neděle, 17:01
    (0)

    Stejnou věc bych napsal i kdybychom vyhráli, ale Daníček strašný, jeho výkony už jsou jenom o jeho zkušenostech, občas vyhraje hlavu, ale jak má balon na noze tak je to hotovo.

  • Belerek - 13.02.2022, neděle, 16:58
    (1)

    Je to škoda, takhle slabou Slavii asi dlouho nepotkáme. Bohužel jsme byli totálně připos*aní, absolutně bez nápadu. Hodně se ukázal úzký kádr, chyběli krajní beci, Šimko si možná jakž takž svoje odehraje dozadu, ale dopředu nula. A Daníček to je kapitola sama pro sebe, tolik nakopnutých odevzdaných balonů zadarmo...nikdo od něj nečeká, že bude tvořit, ale čeho je moc...je to fakt škoda, výhrou jsme se mohli slušně přiblížit první trojce, takhle už to bude fakt boj o 4. flek, plus samozřejmě pohár.

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 16:56
    (0)

    První střela v 94 min paráda no ještě že máme tolik bodu a nemůžeme sestoupit

  • karagavrylydys - 13.02.2022, neděle, 16:55
    (0)

    Slavia hrála ho*no, my bohužel dvě.

  • hromik - 13.02.2022, neděle, 16:54
    (0)

    Tak bezzubou Slavií jsem jeste nevidel . Tolik nakopavanych balonu co měli se u nich nikdy nestalo. Jenze Slovácko nulové úplně . A bez střely na bránu gola těžko dame . Skoda ,Slavia není v pohode a dala se určitě daleko víc potrápit .

  • kecipep - 13.02.2022, neděle, 16:52
    (0)

    Dopředu jsme neměli nic, ani ten centr na věže tam nepošleme. Zaslouženě, škoda. Příště za 3 body :-)

  • Jerry1984 - 13.02.2022, neděle, 16:46
    (0)

    Slávka docela s přehledem

  • Lemmy - 13.02.2022, neděle, 16:30
    (0)

    Nerad to říkám, ale pokud chceme hrát o poháry tak hráči jako Daníček nebo Šimko bohužel nestačí. A přiznám se, že jsem čekal víc i od Tomiče

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 16:30
    (0)

    Celtic presne hrůza furt to jebem vrchem a všechno obránci mají žádná šance nic od tech blbých budejek to nějak nejde ta lehkost je pryč

  • celtic - 13.02.2022, neděle, 16:27
    (0)

    Ta naše produktivita je zatím velmi špatná druhý soutěžní zápas a ještě žádný gól ze hry

  • Tukkan - 13.02.2022, neděle, 16:24
    (0)

    😂

  • Lemmy - 13.02.2022, neděle, 16:22
    (0)

    Tukkan: Já jsem ho viděl, ale jsem zaujatý fanoušek :D

  • Tukkan - 13.02.2022, neděle, 16:12
    (0)

    A viděli jste v TV ten offside?

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 16:09
    (0)

    Ani Milanek není to pravé ořechové vystřelil jsme vůbec na bránu

  • Mouses - 13.02.2022, neděle, 15:56
    (0)

    Pokaždé když má míč Daníček, tak to práskne bezmyšlenkovitě dopředu.

  • Jerry1984 - 13.02.2022, neděle, 15:53
    (0)

    jj Slovácko bude muset hodně přidat..

  • Belerek - 13.02.2022, neděle, 15:52
    (0)

    Zatím hodně špatné, hlavně směrem dopředu. Škoda, že jsme aspoň neudrželi remízu do poločasu, teď to bude hodně těžké. Kromě Milana je to dopředu hodně špatné, Vecheta zatím bojuje, ale jinak nulový. Nejspíš bude muset nastoupit inženýr.

  • a jé - 13.02.2022, neděle, 15:50
    (0)

    Tak zatím nic moc samé nakopavani a kde nic tu nic

  • karagavrylydys - 13.02.2022, neděle, 14:26
    (0)

    Při těch defenzivních absencí za mě sestava OK. Šimko dostal přednost před Divíškem, Levin před Kohútem. A hlavně hraje Vecheta a sedí Jurečka. Doufám, že se dnes chytí a v základu už zůstane.

  • Lemmy - 13.02.2022, neděle, 14:23
    (0)

    Proč nedostane více šancí Kohút?

  • Ondra - 13.02.2022, neděle, 14:22
    (0)

    Že by příprava na odchod Jurečky do Slavie?

  • kecipep - 13.02.2022, neděle, 14:09
    (0)

    Zvlastni sestava. Skoda Kalabisky

  • Mouses - 13.02.2022, neděle, 14:07
    (0)

    Filda v základu :)

  • Bonito33 - 13.02.2022, neděle, 13:16
    (0)

    Skein: TO bych chtěl vidět, že kluci nic nuedělají :) Do Zlína sa nikdy nejelo a jistě nepoejde po vlastní ose.

  • Petros - 13.02.2022, neděle, 12:51
    (0)

    Já už su skoro v Hradišťu, dlúhá cesta z Irska. Nálada bojová, u rodičů vyzvednu půl rok neprané vítězné triko, tož prohrát nemůžem :)) Za SLOVÁCKO !!!

  • Skein - 13.02.2022, neděle, 12:36
    (0)

    dnes mě zajímá jaká bude sestava a jak se tím chlapi popasují...je hezky, doufám, že to bude fajn!

  • Skein - 13.02.2022, neděle, 12:35
    (0)

    někteří mě baví i na slunečnou něděli, prý samozřejmostí

  • riedlss - 13.02.2022, neděle, 12:15
    (0)

    Není to samozřejmostí,ale řekněme, že jsou k nám hvězdy nakloněny a výjezd bude!

  • Bonito33 - 13.02.2022, neděle, 12:14
    (0)

    Sovk: Nojo, ale je to hostování bez opce, ale tak jeden povedený zápas, další se nemusí opakovat, známe to

  • Bonito33 - 13.02.2022, neděle, 12:12
    (0)

    To je dle mne samozřejmostí, že bude.

  • myjsmeslovacko - 13.02.2022, neděle, 12:09
    (0)

    Chtěl bych se zeptat jestli bude výjezd do Zlína ?

  • Mouses - 13.02.2022, neděle, 11:42
    (0)

    Tak pěkně na nás padají kurzy :)

  • Šovkovskij - 13.02.2022, neděle, 09:23
    (0)

    Myslím, že Sejk bude pro Tepláky velmi dobrý kauf.

  • Skein - 12.02.2022, sobota, 20:09
    (0)

    uvidímw sestavu,dle toho musíme pracovat a být pokorní!

  • a jé - 12.02.2022, sobota, 20:02
    (0)

    No zítra kdyby berbrovci a Slávka prohráli tak by se ten předek začal pekne motat

  • Hory - 12.02.2022, sobota, 20:02
    (0)

    Jako narovinu. Teplice hráli parádně. Obranu dirigoval a hrál skvěle Tijani a útok byl neskutečně efektivní. Tam bylo vidět, jak je důležité každou tutovku proměnit a výsledek se dostaví. Pro nás parádní výsledek.

  • celtic - 12.02.2022, sobota, 19:58
    (0)

    Tak Teplice vyhráli v Ostravě tak tohle asi nikdo nečekal,dnes poprvé v životě sem fandil teplakom😃😃😃..super že Baník prohrál..teď to chce využít ztrát favoritů a porazit zítra slavku

  • Skein - 12.02.2022, sobota, 19:57
    (0)

    pro nís dobře, 2:4

  • a jé - 12.02.2022, sobota, 19:41
    (0)

    Tak pekne čumím na výsledek co se rodí v Ostravě 😄

  • fandajakhrom - 12.02.2022, sobota, 18:05
    (0)

    Mít nebudeme. Schválně bych zpocatku to zabetonoval a hrál na brejky

  • fandajakhrom - 12.02.2022, sobota, 18:04
    (0)

    Vnímám to jen jako zdvořilostní fráze. Všem je nám jasné, že tak slabou Slavii (bez formy) tu dlouho

pristi
 Další články:
13.02.2022, neděle, 19:09 - Zklamaný Kadlec: Spousta věcí se dala udělat lépe. V závěru se Slávisté váleli
13.02.2022, neděle, 19:05 - Slovácko proti Slavii trefilo branku až v závěru. Šlágr nebavil
13.02.2022, neděle, 12:50 - Slovácko se léčí: Lídr Kadlec je zpět, Kalabiška to zkusí
13.02.2022, neděle, 12:45 - Slepá ofenziva a absence levého beka. Trable Slavie. Dojde na fantasmagorii?
12.02.2022, sobota, 09:15 - Slovácko chce skalp mistra! Slavia pod Trpišovským třikrát v řadě neprohrála
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace