*
21.11.2024
Rozhovory | Slovácko - Boleslav
14.11.2024
Ondřej Smetana | První rozhovor s novým trenérem
07.11.2024
Rozhovory | Slovácko - FC Praha | Ženy
07.11.2024
Rozhovory | Olomouc - Slovácko
04.11.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 1:0 FC Viktoria Plzeň
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
22.10.2024
Fanoušci v zápase proti Teplicám
29.09.2024
Fanoušci v zápase proti Karviné
25.09.2024
Fanoušci proti Jablonci + Růženko všecko nejlepší!
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem

Bod je málo, litoval kouč Slovácka po remíze v Jihlavě

07.08.2017, pondělí, 08:21
clanek_znak_slovacko_velky.gif

I ve druhém utkání letošního ročníku HET ligy fotbalisté 1.FC Slovácko remizovali. Po nerozhodném duelu s Jabloncem se smírně rozešli i s Jihlavou, na Vysočině fanoušci gól neviděli.

Zatímco po zápase se Severočechy kouč Slovácka uznal, že remíza byla spravedlivá, v neděli v podvečer byl zklamaný. „Bod je málo, zasloužili jsme si tři,“ litoval po Stanislav Levý.

JIHLAVA – 1.FC SLOVÁCKO 0:0

Ostříleného trenéra mrzel zejména závěr zápasu, kdy měli jeho svěřenci dvě slušné šance vstřelit vítězný gól. Nadějný byl už Šumulikoskiho pokus, gólové parametry měla ale především Daníčkova pohotová střela z druhé minuty nastaveného času. Hrdinou domácích fanoušků se ale stal gólman Rakovan, který míč letící do levé šibenici vyrazil.

„Mohli jsme utkání rozhodnout v náš prospěch, ale výborný zákrok Rakovana zachránil domácím bod,“ řekl trenér Slovácka.
Začátek zápasu patřil domácím, Ikaunieksova jedovka ale prosvištěla nad břevnem a střelu Nového stačil za překonaným Hečou uklidit do bezpečí dobře postavený Hofmann.

„Prvních dvacet minut jsme měli dobrý vstup, ale bohužel jsme to nedokázali přetavit v gól,“ smutnil domácí trenér Ivana Kopecký, jehož tým v nové sezoně na gól stále čeká.

„Na začátku jsme se nechali zaskočit dvěma situacemi, pak jsme ale utkání kontrolovali,“ uvedl Stanislav Levý.

Jeho svěřenci v první půli zahrozili rovněž dcakrát. Havlíkův přímý kop efektně zlikvidoval domácí brankář, který byl dobře postavený i při Daníčkově teči.

Jméno Heslo
text
  • Babu - 14.08.2017, pondělí, 14:22
    (0)

    hešpy: ani to nepřipomínej, ve chvíli kdy dal u nás Zlín gól, jsem se málem poblila, kolik lidí se zvedlo. Tolik jich nechodí ani doma :D ale pozor.. tuto sezónu u nás góla Zlín nedá, tomu věřím :-)

  • Greif - 14.08.2017, pondělí, 10:01
    (0)

    protože security si asi na některé nedovolí ? Ale když je 1-2 tak mají velké ramena ?

  • vajdik - 14.08.2017, pondělí, 09:58
    (0)

    Byl jsem v sobotu očitým svědkem - že na tribuně C zbyl Banikovec domácího fanouška, a ochranka tohoto "fanouška" hostů NEVYVEDLA ze stadionu ale nechala sedět dál na svém míste - NEHORAZNOST!!!

  • vajdik - 14.08.2017, pondělí, 09:56
    (0)

    eLucky + babu - nebudu psát jak jsem slíbil ohledně hráčů zápasů - ale asi se shodneme, že by klub měl něco dělat s tím, aby fanoušci hostů, když už mají celou tribunu pro sebe, v suvenýrech nebyli pusteni nikam jinam nez na tu tribunu!!! Mám známého, který je Olomoučák jak poleno a několik let zpátky v dresu Olomouce nebyl vpustěn na tribunu C - ale musel jít do sektoru hostů. Proč tomu tak nebylo teď nebo při zápase Zlína - Nepochopím!

  • hešpy - 14.08.2017, pondělí, 09:47
    (0)

    Však počkej až tady bude hrát Zlín, to se bude po stadioně promenádovat zlíňák vedle zlíňáka, stačí, když na Zlín gól a bude se radovat půlka C, to fakt nepochopím.

  • Babu - 14.08.2017, pondělí, 09:45
    (0)

    lagic: to mě sere neskutečně. Kdyby měli Baníkovci vyhrazený jen svůj sektor, tak to ještě nějak překousnu, i když s tím nesouhlasím. Ale aby Baník dostal celé Déčko a jejich borci se promenovali na všech tribunách, to je na ťafku. Hlavně že když jsem si nesla do fanshoopu krabicu s dresama, tak mě to donutili rozbalit, ale borca s baníkovskou šálou pustí bez mrknutí.. mají to borci dobře promyšlené..

  • eLucky - 14.08.2017, pondělí, 09:01
    (0)

    to lagic: Viděl sem Baníkovce +- všude. Já neříkám, že na céčku nebyl nikdo, kdo by fandil, ale sám mosíš dobře vědět, že +- v 85. minutě byl hromadný úprk z céčka, nejen z céčka, tam je to ale nejvíc vidět. A netvrď mi, že na céčku, kde je minimálně 1000 permanentkářů to byly enom Baníkovci, tomu sám nevěříš. Tím nechcu hanět ty, co se zachovali jak měli v daný moment, ale chcu apelovat na ty, co kvůli rychlejšímu výjezdu z parkoviště oželeli děkovačku aj poslední gól v síti Baníku, aby se chovali jako fanoušci Slovácka! Nemám nic proti céčkařom, pokud se chovají jako fanoušci Slovácka, ale budu tesat do všech, kteří se tak na našem stadioně nechovají, ať už to znamená, že fandí soupeři, nebo že nadávajů našim hráčom!

  • lagic - 14.08.2017, pondělí, 08:30
    (0)

    eLucky: Nesouhlasím s tebou, C tribuna celý zápas povzbuzovala, skandovala i tleskala bez ohledu na kotel. Až budeš mít plný kotel, tak se navážej do C. To spíš A jsem neviděl povzbuzovat. A navíc, většina z těch, co odcházela před koncem z C, byli zajebaní baníkovci, i když mi nejde do hlavy, jak se tam mohli dostat, když podle vyjádření do novin od DK, má domácí security bránit hostujícím fans chodit do sektoru domácích, a to byli v dresech, šálách, kšiltovkách i tričkách bahníku! To mi hlava nebere...A na Áčku jsi viděl tu skupinu bahníkovců přímo u naší střídačky? Jak je tam sakra můžou pustit???!!!

  • Ferda1 - 13.08.2017, neděle, 22:20
    (0)

    Nubuj,to pujde. O zachranu hrat nebudem jak někteři pišou. Občas někoho kluci potrápi a body budou

  • hešpy - 13.08.2017, neděle, 21:54
    (0)

    Pokud by se nahecovali jak včera, tak by mohli hrát opravdu s každým více než vyrovnanou partii. Ale obávám se, že tak hráli hlavně kvůli té blamáži v poháru.

  • Ferda1 - 13.08.2017, neděle, 21:14
    (0)

    Všechno je možné a sparta neni v pohodě. Da se tam něco uhrat,když vše půjde jak včera

  • tomrs - 13.08.2017, neděle, 20:21
    (0)

    Babu: sledoval jsem to, zajímavé to bylo, ale Sparta má díravé brankáře, takže šance je :D Každopádně druhé za sebou zaváhání na Letné je asi nepravděpodobné.

  • spurs - 13.08.2017, neděle, 20:06
    (0)

    Včera to byl super fotbalový večer. Nasazení, bojovnost a agresivita byla u našich na maximální úrovni. Nostalgicky jsem se vrátil do časů Synotu, kdy se také po parádních zápasech zůstávalo dlouho v hledišti a borci se vytleskávali. Jasně, že na základě jednoho výborného zápasu nejde zapomenout na nedostatky, které nás stále trápí, ale za včerejšek obrovský dík celému týmu. Snad bude takových zápasů přibývat a celé Slovácko půjde už jen kupředu.

  • Ferda1 - 13.08.2017, neděle, 19:55
    (0)

    Včera to byl super zápas tak nechápu,co někteři pořád řeši. Každý takový nikdy byt nemůže,proto si to užijme a budem fandit,at takovych zápasů je co nejvic. Ja ted došel domů,z fotbalu. Tak jsem slavil,plny dojmů ze zápasu

  • Babu - 13.08.2017, neděle, 19:52
    (0)

    navíc kdybychom hráli tužku a stejně vyhráli, tak ti samí by tu brečeli, že s takovým výkonem v dalším kole dostaneme na budku. Když vyhrajeme po pěkném výkonu, tak je to náhoda, se nezavděčíš :D

  • Babu - 13.08.2017, neděle, 19:51
    (0)

    ty kráso, v Liberci velká zábava - 8 žlutých, 3 červené (všechno odchovanci FCS :D) No jen aby nám to na Spartě nevrátili, protože Sparta "bude muset vyhrát".. Jinak pro věčnýkritik: nikdo si nic nehoní, člověk si užívá pocit ze super hry a super výsledku, shazovat tady i povedené utkání, to je prostě zbytečné ;)

  • eLucky - 13.08.2017, neděle, 18:49
    (0)

    to Valheru: Už včerejší závěrečné minuty zápasy a hromadný úprk z céčka +- 10 minut před koncem jasně naznačil za co stojí fanoušci fotbalu-Slovácka tady;) Kdy jindy než po takovém výkonu už ostat na stadioně do závěru a poděkovat hráčům za skvělý výkon a podívanou, která stála za víc něž těch propíraných 250 korun!? A do toho pak eště příde další vševědoucí, který nás usadí na zem tím, že to nic nemění na tom, že zápasy předtím stály za hovno. A koho to jako zajímá? Žijme tím co je, ne co bylo... Užívejme si takové euforické chvíle, protože je zákonitě časem zase vystřídá frustrace, ten koloběh je věčný a nevyhne se mu vůbec nikdo. To ale neznamená, že budeme každý úspěch shazovat tím, že vlastně to nic neřeší. Jasněže tři body v tabulce za tento výkon, nebo loni za výhru 1:0 v Příbrami gólem v 90. minutě sů stejné, ale fanoušek Slovácka si prostě včerejšek musel užit minimálně tak jako předloni výhru proti Spartě. Díky všem, kteří k tomu dopomohli!

  • Ykarus - 13.08.2017, neděle, 16:25
    (0)

    Už svým nickem si se zaregistroval proto, aby si věčně kritizoval, bez ohledu na výsledek, je mi z tvojich příspěvků za tebe trapně.

  • Valheru - 13.08.2017, neděle, 15:36
    (0)

    jednoduchá - například příspěvek člověka před 5 hodinami, co si tu říká vecnykritik, ale trollí tady neustále a fanouškem podle příspěvků jednoznačně být nemůže.

  • annubis - 13.08.2017, neděle, 15:33
    (0)

    Valheru: vic to rozveď ať víme o co se jedna...

  • Valheru - 13.08.2017, neděle, 15:30
    (0)

    Vysvětlete mi někdo, jak si může člověk, který hned po zápase absolutně degraduje nejlepší výsledek a super výkon za poslední sezony? Tohle si říká fanoušek? To ani náhodou. Je mi vás líto.

  • Babu - 13.08.2017, neděle, 14:20
    (0)

    Michal: mně se zdá už delší dobu, že kondičku mají naši borci výbornou. Proti Jablonci mi přišlo, že odcházel fyzicky Divíšek, ale včera byl skvělý. Vůbec všichni makali :)

  • marakyjov - 13.08.2017, neděle, 13:38
    (0)

    Ještě bych vyzdvihl stále ještě sedmnáctiletého Kubalu před posledním gólem. Obral o míč Baroše a okamžitě běžel přímo k brance a párádní nahrávkou mezi nohama Šindeláře našel úplně volného Havlíka který proměnil. Zachoval se v té situaci jako ostřílený mazák :-)

  • eLucky - 13.08.2017, neděle, 11:56
    (0)

    to Michal fcs: U Machalíka se začínám bát abysme ho udrželi aspoň do konce tohoto přestupového období pomalu:(

  • Michal fcs - 13.08.2017, neděle, 11:30
    (0)

    Zdálo se mi to, nebo to byla realita, že s přibívajícím koncem jsme měli fyzicky navrch? A Machalík...mám strach, že ho na jaře tady neuvidíme, neskutečný talent, který tu nebyl dlouho, myslím si, že překonává i Trávníka a pokud přidá nějaké goly, tak to bude velmi ceněný hráč...super

  • Babu - 13.08.2017, neděle, 10:49
    (0)

    Na FB Baníku se Chachaři hecují, stojí za svým týmem a podporují jej aj nadále, berou to tak, že se stalo a jede se dál. A na našich stránkách se místo radosti OPĚT objevují řeči, že jedna vlaštovka jaro nedělá, že to byla náhoda, že to byl určitě jediný dobrý výsledek na podzim, že se nám to už nikdy nemusí podařit. NO A CO SAKRA? Podařilo se nám to včera a byla to neskutečná pecka, to si to neumíte užít? :-)))

  • Bayern Munchen - 13.08.2017, neděle, 10:38
    (0)

    Jedna vlaštovka sezónu nedělá. Uvidíme hned v dalším kole na Spartě jaký bude výkon. Je potřeba takhle hrát stále a všude a hlavně po zemi.

  • KotelGuláše - 13.08.2017, neděle, 09:33
    (0)

    Věčnýkriplík,Sadyhovenafurt: teď se z toho poserte srabáci!!!

  • Buchlovjak - 13.08.2017, neděle, 01:23
    (0)

    Jinak Baník dnes naprostá slabota, ale pochvalu zaslouží za výkon celý mančaft od Hečisa až po naprosto skvělého Zaju (až na dva zazděné fíky z nájezdů) makal, dřel a vybojval spoustu míčů. Jinak za mě naprosté absolutorium má Vlasťa Daníček a David Machalík. Co ti kluci pro mančaft na hřišti nechali to je mazec. A jak herně a myšlenkově vyrostl Vlasťa to je prostě obřoklobouk. Jinak zbytek mančaftu pecka taky. Bojovnost Honzy Navrátila, srdce Šumiho, tvrdost od Ramba, zmařené Hečisovy šance, bojovnost Šimka i Divíška, jistota od Hofmanna, naprostá preciznost od Havlasa a prostě všech byla ukázková. Jen tak dál a jebat škarohlídy :-)

  • Buchlovjak - 13.08.2017, neděle, 01:16
    (0)

    FansHonza: naprostý souhlas Jane, teď mi jen řekni jednu věc. Nebylo by fajn se vrátit do kotle a pomoci to nahecovat do blízké budoucnosti ke světlejším zítřkům?

  • cmelli - 13.08.2017, neděle, 00:14
    (0)

    Nezapomeňte na Standu Hofmana...pres něj by se dneska do 16tky nedostal ani sbormistr Kulinsky

  • FansHonza - 12.08.2017, sobota, 20:40
    (0)

    Danicek svoji ukazkovou drinou vyrostl ve vyborneho,nepostradatelneho hrace a je to pravy vudce. Byl to vzdy bojovnik a ted se projevuje i jeho ohromne zlepsena technika. Navic se naucil hrat zcela s klidem a umi vyborne udrzet mic. Zajic dnes ukazal,ze si zaslouzi duveru v utoku. Diky sve pracovitosti to bude velky hrac. Obou hracu bychom si meli vsichni obrovsky vazit, takove nekoupime. Kvalitu vetsi bychom nasli,ale hraci zvenku nikdy nebudou tak potit krev jako oni. A musim ocenit Simka. Na levem beku jsem z nej byl nestastny,ale na stoperovi je sikovny,Barose dnes vymazal. O Machalikovi je tu jiz psano a jeste doufam,ze Havlik se chyti timto vykonem. Dnes bych ho nepostavil za predchozi dva vykony,ale ukazal,ze fakt umi. Jinak diky celemu tymu za krasny zazitek a budme opravdu radi,ze se za nas rvou nasi odchovanci.

  • guerero - 12.08.2017, sobota, 20:34
    (0)

    Dneska super podívaná,nejlepší zápas co pamatuju a že toho pamatuju hodně,jenom se naskýtá otázka,proč takto kluci nehrají vždycky,s takovým nasazením by patřily mezi top 5 ligy!

  • hešpy - 12.08.2017, sobota, 19:59
    (0)

    Jsem rád, že vám to dělá dobře se najednou tak ohánět. Tak abyste viděli, já umím i pochválit. Dnes to byla super podíváná, sice to snížení Baníku bylo nebezpečné, ale mančaft to zvládl. A ještě jednou poklona pro Machalíka, ten je úplně jinde než celý mančaft, radost se na něj dívat jak chce vše řešit fotbalově. Každopádně, teď se vyhrálo, ale není dobré usnout na vavřínech, za měsíc to třeba může být jediná výhra a pak se uvidí, chlapci a děvčata. :)

  • huhu - 12.08.2017, sobota, 19:58
    (0)

    hešpy: Machalík souhlas, na jen si říkám že škoda že mu není 18, 19...ale už 21 ale zaplaťpánbu za to :) Havlík dneska výborně, Daníček to mosí byt po odchodu šumiho nový kapitán, ten flusal krev

  • juancarlos - 12.08.2017, sobota, 19:52
    (0)

    taky furt čekám, co vypotí persony, které přece říkají jen svůj názor, na který mají právo a ostatní co nemají potřebu, věčně blbě žvanit a omílat furt to samé dokola vidí jako zaslepence v růžových brýlích, tak kde jste ? Skoro to vypadá, že když se vyhraje, tak žádné názor nemáte a to je teda dost ubohé.

  • Greif - 12.08.2017, sobota, 18:14
    (0)

    Ach jo Hošek , věčný kritik , či fscslovacko si dělají nicky znovu a trolí tu stále jedni a ti samí blbečci. Hodně te pálí tento výsledek, pac nemůžeš ten svůj hnůj psát co ? Nažhavena klávesnice a kulové .. chlapce počkej si na jiný zápas ať můžeš své mindracky z dětství ventilovat

  • hešpy - 12.08.2017, sobota, 18:08
    (0)

    Huhu, pokud vím, achjohosek má rok ban, ten nic nepsal, každopádně kdyby tak hrál ten tým pořád, měl by rozhodně na top 6, Machalík opět jednoznačně nejlepší na hřišti, toho Slovácko dlouho neudrží.

  • huhu - 12.08.2017, sobota, 17:55
    (0)

    tak co vy kundy achohosek, vecnykritik a spol...kdyz sme s něma rupli v ,,dulezite" pratelaku a vy ste tu psali že máme slabý tým na sestup, tak ted pište hrdinové!

  • Babu - 12.08.2017, sobota, 17:53
    (0)

    Jezis, taková bida za 250 Kč :D :D na to, že jsme na sestup..

  • stolmor - 12.08.2017, sobota, 17:48
    (0)

    Negativisti vecni polibte si prdel

  • Greif - 12.08.2017, sobota, 16:31
    (0)

    Věčný kritiku ty 3,14co tak se spláchnut do záchoda a skoč už zde na tomto webu i s vajdikem a chod na buzeransky gotwaldow ty socane

  • juancarlos - 12.08.2017, sobota, 13:00
    (0)

    to ŠOVKI : inu naše pověstná předposranost a přizdisráčství ! Nepřátel se nelekejme na množství nehleďme, dobrá atmosféra fotbalu jen prospěje !! FCS nafurt jelimani !

  • Šovkovskij - 12.08.2017, sobota, 12:45
    (0)

    To je přesně jeden z těch důvodů, proč lidi nejezdí na výjezdy. "Proč nejedeš na výjezd?" - "Jel bych, ale šak stejně je tam málo přihlášených lidí, tak sa stejně nepojede, tak proč bych sa přihlašoval..." A takto smýšlí poměrně velká část potenciálních fanoušků, kteří by na výjezd jeli. Ale vysvětluj jim to stokrát...

  • fcs - 12.08.2017, sobota, 12:08
    (0)

    Dnes u nas zustanou 3 body,tak tu nebrecte a prijdte podporit na stadion,troufnu si rict,ze takova atmosfera tu uz tuto sezonu nebude,tak at se vyrovname banikovcum !!! :))

  • Pan Puk - 12.08.2017, sobota, 11:51
    (0)

    Jaká deprese. Do kotle se jde přispět k super atmosféře dnešního zápasu a užit si vítěznou děkovačku :-D

  • huhu - 12.08.2017, sobota, 11:05
    (0)

    Babu: jasně, jen sděluju svoje depresivní pocity :D

  • Babu - 12.08.2017, sobota, 11:04
    (0)

    Huhu: bodejť by nás tam nebylo 150, když každý přemýšlí takhle.. :-O právě proto musíš dojít, ne? ;-)

  • Pan Puk - 12.08.2017, sobota, 11:02
    (0)

    Huhu> právě proto musíš do kotle dorazit. Bude to sice boj Davida s Goliášem, ale i taková bitva se dá vyhrát! Uvidíme po zápase.

  • huhu - 12.08.2017, sobota, 10:33
    (0)

    nevím proč dnes mám divný pocit jít do kotle, když budeme vlastně domácí, bude nás tam 150 a půl, půjdeme sotva slyšet a baníkovců dojede 800...

  • juancarlos - 12.08.2017, sobota, 09:28
    (0)

    sokolko : to jsi ale domýšlivý, toho si prostě nešlo nevšimnout, jak tu s tím pořád prudíš. Nikdo si po ramenou poplácat nepotřebuje, tayk nidko nepotřebuje pořád dokola omílat to co všichni víme a každý nemá potřebu si tu řešit svoje frustrace na hráčích a trenérech , tak za tím nehledej to co tam není a rezonuje pouze v tvé dosebezahleděné hlavě. Za ty si potřebuješ udělat představu o něčem, co se tě vůbec netýká, když nejezdíš. Racionální důvody ti řeknu, až na nějaký ten výjezd pojedeš a potkáme se osobně, takového koumese bych rád poznal :-D

  • VlastaDanicek - 11.08.2017, pátek, 22:13
    (0)

    Sady jsou 1.FC Slovácko B a taky se k nim tak přihlíží :) dostanou soupravy, balony, permanentky a peníze za zápas.. a co si pamatuji, tak dříve chodili hrát hráči z juniorky a béčka za tehdejší céčko a že by tam excelovali, tak to se říct nedá.. ta úroveň je pro lavičkáře Slovácka zcela dostačující :)

  • Pan Puk - 11.08.2017, pátek, 15:06
    (0)

    Sokolka> kazdy kdo ma permanentku na Slovacko ma slevu na vyjezd. Omezeni pro kotel se zrusenim Supporters karet zrusilo. Takze kdokoliv z permanentkaru muze jet na vyjezd se slevou.

  • Šovkovskij - 11.08.2017, pátek, 13:49
    (0)

    Panebože, samozřejmě "vymýšlí"... Takové faux pas:-)

  • Šovkovskij - 11.08.2017, pátek, 13:48
    (0)

    Ta juniorská liga, to je vážně paskvil. Mně by zajímalo, která hlava pomazaná tyto soutěže vymíšlí a kdo je schvaluje. Nejvíce mne udivuje, že všichni vědí, že to bude bez úrovně a stejně se to prosadí. To nikdy nepochopím...http://fotbal.idnes.cz/juniorska-liga-slovacko-a-zlin-dzp-/fot_dsouteze.aspx?c=A170808_083140_fot_dsouteze_ten

  • eLucky - 10.08.2017, čtvrtek, 18:22
    (0)

    to pseudoVlasta & hešpy: Vám oběma nedochází, že já nerozporuju - ani jednou:D - to, že dneska v sadech hraje tým FCS B. Já narážím na to, že tým v MSFL byl ukočen na úkor juniorské ligy, kde sice možů nastupovat dospělí hráči aj a ne enom junioři, ale to nic nemění na tom, že hráčí áčka z širšího kádru, hráči po zranění nebo talentovaní junioři dneska nemajů takovou možnost, jaků měli v B-týmu v MSFL!, ukázat, že by měli hrát ligu. To je to o čemu tu celů dobu píšu, ne o tom jestli tým s názvem B je nebo není. To ste tak natrdlí, že to nechápate!?

  • juancarlos - 10.08.2017, čtvrtek, 18:00
    (0)

    tvl "nevidíš" samozřejmě, asi mám sám mlhu v očích

  • juancarlos - 10.08.2017, čtvrtek, 17:58
    (0)

    to sokolka: neodpověděl jsi mi na otázku,že by jsi mi to chtěl zatajit ? :-D To jsme si všimli, že tě to zajímá, ale já jsem se ptal, proč tě to zajímá ? Jestli ten rozdíl nevydíš, tak pardon, asi jsem tě přecenil. Proč nezveřejnovat takové věci má své racionální důvody, tady o žádné moje pocity nejde.

  • juancarlos - 10.08.2017, čtvrtek, 17:51
    (0)

    to KubaM : bohužel tady je spíš pravidlem, že každý kdo se ohání právem na názor, tady vyplivne akorát kritiku, zamindrákovanou skepsi a nekonečné omílaní toho co všichni ví dávno a neamjí potřebu to furt řešit. Je zajímavé, že každý zamindrákový hřib chytrák co včera vyrostl za latrinou, se hned začne ohánět právem na názor ( mluvím obecně, aby jsi si to nevztáhl na sebe) ale když to jde a zadaří se, tak klid a nidko svého práva na názor nevyužívá a když , tak je tam pokaždé nějaké ALE a že tam toho nebo onoho by měl trenér stejně vyhodit.

  • Greif - 10.08.2017, čtvrtek, 17:11
    (0)

    Ne zoufalejší jseš ty vždy byli C a vždy budou, ničím si nepolepsili

  • zdrh - 10.08.2017, čtvrtek, 17:10
    (0)

    buchlovjak: V juniorské lize může hrát i několik starších hráčů. Viz první zápas hrál Petr. Sice kvalita je slabší než MSFL, ale na nabrání herní kondice snad dobré

  • Buchlovjak - 10.08.2017, čtvrtek, 16:54
    (0)

    Pánové v písmenku máte pravdu, ale kde se budou někteří hráči rozehrávat když to bude třeba to už poradit nedokážete...

  • VlastaDanicek - 10.08.2017, čtvrtek, 16:49
    (0)

    Elucky: Takže hráči Sadů neboli hráči 1.FC Slovácko B dostali před sezonou na zápasy Slovácka zadarmo i permice.. na kterých mají napsané že hrají za B tým.. navíc budou po vyhraných utkání dostávat i peníze :) Prostě se může stát že 1.B třídu bude chytat Daněk :)

  • hešpy - 10.08.2017, čtvrtek, 16:30
    (0)

    prosimtě, elucky přiznej si, že si jednou neměl pravdu, to je fakt zoufalé.

  • CeZeRo - 10.08.2017, čtvrtek, 16:24
    (0)

    Tak ono je snad logicke kdyz se zrusi becko v msfl, tak cecko se automaticky prejmenuje na B, bylo by divne mit cecko a B ne..

  • eLucky - 10.08.2017, čtvrtek, 16:19
    (0)

    to hešpy: A to jako to písmenko hraje roli?:D Ty si fakt debil:D Jestli sa céčko v sadech dneska menuje 1.FC Slovácko B nebo 1.FC Slovácko C je úplně jedno, protože to béčko o kterém mluvím hrálo soutěž, v které se dali připravovat mladí nadějní kluci na ligu. To je to co nám chybí, ne tým hrající pod jménem 1.FC Slovácko B. Ale hraje si tu svoju hru o písmenka klidně dál:D

  • hešpy - 10.08.2017, čtvrtek, 16:07
    (0)

    1.B třídu skupinu C hraje momentálně od letošní sezony 1.FC Slovácko B!!!! https://is.fotbal.cz/souteze/detail-souteze.aspx?req=da100225-a201-4084-add3-baa718e34edd Jen se podívejte.

  • guerero - 10.08.2017, čtvrtek, 16:05
    (0)

    hešpy,nemáš pravdu,1.FC Slovácko C existuje,hraje 1.B třídu skupinu C,je to krajská soutěž,hrají tam mimochodem Kunovice i Staré město,tož tak!

  • hešpy - 10.08.2017, čtvrtek, 16:01
    (0)

    Je to ofiko, klidně se budu hádat. :)

  • Buchlovjak - 10.08.2017, čtvrtek, 15:58
    (0)

    Hešpy: ofiko ne ale to slovíčkaření je taky už trošku ohrané...

  • hešpy - 10.08.2017, čtvrtek, 15:36
    (0)

    Je mně úplně jedno co mně tady říkáš, ale oficiálně se tým z Derfle jmenuje 1.FC Slovácko B. Takže nevěřím, že se to stalo, ale pan eLucky neměl pravdu. Žádné 1.FC Slovácko C momentálně neexistuje.

  • eLucky - 10.08.2017, čtvrtek, 15:31
    (0)

    to hešpy: B-tým hrál MSFL, což je poloprofi soutěž, v které každý tým skoro měl ve svém středu zkušené ligisty. Podle toho ty zápasy taky vypadaly. A taky se tam mladí mohli otrkat v dospělém fotbale pro ligu, o tuto příležitost mladí přišli a my sme přišli o možnost vidět mladé nadějné dorostence v soutěžním zápase jak si poradí v dospělém fotbale. Céčko je dědinský fotbal. Neříkám že tím pohrdám, ale do ligového to má daleko.

  • hešpy - 10.08.2017, čtvrtek, 15:18
    (0)

    Je to béčko, eLucky. :) :)

  • eLucky - 10.08.2017, čtvrtek, 15:06
    (0)

    to hešpy: To je céčko;) Tam se asi nenajde hráč pro ligu jako Machalík, Ťok nebo Břečka...

  • hešpy - 10.08.2017, čtvrtek, 13:41
    (0)

    Babu, můžeš chodit na béčko do Sadů, je to v neděli, takže pohoda. :)

  • Babu - 10.08.2017, čtvrtek, 13:30
    (0)

    KubaM: Janša je momentálně marod. Já ho tedy hrát neviděla, chtěla bych chodit i na juniorku, ale nejde to, prostě v pondělí ve 13,00 se asi těžko někdo dostane na fotbal. Ach, jak mi chybí nedělní béčko :(

  • eLucky - 10.08.2017, čtvrtek, 12:28
    (0)

    to KubaM: Nikdo netvrdí, že fanoušek nemá právo na kritiku, ale pokud jsou tu osoby, které za každou cenu kritizují všecko kolem, tak na takové se prostě bude reagovat umlácením a jejich postupným umlčením. Jsme fanouškovský web, takže tu nechcem kydat špinu na klub za každů cenu, ale snažit se něco dělat pro klub. Tento web před lety nevznikl protože bysme chtěli špinit jméno klubu. Jak říkáš, fanoušci na západě se aktivně účastní chodu klubu, proti takovým lidem by tu většina z nás nic neměla, jde ale o to, že tady na klub plivou "fanoušci", kteří nenechají na nikom a ničem ani nit suchou a jako jejich vrcholnou účast na chodu klubu berou to, že si koupí lístek a dojdů jendů za dva týdny na domácí zápas. To mně prostě přijde málo.

  • KubaM - 10.08.2017, čtvrtek, 11:15
    (0)

    Jinak tu byl skvělý nápad toho hodnocení příspěvků + a - a následné hierarchického přeskupování podle toho.

  • KubaM - 10.08.2017, čtvrtek, 11:14
    (0)

    Mimochodem nesouhlasím, že fanoušku "má právo" jen kývat hlavou a tupě fandit, i když je otrávený. Má právo stejně tak projevit nesouhlas, někdy totiž vytváření tlaku může být i konstruktivní, pakliže se to nedělá nějak nespravedlivě. Fanoušci se takto v západních ligách běžně účastní chodu svého klubu, umí kritizovat i se odvděčit a klub i hráči s tím počítají a respektují to.

  • KubaM - 10.08.2017, čtvrtek, 11:11
    (0)

    Popravdě nechápu, jaký má smysl pro fanoušky i pro tento web každého kritika okamžitě osobně umlátit a umlčet. Tak se tu jen rozhádáme ještě víc, neškodilo by trochu věcnosti při polemikách. Mimochodem že kotel většinu fanoušků neláká je známá věc a stálo by za to opět VĚCNĚ hledat, proč to tak je a jak by se to mohlo zlepšit. Já teď žiju půl roku na Ukrajině, navíc do Hradiště se mi moc nedaří pravidelně jezdit, když jdu ale na fotbal, chci jít do kotle vždy, horší je, že moji spolucestující (kamarádi nebo rodina) v žádném případě. A nedaří se mi je nijak přemluvit. Mě dost vytočilo poslední domácí derby se Zlínem a následné útoky na malé kluky ve žlutém na tribuně C, následné vyjádření kotle bylo ale skvělé gesto.Tak konstruktivně nabízím, že existují i momenty, kdy si kotel opět získává sympatie a může tak dlouhodobě budovat lepší image. Mimochodem viděli jste někdo toho Janšu? Měl by už alespoň na juniorku? Jak je vysoký?

  • Šovkovskij - 10.08.2017, čtvrtek, 11:03
    (0)

    Co se týče žádání posil, tedy útočníka, po kterém neustále voláme, vidíme, že se nejedná o lehkou záležitost. Tím nechci bránit vedení, ale stačí se podívat do Gottwaldova. Budou hrát základní skupinu Evropksé ligy a podle mne posily, které zatím získali, nejsou žádná hitparáda. A další se jim vyhýbají jak migranti Albánii. Beneš šel raději do Maďarska, Kessel do třetí anglické ligy a tak dále. Co si budeme nalhávat, nalákat někdo na jiovýchodní Moravu není nic jednoduchého.

  • Šovkovskij - 10.08.2017, čtvrtek, 10:59
    (0)

    andretti: A co jako? Když mám volný víkend, je filmovka, hraje Vojta Dyk, proč bych si PO FOTBALE nedal?:D A mám podobnou zkušenost jako Babu. V kotli vidím i děti, které fandí tak, že někteří by si z nich měli vzít příklad. Je to o tom chtít a nekritizovat něco, čemu nerozumím. A souhlas s riedlssem. Každý v této diskusi by mohl vytáhnout, kolik utratil ve fanshopu. To je naprosto tragikomický argument:-)

  • Babu - 10.08.2017, čtvrtek, 09:26
    (0)

    Výjezdy jsou jedna věc, ale doma v kotli teda žádné extra věci neprobíhají, nikdo zvlášť opilý tam nebývá a je to tam naprosto v klidu. Proti Jablonci vedle mě stáli dva klučíci, tak 8 roků mohli mět maximálně a neměla jsem pocit, že by si to neužívali, byli super :-) Je to jen o tom chtět.

  • riedlss - 10.08.2017, čtvrtek, 09:18
    (0)

    *nemrzí

  • riedlss - 10.08.2017, čtvrtek, 09:18
    (0)

    Andretti: ty vole, myslíš, že ostatní to jako neomrzí? To si děláš srandu ne. Mrzí to mnohem víc než si dokážeš představit. Takové věci ohledně útraty ve fanshopu už tady prosím tě nevykřikuj, je to trapné. Je až neuvěřitelné jaké esa někdy vytahujete.

  • andretti - 10.08.2017, čtvrtek, 09:18
    (0)

    šovkovskij: ano byl a chodím tam od 94/95, naposled jsem tam byl I se synem první kolo. Zrovna potrefena najvíc zagagala...tebe jsem viděl po fotbale na náměstí když hrál Vojta Dyk a nevypadal si, že byl byl po jednom pivu a štamprli...pane J.A. Komenský. Ten který tady vykřikuje každou chvili, že vrátí permici apod...

  • Šovkovskij - 10.08.2017, čtvrtek, 08:29
    (0)

    andretti: ... "Nechodím ani do kotle, protože si vezmu sebou sem tam i syna a opravdu mu nepotřebuju vysvětlovat proč jsou všichni opilí a mluví sproste". ... To nemyslíma ani nepotřebuje komentáře. Jestli tento člověk byl někdy na Slovácku, tak já jsem Jan Amos Komenský.

  • Šovkovskij - 10.08.2017, čtvrtek, 08:24
    (0)

    Mistr andretti plácá nesmysly. K výjezdu samozřejmě pivo a štamprla patří a to nejen co se týče Slovácka. Samozřejmě se to nesmí přehánět. Každý, kdo byl na výjezdu ví, že to k sobě patří a potom je atmosféra jedinečná. Ale jsou soudruzi, kteří budou neustále moralizovat a skutečnost je nakonec taková, že ti samí vypijí flašku slivovice na ex a jsou svatí:-)

  • eLucky - 10.08.2017, čtvrtek, 08:22
    (0)

    To je zas odborníků. Jako fanoušci všeci možeme fandit Slovácku, to je způsob jakým možeme svému klubu pomoct. Tím, že budeme neustále dokola tady omýlat, že potřebujeme útočníka, že nemáme prachy a já nevim co eště ničemu nepomožeme. Vy si asi myslíte, že dyž to tu napíšete v dostatečném množství, tak že se Pojezný najednou chytí za nos a řekne si, že máte asi pravdu a měl by někoho teda přivést. No pokud by takto fungoval manager v mé práci, tak bych okamžite podal výpověď. Ovlivňovat skladbu týmu, hru a hráče mají a jsou tím pověření trenéři týmu a sportovní vedení klubu. Ani Zemek v tomto ohledu vlastně příliš nerozhoduje. Začněme se konečně soustředit jako fanoušci na to s čím můžeme něco dělat místo nekonečného frflání na něco, co nemožeme ovlivnit stejně.

  • kecipep - 10.08.2017, čtvrtek, 07:46
    (0)

    No Hellebrand pěkně panenkou při té penaltě :-) To chce koule, protože zrovna u něj by to bylo dost špatné uvedení v klubu.. A Daněk při té penaltě šel hodně ven před lajnu, tak jsem rád, že to sudí uznal.. Mistr Nenadál by nechal penaltu opakovat :-)

  • Valheru - 10.08.2017, čtvrtek, 07:28
    (0)

    andretti: Že bude letos těžká sezona, bylo jasné už loni, ale je rozdíl mezi fanouškem a fanouškem a tady je to vidět dvojnásob. Jsou individua, která neváhají ani minutu a při sebemenším klopýtnutí nebo podobném výsledku vylézají z děr a plivou, nadávají a stěžují si. Naopak při pozitivních výsledcích zpravidla mlčí a čekají na zaváhání. Neříkám, že to není mnohdy právem, ale způsob jejich vyjadřování forma prezentace jejich názorů naznačuje, že jsou to spíše hatoušci než fanoušci.

  • andretti - 10.08.2017, čtvrtek, 07:14
    (0)

    klub podpořím tím, co mám na sobě. Už jsem ve fan shopu utratil dost peněz. Druhá věc "jedno pivo" způsobuje, že nejsou fanoušci Slovácka vpouštěni na stadion. Dej si ruku na srdce a řekni mi, že za cestu třeba do Prahy si každý v buse dá jedno pivo...to nevím jak tam mate velké flašky. O vulgaritách se nemá cenu bavit...Ano bereme extreme poháru někde na východě, dobře, máš pravdu. Věcný negouš nejsem, ale pracovat já takhle, tak mě šef z Ústí žene domů před svojí Otávkou až domů a po cestě na mně nenechá nit suchou a zřejmě přijde na řadu i otázka, zda-li chci vůbec v jeho firmě pracovat. Vím, že už to tady taky bylo, ale prostě já si v práci nemůžu dovolit něco odfláknout, buď dostanu srážku ze mzdy nebo si můžu rovnou hledat jinou práci, takže tak...říkej si co chceš, ale spoustu lidi to štve, když ví, za kolik ty hráči "hrajou"... negativni frflak nejsem, jenom mě to mrzí jako spoustu jiných lidí co sem píšou. Prostě ta obava tu je, že to letos bude sakra těžká sezona...

  • riedlss - 09.08.2017, středa, 23:49
    (0)

    Daníčku: toto není o tom, kdo má jaké nároky. Je to v první řadě fanoušek, který není k výkonům mužstva slepý, jen tak pro začátek. Akorát nepotřebuje plivat kolem sebe při každém klopýtnutí Slovácka. Buchlov ti dá za pravdu, že někdo do útoku by bodl, ale to je tak všechno co může říct nebo udělat :) A za další, Standa všechno toto vidí dávno před tím než to vidíš ty nebo třeba já.....

  • Buchlovjak - 09.08.2017, středa, 23:42
    (0)

    VlastaDanicek, ono slovo fanoušek je od slova fandit. To je jednoduché. A jelikož nejsem v rámci klubu nijak zainteresovaný a s ničím nic neudělám, netrénuju je, nevlastním klub ani nic podobného tak mě vlastně nic jiného nezbývá než fandit...to je celé. To jestli někdo rozdá pokuty je prostě na klubu a jakýmkoli frfláním nikdy ničemu nikdo z nás nepomůže.

  • VlastaDanicek - 09.08.2017, středa, 22:58
    (0)

    No vidíš, Buchlovjaku, ty jsi přesně ten fanoušek, co nemá žádné nároky, ano, vyhrálo se ale po jaké bídě. Po takovém výkonu by hráči měli okamžitě dostat pokuty, aby se kurva zamysleli.

  • Buchlovjak - 09.08.2017, středa, 22:55
    (0)

    Andretti: já naprosto nechápu jak podpoříš klub tím když jsi mezi fans druhého klubu. To je první věc. Omílání toho s dětmi už je fakt vtipné. Děláš jako kdyby jsi nejsprostější slovo řekl do prkýnka a nikdy si nedal ani pivo. To je věc druhá. Taky se nepotřebuju chválit tím co jsem odjezdil, ale tím, že ten klub podporuju ve svém kotli a jednotně (což aktuálně moc říct nejde). To je věc třetí. No a za čtvrté by mě zajímalo zda by jsi vyrazil po vlastní ose třeba do Kazachstánu, Moldávie nebo třeba na Island. To je ale jen taková třešnička :-). No a za páté. Dobře víš, jak na tom klub aktuálně je a tím pádem prostě nikdy v životě nepochopím Vás "realistické negouše" co máte furt potřebu na všecko a za jakýchkoliv okolností frflat. Ano výkon asi slavný nebyl ale prostě se postoupilo. A to je to podstatné. Nic víc mě nezajímá. Fertig a hotovo a účel světí prostředky a nazdáááár bručouni :-)

  • wiper99 - 09.08.2017, středa, 22:10
    (0)

    ano vůbec si nepřipouštím myšlenku že bychom měli sestoupit to ani náhodou,jen vidím realitu jaká je při našem herním projevu a v kvalitě našich hráčů,nechci malovat čerta na zeď to v žádném připadě ,jen říkám je se mě ta nová sezona jeví ,ale budu moc rad mile překvapen,ale i tak pořad a pevně věřím že to dáme!!!!

  • fana - 09.08.2017, středa, 21:38
    (0)

    tady se po dvou ligových kolech a jednom pohárovém sestupuje tak to je paráda :D co takové brno v lize bez bodu vypadly v poháru tak to musí jít do divize né :D :D :D

  • wiper99 - 09.08.2017, středa, 21:30
    (0)

    Zdravím všechny,jelikož konči přestupové obdoby a v našem klubu se opět žádná posila ani na jeden post neobjevila, nemůžu se zbavit dojmu že už pan majitel nechce do našeho klubu vůbec nic na víc investovat,a chce nějak letošni ročnik dohrát a asi už je mu jedno jestli se zachráníme a nebo spadneme,a tak to budou muset naši borci ukopat sami a jedině bojovnosti a nasazenim do každého zapasu jit a třeba se to podaří a zachráníme se, ale co bude pak to už nikdo neví. Nemám růžové brýle a ani nežiju v iluzi ale realita je taková že potřebná kvalita a zkušenost v našem klubu bohužel není(viz dnešní pohárový zápas) a asi hned tak ani nebude,ale pevně věřím že to není poslední prvoligová sezona u nás na Slovácku.

  • Marwik - 09.08.2017, středa, 20:34
    (0)

    Kde na to chodite? Ligova sestava proti diviznimu tymu? Co kritik to odbornik...

  • andretti - 09.08.2017, středa, 20:27
    (0)

    Buchlovjak: jezdím na Slovácko po vlastni ose, nepotřebuju se někde hlásit a ukazovat jaký jsem fanoušek podle počtu výjezdů. Jak mi čas dovolí tak se jdu na Slovácko podívat. Nechodím ani do kotle, protože si vezmu sebou sem tam i syna a opravdu mu nepotřebuju vysvětlovat proč jsou všichni opilí a mluví sproste. Ale pravidelně si něco koupíme ve fanshopu a podpoříme tým tím, že vidí naše barvy i mimo kotel hostů...

  • Greif - 09.08.2017, středa, 20:22
    (0)

    Jo a kdo to chce kompenzaci za hru ? koupím ti zmrzku a pivo ať nebeci :D

  • Buchlovjak - 09.08.2017, středa, 20:12
    (0)

    Andretti: já ale nemluvil vůbec o úspěchu :-). Pro mě je důležitý postup. Nic víc nic míň. To že u nás je aktuálně kvalita mužstva taková jaká je je věc druhá. Ale kolikrát bývá ten první krok nejtěžší a teď už můžeme vstříc za vítězstvím v poháru :-). A až se vrhneme směrem do Evropy tak ty budeš první kdo se přihlásí na výjezd :-)

  • Greif - 09.08.2017, středa, 20:10
    (0)

    Omg vzpomeňme si na Hulín , Slavičín, Břeclav či Třebíč..

  • andretti - 09.08.2017, středa, 20:05
    (0)

    Ano je to úspěch, porazit divizní tým na penalty... A k tomu dát gól na hřišti soupeře... Jen tak dál... Radovat se musíme z jiných věcí...přijdou důležitější zápasy a ty musíme vyhrát a pak se teprve radovat...

  • kecipep - 09.08.2017, středa, 20:04
    (0)

    Očekával jsem lepší výsledek, jelikož všichni hráči z lavičky by měli mít vyšší kvalitu než např. minulou sezonu ... každopádně jsem naprosto přesvědčen, že od Standy dostanou čočku větší než o fanoušků na foru :-) Proti Baníku budou žrat trávu

  • Valheru - 09.08.2017, středa, 19:53
    (0)

    vecnykritik: tak se styď a běž s těma debilníma trollíma kecama do zádele :-)

  • Buchlovjak - 09.08.2017, středa, 19:49
    (0)

    andretti: mám být smutný a nadávat když jsme postoupili? :-D

  • andretti - 09.08.2017, středa, 19:45
    (0)

    Yes? Budeme slavit? Radost jak když porazime Spartu... Ostuda

  • Buchlovjak - 09.08.2017, středa, 19:43
    (0)

    Yes postup! :)

  • fana - 09.08.2017, středa, 19:42
    (0)

    je to doma :D :D :D

  • zary.cz - 09.08.2017, středa, 19:42
    (0)

    Okamžitě těm co nastoupily bych dal takový pokuty že by se s toho posraly. OSTUDA!

  • zdrh - 09.08.2017, středa, 19:41
    (0)

    kecipep: Beneš šel do Maďarska do klubu, který hrál evropské poháry, akorát musel do předkol.

  • kecipep - 09.08.2017, středa, 19:41
    (0)

    Je to doma! :-)

  • kecipep - 09.08.2017, středa, 19:38
    (0)

    přesně, Beneš jde radši do Maďarska, Tecl do Jablonce.. on ten Zlín chtěl asi 20 hráčů a jestli mu z toho došlo 6..

  • Jerry1984 - 09.08.2017, středa, 19:36
    (0)

    no nevím, někteří ani do Zlína nechcou a to hraje Evropu.. takže asi je to těžké někoho přemlouvat..

  • hešpy - 09.08.2017, středa, 19:22
    (0)

    Je mně fakt trapně, ale po takové blamáži by mělo být vstupné na fotbal tak 10 korun a ne 250 Kč!!! Ať už se vedení konečně chytne za hlavu, protože účtovat si tolik peněz (i těch 150 je na tohle moc), není normální. A jde fakt vidět, že né vše se dá zaplácnout nadějnými juniory. Ano, někdo se třeba povede, jako například Machalík, ale je cesta do pekla spoléhat se jenom na odchovance, prostě se musí posílit i kádr, ne jenom zvyšovat konkurence. Útočník je třeba, jak nedojde, tak je tady s fotbalem amen.

  • FcS - 09.08.2017, středa, 19:17
    (0)

    Ať se ne mě nikdo nezlobi, ale toto je po úroveň abychom nemohli dát druhý gól diviznímu týmu ...všechny týmy vyhrají aspoň o dva góly a my trapasime ..doufám že vedení čekalo na tento kiks a někoho dovede , protože když nedá gól Zajda tak asi už nikdo ..pardon dnes sváteční střelec juroska

  • Bayern Munchen - 09.08.2017, středa, 18:58
    (0)

    Ale pozitivní je, že zápas skončil zase remízou :-)) a dali jsme aspoň jeden gól :-) i když to nebyl zase útočník, které máme velmi kvalitní ...

  • Bayern Munchen - 09.08.2017, středa, 18:53
    (0)

    To je zase úroveň... jenom se prokazuje kvalita mančaftu. A vedení hledí a klepe se po rameni, jak je vše super a v pohodě :-(

  • Jerry1984 - 09.08.2017, středa, 18:42
    (0)

    no Baník tomu Hulínu ale dává dardu..

  • Buchlovjak - 09.08.2017, středa, 18:40
    (0)

    Šovki dnes jsem se díky tobě poprvé od srdce zasmál :-D

  • Buchlovjak - 09.08.2017, středa, 18:39
    (0)

    vecnykritik: to už říkám dlouho, že pohár má být naše priorita a pak čtyři roky po sobě vždy narazíme na Bolku :-D. Jaká náhodička :-D

  • Skein - 09.08.2017, středa, 18:26
    (0)

    opet paní povídala, pohááádku :-D

  • Greif - 09.08.2017, středa, 18:25
    (0)

    :D

  • Šovkovskij - 09.08.2017, středa, 18:16
    (0)

    Pokud se neporazí ani tito saláti a v sobotu Baník, prodávám pernamentku. Jsem rozezlen.

  • eLucky - 09.08.2017, středa, 17:57
    (0)

    Hlavně dyž nevypadnem po ostudě s Bolku!

  • VlastaDanicek - 09.08.2017, středa, 17:57
    (0)

    Tak Slovácko hraje v ligové sestavě v poločase 1:1, aby to nebyla blamáž jako včera to Brno.

  • huhu - 09.08.2017, středa, 16:42
    (0)

    Dawidson: si normalni? kontakt na Sestakovou je uvedeny na strankach klubu, v pripade dotazu kontaktovat. To že 14 dnů tam není nikdo schopný vzít telefon je diletanství a absolutní nezájem o fanouška.

  • Dawidson - 09.08.2017, středa, 16:10
    (0)

    Stadion má 8000 míst a ona bude řešit každou sólíčko, jako nevím, ale přijdu k pokladně a buď bude nebo ne, myslím, že je tam jiné práce dost...

  • Babu - 09.08.2017, středa, 15:51
    (0)

    Hory: zavolej Pojeznému a řeš to s ním,je to jeho podřízená. Tohle není první případ její neochoty. Máš na to právo.

  • Hory - 09.08.2017, středa, 14:30
    (0)

    Kecipep: tak to opravdu bylo, nemám důvod si vymýšlet a psát něco, co není pravda.

  • kecipep - 09.08.2017, středa, 14:18
    (0)

    Hory: Pokud se tak stalo, tak prave toto je pro me mnohem vetsi trn v oku a vetsi problém v rozvoji klubu, nez nejaky usmudlany utocnik ;-)Ovšem kdyby se to stalo mne, tak bych to tak urcite nenechal ;-)

  • Hory - 09.08.2017, středa, 13:55
    (0)

    Moje zkušenost s koupí pernamentky pro bratrance na letošní sezonu kterému jsem říkal, že je vedle mne na áčku volno, že mu ji koupím, ale pro jistotu to ověřím. Volal jsem několikrát paní Šestákové, zda to místo je skutečně volné, nikdy to nevzala, nikdy nezalovala zpět. Tak jsem napsal na e-mail, který je uveden ke vstupenkám svůj dotaz, byť je to už víc jak čtrnáct dnů, nikdo neodpověděl...takže mi bratranec řekl, ať se na to vybodnu, že si občas na nějaký zápas koupí vstupenku, jak to dělal doposud. Ono by těch pernamentek mohlo být klidně i více prodáno...

  • Babu - 09.08.2017, středa, 13:11
    (0)

    kubaM: http://www.fcslovacko.com/clanek/prodej-permanentek-do-kotle/7631.html psali jsme to na webu, normálně prodej ve vybrané dny, žádná registrace.. ale neívm, jak je to teď, jestli ještě do kotle prodávají..

  • Babu - 09.08.2017, středa, 13:04
    (0)

    zdrh: jinak pochopitelně platí: RADUJME SE, VESELME SE :D

  • Babu - 09.08.2017, středa, 13:04
    (0)

    zdrh: podle mě je důvodem to, že sobotní zápas vysílá O2TV a ne ČT, takže není potřeba dělat trapné minisestřihy před hlavním tv zápasem :-)

  • zdrh - 09.08.2017, středa, 13:01
    (0)

    Slovácko - Sigma sobota 26.8. 19:00. Stal se zázrak nebo co, takový termín a čas?

  • KubaM - 09.08.2017, středa, 12:58
    (0)

    Je ještě možné si koupit pernamentku do kotle? Vůbec nevím, kde je třeba se registrovat, nikdy jsem ji ještě neměl.

  • hešpy - 09.08.2017, středa, 12:12
    (0)

    Celkově se údajně prodalo 2000 permic, ale to ti asi stačit nebude.

  • juancarlos - 09.08.2017, středa, 10:36
    (0)

    to Sokolka : a proč tak pořád nutně potřebuješ vědět kolik se prodalo permic ? Já si zase myslím, že je jen dobře, že se takové informace nezvěřejňují, to je interní věc každého klubu. Někteří lidi jsou otravní jak EET :-D

  • eLucky - 09.08.2017, středa, 09:48
    (0)

    Sadynafurt byl ukončen a vymazán. Nashle.

  • Babu - 09.08.2017, středa, 09:21
    (0)

    sokolka: A mluvit nářečím je buranské? A v čem přesně? To jako, když je člověk hrdý na svůj region a původ, tak je buran? To je docela smutné, jelikož Slovácko je jeden z mála regionů, kde se ještě dá naše malebné nářečí slyšet, jinde je to samá obecná čeština typu hezkej den, malý vokna, ale ta nikomu nevadí ani v televizi ani v psaných projevech..

  • Pan Puk - 09.08.2017, středa, 08:28
    (0)

    Já bych byl spíš pro to aby se zavedly + a -. Čím víc - příspěvek získá, tím míň půjde vidět.

  • huhu - 09.08.2017, středa, 07:54
    (0)

    tak mám pocit, že vše špatné sme poslali do brna, habanec totální trága, fanoušci ho nemožou vystát, včera vypadli z poháru s HFK olomouc :D, Koné zatím naprostý trapas na hřišti, to samé co u nás

  • marakyjov - 09.08.2017, středa, 07:51
    (0)

    100% souhlas se stolmorem...já bych sem někdy i něco napsal ale když čtu ty hovna co tu někteří píšou tak mě přejde chuť...objevuje se tu poslední dobou dost lidi co jen špiní jméno klubu a na fanouskovskych stránkách Slovácka nemají co dělat

  • KotelGuláše - 09.08.2017, středa, 06:47
    (0)

    Souhlas se stolmorem.

  • stolmor - 09.08.2017, středa, 06:33
    (0)

    Navrhuji zmenu prihlasovani k diskuzim na tomto webu. Diskuze by měla být povolena pouze lidem, kteří projdou určitou identifikací, tak je tomu na jiných webech(idnes, seznam, atd). Navrhoval bych, že registrace bude možná pouze při návštěvě fanshopu a následné identifikaci. Důvod je jasný, čím dál častěji se zde vyskytuje množství debilů, co nemají s fanoušky Slovácka nic společného. A nic mě nevykládejte o cenzuře, tohle sou stránky fanoušků Slovácka, tudíž soukromé stránky fanoušků, nikoli nějaká veřejná drbárna. Fakt už mě nebaví číst výplody některých chorobomyslných jedinců. typu sadynafurt apod. Klidně ať si potom založí vlastní stránky a tam si pší co chcou, ale tady prosím ne.

  • Šovkovskij - 09.08.2017, středa, 05:09
    (0)

    sadynafurt je tady jeden z největších exotů, kteří se zde dosud vyskytli. Je to fascinující příběh obyčejného blba:-) A stále čekám na lekci z českého jazyka:-D

  • KotelGuláše - 08.08.2017, úterý, 23:01
    (0)

    Babu: nebojím se,že by ten trotl ze sadů došel. Hlavně by se zjistilo co je to za chudáka,co dokáže jen otravovat a dělat ramena na netu. Na to nemá odvahu.

  • Babu - 08.08.2017, úterý, 22:47
    (0)

    Sadynafurt: A jak to teda je? Ten sraz 15,15 u fanshopu s guererem platí? Já bych také došla podívat sa na internetového hrdinu. Už sem x lidí psalo, jak sa nebójí osobní diskuze a nikdy nikdo nedošél, tak sa radši ujišťuju. Radši sem to napsala po našém, aby bylo jasné, do jaké skupinky patřím :D

  • Babu - 08.08.2017, úterý, 22:44
    (0)

    sokolka: jak píše kecipep, šlo to vyměnit hned po zápase, pak to jde ve středu a pak už nejde. Ale přesně takhle to bylo i loni a je to psané v každém článku předprodeji, takže žehrat na neinformovanost se nedá.

  • Šovkovskij - 08.08.2017, úterý, 19:51
    (0)

    sadynafurt: Co se týče tvého příspěvku a vybízení ke správné spisovné češtině, přečti si své příspěvky ještě klidně i třikrát. To je za tři mínus, možná čtyři. Miluju, když někdo někoho poučuje a sám tropí hrubky jak na druhém stupni základní školy.

  • Šovkovskij - 08.08.2017, úterý, 19:48
    (0)

    Po někom žádat na stránkách Slovácka, aby neužíval našeho krásného nářečí, to je známka prvotřídní debility. Ale nevím, jestli to nebylo myšleno spíše sarkasticky. U některých jedinců si člověk není nikdy jistý.

  • Ferda1 - 08.08.2017, úterý, 19:19
    (0)

    Že vás to pořad bavi. Jen uražky,nadávky a nic k fotbalu. A když už k fotbalu,tak jen je všechno špatně. Máme tým mladých kluků a ještě že to tady nečtou. Chce to určo posílit a taky fandit,ne jen nadávat.

  • zdrh - 08.08.2017, úterý, 18:01
    (0)

    VlastaDanicek: Protože chci ukázat, že ve fotbalově vyspělé zemi to chodí jinak. A protože Bundesligu dost sleduju a nedokážu říct, jak je to jinde, protože jiné ligy sleduju jen povrchně.

  • guerero - 08.08.2017, úterý, 17:12
    (0)

    Akorát ,kolik máš roků a jak ťa poznám,dáme scuka o čtvrt na 4 u fanshopu,bereš?

  • guerero - 08.08.2017, úterý, 16:56
    (0)

    Já píšu tak jak ně zobák narostl,vadí ti to,dojdi v sobotu na fotbal,dáme pivo a pokecáme o tom,platí?

  • guerero - 08.08.2017, úterý, 16:18
    (0)

    Sadynafurt,ty vole,prober sa,Daníček je podle tebe žoldák,právě že to je srdcař,bojovník za Slovácko,podle tebe nějaký Řezníček,Jiráček sů srdcaři se vztahem ke Slovácku?Vole kde žiješ? Kdyby všeci bojovali na hřišti tak,jak Daníček,byla by radost chodit na fotbal!

  • VlastaDanicek - 08.08.2017, úterý, 15:22
    (0)

    zdrh: proč tady furt předhazuješ německou ligu ?

  • eLucky - 08.08.2017, úterý, 15:15
    (0)

    Tady bude asi někdo moset dostat zase ban... demenci asi jinak nezastavíme...

  • zdrh - 08.08.2017, úterý, 15:15
    (0)

    skein: V zahraničí se počtem prodaných permic normálně chválí. V Německu třeba se zveřejňují přesná čísla. Stuttgart před nedávnem oznámil, že prodal rekordní počet permic (přes 30 000) a dál prodává. Bayern zveřejnil, že o výjezd o na Bundesligu do Dortmundu má zájem 80 000 lidí apod. U nás se kolem toho dělají zbytečné tajnosti.

  • Skein - 08.08.2017, úterý, 12:42
    (0)

    to sokolka, výměnit jsi měl při a po zápase s Jabkama, při prodeji permic a nyní před zápase, co víš chceš? Jo ty chce čísla kolik je prodaných permic do kotle, ale že na fotbal ale chodíš, jezdíš na výjezdy. atd. Hele dejmě kontakt na tvého šéfa, chci také nějaké čísla. Kua se už prober. Mistr světa za pc, ale koule dojít na férovku nemáš.

  • kecipep - 08.08.2017, úterý, 12:42
    (0)

    To sice není ideální, ale nezapomeň na to, že to jde ihned po zápase s Jablonec, tudíž v době, kdy všichni držitelé vstupenky jsou na stadionu ;-)

  • eLucky - 08.08.2017, úterý, 10:36
    (0)

    to champyon: Vítejte v české lize - ráji přesných termínů:) A to se pak zase budou všeci ti odborníci z LFA divit, že lidi nechodí a divácká atraktivita ligy je tak ubohá, že liga za práva vybere míň peněz než Maďaři aj.

  • champyon - 08.08.2017, úterý, 10:35
    (0)

    Takže Slavia s Jihlavou se domluvili, že místo soboty budou hrát už v pátek, kvůli delšímu odpočinku Slávistů před zápasem Ligy mistrů. V sobotu teda žádný televizní přenos není a my hrajeme s Baníkem zbytečně už v 16h. Kocourkov.

  • eLucky - 08.08.2017, úterý, 09:20
    (0)

    Baníkovci se tu - narozdíl od dementů z hlavního města moravy - dycky chovali slušně na stadioně. Nechápu proč by měl byt problém, dyž jim pustíme celé déčko - klidně ať si ho vyprodajů, dyž to zvládnů. Až u nás bude chodit min. 7000 na každý zápas, tak to možeme řešit, zatím sme rádi za 4 000.

  • Babu - 08.08.2017, úterý, 08:55
    (0)

    huhu: to je přece naprosto logický krok, že jim dali celé déčko. Naši fanoušci na déčko skoro nechodí a aby se Baníkovci mačkali v kleci, to je naprosto zbytečné. Měli déčko už několikrát a žádný bordel na tribunách ani hřišti nebyl. Naopak - já tento krok vítám. A není to o žádném namastění si kapes, ze vstupného si sotva vyděláš na securitku a pořadatele..

  • Ykarus - 07.08.2017, pondělí, 22:25
    (0)

    https://www.facebook.com/uhricekfcs/?fref=ts

  • kecipep - 07.08.2017, pondělí, 19:58
    (0)

    Sady: Zato ty jsi zadarmo drahy ;-) Kdo dojde na Jablonec, ma to jako klasický zapas. Proste odmena za vernost. X % podnikatelskych subjektu to tak dela. Pokud se ti to zda hodne dojit na milovany klub a prispet mu na toho vami vytouzeneho utocnika, tak si ty penize setrete na kurata do budovaneho KFC.

  • Michal fcs - 07.08.2017, pondělí, 19:57
    (0)

    No, ono se dá říct, že momentálně hra nestojí za ty peníze, ale ...permanentkář dává klubu peníze dopředu, aniž by věděl, jakou kvalitu za to dostane a bylo by velmi nespravedlivé, kdyby s cena snížila, aby došlo víc lidí a permanentkáři ostrouhali (a že už to tak bylo..)

  • Michal fcs - 07.08.2017, pondělí, 19:30
    (0)

    Proč celé déčko? protože je lepší z bezp. důvodů jim to nechat, než aby se potloukali někde po parku, vždy to tak bylo, proč 250? zvýšené náklady na bezp. službu, uklid a pod., Jediné co klubu vytýkám, že tyhle dražší zápasy měly být oznámeny již při prodeji permic, aby bylo jasné, jak je permice výhodná

  • Pan Puk - 07.08.2017, pondělí, 19:23
    (0)

    Guerero>Proc v 16 -protoze to chce televize a vedeni s tim nic neudela. A proc 250 - mas mit permici a nebo dojit na Jablonec a mit to za 150,-.

  • guerero - 07.08.2017, pondělí, 19:08
    (0)

    Dělá si vedení Slovácka z fanoušků srandu,proč v sobotu v 16.hodin na zápas s Baníkem je vstupné 250.-kč,toto odradí spoustu lidí,je to brzo a ještě za ty peníze.mně to nevadí,já dojdu,ale nechápu tento krok vedení klubu,chceme plný dům nebo vydělat pár korun?

  • huhu - 07.08.2017, pondělí, 19:07
    (0)

    tak Baníkovci prej dostanou celé Déčko, to naše vedení si fakt chce namazat kapsy i za cenu že tam bude baník skoro jak doma :) tahle informace by mohla byt na oficiálním webu, kde čtu že se na D bude normálně prodávat, což nepředpokládám

  • KotelGuláše - 07.08.2017, pondělí, 18:39
    (0)

    Boleslav si přivedla dalšího útočníka. Nějakej Eli Babalj. Skoro dvoumetrový borec. Vypadá to,že tam Magera jen tak prostor nedostane za tolika kvalitníma útočníkama jako jsou Mebrahtu,Chramosta,Komličenko,Babalj. Takže pokud by chtěl pravidelně hrát...u nás by určitě prostor měl...

  • hešpy - 07.08.2017, pondělí, 17:50
    (0)

    Sestava bude naprosto stejná jako minulé kolo, to se vsaď. Tady se prostě neřízne do kádru. Rád bych viděl i toho Petra a možná by nebylo na škodu posadit Havlíka.

  • riedlss - 07.08.2017, pondělí, 17:46
    (0)

    Tvl tak ještě nevíme ani sestavu a už jsme prohráli. Nenapadá mě nic jiného, než slovo ,,demence,,.

  • Bayern Munchen - 07.08.2017, pondělí, 17:14
    (0)

    to KEIKIN: povíme si po prohře s Baníkem, zda posily potřebujeme či nikoliv. Pokud dostaneme první gól, tak vždy prohrajem. Naše šance je pouze hrát na 0:0... bez útoku není jiná možnost

  • KubaM - 07.08.2017, pondělí, 17:11
    (0)

    Jsem přesvědčený, že pozice útočných křídel ve 4-3-3 by Rezkovi s Navrátilem naopak seděla ještě lépe (ostatně Navrátil tak kdysi hrával v Olomouci, kdy na druhém kraji byl dnes také náš Petr), na střídačce za nimi Petr a Juroška na druhé straně. Především pak ale dlouhodobě aktuální pozice nesedí Havlíkovi a Šumi je by byl vhodný do zápasů proti top týmům, kde musíme spíš hrát na 2 defenzivní záložníky. Vycházím teď hlavně ze zápasu se Záhřebem, kde jsme střídavě hráli 4-3-3 a bylo to skvělé. Ostatně 4-3-3 je jen posunuté 4-2-3-1, takže něco tak nezvyklého by to nebylo.

  • KEIKIN - 07.08.2017, pondělí, 17:03
    (0)

    Tak jsem to tady pročítal a nerozumím jednomu. Proč tu furt melete o posilách ? Jakoby to byla nějaká záruka, že přijde útočník a najednou začneme dávat goly a vyhrávat. Podívejte se na Spartu, kolik utratili za posily a výsledek ? 0.

  • CeZeRo - 07.08.2017, pondělí, 14:30
    (0)

    http://www.fkblansko.cz/hrac.asp?id=Jan-Minx-334&sezona=2017&kategorie=MUZ

  • CeZeRo - 07.08.2017, pondělí, 14:27
    (0)

    kecipep: podle livesportu je to Jan Minx, rocnik 98 a doted hral za Blansko

  • hešpy - 07.08.2017, pondělí, 14:27
    (0)

    Jde vidět, že fotbalu teda moc nerozumíš :D :D levé křídlo - střed - pravé křídlo, to je snad jasné i malému děcku

  • zary.cz - 07.08.2017, pondělí, 14:26
    (0)

    Křídla=krajní záložníci

  • zary.cz - 07.08.2017, pondělí, 14:26
    (0)

    karagavrylydys: Nepotřebuješ 3 hroťáky. ;) 2 křídla a 1 hroťák.

  • karagavrylydys - 07.08.2017, pondělí, 14:22
    (0)

    hešpy: Na systém 4-3-3 ale potřebuješ 3 útočníky.

  • hešpy - 07.08.2017, pondělí, 13:51
    (0)

    Možná by to chtělo, aby Slovácko zkusilo hrát buď 4-3-3 nebo nějakou formaci na 2 útočníky, alespoň doma by to bylo lepší než hrát na 2 def. záložníky.

  • kecipep - 07.08.2017, pondělí, 13:50
    (0)

    Je to tak. V takové soutezi se kluci neotrkaji. Takovi stoperi Tkac, Suchos by pak tezko mohli naskocit jako zaskok do ligy..

  • eLucky - 07.08.2017, pondělí, 13:47
    (0)

    to kecipep: A bohužel se mi stále potvrzuje, že juniorská liga je úplně k hovnu soutěž. To není fotbal to co se tam hraje prostě... šak tam nikdo nebrání... to aj krajský přebor by těm klukom dal víc...

  • eLucky - 07.08.2017, pondělí, 13:40
    (0)

    to hešpy: Co by proti němu měl, dyž ho sem vlastně sám přivedl?:D na ligový fotbal potřebuje byt důraznější, technicky a myšlením je na tom skvěle už dneska ale.

  • kecipep - 07.08.2017, pondělí, 13:38
    (0)

    Tak minuly tyden nehral ani v juniorce, takze asi nebyl zdravotne OK, jinak by byl aspoň na lavce junirky ;-) Jinak uz ma hattrick a doporučuju se podivat na onlajnech na druhy gol :-) :-)

  • hešpy - 07.08.2017, pondělí, 13:34
    (0)

    Já bych mu teda rozhodně zkusil dát šanci, nevím co proti němu Levý má, pochopil bych, kdyby nechtěl zasahovat do vítězné sestavy, ale takhle....

  • kecipep - 07.08.2017, pondělí, 13:32
    (0)

    Jinak Yu už dal ve 30. min 2 goly v juniorske lize Baniku, tak třebas byl minulý týden indisponován... A na lavičce by měl být nějaký Minx, ale to je předpokládám překlep z onlajnů :-) :-) :-)

  • Arge - 07.08.2017, pondělí, 12:16
    (0)

    Když Skein připomněl ten Baník .. Třeba takový pochod před zápasem by bodnul O:)

  • kecipep - 07.08.2017, pondělí, 11:00
    (0)

    Sarkasmus.. Jak kdybyste neznali některé známé firmy ;-)

  • FOREVER - 07.08.2017, pondělí, 10:55
    (0)

    karagavrylydys : děláš si prdel ? :D tak počky ještě týden..

  • Skein - 07.08.2017, pondělí, 09:07
    (0)

    konkurence potřeba i skrz zranení apod.

  • karagavrylydys - 07.08.2017, pondělí, 08:59
    (0)

    Skein: K čemu posily, vždyť jsme v lize v nové sezoně ještě neprohráli?

  • Skein - 07.08.2017, pondělí, 08:33
    (0)

    věřím v to, že vedení ještě někoho přivede, myslím 8.9 je uzávěrka přestupů..1-2 hráče do základů, hlavně dopředu.. ale o tom víme, vidíme snad každy a remcat o tom dokola není potřeba, že ;) jen ztm nechápu proč nehraje Yu, toho jsem ještě pořádně neviděl...snad brzy ;) všichni na Baník, bo jsou v laufu, a určo jich dojede dost ;)

pristi
 Další články:
14.08.2017, pondělí, 10:06 - Výjezd na Spartu - jedeme auty
11.08.2017, pátek, 18:02 - Všeci v bílém! Už zítra nás čeká Baník!
09.08.2017, středa, 22:32 - Slovácko zdolalo v poháru Ústí až na penalty
09.08.2017, středa, 11:51 - Slovácko v poháru zavítá do Ústí nad Orlicí
05.08.2017, sobota, 09:49 - Slovácko jede do Jihlavy, kouč varuje před duem Ikaunieks – Dvořák
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace