*
včera
TISKOVKA | Michael Krmenčík po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Jakub Křišťan po Mladé Boleslavi
včera
TISKOVKA | Ondřej Smetana po Mladé Boleslavi
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Budoucnost Slovácka? V létě dojde k okysličení, plánuje Habanec

03.04.2015, pátek, 09:43
habanec stadion2_velky.jpg

Kdo bude od léta trénovat fotbalisty Slovácka? S blížícím se koncem smlouvy kouče Svatopluka Habance už se v kuloárech spekulovalo o jménu jeho nástupce i Habancově možném atraktivním působišti. To vše je ale po čtvrtku zřejmě zbytečné. Úspěšný trenér totiž ve Slovácku prodloužil kontrakt až do léta 2017.

„Myslím, že týmu mám pořád co dát a sám se tady taky můžu dál rozvíjet,“ říká v rozhovoru pro MF DNES pětačtyřicetiletý Habanec, který ve Slovácku působí od začátku sezony 2012/13, kdy po úvodních třech prohrách vystřídal Miroslava Soukupa.

Tým dovedl Habanec v lize na 9. a 6. místo, na šesté příčce je Slovácko i aktuálně, bod před sedmou Duklou, na jejímž hřišti se představí v sobotu. V domácím poháru Slovácko pod Habancem prošlo nejprve do čtvrtfinále a loni do osmifinále, pokaždé vypadlo ve dvojzápasech s Mladou Boleslaví, s níž Habancův tým hraje v poháru i letos - středeční čtvrtfinálový zápas na Slovácku skončil remízou 2:2.

S vedením klubu jste jednal o prodloužení smlouvy už od konce podzimu. Proč jste se dohodli až teď?
Určité věci jsme si museli vyjasnit. Nyní přišla od klubu nabídka, která mi naznačovala, že je o mě zájem. A já jsem si vyhodnotil, že moje mise tady ještě nemusí končit, cítím, že klubu i hráčům mám co dát a klub i hráči mají co dát mně. Navíc se mi velice dobře spolupracuje s celým realizačním týmem.

Spekulovalo se, že o vás mají zájem konkurenční ligové kluby. Byl jste s někým v kontaktu?
To je jen takové „jedna paní povídala“. Na klubu nic neleží, já s nikým nejednal.   

Jméno Heslo
text
  • Ykarus - 11.04.2015, sobota, 12:31
    (0)

    samozřejmě že né, měl jsem na mysli že budu to dítě a vezmu svého otce :D

  • Šovkovskij - 11.04.2015, sobota, 12:06
    (0)

    Jirko, snad nechceš být otcem a zplodit nová Ikarusátka? Tedy Karosátka?

  • Ykarus - 11.04.2015, sobota, 12:03
    (0)

    A když už se tato akce koná, chtělo by ji více zpropagovat, aby měla nějaký smysl.

  • Ykarus - 11.04.2015, sobota, 11:59
    (0)

    Když už se tu mluví na toto téma tak na 25.kolo je připravena akce v rámci celé synot ligy s názvem Víkend otců. Ovšem co to bude všechno obnášet to se necháme překvapit.

  • MicheL - 11.04.2015, sobota, 11:09
    (0)

    Je to ale otázka také na majitele klubů a lidí, kteří fotbal řídí. Zdali jim současná situace nevyhovuje. Podle některých (ne)učiněných kroků za x let mi to připadá, že někteří jsou docela v pohodě a nepotřebují to posounout nikam dál, nedejbože aby přišla nová krev. Ale mohu se mýlit, pochopitelně.

  • tvojemama - 11.04.2015, sobota, 05:40
    (0)

    To Buchlovjak- kdyby byl maskot a ten by nejak chodil po zakladnich skolach na 1stupni a rozdal nejake blbosti a par vstupenek, takhle by to mozna slo

  • tvojemama - 11.04.2015, sobota, 05:36
    (0)

    Tak jasne, ze je smesne rodina s detmi, kdyz se pise clanek, ze na fotbale je chuligan, tak tam rodina nemuze, ze by se neco stalo :D : D no a samozrejme kdyz by si sel na slovacko s mamou ve 14-15 tak je to divne :D, ale treba kdyz cela rodina fandi a je z toho rodinna tradice, tak je to neco nadherneho, akorat v cr je toho proste minimum :/

  • skabelka - 11.04.2015, sobota, 00:37
    (0)

    Na posled co jsem byl na zapaaie tak jsem opustil kotel a hledal jsem příznivý sektor až vezmu dcerku poprve na fotbal....světe div se ,ale nejvic deti se bavilo u sektoru hosti...toť paradox

  • MicheL - 10.04.2015, pátek, 23:09
    (0)

    Rodiny s dětmi :D Tohle mě vždy strašně pobaví, když to slyším. Nevím, kdo s tímhle přišel nebo jestli to tak funguje v jiných rodinách, já jsem za mého dětství takovou neznal. Na fotbal jsem začínal chodit se spoluhráčema nebo spolužákama. Nedovedu si představit, že bych na fotbal šel s tátou, snad vyjma nějaké repre, ale na slovácko bych se v děstkých letech nebo v pubertě styděl, neřku-li o tom, jít na fotbal s mámou :D Na sporty se prostě chodí s partou, v 10-12 letech si beztrestně zařvat odpoledne na fotbale kurva, po návratu domů napsat úlohu a ve škole probrat zápas ve škole. S tátou rád zajdu na fotbal ted v dospělosti, pokecat atd. Takže je otázka, zdali vůbec mají děti s rodiči zájem na fotbal chodit. Ale možná to za nás bylo jinak :)

  • Buchlovjak - 09.04.2015, čtvrtek, 23:36
    (0)

    mámo mámo mámo: zkoušel jsi to někdy live lákat děti aby vzali rodiče? pokud jo a něco se ti podařilo tak ti fandím. Dokud ale nebude mentalita lidí přizpůsobena tomu o čem se tu bavíme je to zbytečné. Puku kdyby tu šlo od klubu o změnu k lepšímu tak už by to dávno přišlo. Klidně za solidní bakšiš převedu solidní zábavu. Dělám to už roky a nikdy jsem z toho nic neměl a dost by mě to bavilo :-). Nicméně téma rodiny z dětma je téma pořád komické.

  • tvojemama - 09.04.2015, čtvrtek, 11:30
    (0)

    hlavne nejak nalakat male decka, ti by vzali rodice, slo by to, hlavne jak by ty decka byli vetsi, tak by chteli jit do kotle treba

  • eLucky - 09.04.2015, čtvrtek, 11:00
    (0)

    to ozie: Tak nemusíme takové věci přeca nutně požadovat od klubu, můžou to zorganizovat a zaštítit i aktivní fanoušci, kteří s tím chcou něco dělat a nejen o tom kecat;) Nejsme Sparta, abysme si mohli dovolit to dělat na profi úrovni a zaplatit si agenturu, která by nám to za prachy dodala na zlatém podnose;)

  • Pan Puk - 09.04.2015, čtvrtek, 10:30
    (0)

    Me by se libil taky program pro deti. Strileni na branku a nejake sportovne zabavne hry. Idealne kdyby se povedl i nejaky maskot ktery by mohl deti provazet pred zapasem a v prestavce. Libi se mi celkem Chomutovsky Picaroon ktery jelikoz je kostra tak se neboji byt drzi, neposlusny a tim padem pro deti zajimavy. Nejakeho slovackeho certa s podobnou naturou bych si dovedl dobre predstavit. Delaji to ale kvalitne zaplaceni profesionalove kteri umi dobre s maskotem pracovat a maskot ma dobre promysleny koncept. Ne nejaky dobrovolnik za pivo a parek
    viz fb>https://www.facebook.com/maskotPicaroon?fref=ts

  • tomisek - 09.04.2015, čtvrtek, 10:07
    (0)

    Kotel rozhodně nemoralizuji, naopak kotli fandim. Ale s rodinou( dítětem do něj chodit nebudu). Nevim jestli dětský koutek něco pořeší- spíš nějaký program, který děti pobaví na 90 min.ale návštěvnost to rozhodně nepořeší.

  • Babu - 09.04.2015, čtvrtek, 09:59
    (0)

    KEIKIN: souhlas. Chybí tam něco navíc, co by přilákalo i nerozhodnější lidi. Fotbal by měl byt primární, ale nějaký dětský koutek by určitě nebyl od věci. A stálo by to nula nula nic..

  • Babu - 09.04.2015, čtvrtek, 09:58
    (0)

    tomisek: jojo, nikdo tu nemá nic proti rodinám s dětmi, naopak je to bezva, když jde celá rodina a všechny to baví. Mně šlo jen o ten mediální pojem, kdy se svádí nízká návštěvnost (nemyslím u nás, ale v synot lize obecně) na radikální fans, kteří prý děti odstrašují. Jestli je spíš neodstrašují poměry českého fotbalu než kotelníci. Jinak by přece bylo na Dukle, v Příbrami či Boleslavi narváno imrvére :-)

  • ozie - 09.04.2015, čtvrtek, 09:49
    (0)

    To není záležitost peněz, je to jen o schopnostech, pohodlnosti a šikovnosti vedení. A se současným šéfem se nikdy nic takového dít nebude, to už je nám všem dávno jasné.

  • riedlss - 09.04.2015, čtvrtek, 09:43
    (0)

    Za Valenty bývaly poločasové soutěže, losování zpravodaje nebo naběhly roztleskávačky nahoře bez např. :) toto jaksi pominulo, asi další vícenáklady pro klub.Jde vidět jak je doba zlá.

  • KEIKIN - 09.04.2015, čtvrtek, 09:30
    (0)

    Buchlovjak: Nemyslím si, že lidi nechodí na fotbal jen kvůli nedostatku peněz. Těch faktorů je více. Konkrétně na Slovácku chybí něco navíc, proč by lidi na ten fotbal měli zajít. Pro rodiny s dětmi chybí více atrakcí pro nejmenší, klidně by někdo mohl zajišťovat program pro děti, zatímco tatínek by se v klidu díval s pivkem na fotbal. A ženy by taky mohl klub přitáhnout na něco jiného než na fotbal. Módní přehlídka o přestávce nebo před utkáním ? Nějaký koncert, taneční vystoupení ? setkání s celebritou ? Já nevím možností je spoustu. Už to tu píšu několik let a pořád slyším argumenty typu, že je to blbost, že fotbal má být čistá podívaná bez balastu kolem apod. Ovšem pokud se mi nedaří plnit místa na stadioně předvedenou hrou a výsledky - tak musím sáhnout k nějakému činu. Bohužel jak už to tu někdo analyzoval, příjem ze vstupného klesá, ale klubu je to jedno, protože hlavní příjmy jsou z práv, dotací a reklamy. :-(

  • eLucky - 09.04.2015, čtvrtek, 07:28
    (0)

    to tomisek: To špatně chápeš - možná - proti chození na fotbal s celou rodinou není co namítat, ale je strašně ubohé moralizovat kotel s tím, že svými chorály a způsobem fandění poškozujeme mravní výchovu dětí. V dnešním světě přesyceném vulgarismy a násilím je toto běžný argument a běžně je slyšet, že rodiny nechodí protože se na fotbale necítí bezpečně. Jenže kdo byl někdy na víc než jednom zápase, tak musí souhlasit s tím, že největší nebezpečí pro fanoušky nejsou "radikální" fanoušci, ale bezpečnostní služby a bezmozci v jejich řadách, kteří klidně šmahem zmasí rodiče i s dětmi;)

  • tomisek - 09.04.2015, čtvrtek, 04:40
    (0)

    Ano udělal. Jen mě to trošku dráždí, jelikož na fotbal s celou rodinou chodím rád, ikdyž to tady není moc kvitováno.

  • Buchlovjak - 08.04.2015, středa, 23:17
    (0)

    MicheL: napsal jsi to velice pěkně a do puntíku z tím souhlasím. To co po republice máme možnost vidět za krásné prostředí je docela legrační :-). A trend je upadající u všech klubů krom Plísně, kterým se tlačí kára :-). To vidí i lajk bohužel.

  • Buchlovjak - 08.04.2015, středa, 23:16
    (0)

    tomisek: zajímavá otázka :-D. Nevím zda čteš různé diskuze o návštěvnostech na našich stadionech jednou za pět let, ale ten "slavný" pojem "Rodiny z dětmi je propírán opravdu v každém článku a každé reportáži v televizi a v každé hospodě :-). Je to jen chiméra v naších luzích a hájích. Lidi prostě nechodí pač nemají prachy a výmluvy typu tady na stadionu byla dýmovice a já už nikdy dítě na fotbalu nevezmu jsou prostě kravina. A mohl bych tu psát kilometry dlouhé názory o hovně. Jen si trošku myslím, že jsi si z nás tady dělal legraci, že nevíš o co jde. Že je to tak? :-)

  • MicheL - 08.04.2015, středa, 17:54
    (0)

    Není vůle chodit na fotbal. Neuběhne týden nebo ligové kolo bez skandálu nebo negativní zprávy, která by ligu poškozovala. Bohužel kluby menší návštěvnost řeší tím, že si počítají permanentky za 100% účasti + když už je nejhůř, tak si nějaké číslo vymyslí. Až budou zavedeny povinně (fungující) turnikety na všech stadionech, tak se teprve ukáže, v jakém stavu český fotbal je resp. jeho upadající trend. Kolikrát už to ani není o tom, že by to na hřišti stálo za hovno, naopak mám pocit, že hra našich mančaftů se zlepšuje v lize globálně, ale to prostředí okolo je někdy v tristní situaci od pohodlí na stadionu, přes securitky, občerstvení, wc atd.

  • tomisek - 08.04.2015, středa, 17:11
    (0)

    Proč slavné ?

  • Babu - 08.04.2015, středa, 16:03
    (0)

    tvojemama: ženy nemají kromě poháru slevu na vstupné žádnou. Podle mě by pomohlo i rodinné vstupné, sice děcka do 15 mají za půlku, ale nějaké balíčky by možná nalákaly slavné rodiny s dětmi :D

  • tvojemama - 07.04.2015, úterý, 21:12
    (0)

    Treba by to tak celkove vyslo lip,ale nema cenu to resit :)

  • tvojemama - 07.04.2015, úterý, 21:10
    (0)

    Nevim, jaky je profit z obcerstveni a tak, zenske chodi za polovinu? Ja ten konec blbe napsal, samozrejme, ze ten profit z listku by byl mensi, ale zase by treba bylo neco vic z obcerstveni a hlavne kdyby chodilo 5tisic porad, tak byla vetsi sance sehnat vic nejakych sponzoru

  • Maja - 07.04.2015, úterý, 19:37
    (0)

    Tvojemama: Vždyť čistě matematicky je úplně jasné, že i kdyby přišel fullhouse za 50Kč, tak to zdaleka nehodí tolik kolik 4000 lidí za 150 (pro zjednodušení pomiňme VIPku, kotel, permice, sponzorské lístky)...

  • tvojemama - 07.04.2015, úterý, 19:04
    (0)

    Me je jedno za kolik je vstupne, ale zajimalo by me co by se stalo, kdyby se to vstupne dalo za 50kc, jestli by zacalo fakt chodit vic lidi, kdyby aspon o tisic lidi byl lepsi prumer, to by celkove byl treba stejny profit z listku

  • eLucky - 07.04.2015, úterý, 18:13
    (0)

    to zdrh: Fanshop šel možná nahoru, ale pouze v tržbách. Při těch směšných maržích ten fanshop klub víceméně dotoval:( Bohužel. No snad bude líp...

  • zdrh - 07.04.2015, úterý, 18:06
    (0)

    Prošel jsem i některé starší výroční zprávy a vývoj tržeb ze vstupného je teda fakt strašidelný: 2010 -- 5,73, 2011 -- 5,3, 2012 -- 4,35, 2013 -- 3,7. A mám obavu, že za rok 2014 ten trend bude pokračovat. Překvapilo mě, že naopak fanshop jde nahoru, bývalo zhruba 0,5 mega a nyní (2013) je 0,8. Ale to bylo myslím v době, kdy byl ještě obchod na druhém náměstí...

  • Šovkovskij - 06.04.2015, pondělí, 23:19
    (0)

    zdrh: Naopak, co dělá neschopa Krejčí, aby tato negativní čísla otočil? NIC!!!

  • eLucky - 06.04.2015, pondělí, 22:27
    (0)

    to ozie: No právě... fotbal se možná prej hraje pro fanoušky, ale bohužel fanoušci v česku klubu moc peněz nepřinesou:( Druhá věc je, že kluby všeobecně s fanoušky nijak nepracují, aby z nich dostali více peněz. Bohužel to by znamenalo pracovat systematicky a taky systematicky investovat do propagace a marketingu, navíc s nejistou návratností. Proto máme marketing takový jaký máme a jaký má většina ligy... Su zvědavý jak se teď zvedne Ševcov, protože marketingově to tam chytli velmi dobře a navíc se jim daří, takže teď mají ideální podmínky na to, aby z toho vytěžili maximum diváků! O Volvu se nemá cenu bavit. Nejpodstatnějším faktem jenom je, že pokud tyto věci nevadí majiteli klubu, tak se s tím nedá nic dělat. Pokud vím, tak Zemek po Krejčím chce, aby prostě klub vedl s co nejmenší spotřebou jeho financí, proto nakupujeme jak nakupujeme. Na druhou stranu pak do této strategie vůbec nezapadá nákup auta, jak říkáš. Ale tak asi si to holt velitel obhájí. Asi si zodpovědní vyhodnotili, že toto klubu přinese více než investice do marketingu/posílení sestavy...

  • Šovkovskij - 06.04.2015, pondělí, 22:02
    (0)

    A hmmmm, Volvíčko zadara pro pana předsedu, v čem bude asi problém :-D

  • ozie - 06.04.2015, pondělí, 21:42
    (0)

    Mimochodem, když si klub může dovolit vzít na splátky Volvo pro Krejčího za 1,7 milionů Kč (podle pořád té stejné zprávy), tak na tom finančně asi nebude nějak blbě. Podle mě je tohle dost velké rozhazování. Ale tipuju, že za tímto "byznysem" bude spíš nějaká levárna.

  • ozie - 06.04.2015, pondělí, 21:36
    (0)

    eLucky: Jo, tyhle všechny faktory jsem tam taky ve větší či menší míře očekával. Každopádně při ročním rozpočtu 89 milionů korun (podle té samé zprávy auditora) je takový příjem ze vstupného fakt zanedbatelný.

  • eLucky - 06.04.2015, pondělí, 21:22
    (0)

    to ozie: Když to vydělíš takto, tak si péro, protože bylo vydaných víc jak 2500 enom permanentek, takže takto to počítat nemožeš;) A u permic nemůžeš počítat, že sto 150 na zápas, ale +- 80 Kč;) Pak jsou tam samozřejmě eště poloviční vstupenky pro kotel, ale tyto čísla už jsou relativně zanedbatelná v tom množství;) Jinak předpokládám, že v tomto čísle je veškerá tržba za vstupné, čili i za permanentky. Co vím, tak jenom permic je rozdaných sponzorům kolem 200-300 - možná ještě více - krát 15 to už máš 3-5 tisíc;) No a navíc je na každý zápas nemálo lístku zdarma určitě. I pro hráče samozřejmě;) No a neposledním faktorem tohoto čísla je fakt, že Slovácko se svezlo s všeobecným trendem a hlášená návštěva na zápase neodpovídá skutečnému počtu návštěvníků. Je to součet vydaných vstupenek + vydané permice prej, nicméně osobně mi někdy přijde, že si k tomuto součtu ještě něco přidáváme, aby ten znatelný úbytek diváků nebyl v číslech tak markantní. Ale to je pouze moje nepodložená domněnka. Pokud to tak je, tak to bude řádově o stovky, tísíce lidi navíc v lese hlásí enom v Příbrami;):D

  • ozie - 06.04.2015, pondělí, 21:13
    (0)

    zdrh: Ten příjem ze vstupného, to je dost zajímavá informace. Ani mě nenapadlo se tím někdy zabývat. Ale selským rozumem, pokud 3,7 milionů Kč vydělím třeba jen základní vstupným 150 Kč, vyjde mi, že klub za rok 2013 prodal nějakých 24667 lístků. Přitom jen na domácí ligové zápasy přišlo podle oficiálních údajů asi 70 tisíc diváků. Znamená to, že klub za rok 2013 nějakých 45 tisíc lístků různě rozdal (sponzorům, hráčům atd.)? Nebo v těch příjmech ze vstupného ještě nejsou započtení třeba permanentkáři a tím pádem celá moje úvaha má chybný základ?

  • tomatos - 06.04.2015, pondělí, 19:11
    (0)

    Bez pořádné V.I.P.ky. se ti sponzoři holt hůř shání...☺

  • zdrh - 06.04.2015, pondělí, 11:47
    (0)

    šovki: Teď jsem se díval do zprávy auditora za rok 2013 a řeknu ti, nedivím se, že Krejčí na fanoušky sere. Příjem ze vstupného za rok 2013 (2014 ještě není) 3,7 milionu, příjmem z fanshopu 0,8 milionu. Proti tomu solidarity payment (přijem za přestup Kadlece do Fenerbahce) 4,1 milionu. Samozřejmě, kdyby se klub víc na marketingové stránce snažil, možná by dosáhl těch příjmů o něco větších (hlavně fanshop by měl určitě větší obrat).

  • Dany-Hull City - 06.04.2015, pondělí, 00:26
    (0)

    Buchlovjak: To ze tam delam je snad uplne ale uplne jedno, a jestli tam sem tak za to nevdecim krejcimu ale uplne jinym lidem. Takze nechapu proc se tady ohanis timto, ale budiz. ok je to tvuj nazor ja ti ho neberu. Jen nechapu proc se tady navazite kdyz rikam jen svuj nazor, ja se do sovkiho nenavazel, nic proti nemu nemam, jen se mi nelibi ze to srovnava tak jako psal at si kazdy bere kolik chce penez, jezdi v cem chce, kdyz mu to zenek je ochotny dat a je spokojeny s praci toho dotycneho tak je to jeho vec hlavne. ja netvrdim ze krejci dela vse bez chyby a tip top ale uznani si i on zaslouzi, nedosel jen proto ze tu uz vse bylo zabehle a fungovalo. Mne se taky nelibi ze odesel J. Čtvrtnicek a pak rekne ze si mame vychovat vlastniho hrace. To je pak na hlavu kdyz se nad tim zamyslis, vychovej si hrace jako dosek kdyz ho prodaji jeste nez dostane poradnou sanci. Klidne si mysli o mne ze krejcimu lizu zadek nebo co si to psal, aspon je videt tva uroven, ja nikoho nenapadam, rekl sem svuj nazor a to co bylo k sovkimu je pravda. Nerikam ze se tak chova ted, ale nemuzes poprit ze by na vyjezdech byl sporadany a nedelal nic, ale ok je to jeho vec. Mne tohle vubec nezajima. Jak vidim, je lepsi se tady nevyjadrovat protoze tady se nemuze rict svuj nazor, si akorat pranyrovan a zasypavan nadavkami. Dík a čau. Ja uz se odmitam vyjadrovat.

  • Buchlovjak - 05.04.2015, neděle, 23:12
    (0)

    Dany_Hull City: Nezlob se na mě ale pleteš furt dokola koše z baňama a už ti to tu píše několik lidí. Za 1. netahejte tu vzájemné frustrace z toho kdo jaký je. za 2. ano chápu, že se tu kvůli Euru něco rozhýbalo, ale bohužel to přes kopec problémů rozhýbalo hlavně spekulace. To co my máme za stadion i bez těchto úprav není problémem v tom aby se tu hrála Evropa v pohárech. Zkus si zajet do Černé Hory, Rumunska nebo ostatně třeba do Jablonce nebo na Slovensko. Málokde najdeš tak pěkný stadion jak v UH. A nějaké VIP lóže kde se pří lízání řiti Krejčího motáš jsou nám jako klubu úplně k hovnu a je potřeba si říct že pro fanoušky jako takové u nás na Slovácku z tohoto neplyne vůbec žádná výhoda a pokud ano řekni jaká. Díky. Za 3. netvrdím, že Krejčí nedělá nic, ale tvrdím to co Šovki a tvojemama a to je ostatně to že si jeho práci představuju na vyšším levelu. A Za 4. Kupodivu musím souhlasit s Artigasem, což zní srandovně z mé strany, ale bavit se tu o tom že Zlín je 3 krát větší než Hradiště je prostě úsměvné. To není přece vůbec transparentní parametr. Zkus si vygooglit jak velké je v Německu Město Hoffenheim a jak velký je Frankfurt a to jsou vedle sebe v tabulce. Myslíš že ta velikost má vliv na shánění peněz? Odpovím ti. Nemá. Dany prostě se seriózně probuď a nedělej ze sebe takového mudrca zastávajícího se vedení když tam pro ně brigádničíš nebo co. A neber to jako negaci vůči sobě. Díky.

  • eLucky - 05.04.2015, neděle, 19:49
    (0)

    V Liberci je hlavně management složený z totálních amatérů, protože na jednu stranu vytrubujů do novin, jak by bez cesty evropsků ligů nedohráli sezónu ani a pak podepisujů hráče jako je Bakoš. Jestliže Bakoš upřednostnil Liberec před Jabkama, tak to asi nebylo protože se na něho Honza Nezmar usmál. Vytrubují že nemají prachy a pak nakupují takové hráče, to je od nich trapné! Se v těch hovnech pěkně vykoupou za chvilku;) Ne že bych jim to nepřál, ale radši bych v takových sračkách viděl Bolku, Příbram atd.

  • MicheL - 05.04.2015, neděle, 19:34
    (0)

    Ok, mozna Liberec nebyl uplne spravny priklad, tam za tim staly nejvic tyhle problemy, do kterych by se zrejme dostali i bez ucasti v EL, moje chyba.

  • zdrh - 05.04.2015, neděle, 18:57
    (0)

    MicheL: Jenže Liberec loni hrál ligu slušně a skončil na 4. místě. Jenže již zmiňované finanční problémy je přinutily postupně prodat nebo uvolnit několik hráčů (Rabušic, Kelič, Kušnír v zimě 2014, k tomu Kováč, Rajnoch, Kovář, Rybalka v létě 2014) a posily se jim moc nepovedly (např. Brabec a Breznaník). Jako celkem dost to připomíná situaci Slovácka v době vlády Řezníka, kdy také postupně odcházeli hráči, kteří nebyli adekvátně nahrazováni...

  • MicheL - 05.04.2015, neděle, 18:46
    (0)

    zdrh: jo především ten úzký kádr se tam projeví. Ale i na tom Liberci se ukázalo, že realita není czech soccer manager, že i účast v pohárech může poslat klub ke dnu

  • zdrh - 05.04.2015, neděle, 18:26
    (0)

    MicheL: Liberec nedoplatil na účinkování v EL, naopak díky účinkování v EL neměl podobné problémy už loni. Majitel Karl už není ochotný takovým způsobem sypat do fotbalu peníze (hlavně teda jeho syn, který to po něm přebírá), a proto Liberec rozprodává hráče. Loňskou sezonu jim EL zachránila, když jim vydělala na jarní působení 13/14, Jinak by museli třeba Kováče pustit už v zimě. U ostatních jmenovaných klubů je to složitější, hrajou kvalitní ligy, kde v případě úzkého kádru můžeš poháry doplatit. A Slovácko je v současnosti klub s velmi úzkým kádrem (i když samozřejmě SL se nedá srovnávat s Bundesligou nebo třeba Serií A).

  • MicheL - 05.04.2015, neděle, 18:08
    (0)

    Poháry by byla pěkná věc, ale na to musí ten klub mít a já osobně si myslím, že nechceme na pohárových místech skončit (nebo uhrát "potřebné" umístění v poháru. Takových týmů je v evropských fotbalových ligách každoročně celá řada. Důvody jsou finanční, administrativní, kluby na to nemají kádr. Podívejte se, jak je na tom Liberec, Freiburg, Lausanne, Palermo (až loni se dostali zpět do ligy) atd. a mohl bych jmenovat další, kteří to působení v Evropě neustáli. Fanoušek vidí 5. místo v lize, los EL v pátek v 13:00 a potom jak zafandí proti Feyenoordu, ale ta realita pro klub je trochu jiná. Co se týče majitelů a ředitelů, tak bych je velice nehodnotil. Já osobně si myslím, že jim současná situace docela vyhovuje. Nemáme starost se sestupem, ale "nemusíme" hrát poháry. Ono myslet si, že p.Zemek to tady dotuje jenom z lásky k regionu asi taky není uplně na místě. Zeptejte se, coz znamená v byznyse, když někdo vlastní fotbalový klub. Nic proti němu samozřejmě, do hlavy mu nevidím, ale každá mince má dvě strany. Co se týče bakaláře, tak tam souhlas s těma sedačkama, to je skutečně humus. Místo tlachů do novin by mohl vzít partu brigádníků. 8000 sedaček, tj 3000 minut => 50h po 80 Kč/h pro brigádníka jsou ty sedačky na každý zápas za 4000Kč umyté. A kde na to klub vezme? Co třeba místo těch pokut za pyro?

  • Šovkovskij - 05.04.2015, neděle, 16:10
    (0)

    Jedna ze soukromých z práv na fejsbuku, které mi vyjadřují podporu. Je zapotřebí něco dodávat? "- Ty vole... Tet sem si pročetl celou diskuzi s Dany-Hull City a romariem... Neuvěřitelné co ti dva jsou za dementi bych tam napsal dannymu ať se de raději zase z někým vyfotit jako nedávno že Švancarou a být z toho udělaný jak 8 leté děcko."

  • tvojemama - 05.04.2015, neděle, 15:27
    (0)

    Vis o cem pises? Tak kdyz vis, ze pises blbosti, tak proc je pises?

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 14:46
    (0)

    Ja dobre vim o cem pisu, tak me neurazej. Do nikoho sem se nenavezl. Precti si to cele a pak kritizuj. Dik

  • tvojemama - 05.04.2015, neděle, 14:29
    (0)

    Dany promin, ale jsi idiot, proc pises o Reznikovi? Sovki je urcite rad za prvni ligu a dalsi veci, ale proste on si mysli, ze by Krejci tu praci mel delat lip a napsal veci, ktere by mel delat lip, tak nepis blbosti

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 14:05
    (0)

    A to ze nejezdim na vyjezdy je ma vec, jako to kdy sem byl naposled o cem i ty vis uplne prd.

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 14:03
    (0)

    sovki: mas pravdu kazdy ma pravo na svuj nazor ja ti ten tvuj taky neberu. Mrazkova sice udelala co pises ale fotbalu nerozumi. Aby ti rekla ze v caslavi prohrajem 2:0 a ji se ten fotbal jeste libi a rekne ze to byl nejlepsi vykon to je vrchol. A podle meho nazoru sme spis nez ze drzela klub smerovali do treti ligy. A tim ze krejciho hanis, davas najevo ze ti vadi i pan Zemek, protoze to jsou jeho lidi. Asi by jsi byl radej za reznika, mrazkovou a hral druhou ligu. Je to tvoje vec.

  • Šovkovskij - 05.04.2015, neděle, 13:58
    (0)

    Dany a co se týče Mrázkové: fotbalu sice rozumněla jak sněhulák dovolené v Egyptě, ale přišla v době po Řezníkovi, kdy tu byla klinická smrt. Sehnala peníze, splatila desetimilionové dluhy. A marketing v jejím podání, to bylo něco! Hráli jsme druhou ligu a ten nám záviděli i z té první. Mrázková si zaslouží za své působení jedničku, až na to nesmyslné odvolání Malury. Ovšem klub zachránila, sehnala peníze a to byl majstrštyk. Oproti Krejčímu neporovnatelné. Ten jen žije a udržuje klub z jejího působení. Jinak nedokázal nic.

  • Šovkovskij - 05.04.2015, neděle, 13:54
    (0)

    Dany-Hull City: Teď jsi opravdu potvrdil, že na výjezdy nejezdíš a když jsi byl posledně, tak to byly i egyptské pyramidy mladé. Jestli chceš takto kádrovat, tak by v tom buse musel být střízlivý akorát řidič, a ani to není jisté. A propos, já za nikým chodit nebudu a nebudu nikomu radit a už vůbec ne Zemkovi. Já jen konstatuji svůj názor. Pokud se ti nelíbí, je to tvoje věc a je to v pořádku. Máme demokracii. Co se týče férovek, tak na ty chodí jen určení lidé. Nějaká sekce "Dotazy na vedení", která je jinde zcela běžná, na slováckých stránkách není. To je další důvod. Komunikace, diskuse s fanouškem, nikoliv nula, ale mínus pět a to bez přehánění.

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 13:46
    (0)

    Artigas: bez a navrhni mu to, co ti brani, mne se libi ze ste vseci tak chytri, nechci tu byt jediny zarputili zastance krejciho ale ten chlap proste vedel v dane situaci co udelat nastolit rad a snazit se jej drzet, ale kdyz vidim vas ostatni tak proc jste se neukazali tehdy? Proc o tom jen mluvite? to umim taky, ale ja si aspon nestezuju. Ja sem rad za to jak to tu je a funguje, za dobu reznika, baranka ci mrazkove mne bylo z toho zle, je to pryc mame krejciho a zase ste nespokojeni. Co vy vlastne chcete? At nas koupi sejkove nebo co?

  • Artigas - 05.04.2015, neděle, 13:41
    (0)

    Danny-Hull City: Tak to je tedy argument. A co, že je 3x větší, tom pádem má Krejčí 3x víc možností, ne? Určitě bych jako sponzor dal peníz do první ligy než do III. Olomouc je pouhý úlet, letos jsou zpátky, protože na ně nikdo nemá, aby je předskočil. Osobně znám na UHradištsku min. tři fmy s mnohaletou tradicí a zisky cca půl mld. jenže to by místo p. Krejčího musel sedět zkušený scout...

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 13:41
    (0)

    sovki: Na vyjezdy nejezdimto mas pravdu, ale kdyz sem jel tak sem te videl mockrat opileho jeste nez se na zapas dojelo, co delas cestou zpatky je tva vec, je to tvoje vec i co delas nez na fotbal dojedes, ale nerikej mi tady ze to neni pravda nebo lez, lzes sam sobe myslis ze si nepamatuji jak te na bohemku nepustili kvuli tomu ze jsi mel alkohol v sobe? Chces to poprit? prosim, ale vim co sem videl. Proti tobe nic nemam, jen rikam co je pravda. Zacal si se tady rozhanet vyjezdem proti romariovi tak sem to rekl to je cele. To co ja vidim za krejcim je hlavne to co se tady za tu dobu co tu nebyl nebylo schopne udelat podarit. Tak jdi za Zemkem a rekni mu ze to dela krejci spatne, nebo mu to rekni sam krejcimu ze to dela spatne, mas moznost dnes a denne jak se rika, porad se delaji pro fanousky ruzne slovacke ferovky apod. Navstevnost se snizuje, chapu te, je to cenou listku, ale pomaha to klubu k financi situaci ikdyz je to nemala castka. Nebo ti vadi cena vstupneho z jineho duvodu? nebudu jmenovat at nemas pocit ze se bavis s chudakem.

  • Šovkovskij - 05.04.2015, neděle, 13:18
    (0)

    Dany-Hull City: To je to, o čem mluvím. Na výjezdy nejezdíš a víš, jak kdo na těch výjezdech vypadá. Jak něco takového můžeš vědět, když jedeš maximálně na výjezd do Brna? Toto jsou hnusné, nechutné pomluvy a s takovými chudáky nebudu ztrácet čas. Ty jsi u mne skončil. A to vůbec není o výjezdech, nic takového jsem nikdy neřekl, to sis vymyslel ve své nemohoucí ideologii. Já jsem psal, že Krejčí není pro Slovácko přínos, důvody jsem napsal a co ty za tím vidíš, je nepochopitelné a neobhajitelné. Za ty roky, co tu Krejčí je, kolik těch sponzorů přilákal? Každý rok se snižuje návštěvnost. To jsou prostá fakta, která nikdo, zdůrazňuji nikdo, ani jeho fanklub, který má dva členy, tebe a romaria, nemůže popřít. Toť vše.

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 12:26
    (0)

    Artigas: Je to sice hezka vymluva, nerikam nejaky ten sponzor by mohl prijit az je to tristni, v tomto se krejciho nezastavam, ale musis vzit v potaz ze zlin je 3x vetsi nez UH. A to neberu v potaz ze Olomouc je v druhe lize takze ten sponzor by mel a mohl ted prijit, ale jak to tak vypada tak zadny tu zatim neni. Jinak jsme sesti a porad jsme nespokojeni. Nevim co tu chcete porad za zazraky nekteri.

  • Artigas - 05.04.2015, neděle, 12:19
    (0)

    Pokud jde o poháry, FCS už několikrát bylo kousek od nich (finále domácího poháru), obrovský přínos by účast v nich měla, ovšem letos to nebude. Když jsem ve středu viděl, jak ty černé svině naprosto viditelně a bezostyšně tlačí cajzly z embolie, tak to nemáme šanci. Ještě k těm posilám a sponzorům-výmluvy p. Krejčího na chudý region apod. neberu, viz ševci. Tady v okolí jsou firmy s působením v celém světě, CZ počínaje a pokud je mně známo, jejich roční obrat je v řádech mld., takže pár míčů pro klub by mohly věnovat, to by určitě nepoložilo.

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 12:09
    (0)

    Artigas: Souhlas, ale mam pocit ze se to tu zvrhlo na tema krejci.

  • Artigas - 05.04.2015, neděle, 12:06
    (0)

    A k tomu, že kouč zůstává: nic lepšího se stát nemohlo, kapacita jako F. Komňacký je jenom jedna a Svaťa na to, co má k dispozici, vytvořil z FCS mistra Moravy, to je bez debat.

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 12:04
    (0)

    buchlovjak: Jasne, euro ti muze byt ukradene tady jde hlavne o slovacko, ale chapes ze diky euro ktere se tu podarilo domluvit, tak budeme mit novy travnik, zlepseni na vybudovani stadionu aby se tu mohla hrat ta tvoje evropa (ktera neni i kdyz se do ni dostanes tak sladka jak si myslis). Nektere napady co tu byli hlesly nerikam, ale nemuzes rict ze by krejci sedel na zadku a dival se na sedacce ve vip na fotbal a chrochtal si jaky je tady kapo.

  • Dany-Hull City - 05.04.2015, neděle, 12:01
    (0)

    sovki: Promin ze to reknu ale ty nejsi moralni chudak? vecne nacamrany na vyjezdech, sice jezdis ale z tech fotbalu moc asi nemas kdyz budu v takovem stavu, a moralni chudak je romario? Sorry ale nevim kdo tu zacal nadavat na krejciho at si jezdi v cemkoliv, nebo kolik bere penez. To je hlavne vec Zemka, on ho plati, krejci si tu sumu urcovat urcite nemuze. Branis se tady tema gramatickyma chybama ale jako by jsi ty zadnou neudelal ve tvych prispevcich. Já mam malo co mluvit asi co? Ja totiz nejezdim na vyjezdy tak nejsem fanousek. Tak to beres? To se pak nedivim na tvuj postoj ke Krejcimu ci jinym vecem. Shaneni sponzoru je tristni, region slaby coz je patrne, zadna vymluva, nejsi v praze. Jediny kdo tu zacal plivat sovki si ty na krejciho tak se zamysli nez se zacnes hadat.

  • Artigas - 05.04.2015, neděle, 11:45
    (0)

    Romario, vypadá to, že ten Zlín sem dojede, pač ve II. lize teďka jede jak pila. Z. Grygera je jiný level než látkokaz, ale pro mě pořád lepší, než ta čvarga, co tu byla, které velela slepice Mrázková. Jinak škoda bodů, včera mohl Došan zas vést tabulku...

  • Šovkovskij - 05.04.2015, neděle, 11:31
    (0)

    romario: A ta tvoje "čeština", to je něco! Mně jen uráží, vůbec ty tvé hieroglyfy číst:D

  • Šovkovskij - 05.04.2015, neděle, 11:29
    (0)

    romario: Ty oslíku, kdo tady frfle? Já jsem ten poslední, který tady kritizuje Slovácko. Já kritizuji Krejčího a jeho práci, která je nevalná, to si uvědom! Všichni to vidí, jen jeho fanklub jej bude stále podporovat. Jeho přínos pro klub a pro fanouška je v současné době nulový! Já nemluvím o posilích, to sis ty vybájil. Já mluvím o přístupu k fanouškům, k marketingu, shánění sponzorů. Jestli s tímto jsi spokojený, tak je mi tě upřímně líto. Co se týče hospody, tak jsi morální chudák. Nemáš argument, tak pliveš. Takoví mi mohou políbit prdel, zakomplexovaný chudáku:-)

  • Buchlovjak - 05.04.2015, neděle, 01:06
    (0)

    Dany Hull City: na kecy o Euru už jsem stejně alergický jak na téma "Rodina z dětmi". Jo já chci Evropu, ale klubovou. Repre mám celou u řiti. Uvědom si že se tu někteří baví o tom co udělal Krejčí pro klub, což není repre. Pozitiv vidím opravdu málo i když si některé vyjmenoval, tak je zajisté těch negativních více jak pozitivních a vše tu už v této diskuzi bylo zmíněno.

  • Buchlovjak - 05.04.2015, neděle, 01:00
    (0)

    Babuško ale klobásku mají na Pukle výbornou :-)

  • Buchlovjak - 05.04.2015, neděle, 00:56
    (0)

    kecipep: to je právě to co my fans víme už roky a trenéři to až teď postupně vytahují na povrch pač je to fakt nebaví...

  • Buchlovjak - 05.04.2015, neděle, 00:54
    (0)

    tvojemama: já jako srdcař bych klubu určo neškodil jako pan Bc....

  • kecipep - 04.04.2015, sobota, 22:44
    (0)

    Klusáček po zápase v Příbrami: Jenže se to obrátilo. A možná právě jméno sudího pilo Klusáčkovi krev, i když to sám vůbec nepřiznal. Zkrátka tak jen působil. „Typický příbramský zápas, fotbal nijak zvláštní, spousta standardních situací. Na to jsme se připravovali. Nebylo to jednoduché, ale věděli jsme, co nás tady čeká,“ hodnotil zápas a z hlasu šla cítit naštvanost. Sudí Paták v některých fázích druhého poločasu domácí tým opravdu popostrčil, namátkou třeba když ignoroval faul na Šulka, po němž se Příbrami rozvinula slibná šance na otočku. „Nenarážím na nic. Jsme v Česku, tak radši na nic nenarážím. Každý má svého dvanáctého hráče,“ pronesl pak Klusáček tajemně. Je kurva smutné, jak to všichni vědí, týmy se i předem připravují na spoustu standartek.. a ticho po pěšině

  • Babu - 04.04.2015, sobota, 21:29
    (0)

    když už tu padla zmínka o vstupném, tak na prestižní utkání Dukla-Slovácko byla dnes vstupenka za 140Kč, k dispozici místo toalet samozřejmě toitoika, servis bídný.. ale u nás je to za 150Kč strášně móc.

  • achjohosku - 04.04.2015, sobota, 16:30
    (0)

    Co ten Antwi, neměl by už být k dispozici ?

  • romario - 04.04.2015, sobota, 16:24
    (0)

    sovkovskij-dam ti otázku:jsi vykonny reditel fc slovacko,majitel za tebou prijde,a rekne ti,ze si preje zacleneni hracu z akademie do acka!na vetsi posile nemame peníze!co udelas? pujdes proti prani majitele?bud rad jaky je tu kadr ,a furt nefrfli,a uzivejsi ligu!nebo zacni fandit zlinu tam to delaji spickove,a HLAVNE MAJI LEVNEJSI VSTUPNE!

  • FCSFCSFCS - 04.04.2015, sobota, 15:55
    (0)

    -> Pema- do Jablonce odesel David Heřmánek, je to hráč ktery sedaval na lavicce v tymu u19.

  • romario - 04.04.2015, sobota, 14:15
    (0)

    sovkovskij-kdyz umis verejne nazyvat krejčího zmetkem,tak umis i verejne rict castku!ja vim ze se STYDIS!nerikejmi,ze za 8 roku zemek nepozna,ze mu krejci kurvi firmu?neznamena,ze nejsi zamestnanec,tak nemuzes dohodit nekoho,nebo nejaku firmu,ktera ma o sponzorovani slovacka zajem!ale to by sa moselo chtet!ze jedes na vyjezd je v poradku chlapecku!co se stalo,ze te hospodsky pustil?mu nebudou chybet peníze,ktere vrazis do slovacka!a nepis me kolik mam ja odchozenych zapasu!to bych nesmel chodit 15 roku abys me dorovnal!!!JA PENEZ CO VLOZIM DO SLOVACKA NELITUJI,jak ty nad stupnym!

  • Dany-Hull City - 04.04.2015, sobota, 13:38
    (0)

    Navic nebyt krejciho chytrosti a duvtipu tak by tu liga ani nebyla, nebyt moznosti odkoupeni od postupu Čáslavi. Na to by se nemelo zapominat.

  • Dany-Hull City - 04.04.2015, sobota, 13:35
    (0)

    huhu: Tak na co si to tady hrajes? Nic navic? Euro se tu bude hrat, resi se stadion, prichod doska, ale co se tyce posil to je vec hlavne Zemka, on musi chtit posilit krejci ikdyz nema moznost hrace koupit tak je jeho praci je sehnat jinak, viz. Kalouda. Myslim ze kalouda je dobra posila na to kolik uz dal branek a jak se hra zlepsila. Tvým posláním není ridit klub ale ani ho kritizovat.

  • huhu - 04.04.2015, sobota, 13:03
    (0)

    Dany Hull City: ,,tak se ukaž, že bys to zvládl líp" ..to je zase argument :) . Každý má většinou nějaké zaměstnání za které je ohodnocený, Krejčí na to, jaké má peníze, nedělá svoji práci dostatečně kvalitně. Nebo takhle, dělá to co musí, ale za těch x let nepředvedl nic navíc. Je jen obrazem toho, že to na Slovácku stagnuje. Změnilo se to tady především s příchodem Zemka. Takže děkuji, ale mojím posláním není řídit klub, to má za úkol Krejčí a 9 z 10 lidí tady souhlasí, že to nedělá kvalitně.

  • Dany-Hull City - 04.04.2015, sobota, 12:39
    (0)

    ŠOVKI: A který mudrlant tu psal na fb ze nevi jeslti jet na vyjezd nebo se divat na spartu v hokeji v tv, sovbki kdyz uz pises takove argumenty tak se zamysli nad tim co pises. Nechci poucovat ale aby si necitil krivdu. Krejciho branit budu, protoze vim sam jako fanousek jak to tu fungovalo a jak se to tu s prichodem Krejciho zmenilo. I krejci ma sve mouchy ale kdo je dnes nema a ze neprisli sponzori je sice pravda, nikdo poradny nedosel, drahe vstupne je ale je to porad min. castka, navic ty pokud vim mas permici tak to nemusis resit, a argument ze krejci jezdi v audine to je snad taky jeho vec jako to ze si rikal ze je tva vec kolik toho propijes ne snad?

  • Sodík - 04.04.2015, sobota, 12:30
    (0)

    Trenérovi přeji hodně úspěchů s týmem, fanouškům zas příjemné zážitky z navštívených zápasů. Pokud chcete řešit Krejčího, tak si založte téma na fóru, mám pocit že k němu má spousta lidí co říct :)

  • Dany-Hull City - 04.04.2015, sobota, 12:22
    (0)

    huhu: Rikej si co chces, ale nemelo by se zapominat jak to tu vypadalo pred tim nez dosel, a s prichodem Zemka a urcitych lidi se to tu zmenilo, prijde mi ze by si to zvladl asi lip kdyz to tak rikas, tak se ukaz, zatim tu jen kecas na foru. Nebo by jsi tu radej videl Mrazkovou s pojezdnym reznika a dalsi ??

  • Šovkovskij - 04.04.2015, sobota, 10:44
    (0)

    1.)Kolik propiju a prokouřím, je MOJE osobní věc, po které ti je hovno. 2.) Nekouřím 3.) Co propiju o víkendech, je MOJE věc, za MOJE peníze. 4.)Nejsem zaměstnanec klubu, abych sem vodil sponzory, od toho je tam Krejčí, ne? 5.)Nauč se česky, aspoň náznaky gramatiyk bys mohl někdy někde pochytit, když už se tak nestalo ve Zvláštní škole 6.) Analýzu udělám později, jedu totiž na další výjezd, mudrlante:-)

  • pema - 04.04.2015, sobota, 09:42
    (0)

    Neví někdo, který ,,nepotřebný hráč" z juniorky v minulém týdnu odjel sám do Jablonce a získal tam angažmá i ,, finančně" atraktivní smlouvu ..?

  • romario - 04.04.2015, sobota, 09:14
    (0)

    takze 3000-4000 kc propiju a prokurim,a 300kc za mesic je predrazene vztupne!ha ha ha ha ha!trapaci!

  • romario - 04.04.2015, sobota, 09:07
    (0)

    sovkovskij-kdyby pozkozoval slovacko tak ho zemek urcite necha?kolik za mesic PROPIJES A PROKURIS?napis cifru!prej predrazene vztupne ha ha ha!sak nejakeho sponzora doved ty mudrlante!bud rad jak to je,muze bit i hur!ja krejčího nepotrebuju k pomoci,ze jdu na slovacko!!!napis tu cifru at se zasmeju!!!

  • soča - 04.04.2015, sobota, 08:43
    (0)

    Šovkovskij, to co jsi napsal na Krejčího, je ještě moc přibarvené do růžova. Skutečnost je ještě horší.

  • Šovkovskij - 04.04.2015, sobota, 07:13
    (0)

    Paní Mrázková sice fotbalu rozuměla jak sněhulák dovolené v Egyptě, ale dokázala sehnat peníze, klub oddlužit z desetimilionových dluhů, za což má můj neskonalý respekt a obdiv. A její marketing byl špičkový, hráli jsme druhou ligu, ale záviděli nám ji z té první. Teď je to protipól. Krejčí za ty roky nesehnal jediného velkého sponzora! Pořád výmluvy na chudý kraj, přísné firmy, fanoušky v paži, ještě je záměrně vyhání... ale prdýlku si vozí v nejnovější Audince, v čem je asi chyba :-)

  • Šovkovskij - 04.04.2015, sobota, 07:06
    (0)

    Jak se někdo může zastávat toho zmetka, je pro mne nepochopitelné. Shánění sponzorů nula, práce a podpora fanoušků mínus devět, každý rok dvacet hráčů na zkoušku, z toho nula, žádný útočník, kromě Doška, házení viny na Habance, máme si toho útočníka vychovat. Potopil Brno, potopil Drnovice, z Ostravy ho hnali jak krále Kazimíra v pohádce o Pyšné princezně, ale tady jsou, naštěstí jen jedinci, kteří jej podporují. Je to zmetek a Slovácko by bez něj mělo daleko vyšší ambice. Ale to by se muselo pracovat a ne pořád fňukat do novin. Ještě jeho přístup k fanouškům, který je dlouhodobě známý: zaprasené sedačky, předražené vstupné, marketing nula, tady nepojde nula k nule, ale nula k mínus dvaceti... Krejčí VEN!!!!!!!

  • tvojemama - 04.04.2015, sobota, 00:20
    (0)

    coz je docela smutne :/

  • tvojemama - 04.04.2015, sobota, 00:15
    (0)

    Buchlovjak lol, opravdu si myslim, ze by jsi tu praci zvladl lip jak Krejci

  • Maja - 04.04.2015, sobota, 00:07
    (0)

    Když Tomáš Rada zapracuje jakožto STOPER na BRÁNĚNÍ, bude to skvělý hráč. Rozehrávku má skvělou, ale kličky a chyby v obraně jeho výkon shazují.

  • Buchlovjak - 03.04.2015, pátek, 23:16
    (0)

    Huhu nelze než s tím co píšeš souhlasit. Taky si za tím pořád stojím. Bc. ven a celé ať to má pod palcem Svaťa a nebo to po něm převezmu já a bude to :-)

  • huhu - 03.04.2015, pátek, 20:20
    (0)

    Dany Hull City : na krejčího mi nešahej? :D napiš co udělal navíc pro klub, kromě běžného řízení chodu klubu, který by zvládl každý druhořadý manažer. Kolik sehnal sponzorů? co udělal pro fanoušky? co udělal pro to aby nechodilo méně a méně lidí? Kecy o tom že sem dotáhl starého Doška, jak to byl jeho užasný tah....ale že dalších x hráčů se nepovedlo a skončili tu s fiaskem, to už se nevidí

  • Dany-Hull City - 03.04.2015, pátek, 20:15
    (0)

    Určitě odchod Krejčího? Asi si zapomel jak se to i diky jeho praci v klubu zmenilo, radej by si tu mel paní Mrazkovou s Pojezdným??? Na Krejčího mi nešahej, sem nesmirne rad že tu je za tu dobu co zu odvedl za praci.

  • Michal fcs - 03.04.2015, pátek, 20:00
    (0)

    to FCSFCSFCS :nejlepší by byl odchod tebe z tohoto fora, Rada má své chyby, ale pořád je to top stoper, máš místo něho náhradu?

  • Šovkovskij - 03.04.2015, pátek, 19:43
    (0)

    Rada patří dlouhodobě k našim nejlepším hráčům. Je smutnou realitou, že pokud má někdo na někoho pifku a je vůči němu ze zásady negativní a kritický, byť neprávem, dotyčný může být nejlepší hráč planety a stejně bude ten nejhorší. Asi tak. Jinak si myslím, že se mnou budete souhlasit, když prohlásím, že nejlepší okysličením by byl odchod pana Bc. Krejčího.

  • FCSFCSFCS - 03.04.2015, pátek, 19:32
    (0)

    Doufám, že součást okysličení bude i odchod našeho "lídra" Tomáše Rady.

  • Dany-Hull City - 03.04.2015, pátek, 19:16
    (0)

    Musim se piznaz ze mne to taky prekvapil a potvrdit nazor FansHonzy ale obavam se aby okysliceni nedopadlo jako s tim, že se po podzimu reklo že bude posileni do utokuu k doskovi a jak to nakonec dopadlo. Sem zvedav zda to tentokrat nejsou sliby a reci do prazdna jako na podzim.

  • FcS - 03.04.2015, pátek, 18:45
    (0)

    Taky by mě to zajímalo :-)

  • huhu - 03.04.2015, pátek, 18:04
    (0)

    nevíte kdy bude připravený ten nový černoušek?

  • FansHonza - 03.04.2015, pátek, 16:33
    (0)

    Musím se přiznat, že mě to hodně překvapilo. A samozřejmě potěšilo, mám radost. Je to pro mě záruka určitých věcí. Nerozumím (ne)střídáním Svatopluka, ale jinak skvělý trenér a stejně tak člověk. Doufám, že se tady na diskuzi bude co nejméně trenérů a kouči se bude nadále dostávat jen podpora, protože si to zaslouží. Člověk vždycky musí brát věci komplexně, ne jen vytrhnout jednu věc, která se třeba zrovna nepovede. Svaťo, fandím, ať se Ti tu dále líbí a naplní se tvůj sen i náš.

  • riedlss - 03.04.2015, pátek, 11:54
    (0)

    Přeji ať se nám společně daří. Pro fanoušky určitě výborná zpráva.

pristi
 Další články:
15.04.2015, středa, 13:58 - Výjezd jara .. Pojeď na baník ! + Info k poháru
14.04.2015, úterý, 10:12 - Zlomit boleslavský komplex. Slovácko sní o pohárovém semifinále
10.04.2015, pátek, 16:27 - Hráče Slovácka sužují zranění
05.04.2015, neděle, 13:54 - Jsem ve skórování zakletý jako Petr Ton, vtipkoval po remíze Došek
02.04.2015, čtvrtek, 15:47 - Slovácko si pojistilo trenéra, Habanec prodloužil smlouvu o dva roky
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace