*
12.09.2024
Rozhovory | Dukla - Slovácko
09.09.2024
Rozhovor | Ondřej Kukučka
06.09.2024
Slovácko na ledě | Hokej
04.09.2024
Rozhovor | Filip Vaško
01.09.2024
SESTŘIH | 1.FC Slovácko 0:0 FK Jablonec
 
Jméno:   Heslo:  
 
*
Registrujte se v mapě fanoušků!
V mapě je celkem 982 fanoušků
*
Poslední články:
07.11.2019, čtvrtek, 08:00
Limitovaná edice mikin FCS JEDEN KRAJ - JEDEN KLUB
17.07.2019, středa, 13:03
Poslední možnost nákupu permanentek do Sektoru B3
14.01.2019, pondělí, 13:01
Do nového roku s novou bundou Sektor B3!
Poslední článek v blogu:
30.10.2020, pátek, 11:02
1. FC Slovácko získalo vý...
Poslední video
18.02.2020- Fanoušci v zápase proti Baníku
Poslední fotogalerie
05.02.2016- Fanaticos Cup 2016
*
19.08.2024
Fanoušci v zápase proti Baníku
19.08.2024
Děkovačka po zápase s Baníkem
17.08.2024
FCS jede na výjezd
08.08.2024
Fanoušci v zápase proti Klokanovi
26.07.2024
Fanoušci v zápase proti Slavii III

Hradec vs Slovácko

Přihlaš se na výjezd

21.09.2024 od 13:30

Městský stadion MB

Přihlášeno
40
fanoušků

Šest gólů, dvě červené. Vypadali jsme jak šašci, kál se kapitán Slovácka

26.05.2024, neděle, 19:14
hoffmann_listopad2019_velky.jpg

Co chvíli se podíval na časomíru, očima ji poháněl. Kapitán fotbalistů Slovácka Stanislav Hofmann ale musel utkání v Ostravě vydržet až do trpkého konce. Hosté schytali v závěrečném kole tenisového kanára od Baníku, který slavil návrat do evropských pohárů.

„Dostat šest gólů a dvě červené karty je ostuda, katastrofa. Bolí to. Musíme si přes dovolenou sednout na p...l a každý začít makat. Takhle pokračovat určitě nemůžeme,“ věděl Hofmann.

Skoro půlhodiny do vyloučení Mihálika jste drželi nerozhodný stav, ale pořád jste se bránili. Cítil jste už od začátku, že je to špatné?
Věděli jsme, že na nás budou chtít vlétnout. Hráli o hodně. Bylo jasné, že budeme hrát zezadu a čekat na brejky. Do vyloučení měli jednu šanci, kdy překopli obranu. Podržel nás Heča. Po červené a gólu z penalty bylo zápasu, protože jsme hned dostali druhý. Pak už se s tím těžko něco dělá.

Jak vám sudí vysvětlil, že kromě penalty ještě Mihálika vyloučil?
Neviděl jsem to. Šel jsem proti střele, ale k naší smůle se míč odrazil od našeho hráče a šel za obranu, kam si seběhl jejich hráč. Rozhodčí mi řekl, že kdyby mu podrazil nohy, není to červená, ale že ho stáhl zezadu, tak ho musel vyloučit.

Byl to klíčový okamžik?
Zlom byl, že jsme dostali hned druhý. Reagovat na dva góly a červenou během pár minut je strašně těžké. Do poločasu jsme inkasovali třetí a v přestávce jsme věděli, že to nepůjde otočit. Nechtěli jsme dostat další góly, ale hned přišel čtvrtý a navíc jsme udělali další de...litu s červenou. Pak vypadáme jak šašci, když stojíme jen našem vápně.

Jméno Heslo
text
  • Leroy Brown - 31.05.2024, pátek, 10:38
    (0)

    Nike - FCS: Tak zrovna u Jurečky to vyšlo šul nul, toho jsme sice vycepovali, ale o nějakém vychování nemůže být řeč, k nám navíc taky přišel zadarmo a klubu se bohatě odvděčil vystřílením 4. místa v lize a poháru. Nicméně chápu, jak to myslíš, a se zbytkem komentáře naprosto souhlasím.

  • Skein - 31.05.2024, pátek, 10:32
    (0)

    líbí se mi to video u žen, trenink, takový fajn den pro naděje

  • Nike - FCS - 31.05.2024, pátek, 10:21
    (0)

    Obrovský problém je ten, že my (Slovácko) toho hráče vycepuje, vychová... ale Slovácko z toho v případě takového Jurečky nic nemělo, Tomič šel taky za pár šupů, protože mu končila smlouva... A i kdyby jsme ty hráče prodali (Blahút, Juroška) tak do týmové kasy přijde třeba 25-30 milionů, ale kolik z těchto peněz se zainvestuje zpátky do klubu a do posil, aby nahradili tyto odchozí hráče? Obávám se stejného scénáře, jako tomu bylo u peněz z Evropy, které si vzal Zemek a do klubu a posil nedal ani korunu, absolutně jsme toho potenciálu toho "hypu" okolo Slovácka nevyužili...

  • Šovkovskij - 31.05.2024, pátek, 09:01
    (0)

    To jsem chtěl zrovna napsat. Je vidět, že vedení si umí vytipovat dosud neznámé hráče a vychovat je k vysoké kvalitě. Tomič, Blahút, Jurečka, kdo o nich věděl, než přišli do Slovácka? Akorát to pozdější zhodnocení by tedy mohlo být velkorysejší...

  • Hory - 31.05.2024, pátek, 08:45
    (0)

    Na Bahútovi to ukazuje jednu věc. Jsme schopni sehnat kvalitního hráče o kterého bude v budoucnu zájem. I na tomto případu to ukazuje, kde se máme zaměřit a pevně věřím, že tímto směrem klub pracuje a Blahút byl první vlaštovka.

  • fandajakhrom - 31.05.2024, pátek, 08:23
    (0)

    Majstrštyk to mozna bude, ale zaroven dalsi hrebik do nasi prvoligove rakve... doufam, ze k prodeji dojde pozdeji

  • Nike - FCS - 31.05.2024, pátek, 07:57
    (0)

    Ta Slavia to je mazec, skoupí kde co... Vykupuje i mladého Bužka ve Zlíně, s tím že ho tam nechá ještě rok hostovat a teď si dělají zálusk na Blahúta :-D Ale prostě já je chápu, v jejich pozici, si to můžou zkrátka dovolit... Ale koupili Tomiče, ten moc nehraje a bojím se, že si už ani místo v základu nevybojuje a teď chtějí Blahúta... nejsem moc přesvědčený o tom, že by měl být Patrik o tolik kvalitnější než Michal... Navíc Michal je mladší a ještě k tomu je nominován na repre...

  • Bayern Munchen - 31.05.2024, pátek, 07:56
    (0)

    Hory: to už je věc druhá, ale s tím nic nenaděláme...

  • Hory - 31.05.2024, pátek, 07:54
    (1)

    Ano, to by byl skutečný majsterštyk pro p. Zemnka, prodat Blahúta a Jurošku. To bude pro něj balík!

  • Bayern Munchen - 31.05.2024, pátek, 07:38
    (0)

    To by byl konečně majsterštyk... uplatněná opce a následně přeprodej do Slávie ta několikanásobně větší prachy...

  • Šovkovskij - 31.05.2024, pátek, 07:23
    (0)

    Dle dnešního Sportu by se Slavii zamlouval Blahút...

  • zdrh - 30.05.2024, čtvrtek, 22:27
    (0)

    Jen pro zajímavost. Kolik lidí by bylo na podobné fotce celého FCS? 40? Z toho by bylo řekneme 25 hráčů, 6-8 členů realizačního týmu a zbytek běžní zaměstnanci https://x.com/tomkrivda/status/1795880203333300367/photo/1

  • lagic - 30.05.2024, čtvrtek, 21:25
    (0)

    Ano, máš pravdu, je to pozitivní zpráva.

  • Bonito33 - 30.05.2024, čtvrtek, 21:14
    (0)

    A není to přece pozitivní zpráva? Chtěl napsat nějakou pozitivní zprávu za posl. 3 měsíce, tak jsem jednu z nich napsal.

  • kecipep - 30.05.2024, čtvrtek, 21:09
    (0)

    Vandrák: A které jsou ty negativní? Od konce sezony jsem zaznamenal pouze 2 zprávy pozitivní - Blahút a Novotný.

  • JoseVale - 30.05.2024, čtvrtek, 20:56
    (2)

    V létě se jezdí na jedno soustředění, tak nechápu o čem píšeš.

  • lagic - 30.05.2024, čtvrtek, 20:51
    (-1)

    Bonito: Patrika nepovažuju za doplnění kádru, protože už tu půl roku hraje a brát 17ti letého kluka z dorostu jako posilu, to snad nemyslíš vážně.

  • lagic - 30.05.2024, čtvrtek, 20:47
    (-1)

    Už to, že je po letech jen jedno zahraniční soustředění svědčí o tom, že nejsou peníze. Jsem zvědavý na doplnění mužstva. Tipuju to na nějaké navrátilce z hostování a možná jednoho bez smlouvy. Vše navíc považuju za zázrak. Uvidíme, zda nám ještě třeba nezdraží už tak jednu z nejvyšších cen za permicu 😁.

  • Bonito33 - 30.05.2024, čtvrtek, 20:46
    (2)

    Podepsaný Blahut? Novotný?

  • drzý vandrák - 30.05.2024, čtvrtek, 20:41
    (0)

    Tak sem hoď alespoň jednu pozitivní zprávu, ať je tu alespoň jedna za poslední měsíce.Víš o něčem?

  • kecipep - 30.05.2024, čtvrtek, 20:25
    (1)

    Tvl 14 dnů tu budeme poslouchat od 3 anonymů, jak jde vše do prdele a že budeme hrát o záchranu. Rádi by se samozřejmě pletli a co by kdyby, ale psát to budou sami sobě dokola, asi dokud nenaverbují i fanoušky Slovácka.

  • Bayern Munchen - 30.05.2024, čtvrtek, 20:21
    (0)

    Hory: souhlas, Košťuřík to popsal fakt dobře v tom Review Slovácka…

  • Hory - 30.05.2024, čtvrtek, 20:19
    (0)

    Šovki: a v čem si myslíš, že neměl pravdu?

  • Šovkovskij - 30.05.2024, čtvrtek, 20:12
    (0)

    Hory, opravdu směšné. Názor labilního černouška je pro nás zásadní. Teď již jen čekám lavinu z Mnichova...

  • Hory - 30.05.2024, čtvrtek, 19:39
    (0)

    Kdo na i Sportu viděl a slyšel Review Slovácka s Koštou mi jistě dá za pravdu, že ten to tam vystřihl komplet jaké bylo letos Slovácko, je a bude v příští sezoně na jedničku.

  • karagavrylydys - 30.05.2024, čtvrtek, 19:03
    (0)

    Kliment jde do Olomouce.

  • cicmaaa - 30.05.2024, čtvrtek, 18:09
    (0)

    Hory: mobil mě napsal nesmysl. Jestli budeš vsazet jak BM, tak máš jistotu neprohry... Prostě pak budeš dělat, jakože nic

  • cicmaaa - 30.05.2024, čtvrtek, 18:06
    (0)

    Jestli si vsadil já BM, tak aspoň nikdy neprohrajes...

  • tvojemama - 30.05.2024, čtvrtek, 16:18
    (0)

    Lagic- Jn, jsem asi moc naivní. Do toho tv práva a peníze od uefy. O to víc budu nasraný.

  • Hory - 30.05.2024, čtvrtek, 13:50
    (-2)

    BM: líp to asi popsat nejde, to se povedlo!

  • Bayern Munchen - 30.05.2024, čtvrtek, 13:49
    (-1)

    Hory: tam by asi nebyl moc velký kurs, tak to nemá cenu ani vypisovat :-)

  • Hory - 30.05.2024, čtvrtek, 13:47
    (-1)

    Nejde si na to někde vsadit, že z případného prodeje Jurošky nepůjde do klubu ani koruna?

  • lagic - 30.05.2024, čtvrtek, 13:32
    (0)

    tvojemama: to jsme si už říkali při prodeji Nguyena, Sádi, Tomiče a peněz z pohárů a víceméně nic. Teď je klubová kasa mnohem prázdnější, takže abys pomalu začal být nas... :-)

  • tvojemama - 30.05.2024, čtvrtek, 13:21
    (0)

    Lagic- Třeba Liberec vyhlásil to o 50-80 M na posily a teď si myslím, že si u nich každý řekne o víc peněz. Jako uvidíme co bude ale jestli se prodá Juroška za 20 M a my nepřivedem aspoň tři solidní hráče tak budu nasraný.

  • lagic - 30.05.2024, čtvrtek, 12:04
    (0)

    Pokud i Šumi řekne, že nový trenér bude muset pracovat s kádrem, který dostane k dispozici, tak to vypadá, se to doplní mladými z vlastních zdrojů a žádné významné doplnění hráčské kvality se konat nebude. Tudíž také nečekám žádné světlé zítřky.

  • Bayern Munchen - 30.05.2024, čtvrtek, 12:03
    (-1)

    bambulak: že mě to nepřekvapuje...

  • bambulak - 30.05.2024, čtvrtek, 11:49
    (2)

    ano, někomu z majitelske struktury takříkajíc došla trpělivost :) stejně jako například, jak tu včera někdo psal, Kadlecovi

  • adolf - 30.05.2024, čtvrtek, 11:35
    (0)

    Myslím že se brzy dozvíme že spousta z nás nejsme pesimisté ale realisté ;)

  • bambulak - 30.05.2024, čtvrtek, 11:31
    (0)

    vy jste teda negativni pesimisti!!!!

  • Bayern Munchen - 30.05.2024, čtvrtek, 11:09
    (0)

    JoseVale: že by Slovácko...

  • JoseVale - 30.05.2024, čtvrtek, 10:16
    (0)

    A hádej Petrosi, který klub si vůbec nepolepsi.

  • bambulak - 30.05.2024, čtvrtek, 10:06
    (0)

    Fortelny je jeden z nejprecenovanejsich hracu posledni doby.. ale jinak souhlas, dukle nic jineho nezbyva, ta do toho musi slapnout

  • Bayern Munchen - 30.05.2024, čtvrtek, 09:46
    (0)

    Hlavně Dukla i musí, protože rozdíl mezi první a druhou ligou je velký, takže pokud nechtějí hned spadnout, musí posilovat...

  • Petros - 30.05.2024, čtvrtek, 09:30
    (0)

    Ono s vědomím toho, že budeš mít od této sezóny i 30-40 mega víc do rozpočtu z práv na ligu se toho podle mě nebude bát vícero týmů.

  • kecipep - 30.05.2024, čtvrtek, 08:46
    (0)

    Spartě se z hostování v Sigmě Olomouc vrátí Jan Fortelný, jenž by měl obratem letenský celek znovu opustit. Pětadvacetiletý záložník má namířeno do Dukly, která se podle portálu "infotbal.cz" s jeho mateřským klubem domluvila na přestupu za zhruba 5 milionů korun. - Dukla se toho nebojí :)

  • a jé - 30.05.2024, čtvrtek, 07:48
    (0)

    https://medium.seznam.cz/clanek/zongl-slovacko-si-to-nejhorsi-ze-sve-hry-nechalo-na-zaver-zapas-v-ostrave-byl-na-rucnik-65368

  • kecipep - 30.05.2024, čtvrtek, 07:30
    (0)

    Béčko zítra v Hlučíně až od 19, kurzy jsou zatím vysoko, podle posil z áčka by to případně mohla být sázka za barák

  • bambulak - 29.05.2024, středa, 20:59
    (0)

    je to stejne jednoduche jako prijit vcas na sraz kdyz se jede na vyjezd

  • Šovkovskij - 29.05.2024, středa, 17:32
    (2)

    Mně připadá, že Bayern si to představuje jako u dělníka ve fabrice, který přijde ve středu na pohovor, podepíše smlouvu a v pondělí nastupuje na šichtu. To je opravdu svérázný pohled. Německý gigant by si měl uvědomit, že hráč má své zájmy, jeho agent a spousta dalších má rovněž své zájmy a jednání o nové smlouvě trvají i měsíce. Ono to opravdu není tak jednoduché, jak si Bayern naivně myslí...:-)

  • eLucky - 29.05.2024, středa, 15:50
    (1)

    Jedna věc je, co by si přál jako ideál klub jako smlouvu - včetně podmínek - a druhá věc je co chce hráč a jeho agent. Nějak nechápu proč si myslíte, že by klub jako je náš měl mnět u některých hráčů takovou pozici a převahu, že by si mohl podmínky smlouvy defacto diktovat... to si mohl dovolit možná tak v době zranění u Tomiča... tehdy totiž to leželo tak, že buď prodlouží ve Slovácku nebo bude jeho kariéra ukončena pravděpodobně... ale to totální extrém, který se stane jednou za 5-10 let.

  • Bonito33 - 29.05.2024, středa, 15:10
    (0)

    Mají dávat smlouvy s následnou opcí na prodloužení ze strany klubu a hotovo.

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 13:54
    (0)

    lagic: a teď v tomhle, co jsi napsal s tebou úplně souhlasím... a vidíš to jedna osoba co tady označuje lidi za d...... ty interní záležitosti z klubu zná, že má i ty důkazy, že to tak klub jak jsem psal dělá... A jenom co je kontraproduktivní pro klub to, když hráč například Doski nepodepíše teď v letním období prodloužení nové smlouvy, že se řekne, že je na prodej a bude snaha ho prostě prodat než to nechat tak a čekat až mu doběhne smlouva a půjde zadarmo pryč, kdy se to stejně konkurence dozví, nejsem naivní, že by se to nedozvěděla, že hráč nemá prodlouženou smlouvu a vyčkává... to co jsi napsal o Zemkovi bude asi ten zakopaný pes, prostě raději ať tu hráč dohraje do konce smlouvy a má nějakou tu kvalitu kterou pomůže klubu a pak odejde zadarmo než to aby se prodal a peníze zmizely kdo ví kde, bez patřičné náhrady....

  • lagic - 29.05.2024, středa, 13:44
    (1)

    BM: ale klub je přece soukromý subjekt a nemá důvod ani povinnost zveřejňovat interní záležitosti ohledně jednání se svými "zaměstnanci". Pokud hráč podepíše, tak to klub zveřejní a pokud ne, tak přece nebude vytrubovat do světa rok předem konkurenci, že hráč rok nechce podepsat nový kontrakt, to by bylo kontraproduktivní hlavně pro klub. A dokud tu bude Zemek, tak ze zkušeností z posledních 2 let nevěřím, že by se finance z případného prodeje použily na adekvátní hráčskou náhradu. A ve finále je stejně úplně jedno, co si tu na fóru kdo píše nebo přeje, majitelé si to stejně udělají, jak chtějí oni, vždyť je to jejich hračka, oni rozhodují. Fanouškům se to může maximálně nelíbit a přestat chodit na fotbal (což ti opravdoví stejně chodit budou a tu permici si zase koupí), ale to je tak všechno. :-)

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 13:15
    (1)

    lagic: uzavřeme to, jsem zvědavý zda to tak funguje, asi jo, když to tady tak píšete... jsem zvědavý u Doskiho, tam se mi to potvrdí nebo vyvrátí, dostal smlouvu na tři roky, příští rok mu končí, borec je to perspektivní, tak uvidíme, kdy se dozvíme, zda podepsal nový kontrakt nebo zda se teď v létě prodá a nebo zda to tady dohraje do konce smlouvy a pak odejde zadarmo pryč...

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 13:07
    (0)

    lagic: prosimtě nepiš mi tu něco o PC hře, je mi jasné, že je tam nějaká prodleva, atd. V tom případě, kde vidíš perspektivu, budeme se bavit o hráčích asi mladších, tak jim nebudeš nabízet smlouvu na dva roky ale ideálně aspoň na tři, ať tohle pak můžeš včas řešit, ano pokud tu máme hráče např. cicilia, kterému už táhne na třicet let, tak se bavme o dvouleté smlouvě a můžeme tvůj stav řešit i půl roku před koncem, tam asi i finančně nebudeš tak tratný, pokud by neprodloužil, atd..

  • lagic - 29.05.2024, středa, 13:00
    (1)

    BM: takže když hráč podepíše smlouvu na 2 roky, tak podle tebe už za půl roku s ním začnu řešit novou smlouvu, když chceš, abys měl rok dopředu jasno, jo? Protože to nefunguje stylem, hele Franto, tady máš návrh nové smlouvy, doma si to přečti a zítra řekni, jestli to podepíšeš nebo ne. Tohle fakt není PC hra, že zmáčkneš tlačítko "prodloužit smlouvu", tady to řešíš s agenty a lidmi kolem hráče a pokud bys to chtěl, jak ty píšeš, tak musíš začít jednat aspoň 1,5 roku před koncem smlouvy. A nasrat si hráče, když na něj budeš tlačit 1,5 roku před koncem smlouvy, ať ti řekne, jestli podepíše, to asi není zrovna ideální přístup, nemyslíš?

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 12:44
    (-3)

    lagic: pokud mi hráč poví, že podepíše nejdříve půl roku před vypršením smlouvy, tak ti říkám, že v tom vidím něco jiného a proto ti říkám, jestli to klub dělá tak Ok, že o nové smlouvě se máš bavit třeba už teď v březnu, dubnu, květnu než najede přestupní termín, s tím, že bych mu dal právě to ultimátum k datu přestupního termínu a pokud mi hráč řekne, že nepodepíše až půl roku před vypršením, tak ho okamžitě nabídku k prodeji a pokud bude odpovídající nabídka, kde si vyhodnotíme, jestli cena za kterou ho můžeme prodat, je pro nás výhodná s tím, že peníze následně hned investuješ do náhrady a máš tam právě ten čas v tom přestupním okně a nebo budeš čekat a necháš ho v klidu hrát do konce smlouvy a budeš věřit, že tedy půl roku před vypršením podepíše a pokud ne tak prostě bude hrát až do konce své smlouvy, tak jak to za poslední dobu na Slovácku známe, nikde neříkám nic o odstavění hráče, atd. ale pokud to takhle funguje tak Ok, důkaz nemám, jestli někdo má ten důkaz, že to tak chodí, tak Ok...

  • lagic - 29.05.2024, středa, 12:36
    (3)

    BM: klub hráčům, o které má zájem, určitě nenabídne novou smlouvu 3 měsíce před vypršením, ale když nabídnou novou smlouvu rok dopředu, tak jednání nějakou dobu probíhají, hráč ti řekne, že nepodepíše až třeba půl roku před vypršením a už vidím, jak za tyto hráče někdo vyplatí miliony, když se s ním domluví za půl sezony zadarmo a hráč z toho má ještě nějaký bonus. Nejsi v PC manageru. Pak je otázka, zda takové hráče na půl roku odstavit a nechat jen trénovat nebo jsou přínosem na hřišti, když je stejně musíš platit. Nejsme Sparta nebo Slavia a nemáme kádr 40 hráčů, abys mohl být ve všech případech nekompromisní a dát ultimátum, že buď podepíše nebo si nečuchne.

  • cicmaaa - 29.05.2024, středa, 12:21
    (4)

    Může tomu dementovi někdo říct, ať sem dá důkaz, že to co napsal, lidi z klubu nedělají? Na mě prej nereaguje, tak ho sem určitě nedá.

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 12:15
    (-2)

    lagic: osobně proti tomu nic nemám, ale potom nevím, kde chceš brát ty peníze na nové hráče... jako pokud někomu končí za rok smlouva tak je poslední možnost ho zobchodovat rok před koncem smlouvy, pak už je to ve hvězdách... tak já nevím, není lepší varianta před otevřením přestupního okna, nabídnout hráčům u kterých vidíš perspektivu novou smlouvu s nějakým termínem, dokdy je potřeba se vyjádřit a pokud se nevyjádří, tak ho okamžitě v přestupním termínu nabídnout k prodeji a pak samozřejmě podle nabídek vyhodnotit co pro tebe bude lepší, dostat prachy a shánět okamžitě náhradu a nebo si říct, ok nabídka na tohoto hráče je taková a to se nám neoplatí příjmout a v tom případě ať tady dohraje do konce smlouvy s tím, že pak pravděpodobně odejde někam zadarmo...

  • karagavrylydys - 29.05.2024, středa, 11:56
    (0)

    BM: Ale třeba takový Kvasina má smlouvu ještě na 2 roky.

  • Michal fcs - 29.05.2024, středa, 11:56
    (-1)

    lagic: že se to klubu daří hledat....

  • lagic - 29.05.2024, středa, 11:46
    (0)

    BM: No a co? Obecně, pokud tu dotyčný hráč nechce hrát a bere FCS, že mu není dost dobré, tak ať nepodepisuje a jde jinam. Stejně by na to kašlal a nedával do toho vše. Nebo to ho mají prosit, ať podepíše? Najdou se jiní jako např. Blahút, jen se musí chtít hledat.

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 11:12
    (0)

    lagic: tak se to týká hlavně těchto hráčů: Doski, Kohut, Sinyavskiy, Vecheta, Cicilia, Mihalik... nevím, zda jsou všichni tak kvalitní, že budou mít nabídky z Realu, atd. ale Holzer mi taky nepřijde, že by ho měl chtít Manchester a zatím smlouva podepsaná není...

  • lagic - 29.05.2024, středa, 11:03
    (0)

    BM: Jasně a nikdo nebude chtít podepsat novou smlouvu, protože všichni jsou tak kvalitní, že budou mít nabídky z Manchesteru, Realu a Bayernu :-))).

  • Mouses - 29.05.2024, středa, 10:45
    (1)

    BM: Já bych ten klub radši zrušil, ať nemáme strach...

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 10:20
    (0)

    Horší je, že v současnosti má snad půlka našeho kádru smlouvu už pouze na rok, takže jak víme, buď je prodáš teď v létě nebo v zimě budeš řešit, to že se ti upíšou jinde nebo nepodepíšou novou smlouvu (tak jak to je na Slovácku tradice) a další léto, budeš mít zase další velké problémy, nad tím přemýšlím víc, než že Blahut podepsal na dva a půl roku...

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 10:18
    (0)

    bambulak: je to na 2,5 roku, ale berme i v potaz že na podzim má 27 let, takže když mu bude končit ve Slovácku smlouva bude mít 29 let, tak to pak bude jeho poslední možnost třeba odejít pryč, někde si vydělat, zrovna mladík to není, taky bych na déle nepodepsal...

  • bambulak - 29.05.2024, středa, 10:15
    (-1)

    tyjo az do roku 2026, to je poradne dlouhodoba smlouva na dva roky!

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 10:11
    (0)

    Hory: a proto by měl klub hledat a brát hráče ze Slovenska, což je ještě větší východ a zároveň mít projetou dokonale druhou ligu, to jsou soutěže odkud by si mohl relativně hráče získávat, ale samozřejmě i tam hráči něco stojí a není to zadarmo...

  • Hory - 29.05.2024, středa, 09:59
    (0)

    V Jablonci dostávají hráči výplaty s cca tří měsíčním zpožděním posledních pár let a kolik podepisují každý rok nových hráčů, byť o jejich platební morálce ví úplně každý. Problém Slovácka je, že je na východě.

  • Skein - 29.05.2024, středa, 09:44
    (0)

    přesně taak, jak píšeš Petros..

  • Petros - 29.05.2024, středa, 09:41
    (2)

    Michal a kdyby to fakt byla taková tragédie, proč by proboha třeba Blahút, který ukázal celé lize, že je to zajímavý hráč tu podepsal až do konce roku 2026?

  • Michal fcs - 29.05.2024, středa, 09:39
    (0)

    O případné posily mám obavy, hráči si mezi sebou řeknou, co je v klubu ok a co je špatně a proto se za souřasné situace sem davy hráču určitě nepohrnou, spíš naopak

  • kecipep - 29.05.2024, středa, 09:35
    (0)

    Třeba se dočkáme nějaké mladé pušky z Opavy

  • Petros - 29.05.2024, středa, 09:34
    (0)

    Super rozhovor. Jsem klidnější. Ví že jen s mladými i kdyby sebevíc talentovanými sa to hrát nedá, natož na nich stavět, viz jak dopadl Zlín se svou "mladou" sestavou. Toto mě uklidnilo. Já si myslím, že to bude dobré, borec má už něco za sebou a podle mě je na tuto největší výzvu připraven a pujde do ní s plným nasazením a entuziasmem. To by nějaký Jílek, Vrba a spol tak nastavení nebyli.

  • Bayern Munchen - 29.05.2024, středa, 09:16
    (0)

    Hory: díky za jeho dávný rozhovor, pozitivní je, že asi umí pracovat v podmínkách, kde nejsou peníze, to se mu bude na Slovácku hodit... jen mě udivuje jedna věc, proč si na něho nikdo nevzpomněl, když skončil v září 2023 v Třinci v MSFL a musel čekat až na nabídku vést dorost na Slovácku v lednu 2024, když se v první lize docela trenéři točili a to i třeba v té Karviné, kde ho obecně v Slezsku znají asi dobře... no nic dejme mu šanci a uvidíme, co se Slováckem dokáže...

  • Skein - 29.05.2024, středa, 08:54
    (0)

    ted mě zmátl web CS /EN. kurňa měl by to nějak tu anglickou verzi předělat...vypadá to, jako by 2 roky vůbec nebyly..ups

  • Hory - 29.05.2024, středa, 08:37
    (0)

    Pokud by si někdo ten rozhovor chtěl přečíst:Jeho příjmení evokuje západ, ale on je zatím spjat spíš s východní částí republiky. Trenér Roman West na sebe naposledy upozornil v Opavě, když s ní v minulé sezoně až do posledního zápasu v ročníku bojoval o postup do první ligy. Po pár měsících je vše jinak, jednačtyřicetiletý kouč se na začátku prosince ve Slezsku domluvil na ukončení spolupráce a od ledna bude hledat nové výzvy. „Asi to tak mělo být,“ říká West v rozhovoru pro deník Sport a iSport.cz. SFC nyní vybírá ze čtyř kandidátů, jedním z nich je například David Oulehla, současný asistent Pavla Hapala v Baníku. Proč už Opavu dále nepovedete? „Důvodů je více. Neshodovali jsme se na směřování klubu – jak ze strany vedení, tak ze strany mé jako trenéra. Kardinálním důvodem je však bohužel složitá ekonomická situace. Současná Opava chce ve druhé lize obehrávat především mladé hráče a pak je prodávat, aby měl klub nějaké finance. Tak jako se to úspěšně daří třeba s Kramářem nebo Šigutem, kteří od dorosteneckého věku hrají v Opavě pravidelně druhou ligu a i díky tomu jsou v reprezentační dvacítce.“ Vy jste s tím nesouhlasil? „Ne že nesouhlasil, ale měl jsem trochu jiný pohled na budoucnost.“ Na co konkrétně? „Chtěl jsem důrazněji dbát na lepší výsledky a postavení týmu v tabulce. Myslím si, že daleko větší ambice Opavě prostě sluší. Mužstvo podle mě musí být složené nejen z mladíků s potenciálem prodeje, ale i ze střední generace a zkušených lídrů, kteří by ostatní táhli a v krizových momentech je podrželi. Jedině od nich se mohou mladí učit a zlepšovat se rychleji. Důležité je mít správný mix, jako jsme to měli třeba loni.“ Dostali jste se do baráže, potrápili Bohemians a spousta hráčů se dostala do ligy. „Hráli jsme do poslední chvíle o postup. Když obě sezony srovnám, teď je to jiné. Nechci být přehnaně pesimistický, protože stačí dvakrát vyhrát a jste pátí. Nicméně tým je nyní blízko i sestupovým pozicím, takže jednoduchá situace Opavu na jaře nečeká.“ Jak se vám s talentovanými kluky, jako jsou právě Denis Kramář nebo Samuel Šigut, pracovalo? „Mají obrovský potenciál i budoucnost. Jsou to rychlostní typy s ochotou běhat, což vyžaduje moderní fotbal. Umí pracovat dlouhodobě ve vysokém tempu v rychlostní vytrvalosti. Ale nejen tihle dva, je tam i Kadlec, Rataj, Ščudla, Gorčica... Když se jich však sejde na hřišti hodně a nemají podporu nosných hráčů, je to i pro ně velice těžké. Nemají se o koho opřít. Musí tam být i zkušenost, která mladé hráče v těžkých zápasech pod tlakem podrží. Výkony talentů pak jdou rychleji nahoru a jsou vyrovnanější. Chce to trpělivost, projít si i neúspěchy, těžkými situacemi. Kluci potřebují dozrát, tomu na druhou stranu rozumím.“ Dluží realizačnímu týmu či hráčům klub peníze? „Myslím, že co se týče základních platů a prémií, žádné resty nejsou. Klub poctivě a pravidelně každý měsíc posílá výplatu, v tom problém není. Potíž je v tom, že nejsou peníze navíc na nějaký rozvoj. Co se týče budování větší konkurence v týmu nebo určitého servisu okolo, situace není růžová.“ Po jarní jízdě a konfrontaci s prvoligistou vás i SFC všichni velebili, po půlroce se rozcházíte za pro mě zvláštních okolností. Nemrzí vás to? „Samozřejmě, že mrzí. Na druhou stranu to tak asi mělo být, měl jsem si tím porovnáním úspěchu a neúspěchu projít. Beru to tak, jak to je. Mým úkolem je udělat si teď analýzu, proč se na jaře dařilo a co jsme udělali za chyby, že teď už to nebylo takové. Potřebuju zjistit, které kroky nebyly správné, co se mělo udělat jinak. Jak jste sám zmínil, šest silných hráčů nám v létě odešlo, nicméně tehdejší náhradníci ten vstup do sestavy zvládli. Příprava byla solidní, měli jsme hodně šancí i v lize, stačilo je jen proměňovat. Bylo hodně utkání, kdy jsme byli lepší a body mohli a měli udělat. Hráči, potažmo tým na to měl. Měli bychom třeba o šest bodů víc a byli bychom stejně jako loni nahoře blízko baráže. Jenže na kdyby se nehraje, takže to osobně beru jako obrovské poučení v trenérské kariéře a možnost se díky tomu zlepšit.“ Posunout jste se mohl v létě v ambiciózní Karviné... „Měl jsem nabídku, klub mě ani za nějakou kompenzaci neuvolnil. Zůstal jsem v Opavě. Díky tomu mám srovnání dvou sezón. Co bylo dobře a co potom v té další dobře prostě nebylo.“ Prý jste ani neměli kondičního trenéra na plný úvazek, což mi v profesionálním fotbale přijde jako sci-fi... „Ze spousty věcí se v rámci určitého šetření muselo uhnout.“ Nemáte tedy z opavského jara obavy? „Vidím to tak, že mužstvo se i navzdory letním odchodům dalo nějakým způsobem dohromady. Do určité chvíle, když byli všichni důležití hráči na hřišti, měl tým nějakou tvář, kvalitu a dosahoval výsledků. Vzpomínám si, že před zápasem v Karviné jsme dokonce bojovali hypoteticky s výhledem do dalšího domácího utkání o první místo, bohužel jsme tam dostali gól z rohu v 97. minutě. Pak se nám všechno začalo bořit pod rukama. Nepomohlo, že nemohl hrát Pikul, pak dostal trest na čtyři zápasy Rychlý, následně se zranil Yunis, Kopečný, Haitl. Chybělo nám pět zkušenějších hráčů střední generace. A když k tomu připočtete letní ztrátu Žídka, Helešice, Digani, Darmovzala, Didiby... Najednou se za pár měsíců rozpadlo celé mužstvo. Konec se hrál víceméně s mladými odchovanci.“ Takže? „Je pěkné zastávat názor, ať hraje spousta mladých odchovanců, ale do určité míry potřebuje mužstvo i zkušenost. Jinak ztrácí údernost a kvalitu, která dělá body. Podívejte se třeba na béčka Slavie a Sparty ve druhé lize. To je fotbalová superkvalita, ale nedělá výsledky. A pokud máte k tomu ještě užší kádr bez zastupitelnosti, dlouhodobě vás to doběhne i výsledkově, což byl třeba náš případ.“ Zajímavé jméno je Bartosz Pikul, o něhož stojí Pardubice. Paradoxně byl u vás vyřazen z kádru... „Na jaře taky končily smlouvy Žídkovi, Digaňovi nebo Darmovzalovi. Tlačil jsem na vedení klubu, ať mohou kluci hrát. Šéfové to vyslyšeli, a i díky tomu jsme šli tabulkou nahoru. Bez nich by to bylo daleko složitější. Teď byl Bartosz od mužstva odejit a samozřejmě nám takový hráč chyběl. Je tvořivou desítkou, správně drzý a sebevědomý kluk, který dvakrát zkazí, ale potřetí to zkusí znovu. Umí jeden na jednoho, doplňuje útočnou fázi, je platný i pro mezihru. Nedokázali jsme ho typologicky nikým nahradit.“ Má na FORTUNA:LIGU? „Je rychlostně i technicky vybavený, patří do střední generace. Sportovním výkonem na to má bezpochyby. Otázkou je, jak to ustojí psychika. To už je na něm.“ Mluvil jste o své analýze, která si asi vyžádá nějaký čas. Jak hodnotíte rok a půl dlouhé angažmá v Opavě čistě pocitově ještě bez ní? „Ten rok a půl mi dal hodně, jsem za něj moc rád. První sezona byla fantastická. Po sestupu z elitní soutěže odešlo dvacet hráčů, skládali jsme úplně nové mužstvo. Po šesti kolech jsme byli třináctí, postupně se to tahalo nahoru. Přezimovali jsme šestí a na jaře to dotáhli na třetí místo. Sehráli jsme solidní dvojzápas s Bohemkou, která dneska v lize ukazuje svou sílu. My se jim vyrovnali, ale doplatili na produktivitu. Kdybych tehdy odešel, neměl bych zase jiný pohled na fotbal. Přesvědčil jsem se o tom, že jestli ho chci dělat úspěšně, musím ho dělat v kolejích jako loni. Ne tak jako teď.“ Kdo postoupí do ligy? Bude to Karviná, kde jste mohl působit? „Druhá liga je strašně vyrovnaná, v současnosti víc než kdy jindy. Od sedmého místa hrajete o záchranu, nahoře je to nahuštěné. Nicméně Karviná je tak silný klub s ekonomickým zázemím a zkušeným kádrem, že to podle mého názoru zvládne.“ Co budete nyní dělat? „Podepsal jsem dohodu o ukončení, od ledna budu volný. Kdyby přišla nějaká nabídka, jsem připraven od nového roku jít trénovat kamkoliv. Nějaké náznaky mám, uvidím, co bude nebo nebude. Pokud nic nepřijde, budu čekat, co se bude dít. Nejzazší termín si dávám do léta. Mezitím se budu vzdělávat, jezdit po stážích, trenérsky se zlepšovat. Odborně i lidsky bych se chtěl připravit na další angažmá ještě lépe, aby to bylo stejně úspěšné jako v první sezoně v Opavě.“ Člověk vás má zafixovaného v Moravskoslezském kraji, ale předpokládám, že se na to neupínáte... „V žádném případě bych se nebránil nabídce odjinud. Zabalím rodinu a jedeme.“ (smích)

  • Šovkovskij - 29.05.2024, středa, 07:56
    (0)

    Mouses: Tohle byl velice zajímavý rozhovor, já jsem jej tedy tehdy četl přímo v novinách, tohle je bohužel ipremium, ale ten rozhovor byl velmi zajímavý a West v něm už tehdy hovořil o Slovácku a o Svědíkovi, jako o velké inspiraci... https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-domaci-souteze-druha-liga/424255/west-o-nabidkach-i-zvlastnim-konci-v-opave-klubu-slusi-vetsi-ambice.html

  • Nike - FCS - 29.05.2024, středa, 07:38
    (0)

    to kecipep: Na jednu stranu dobré, protože ten tým zná... na druhou stranu s tím jeho výrokem, že chce jít se Svědíkem, to nebylo moc šťastné, to znamená, když po půl roce půjde MS někam trénovat, tak Baránek uteče z boje a půjde ze Slovácka? A my budeme v půli třeba rozehrané sezóny bez asistenta, to by měl mít klub snad ošetřené tady toto, aby nenastalo... A co Mikšíček, jak to s ním vypadá? Má někdo nějaké info? Protože Přibyl už je v Pardubicích

  • Mouses - 29.05.2024, středa, 07:17
    (0)

    Šovki: Přesně tak. Pamatuju si že jsem to psal cca před 2-3 roky, že by se mi tu po Martinovi líbil. Nakonec jsem byl překvapený že sem přišel jako trenér U19. Rozhodně má na víc a doufám že nám to ukáže v omlazeném áčku :)

  • Petros - 29.05.2024, středa, 07:15
    (0)

    A u Westa už má být taky jasno a podle inFotbalu se čeká jen na potvrzení.

  • kecipep - 29.05.2024, středa, 07:10
    (0)

    Tak podle isportu zůstane i Baranek jako asistent, uvidíme.

  • Šovkovskij - 29.05.2024, středa, 05:23
    (0)

    Píše se tu, že Roman West je "pouze" trenérem dorostu, i když úspěšného, ale nějak se zapomíná na to, že má úspěchy u v dospělém fotbale, kdy skončil s Opavou třetí a hrál baráž. Ještě podotknu, že je mu teprve 42 let, takže má obrovský potenciál a u mne je to nový Martin Svědík...

  • drzý vandrák - 28.05.2024, úterý, 21:34
    (0)

    Na jaře tu můžeme očekávat Frantu Straku, jestli se majitelé neproberou a nevystřízliví....

  • karagavrylydys - 28.05.2024, úterý, 19:51
    (0)

    bambulak: Náhradníků je celkem 25, takže případné navýšení ceny bude spíše v řádu korun, než milionů ... 😁

  • Pecan - 28.05.2024, úterý, 17:26
    (0)

    Z tech treneru bych zkusil Kamenika, co ted trenuje Vyskov, Vyskov podle me ligu nevykope a kdyz zustanou ve druhe lize, tak by ho posun do 1. ligy mohl lakat, je to borec z regionu, ktery bydli v Tupesich, dal bych mu sanci. Westa bych nechal u dorostu, pokud mu to tam slo, potrebujeme pozvednout mladez, posledni dobou vysledky spatne (neberu posledni dva mesice U19) a nikoho z mladych pro acko jsme taky nevychovali.

  • bambulak - 28.05.2024, úterý, 16:48
    (0)

    kara: to by o nejaky milion jeste mohlo navysit jeho cenu, pokud ho chce vedeni skutecne strelit

  • fandajakhrom - 28.05.2024, úterý, 15:03
    (0)

    Takze zajem Komarka je nesmysl... zajimalo by me, kdo ma čas vymyslet takove hovadiny..... zrejme iq 6,5

  • karagavrylydys - 28.05.2024, úterý, 14:45
    (0)

    Pavel Juroška v nominaci na Euro (jako náhradník).

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 14:35
    (0)

    Doporučuji si poslechnout, je tam něco i o Slovácku...https://www.seznamzpravy.cz/clanek/audio-podcast-nosici-vody-zajem-feyenoordu-nabidl-tema-kdo-se-jednou-chopi-sparty-po-priskem-252681#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest255_trending_llm_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

  • Rado - 28.05.2024, úterý, 13:53
    (2)

    Slovácko po konci Martina Svědíka, Michala a brzy zřejmě dalších zkušených borců se dostalo k rozcestí. Dost převážně úspěšných let spojených s touto generací je pryč a managment musí rychle řešit a vyřešit několik zásadních témat. Nicméně myslím, že je zde zdravý kořen a není třeba nic drtit v zubech. Ad trenér- podporuji variantu Roman West. Stále mladý borec, pracovitý, rozumně ambiciózní. Vzdělává se a zkušenosti z dospělých i dorostu. V rodinném klubu Slovácka by mu to teď mohlo sednout (mj s ambicí tohoto posunu sem k dorostu jistě šel). Má určitě široký přehled o mládežnických kategoriích a kdo a jak se dá sehnat. Po odchodu Srubka dále věřím, že i teď je zde nadějná množina do kádru (např Borek, Polášek ?, Kudela, Holásek). Samo bude potřeba se rozhlídnout i jinam a dovést třeba dalšího Blahuta...Témat je jistě víc, ale já ten nynější rozjezd chápu minimálně nadějně !

  • Hory - 28.05.2024, úterý, 12:40
    (2)

    Jméno Vrba v souvislosti s novým trenérem snad může vyslovit jen ten, kdo byl deset let v kómatu a právě se probral a první otázka kterou slyší je, koho by jsi navrhl jako nového trenéra pro Slovácko?

  • sassha - 28.05.2024, úterý, 12:24
    (0)

    Kara: i kdyby sem lidi jako Vrba chtěli, tak raději West

  • kecipep - 28.05.2024, úterý, 12:10
    (0)

    Borek a Vecheta v nominaci U21

  • Skein - 28.05.2024, úterý, 11:48
    (0)

    hlavně i dobrý realizák trenér bankářů, snad ten od Hečy? kondičák aby zůstal apod. Je nutná přestavba Ačka, Béčka apod...stáhnout Borka!

  • karagavrylydys - 28.05.2024, úterý, 11:32
    (0)

    Jestli sem nikdo nechce (Vrba, Bílek, Jílek, Smetana), tak holt bude trénovat West. Třeba to bude trefa do černého.

  • Vosolys - 28.05.2024, úterý, 11:27
    (0)

    To se může stát, ale taky nemusí. Bílek atd. odmítli, West si šanci zaslouží...to stejné vedení přivedlo Svědíka a jak to dopadlo.

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 11:10
    (0)

    Vosolys: no právě, měl jsem představu, že budeme chtít trenéra, co tady vydrží déle... nechtěl bych opakovat Kordulu... ale to je jedno ať si rozhodnou majitelé, ti to platí, tak je to hlavně jejich rozhodnutí...

  • Vosolys - 28.05.2024, úterý, 11:06
    (0)

    Bayern, podle tebe budem stejně za půl roku hledat trenéra, tak se divím, že řešíš, kdo to bude teď.

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 09:36
    (0)

    Hory: to máš pravdu, pokud pomineme, v jaké soutěži byli, tak ano, je to podobné... ale u Olomouce tomu rozumím, ta soutěž je hned za první ligou, ale dorostenecká liga není ani na úrovni MSFL, prostě to je jedno, taky mu přeji ať mu to vyjde, ale bude mít velké sousto před sebou, tak doufám že ho pak fanoušci i podrží...

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 09:31
    (0)

    JoseVale: nikde jsem nepsal o takových trenérech... třeba se mi dost líbí práce Skuhravého v Podbrezové...

  • Hory - 28.05.2024, úterý, 09:24
    (0)

    BM: když se podíváš na Janotku a Westa, tak jejich příběhy jsou hodně podobné po tom, co každý z nich převzal tým. Ano, každý v jiné kategorii, ale pomiňme to a pak tam moc rozdílů nenajdeš.

  • JoseVale - 28.05.2024, úterý, 09:23
    (0)

    A koho by sis přál? Uličného? Nebo co třeba Bruckner, ti budou mít zkušeností dost.

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 09:21
    (0)

    Hory: to je pravda, ono od trenéra se taky dost nastavují, jaké budou ambice týmu... ale jinak všechna čest Janotkovi, jsem na něho v první lize dost zvědavý, ale u Olomouce tomu chápu ono přeci jen pokud ti díky němu skončí B tým na druhém místě tabulky v druhé lize, tak se tam asi čeká i to, že hodně těch hráčů přetáhne do A týmu a bude to mít jednodušší protože ty kluky zná...

  • Pan Puk - 28.05.2024, úterý, 09:15
    (2)

    DorianFCS> Být Bayernem , tak bych byl opatrný i při stávání z postele, člověk neví co od nového dne čekat. :-D

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 09:15
    (0)

    DorianFCS: vidíš :-) stát se může vždy něco, ale některé věci jsou pravděpodobnější a některé méně... prostě po Svědíkovi mi to přijde u trenéra, co má vzít A tým jako málo zkušené... to že zachránil dorost, klobouk dolů, ale práce s dorostem a v první lize je mega rozdíl... a opravdu kvalitní realizák dělá hodně, na těchto místech by klub šetřit neměl...

  • Hory - 28.05.2024, úterý, 09:09
    (0)

    Mě se angažování Westa k áčku líbí. Už když sem přicházel, tak jsem si přál, aby to by nástupce Svědíka. Jen jsem netušil, že to bude už letos. Ale pořád, když se podívám na Janotku, nového trenéra Olomouce, tak West je proti Janotkovi trenérský matador.

  • kecipep - 28.05.2024, úterý, 09:08
    (0)

    Pokud by utekl Mikšíček (opravdu by ho byla škoda), tak West má svého kondičáka Buzka, na kterého nedá dopustit a pomohl i u U19.

  • DorianFCS - 28.05.2024, úterý, 09:07
    (0)

    Bayerne, ty bys byl opatrný i kdybys měl přejít prázdnou silnici na přechodu pro chodce na zelenou. Něco se přece vždycky muze stat :)

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 08:52
    (0)

    Když už tedy nejsou v klubu peníze a musí se vše lepit z vlastních zdrojů...

  • Bayern Munchen - 28.05.2024, úterý, 08:51
    (0)

    U toho Westa bych byl opatrný, nevím, co od něho čekat... trenér bez zkušeností s první ligou no snad ho budou hlavně ti starší hráči brát, protože vytvořit kabinu bude asi to úplně nejdůležitější... a kdo bude vést golmany Drobisz, asistenty bude mít asi oba dva Palinky, když končí Baranek... a zajímalo by mě co Mikšíček, toho bych se snažil udržet, protože ten borec ví co dělá... a ještě jedna věc, proč se třeba mladší Palinek nedá k trénování U19... zkusil bych ho tam, nabral nějaké zkušenosti od Svědíka...

  • tomisek - 28.05.2024, úterý, 08:39
    (2)

    Vest uz je s ackem

  • Hory - 28.05.2024, úterý, 08:31
    (0)

    Včera říkal Michal Kvasnice v Lize naruby, že Baránek ve Slovácku končí a trenérem bude s největší pravděpodobností Roman West.

  • Mouses - 28.05.2024, úterý, 08:22
    (0)

    Btw. Ví někdo kdy bude info o permicích?

  • Hory - 28.05.2024, úterý, 08:22
    (2)

    Milánek by se měl vyvarovat těch neustále násobných kliček a heaní na sebe. Je to pořád dokola. obejde dva hráče, na třetím ztroskotá a míč přebírá soupeř. Domnívám se, že je to pořád hráč ideální na posledních dvacet až třicet minut. Dal bych mu ještě na rok možnost.

  • kecipep - 28.05.2024, úterý, 07:27
    (4)

    Milánek své střídání proti Slavii hrubě odchodil, to za jeho aktuální gáži rozhodně nestojí. Jeho přístup očekávám mnohem lepší

  • Vosolys - 28.05.2024, úterý, 07:13
    (6)

    Marwik: Prodlužovat smlouvy jen za úctu k hráči, to snad ne...

  • a jé - 27.05.2024, pondělí, 23:09
    (1)

    Předtím žil fotbalem , bavil ho, na jaro jsem to u něho neviděl

  • Marwik - 27.05.2024, pondělí, 22:52
    (-5)

    Neprodloužení Holziho, Kaliho a Petrželky by bylo za mě neúcta k hráčům. Doufám, že se tímto směrem nevydame.

  • Marwik - 27.05.2024, pondělí, 22:41
    (0)

    a jé - video výborné, rozlučka taky. Kde bereš těch 100%?

  • a jé - 27.05.2024, pondělí, 22:28
    (1)

    V tom videu je vidět jak byl nateseny kdežto ted to bylo o 100 procent jinak

  • Bayern Munchen - 27.05.2024, pondělí, 20:26
    (0)

    To video s trenérem je famózní a přesně taky díky za vše trenére…

  • adolf - 27.05.2024, pondělí, 20:13
    (0)

    Rozlučkové video s trenérem skvělé, velká pochvala!

  • Mikulas - 27.05.2024, pondělí, 19:46
    (0)

    Doski třeba taky zůstane. Přece jen teď byl dlouho zraněný. Smlouva na rok, tradičně odejde zadarmo :)

  • adolf - 27.05.2024, pondělí, 19:25
    (0)

    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-michal-kosturik/447978/pad-fotbaloveho-zlina-klub-bez-vize-od-kadru-az-po-stadion-aspon-se-plati.html?utm_source=facebook.com&utm_medium=dynlink&utm_campaign=pad-fotbaloveho-zlina-klub-bez-vize-od-kadru-az-po-stadion-aspon-se-plati Docela zajímavý článek který shrnuje tu bídu ve Zlíně. Mohl by koštuřik napsat takové shrnutí i o nás, zatím by bylo o krapet veselejší, ale aspoň by ukázal tu smutnou realitu..

  • karagavrylydys - 27.05.2024, pondělí, 18:48
    (0)

    Lemmy: Takže kádr do příští sezony: Heča, Borek, Fryšták - Daníček, Hofmann, Reinberk, Břečka, Holásek, Bartoš - Havlík, Trávník, Kohút, Blahút, Kim, Sinyavskiy, Kočí, Kudela, Novák - Cicilia, Vecheta, Novotný, Kratochvíla

  • Lemmy - 27.05.2024, pondělí, 16:24
    (0)

    Kara: napadá mě Borek, Bartoš, Kočí, Kudela, Holásek, Kratochvíla, Novotný. Nemůžeme jich dát na plac hned celou 11, chce to postupně zapracovávat hráče a on se někdo chytne

  • tvojemama - 27.05.2024, pondělí, 15:25
    (0)

    A proč by nepočkal? Třeba v létě přijde nějaké Polsko a bude mit dvojnásobný plat

  • lagic - 27.05.2024, pondělí, 15:03
    (0)

    BM: však to se nevylučuje s první možností...spokojený nebo nespokojený můžeš být z mnoha důvodů, klidně i s trenérem nebo ambicemi.

  • Bayern Munchen - 27.05.2024, pondělí, 14:21
    (0)

    lagic: a nebo tam může hrát ještě jedna věc a to pozice trenéra, spousta hráčů, zde byla navázána na Svědíka a tím, že končí, tak prostě někteří cítí nižší ambice klubu a v tom okamžiku půjdou jinam, pokud dostanou nabídku a třeba u Holzera bych se vůbec nedivil, kdyby se vrátil do Baníku...

  • kecipep - 27.05.2024, pondělí, 14:19
    (0)

    Ale co tě nemá, dělali návrh každé pondělí, středu a pátek a dokonce s tím vždy před tréninkem zvonili u hráče doma, tak jak si to Holzer s agentem výslovně přáli.

  • lagic - 27.05.2024, pondělí, 14:18
    (0)

    To je jednoduché. Buď v klubu není spokojený nebo má lepší nabídku. Jiný důvod nepodepsání defacto neexistuje. A pokud odmítl podepsat v zimě, tak po tom katastrofálním jaru a všemu okolo prakticky není šance, aby podepsal.

  • Vosolys - 27.05.2024, pondělí, 14:07
    (0)

    Takže v zimě jeden návrh smlouvy a druhý na konci května...

  • kecipep - 27.05.2024, pondělí, 13:21
    (0)

    Vosolys: Protoze pred zimnim soustredenim odmitl podepsat! Opravdu nejste lepsi nez nase vedeni a nemame tu nikdo prevratne reseni mavnutim kouzelneho proutku

  • Vosolys - 27.05.2024, pondělí, 13:09
    (0)

    Proč se řeší smlouva s Holzerem až teď?...nepoučitelní.

  • Bayern Munchen - 27.05.2024, pondělí, 12:57
    (0)

    A hlavně kdyby se opravdu o klub zajímal Komárek, myslíš, že by nevyšel nějaký článek například od Košťuříka, tito novináři mají většinou dobré informace a pokud by to byla pravda, tak se vsadím, že by určitě nějaký článek vyšel, tak jak to bylo a je u klubů Teplice, Olomouc, Liberec, Hradec, atd.

  • Bayern Munchen - 27.05.2024, pondělí, 12:54
    (0)

    fandajakhrom: měl prodat... furt slyšíme o Komárkovi jako nechce se mi věřit, že by ten borec ten klub už dávno neměl, pokud by o něho měl zájem... nechce se mi věřit, že kdyby si řekl Zemek o hodnotu v jedotkách až desítkách milionů za svou půlku, že by ji někdo nekoupil ať už Solar nebo třeba i Komárek a rovnou by odkoupil i půlku od Solaru... takže důvod proč to neprodal je asi takový, že buď nikdo není kdo by to koupil a nebo z nějakého důvodu nechce, ale pak mu nezávidím, protože bez peněz, ten klub půjde do kopru a pak za něho nezíská ani to, co by mohl získat teď....

  • karagavrylydys - 27.05.2024, pondělí, 12:45
    (0)

    Hory: Tak třeba nový trenér dostane 10 posil a ty 2 potřebovat nebude. Nebo taky může dostat kulové, což vidím reálněji, no a bude rád za 2 veterány. Tady těžko něco prognózovat.

  • fandajakhrom - 27.05.2024, pondělí, 12:42
    (0)

    Prekvapuje. Pokud majitele (min.jeden z nich) tušil, ze uz sem nechce/nemuze cpat ty penize, co driv, tak to mel prodat .. samozrejme pokud existuje zajemce (porad vsude slysim, ze ano.... Komarek)..

  • Bayern Munchen - 27.05.2024, pondělí, 12:37
    (0)

    fandajakhrom: a tebe to překvapuje, však i Košťuřík říkal, že Slovácko bude na úrovni Karviné, Budějovic a Zlína od nové sezóny, takže boj o záchranu s jistotou... a majitele nezajímá co říkali před rokem či dvěma...

  • fandajakhrom - 27.05.2024, pondělí, 12:36
    (0)

    A Baranek doufam okamzite skonci... pokud je loajalni ke Svedikovi a ne ke klubu FCS 💙

  • fandajakhrom - 27.05.2024, pondělí, 12:33
    (0)

    Tak pokud nenabidněeme smlouvu Kalimu a Petrzelovi, tak smerujeme k velkemu pruseru s nazvem "hra o zachranu"...a tim spis by meli fans slusne tlacit na vedeni, aby nam na ferovku rekli, jak to bude. Majitelum diky, ze sem cpali penize, ale pokud rekli na zacatku spoluprace, ze chteji navysit rozpocet a hrat pravidelne na špici, tak necht si laskave uvedomi, ze ze sebe delaji kašpary

  • Hory - 27.05.2024, pondělí, 12:24
    (0)

    Kara - mě je to zcela jasné, ale píšu to proto, než by ten Šumi řekl v rozhovoru, že Kalimu a Milánkovi už nové smlouvy klub nenabídl, tak řeknu ok, je to logické vzhledem k věku. Ale říct, ať si to vyřeší nový trenér? To mi na tom přijde alibistické.

  • karagavrylydys - 27.05.2024, pondělí, 12:19
    (0)

    Hory: Petržela bude mít 41, Kalabiška má 37, nemůžou hrát přece do nekonečna.

  • kecipep - 27.05.2024, pondělí, 11:50
    (0)

    Pribyl uz je v Pardubkach

  • kecipep - 27.05.2024, pondělí, 11:46
    (2)

    Hory: Však je to správně, nový trenér si zodpovídá za výsledky a ať si určí, zda tu chce tyhle dva veterány i nadále.

  • Hory - 27.05.2024, pondělí, 11:41
    (0)

    K tomu co píše CeZeRo z Kurýra, se mi líbí, jak klub si elegantně umyl ruce nad Kalim a Milánkem s tím, ať se k tomu vyjádří nový trenér. Jinými slovy, my jim už nové smlouvy nabízet nebudeme, ale ať to vypadá, že je nechtěl nový trenér. Tam ať si stěžují.

  • Hory - 27.05.2024, pondělí, 11:29
    (0)

    Tak Patrik Blahút podepsal do 31.12.2026.

  • CeZeRo - 27.05.2024, pondělí, 11:28
    (0)

    Z dnešního Kurýra z rozhovoru se Šumim: k trenérům - v součastnoti se výběr zúžil na dvě jména. Jeden z nich má ligové zkušenosti, druhý zatím na lavičce v nejvyšší soutěži nepůsobil. Ještě zmiňuje, že jako prvního oslovili Bílka, který odmítnul. K hráčům - smlouvy končí čtveřici hráčům Kadlec, Holzer, Kalabiška a Petržela. Michal Kadlec kariéru ukončil, Danu Holzerovi jsme nabídli novou smlouvu a čekáme na jeho reakci. K dalším hráčům si řekne své nový trenér.

  • hromik - 27.05.2024, pondělí, 11:01
    (0)

    Mě se líbí jak po posledním, chápu teda, že po odfláklém zápasu, hned tady káždy vykřikujete, že ten už se vidí v Plzni , ten v Ostravě atd. Jen kvuli tomu , ze dostal červenou, ten ze ze se usmíval, ten zas že chce jit se Svědíkem. Hlavně jeste minulý týden byl Juroška král a ted tady naplákáte. A Baranek nechce vzít hlavniho , protože nemá licenci a nechce tam šaškovat s někým. Za mě stejne je West idealní volba. Sezonu bych uzavřel, ukončil to a tešil se co a jak se bude dít.

  • celtic - 27.05.2024, pondělí, 10:51
    (0)

    Blahut by měl hrávat radši v záloze,,,je to ofenzivní typ hráče,,,tak je bohužel utopený v obráně,protože tam není koho dát..to samé Havlík by měl hrávat ofenzivního záložníka,,,ale holt nejsou lidi

  • celtic - 27.05.2024, pondělí, 10:49
    (0)

    asi nás čeká velké zemětřesení...teoreticky může zkončit až 8 hráčů...Kadlec,Hoffman,Kalabiška,Juroška,Holzer,Doski,Petržela,Reinberk...prakticky celá obrana co hrála ještě na podzim....no nevím,kterýma hráčama je tak najednou nahradíme

  • karagavrylydys - 27.05.2024, pondělí, 10:23
    (0)

    a jé: A Petržela.

  • a jé - 27.05.2024, pondělí, 10:16
    (0)

    BM presne a dle poslední otázky Hofimu muze končit i Kalabiška to je ten sami pripad

  • Bayern Munchen - 27.05.2024, pondělí, 10:10
    (0)

    Řekl bych to tak, včera jsme si 4 nebo 5 místo neprohráli, mělo se prostě vyhrát doma s Pardubicemi ve Zlíně, atd. a nebylo co řešit... hold prostě problém je asi dost velký, protože takhle zničit podzim jarem, to už tady asi dlouho nebude... a osobně o poháry nestojí majitelé, což je patrné už z toho jak se zachovali v zimě, vůbec nenahradili klíčové hráče z podzimu a to Valentu a Kadlece, a přitom měli na to dostatek času, jen prostě musíš chtít do toho risknout a zainvestovat... ono o velkých finančních problémech napovídá i to, proč sem vlastně nechce žádný jiný trenér a vydáme se variantou s Westem, neříkám, že je špatný, snad překvapí, ono asi ani nic lepšího teď není, ale udivuje mě, že zasek U19 posouváme naše trenéry od U16, atd. prostě zase to budeme lepit a to jsem na U19 v další sezóně zvědavý... No a ještě by mě zajímalo, proč se nenapíše, zda tedy Holzer končí nebo ne... možná se s ním taky mohlo rozloučit vedení případně fanoušci, tady taky něco odehrál... a nechce se mi věřit, že vedení teď ještě neví, jestli s ním můžou pro další sezónu počítat či nikoliv...

  • karagavrylydys - 27.05.2024, pondělí, 09:57
    (0)

    Lemmy: Které odchovance máš konkrétně na mysli?

  • a jé - 27.05.2024, pondělí, 09:29
    (-1)

    Jen mě zarazi jedna věc Mihalik je hrozne kopyto ale neviděl jsem kritiku na Jurošku, co pak ten neudelal blbost možná vetsi než Mihalik

  • a jé - 27.05.2024, pondělí, 09:17
    (0)

    To tak ma každý jen vcera byli velké emoce po tom co fans viděl na hřišti. To co udělal Juroska je na počuni asi se vidi uz v plisni. Ještě tu nasranost v sobe mam.

  • fandajakhrom - 27.05.2024, pondělí, 09:12
    (0)

    Baranek at si s sebou vezme hlavne nemehlo Mihalika, ktereho nepochopitelne postavil.... je to budizknicemu, stejne jako kdysi napr.Volešák. Žije jen ze sveho "jmena", vubec nebojuje a ma to na haku. Hlavne ze se penizky sypou ..... hrozny šašek

  • Hory - 27.05.2024, pondělí, 08:36
    (0)

    Mám to ke Slovácku jak k ženské, která vás sere, ale nikdy se s ní nerozejdete, protože ji pořád milujete. Takže si určitě opět koupím permanentku a budu na všech domácích zápasech, jezdit i na venkovní a každý zápas věřit v to, že jej vyhrajeme.

  • Skein - 27.05.2024, pondělí, 07:08
    (0)

    férovka by byla na místě

  • Lemmy - 26.05.2024, neděle, 22:15
    (2)

    Čeká nás nová éra a jsem zvědavý jakou cestou se klub vydá. Osobně bych uvítal vsadit víc na odchovance a srdcaře.

  • Hynda - 26.05.2024, neděle, 22:15
    (0)

    Sak ať jde někdo ho tu nedrží.....

  • Michal fcs - 26.05.2024, neděle, 22:10
    (0)

    Tak tohle je z jeho strany dost nešťastné vyjádření

  • kecipep - 26.05.2024, neděle, 21:55
    (1)

    Ať jde kam chce, ale živit ho tu rok, než si Svědík vyřeší kolena, to snad dělat nebudeme

  • bilas - 26.05.2024, neděle, 21:53
    (0)

    No Holzer už si tam po zápase plácal a usmíval s Banikovci, nebyl bych překvapen, kdyby se tam zase objevil, na jaro se mi líbil...

  • JoseVale - 26.05.2024, neděle, 21:53
    (1)

    Tak když ti řekne, že chce jít se Svědíkem, tak nač ho tu mít, když víš, že ti stejně dřív nebo později zdrhne.

  • Marwik - 26.05.2024, neděle, 21:50
    (0)

    kecipep: Ale kam? Dlouho tu nepobyl, ale upřednostňují Westa.

  • kecipep - 26.05.2024, neděle, 21:41
    (0)

    Nástupcem Martina Svědíka se nejspíše stane Roman West, ke staršímu dorostu se přesune Michal Kalvach. Baránek zatím neví, co bude dál. „Ale platí, že bych chtěl pokračovat s Martinem Svědíkem,“ přiznal závěrem.. Tvl tak at jde

  • Hynda - 26.05.2024, neděle, 21:20
    (0)

    Zajímavé ani žádný rozhovor na stránkách....asi se z toho posrali

  • a jé - 26.05.2024, neděle, 19:39
    (0)

    Urážíte šašky ty totiž pobavi publikum vy jste ho rozplakali 😭

  • Michal fcs - 26.05.2024, neděle, 19:29
    (0)

    Ano Stando, doslova jako šašci, nemohu uvěřit,že za jarem stojí pouze pouze interní problém v kabině.....

pristi
 Další články:
30.05.2024, čtvrtek, 07:41 - Slovácko vybírá po Svědíkovi nového trenéra, smlouvu dostal ostrostřelec
29.05.2024, středa, 08:54 - Slovácko už má jasno! Svědíka nahradí muž, který do klubu přišel za ním
27.05.2024, pondělí, 12:41 - Slovácko uplatnilo opci na Blahúta, s klubem podepsal smlouvu do konce roku 2026
26.05.2024, neděle, 19:10 -  Baník - Slovácko 6:0, do Evropy kanonádou. Hosté dohrávali v devíti
24.05.2024, pátek, 14:26 - Jsme nastaveni na tři body. Do Ostravy jedeme vyhrát, burcuje gólman Heča
* Novější články * * Přidat komentář * * Vytisknout článek * * Odeslat článek * * Starší články
© 2007 Copyright fcslovacko.com & VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., iDNES a MF Dnes, Kurýr, Deník Sport a Slovácké noviny.
Všechna práva vyhrazena - publikování nebo šíření obsahu stránek bez písemného souhlasu je zakázáno
FCSlovacko.cz - Fanshop - FanaticosFCS - FCS - ženy
FOTO J.A.M. - Chraňme zeleň! - Úklidovka UH - Zvířecí nebe
přidat k oblíbeným - nastavit jako domovskou stránku
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace