*
23.11.2024
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
23.11.2024
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
včera
Fanoušci v zápase proti Bolce
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku

Čerstvý otec Havlík by synkovi rád věnoval gól: Musím víc střílet

09.03.2018, pátek, 15:16
havlas_velky.jpg

Téměř po roce a půl, konkrétně po 540 dnech a 42 zápasech, do ligy za fotbalové Slovácko nezasáhl záložník Marek Havlík. Když v základní sestavě chybí on, stojí to za pozornost. A jeho sobotní absence při prohře 0:1 v Olomouci rozhodně obvyklá nebyla.

„Byl jsem u porodu,“ hlásí hrdý otec syna Marečka, který se Havlíkově snoubence Romaně narodil v kroměřížské porodnici právě v sobotu.

„Byl jsem normálně s týmem v Olomouci na hotelu, ale v sobotu ráno mi přítelkyně volala, že asi rodíme. Šel jsem za trenérem a jsem rád, že mi povolil odjet. Bylo to krásné.“

Přiznává, že pokud by zápas hrát musel, bylo by to složité.

„Trenérovi jsem říkal, že bych stejně pořád myslel na to, co se děje v porodnici. Koncentrace na zápas by asi byla horší. Trenér reagoval, že zápasů ještě bude hodně, ale tohle tak časté není,“ popisuje Havlík debatu.

Jméno Heslo
text
  • juancarlos - 13.03.2018, úterý, 01:45
    (0)

    Souhlas s Buchlovem, bude to těžké, ale něco tam urvem. Jelitům, které tam v životě nebyly nemá smysl nic vysvětlovat, všichni víme, že stran rozhodčích patří zážitky v Boleslavi k tomu největšímu hnoji v lize. Ale toho se nezalekneme, na to e potřeba se připravit, o tom, že to tam bude pocentrované nemůže být pochyb, ale budu tam a budu fandit. Tolik k mým růžovým brýlím fanatika.

  • Šovkovskij - 13.03.2018, úterý, 00:06
    (0)

    Petržela to ve Zlíně spolehlivě rozesere. Urážky, nadávky na všechno a hned do novin. Samá kritika a buzerace. Tento gambler mi nepřijde jako člověk, který by měl jít k rozesranému mančaftu zachaňovat ligu:-) A do Baníku Páník:-D Ať spadnou oboje hnoje:-)

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 23:50
    (0)

    Přesně, uráží mne, že nějaký závistivý blekota a jeho společníci, kteří jedou se starou maxiomálně na nákupy do Kauflandu, nás bude poučovat, co se děje a neděje v Boleslavi. Takové zářezy jsem nezažil na Spartě, na Slavii a dokonce ani v Jablonci a to mám něco odježeno. Jak bylo v Koljovi "Milej zlatej..." Jedeme pro tři body!!!:-)

  • Buchlovjak - 12.03.2018, pondělí, 21:54
    (0)

    A vůbec Keikine, co je nám po Páníkovi? Soustředil bych energii na náš klub....

  • Buchlovjak - 12.03.2018, pondělí, 21:53
    (0)

    Přesně tak serme na city a pojďme Bolehlav prostě porazit a fertig! Za ty roky jim máme hodně co vracet a v sobotu to načnem a obrátíme na svoji vlnu. No a pro tyco nejezdí ven jen potvrdím slova jiných tady v diskuzi. Kdo v Bolce nikdy nebyl nikdá neuvěří. Ale to co tam bylo doposud pácháno na valné většině jejich soupeřů tomu se protřelý "away" fans už můžou jen smát...takže na ně FCS jelimani :-)

  • Buchlovjak - 12.03.2018, pondělí, 21:49
    (0)

    derflik: tak to je za zlatého bludišťáka :-DDDDDD

  • derflik - 12.03.2018, pondělí, 21:42
    (0)

    neříkám že není dobrý..

  • riedlss - 12.03.2018, pondělí, 21:41
    (0)

    Téma Boleslav a sudí, kdo nezažil nemůže vědět o čem je řeč. Není to brečení, je prostě jeden velký nekonečný příběh :D a jednou tam sakra musíme aj vyhrát. Souhlas s Pukem a doufám, že v tom Brně to byl omyl :)

  • KEIKIN - 12.03.2018, pondělí, 21:34
    (0)

    Páník je dobrý trenér. Ve Zlíně vytěžil maximum. Obecně je teď naše liga plná dobrých (mladých) trenérů a čekám zvýšení úrovně ligy v mezinárodním srovnání.

  • derflik - 12.03.2018, pondělí, 21:12
    (0)

    Páník bude první trenér v historii který vedl v jedné sezoně dva sestupujicí kluby...... krásná představa

  • barnabas.666 - 12.03.2018, pondělí, 18:35
    (0)

    Co se týče Montovny, tak doufám, že se nebude opakovat podzim. Nejdřív hráli 5 zápasů tužku, pak dali trojku Brnu a šli na nás. Na jaře to je zatím jak přes kopírák http://www.betexplorer.com/soccer/czech-republic/1-liga/teaminfo.php?team_id=0f7GpAMu

  • celtic - 12.03.2018, pondělí, 16:46
    (0)

    Pan Puk..kéž bys měl pravdu,v káždém případě Bolka minulé kolo vyhrála v Brně 3:0

  • eLucky - 12.03.2018, pondělí, 15:32
    (0)

    to hešpy: Mi je jedno co respektuješ ty jako noname přispěvatel na tomto fóru. Důležité sů činy a body, ne kecy!

  • Pan Puk - 12.03.2018, pondělí, 15:26
    (0)

    Celtic> letos se zda v Bolce tolik penez neni a odchody a 0 penez na posily o tom svedci. Mozna je konecne sance Bolku porazit, nebo minimalne obrat o body. Jestli je to dano aferou diselgate a skrtunutim vydaju na sponzoring nevim, ale asi na tom Bolka nebude nejlip.

  • celtic - 12.03.2018, pondělí, 15:07
    (0)

    bolka si pohlida aby nespadla a za cenu jakoukoliv i kdyby mel pomoct rozhodci...bolka ma prachy to je ten rozdil...

  • hešpy - 12.03.2018, pondělí, 15:00
    (0)

    To samé bych mohl říct já o tvých příspěvcích, ale respektuju je.

  • eLucky - 12.03.2018, pondělí, 14:42
    (0)

    to hešpy: Trapné sů hlavně tvoje příspěkvy;)

  • hešpy - 12.03.2018, pondělí, 14:05
    (0)

    Neptal, ale tohle breceni mi přijde trapné. Zvlast když všichni víme co se tady před par lety odehrávalo.

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 13:56
    (0)

    Tady nikdo netvrdí, že nás sudí poškodí, jen konstatujeme, že je nutno připravit se i na tuto eventualitu, protože všichni víme, co se v této soutěži děje a za ty roky v Bolce jsem zažil už ledasco. Já věřím, že tam bod minimálně uhrajeme, herně vypadáme opravdu dobře.

  • Bayern Munchen - 12.03.2018, pondělí, 13:50
    (0)

    Já bych taky nemluvil o rozhodčím a o terénu, atd. Pojďme tam vyhrát a basta a neřešit, kdo koho poškodí, atd. Hlavní je, si pohlídat Konateho, jde všechno přes něho, takže pokud ho naši obránci uhlídají máme z 50% vyhráno. A hlavně být psychicky odolný a nebát se, určitě mají lepší trávník než my, tak jim pojďme ukázat naši kombinanční hru a přehrát je jak v Olomouci, ale s tím, že vletíme i do šestnáctky...

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 13:38
    (0)

    hešpy, ptal se tě někdo na něco?

  • hešpy - 12.03.2018, pondělí, 13:14
    (0)

    To se tady opravdu hodlá řešit, že někoho tlačí rozhodčí? To je snad skoro každý zápas, kdy řešíte, že bude Slovácko kvůli rozhodčím poškozeno. Jste normální?

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 13:08
    (0)

    Bolku letos zatím tak netlačí, ale přijede Slovácko a všechno může být ve starých kolejích...

  • kecipep - 12.03.2018, pondělí, 13:07
    (0)

    Nemyslím si, že by letos Bolku někdo tlačil. Proti nám budou mít vykartovaného stopera a ještě budou mít v nohách středeční pohár, pojeďme tam vyhrát a udělat opět domácí prostředí.

  • celtic - 12.03.2018, pondělí, 12:59
    (0)

    přesně tak Šovki...radši tři body a mizerná hra,jak fotbal na krásu bez efektu a nula bodů,....teď bude mít každá výhra za tři body cenu zlata,,hlavně teď v Bolce,jen mám strach aby nás tam zas nepotopil rozhodčí

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 12:54
    (0)

    Ještě jedna poznámka. Já jsem desetkrát šťastnější za tři body po výkonu (ovlivněném stavem hrací plochy) jako proti Bohemce, než za prohru v Olomouci, kdy naše hra byla ódou na radost. O to více si takové upocené výhry nad klokany vážím, neboť zápasů, kdy jsme soupeře válcovali, byli herně lepší a shořeli v koncovce, bylo nejen v tomto ligovém ročníku mraky. O to více mám radost z takové výhry. To může mužstvo jedině posílit.

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 12:48
    (0)

    annubis: Tak to je opravdu ligová sestava, nedivím se, že Sigma nestíhala...:-) Jinak je dobrou zprávou, jak naznačuje eLucky, že tato soutěž o ničem se bude rušit a opět budou založena "B" mužstva. Bylo načase.

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 12:46
    (0)

    Navíc ME/MS je vždy jednou za dva roky, ne každý rok. Myslím, že při dobré vůli se dá najít termínovka, která bude lepší než ta, co je tu teď.

  • Šovkovskij - 12.03.2018, pondělí, 12:44
    (0)

    stolmor + zdrh: Pravda, to s těmi termíny skrz MS/ME je poněkud eliminující, ale myslím, že při dobré vůli by se našel kompromis.

  • annubis - 12.03.2018, pondělí, 11:02
    (0)

    Já tam byl. Záloha Rezek,Machalík,Helebrant,Havlík, podporovaní Kubalou a Tishlerem si ze Sigmáků dělaly kužely. Hráli pěkně jak pro oko tak i efektivně. Stopeři Hoffman a Krejčí dozadu super ale rozehrávka mizerná. Jinak se hrálo prakticky na jednu bránu. Určitě to bylo dáno i sestavou soupeře, kde hrál myslím jen jeden hráč z Áčka Sigmy, kdežto my jsme měli prakticky ligovou sestavu.Vasiljev pěkně brousil lajnu a vlasstně nehrál právého obránce ale pravé křídlo, kde mu dělal prostor Havlík.

  • eLucky - 12.03.2018, pondělí, 10:21
    (0)

    to Greif: Na juniorce sem nebyl, ale co mám info od pravidelných, tak dle této pseudosoutěže se bohužel nedá posoudit hráčův potenciál. Tam se prakticky nebrání, neběhá... děs.

  • Greif - 12.03.2018, pondělí, 10:18
    (0)

    Byl někdo na juniorce ? Kdo tam vyčníval ? Mě se líbil v Jablonci vasilijev

  • zdrh - 12.03.2018, pondělí, 08:13
    (0)

    stolmor: Je tam podmínka, do kdy musíš sezonu ukončit. Jsou to myslím 3 týdny před startem turnaje. Nebo minimálně musíš ty hráče pustit na přípravu. A nevím, jestli by se některému klubu líbilo, že bude hrát měsíc bez klíčového hráče. Švédsko třeba letos končí sezónu stejně jako my (26.5.) a pokračuje pak 8.7. Mají to tam naskládané do malého období, protože začínají až v dubnu.

  • stolmor - 12.03.2018, pondělí, 07:41
    (0)

    ono to s těmi termíny nebude tak jednoduché, přeci jen jednou za dva roky je od poloviny června do poloviny července mistrovství světa/evropy a nevím jestli tam není nějaká podmínka, že měsíc před startem se již nesmí hrát ligové zápasy. Ale fakt nevím, niíc jsem k tomu nenašel

  • Šovkovskij - 11.03.2018, neděle, 20:51
    (0)

    Tak trávník na Slovácku, to je téma samo pro sebe. 10 let se na něj nešáhlo a když se díky EURO 21 udělal konečně nový, tak je po třech letech v dezolátním stavu. Teď je otázkou, proč. Pokud se nepletu, jednu dobu tam hrálo i béčko, ale nejsem si jistý, jestli to nebylo ještě v éře tehdejší "desetiletky". Doufám, že na klubu sami vidí, že tento terén nám vzhledem k našemu hernímmu projevu a pojetí hry absolutně nesedí. Snad to dají během tří týdnů dohromady. Další věcí jsou termíny, kdy se Žumpa liga hraje. Začínát v únoru a končit v květnu, to je opravdu majstštyk. Šeterleho nemusím, ale souhlasím s jeho snahou změnit termínovku. Přece je nelogické hrát v zimě na ledě či oraništi a v létě trénovat a připravovat se na sezonu. Jak tu psal myslím Michal fcs, je to něco podobného, co navrhuje Šeterle. Začínat v březnu, měsíční přestávka a nová sezona. V létě se má hrát, v zimě se má běhat a nabírat kondice a to klidně v zahraničí na trávě. A pomohlo by to i zástupcům v evropských pohárech (které čekají i nás - někdy), protože půjdou do bojů rozehraní a ne po dvouměsíční přestávce. Tož tak.

  • riedlss - 11.03.2018, neděle, 18:25
    (0)

    BM: a nevím proč bych měl hledat někoho, respektive důvod toho, že by eventuálně Slovácko spadlo. Jako na koho to svést? Na hřiště? :D nebo za to může jiný klub? Asi neee.... :)

  • riedlss - 11.03.2018, neděle, 18:20
    (0)

    BM: tak teď jsi mne využil z bot. Čekal jsem trapnou reakci, ale tohle je strop. Co to plácáš za kraviny :) neříkej si, co bych já říkal a nehrej na laciné ,,kdyby,, :) já tu nebrečím nad tím, že přijede Bohemka a nepadám do druhé ligy když ještě není konec!

  • stolmor - 11.03.2018, neděle, 17:54
    (0)

    Hespy carrer a bayern mnichov splachnete se uz konecne do hajzlu a klidne muzete i spolu. Babu tebe jen doplnim ze mame tech bodu 10. Protoze, tam musis zapocist i predehravame kolo z podzimu. Tudis v odvetnych zapasech jiz mame vic bodu nez za prvni polovinu souteze. Ale tady se furt budou vyskytovat brblajici kreteni

  • tvojemama - 11.03.2018, neděle, 17:47
    (0)

    BM: Jsi úplný idiot, my všichni vidíme nedostatky, ale musíme být spokojeni. Hrajem dobře. Včera na to mělo vliv hřiště, snad to neovlivní další zápasy. Dukla, Zlín vypadají špatně, snad se k nim ještě někdo přidá.

  • Bayern Munchen - 11.03.2018, neděle, 17:41
    (0)

    riedlss: správně si to popsal, líp už to popsat nejde... Říkám si, co by si říkal, když by se sestoupili, to by pak bylo řečí a kdo za to může, atd. Raději to vidím, tak jak to vidím a pak aspoň nebudu v šoku, když to náhodou nevyjde :-)

  • riedlss - 11.03.2018, neděle, 17:17
    (0)

    Takže fanatik nevidí nedostatky a nemá o fotbale přehled? Neumí být kritický a nosí růžové brýle? Možná spíš věří a stojí příště za svým klubem, aspoň se pak na konci sezóny nemusí za nic omlouvat..... :)

  • Bayern Munchen - 11.03.2018, neděle, 16:26
    (0)

    zary.cz: Tak to není pravda, dokážu hru i ocenit a říct když se mi něco líbí, ale dívám se na fotbal, jinak než fanatik, a vidím i dost nedostatků... Babu: Máš pravdu za tři body jsem velmi rád, raději hrát kulové a vyhrát v naší situaci, kde jsme to jinak ani hrát nejde, jinak z té Olomouce to je škoda, ten bod se tam uhrát dal :-)

  • kecipep - 11.03.2018, neděle, 15:27
    (0)

    Holky Slovácka postoupily přes Slavii (!!!) do finále poháru. To chce výjezd :)

  • Babu - 11.03.2018, neděle, 13:10
    (0)

    Mně to prostě přijde smutné, když se prohrálo v Olomouci, tak tu byla vyčítána neefektivita a tlak po vápno a že k čemu nám to je přehrávat soupeře, když nemáme body. Včera jsme hráli docela tužku, ale se třemi body, a zase to někdo zpochybňuje. Sledujete i něco jiného než Slovácko? Myslíte, že ostatní vyhrávají jen skvostnou hrou, 100% efektivitou a držením míče 80%? Je to furt jen fotbal a my máme za první 4 kola 7 bodů, tak hlavy hore a neřešit kraviny..

  • Babu - 11.03.2018, neděle, 13:08
    (0)

    BM: a proti Olomouci to zas byl pěkný fotbal (sic po šestnáctku), ale bez bodů, tak co je lepší? Asi ty body, ne? ;) ale to se nehodí některým do krámu..

  • Babu - 11.03.2018, neděle, 13:06
    (0)

    hešpy: neotírej si o mě hubu, díky ;-) já už tu své fanoušky mám..

  • zary.cz - 11.03.2018, neděle, 13:05
    (0)

    BM: Ale ono to fakt vypadá že se vždycky ozveš po prohře nebo když se klukům na hřišti zápas nepovede...

  • Greif - 11.03.2018, neděle, 12:52
    (0)

    Hespy hlavně že ty máš vždy ty nejlepší názory záleží do kanálu

  • Hory - 11.03.2018, neděle, 12:42
    (0)

    Volič - ano, myslel jsem stánek pod tribunou D u zadních pokladen.

  • Bayern Munchen - 11.03.2018, neděle, 12:26
    (0)

    zary.cz: Proč bych se měl ukazovat až před Bolkou, včera se náhodně vyhrálo z jedné střely na branku a mám z toho snad skákat radostí, jak někteří, jestli si ten fotbal viděl, tak to byla totální katastrofa, a jestli takhle hraje tým o záchranu, že doma vystřelí jednou na branku, tak to mně přijde dost slabé. A výmluvy na hřiště, mě unavují, od toho jsou příslušní lidé, kteří se o to mají starat a to, že tam bylo včera více písku než trávy si myslím, že je i o kvalitě toho člověka, co se o to stará, jak to umí a taky o penězích, což se do trávníku na Slovácku určitě neinvestuje. A trávník v Sokolově, je taky opravdu žlutý, ale oni nemají ani vyhřívání... A zary. cz po Bolce tu raději říkat nic nebudu, protože by to po prohře mohlo vypadat, že píšu jen když se prohrává... Uvidíme na konci sezony, já se klidně hráčům omluvím, pokud se zachrání, že jsem na ně byl až moc kritický, ale jsem zvědavý jak budeš psát ty, pokud se sestoupí...

  • zary.cz - 11.03.2018, neděle, 12:23
    (0)

    Tak trávníkáři mají na to s tím něco udělat zhruba 3 týdny do dalšího domácího zápasu s Libercem. A když bude teplo tak myslím že to nebude problém.

  • Michal fcs - 11.03.2018, neděle, 12:22
    (0)

    Chceš mě říct, že v Olomouci,ve Zlíně, v Brně byli výrazně odlišné klimatické podmínky než u nás? Máme 3 roky nové hřiště...stav známe, oni neřeknou, kde je problém, ale ztěžovat si na zimu, když to jinde jde ,je laciné gesto....A jinak ano, jsem pro , hrejme systém březen - listopad s měsíční přestávkou v létě, to by se mi zamlouvalo

  • Valheru - 11.03.2018, neděle, 12:18
    (0)

    michal: ale oba trenéři se shodli, že za tom, že za to nemůžou správci, ale spíše garnitura, která rozhoduje, že se bude hrát od února a ne v měsících, kdy je teplo a dobré podmínky pro regeneraci trávníku.

  • zary.cz - 11.03.2018, neděle, 12:17
    (0)

    Já tady pořád čekám na toho Bayerna... :D Ale ten se ukáže asi až před utkáním s Bolkou... :D

  • Michal fcs - 11.03.2018, neděle, 12:12
    (0)

    Barčo,nechci se nikoho zastávat,tady nejde "o zábavu v rozboru hřiště" ale je jasné, že ty nakopávané balony nebyly jen tak bezdůvodně, když se shodnou oba treneři i hráči a Kordula doslova napíše , že hřiště nebylo připravené na zápas, tak je něco špatně a my potřebujeme kombinovat a né nakopávat a doma nám to není umožněno

  • Valheru - 11.03.2018, neděle, 12:06
    (0)

    huhu: já teda nevím, ale ještě jsem neviděl venkovní trávu, která by po zimě nebyla ve špatném stavu :-). U Jablonce například přes zimu na trávě byla sněhová pokrývka, která trávu uchrání od mrazů, které mimochodem ještě minulý týden byly v noci hluboko pod nulou = vysušení na maximální možnou míru. Když se k tomu přidá topení, tak ani kropení nezajistí nic a v zimě prostě trávu růst nedonutí nikdo, ani kdyby se rozkrájel. Přírodě stále ještě naštěstí poroučet nelze. Samozřejmě něco jiného je pokropení hřiště a míra zasypání pískem, kterým se u nás bohužel moc nešetří.

  • Michal fcs - 11.03.2018, neděle, 12:05
    (0)

    to Valheru: tak tedˇ jsi mě pobavil....napiš to aj Kordulovi

  • Carrer - 11.03.2018, neděle, 11:58
    (0)

    příště bude mokré a bude moc rychlé a klouzavé :D

  • hešpy - 11.03.2018, neděle, 11:48
    (0)

    Ano, Babu to opět rozsekla naprosto debilním názorem...

  • kecipep - 11.03.2018, neděle, 11:32
    (0)

    Krejci uz hraje zana juniorku, takze jedna z posil uzdravena ;)

  • Babu - 11.03.2018, neděle, 11:28
    (0)

    To je tady zase zábava.. vyhráli jsme, tak není co řešit, tak si najdeme zábavu v rozboru hřiště. A co záchody? :D pusťte si ČT sport, jake mají hřiště v Sokolově, je to úplně žluté... :)

  • volič - 11.03.2018, neděle, 11:00
    (0)

    @ondicz: no on Hory myslel stánek pod tribunou u zadních pokladen,takže asi pod tribunou D ,a ty jsi byl tuším pod Béčkem v dědině,ale nějak mi uniklo,že se pivo roznášelo na tribunách,3 body doma a to je důležité to okolo se dá doladit

  • huhu - 11.03.2018, neděle, 09:46
    (0)

    Valheru: a ještě jedna poznámka k té vaší (když si teda vykáme) ironii.Sám Hašek řekl že po zimě pochopí cokoliv, ale ne to, že je hřiště suché. Říká to v pozápasovém rozhovoru. Tak mě tu nevykládejte pohádky, že jsem nikdy neviděl trávu v zimě

  • Hory - 11.03.2018, neděle, 09:32
    (0)

    Ondicz - přišel jsem cca 10 minut před začátkem pult kolem pípy obskládaný petkama GAMBRINUS tak jsem se zeptal, zda je čepované pivo a ta holčina mi řekla ne, pouze naléváme z petek. Tak jsem se zbalil a šel k okýnku na Krček.Pak už jsem tam nešel.

  • ondicz - 11.03.2018, neděle, 09:18
    (0)

    @hory: mně kolem 70. minuty pivo v těch místech normálně natočili

  • huhu - 11.03.2018, neděle, 08:47
    (0)

    Valheru: proč to jinde funguje? ano tráva, která je bezne v prirode okolo toho všudepřítomného betonu je po zimě zmrzlá a bez živin, avšak u prvoligového klubu, kdy by mělo mít to hřiště každodenní péči, přísun dusíku a dalších živin, zespodu vyhřívání, nemože prostě trávník vypadat tak jak ted vypadá. To není horní dolní, ale první liga s nějakými standardy

  • Valheru - 11.03.2018, neděle, 08:30
    (0)

    Hory: to jako fakt? pivo na fotbale z PETek? :-O Nechutné.

  • Valheru - 11.03.2018, neděle, 08:28
    (0)

    huhu: předpokládám, že bydlíte v UH obklopen všudepřítomným betonem, protože říct "jak může být po zimě ta tráva vyschlá" může jen člověk, co nikdy neviděl trávu.

  • Hory - 11.03.2018, neděle, 08:06
    (0)

    Včera mně i "pobavilo"když jsem si chtěl dát pivo v občerstvení pod tribunou u zadních pokladen, že toto se pouze nalévá z pet flašek...by mně zajímalo kolik toho prodají. Hlavně že tam mají pípu se které se vždy čepovalo. Opravdu divné a odpudivé.

  • huhu - 11.03.2018, neděle, 07:57
    (0)

    pokud Kordula řekne že v jablonci bylo hriste o poznaní lepší, v jablonci kde jsou uplne jiné zimy a podmínky, tak se tu kurv* asi dela neco špatně, když ta tráva je prakticky nová

  • Hory - 11.03.2018, neděle, 07:57
    (0)

    Taky by se město mělo zamyslet nad tím v jakém stavu je jejich majetek. Nevím jak jinde, ale na áčku se schody začínají rozpadat a celkově ten pohled pokud člověk jde od zadních pokladen nezačíná být hezký. Tedy doufám, že stadion patří městu, ať svou kritiku směřuji správným směrem.

  • huhu - 11.03.2018, neděle, 07:55
    (0)

    juancarlos: jaké zdejší podmínky? v rámci republiky máme nejlepší podmínky tady na jihu moravy pro to, aby tu byla dobrá tráva. Jak může být po zimě ta tráva vyschlá? kdyby bylo aspon minus, ale bylo plus 10 takže to zmrzlé být nemohlo. Mělo by se s tím okamžitě něco dělat a klub by měl reagovat, protože s naším stylem hry a s vědomím že hrajeme o záchranu nám to ubírá takových 30% výkonu

  • Maja - 11.03.2018, neděle, 07:43
    (0)

    trávník kritizovali všichni > https://sport.aktualne.cz/fotbal/ceska-liga/oraniste-na-slovacku-vypadali-jsme-jako-pitomci-byla-to-paro/r~ffc31cb6249711e8a79a0cc47ab5f122/

  • juancarlos - 11.03.2018, neděle, 03:14
    (0)

    leroy : no tu tvoji úroveň a růžové brýle ti z vysoka prdím, důležité jsou body, už jsem toho viděl dost. Stran toho trávníku a nenapadlo vás aspoň někoho, že při zdejších podmínkách ani ze super vyhříváním nejdou dělat zázraky a ten trávník těmi holomrazy a následným vyhříváním prostě dostal zahulit, pořád je to trávník a ne umělá hmota.

  • Buchlovjak - 11.03.2018, neděle, 00:27
    (0)

    Ať je to jak chce oba týmy začínají v 11 lidech za stavu 0:0.

  • barnabas.666 - 10.03.2018, sobota, 22:53
    (0)

    Aha, tak jsem si pustil ten pozápasový rozhovor s Haškem a je to opravdu tak, jak to vypadalo z tribuny - vysušené, tvrdé, hrbolaté hřiště. Souhlasím s Haškem, že hráči vypadali jak pitomci, i když já během zápasu používal poněkud jiné výrazy.

  • barnabas.666 - 10.03.2018, sobota, 22:27
    (0)

    Ten trávník (nebo spíš mlat) vypadá fakt hrozně, zřejmě to mělo velký vliv na kvalitu hry. Už při rozehrávce ze středového kruhu v 1. minutě bylo vidět, jak si naši obránci přihráli a balón neustále poskakoval, takže první nákop dopředu skončil na tribuně A. Musím přiznat, že tolik špatných přihrávek jsem neviděl ani napamatuju.

  • zdrh - 10.03.2018, sobota, 21:45
    (0)

    http://www.kshp.cz/download/kategorizace/kategorizace_2017.pdf to je hodnocení trávníků loni v létě a to byl trávník tady brán jako jeden z nejlepších.

  • huhu - 10.03.2018, sobota, 21:28
    (0)

    sokolka: souhlas, ten trávník byl 3 roky zpět uplně nový. Jsme tu jih moravy, teplo, v zimě žádné hrůzy co mají třeba v liberci jablonci apod. A stejně je z toho pískoviště. Trávníkář ven! :)

  • a jé - 10.03.2018, sobota, 21:24
    (0)

    Hašek má pravdu bohužel příští rok to bude ještš horší když se vymýšlí p.....ny na svazu

  • zdrh - 10.03.2018, sobota, 21:14
    (0)

    Je fakt, že jsem si toho hřiště všiml už na začátku zápasu, mega množství písku, bylo to vidět, často ti hráči ho rozhazovali kolem.

  • huhu - 10.03.2018, sobota, 20:55
    (0)

    Doma se Slováckem to bylo naopak. Slovácko mělo více příležitostí, ale vyhráli jsme my 1:0, teď se ta štěstěna zase přiklonila k domácím. Na takových terénech, jako byl tady, se to dělat nedá. A nemyslím to špatně vůči lidem, co to mají tady na starosti, spíše obecně, aby podmínky pro fotbal byly přijatelné. Je to, jako kdyby v hokeji nepřijela rolba, asi by ten hokej taky vypadal jinak."

  • Hory - 10.03.2018, sobota, 20:52
    (0)

    Babu- tak si pusť tv Slovácko, magazín po zápase.

  • Babu - 10.03.2018, sobota, 20:49
    (0)

    Zary: to mi došlo, ale nějaká citace, kde jste četli? Ja četla jen ČTK a idnes a tam bylo jen hodnocení zápasu, o terénu nic..

  • Babu - 10.03.2018, sobota, 20:46
    (0)

    Teď se divam na Teplice Ševci a hrůza z obou stran, jestli někomu přišlo naše utkání nijaké, tak tohle je úplná slabota.. i kdyz góly Teplic moc pěkné. (Zlínský sem neviděla)

  • zary.cz - 10.03.2018, sobota, 20:46
    (0)

    Babu: Asi myslel ohledně terénu...

  • Babu - 10.03.2018, sobota, 20:45
    (0)

    Hory: a to je jaký?

  • Hory - 10.03.2018, sobota, 20:41
    (0)

    Velmi zajímavý komentář ke stavu hřiště měl trenér Hašek.

  • zary.cz - 10.03.2018, sobota, 19:20
    (0)

    Gottwalďáci už tečou! Sněma do druhé ligy i s Petrželou slavným!

  • riedlss - 10.03.2018, sobota, 19:07
    (0)

    Taky jsem myslel na Bayerna :D jak s Bohemkou prohrajem a sestoupíme :) tyto chvilky si užívám :D

  • Buchlovjak - 10.03.2018, sobota, 18:52
    (0)

    Už to říkám roky. Herně být lepší je k hovnu. Důležité jsou body :). Jede se dál :)

  • Babu - 10.03.2018, sobota, 18:48
    (0)

    Ze 4 jarních zápasů 7 bodů a to včetně failu v Olomouci, to je dobrý start. Dneska bohemka taky nehrála kdoví co, až po gólu se rozjeli.. ale tři body jsou doma a je jí jedno jak, Vlasta to dál nádherne!!!

  • huhu - 10.03.2018, sobota, 18:45
    (0)

    zary: i pan Tominoxxx zalezl, to ale není kanálník, ale análník. Ted zas bude čekat týden a pred boleslaví napíše nějakou sračku

  • zary.cz - 10.03.2018, sobota, 18:38
    (0)

    Kde je pan Bayern Munchen říkal včera že si tady po zápase napíšeme jak na tom jsme vlastně... :D Vyhrálo se a kanálníci zalezly :D

  • guerero - 10.03.2018, sobota, 18:01
    (0)

    fotbal dneska hrozný,o to víc těší získané body,strašně důležité vítězství,Vlasta to trefil parádně!

  • Leroy Brown - 10.03.2018, sobota, 17:44
    (0)

    juancarlos: komentar na urovni, borec, tleskam. Sorry, ze nemam ruzove bryle. Stejne, jako jsme meli v OL smulu, tak dneska jsme meli z pr*ele kliku.

  • Leroy Brown - 10.03.2018, sobota, 17:43
    (0)

    huhu: rozdíl je v tom, že Sigma hrála tužku jenom proti nám, jinak jsou tam, kde jsou, naprosto po zásluze. :)

  • juancarlos - 10.03.2018, sobota, 17:40
    (0)

    protože tak to teď bude, všichni nás budou pomlouvat,jak hrajeme špatně, ale každý zápas body. Nejhorší je, když nás chválí jak dobře hrajeme, to je vždy předzvěst průseru. ;-)

  • juancarlos - 10.03.2018, sobota, 17:36
    (0)

    běžte do řiti kecálisti ! Vlastáááá ! FCS nafurt !

  • Hory - 10.03.2018, sobota, 17:35
    (0)

    Dnes to byl opravdu hnus fotbal.Tedy spíše kopaná uprostřed hřiště. Ale tři body jsou a to je to nejdůležitější.

  • huhu - 10.03.2018, sobota, 17:23
    (0)

    kara: hrát tužku a hrát o poháry, třeba jako olomouc :D

  • karagavrylydys - 10.03.2018, sobota, 17:11
    (0)

    Výkon špatný, ale 3 body jsou naštěstí doma. V Olomouci výkon výborný, ale bez bodu. Co je tedy lepší?

  • huhu - 10.03.2018, sobota, 17:06
    (0)

    výkon o poznání horší než v olmiku ale kurva 3 body jo! Ted se do toho namočilo i brno a prakticky po 9. místo po karvinou která ma 22 bodů hrají všeci o sestup. Cítím že ta liga má pro slovácko konečně náboj, po těch několika letech útlumu tak aspon divák cítí určité napětí. Už se těším na bolku!

  • Leroy Brown - 10.03.2018, sobota, 16:56
    (0)

    Jsem v euforii a strašně rád za tři body, ale nemůžu si nevšimnout, že jsme zase bohužel hráli strašnou tužku. :/

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 16:55
    (0)

    Ale Daníčkovi to sedlo parádně!

  • kecipep - 10.03.2018, sobota, 16:52
    (0)

    Vydřené jako prase, přesně takovou výhru jsme potřebovali!

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 16:37
    (0)

    Jo, tak už je tam!!👏👏👏

  • salash - 10.03.2018, sobota, 15:35
    (0)

    tak hurá jede drákula

  • CeZeRo - 10.03.2018, sobota, 15:34
    (0)

    už to jde

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 15:34
    (0)

    Tak v Brně to vypadá na debakl.

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 15:28
    (0)

    salash: isport má věčně "technické" problémy, hlavně platit😠😠😠👎👎👎

  • salash - 10.03.2018, sobota, 15:26
    (0)

    tak na fóru bohemky někdo píše že isport má technické problémy - zrovna dnes jsem byl ochoten si to i koupit, ještě, že jsem tak neudělal - pokud někdo ví kde nebo jak to jede, dejte vědět díky

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 15:25
    (0)

    Nejdůležitější je aby nešlo dule FCS...

  • salash - 10.03.2018, sobota, 15:23
    (0)

    ten link mi nejede, furt tam běží nějaký budík nebo co :-(

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 15:22
    (0)

    A Valenta jede... 😭😭😭

  • kecipep - 10.03.2018, sobota, 15:22
    (0)

    Bolka se z toho dostane, to je snad jasné. Buďte rádi, že jde dolů Brno

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 15:21
    (0)

    A Bolka vede už 2:0...

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 15:17
    (0)

    Hm, tak to je dnes jedno píská ten kkt Zelinka, to už na výhru nevypadá...

  • CeZeRo - 10.03.2018, sobota, 15:17
    (0)

    http://live.drakulawidget.com/streamvideo10/slovacko-vs-bohemians-1905-live-stream-4611116.html

  • salash - 10.03.2018, sobota, 15:08
    (0)

    neví někdo link na stream?

  • 123456789 - 10.03.2018, sobota, 15:06
    (0)

    Boleslav už vede díky Jiřímu Valentovi - druha liga volá

  • Artigas - 10.03.2018, sobota, 14:54
    (0)

    To já bych mu šanci dal, konečně by se měl chytit. A hlavně by měli vseçi začat hrát, na podzim veliké oslavy po porážce Jihlavy a dyz jsem viděl nejenom včerejší nátěr pukle, tak Jihlava by FCS přejela jak válec. Tak doufám, že ten valec dnes použijí na klokánky.

  • vajdik - 09.03.2018, pátek, 15:28
    (0)

    Pro Slovácko bude lepší když dostane šanci jiný hráč....

pristi
 Další články:
12.03.2018, pondělí, 09:39 - Výjezd do Boleslavi
11.03.2018, neděle, 19:39 - Hrbolatý trávník v Hradišti? Parodie na fotbal, zlobil se Hašek
11.03.2018, neděle, 11:11 - Slovácko udolalo Bohemku a na jaře slaví druhou výhru
09.03.2018, pátek, 13:16 - Lukáš Sadílek: Chceme odčinit vyřazení z poháru
08.03.2018, čtvrtek, 12:11 - Ostudný výkon, štvalo kouče Slovácka po konci v českém poháru
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace